Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.785
|
čitano: 862.107
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Dado moj, postaješ blizak onim zelotima SC-a s Reddita i CIG foruma. Na kritike odgovaraš uvrijeđeno, agresivno i krivicu prebacuješ na kritičara, ignorirajući činjenice i stvarnost. Nemoj, vrati se u stvarni svijet i drži "starog Dade". 

 

CIG sa SC-om kasni već duplo. Izlazak je bio najavljen 2014., a neće se dogoditi ni 2017., tri godine nakon trogodišnjeg plana. Vjerujem da će razvoj trajati triput dugo, dakle barem 9 godina, što znači da ga nećemo vidjeti prije 2020. 

 

Nego, gdje je SQ42? Bio je najavljen za kraj 2016., odgođen na 2017., ali ni za ovu godinu nema nikakvih informacija više. U čemu je problem s tim?

Nope.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Meni ovaj trailer izgleda stvarno dobro, ali ne vidim i dalje nikakav gameplay zapravo.

O gameplayu sam vec pisao, tj. samim mehanikama igre i meni se cini da oni nisu niti posteno poceli raditi na tome...
 
3 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Pa ni nema gameplaya, ovo što je sada očekivano je da su uopće u stanju stvoriti svjetove, da interakcija s neživim svijetom funkcionira (brodovi, planeti, atmosfere). Živi svijet na planetima i gameplay mehanika su tek za drugu polovicu 21. st.

 

Nope.
14 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Pa ni nema gameplaya, ovo što je sada očekivano je da su uopće u stanju stvoriti svjetove, da interakcija s neživim svijetom funkcionira (brodovi, planeti, atmosfere). Živi svijet na planetima i gameplay mehanika su tek za drugu polovicu 21. st.

 

 Ali ih to i dalje ne smeta da prodaju konceptualne ideje po zaista zamašnim svotama: https://robertsspaceindustries.com/pledge/Standalone-Ships/Tumbril-Cyclone-AA-LTI

 

Mogu li samo reći kako je meni tragikomično vidjeti ovakvu glupost na prodaji ako se uzme u obzir u kojoj je trenutno fazi projekt? Cig još uvijek ni običnu pustoš svemira nije napravio a već prodaje glorificirane quadove za ground borbe na planetima

 

Ali hej, novi content je ipak novi content...pa makar on koštao 80-ak ojrića i postoji samo u nečijoj glavi

Battlelog: [G] pijana_carapa
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Granzon kaže...
Dado_ZG78 kaže...

U kojem vi svemiru živite ekipa? Star Citizen je bio najavljen tek krajem 2012. (sredina 10. mjeseca) sa Kickstarter kampanjom koja je završila 19.11.2012. Dakle to je niti 5 godina za sada od začetka ideje dok se još nije ni znalo o kako velikom projektu se radi.

2013. godina im je otišla na formiranje studija i oformljavanje timova i ozbiljan rad na projektu je počeo 2014. ako me sjećanje služi - dakle stvar je u razvoju tek 3 i nekaj godine - vrijeme za koje su napravili ogroman posao. 

 

Naravno po Derek Smartu SC se razvija još od 2010. LOL   

CR je počeo ozbiljni rad na igri tamo krajem 2011. a sljedeće godine je uslijedila kickstarter kampanja...to što ti 2014. smatraš početkom je tvoja stvar ali za mene je igra u 6. godini razvoja a za par mjeseci lagano ulazi i u 7. godinu izrade.

 

Uostalom, imam neopisivi osjećaj da smo već pisali o ovome u temi...i to više puta

 

Ovo je netočno. Sean Tracy i Brian Chambers su u intervjuima prije dvije godine detaljno opisali kako je izgledao rani razvoj SCa. Kickstarter demo je npr. napravljen u suradnji CRa i Crytekovog USA teama, dok CIG još nije ni postojao. 2012. na igri rade samo 4 developera. Proof of concept iz kojeg je apsolutno sve i jedan asset odbačen nije "razvoj igre" nego predrazvojni marketing. 

 

Isto tako, osnove logike nalažu da igra veličine SCa ne može biti napravljena u razumnom roku sa timom od par desetaka ljudi i par milja dolara, što je bila brojka do 2013. Multistudijski visokobuđetni razvoj u strukturiranoj deveopment tvrtci kreće tek krajem 2013., od kada je napravljeno ugrubo 90% trenutnih asseta. Vi ovdje bi barem trebali razumjeti matematiku, odnosno omjere i progresiju. 

 

 

 

Hexfire kaže...

Od čega točno bi se mogla razviti bilo kakva rasprava kad je jedino što imaš trailer igre? Pa normalno da će postovi biti kakvi jesu kad SC ničim nije uvjerio skeptike da se nešto stvarno i događa osim prodavanja magle.

 

Koliko mi je poznato, trenutno su rani MMO, FPS i space combat multiplayer i još par stvari uredno igrivo. SC do dana današnjeg nije napravio gamplay trailer za dio igre koji nije izašao niti su ikad prodali konceptni brod kojeg nisu zbilja napravili.

 

 

Rhodin kaže...

 U trenutku kad je započela Kickstarter kampanja igra je bila u kakvom-takvom razvoju barem 2 godine. Nije imao puno, imao je koncept, neke sitne bugovite "proof-of-technology" instance koje je mogao ovrtit u engineu, puno namontiroanog materijala i činjenicu da ga je odbio svaki pristojan izdavački studio, zato se i desio kickstarter.

Svemir u kojem ti živiš dozvoljava da svaki put kad on naleti na zid, pa mijenja koncept, engine i slično samo zato da bi kupio vrijeme, krene računat stvari od početka, pa onda možemo reć da je igra u izvrsnom stanju treuntno, budući da izrada od novog enginea traje tek 2-3 godine... Dok su prešli na njega, prebacili sav stari trud i rad, konsolidirali se, pobrali Crytekove inženjere, dok su se oni uhodali i tako, već je bila 2015. i tek to bi se valjda trebalo počet zvat "pravim početkom razvoja SC-a".

 

Sličnu ovakvu raspravu imaš i na DayZ temi, nažalost nakon isto tako 5-6 godina razvoja u igri koja je tamo krenula iz moda na istom engineu kao standalone znajuć da neće moć napravit u istom engineu sve ono zbug čega je bila mod na istom engineu pa nije mogla to napravit... Nakon tolikih godina i dalje imaš popuproizvod i igrače koji se kunu da je vrijeme provedeno na tome daleko kvalitetnije od bilo koje druge igre koju su igrali jer "doživljaj koji pruža..."

 

Takve paralele se mogu povuć između 2 naslova, načina razvoja, floskula koje se prodaju pod činjenice i zagriženih igrača koji su u stanju gutat sve i svašta i uvjeravat ostale kak im je to super.

 

Ako SC izađe... ne mogu reć u stanju u kojem je obečan jer je to toliko puta mijenjano i originalna kampanja nema veze sa ičime što možemo dobiti... ali ako izađe u stanju koji sad spominju svaka čast... ja sam na žalost po prirodi realist i ako zgleda ko gov*o, smrdi na gov*o vjerujem da bu i na dodir bilo govno... Neki pak vjeruju da će bit ipak čokolada... jbg.

Svatko može bit u krivu, hrpu puta sam bio osobno u krivu, nakraju priznaš i OK... ovdje je sve to... teško za vjerovat.

 

  Mislim da smo identične rasprave vodili tamoan kakoje dolazio 2.0 i identične optimistične izjave ste davali i identično se otezalo sa izlaskom "patcha svih patcheva koji je trebao uvesti toliko toga" i tresla se brda, desio se niš, ali bio je najavljen slijedeći veliki patch koji....

Možemo se tako nadati svemu i možda postoji točka u vremenu kad, ako i bude uspješno implementirano sve o čemu pričaju i svi budemo zadovoljni, neki ovdje će imat djecu dovoljno staru da to igraju sa nama, a nismo imali djecu uopće ili vrlo mladu kad je sve skupa pšočelo.

 

Vjerojatnije mi je iskreno da ću moć ovaj post objavit za jedno godinu dana kad će se pričat o 4.0 koji će uvest opet brda i doline na isti način.... copy-paste, zamijenim 2.0 i 3.0 sa 3.0 i 4.0... Imam neki osjećaj.

 

 

 

Dosta faktičkih grešaka.

 

- zadnji novitet koji je dodan u razvoj SCa su proceduralni planeti prije dvije godine. Većina tehnologija poput novog item sistema, revampa netcodea, AIa i su u razvoju i dulje od toga, a to što ih ne vidiš je problematika supporta live builda legacy sistema o kojoj smo već pričali.

- "novi engine" je zapravo fork Cryenginea koji je u konstantnom razvoju od početka izrade igre. Svaki novi alat kojeg naprave i svaka tehnologija koju promijene je "izrada enginea". Sad si još samo trebao spomenuti da to radi svaki developer sa svakim engineom u poznatoj povijesti razvoja igara koje nisu indie pokušaji nekolicine zanesenjaka, da ne spominjemo kako u trenutku odabira enginea za igru nije postojao takav koji bi podržavao hi fidelity FPS space sim pa je esktenzivna modifikacija svakako bila nužna.

- SC je trebala biti puno manje ambiciozna igra prije nego se dogodio nagli rast sredstava i prelazak hrpe vrhunskih developera u CIG. To nisu odvojeni i nepovezani procesi, već međusobno uvjetovani, a rast scopea nije (samo) osobna mušica CRa već želja onih koji su igru financirali - 87% backera je bilo za širenje koncepta SCa i nakon toga su zasuli CIG sa više love nego što je do tada uplaćeno. 

- ponavljam da je trenutni build igre par godina zastario i to namjerno, pošto se ne isplati ubacivati nove tehnologije u legacy kod.

 

2.0 je napravio točno i savršeno precizno ono što je i najavljeno - uveo PU sandbox instance, EVA, FPS fight i multicrew brodove. To što pak gameplay sirove alfe ne odgovara očekivanjima je isključivo problem ekipe koja ima ikakva očekivanja vezana za gameplay nečega što služi primarno testiranju tehnologija, bugfixingu i balansu. Alfa NIJE tu da bi backeri mogli igrati igru (to je samo ubijanje dvije muhe jednim udarcem) već primarno da bi mogli testirati njene dijelove u stvarnim online multiplayer uvjetima. To je prva i osnovna zabluda u koju mnogi slučajno ili namjerno upadaju.

 

17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Pizvo majstore..  ti to imaš živaca bolje objasniti..  drago mi je da bar netko još osim mene prati razvoj događaja i realno gleda na stvari.

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Star Citizen

Ljudi moji......

Strpljen, spašen.......

Kao djeca ste koja čekaju palačinke da budu gotove.

Pomalo sve će biti gotovo, kada bude gotovo.

Sreća je put, a ne odredište.
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Star Citizen
Pizvo kaže...
Granzon kaže...
Dado_ZG78 kaže...
...
...

 

...

 

 

Hexfire kaže...

...

 

 

Rhodin kaže...
...

Dosta faktičkih grešaka.

 

- zadnji novitet koji je dodan u razvoj SCa su proceduralni planeti prije dvije godine. Većina tehnologija poput novog item sistema, revampa netcodea, AIa i su u razvoju i dulje od toga, a to što ih ne vidiš je problematika supporta live builda legacy sistema o kojoj smo već pričali.

- "novi engine" je zapravo fork Cryenginea koji je u konstantnom razvoju od početka izrade igre. Svaki novi alat kojeg naprave i svaka tehnologija koju promijene je "izrada enginea". Sad si još samo trebao spomenuti da to radi svaki developer sa svakim engineom u poznatoj povijesti razvoja igara koje nisu indie pokušaji nekolicine zanesenjaka, da ne spominjemo kako u trenutku odabira enginea za igru nije postojao takav koji bi podržavao hi fidelity FPS space sim pa je esktenzivna modifikacija svakako bila nužna.

- SC je trebala biti puno manje ambiciozna igra prije nego se dogodio nagli rast sredstava i prelazak hrpe vrhunskih developera u CIG. To nisu odvojeni i nepovezani procesi, već međusobno uvjetovani, a rast scopea nije (samo) osobna mušica CRa već želja onih koji su igru financirali - 87% backera je bilo za širenje koncepta SCa i nakon toga su zasuli CIG sa više love nego što je do tada uplaćeno. 

- ponavljam da je trenutni build igre par godina zastario i to namjerno, pošto se ne isplati ubacivati nove tehnologije u legacy kod.

 

2.0 je napravio točno i savršeno precizno ono što je i najavljeno - uveo PU sandbox instance, EVA, FPS fight i multicrew brodove. To što pak gameplay sirove alfe ne odgovara očekivanjima je isključivo problem ekipe koja ima ikakva očekivanja vezana za gameplay nečega što služi primarno testiranju tehnologija, bugfixingu i balansu. Alfa NIJE tu da bi backeri mogli igrati igru (to je samo ubijanje dvije muhe jednim udarcem) već primarno da bi mogli testirati njene dijelove u stvarnim online multiplayer uvjetima. To je prva i osnovna zabluda u koju mnogi slučajno ili namjerno upadaju.

 

 Pivzo, sve si ti to meni lijepo objasnio, isto kako je CIG to lijepo u svojim dnevnim, tjednim i mjesečnim obračanjim objasnio vama. Da izađe sutra novi dodatak u tom engineu i oni ponovo odluče priječi na njega ili uglazbiti ga u svoj, napišu elaborat od 20 stranica u kojem lijepo objasne zašto je to bilo nužno i koje prednosti ćete vi dobiti od toga, te da se time efektivno resetira razvoj jer sve moraju prebaciti na novi engine, vi biste svi tu lijepo krenuli nama objašnjavat zašto je to dobro i kako igra u stvari "pravi" razvoj počinje tek 2017. i zašto 2020 razvoj ne traje 8-10 godina već nepune 3 od kako je izišao "totalno novi engine bez kojeg se nije moglo.

 

Ja ti samo kažem da time ne iznosiš arumente kojima podupireš svoju, već moju tezu, a to je da dobijamo puno "bla bla bla" a u stvari ništa konkretno u situaciji gdje smo svi originalno trebali igrat SC singleplayer 2014. godine, dakle prije 3 godine, a sada, Q3 2017. i dalje nemamo ništa funkcionalno i godinama od sada još uvijek nećemo.

 

Opet vučem paralele sa DayZ kickstarter projektom koji jednako godinama kasni, koristi identične argumente i vosjku zagriđenih fanova koji po forumima iznose slične argumente zašto je to opravdano... slučajno u ovom konkretnom slučaju se i prelazilo na "novi engine" kao i u SC-u, koji slučajno opet tada nije postojao, i slučajno se provlači nit "razvoja koji je započeo zapravo tek prelaskom na taj novi"...

 

BLA BLA  F_CKING BLA, nadam se da ćete dobit wake up call puno prije nego spiskate još 100-200€ na nove feature u strahu da bez toga igre neće bit, jer iskreno, ne djeluje ni da će sa time bit ičega u slijedećih nekoliko godina, pitanje dal ikad.

 

Imat gotov projekt ili neki koji liči da bi mogao bit gotov jednog dana, imat i nešto konkretno što bi to podkrijepilo je bitno drugačije od unajmit vojsku ljudi koji dnevno pišu izvještaje koji su dodatni koraci učinjeni i kako projekt napreduje, te opravdanja zašto kasni više nego duplo... oba posla traže određenu dozu kreativnosti, znam da osobno moram biti jako kreativan napisat u izvještaju zašto sam nešto radio 5 dana ako mi je realno trebalo 2 i pol a ostatak vremena sam se zaj*bavao jer mi se baš nije dalo radit nešt konkretno, a da opet djeluje realno i opravdano, ali osobno to mogu napravi jedan tjedan svakih 2-3 mjeseca... ovdje to traje godinama bez ičeg konkretnog a vi ste jednako zagriženi ko 2012. kad je ovo doista djelovalo realno, izvedivo i u granicama zdrave pameti.

17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Meni je samo super objasnjenje da postoji gameplay jer mozes letit okolo i napucavat se u FPS-u koji nije do koljena drugorazrednim igrama iz istog zanra koje trenutno postoje.

Ljudi dragi, da li vi citate kaj pisete?

Ajmo usporedbu sa WoW-om, koji je svima mrska igra jel!?

U igru je ubaceno toliko mehanika, kako bi sam svijet izgledao ziv da to nema smisla niti nabrajati. Ja vama samo zelim reci da to ovdje ili ne postoji ili to jako dobro skrivaju od nas iz nekog razloga.

Jasno mi je kao laiku da je prvo bitno srediti tehnicku stranu price u samom razvoju igre, ali ako malo bolje razmislim oni nisu niti zagrebli povrsinu razvoja jedne MMO igre.

Kao sto sam rekao trailer je stvarno dobar, ali svijet u njemu je plastican i mrtav. Pa vi pricajte kaj hocete.
 
0 0 hvala 0
8 godina
protjeran
offline
Star Citizen

To boldly go where no man has gone before.

 

 

Mislim da je ovo u scrcu samog projekta, ne mislim da je to lako, ali su barem probali sa SC i ja im zato skidam kapu cak i ako ne uspiju.

...
Moj PC  
1 1 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Nego, gdje je SQ42? Bio je najavljen za kraj 2016., odgođen na 2017., ali ni za ovu godinu nema nikakvih informacija više. U čemu je problem s tim?

 Izgubilo se u uzavreloj raspravi pa bih postavio opet. Gdje su prve dvije misije? 

Nope.
14 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...
Tonči kaže...

Nego, gdje je SQ42? Bio je najavljen za kraj 2016., odgođen na 2017., ali ni za ovu godinu nema nikakvih informacija više. U čemu je problem s tim?

 Izgubilo se u uzavreloj raspravi pa bih postavio opet. Gdje su prve dvije misije? 

 Vjerujem da su tamo di su bile i prošle godine...izgubljene u razvoju

Battlelog: [G] pijana_carapa
17 godina
offline
Re: Star Citizen
Evil Access kaže...

 

 Kolko god sam i ja jedan od onih koji pesimistično i oprezno gledaju na cijelu SC sagu, moram priznati da mi se sviđa što vidim zadnjih par mj. Naravno, nisam u toku sa detaljima i sl. ali vidim da se događa nešto mimo pumpanja novih brodova za prodaju. Ali, svejedno ja ostajem rezervirano po strani :) Ako se igra ikad završi, super, a ako ne, ima i drugih igara za igrat... 

http://www.dd3d-studio.com/
16 godina
offline
Re: Star Citizen
Berko kaže...

 Naravno, nisam u toku sa detaljima i sl. ali vidim da se događa nešto mimo pumpanja novih brodova za prodaju.

 

Počeli pumpat kopnena vozila?

Sry, nisam mogao odoljeti

16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Berko kaže...
Evil Access kaže...

 

 Kolko god sam i ja jedan od onih koji pesimistično i oprezno gledaju na cijelu SC sagu, moram priznati da mi se sviđa što vidim zadnjih par mj. Naravno, nisam u toku sa detaljima i sl. ali vidim da se događa nešto mimo pumpanja novih brodova za prodaju. Ali, svejedno ja ostajem rezervirano po strani :) Ako se igra ikad završi, super, a ako ne, ima i drugih igara za igrat... 

 Taj stav ću zauzeti kad se bilo koja od njihovih najava materijalizira u stvarnosti. Video im je uvijek fora, ali u pravilu je fejk. Dok nije u "igri", ništa od toga.

Nope.
12 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Dado moj, postaješ blizak onim zelotima SC-a s Reddita i CIG foruma. Na kritike odgovaraš uvrijeđeno, agresivno i krivicu prebacuješ na kritičara, ignorirajući činjenice i stvarnost. Nemoj, vrati se u stvarni svijet i drži "starog Dade". 

 

CIG sa SC-om kasni već duplo. Izlazak je bio najavljen 2014., a neće se dogoditi ni 2017., tri godine nakon trogodišnjeg plana. Vjerujem da će razvoj trajati triput dugo, dakle barem 9 godina, što znači da ga nećemo vidjeti prije 2020. 

 

Nego, gdje je SQ42? Bio je najavljen za kraj 2016., odgođen na 2017., ali ni za ovu godinu nema nikakvih informacija više. U čemu je problem s tim?

 

problem je sto su backeri igre glasali da izlazak ne bude 2014. u korist povecanja opsega igre (da ima jos vise featura) 

 

 

10 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen

baš sam pričao nećaku u vezi igre, "e ovo ćeš ti igrati kad budeš imao 17-18 godina. trebala bi igra biti napola gotova do tada". nećak sada ima 6 i pol. mislim da nisam pretjerivao u procjeni vremena

16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Fanu kaže...

problem je sto su backeri igre glasali da izlazak ne bude 2014. u korist povecanja opsega igre (da ima jos vise featura) 

 

 

 Ne, SQ42 je nanovo najavljen za 2016.

Nope.
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Rhodin kaže...

 Pivzo, sve si ti to meni lijepo objasnio, isto kako je CIG to lijepo u svojim dnevnim, tjednim i mjesečnim obračanjim objasnio vama. Da izađe sutra novi dodatak u tom engineu i oni ponovo odluče priječi na njega ili uglazbiti ga u svoj, napišu elaborat od 20 stranica u kojem lijepo objasne zašto je to bilo nužno i koje prednosti ćete vi dobiti od toga, te da se time efektivno resetira razvoj jer sve moraju prebaciti na novi engine, vi biste svi tu lijepo krenuli nama objašnjavat zašto je to dobro i kako igra u stvari "pravi" razvoj počinje tek 2017. i zašto 2020 razvoj ne traje 8-10 godina već nepune 3 od kako je izišao "totalno novi engine bez kojeg se nije moglo.

 

Ja ti samo kažem da time ne iznosiš arumente kojima podupireš svoju, već moju tezu, a to je da dobijamo puno "bla bla bla" a u stvari ništa konkretno u situaciji gdje smo svi originalno trebali igrat SC singleplayer 2014. godine, dakle prije 3 godine, a sada, Q3 2017. i dalje nemamo ništa funkcionalno i godinama od sada još uvijek nećemo.

 

Opet vučem paralele sa DayZ kickstarter projektom koji jednako godinama kasni, koristi identične argumente i vosjku zagriđenih fanova koji po forumima iznose slične argumente zašto je to opravdano... slučajno u ovom konkretnom slučaju se i prelazilo na "novi engine" kao i u SC-u, koji slučajno opet tada nije postojao, i slučajno se provlači nit "razvoja koji je započeo zapravo tek prelaskom na taj novi"...

 

BLA BLA  F_CKING BLA, nadam se da ćete dobit wake up call puno prije nego spiskate još 100-200€ na nove feature u strahu da bez toga igre neće bit, jer iskreno, ne djeluje ni da će sa time bit ičega u slijedećih nekoliko godina, pitanje dal ikad.

 

Imat gotov projekt ili neki koji liči da bi mogao bit gotov jednog dana, imat i nešto konkretno što bi to podkrijepilo je bitno drugačije od unajmit vojsku ljudi koji dnevno pišu izvještaje koji su dodatni koraci učinjeni i kako projekt napreduje, te opravdanja zašto kasni više nego duplo... oba posla traže određenu dozu kreativnosti, znam da osobno moram biti jako kreativan napisat u izvještaju zašto sam nešto radio 5 dana ako mi je realno trebalo 2 i pol a ostatak vremena sam se zaj*bavao jer mi se baš nije dalo radit nešt konkretno, a da opet djeluje realno i opravdano, ali osobno to mogu napravi jedan tjedan svakih 2-3 mjeseca... ovdje to traje godinama bez ičeg konkretnog a vi ste jednako zagriženi ko 2012. kad je ovo doista djelovalo realno, izvedivo i u granicama zdrave pameti.

 

 

Vidljivo je da ti i dalje ne znaš u potpunosti dubinu tematike u koju si se upustio, pa dopusti da te ponovno ispravim u nekim stvarima:

 

 

1. Engine

 

CR je od početka ideje o Star Citizenu imao vizju igre koja izgleda fantastično, pogotovo u domeni kvazi-MMOa. 2011. je imao samo dvije realne opcije - Cryengine i novi Unreal, koji još nije bio gotov i koji nije bio toliko modularan (dodavanje tehnologija zahtjeva debelo zadiranje u ostale elemente, dok Cryengineu puno lakše dodaješ izmjene i elemente). Treća opcija - izrada in-house enginea - nije bila moguća jer na početku nije imao ni tim ni novaca za to. Pomoglo je i to što mu je Crytekov USA ured odmah odgovorio na upite i čak mu ponudio izravnu pomoć oko izrade demoa za Kickstarter, što je i prihvatio. Cryengine je stoga odabran.

 

CR je još 2013. pričao o engineu kao problematici i naglasio da bi bilo koji odabrani engine morao biti eksktenzivno modificiran za potrebe SCa, što je i razumljivo jer FPS MMO sa simulacijom leta i gotovo realno velikim solarnim sistemima još nitko nikad nije ni pokušao napraviti.  

 

Već smo pričali o dinamici razvoja SCa i kako je ona ubrzavala što je više love i developera dolazilo. 2013. je bila posebno problematična, ne zbog nedostatka love već zbog kroničnog nedostatka iskusnih Cryengine developera na tržištu. A onda je Crytek otišao u bananu i smanjio plaće zaposlenicima nakon prvog kruga otpuštanja. Dogodio se masovni egzodus, kojeg je CIG spremno i planski dočekao, te ih gotovo sve pridobio sebi.

 

Ovo su samo neki od developera koji su prešli iz Cryteka u CIG:

 

Marco Corbetta - tehnički direktor 

Carsten Wenzel - voditelj R&D odjela

Sean Tracy - tehnički direktor USA ureda

Brian Chambers - senior producent Rysea

Todd Pappy - lead producent God of War

Paul Reindell - senior engine programer

Christopher Raine - senior graphics programer

Hannes Appell - direktor animacija za Crysis 1 i 2

 

 

Neki od ovih ljudi su doslovno i bez pretjerivanja napisali Cryengine kakvog danas poznajemo. CIG u ovom trenutku ima više orginalnih Cryengine developera nego Crytek i Amazon... 

 

Od trenutka kad se ova ekipa primila modifikacija enginea, CIG je u potpunosti prestao uzimati kompletne buildove od Cryteka i stvorio svoj fork na temelju Cryengine 3.7, koji je prozvan Starengine. Starengine, u obliku u kakvom je in-house, a kakvog ćemo vidjeti u 3.0, je manje od 40% orginalni Cryengine (trenutna alfa je oko 50%). Gotovo kompletan development enginea se odvija u frankfurtskom studiju CIGa. 

 

No sjećaš se kad sam napisao da je CE modularan engine? E vidiš. Ta modularnost omogućuje neke vrlo zanimljive stvari, npr. 64 bit konverziju koja je izvršena samo u nekim elementima (fizika, gameworld) a u nepotrebnima nije (npr. animacije). Ili dodavanje proceduralne tehnologije bez zadiranja u ostale elemente. No najzanimljivija je bila "promjena enginea".

 

Naime, kako je Crytek 2014. upao u gadne probleme i CIG, zajedno s ostalima, im pokupio hrpu developera, morali su se nekako izvući, a jedna od metoda je bila i prodaja širokih prava na engine Amazonu, koji se vrlo agresivno gura na tržište igara. Amazon je otkupio prava na CE 3.7 i napravio vlastiti fork pod nazivom Lumberyard, koji je zapravo uglavnom CE 3.7 sa integriranom Twitch streaming podrškom i Amazon web service podrškom. Kako je Crytek 2016. i 2017. opet u problemima, a CIG i dalje ovisi o infrastrukturi koja je njihovo vlasnštvo, odlučili su se prebaciti sa CE na Lumberyard bazu, tim prije što je Lumberyard besplatan (!), ima doslovno identičnu bazu njihovoj, a dolazi sa AWSom, koji je integralan dio rješavanja networking dijela problema (vele u CIGu da nisu bili zadovoljni Google cloud podrškom i ciljali su Amazon samo radi servera već neko vrijeme). Zbog identične baze (CE 3.7) i modularnosti, prijelaz sa CE na Lumberyard je trajao dva dana (maltene su samo trebali reinstalirati na računala), a jedina promjena je natpis na uglu loading screena. Alpha 2.5 je još išla na CE, već 2.6 je izašla na Lumberyardu, tjedan dana nakon objave zamjene - čak i ako im ne vjeruješ na riječ, razmak između izlaska ta dva javna builda je manja od 3 mjeseca, a uz "novi" engine su dodali još brodova, gameplay elemenata i sl. 

 

 

Dakle tvoj zaključak o "resetiranju razvoja" je toliko bolno promašen da bi ti savjetovao da detaljnije proučiš materiju prije daljnjeg komentiranja.

 

 

2. Potrošnja novaca na igru

 

Ja još uvijek do dana današnjeg ne posjedujem Star Citizen niti sam developmentu igre dao jednu lipu svog novca. Ja igru pratim primarno zbog dubokog uvida u razvoj.

 

 

3. "Ništa konkretno".

 

Ok, ajmo vidjeti što je to CIG ništa konkretno napravio sa Star Citizenom

 

- prebacivanje čitavih dijelova enginea u 64 bit precision

- ekstenzivna modifikacija fizike koja omogućava pokretne physics gridove, odnosno igrače u brodu koji je u brodu, bez promjena instance i bez vezanja uz vozilo kao game asset (do izlaska alpha 2.0 neki profesionalni game developer su govorili da je to doslovno nemoguće napraviti)

- fizikalni flight model sa simulacijom potiska

- puni multiplayer FPS enviroment sa prvim pravim rješenjem problema integracije 1st i 3rd person perspektive u povijesti gaminga (bez varanja preko animacija)

- najkompleksnija vozila u bilo kojoj igri ikad (neki već postojeći su kompleksniji od čitavih levela u igrama starima samo par godina)

 

 

Ono što sad uskoro dolazi su proceduralni mjeseci, nova razina interaktivnosti kroz novi item sistem i razrada gameplaya. 

 

 

Tonči kaže...
Fanu kaže...

problem je sto su backeri igre glasali da izlazak ne bude 2014. u korist povecanja opsega igre (da ima jos vise featura) 

 

 

 Ne, SQ42 je nanovo najavljen za 2016.

 

 

SQ42 je posredna žrtva u ovoj priči jer ovisi o tehnologijama koje bi već bile gotove, da ne ovise o tehnologijama potrebnima za SC. Priča sa tom igrom je upravo obrnuta - asseti su više-manje gotovi, kao i layouti misija, čeka se tehnički dio priče. 

16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Pizvo 

Baš lijepo objasni čovjek... Nego, što ovo znači "- puni multiplayer FPS enviroment sa prvim pravim rješenjem problema integracije 1st i 3rd person perspektive u povijesti gaminga (bez varanja preko animacija)" ne kužim?

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll tr
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
skank666 kaže...

Pizvo 

Baš lijepo objasni čovjek... Nego, što ovo znači "- puni multiplayer FPS enviroment sa prvim pravim rješenjem problema integracije 1st i 3rd person perspektive u povijesti gaminga (bez varanja preko animacija)" ne kužim?

 Tipični CIG-like bullshit zapravo, koji zvuči dobro prosječnom čitatelju, a iritira druge. Srećom za CIG i njegove vitezove, malo je onih koji vide kroz taj bullshit pa nisu opasni. Nešto kao SF-movie technobabble koji nema smisao i značenje, ali zvuči kao da ima.

Nope.
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

 Tipični CIG-like bullshit zapravo, koji zvuči dobro prosječnom čitatelju, a iritira druge. Srećom za CIG i njegove vitezove, malo je onih koji vide kroz taj bullshit pa nisu opasni. Nešto kao SF-movie technobabble koji nema smisao i značenje, ali zvuči kao da ima.

 Već sam pomislio da "imamo" problem za koji nismo ni znali da je problem... 

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll tr
16 godina
offline
Star Citizen

Skeptici su uvijek u problemima.

 

Sreća je put, a ne odredište.
Moj PC  
2 0 hvala 1
8 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen
goodie kaže...

Skeptici su uvijek u problemima.

 

 Komentar godine na forumu.

...
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
goodie kaže...

Skeptici su uvijek u problemima.

 

 Ne znam jel misliš na mene ali ja nemam nikakvih problema sa ovom igrom... Volio bih da izađe al živo mi se jebe i da ne izađe. Pratim i lurkam po temi i volim kad upučeni ljudi diskutiraju - meni bude gušt čitat.

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll tr
16 godina
offline
Star Citizen

Ja upravo izbjegavam ovu temu zbog tih "upućenih".

Upućene pratim na drugim forumima, a oni nisu skeptični kao neki ovdje.

Sreća je put, a ne odredište.
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Star Citizen

Najjači mi je Pizvo sa "SC do dana današnjeg nije napravio gamplay trailer za dio igre koji nije izašao niti su ikad prodali konceptni brod kojeg nisu zbilja napravili."

 

Da vidimo, čisto iz sjećanja... Carrack, Endeavour, onaj svemiski tenk Terrapin, Redeemer (koji oni nisu ni radili nego je produkt TNGS), Javelin, Polaris, Idris, Herald, Banu Defender, BMM, cijela serija Hull-ova,  Reliant (ne znam jesu li ga napravili otkad sam prestao pratiti), onaj stealth dropship Prowler...sad idem pogledati na site što sam zaboravio... Prospector, MPUV, 85X, Razor, Hurricane, Buccaneer, Merlin, Archimedes, Eclipse, 890 Jump, Orion, KhartuAl, Genesis... ma ne da mi se više, slobodno ispravljaj ako sam u krivu.

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Pizvo kaže...

 

 

Od trenutka kad se ova ekipa primila modifikacija enginea, CIG je u potpunosti prestao uzimati kompletne buildove od Cryteka i stvorio svoj fork na temelju Cryengine 3.7, koji je prozvan Starengine. Starengine, u obliku u kakvom je in-house, a kakvog ćemo vidjeti u 3.0, je manje od 40% orginalni Cryengine (trenutna alfa je oko 50%). Gotovo kompletan development enginea se odvija u frankfurtskom studiju CIGa. 

 

No sjećaš se kad sam napisao da je CE modularan engine? E vidiš. Ta modularnost omogućuje neke vrlo zanimljive stvari, npr. 64 bit konverziju koja je izvršena samo u nekim elementima (fizika, gameworld) a u nepotrebnima nije (npr. animacije). Ili dodavanje proceduralne tehnologije bez zadiranja u ostale elemente. No najzanimljivija je bila "promjena enginea".

 

Naime, kako je Crytek 2014. upao u gadne probleme i CIG, zajedno s ostalima, im pokupio hrpu developera, morali su se nekako izvući, a jedna od metoda je bila i prodaja širokih prava na engine Amazonu, koji se vrlo agresivno gura na tržište igara. Amazon je otkupio prava na CE 3.7 i napravio vlastiti fork pod nazivom Lumberyard, koji je zapravo uglavnom CE 3.7 sa integriranom Twitch streaming podrškom i Amazon web service podrškom. Kako je Crytek 2016. i 2017. opet u problemima, a CIG i dalje ovisi o infrastrukturi koja je njihovo vlasnštvo, odlučili su se prebaciti sa CE na Lumberyard bazu, tim prije što je Lumberyard besplatan (!), ima doslovno identičnu bazu njihovoj, a dolazi sa AWSom, koji je integralan dio rješavanja networking dijela problema (vele u CIGu da nisu bili zadovoljni Google cloud podrškom i ciljali su Amazon samo radi servera već neko vrijeme). Zbog identične baze (CE 3.7) i modularnosti, prijelaz sa CE na Lumberyard je trajao dva dana (maltene su samo trebali reinstalirati na računala), a jedina promjena je natpis na uglu loading screena. Alpha 2.5 je još išla na CE, već 2.6 je izašla na Lumberyardu, tjedan dana nakon objave zamjene - čak i ako im ne vjeruješ na riječ, razmak između izlaska ta dva javna builda je manja od 3 mjeseca, a uz "novi" engine su dodali još brodova, gameplay elemenata i sl. 

 

 

 Malo sam ostao zbunjen sa ovim enginima.

napravili su fork od CE 3.7 zvan Starengine koji ce se u punom sjaju vidjeti u sljedecem patchu. U medju vremenu su presli na Lumberyard koji je isto tako fork od CE3.7 a iz nekog razloga isti kao Starengine.

 

mene zeanima kako su Starengine i Lumberyard isti iako su razvijeni od dvije kompanije, doduse od iste baze? 

Malo mi vuce na industrijsku spijunazu... al mozda sam ja samo malo paranoican ili je doslo do nekakvog tipfelera.

 

 

14 godina
offline
Re: Star Citizen
Abomb kaže...

 

 Malo sam ostao zbunjen sa ovim enginima.

napravili su fork od CE 3.7 zvan Starengine koji ce se u punom sjaju vidjeti u sljedecem patchu. U medju vremenu su presli na Lumberyard koji je isto tako fork od CE3.7 a iz nekog razloga isti kao Starengine.

 

mene zeanima kako su Starengine i Lumberyard isti iako su razvijeni od dvije kompanije, doduse od iste baze? 

Malo mi vuce na industrijsku spijunazu... al mozda sam ja samo malo paranoican ili je doslo do nekakvog tipfelera.

 

 

 Bilo je prije par mjeseci aktualno SC-ov prelazak na Lumberyard.....uglavnom, to ti je Amazon isfinancirao Crytek pa su im oni za uzvrat dali prava na CE kao platformu koju pak Amazon nudi za razvoj igara i kojeg zovu Lumberyard.

U međuvremenu su onda Amazon i CIG ušli u partnerstvo i eto SC-a na tom "novom" enginu.

 

Lumberyard ti je u biti modificirani Cryengine (isto kao i Starengine) tako da ti je najbolje da se ne zamaraš previše tom tematikom jer je sve po zakonu.

 

E sad, koliko je zahtjevan i vremenski težak prelazak iz Starengina u Lumberyard iskreno ne znam, ali valjda ta cijela vojska devova sad već dobro barata znanjem i iskustvom sa radom u CE da bi to predstavilo neki značajniji problem.

Barem se tako nadam

 

Battlelog: [G] pijana_carapa
Poruka je uređivana zadnji put sri 26.7.2017 15:03 (Granzon).
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
skank666 kaže...

Pizvo 

Baš lijepo objasni čovjek... Nego, što ovo znači "- puni multiplayer FPS enviroment sa prvim pravim rješenjem problema integracije 1st i 3rd person perspektive u povijesti gaminga (bez varanja preko animacija)" ne kužim?

 

Fala.

 

Puni multiplayer FPS enviroment znači da možeš slobodno trčkarati u formi FPSa po čitavoj igri, zajedno s drugim igračima. 

 

Problem integracije 1st i 3rd person gledišta je zapravo puno kompleksniji nego što zvuči, a iznimno bitan za neočekivano velik raspon elemenata igre, počevši od smanjenja broja i metoda animacija, preko zajedničkih komponenti (npr. tvoj HUD nije traka zakeljena samo za tvoj ekran već modularna komponenta kacige koju vide svi koji te gledaju ako ti je vizir proziran; ovo je bitno i za gameplay kod brodova koji imaju zajedničke konzole na postajama i sl.), pa sve do sinhronizacije projektila balističkog oružja. Isto tako, ide u smijeru simulacije (za razliku od plutajuće puške na izobličenom čovjekolikom obliku koja je sakrivena animacijama, u SCu moraš uzimati realne gabarite i oblik čovjeka u obzir pri traženju zaklona, pucanju i kretanju kroz ograničene prostore). 

 

Problem pri toj integraciji je sprječavanje 1st person kamere da poskakuje s kretnjama lika pošto se nalazi doslovno na mjestu oka, a bez mogućnosti varanja animacijama zbog jedinstvenog lika iz svih perspektiva.

 

 

Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice