Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.785
|
čitano: 862.144
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
8 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Ovo mi je inace drugi post na cijelom forumu.

 

Nikada za neki posao nije dobro da su neke stvari u rukama covjeka cija je ideja jer iu tom slucaju jako cesto dolazi do zaigravanja. 

Otprilike kao kada netko tko prodaje sliku to radi za sebe a ne za trziste.

Iskreno mi u ovom slucaju djeluje da je vec sve pomalo otislo kvragu i ako se nesto ne desi ( da netko ajmo reci normalan otkupi cijeli projekt) da igra nece nikada izaci. Ili da se to nece desiti na normalan nacin.

Recimo u filmskoj industriji su redatelji cija imena zna cijeli svijet vrlo cesto bili sputavani od studija da bi film zaradio vise sto se u konacnici ipak pokazalo dobrim jer bi inace dosta filmova proslo i sa gubicima.

Ovakav slucaj da je malterne sve u rukama jednog megalomana jako tesko moze zavrsiti dobro. Bas sam sada pogledao da su skupili 153 milje dolara, za to oni nisu ponudili nista opipljivog u srazmjeru te vrijednosti.

Da postoji neki finacnijski nadzor tj da je pokretac cijelog projekta otpocetka pod kontrolom nekog studija te da postoji neki financijski plan ( iz stalnih promjena se vidi da ga u biti i nema  ) mislim da bi sve bilo drukcije.

 

 

 
2 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
2 0 hvala 2
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Ima tu finih stvari (real-time simulacija tekućine u bačvi je zakon - ako je rt, a ne Houdini pre-sim)... al' nek' daju to vani više. :( Problem je što je 42027 stvaru u pipelineu paralelno, scope je enorman, a ničega nema opipljivog. 

Nope.
Poruka je uređivana zadnji put pet 14.7.2017 12:30 (Tonči).
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
patak123 kaže...

Ovo mi je inace drugi post na cijelom forumu.

 

Nikada za neki posao nije dobro da su neke stvari u rukama covjeka cija je ideja jer iu tom slucaju jako cesto dolazi do zaigravanja. 

Otprilike kao kada netko tko prodaje sliku to radi za sebe a ne za trziste.

Iskreno mi u ovom slucaju djeluje da je vec sve pomalo otislo kvragu i ako se nesto ne desi ( da netko ajmo reci normalan otkupi cijeli projekt) da igra nece nikada izaci. Ili da se to nece desiti na normalan nacin.

Recimo u filmskoj industriji su redatelji cija imena zna cijeli svijet vrlo cesto bili sputavani od studija da bi film zaradio vise sto se u konacnici ipak pokazalo dobrim jer bi inace dosta filmova proslo i sa gubicima.

Ovakav slucaj da je malterne sve u rukama jednog megalomana jako tesko moze zavrsiti dobro. Bas sam sada pogledao da su skupili 153 milje dolara, za to oni nisu ponudili nista opipljivog u srazmjeru te vrijednosti.

Da postoji neki finacnijski nadzor tj da je pokretac cijelog projekta otpocetka pod kontrolom nekog studija te da postoji neki financijski plan ( iz stalnih promjena se vidi da ga u biti i nema  ) mislim da bi sve bilo drukcije.

 

 

 

 

Ovaj tvoj post je sličan mnogim postovima na raznim forumima od prije 2 godine, kada je to zbilja tako izgledalo. No danas je SC feature locked. Tehnologija poput proceduralnih planeta, item sistema, AIa, netcodea i sl. je definirana, isprogramirana, te ili blizu implementacije ili već u igri. Star Citizen ima iznimno detaljno i jasno definiran razvojni raspored koji se objavljuje javno, a mnogi "noviteti" o kojima danas pričaju su u razvoju već godinama. 

 

To što je SC financiran crowdfunding modelom ne znači da su financije tvrtke javne niti znači da je apsolutno svaki njihov potez javan i odmah objavljivan. Mnoge pozadinske tehnologije nisu niti spomenute u javnosti - ne samo da bi to bila pretjerana količina informacija (i ovako su objavili više informacija o razvoju nego ijedna druga igra u povijesti komjutorskih igara), već bi im stvorilo dodatni vremenski pritisak. Obični gameri i korisnici interneta u prosjeku uopće ne razumiju što znači development u firmi sa 400+ zaposlenih i očekivanja su im često iznimno nerealna, pogotovo kad se poklope sa promašivanjem rokova (što je i inače u tom biznisu pravilo, a ne iznimka).

 

 

 

 

Tonči kaže...

Ima tu finih stvari (real-time simulacija tekućine u bačvi je zakon - ako je rt, a ne Houdini pre-sim)... al' nek' daju to vani više. :( Problem je što je 42027 stvaru u pipelineu paralelno, scope je enorman, a ničega nema opipljivog. 

 

 

Ti bi bolje od svih trebao znati koliko vremena treba za razvoj takvih stvari i koliko je bemisleno updateati stari build alfe sa svakom pojedinom iteracijom nove tehnologije ili komadića contenta. Samo za bugfixing bi im trebao još jedan studio, da ne spominjemo kako je 2.6 još uvijek njihova legacy tehnologija od prije par godina, koju tek 3.0 prebacuje na istu onu koja se koristi interno već dulje vrijeme. 

 

A zašto treba tako dugo? Zato što 3.0 mora imati proceduralne planete, misije i prve profesije, za koju ne samo da te tri stavke moraju biti gotove, već i s tim vezane tehnologije poput totalnog revampa item sistema, prve iteracije AI sistema, kompletan rewrite netcodea (veliki blocker) i sl. Sve to skupa nije baš jednostavno samo "ubaciti" u postojeću alfu koja je odavno samo sandbox za nestrpljive backere i okvirni test balansa, a zapravo beznadno zastarjela.

 

3.0 je "god patch" jer se radi o prvom javnom buildu igre koji će imati sve potrebne pozadinske elemente Star Citizena, dovesti unifikaciju modula i zapravo služiti kao prva varijanta i presjek cijele igre u svom malom dijelu.

8 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

 

Ovo je najveci Crowdfunding projekt u povijesti. Oni naprosto zive od objavljivanja podataka o razvoju igre, njima punio vise skodi losa reklama nego nekima drugima a imaju je napretek. Nije da bas pratim razvoj igre iako sam backer. Na svakom youtube clipu uvijek je ispod drugi ili treci komentar dobra posalica na racun same igre. Posto je ovo najveci Crowdfunding projekt u povijesti izrazito je u biti tesko i imati neki financijski plan posto se ne zna koliko ce oni u biti imati novca. Mislim da im je osnovna greska sto nisu krenuli putem ED i napravili nesto ali kvalitetno pa se nitko ne bi mogao zaliti da nesto ne postoji.

 

Iskreno mislim doduse samo nagadjam da je pokretac cijelog projekta i imao u planu nesto velicine ED ( u biti je tako i krenuo cijeli projekt ) onda su ljudi nahrupili masovno donirati novac pa se ovaj malo izmaknuo kontroli

Jako je tesko da neki projekt uspije cisto ekonomski na ovaj nacin. Oni nemaju red velicine koliko im je budget, a ide sa razvojem tamo gdje jos nitko nije niti bio. Tako se naprosto ne moze imati nikakav finacnijski plan.

Koliko vidim oni su vec mijenjali nacin financiranja uvodjenjem nekih epizoda sto znaci da im se pocetna pretpostavka kada su ljudi krenuli donirati promijenila. Druga stvar meni to sve djeluje i tu me nitko ne moze razuvjeriti da oni imaju nesto vise da bi to objavili jer bi sa time skupili i vise novca.

Financije naprosto moraju biti izdvojene od kreativnog dijela posla tj. mora postojati financijski nadzor nad onim tko to radi. Ovdje su to na neki nacin backeri, ali tako se ne vodi ozbiljan projekt

 
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Pizvo kaže...

Ti bi bolje od svih trebao znati koliko vremena treba za razvoj takvih stvari i koliko je bemisleno updateati stari build alfe sa svakom pojedinom iteracijom nove tehnologije ili komadića contenta. Samo za bugfixing bi im trebao još jedan studio, da ne spominjemo kako je 2.6 još uvijek njihova legacy tehnologija od prije par godina, koju tek 3.0 prebacuje na istu onu koja se koristi interno već dulje vrijeme. 

 

A zašto treba tako dugo? Zato što 3.0 mora imati proceduralne planete, misije i prve profesije, za koju ne samo da te tri stavke moraju biti gotove, već i s tim vezane tehnologije poput totalnog revampa item sistema, prve iteracije AI sistema, kompletan rewrite netcodea (veliki blocker) i sl. Sve to skupa nije baš jednostavno samo "ubaciti" u postojeću alfu koja je odavno samo sandbox za nestrpljive backere i okvirni test balansa, a zapravo beznadno zastarjela.

 

3.0 je "god patch" jer se radi o prvom javnom buildu igre koji će imati sve potrebne pozadinske elemente Star Citizena, dovesti unifikaciju modula i zapravo služiti kao prva varijanta i presjek cijele igre u svom malom dijelu.

Otvoreni razvoj jednostavno nije. Firefox i Chromium su otvoreni razvoj. Imaš noćne buildove, imaš source code, imaš jasan pregled što se događa. Star Citizen je maglovit i mutan razvoj iz tehničke perspektive. Puno snažnih riječi, puno snažnih pojmova, puno lijepih priča i nekoliko puta više opravdanja i pasivno-agresivnih izmotavanja kao goriva zagriženim braniteljima kojima hrane emocije i snove.

Nope.
8 godina
neaktivan
offline
 
1 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Ajde da vidimo do kraja kolovoza što konkretno imaju u tom 3.0 pa onda možemo pričati detaljnije ide li stvar u dobrom smjeru ili ne..  ako odgode za kraj godine onda su zbilja majstori :P  

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

Ajde da vidimo do kraja kolovoza što konkretno imaju u tom 3.0 pa onda možemo pričati detaljnije ide li stvar u dobrom smjeru ili ne..  ako odgode za kraj godine onda su zbilja majstori :P  

 Aha...

ned 19.3.2017 0:34 Dado_ZG78 kaže...

Biti će ludnica popratiti Twitter Derek Smarta nakon patcha 3.0 i nadalje..  po njemu je CIG trebao propast prije skoro 2 godine, a Star Marine je bio izmišljotina koja nikad neće ugledati svijetlo dana :)))  

 

Na čemu se trenutno radi, novi patch koji izlazi za cca tjedan dana... ("below you will find the latest roadmap for the development of the Star Citizen Persistent Universe. While the bulk of this schedule outlines our tasks and estimates that you can expect to find in the upcoming 3.0.0 patch")

 

Nope.
12 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

...ako odgode za kraj godine onda su zbilja majstori :P  

 koje godine 

17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Super, sad mi izvlači iz konteksta linkove za prošle patcheve.. Star Marine je izašao mada su mnogi tvrdili da je izmišljen zato pričekajmo i 3.0..   

Već sam ranije napisao da i meni ide na živce to što treba toliko vremena za napraviti sve to, ali radije neka si uzmu vremena i naprave nešto novo i wow nego da naštancaju samo još jedan prosječan naslov. 

 

Naravno, po Dereku Smartu (i nekima ovdje) čitava stvar je trebala već odavno propasti ili se pokazati kao scam i vapourware - što definitivno nije slučaj jer TJEDNO pokazuju napredak u Around the Verse i razne stvari koje su spremne za 3.0.

 

Vratim se u temu nakon godišnjeg pa ćemo vidjeti kako stvari stoje ;) 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
protjeran
offline
Star Citizen

 

IN YOUR FACE HATERS!!!

...
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
protjeran
offline
Star Citizen

"People who say it cannot be done should not interrupt those who are doing it."

...
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Evil Access kaže...

 

IN YOUR FACE HATERS!!!

"People who say it cannot be done should not interrupt those who are doing it."

 Ja ništa od toga ne vidim u igri... Koju ti verziju imaš?

Nope.
8 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...
Evil Access kaže...

 

IN YOUR FACE HATERS!!!

"People who say it cannot be done should not interrupt those who are doing it."

 Ja ništa od toga ne vidim u igri... Koju ti verziju imaš?

 Polako, jos malo pa ces vidjeti, cini mi se da su uspjeli napraviti nesto strasno. Zadnji put kada mi se nesto igralo kao SC 3.0 bila je godina 2005., a igra je bila World of Warcraft. 

...
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Samo što je WoW radila firma poznata po tome da su im igre maltene bug-fre, s tisuće igrača, jako puno igrivog sadržaja...  Tako, da treba biti oprezan. Ne vjerujem da će uopće izaći sve ovo, ali ako izađe, to će biti prvi put u 7 godina da je CIG izbacio nešto opipljivo.

Nope.
15 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Ja sam u vezi ovog svega pesimističan , ako sam u krivu iznenađenje će biti snažnije ...

Battlelog CptLov33
Poruka je uređivana zadnji put sub 22.7.2017 20:09 (stype7).
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Star Citizen
Evil Access kaže...
Tonči kaže...
Evil Access kaže...

 

IN YOUR FACE HATERS!!!

"People who say it cannot be done should not interrupt those who are doing it."

 Ja ništa od toga ne vidim u igri... Koju ti verziju imaš?

 Polako, jos malo pa ces vidjeti, cini mi se da su uspjeli napraviti nesto strasno. Zadnji put kada mi se nesto igralo kao SC 3.0 bila je godina 2005., a igra je bila World of Warcraft. 

 Ja gledam i čekam još od tamo početka 2012. na to nešto vau od gospon CR-a i njegove ekipe i osim hrpe ovakvih trailera, ništa drugo iole ozbiljnije nisam vidio

 

A u ostalom, ovo je samo trailer i ništa više, valjda znaš da jako puno igri ima fenomenalne trailere a gameplay za .

Ali ajd, možda jednom u ovih 6-7 godina naprave i nešto hvale vrijedno a da nije trailer

Battlelog: [G] pijana_carapa
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

U kojem vi svemiru živite ekipa? Star Citizen je bio najavljen tek krajem 2012. (sredina 10. mjeseca) sa Kickstarter kampanjom koja je završila 19.11.2012. Dakle to je niti 5 godina za sada od začetka ideje dok se još nije ni znalo o kako velikom projektu se radi.

2013. godina im je otišla na formiranje studija i oformljavanje timova i ozbiljan rad na projektu je počeo 2014. ako me sjećanje služi - dakle stvar je u razvoju tek 3 i nekaj godine - vrijeme za koje su napravili ogroman posao. 

 

Naravno po Derek Smartu SC se razvija još od 2010. LOL   

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Star Citizen

Oduševljen sam za sada s pokazanim u novom ATV-u.

 

Evo dio gdje se prikazuje Visual Studio solucija i C++ kod. 87 projekata, hmmm :-))

 

 

 

Samo zašto je C++ toliko kriptičan jezik? (barem za nas koji smo od C++a napravili jedino konzolni hello world) Mogli su svoje interne, manje projektiće napraviti u .NET C#  :-D

Mogli su i mene tada pozvati da im malo pomognem :-/

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

U kojem vi svemiru živite ekipa? Star Citizen je bio najavljen tek krajem 2012. (sredina 10. mjeseca) sa Kickstarter kampanjom koja je završila 19.11.2012. Dakle to je niti 5 godina za sada od začetka ideje dok se još nije ni znalo o kako velikom projektu se radi.

2013. godina im je otišla na formiranje studija i oformljavanje timova i ozbiljan rad na projektu je počeo 2014. ako me sjećanje služi - dakle stvar je u razvoju tek 3 i nekaj godine - vrijeme za koje su napravili ogroman posao. 

 

Naravno po Derek Smartu SC se razvija još od 2010. LOL   

CR je počeo ozbiljni rad na igri tamo krajem 2011. a sljedeće godine je uslijedila kickstarter kampanja...to što ti 2014. smatraš početkom je tvoja stvar ali za mene je igra u 6. godini razvoja a za par mjeseci lagano ulazi i u 7. godinu izrade.

 

Uostalom, imam neopisivi osjećaj da smo već pisali o ovome u temi...i to više puta

Battlelog: [G] pijana_carapa
15 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Oduševljen sam za sada s pokazanim u novom ATV-u.

 

Evo dio gdje se prikazuje Visual Studio solucija i C++ kod. 87 projekata, hmmm :-))

 

 

 

Samo zašto je C++ toliko kriptičan jezik? (barem za nas koji smo od C++a napravili jedino konzolni hello world) Mogli su svoje interne, manje projektiće napraviti u .NET C#  :-D

Mogli su i mene tada pozvati da im malo pomognem :-/

Ostavi se foruma i prijavi se za posa ionako ih fali koliko posla ima ... :))

Battlelog CptLov33
10 godina
online
Star Citizen

Stvarno želim da ova igra uspije, nitko ne želi još jedan NMS.

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Star Citizen

Ne znam što svi blate ovu igru, koliko mi je samo novca uštedila "e kad SC izađe, nadogradit ću računalo".  xD

Moj PC  
2 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

U kojem vi svemiru živite ekipa? Star Citizen je bio najavljen tek krajem 2012. (sredina 10. mjeseca) sa Kickstarter kampanjom koja je završila 19.11.2012. Dakle to je niti 5 godina za sada od začetka ideje dok se još nije ni znalo o kako velikom projektu se radi.

2013. godina im je otišla na formiranje studija i oformljavanje timova i ozbiljan rad na projektu je počeo 2014. ako me sjećanje služi - dakle stvar je u razvoju tek 3 i nekaj godine - vrijeme za koje su napravili ogroman posao. 

 

Naravno po Derek Smartu SC se razvija još od 2010. LOL   

 Ozbiljan rad je poceo 2014. godine, a prvi post u temi navodi jesen 2014 godine kao moguce vrijeme izlaska igre.  Kak sad to ?

https://www.instagram.com/celestial__emissary/?r=sun1
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Dadi se činjenice koje pamti mijenjaju u glavi sukladno s planovima CIG-a. To ti se zove kvantna sprega - promijeniš stvar na jednom mjestu, promijeni se na drugom. Inače je osnova za teoriju i praksu teleportacije.

 

To što CIG svake godine resetira skoro pa sav razvoj, ne mijenja stanje stvari da razvoj traje. Štoviše, udaljava ih od stvarnog završavanja igre. Da budem iskren, volio bih da razvoj potraje što dulje, možda još deset ili dvadeset godina, jer se zaista bojim onoga što bi oni mogli objaviti kao proizvod i štete koju bi to napravilo crowdfunding ideji, svemirskim operama i mmo žanru.

 

Za izlazak igre najavljeno je stotinu sustava, FPS, trgovina, proizvodnja, živi svemir. U 3.0 traileru vidimo pustoš koja lijepo izgleda u traileru. Idemo vidjeti hoćemo li ovo iz trailera dobiti do kraja kolovoza. 

Nope.
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Da, da..  ja sam taj koji gleda subjektivno na projekt i vremena događaja u sklopu razvoja..  ja ne pratim svaki tjedan što se događa i ne čitam sve postove, objave, najave, analize na YouTube-u..  ja nisam dovoljno informiran o projektu bit će. 

Zaista se svaki puta ugrizem za jezik kad dođem na ovu temu ovdje jer što god čovjek proba objasniti ili izložiti drugima koji navode krive stvari kao činjenice i zvuče kao plaćenici Dereka Smarta, biva uporno ignorirano i izrugivano.

Ovo je vjerojatno najspecifičnija tema na forumu gdje se ne diskutira o temi na konstruktivan način nego neki ljudi uporno samo gnoje li ga gnoje..   

 

Želim da CIG što prije izbaci taj patch 3.0, pa da se diskusija moguće makne s mrtve točke i prebaci na gameplay i doživljaje unutar svemira a ne na to postoji li igra ili ne i slične bljezgarije... mada ne očekujem previše od ovog foruma na žalost.. 

(backeri na Spectrumu već mjesecima imaju puno kreativnije diskusije i teme o igri u tisuće threadova i sa puno manje besmislenog hejtanja nego što to ima ovaj thread..)

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Star Citizen

Od čega točno bi se mogla razviti bilo kakva rasprava kad je jedino što imaš trailer igre? Pa normalno da će postovi biti kakvi jesu kad SC ničim nije uvjerio skeptike da se nešto stvarno i događa osim prodavanja magle.

Željko Vela: Phillip Lahm jedini ima dres s dugim rukavima ---- Srećko Bogdan: Zima mu je, jer je mali
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

U kojem vi svemiru živite ekipa? Star Citizen je bio najavljen tek krajem 2012. (sredina 10. mjeseca) sa Kickstarter kampanjom koja je završila 19.11.2012. Dakle to je niti 5 godina za sada od začetka ideje dok se još nije ni znalo o kako velikom projektu se radi.

2013. godina im je otišla na formiranje studija i oformljavanje timova i ozbiljan rad na projektu je počeo 2014. ako me sjećanje služi - dakle stvar je u razvoju tek 3 i nekaj godine - vrijeme za koje su napravili ogroman posao. 

 

Naravno po Derek Smartu SC se razvija još od 2010. LOL   

 U trenutku kad je započela Kickstarter kampanja igra je bila u kakvom-takvom razvoju barem 2 godine. Nije imao puno, imao je koncept, neke sitne bugovite "proof-of-technology" instance koje je mogao ovrtit u engineu, puno namontiroanog materijala i činjenicu da ga je odbio svaki pristojan izdavački studio, zato se i desio kickstarter.

Svemir u kojem ti živiš dozvoljava da svaki put kad on naleti na zid, pa mijenja koncept, engine i slično samo zato da bi kupio vrijeme, krene računat stvari od početka, pa onda možemo reć da je igra u izvrsnom stanju treuntno, budući da izrada od novog enginea traje tek 2-3 godine... Dok su prešli na njega, prebacili sav stari trud i rad, konsolidirali se, pobrali Crytekove inženjere, dok su se oni uhodali i tako, već je bila 2015. i tek to bi se valjda trebalo počet zvat "pravim početkom razvoja SC-a".

 

Sličnu ovakvu raspravu imaš i na DayZ temi, nažalost nakon isto tako 5-6 godina razvoja u igri koja je tamo krenula iz moda na istom engineu kao standalone znajuć da neće moć napravit u istom engineu sve ono zbug čega je bila mod na istom engineu pa nije mogla to napravit... Nakon tolikih godina i dalje imaš popuproizvod i igrače koji se kunu da je vrijeme provedeno na tome daleko kvalitetnije od bilo koje druge igre koju su igrali jer "doživljaj koji pruža..."

 

Takve paralele se mogu povuć između 2 naslova, načina razvoja, floskula koje se prodaju pod činjenice i zagriženih igrača koji su u stanju gutat sve i svašta i uvjeravat ostale kak im je to super.

 

Ako SC izađe... ne mogu reć u stanju u kojem je obečan jer je to toliko puta mijenjano i originalna kampanja nema veze sa ičime što možemo dobiti... ali ako izađe u stanju koji sad spominju svaka čast... ja sam na žalost po prirodi realist i ako zgleda ko gov*o, smrdi na gov*o vjerujem da bu i na dodir bilo govno... Neki pak vjeruju da će bit ipak čokolada... jbg.

Svatko može bit u krivu, hrpu puta sam bio osobno u krivu, nakraju priznaš i OK... ovdje je sve to... teško za vjerovat.

 

Dado_ZG78 kaže...

Da, da..  ja sam taj koji gleda subjektivno na projekt i vremena događaja u sklopu razvoja..  ja ne pratim svaki tjedan što se događa i ne čitam sve postove, objave, najave, analize na YouTube-u..  ja nisam dovoljno informiran o projektu bit će. 

Zaista se svaki puta ugrizem za jezik kad dođem na ovu temu ovdje jer što god čovjek proba objasniti ili izložiti drugima koji navode krive stvari kao činjenice i zvuče kao plaćenici Dereka Smarta, biva uporno ignorirano i izrugivano.

Ovo je vjerojatno najspecifičnija tema na forumu gdje se ne diskutira o temi na konstruktivan način nego neki ljudi uporno samo gnoje li ga gnoje..   

 

Želim da CIG što prije izbaci taj patch 3.0, pa da se diskusija moguće makne s mrtve točke i prebaci na gameplay i doživljaje unutar svemira a ne na to postoji li igra ili ne i slične bljezgarije... mada ne očekujem previše od ovog foruma na žalost.. 

(backeri na Spectrumu već mjesecima imaju puno kreativnije diskusije i teme o igri u tisuće threadova i sa puno manje besmislenog hejtanja nego što to ima ovaj thread..)

  Mislim da smo identične rasprave vodili tamoan kakoje dolazio 2.0 i identične optimistične izjave ste davali i identično se otezalo sa izlaskom "patcha svih patcheva koji je trebao uvesti toliko toga" i tresla se brda, desio se niš, ali bio je najavljen slijedeći veliki patch koji....

Možemo se tako nadati svemu i možda postoji točka u vremenu kad, ako i bude uspješno implementirano sve o čemu pričaju i svi budemo zadovoljni, neki ovdje će imat djecu dovoljno staru da to igraju sa nama, a nismo imali djecu uopće ili vrlo mladu kad je sve skupa pšočelo.

 

Vjerojatnije mi je iskreno da ću moć ovaj post objavit za jedno godinu dana kad će se pričat o 4.0 koji će uvest opet brda i doline na isti način.... copy-paste, zamijenim 2.0 i 3.0 sa 3.0 i 4.0... Imam neki osjećaj.

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 23.7.2017 9:32 (Rhodin).
16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Sve je dobro dok si mlad, jer mozda i dozivis izdanje ove igre. Ovi oko 30te ce vjerojatno dozivjeti, ali mi blize 40tim mozemo samo mastati kako ce to na kraju izgledati. Cisto sumnjam da cemo sa 60 godina igrati igre

Samo se bojim da ce se na kraju sve pretvoriti u nastavak Duke Nukema 3d, odnosno nakon 15-20 godina ce izaci poluzavrsen proizvod.

Odnosno da izbace nesto da ispadnu samo lazovi, a ne i lopovi koji su lijepo zivjeli na svojim lazima. Mada, opet, koliko citam nedavno su i kredit digli s izgovorom kojeg se ne bi sjetili niti nasi politicari, a oni su tek maheri u prodavanju magle.

Moj PC  
0 0 hvala 0
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice