Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.785
|
čitano: 873.896
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
8 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

Da i?

Pa cargo je jedan od ključnih elemenata u takvim igrtama - Elite, Privateer, X, itd. 

Osobno imam i jedan hauler brod (Connie Taurus) i želim da mi taj aspekt igrte isto bude jako dobro razrađen. 

SC nije samo borba i napucavanje, dapače, volio bih da to bude manji dio igre. Želim istraživanje, trgovinu, političke intrige među frakcijama - nešto više kao Star Trek :) 

 To ti misliš da imaš 

My pleasure darlin
17 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
memulica kaže...

Kreni od 6 minute videa 

Da i?

Pa cargo je jedan od ključnih elemenata u takvim igrtama - Elite, Privateer, X, itd. 

Osobno imam i jedan hauler brod (Connie Taurus) i želim da mi taj aspekt igrte isto bude jako dobro razrađen. 

SC nije samo borba i napucavanje, dapače, volio bih da to bude manji dio igre. Želim istraživanje, trgovinu, političke intrige među frakcijama - nešto više kao Star Trek :) 

 treba ti i weigh balance za cargo?

oces ti prodat i digitalni subler kao DLC da mozes dobro izbalansirat brod?

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen

Takav dlc je ne realno za oćekivat. Fizika tih brodova još uvjek vidno zaostaje da bude simulacija. Krenuti u tom smjeru bi bio veliki rizik. Pitanje koliko bi uspjeli izvest da se taj šubleler može koristiti za balansiranje broda, koliko bi sati trebalo uložiti da dođu do nekih primjenjivih parametara i onda ih primjeniti u ekonomiji. Iskreno volio bi da tako nešto postoji, ali vjerojetno prodajom dlc-a nebi mogli pokriti troškove razvoja

16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

U nekim ranijim verzijama su imali simuliran sustav unutarnjih organa ljudi skupa sa zdravljem, ranjavanjem, liječnicima... pazili su, kažu, na sve detalje.

prodajem jednu od mašina (onu za veš)
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Sve to imaš u EVE-Onlineu koji, za razliku od SC, postoji i funkcionira skoro 15 godina.

 

Imaš cargo kojeg možeš vidjeti, obići, podignuti, posložiti, fizički transportirati od točke A do točke B, sastavljen od različitih materijala koji se različito ponašaju u različitim uvjetima, blizini pucnjave, povećanju tlaka i temperature i različite težine, zauzima stvarni prostor u brodu i utjeće na njegovu fiziku? Zanimljivo...

 

Cargo u SCu nije ikona u tablici, već integralan i ključan dio gameplaya od samih početaka. Fizički cargo je jedna od glavnih ideja cijele igre od njenog početka, a tu se sad neki išćuđavaju. Hm, kao da je nekima bitnije pljuvati nego naučiti nešto o igri... 

17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Sve to imaš u EVE-Onlineu koji, za razliku od SC, postoji i funkcionira skoro 15 godina.

 Imam i njega, igrao ga godinu i nešto..  nije loš, ali zasitio sam se grinda..  sad čekam nove stvari, Elite je OK ali nikako da me uhvati kako spada pa čekam SC-a kao zadnju šansu space opere koju ću igrati duže vrijeme..  

Lijep pozdrav ;)
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Pizvo kaže...
Tonči kaže...

Sve to imaš u EVE-Onlineu koji, za razliku od SC, postoji i funkcionira skoro 15 godina.

 

Imaš cargo kojeg možeš vidjeti, obići, podignuti, posložiti, fizički transportirati od točke A do točke B, sastavljen od različitih materijala koji se različito ponašaju u različitim uvjetima, blizini pucnjave, povećanju tlaka i temperature i različite težine, zauzima stvarni prostor u brodu i utjeće na njegovu fiziku? Zanimljivo...

 

Cargo u SCu nije ikona u tablici, već integralan i ključan dio gameplaya od samih početaka. Fizički cargo je jedna od glavnih ideja cijele igre od njenog početka, a tu se sad neki išćuđavaju. Hm, kao da je nekima bitnije pljuvati nego naučiti nešto o igri... 

 Da, SC neće biti igra kao ništa što postoji do sada.. spaja koncepte koji su do sada bili nespojivi i nadam se da će u tome uspjeti i biti pionir u žanru i milestone u čitavoj industriji :) 

Lijep pozdrav ;)
17 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
Pizvo kaže...
Tonči kaže...

Sve to imaš u EVE-Onlineu koji, za razliku od SC, postoji i funkcionira skoro 15 godina.

 

Imaš cargo kojeg možeš vidjeti, obići, podignuti, posložiti, fizički transportirati od točke A do točke B, sastavljen od različitih materijala koji se različito ponašaju u različitim uvjetima, blizini pucnjave, povećanju tlaka i temperature i različite težine, zauzima stvarni prostor u brodu i utjeće na njegovu fiziku? Zanimljivo...

 

Cargo u SCu nije ikona u tablici, već integralan i ključan dio gameplaya od samih početaka. Fizički cargo je jedna od glavnih ideja cijele igre od njenog početka, a tu se sad neki išćuđavaju. Hm, kao da je nekima bitnije pljuvati nego naučiti nešto o igri... 

 Da, SC neće biti igra kao ništa što postoji do sada.. spaja koncepte koji su do sada bili nespojivi i nadam se da će u tome uspjeti i biti pionir u žanru i milestone u čitavoj industriji :) 

 A da, evo, samo što nije

8 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

sto ta igra jos nije izasla ?

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Star Citizen
husarim kaže...

sto ta igra jos nije izasla ?

 Neće još barem par godina, a i kad izađe vjerojatno će faliti gro stvari koje trenutno obećavaju.

Željko Vela: Phillip Lahm jedini ima dres s dugim rukavima ---- Srećko Bogdan: Zima mu je, jer je mali
17 godina
protjeran
offline
Star Citizen

Bilo bi šteta da izbace CARGO simulator, jer to baš fali kod današnjih igara 

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Star Citizen

ma nek se svi oni gone u qrac..

 

ja sam drzavu napustil da kupim komp koji moze ga gonit, a dok to govno izadje,jos dva cu promjenit..

 

pa jesam li se ja za ovo selio?!

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
warhammer kaže...

ja sam prije pet godina ocekivao da cu danas igrati next-gen Freelancer ,a oni se danas preseravaju sa realizmom i simulacijom  cargo kontejnera i to jos  ... work in progress...

 

a eno bratu mu nestaje vrat,glava mu ko' nakacena direkt na torzo !

 

On je global head of production u punom smislu.

I possess a skill to google.
13 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Evo još jedan ATV

 

Moj PC  
2 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Samo ovo me zanima..  ako se budu toga držali, pod godišnjim imam dodatnu zanimaciju ;) 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

 
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen
prodajem jednu od mašina (onu za veš)
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

 I kakvi su dojmovi, jel čovjek na robiji u CIG-u ili ima pozitivno mišljenje o firmi i projektu?  

Lijep pozdrav ;)
10 godina
offline
Star Citizen

Bas sam iso citat prvi post iz ove teme(iz 2012. godine haha) i dobro sam se nasmijo :D

Moj PC  
2 0 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen

hebem ti santana opet umirem hahahaha

 

http://prntscr.com/f2twh7

 

http://prntscr.com/f2twrp

17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Kresimir4 kaže...

hebem ti santana opet umirem hahahaha

 

http://prntscr.com/f2twh7

 

http://prntscr.com/f2twrp

 Ja dan danas ne razumijem ekipu koja za pledganje tvrdi da je pay to win..  očigledno ne razumijete što je Star Citizen.

 Tu nema boljeg broda - igraš što želiš. Ne moraš se boriti kroz svemir, možeš biti istraživač ili trgovac ili što god ti se koji dan da biti.

 Sve što kroz pledge-anje košta stotine dolara može se zaraditi u igri na 100 načina - trgovanjem, rješavanjem misija, radom u nekoj ustanovi, lovom na glave, krađom, ucjenama, itd. itd.

 Netko tko kupi ogroman brod za 1000$ nije u nikakvoj prednosti nad menom :)  Ja ću se zabavljati puno bolje sa mojim malim brodovima i kao član posade na njegovom velikom brodu a meni se neda održavati takvu grdosiju recimo, jer to će zahtijevati i velike troškove i ulaganja. 

 No, da sad ne duljim, neki ljudi namjerno ne žele shvatiti to nego koriste 'pledge = pay to win' kao argument protiv igre...

Lijep pozdrav ;)
17 godina
offline
Star Citizen

Što točno po tebi jest pay to win?

 

Večina igara koja se smatra "P2W" modelom ne nudi nikakve bonuse ljudima koji plačaju u smislu "10% better dmg" ili nešto, već pristup sadržaju brže, ili nekim ekskluzivnim misijama i sadržaju koji "obični" igrači nemaju, ali uglavnom se ne odnosi na snagu ili balans već pristup. Primjer hearthstone nije po tebi P2W igra jer je F2P i svi teoretski mogu zaraditi kroz igru bilo koju kartu koju treba, ili craftat ili whatever, samo ekspanzije izlaze puno brže nego si F2P igrač može kroz igru zaradit išta, a ljudi koji plačaju sve imaju dostupno prvi dan i tjednima/mjesecima su u prednosti.  U biti dokle god kupuju nešto za pravi novac, a čak i da stanu, golda i dusta imaju gro više i teško da bi ih F2P igrač IKAD mogao stić jer kao i F2P i oni kroz igru cijelo vrijeme zarađuju ISTIM tempom.

 

Ako netko prvi dan ima bolji, brži, jači..... brod, a meni treba 2-3-6 mjeseci da ga zaradim ingame, kako to točno nije P2W? Uzmimo u obzir da će u tih 2-3-6 mjeseci on cijelo vrijeme biti u prednosti predamnom, možda moć brže, više itd. zarađivat i da ću ja na kraju tog vremena bit tamo gdje je on bio na početku, a on je zarađivao puno više u međuvremenu.

 

To je kao da trčimo na 100 metara i netko plati 200€ da bude 10 metara ispred mene u startu, te kreće 1-2 sekunde ranije i da kažeš "al obojica trčimo i zabavljamo se, koja je razlika, nije ko da ja u toj utrci ne mogu vremenom doć ogakle je on krenuo" - istina, al dotle će on bit pred ciljem

 

OK, ova igra nema cilj, al pod uvjetom da ni utrka nema cilj, te da od starta na dalje budete jednaki, on će UVIjek biti ispred tebe.

Isto je u igri, svi koji kreću sa prednošću večeg, boljeg, bržeg broda, čak i onoga kojeg neće moć odmah koristit, već tek sa vremenom, on ih ima, ti ih tek moraš zaradit, UVIJEK će bit ispred tebe, jer dok ti zaradiš taj ili neki drugi brod, on će svoj vrijeme koristit bolje, jer će brže zarađivat i trošit na sve ono šo ti nećeš moć jer ćeš šparat za brodove.

 

Možemo pričat o guštu, ali realno, svi ti koji kreću sa kvalitetnijim brodovima, raman ih mogli koristit tek koji tjedan nakon početka igre, u ogromnoj su prednosti nad ostalima.

 

 

U neom svemiru u kojem se ova igra zaista i dovrši i bude onakva kakva je najavljivana... al to je već druga tema.

Moj PC  
4 0 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen

Dado to je samo 1 primjer.

 

Zapitaj se sto je p2w? Ako netko kupi brod od 1000$, a ja i ti imamo pocetne brodove i mi nemozemo nista protiv njega. Mozemo li mi zaraditi da kupimo taj brod da, naravno, ali cemu to? Ovaj 1 dana ima 1000$ brod, a ja i ti nakon bubam sada 3 godine kupimo taj brod od 1000$ sa ingame valutom jeli onda posteno? Naravno da nije jer ovaj nakon 3 godine ima 4000$ brod. Po tvom razmisljaju ne postoji p2w.

 

Razmisli ovako, igras mmorpg i dode lik i kupi u ingame shopu 1000$ oruzje, a drop rate toga oruzja je 0.0000001% i kosta pun qurac ingame valute ako ga uopce tko bude i prodavao, jeli to p2w?

 

P2w je igrac koji je lovom kupio prednost nad drugim igracima, naravno veliku prednost. Primjer evo opet mmorpg, lik kupi level booster i dode do max lvla za 2 tjedna, a ti bez boostera dodes za 4 tjedana sto je ok jer to ide jako brzo i kad ti dodes do max lvla onda ste izjednaceni, onda je fer, ali nemoze nitko kupit 1000$ oruzje jer usporedujuci sa sc brod i jest oruzje (ako gledamo battle brodove) i onda govorit kako se to oruzje moze dobiti i ingame bez placanja $. Znaci on od 1 dana ubija sve zivo, ti mu nemozes nista, da hoces otici tamo gdje je on u to podrucje nemozes jer ce te razbit cisto iz zajebancije, znaci ne samo da ides u podrucje gdje je on (mozda se u tom podrucju nalazi nesto vrijedno) nego clan wars, territory wars ma bilo sto ti mu nemozes nista i sto od toga imas? Kad ti na 10 000 ljudi dode 400 ljudi sa 500$+ to je adio osim ako si u klanu s ekipom koja ima dobre brodove, ali opet tu su i drugi klanovi (ja zovem organizaciju klanovi..). I 10 godina igranja, on ubija sve zivo i moze raditi sto hoce, a ti, ja itd se drzimo u sjeni nebili nam prestigao trade, nasao nas kako rudarimo i ubio nas. 

 

Jos nesto pravi se da ovaj mac nije jedini u igri i da ga se moze kupiti sa ingame valutom http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2079095/Chinese-man-spends-16-000-sword-virtual-martial-arts-game.html

koliko bi on kostao? Koliko bi godina igrao da bi kupio taj mac? Ali naravno po tebi sve ovo gore nije p2w.

Poruka je uređivana zadnji put pon 1.5.2017 16:13 (Kresimir4).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Ovo je najočitiji primjer pay 2 win situacije.

Kaj se dogodi ako imaš klan/guild/whatever sa jedno 30 ljudi koji imaju te ultra skupe nabrijane brodove i odluče biti idioti koji će desecima drugih zagorčavati ikak pokušaj mininga, istraživanja ili nećeg trećeg. Ja znam da u takvom MMO-u sigurno ne bi uživao.

Jedino kaj doslovno ne znamo kako će igra biti koncipirana i razmišljaju li o mehanizmima kako se gore navedeno ne bi događalo (zone bez PVP-a, risk vs. reward kad griefaš, neka vrsta space policije, itd.).
 
2 0 hvala 0
10 godina
offline
Star Citizen

Ako umjesto novca uzmemo valutu vrijeme, što onda? Ja kupim brod od 10$ igram 1-2h dnevno jer nemam više vremena i ti me stignes jer igras 6-8h dnevno. Ovako ja fino kupim jači brod i sa svojih 1-2h dnevno imam isti brod ko ti i pošteno se napucavamo. :)

 

 
1 2 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

LOL po tome onda nema MMO igre koja nije p2w i ne vidim razloga za brigu...   pa i u WoW-u ili bilo kojoj drugoj MMO igri možeš kupiti account sa svim nagrindanim i onda igrat sa najboljom opremom itd. 

Fino platiš kineskim farmerima da ti prodaju hrpu kredita i kupuješ sve što ti srce poželi :) 

Lijep pozdrav ;)
Poruka je uređivana zadnji put pon 1.5.2017 22:41 (Dado_ZG78).
Moj PC  
1 8 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Nemrem vjerovat da netko može biti ovoliko baš nekritičan.

Ako je tebi isto kupnja accounta koji svaki čas može biti perma-banan, sa prodajom brodova, onda je sve ok. :)

Da nije smiješno kaj si napisao, bilo bi žalosno.
16 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

dogodit ce se situacija da ce guildovi nakon nekoliko mjeseci biti na maksimumu i od dosade ce radit probleme drugima i nedopustat im da se poboljsaju...

a da ne govorim o broju djece koji ce plakat kad im uniste/ukradu brod koji su platitli RL novcem...

 

al pricanje o samom core-u igre je suvisan, jel nisu jos ni sebe izbalansirali a kamo li gameplay.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Star Citizen
HAL kaže...

Kaj se dogodi ako imaš klan/guild/whatever sa jedno 30 ljudi koji imaju te ultra skupe nabrijane brodove i odluče biti idioti koji će desecima drugih zagorčavati ikak pokušaj mininga, istraživanja ili nećeg trećeg. Ja znam da u takvom MMO-u sigurno ne bi uživao.

Jedino kaj doslovno ne znamo kako će igra biti koncipirana i razmišljaju li o mehanizmima kako se gore navedeno ne bi događalo (zone bez PVP-a, risk vs. reward kad griefaš, neka vrsta space policije, itd.).

 Ovo će sigurno biti game breaker ako ne izbalansiraju na neki način.Pogotovo za nekoga tko će igrati sam (istraživati, rudariti itd...)

Biti će puno tih agresivaca koji jedino uživaju u borbi. 

Sreća je put, a ne odredište.
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Ja zaista ne razumijem o čemu vi pričate...  pa što se svatko na svijetu (u svemiru) rodi jadnako bogat? 

Igrači će činiti svega 10% stanovnika svemira u igri i ako neki od njih imaju puno brodova i/ili kredita koga briga??? 

 

Ne razumijem zašto bi mene smetalo ako neki igrači imaju armadu brodova? Pa ionako odjednom mogu igrati samo s jednim. 

Ja ionako želim isprobati sve aspekte igre i početi ispočetka sa osnovnim manjim brodovima i onda si polako graditi karijeru u nečemu - još moram vidjeti što će mi se igrati u kojem periodu nakon što zažive razne profesije i mehanika. 

 

Ajde neka mi netko artikulirano objasni zašto se boji igrača/gildi sa puno brodova? 

Svemir će biti dovoljno velik da se nikad s njima ne morate sresti, a gankere će loviti svi od policije do lovaca na glave i plaćenika tako da nema straha od maltretiranja najslabijih igrača. 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 3 hvala 0
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice