Ja mrzim mage-a i priesta. Protiv ostalih klasa volim igrat jer to uvijek budu zanimljivi i neizvjesni match-evi.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
i meni se čini da je ovo presporo patchanje.
kao što je neko rekao,meta je skroz drukcija,a mind control iskreno nije nikad ni bio TOLIKO op. ima puno gorih stvari kod priesta koje su iritantnije i korisnije od MC.
npr. super jeftini removali...i jedan od ponajboljih hero powera...
i mageovi,,,trebaju nerf pod hitno. razloge neću nabrajati jer previše ih ima,ko igra zna koji su
Ja imam mage-a i dok sam sa njim igrao ukupno naci jedva sam napravio 20 winova, ja sam pocetnik, pa ne znam kako je na visem nivou, ali trenutno igram rogue, warrior i mogu reci da skoro stalno pobjedjujem i volim kada dobijem mage protivnika.
brzo budes misljenje promijenio :)
sutra će novi patch vjerojatno, NA ga već dobio
Znaći promjena balanse, arena može do 12 wina, novi ranking system koji ima vezu s skillom i td
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/11868609/hearthstone%E2%84%A2-closed-beta-patch-notes-1004217-become-a-legend-12-10-2013
Decki imam 4 iste karte sa mage, od toga dvije su sa gold okvirom ? Da li je moguce da koristim te 4 karte u metchu sa mageom, ako nije da ih dischantujem ?
Drugo pitanje, da li je moguce igrati arenu sa svojim mainom, a ne sa random ?
lol, arena je draft iskljucivo.
dakle 90 karata,biras 30.igras
a za prvo pitanje: u jednom decku samo 2 iste karte možeš imat. dakle ako imas viska 2 mos komotno disenchantat. misli mda imas i opciju da disenchantas exta (višak) automatski
a za prvo pitanje: u jednom decku samo 2 iste karte možeš imat. dakle ako imas viska 2 mos komotno disenchantat. misli mda imas i opciju da disenchantas exta (višak) automatski
Fazon je sto su mi te 2 karte viska soulbound, tacnije basic karte, ne znam zasto su omogucili duplanje basic karti ?
Fazon je sto su mi te 2 karte viska soulbound, tacnije basic karte, ne znam zasto su omogucili duplanje basic karti ?