Genshin Impact

poruka: 5
|
čitano: 3.460
|
moderatori: DrNasty, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
offline
Genshin Impact - japanski anime aRPG

Genshin Impact je japanska anime akcijska avantura koja svojim stilom podsjeća na The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

Može se igrati samostalno ili kooperativno sa do tri druga igrača.

Svijet i likovi u njemu su vizualno prelijepi čemu uvelike pridonosi prepoznatljivi japanski stil.

 

Igra će biti Free-to-play sa "gacha" (lootbox) mehanikom monetizacije.

 

Za PC je najavljen izlazak u rujnu 2020, a biti će dostupna i na PS4, Android i iOS.

 

Igra prema gameplay i trailer videima djeluje impresivno, pogotovo za F2P naslov.

Nažalost, "lootbox-gacha-kutije" mehanika bi mogla odbiti neke igrače, kao i "stamina-energy" mehanika prisutna u većini mobilnih igara.

U ovom trenutnku nije moguće sa sigurnošću znati koliko će te mehanike negativno utjecati na igrivost jer je igra još u beti, pa su moguće promjene prije samog izlaska,

te je moguće da za običnog casual igrača to neće biti nikakav problem.

 

Trailer: 

 

Gameplay: 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 13.8.2020 10:05 (Kuschnyer).
 
1 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Genshin Impact

Potvrđen je datum izalska za PC, Android i iOS; 28.09.2020.

Datum izlaska za PS4 će biti sa par tjedana zakašnjenja.

 

 

 
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Genshin Impact

Igra li netko ovu igru i na kojoj platformi?

 

Igram ju otkako je izašla prije godinu dana.

Počeo sam na PS4, kasnije sam se prebacio na PS5.

Nedavno su omogućili da se sa istim računom može igrati na PC, PS i android (cross-save). 

Cross-play je pristuan od početka.

 

Nakon godinu dana igranja mogu reći da je igra zaista odlična, ali da vjerojatno nije za svakoga.

Igra je besplatna, i osobno bih rekao da nije pay 2 win (uglavnom jer nema PvP-a).

Glavni razlog za plaćanje je "lakše kupovanje" novih likova, što meni ne smeta, ali razumijem ako je netko protiv toga.

 

Grafika je vrlo dobra (po mom ukusu).

Borba je zanimljiva. Nije prelagana ni preteška. Dovoljno je komplicirana da nije samo "udaranje jedne tipke".

Relativno je grindava, ali s obzirom da sadržaj nije težak, nema potrebe za "maksimiziranje".

 

Igra je vrla opuštajuća, sa zanimljivim likovima, dok je priča većinom tek prolazna.

 

Posebno bih pohvalio glazbu koja daje odličan ugođaj igranju i istraživanju.

 
1 0 hvala 1
15 godina
offline
Genshin Impact

Kolega, vidim da igraš dugo.

 

E, sad... puno stvari je tu subjektivno, koja je to razina "lootbox" ovisnosti i pay vs free.

Meni je igra djelovala zanimljivo, ali previše toga ima kvalitetnog što nisam odigrao, ne znam tratit li vrijeme na free-2-play naslov poput ovoga, i jedini razlog zašto postavljam pitanja, je što zaista izgleda dobro.

 

Kažeš priča je "tek plrolazna" a sve ostalo je "grindy" - koji je gušt? Što te tjera naprijed?

 

Moje iskustvo sa sličnim igrama je da probaš igrat, prvi sati djeluju izuztno dobri, kao da sve možeš besplatno imat, a onda, ovisno o igri te ambiciji studija iza igre, nekoliko sati, do tjedan-dva nakon početka igranja kreći prvi izuzetno veliki, ne nužno nepremostivi, ali značajni pay wallovi.

E, sad.. ako je grind ono što treba da se pređu, pogotovo u igri koja nema PvP, to je OK-ish, ali često se svede na "grindaj 3 dana za protuvrijednost od 5€" ili slične bedastoće.... mobilne igrice imaju i 20€ za dan grinda, ili nema grinda, već daily/weekly rewards, pa čekaš 10 dana, dva tjedna za takve stvari.

 

Volio bih ovdje dobit malo detaljniji pregled od tebe... ako ti se da, naravno... što točno je izuzetno dobro u igri, zašto uopće preporučit igru, što znači "priča je tek prolazna", što kupuješ, koji su to likovi koje spominješ, kakav je loot "free igračima" ... onako, neki detaljniji opis i usporedba free vs pay u različitim segmentima igre.

 

Hvala unaprijed!

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Genshin Impact
Rhodin kaže...

Kolega, vidim da igraš dugo.

 

E, sad... puno stvari je tu subjektivno, koja je to razina "lootbox" ovisnosti i pay vs free.

Meni je igra djelovala zanimljivo, ali previše toga ima kvalitetnog što nisam odigrao, ne znam tratit li vrijeme na free-2-play naslov poput ovoga, i jedini razlog zašto postavljam pitanja, je što zaista izgleda dobro.

 

Kažeš priča je "tek plrolazna" a sve ostalo je "grindy" - koji je gušt? Što te tjera naprijed?

 

Moje iskustvo sa sličnim igrama je da probaš igrat, prvi sati djeluju izuztno dobri, kao da sve možeš besplatno imat, a onda, ovisno o igri te ambiciji studija iza igre, nekoliko sati, do tjedan-dva nakon početka igranja kreći prvi izuzetno veliki, ne nužno nepremostivi, ali značajni pay wallovi.

E, sad.. ako je grind ono što treba da se pređu, pogotovo u igri koja nema PvP, to je OK-ish, ali često se svede na "grindaj 3 dana za protuvrijednost od 5€" ili slične bedastoće.... mobilne igrice imaju i 20€ za dan grinda, ili nema grinda, već daily/weekly rewards, pa čekaš 10 dana, dva tjedna za takve stvari.

 

Volio bih ovdje dobit malo detaljniji pregled od tebe... ako ti se da, naravno... što točno je izuzetno dobro u igri, zašto uopće preporučit igru, što znači "priča je tek prolazna", što kupuješ, koji su to likovi koje spominješ, kakav je loot "free igračima" ... onako, neki detaljniji opis i usporedba free vs pay u različitim segmentima igre.

 

Hvala unaprijed!

 Ja sam igrao mjesec dana nakon izlaska i onda intenzivno od prvog do sedmog mjeseca, kad sam prestao, pa mislim da ti mogu dati neke odgovore.

 

Ukratko, u ovoj igri ne grindas zato jer moras nego zato jer hoces.

Dobit ces u pocetku 5-6 besplatnih likova i svi oni su dovoljno dobri da s njima predjes glavni dio igre (prica, istrazivanje). I taj dio je stvarno dobar i zabavan, gameplay je neka mjesavina BOTW i Assassins Creeda, prica je dosta zanimljiva cak i meni koji inace ne pratim price u igrama. Likovi koje susreces u igri su dosta simpaticni i njihove misije su uglavnom zabavne. Igra te bas nekako uvuce da se osjecas kao dio tog svijeta i da ti je stalo do likova.

Sjecam se da sam samo jednom zapeo, kad je trebalo zavrsiti neku domenu da bih ascendao AR (Adventure Rank) iznad levela 25. S tim sam se dosta mucio dok nisam skuzio da imam healera u partyju, nakon toga sam je zavrsio bez problema.

Ako zelis samo igrati pricu, morat ces nesto sitno grindati da upgradeas likove i oruzja, ali nista strasno.

 

Inace, sto se tice likova, kod njih upgradeas level, 3 talenta i konstelacije, kod oruzja level i refinement.

Konstelacije mozes upgradeati samo ako dobijes duplikat tog lika (osim za Travelera, koji je pocetni lik). Isto za refinement kod oruzja.

Talente upgradeas s nekoliko resursa, neke ces dobiti kroz igru ubijajuci protivnike, za neke bas moras grindati domene i world bossove, ali da ih dovedes do levela 5-6 sto je dovoljno za glavni dio igre ne treba puno grinda.

Level likova i oruzja dizes pomocu exp knjiga i kristala, ali na levelu 20,  40, 50, 60, 70  i 80 trebas napraviti ascension za koji ponovo trebas drukcije resurse, slicno kao za talente, ali ces trebati grindati druge domene. Opet, za dovesti likove i oruzja do nekog pristojnog levela ne trebas previse grinda.

 

Sad dolazimo do artifakata koji su grind najgore vrste. U pravilu u svakoj domeni imas dva tipa artifakata. Ti za nekog lika trebas odredjeni artifakt set koji pojacava njegov element. Dakle, u toj domeni prvo se moras nadati da ces dobiti artifakt iz tocnog seta, onda tocni dio (svaki set ima 5 tipova artifakata), onda tocan main stat koji trebas, solidne sub statove i onda jos kad levelas artifakt do levela 20 sto je max), da ce ti se dobri substatovi upgradeati, sto se dogadja svaka 4 levela i random je koji substat se upgradea.

Ukratko, statovi artifakata su skroz random i namucit ces se dok ne dobijes odgovarajuci, i tako 5 puta za 4 ili 8 likova (o tome nesto kasnije).

Ono sto je dobro je da ti artifakti nisu toliko bitni za samu pricu, sto dobijes dobijes, stavis nesto sto je ok na likove i to je to. Ne moras ih grindati. A artifakte se ni ne isplati grindati prije AR45 jer tek tada je sigurno da ces dobiti 5* artifakt u domeni.

 

Znaci ukratko, cijelu pricu mozes preci  s osnovnim likovima (4 lika imas u teamu i njih mozes mjenjati kako hoces tijekom igre i borbe) i s minimalno grinda.

Zasto bi onda grindao, pitas se?

Zato jer postoji Spiral Abyss. To je kao nekakva arena gdje se boris. Ima 12 levela, zadnja 4 se refreshaju dvaput mjesecno. I za to ce ti trebati 2 teama od 4 lika. I trebat ces imati stvarno jake likove, s visokim levelom, visokim talentima i s dobrim artifaktima, jer je Abyss stvarno tezak, pogotovo na visim levelima. I kad predjes svaki level dobijes odredjene nagrade, ali nije nista extra, mozes i bez toga.

 

Ustvari glavni razlog da igras Abyss je sto tamo dobijes nesto primogemova, koje inace dobivas i za neke questove, a i svaki dan mozes dobiti 60 primogemova ako odradis dnevne komisije. Primogemovi su mane vise najvrednija stvar jer pomocu njih kupujes zelje, zelje su jedini nacin da dobijes stvarno dobre 5* likove i oruzja (uz to ces dobiti i hrpu 4* likova i oruzje koji isto mogu biti solidni).

Spomenuo sam prije da likovi imaju misije. Manje vise sve bitne likove koje susretnes kroz igru mozes dobiti da igras s njima, a u njihovim misijama ces igrati s njima nesto kratko, ali dovoljno da vidis da postoje likovi s kojima je puno zabavnije igrati nego s ovima koje ti imas i onda ces ih htjeti. A kod svakog pulla imas 0.6% sanse da dobijes 5* lika, soft pity je na pullu 75, hard pity na 90. U pravilu ces dobiti 5* negdje na pullu 75-78, osim ako nemas puno srece da ga dobijes prije.

A ako racunamo evente i dnevne komisije, trebas oko 1.5-2 mjeseca da skupis dovoljno primogemova za 80-ak zelja. U pocetko ce to ici puno brze jer ces imati hrpu story i character misija za odraditi, a i chestova u svijetu, ali to ce presusiti.

Inace, ako pocnes igrati, reci jer ima jos bitnih stvari sto se tice pullova koje moras znati, ali mi se neda pisati sad.

 

 

Ukratko,

+

Glavna prica, side questovi i istrazivanje su dosta lagani, zabavni i preporucam, pogotovo ako si tip koji moze uzivati u igri zbog price.

Uz to, stalno su aktivni neki eventi koji traju po tjedan-dva. Ima stvarno svakakvih, od obicnih questova do mini igara. U njima osvajas razno razne nagrade, a neke od tih stvari ni ne mozes osvojiti izvan evenata - npr. Crown of insight - potrebno je da dignes talent s 9 na 10. Mislim da je od kad je igra izasla bilo moguce dobiti 11 ili 12 kruna, znati tek si 4 lika mogao dignuti talente na max level, sto se ni ne isplati jer je uzasno skupo, ali samo da ti docaram kolko ti vremena treba da dignes sve na max.

-

Nemoj ni ocekivati da ces ikad dici sve na max, niti da ces skupiti sve likove ni oruzja, osim ako ne mislis potrositi masne pare na zelje.

Ako si tip koji mora imati sve 100%, onda ti definitivno ne preporucam igru jer ces izluditi, a da ne spominjem artifakte koje ni ne mozes kupiti nego ces morati grindati mjesecima za savrseni artifakt.

A ako ces htjeti igrati Spiral Abyss, a vjerojatno hoces s vremenom, tu pocinje pravi grind, odnosno za to ces morati dosta grindati.

I jos jedan minus, s vremenom ce ti osnovni likovi dosaditi i htjeti ces bolje, a neces moci dobiti sve. Zelje su random, treba ih dosta da dobijes 5* i vecinu likova ni ne mozes dobiti stalno nego samo u odredjenom vremenu. Sto je s druge strane dobro jer u tom vremenu imas relativno dobre sanse da dobijes bas liko kojeg hoces.

Ali kazem ti, ako pocnes igrati reci pa cu ti detaljnije objasniti kako zelje funkcioniraju i na sto da pazis.

 

Nadam se da sam ti odgovorio na pitanja. Sto se tice kolko treba grindati za odredjenu svotu novaca, tu ustvari ne moras trositi novce na resurse i ne isplati se jer stvarno vecinu resurasa dobijes kroz questove, istrazivanje ili grindanje domena (koje, ponavljam, nije prestrasno). Cak ti ni za vise levele ne treba tolko uzasno puno grinda za upgrade materijale. Novce ces trositi na primogemove, kako bi imao sto vise zelja za likove i oruzja koje hoces.

 

E i samo jos jedna stvar sto se tice grindanja domena, imas max 160 resina, za jedan prelazak domene trebas 20 resina (40 za world bossove koje ces isto morati grindati povremeno), a resin se od 0 do 160 refresha za cca 21 sat. Sto je dobro jer neces ni moci potrositi sate na grind (osim ako ne platis da ti se refresha resin), ali je opet lose jer kad dobijes nekog lika ili oruzje, neces ga moci u jednom danu dici na max. Stovise, svaki tip resursa potreban za ascendanje likova ili oruzja je dostupan samo 3 dana u tjednu u domenama.

 

Znam da je malo zbrda zdola, al nadam se da si pohvatao osnove, ako te jos nesta zanima pitaj. Moja preporuka, igraj zbog price ali opusteno i nemoj ni sanjati o tome da imas sve likove i sve na max jer neces nikad.

A ako mislis poceti igrati, pocni odmah jer za 3 tri tjedna ces moci dobiti Hu Tao koja je jedan od najjacih i omiljenih likova, pa ju probaj dobiti. Za tri tjedna pocinje njezin banner, za 6 zavrsava. Jednom kad lik ode, u pravilu se ponovo pojavi za 5-6-7 mjeseci. Npr moj omiljeni lik Xiao kojeg sam dobio u 2 mjesecu jos nije imao rerun od tada. Mozda i on ubrzo postane dostupan ponovo. Al stvarno, reci ako pocnes igrati pa cu ti malo detaljnije objasniti zelje i sta da radis s njima.

Takodjer preporucam subreddit Genshin_Impact, ljudi stvarno na sve odgovaraju tamo i jako su helpful

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice