Elite: Dangerous

poruka: 2.518
|
čitano: 378.316
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Elite: Dangerous

'Ajd' nemojte se svađat ovdje, za tako nešto imate reddit. Ima nas malo domaćih u igri, samo nam još treba sad zasrat i ovaj forum.

 

Entry je u pravu oko par stvari:

a) da FD mora poraditi na crime/punishment sustavu,

b) da FD ne smatra da je "exit to menu" combat log exploit (For clarity’s sake, “combat logging” is when a Commander ungracefully exits the game [e.g. using ALT + F4 then shutting down the game process] to avoid defeat, destruction and damage).

 

Osobno se ni ja ne slažem s Entryem oko pristupa (krivci za stanje nisu oni kojima se "diže" na klanje nevinih pilota), no ne možete pljuvat po ljudima jer koriste ugrađenu funkciju u igri. Da ne kažem da FD realno nije napravio apsolutno ništa oko "pravih" combat loggera od izlaska igre. Sva krivnja za combat loggere je stoga samo na FDu. Nek' porade na risk/reward za igranje u openu, naprave revamp bounty sistema i "sjednu" na igrače koje furaju "ja sam psihopat i ćaća mi bio" stil igranja. Da vidiš promjena nakon toga.

 

 

Nazad na pravu temu:

 

Neću stić' danas ni skinut patch, a kamoli igrat. :(

Poruka je uređivana zadnji put uto 25.10.2016 10:38 (Moloch).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
Moloch kaže...

'Ajd' nemojte se svađat ovdje, za tako nešto imate reddit. Ima nas malo domaćih u igri, samo nam još treba sad zasrat i ovaj forum.

 

Entry je u pravu oko par stvari:

a) da FD mora poraditi na crime/punishment sustavu,

b) da FD ne smatra da je "exit to menu" combat log exploit (For clarity’s sake, “combat logging” is when a Commander ungracefully exits the game [e.g. using ALT + F4 then shutting down the game process] to avoid defeat, destruction and damage).

 

Osobno se ni ja ne slažem s Entryem oko pristupa (krivci za stanje nisu oni kojima se "diže" na klanje nevinih pilota), no ne možete pljuvat po ljudima jer koriste ugrađenu funkciju u igri. Da ne kažem da FD realno nije napravio apsolutno ništa oko "pravih" combat loggera od izlaska igre. Sva krivnja za combat loggere je stoga samo na FDu. Nek' porade na risk/reward za igranje u openu, naprave revamp bounty sistema i "sjednu" na igrače koje furaju "ja sam psihopat i ćaća mi bio" stil igranja. Da vidiš promjena nakon toga.

 

 

Nazad na pravu temu:

 

Neću stić' danas ni skinut patch, a kamoli igrat. :(

 Može se,kako ne. Primjer ti je recimo COD4 kad je bio izaso,imali su u igri nube tube ilitiga nade launcher attachment na puskama koji je one shottao ljude i nije davao vrijeme za ikakvu reakciju. Naravno ljudi su to masivno koristili al se stvorila negativna slika oko ljudi koji su to radili da su noobovi jer drukcije nisu mogli do uspjeha. Isto ti je i ovo s combat loggingom. To jest dio igre i jesu ga stavili ko mehaniku (exit to menu 15 sec) al ne znaci da nisu napravili pogrešku kada su to napravili...I dalje ne znaci da necu gledat ljude koji to rade kao inferiorne koji trebaju high five lugerom u potiljak.

;:D

Poruka je uređivana zadnji put uto 25.10.2016 10:41 (Rocinante2112).
11 godina
offline
Elite: Dangerous

Zašto bi lik bez štitova u type7(9) sa 500 tona cargo-a koji je skupljao i vozio satima bio inferioran ako ne želi da ga uništi netko kome je eto tako došlo u tom trenutnku znajući da neće biti uopće kažnjen.

 

Kad govorimo o mehanici igre, onda niti kažnjavanje nema apslutno nikakvog smisla i u tom pogledu je igra broken. Bounty prelazi u fine kroz 6 minuta ili na h-jump. Kakvog smisla onda ima cijela ta priča sa federacijom, empire-om itd ako ne funkcionira kažnjavanje igrača. Glavno da te ubiju ako slučajno sletiš na krivi pad, ako slučajno okrzneš police ship i slična sr4nja. Onda je po tome game mehanika totalno skršena.

 

Dok se ne popravi reward/punish sistem u igri apsolutno podržavam ljude koji logout-aju u slučaju ako su clean i nisu ušli u bitku ili su napadnuti. To što to živcira one koji si rade crtice na zidu ubijajući nevine igrače me zaboli pipa. Nek ih živcira, živcira i ljude koji su ubijeni bezveze izgubiti game progress i još platiti masne kredite za brod. Ili u najgorem slučaju pasti na osnovni brod.

 

 

Oni koji su ušli u bitku i to naprave, takve treba kazniti. Što je čak i moguće napraviti do neke mjere.

 

 

Samomrzeći hrvat
Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

Ne podržavam combat logging, ali i ne podržavam griefing i bezrazložno ubijanje CMDR. Zato postoje tri moda igre: solo, group i open pa svatko neka igra u kojem želi tj koji više odgovara njegovom play style-u.

 

Ići u open, znajući da te svaki CMDR može ubiti jer mu se sprdilo je rizik koji radiš svjesno i nitko nikoga ne sili da igra u openu. 

13 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

Upravo to. Igra nazalost ima solo play. Što onda ne iskoristit to kad je to isto mehanika igre?

 

Kukat kak te neko ubije u Open playu a za to nedobijes nikakav veci reward nego kad igras solo je iskreno,malo besmisleno.

 

Mislim,nekuzim u cem je problem.

 

Inače ne podržavam KOS mentalitet,ali ako želim skočit u brod i patrolirat nekim sektorom i nekog dobro razvalit što ne? Ne ubijam trejdere btw,al sve iznad cobre je fun.

11 godina
offline
Elite: Dangerous

Možda netko voli socijalni aspekt igre. Ta filozofija nemoj igrat ako ti ne odgovara je uvijek argument onih kojima ovakvo stanje odgovara, bez da se razmišlja kako bi se igra poboljšala za sve.

 

Uglavnom ni jedno ni drugo neće imati smisla dok god se ne poprave stvari.

 

Uostalom i ti veliki pirati ili štogod da jesu iz SDC-a isto combat loggaju. Lijepo je lik stavio video gdje je SDC-ovac poof nestao. A najviše kukaju i cvile po forumima i redditu.

 

Prije 2 tjedna me lik iz SDC-a uništio u CG-u jer je čekao samo commandere. Ako me još jednom neki od njih napadne, namjerno ću loggat samo da mu tlak dignem 

Samomrzeći hrvat
Poruka je uređivana zadnji put uto 25.10.2016 11:54 (Entry Point).
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

Pa da al radis istu stvar. Opravdavas trejdanje u openu sa ''socijalnim aspektom''. Pa i krkanje igrača tj. pvp je socijalni aspekt nekome negdje.

A i mislim ono,trejdaš,pogledaš mapu i vidis par cmdra i to ti je prilicno sav socijalni aspekt koji imas. Teško daš s njima išta drugo radit nego bjezat jer vjerojatno je da od 5 igrača koje ces vidit u nekom sessionu od pol sata barem 1 ce te ganjat.

 

Mislim ono. kad vec postoji solo play...bolje koristit za trejd i takve riskantne stvari nego za npr. underminanje bgs...

12 godina
offline
Elite: Dangerous

Problem je u tome što će bez adekvatnog sustava nagrađivanja rizika / kažnjavanja prekršitelja u Openu ostat samo grieferi, pvperi i njubare koji su tek krenuli igrat. Ostali će prašit po privat grupama i solo.


Da sam ja vlada FD:

 

a) Kao što su i najavljivali, uveo bih 30-50% veću zaradu nae SVE što odrađuješ u openu u odnosu na privat ili solo (i pri tome moraš biti u Openu cijelo vrijeme, mijenjanjem modova gubiš taj "bonus"). To uključuje sve: merite, trgovinu, misije, a razmotrio bih čak i brže levelanje fakcija i osobnog ranka.

 

b) Za ekipu koja ubije nevinog civila (dakle non-powerplay), odma' bounty u iznosu rebuya koji je imao dotični CMDR i onemogućeno dockanje u svim stanicama/outpostima/bazama koje drži glavna minor frakcija u sustavu. Za ponovljeni prekršaj i gubitak prava na dockanje u svim sustavima major frakcije (tipa Federacije). Dakle za dockanje ostaju sustavi Imperijalaca i Alijanse, a ako nastaviš i tamo onda su samo anarhije mjesta gdje možeš dockat. Bounty bi trajao 7 dana za prvi kill, +7 za svaki idući, i možeš ga otplatit ako želiš.

 

Naravno sami taj iznos bounty je stvar oko koje bi se isti mogli kurčit, tako da im je to dovoljna nagrada.

 

Za piratiziranje / oštećivanje brodova drugih nevinih CMDRa postojeći sustav bountya je u redu.

 

 

AJMOOOOOO:

Poruka je uređivana zadnji put uto 25.10.2016 12:12 (Moloch).
Moj PC  
2 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
Rocinante2112 kaže...

Pa da al radis istu stvar. Opravdavas trejdanje u openu sa ''socijalnim aspektom''. Pa i krkanje igrača tj. pvp je socijalni aspekt nekome negdje.

A i mislim ono,trejdaš,pogledaš mapu i vidis par cmdra i to ti je prilicno sav socijalni aspekt koji imas. Teško daš s njima išta drugo radit nego bjezat jer vjerojatno je da od 5 igrača koje ces vidit u nekom sessionu od pol sata barem 1 ce te ganjat.

 

Mislim ono. kad vec postoji solo play...bolje koristit za trejd i takve riskantne stvari nego za npr. underminanje bgs...

 PvP nije jedino što se igra u igri. Štoviše to je najmanji aspekt igre tako da ti logika ne valja. Onda ćemo ovako. Ako ljudi žele napucavat druge ljude nek se onda PvP-eri presele u arenu ili privatne grupe.

 

Open nije ekskluzivan mode u kojem bi trebali igrati samo PvP igrači kojih u igri nema ni jedan promil od ukupne populacije (ali su najglasniji).

 

Kao što je Moloch reka ispod...

Moloch kaže...

Problem je u tome što će bez adekvatnog sustava nagrađivanja rizika / kažnjavanja prekršitelja u Openu ostat samo grieferi, pvperi i njubare koji su tek krenuli igrat. Ostali će prašit po privat grupama i solo.


Da sam ja vlada FD:

 

a) Kao što su i najavljivali, uveo bih 30-50% veću zaradu nae SVE što odrađuješ u openu u odnosu na privat ili solo (i pri tome moraš biti u Openu cijelo vrijeme, mijenjanjem modova gubiš taj "bonus"). To uključuje sve: merite, trgovinu, misije, a razmotrio bih čak i brže levelanje fakcija i osobnog ranka.

 

b) Za ekipu koja ubije nevinog civila (dakle non-powerplay), odma' bounty u iznosu rebuya koji je imao dotični CMDR i onemogućeno dockanje u svim stanicama/outpostima/bazama koje drži glavna minor frakcija u sustavu. Za ponovljeni prekršaj i gubitak prava na dockanje u svim sustavima major frakcije (tipa Federacije). Dakle za dockanje ostaju sustavi Imperijalaca i Alijanse, a ako nastaviš i tamo onda su samo anarhije mjesta gdje možeš dockat. Bounty bi trajao 7 dana za prvi kill, +7 za svaki idući, i možeš ga otplatit ako želiš.

 

Naravno sami taj iznos bounty je stvar oko koje bi se isti mogli kurčit, tako da im je to dovoljna nagrada.

 

Za piratiziranje / oštećivanje brodova drugih nevinih CMDRa postojeći sustav bountya je u redu.

 Upravo tako.

 

Open će ostati za točno manje od 100 igrača jer eto, moraš ići u solo ako hoćeš igrati igru.

 

Samomrzeći hrvat
14 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

Kako onda razlikovati dogovoreni PvP od slučajnog? Tj ne od slučajnog, kriva riječ, već prisiljenog, u kojoj samo jedna strana želi borbu. 

 

Zašto bi netko tko je ubio CMDR-a u dogovorenom fajtu dobio istu drastičnu kaznu od nekoga tko je grifao trejdera? Kako će server/frontier znati razliku? 

 

 

Frontier je rekao da open nije "primarni" način igranja. Već da su modovi (open, solo, group) tu da svatko prilagodi igru sebi na način koji mu najbolje paše. To što će u openu ostati samo grieferi, jbg-a, šta sada? Postoji mobius grupa sa povećom količinom CMDR-a koji ne griefaju. Ili skupiti ekipu od 10-20 frendova i napraviti svoju grupu. 

11 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
quickr kaže...

Kako onda razlikovati dogovoreni PvP od slučajnog? Tj ne od slučajnog, kriva riječ, već prisiljenog, u kojoj samo jedna strana želi borbu. 

 

Zašto bi netko tko je ubio CMDR-a u dogovorenom fajtu dobio istu drastičnu kaznu od nekoga tko je grifao trejdera? Kako će server/frontier znati razliku? 

 

 

Frontier je rekao da open nije "primarni" način igranja. Već da su modovi (open, solo, group) tu da svatko prilagodi igru sebi na način koji mu najbolje paše. To što će u openu ostati samo grieferi, jbg-a, šta sada? Postoji mobius grupa sa povećom količinom CMDR-a koji ne griefaju. Ili skupiti ekipu od 10-20 frendova i napraviti svoju grupu. 

 Jednostavno, deplyed harpoints i ako si pucao. Znači da si pristao se boriti  . Možete i u anarchy asko ste se dogovorili. 

 

 

Ja volim sresti random ljude. Sreo sam i ljude koji su isto rekli. Nekako napravi igru manje dosadnom. I ne bih rekao da nas je samo par takvih, većina nas je takvih. I sad bi ja zbog 20-30 ljudi trebao izbjegavati djelove svemira ili igrati solo? Treba se dopustiti privatizacija open mode? Svašta.

 

Ali dobro nema veze. Ionako je šansa sresti te likove praktički nikakva, tako da se ne zamaram previše, a nije da mi je i neki problem. Kredita uvijek ima. Ako devove i igrače ne zanima neki balance, onda tko sam ja da o tome pričam. 

 

Samomrzeći hrvat
16 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
Entry Point kaže...

Zašto bi lik bez štitova u type7(9) sa 500 tona cargo-a koji je skupljao i vozio satima bio inferioran ako ne želi da ga uništi netko kome je eto tako došlo u tom trenutnku znajući da neće biti uopće kažnjen.

 

Nemoj me krivo shvatiti, no ovo mi je u rangu kao da se zastitarska kuca/banka  koja prevozi novce u ne blindiranom vozilu/bez naoruzane pratnje zali kad ju opljackaju.

I u realnom svijetu gdje kazne postoje, kriminal postoji i nazalost u porastu je.

 

Moloch je dao odlicno rjesenje, i ako nije vec, trebalo bi ga staviti na FD forum.

A sto se tice logoutera, njih treba drakonski sankcionirati nebitno da li je napadac ili napadnuti.

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
Poruka je uređivana zadnji put uto 25.10.2016 12:46 (syncmaster245b).
11 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
syncmaster245b kaže...

 

Nemoj me krivo shvatiti, no ovo mi je u rangu kao da se zastitarska kuca/banka  koja prevozi novce u ne blindiranom vozilu/bez naoruzane pratnje zali kad ju opljackaju.

I u realnom svijetu gdje kazne postoje, kriminal postoji i nazalost u porastu je.

 

Moloch je dao odlicno rjesenje, i ako nije vec, trebalo bi ga staviti na FD forum.

A sto se tice logoutera, njih treba drakonski sankcionirati nebitno da li je napadac ili napadnuti.

 Točno, ali postoje i kazne ako te uhvate koje nisu 400 kuna 

 

Pa ja i pričam o istome što Moloch predlaže.

 

Ne, drakonski ih kažnjavati dok se ne uvede i drakonska kazna za ubijanje clean commander-a unutar Power controlled systema. Do onda, ESC -> 15 sec -> Ćao 

Samomrzeći hrvat
14 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
Entry Point kaže...
quickr kaže...

Kako onda razlikovati dogovoreni PvP od slučajnog? Tj ne od slučajnog, kriva riječ, već prisiljenog, u kojoj samo jedna strana želi borbu. 

 

Zašto bi netko tko je ubio CMDR-a u dogovorenom fajtu dobio istu drastičnu kaznu od nekoga tko je grifao trejdera? Kako će server/frontier znati razliku? 

 

 Jednostavno, deplyed harpoints i ako si pucao. Znači da si pristao se boriti  . Možete i u anarchy asko ste se dogovorili. 

 

 

 

Znaći ako sam ja trader i netko me napadne ja ne smijem deployat hardpoint jer to znači da sam pristao na borbu? Iako sam se pokušao obraniti od prisilnog PvP-a. Ne drži vodu.

 

Može drakonske kazne, ali kako razlikovati suglasni PvP između dvije strane i prisilnog kad jedna strana ne želi? I ne, ne trollam. Pitam ozbiljno. 

12 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

"Report crimes: off" je moguće rješenje. Ili neka nova mehanika, nebitno, može i igra pitat zaginulog igrača ŽELI li staviti (defaultni 50% rebuya) bounty na drugog igrača. Pravi PvPeri to neće napravit (honor na stranu, nećeš nekom dat da diže bounty prestiž na tebi :p). Svaki igrač bi trebao moći vidjeti zbog čega mu je glava ucijenjena, a idealno bi i trebao dobit obavijest kad taj igrač koji te koknuo pogine (za malo dodatne satisfakcije :) ).

 

Lista promjena za 2.2 je po običaju OGROMNA.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 25.10.2016 13:40 (Moloch).
14 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
Moloch kaže...

Report crimes: off

 Koliko puta nam se desilo da zaboravimo to uključiti/isključiti prije fajta. Ni to nije 100% bulletproof. 

 

Ti i ja se dogovorimo za friendly fajt, jedan od nas to zaboravi isključiti i onda 7 dana nemogu sletiti u imperial/fed stanicu i dobijem 5M ili 20M bountya na svoju glavu jer smo se ti i ja malo prijateljski pomlatitli. Nema smisla. 

12 godina
offline
Elite: Dangerous

To su sve nebitni detalji. Treba samo volja da se to izvede, a onda se lako riješi pristup. FD te volje nema, bar zasad, tako da je sve ovo irelevantno.

 

Iskreno, stiže 2.2, who cares 'bout em combat loggers :D

Poruka je uređivana zadnji put uto 25.10.2016 13:41 (Moloch).
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
Moloch kaže...

To su sve nebitni detalji. Treba samo volja da se to izvede, a onda se lako riješi pristup. FD te volje nema, bar zasad, tako da je sve ovo irelevantno.

 

Iskreno, stiže 2.2, who cares 'bout em combat loggers :D

 True dat 

 

 

Beluga Liner here I come! Ima da položim za turističkog vodiča. Koliko sam vidio, misije za putnike mogu imati brutalne nagrade od preko 10 milijuna kredita.

Samomrzeći hrvat
12 godina
offline
Elite: Dangerous

Nadam se samo da te ne podrazumijevaju putovanja od par tisuća svjetlosnih godina. ;)

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

Vidim da vam se neda raspravljati o tome, budemo nastavili drugi put 

 

Ajmo na 2.2 

 

Jel izašao patch za skinuti vi koji ste doma? i koliko je velik? 

Iskreno, nisam nešto oduševljen passanger misijama i ship launch fighterima. Više me veseli station interior, white dwarfs/neutron stars i mogućnost da naletim na elijene 

 

Navodno jesu više milijunske isplate za passanger misije ali trebat će potegnut i dobru kilometražu za njih. 

12 godina
offline
Elite: Dangerous

Upravo ide livestream, patch još nije lajv. Lurkam ga s posla. Braben taman odgovara na pitanja, pa ga slobodno pitaj što on misli o tome :p

 

Mene vesele fighteri, kao i nove stanice. I poboljšanja grafike i sva QOL poboljšanja. Putničke misije - tako tako, možda me VIPovci iznenade.

 

EDIT:

"SERVERS ARE COMING UP" kaže Braben, live je kroz 10-15 minuta.

 

:)

 

Patch navodno ima 13Gb ali ne mogu provjerit.

Poruka je uređivana zadnji put uto 25.10.2016 14:34 (Moloch).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

10Gb za Xbox, valjda tu negdje i za PC. 

12 godina
offline
Elite: Dangerous

13GB for PC and 10GB for XBox

Moj PC  
0 0 hvala 2
16 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

13GB meni steam skida

14 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

"The biggest thing about 2.2 has not been seen yet" 

12 godina
offline
Elite: Dangerous

Popravili su interdiction bug. :)

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Elite: Dangerous

Patch je 9.3 Gb velik navodno. Skidam sada, nakon par problema sa "Failed to read from response Stream. Network connection closed" i Options menu optionom. 

 

 

Ah, onda moram ići kupiti sve i priviknuti se na novosti 

Samomrzeći hrvat
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Elite: Dangerous

Oke, znači gledam live stream i veli lik da možeš brodove "dozvati" ne samo od stanice do stanice već i u open space. E sada, to je fkt big feature. Ili sam ja totalno krivo razumio. 

 

Jel još netko gledao live stream? 

16 godina
offline
Elite: Dangerous
Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Elite: Dangerous
Krivo si shvatio 😉
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice