Pitali me neki preko pm-a za build koji koristim (wiz), pa da ne odgovaram svakom posebno, a mozda i pomogne nekom u igri. Ili jos bolje ispravi me, pa i ja nesto naucim. :D
Prije svega, zaboravite hell i ostalu smijuriju. To je druga igra, svako pisanju u stilu 'hej, mene taj i taj skill sluzi super, nitko mi nista ne moze na nightmare act 2', nema veze s igrom kojom cete zaigrati na infernu. Tu ne ubrajam act I inferna, koji je jos uvijek poprilican skok od hell-a, ali ne daje pravu sliku. Act II, III i IV daju pravu sliku o onima koji mogu i o onima koji bleje u monitor sa suzom u oku i osjecaju se grubo uzeti. Vise puta.
Skillovi za wizarda koji se vecinom vrte:
Magic missile (charged ili seeker), Shock Pulse (piercing orb), Arcane Nova (tap ili celestial), Diamond Skin (crystall shell), Hydra (Venom), Magic Weapon (force weapon), Teleport (fracture ili wormhole), Mirror Image (duplicates), Blizzard (frozen solid, snowbound), Energy Armor (force ili prismatic), Archon (improved, teleport). Ostali skillovi ili imaju specijalnu namjenu (za pojedinog protivnika/dio igre) ili su jednostavno losi/bugoviti.
Pasivni skillovi Glass Cannon, Astral Presence, Blur, Evocation, Prodigy, Illusionist, Cold Blooded, Galvanizing Ward, Temporal Flux, Critical Mass, Arcane Dinamo.
Postoje i melee wizard buildovi, ne znam previse o njima i ne privlace me bas. Ako hocu stajati do monstera, uzet cu barba/monka. No, neki to vole i koliko sam vidio koriste Spectral Blades i Meteor.
Dio koji mnogi zanemaruju, a po meni je najvazniji prije nego sto slazete build je odabir oruzja - 1-hander ili 2-hander.
Prednosti 2h oruzja - udara kao kamion, jeftiniji su i to valjda bar trostruko, cool look (ok, to je potpuno subjektivno, ali da li bolje izgledate s maljem od 100 kila u ruci ili stapicem i knjigom/jajcima?), ne treba signature spell (u nekim buildovima), bolji za channeled spelove (RoF i Disintegrate), bolji omjer AP/damage.
Prednosti 1h oruzja - brze castanje=lakse kiteanje=lagodniji zivot, spamanje spellova=vise proca od criticala (critical mass), radi i bez mane (signature), vise statsa=obicno visi DPS/DR.
Sto cete odabrati ovisi o vasem stilu igranja i soldima, hocu reci goldima. Da imam neograniceno golda, vjerojatno bi odabrao 1h (mozda i zato jer do sada nisam tako igrao pa bi bila zanimljiva novotarija) - mislim da je ipak lakse igrati i lakse doci do visokog dps-a. Za obicne smrtnike, mislim da je 2h bolji jer je puno jeftiniji, a zapravo skoro ili jednako tako dobar.
DPS - DPS nije sve. Zapamtite to. Dugo se vec vode rasprave je li bolji 1h ili 2h, i isto se tako dugo vode rasprave jesu li attack speed i critical hit/damage pravi ili 'fejk' damage. Racunica je zapravo vrlo jasna... ako imate dvostruko manji dmg i puknete 3 puta dok kajtate, a ja jednom, 1h je bolji. Ako puknete dvaput ili manje, obicno je 2h bolji. To je samo primjer, ali nije tesko shvatiti logiku.
Hydra, Archon, RoF, Disintegrate direktno profitiraju od veceg DPS-a bez obzira kako on nastao, Blizzard, Orb i slicni ne gledaju DPS (vec 'pravi' damage). Dakle ponekad su vam bitniji oni brojevi koji pisu malim slovima na oruzju (min - max damage), nego DPS. DPS isto tako nije sve iz razloga jer je bolje izgubiti 2, 5 ili 10k DPS-a, ali biti otporniji i ne poginuti cim se pojavi prvi Opressor, Phase Beast ili Soul Lasher.
Za velik DPS, nerfom IAS-a, trebate prvenstveno critical chance/damage, INT i IAS. S obzirom kako se Blizzard postavio u IAS aferi, ne pada mi na kraj pameti ulagati u critical chance/damage, dok ne vidim par sljedecih patcheva. S dovoljno velikim INT-om (oko 2k je sasvim izvodljivo) i dobrim oruzjem 45-50k DPS-a je vrlo izvedivo. Puno manje od toga i mislim da nemate sto traziti na ACT-u III ili IV. Ili volite krv, znoj i suze.
Armor, All Res, HP - postoji nesto sto se zove effective HP (EHP) i on je bitan. To je zbroj svih faktora koji vam onda govori koliko ste zapravo izdrzljivi - bez obzira na velicinu HP-a. Dakle, moguce je imati 50k HP-a i EHP od 100k, tj 25k HP-a i EHP od 150k. Ne moram vam govoriti sto je bolje. Za te izracune postoje razne excel/web tablice, potrazite jednu pa se igrajte. Uglavnom, nemojte zanemariti jedan stat na ustrb drugog. Cak stovise, s obzirom kako rade health potioni, bolje je imati manji HP nego veci (ako EHP ostaje isti). Kad gledate item, obratite paznju na strength. Obicno se zanemaruje, a to je zapravo armor.
LoH ili Damage Converted to Life - za wizarda nije tako bitan (pa nismo mi barbari!), ali je pozeljan, zna spasiti glavu. LoH je bolji, DCtL je nerfan na infernu za 80%. Imam DCtL i cini mi se kao da nekad radi, a nekad ne... ali u svakom slucaju trazio bi oruzje koje ima nesto od toga (ili ima tako nesto na armoru) jer dosta olaksava zivot.
Movement Speed - kad kupujete buce, prva stvar koju upiste u filter je 12% movement speed. Bez toga se ne moze, dam 10k dpsa za 12% speeda svaki radni dan, a bormec i vikendom. Medjutim, tu prica ne staje, dodjite do 25%, zivot je nakon toga ruzicast (skoro). Potrazite na AH hammer jammer-se i lacuni prowler-se, isplate se. DPS ne trpi toliko, a vrijedi svaku kunu... tj. gold.
Najgori pridjevi na elitama:
Reflect damage - LoH (ili nesto slicno), ne bezvezno pokupljanje orbova s HP, wp/tp u town na lijecenje su vasi prijatelji. Jest da je nezgodno, ali nije nemoguce. E da, hydra vam je neprijatelj, nemojte ju koristiti.
Invunerable minions - imate teleport valjda u buildu? Teleportiranje do bossa i krknite ga cim prije. Lakse reci nego napraviti, jedan od nezgodnijih protivnika, posebno ako imate mali damage.
Fast - fast na vec brzim kricurima je za pop...ludit. Nema kiteanja, samo moze teleport pomoc, ali i to je upitno.
Mortar - ljudi se zale da je gadan i ne vole ga, ali ako mozete dobro plesati sa svojim likom nije bas tako gadan.
Teleport - bjezite i bjezite, a oni su uvijek tu. Jos ako jako lupaju...
Vortex - Imate teleport? Ne? Zasto ne? I probajte stati iza nekog kamena, kuta zida ili nesto slicno... kako zezne teleport, tako zezne i vortex.
Vjerojatno sam zaboravio neki gadan, ali cini mi se da se sve ostalo moze relativno lako preventirati/izbjeci/otrpiti.
Moj build trenutno izgleda ovako - Arcane Orb (Tap), Blizzard (Snowbound), Magic Weapon (Force), Hydra (Venom), Teleport (Wormhole), Energy Armor (Force). Pasivni skillovi - Illusionist, Glass Cannon, Astral Presence.
Ne koristim signature jer s jednim attackom u sec mi zapravo i ne treba, blizzard je tu jer je u svim buildovima tu (bio bi dobar i da samo slowa, a damage je samo bonus), Hydra, Weapon i Armor su po meni obavezni skillovi, a Teleport mi je najvise sjeo kao 'oh shit!' gumbic. Da volio bih staviti unutra i diamond skin i familiara i archona i mirror image... ali eto. Zakinuli nas s brojem spellova. :D
Tap za Orb je po meni najbolja runa. Celestial ima smisla ako poredate elite u lijepom nizu, no koliko se to cesto zapravo dogadja? A kosta pola mana poola. Probao sam jucer RoF umjesto Orba, jer s Cold Blooded pasivom jako dobro zvuci u teoriji (puno veci dmg, a i cool izgleda). I dok mi je bio bolji na ACT I (sve se jednostavno topi), na act III je pokazao svoj glavni nedostatak... stajanje dok se channelira spell. Mozda s nekim visim DPSom postaje bolji (moj je oko 50k i meni je nedovoljan za RoF). Glavna prednost bi mu trebala biti da puno brze topi jednog monstera, sto i nisam bas primjetio, ali gubi se dosta na AoE (kojim onda orbom ubijate trojicu odjednom pa na kraju ispadne brzi).
Hydra je ponekad jedini izvor dmg-a. Za poneke bossove ili protivnike gdje se cijelo vrijeme vrtite u krug, bacite hydru i gledajte ju kako radi svoj posao. Spell bez kojeg se ne moze.
Ako se bez hydre ne moze, onda se bez teleporta dvostruko ne moze. Ne slazu se svi s tim, no to je najbolji spell koji imamo. Pitanje je samo da li fracture ili wormhole. Dugo sam igrao s fracture, i stvarno je dobar. Pogotovo sto, za razliku od mirror image-a, kopije ne mogu biti satrate nego traju svih 8 sec. Medjutim, iako mi se wormhole i nije bas svidjao, jednom kad sam ga probao ne pada mi na pamet vratiti se na fracture. Probajte sami, pa odlucite. Zgodna stvar kod wormhole-a je sto vam omogucava da kajtate i kad ste stjerani u kut... wormhole u drugu stranu i ajmo kajtati natrag istim putem.
Force Armor je iz jednostavnog razloga jer je neophodan. Da su mi ressi u rangu 500-700 mozda bi probao prismatic. Kako su oko 350, za mene dvojbe nema.
Za followera uzimam Enchantresicu - armor i DPS buff, a za razliku od templara moze i ubiti nesto. Templar je vjerojatno bolji u zatvorenim prostorima jer moze zatrpati vrata i tako vam cuvati guz... pozadinu. Naravno ako moze tankati (tj, ako ste ga lijepo opremili).
Tldr:
Ne morate pod svaku cijenu proci inferno. Igrajte hell s disintegrate/archonom (archon radi i na ostalim actovima inferna ako imate bar 70k DPS-a) i zabavljajte se.
Farmajte inferno ACT I - prilicno je lagan, a isto zabavan. Northern Highlands (od wp obicno zapadno ili sjeverozapadno ima kucica sa resplendant chestom i elitom), Festering Woods (dvije kratke spilje s elitama + dvije elite obicno u samim woodsima), Cemetery (3 ili 4 crypte, svaka sa po jednom ili dvije elite, ponekad i elita oko WP od cemeterija), zatim mozete kud zelie, 5NV-a imate odavno i puna torba (obicno losih) zutanjaka je tu.
Napravite build kakav vam pase po stilu igre... ne postoji pravi/krivi build, nego onaj koji vama radi/ne radi.
Zelite pod svaku cijenu zavrsiti inferno? Nadjite dobrog barba koji zna sto radi i derite zajedno. On tanka, vi unistavate, gust zagarantiran.