Jel ide tko u Agoritam na ponocnu? Ja planiram uskoro krenuti:)
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ja bi iso, jel se treba predbiljezit i oce bit dosta kopija, glupo mi je doc u zg i onda ne moci kupiti
Ja sam ukucao kod u battlenet, aktivirao diablo 3, pise active i sad me zanima kako mogu frendu dat guest pass?
Ja sam ukucao kod u battlenet, aktivirao diablo 3, pise active i sad me zanima kako mogu frendu dat guest pass?
Meni se cini da samo oni koji kupe box dobiju pass, ali nisam siguran 100%
15.1 GB instalirani D3 !!!
Jebote, igra će bit stvarno velika, sueći po količini GB koju treba instalirat. Ne da me to veseli, već sam oduševljen. Čim veća, tim bolja.
Odose zadnji prazni bajtovi na SSD-u
Prije instalacije potrebni prostor je 15.1 GB , te nakon instalacije Diablo 3 folder je težak svega 7.77GB!Kasnije slobodno obrišite stari Diablo-III-8370-enGB-Installer folder.
pa šta je ovo svi dobiju sa g2play sem mene... a bas mislio dobit kljuc, malo odćorit i u ponoć udri.
ni ja nisam još dobio hebeni kluč , kada si naručio?
u subotu... ova što je bila sad.
i ja sam kasno, dan prije tebe, vjerojatno prednost imaju oni koji su prije naručili.
Jel netko radio ove bannere s D3 stranice, jel se mora dodat i facebook da prizna kreiranje ili se moze preskocit.
JOS MALO JOS MALOOOOOOOOOOOOOOO
http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/231/495/b2a.gif
Dipl, jesam malo, ajd' priznajem, ali moram reći da mislim da je ovo gore ipak (Titan Quest je ono?) drugi tip renderinga, namjerno soft jer je skoro pa cel-shading. Eno, thumbsuppao te DeusExMachina pa neka on kaže (kao najkompetentniji ovdje s obzirom da je bio AAA game dev) što bi dodao u D3 renderer, a da bitno poboljša izgled i ne naruši drastično performanse? To me zanima i profesionalno.
Kasnim 20 stranica, ali ova tema leti naprijed.... pa da odgovorim...
Direktan odgovor na tvoje pitanje Tonci ne postoji. Prvo, ne znam detalje njihovog renderera, ali u prici niti nije renderer nego stil. Renderer mora omoguciti da stil koji su concept artisti zamislili izadje na vidjelo.
Tu se, prakticno, Blizzard se ukukavicio, da se slikovito izrazim. Zasto?
Zato jer je valjda 100x lakse ici na stilizam, nego na realizam. Ja nisam likovni doktor, ali razumijem osnovne koncepte kontrasta, naglaska, metafore, etc etc etc... kad ides na realizam, jako je tesko izvuci 'poruku' i atmosferu kakvu zelis, jer si podosta ogranicen. Realnost je dosadna, jel?
Kad se odlucis za jaki stilizam, onda imas sirom otvorene ruke. Plava boja asocira na tamu, ali nije dosadna kao crna, i kao hladna boja, odlicno ju je kontrastirati za crvenkastim, narancastim ili zutim svijetlom. To cini sliku zivopisnom, interesantnom i privlacnom.
Opak mac je jednostavnije napraviti fizicki vecim, nego komplicirati oko dizajna ili efekata, i opet je vizuelno privlacan i zanimljiv.
Ovdje je tocka gdje renderer ovdje postaje puno kompleksniji. Primjerice, ako se odlucis za nekakav bliski realizam, onda ne mozes jednostavno obojati sve u crno i sad je to kao goticki. Jer izgledat ce dosadno i ruzno, jer si jako ogranicen paletom i siluetama.
Onda se koristis noir tehnikama, kao sto su primjerice low-key lighting i/ili chiaroscuro. Posljedicno, to znaci da ce:
a) ili artisti ukrcati 100x kontrolnih svjetala u jednu scenu i pazljivo im nastimavati vrijednosti tako da se promatracu cini kao da postoji samo jedno svijetlo, a sve ostalo je odbljesak
b) renderer to rijesavati, sto komplicira rendering (i posljedicno ga cini skupljim)
Odlican dokumentarac o ovome je Making of Blade Runner, gdje ti pokazu da u sceni Deckardovog apartmana ima valjda 16 svjetlosnih izvora, dok se pokusava simulirati da jedino svijetlo dolazi s prozora.
Dakle, bottomline za tldr:
Blizzard nije sklon rizicima, i odlucio se na jednostavniju varijantu - art stilizam, koji je (logicno i pametno) kaskadno utjecao na razvoj tech. Da su se odlucili na realizam, sve bi se zakompliciralo i puno je veci rizik da krajnji rezultat bude dobar. U tech ne mozes vise nista dodati da bi bio bolji. To su trebali odluciti u startu, no njihovo geslo je vidljivo u dokumentarcu o art styleu Diabla 3:
"Style over realism!"
Nazalost, da su se odlucili riskirati, i da im se rizik isplatio, usporedba bi bila kao da usporedjujes Matrix i 13th floor.
S jedne strane, skolski setup scenografije i osvjetljenja s kojim ne mozes puno pogrijesiti. S druge strane pazljivo variranje zelenim ili plavim nijansama ovisno o tome da li su jackani ili ne, eksperimentiranje sa stop-motion kadrovima, i slicno...
ma samo im saljite mail : oprostite kad ce mi doci diablo kljuc ,i za 2 sata stize
jel zna neko jel se moze na ponocnoj jednostavno kupiti ili treba neka predbiljezba?
Naručio sam 4.5. u 22h sa G2playa dobio key prije pola sata:)
Znači bliži se, ja sam 09.05. i još čekam. Vjerovatno će do ponoć doć. Imaju ovi g2play najviše narudžbi pari mi se......
Ne znam dal da se smijem ili plačem, pošto sam u ovom postu naučio više o osvjetljenju nego na likovnoj kulturi u 12 godina slušanja...
Dipl, jesam malo, ajd' priznajem, ali moram reći da mislim da je ovo gore ipak (Titan Quest je ono?) drugi tip renderinga, namjerno soft jer je skoro pa cel-shading. Eno, thumbsuppao te DeusExMachina pa neka on kaže (kao najkompetentniji ovdje s obzirom da je bio AAA game dev) što bi dodao u D3 renderer, a da bitno poboljša izgled i ne naruši drastično performanse? To me zanima i profesionalno.
Kasnim 20 stranica, ali ova tema leti naprijed.... pa da odgovorim...
...
...
...
Odlican dokumentarac o ovome je Making of Blade Runner, gdje ti pokazu da u sceni Deckardovog apartmana ima valjda 16 svjetlosnih izvora, dok se pokusava simulirati da jedino svijetlo dolazi s prozora.
dakle nisam jedini mazohist koji je ovo gledao (i to 3x) :)
Ekipa ajde ako neko je dobra dusa mi moze poslat guest pass key. Ajde pliz :)
Dipl, jesam malo, ajd' priznajem, ali moram reći da mislim da je ovo gore ipak (Titan Quest je ono?) drugi tip renderinga, namjerno soft jer je skoro pa cel-shading. Eno, thumbsuppao te DeusExMachina pa neka on kaže (kao najkompetentniji ovdje s obzirom da je bio AAA game dev) što bi dodao u D3 renderer, a da bitno poboljša izgled i ne naruši drastično performanse? To me zanima i profesionalno.
Kasnim 20 stranica, ali ova tema leti naprijed.... pa da odgovorim...
Direktan odgovor na tvoje pitanje Tonci ne postoji. Prvo, ne znam detalje njihovog renderera, ali u prici niti nije renderer nego stil. Renderer mora omoguciti da stil koji su concept artisti zamislili izadje na vidjelo.
Tu se, prakticno, Blizzard se ukukavicio, da se slikovito izrazim. Zasto?
Zato jer je valjda 100x lakse ici na stilizam, nego na realizam. Ja nisam likovni doktor, ali razumijem osnovne koncepte kontrasta, naglaska, metafore, etc etc etc... kad ides na realizam, jako je tesko izvuci 'poruku' i atmosferu kakvu zelis, jer si podosta ogranicen. Realnost je dosadna, jel?
Kad se odlucis za jaki stilizam, onda imas sirom otvorene ruke. Plava boja asocira na tamu, ali nije dosadna kao crna, i kao hladna boja, odlicno ju je kontrastirati za crvenkastim, narancastim ili zutim svijetlom. To cini sliku zivopisnom, interesantnom i privlacnom.
Opak mac je jednostavnije napraviti fizicki vecim, nego komplicirati oko dizajna ili efekata, i opet je vizuelno privlacan i zanimljiv.
Ovdje je tocka gdje renderer ovdje postaje puno kompleksniji. Primjerice, ako se odlucis za nekakav bliski realizam, onda ne mozes jednostavno obojati sve u crno i sad je to kao goticki. Jer izgledat ce dosadno i ruzno, jer si jako ogranicen paletom i siluetama.
Onda se koristis noir tehnikama, kao sto su primjerice low-key lighting i/ili chiaroscuro. Posljedicno, to znaci da ce:
a) ili artisti ukrcati 100x kontrolnih svjetala u jednu scenu i pazljivo im nastimavati vrijednosti tako da se promatracu cini kao da postoji samo jedno svijetlo, a sve ostalo je odbljesak
b) renderer to rijesavati, sto komplicira rendering (i posljedicno ga cini skupljim)
Odlican dokumentarac o ovome je Making of Blade Runner, gdje ti pokazu da u sceni Deckardovog apartmana ima valjda 16 svjetlosnih izvora, dok se pokusava simulirati da jedino svijetlo dolazi s prozora.
Dakle, bottomline za tldr:
Blizzard nije sklon rizicima, i odlucio se na jednostavniju varijantu - art stilizam, koji je (logicno i pametno) kaskadno utjecao na razvoj tech. Da su se odlucili na realizam, sve bi se zakompliciralo i puno je veci rizik da krajnji rezultat bude dobar. U tech ne mozes vise nista dodati da bi bio bolji. To su trebali odluciti u startu, no njihovo geslo je vidljivo u dokumentarcu o art styleu Diabla 3:
"Style over realism!"
Nazalost, da su se odlucili riskirati, i da im se rizik isplatio, usporedba bi bila kao da usporedjujes Matrix i 13th floor.
S jedne strane, skolski setup scenografije i osvjetljenja s kojim ne mozes puno pogrijesiti. S druge strane pazljivo variranje zelenim ili plavim nijansama ovisno o tome da li su jackani ili ne, eksperimentiranje sa stop-motion kadrovima, i slicno...
Točno, zato sam i rekao da je Blizzardov cilj bio stil, a ne realističan turbo-hi-poly/hi-res engine/renderer. No, mnogi su zamjerli Blizzardu "loš, slab engine koji ne može iskoristiti hardver", što je blesava konstatacija. U niti jednom trenutku ne mislim da ATVI nema resurse za dobar engine.
Naručio sam 4.5. u 22h sa G2playa dobio key prije pola sata:)
Znači bliži se, ja sam 09.05. i još čekam. Vjerovatno će do ponoć doć. Imaju ovi g2play najviše narudžbi pari mi se......
ma ne kuzim ih. imaju listu ljudi koji su kupili i samo treba stisnut send... valjda imaju automatizirano. ne razumijem ovo odugovlačenje. svi bi trebali dobit iste sekunde.
Hah frendu javili da ce morat cekati box izdanje do petka min. kao kasni im dostava is Engleske :D hahahaha Eto Vam vi koji ste naručili box :D sad cu lijepo igrati odmah od ponoci (da meni key sa G2PLAY.net dosao oko 15h, idu po redu narduzbee), a box cu kupiti collection za par mjeseci cisto da stoji za ukras :D
... a box cu kupiti collection za par mjeseci cisto da stoji za ukras :D
bolje kupi prazan box za dvd, skini covere i slozi si sam box. mozda bi potrosio 50-tak kuna a isto bi dobio.
ljudi need help !! jel sam ja jedini kojem instlacija traje 100 godina stavio sam prije 15 min i jos je na 1% , 15 min wtf!?! jel neko imo taj porblem kak da to rjesim nece se dic iznad 1% moram rjesit taj problem u roku 3 sata !! so HELP ! HAHAHHA :D
fala :D
Jel netko gleda streamove diabla 3 (ove iz azije koji vec igraju 3 sata)? Kakvi su vam utisci?
stigo key .... 09.05. uzet na g2play!!!
Točno, zato sam i rekao da je Blizzardov cilj bio stil, a ne realističan turbo-hi-poly/hi-res engine/renderer. No, mnogi su zamjerli Blizzardu "loš, slab engine koji ne može iskoristiti hardver", što je blesava konstatacija. U niti jednom trenutku ne mislim da ATVI nema resurse za dobar engine.
Mozda sam ja krivo shvatio argument izmedju tebe i Dipla onda?
Definitivno je cinjenica da za njihov art direction, ne treba ti tko zna kako kompliciran engine, i bila bi pogreska komplicirati s featureovima koji se ili ne vide ili imaju jako malo utjecaja na sliku. Puno je logicnije onda napraviti jednostavniji engine koji nema toliko featureova, ali se vrti na svakakvim kantama.
Ubaciti teksture visoke rezolucije i highpoly modele u ovaj artstyle ne bi imalo smisla, jer teksture nisu detaljne vec stilisticke, a poligoni su vrlo simplisticki da bi se postigle prepoznatljive siluete. To je sve jako jako znalacki odradjen art direction, ali nema muda, da se tako izrazim. Igraju na sigurno.
To mi je nekako jadno, jer tako jaka korporacija s tako jakim brendom, a onda koriste maltene isti artstyle kao i Torchlight. Uzmi screenshotse iz obje igre, makni GUI, stavi ih jedan pored drugoga i igraj se 'nadji razlike'. Ono: velik si, imas ljude, imas novac, imas vremena, moto ti je Its done when its done... riskiraj malo!
P.S. Prvi koji zavrsi igru sa odredjenom klasom i posta screenshot ovdje ima bragging rights! :-D Dakle, prvi nightmare barbarian, prvi nightmare witch doctor, etc... :-)
Jel netko gleda streamove diabla 3 (ove iz azije koji vec igraju 3 sata)? Kakvi su vam utisci?
Cini mi se nekako kratak . Irix dosao gotovo do kraja acta 2 nakon manje od 4 sata gameplaya ...
ko ce da se kladi da stignemo do 100 stranice sutra u podne
ko ce da se kladi da stignemo do 100 stranice sutra u podne
ja nakon 00:01 vise ne dolazim ovdje... :P
Jel netko gleda streamove diabla 3 (ove iz azije koji vec igraju 3 sata)? Kakvi su vam utisci?
Cini mi se nekako kratak . Irix dosao gotovo do kraja acta 2 nakon manje od 4 sata gameplaya ...
Ko sljivi te powerlevelere,na kraju krajeva koji je gust tako igrat.
Mislim da cu igrat pomalo,ocistit svaki kutak i koknit svaku bestiju na koju naidem,gustat.....Na taj nacin cisto sumnjan da cu doc do kraja drugog acta u 4h.
S tim da nisan ni betu tia igrat da ne spoilam i jedino sta znam je da je na kraju acta 1 boss Skeleton king :P
Jel netko gleda streamove diabla 3 (ove iz azije koji vec igraju 3 sata)? Kakvi su vam utisci?
Cini mi se nekako kratak . Irix dosao gotovo do kraja acta 2 nakon manje od 4 sata gameplaya ...
I ja gledam irixa. Mozda drugi Actovi traju duze od prvog i drugog
ko ce da se kladi da stignemo do 100 stranice sutra u podne
ja nakon 00:01 vise ne dolazim ovdje... :P
Vjerovatno nisi jedini, ali moram cu malo bacit oko svakih par sati :)
dajte ljudi pomoc jel mozda neko progoooglat za mene internet mi je trentuno uzasno usporen sam mi pomogonite rjesit porblem ko mi pogmogne saljem mu ono sranje da moze igrat haha :) ajde pokazite da ste ljudi -.- a ne balkanci :P
