DayZ (standalone)

poruka: 7.754
|
čitano: 1.069.243
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
DayZ (standalone)

treba shadow i cloud staviti na low i s tim se dobije dosta ali opet ne dovoljno s obzirom na to koji je hardwere u pitanju

 

 i naravno svakako onaj ambient occ iskljuciti i sve ispod njega ( još jednu na off i ona 2 slidera na 0 ), to samo muti grafiku zbog nekakvog kvazi efekta tako da s tim potezom 2 muhe ubijete, dobijete više fps-a i čišću grafiku

Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Arma engine se vrti na starom direcx 9 i ne zna baratat s grafickom kak spada. Ja sam presel sa 5770 na 280x i dobil sam isti performace boost ko i ti.
Igra se bazira na cistoj procesorskoj snazi i bez i5 se mozes slikat.
13 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

došao je 0.46 na stable servere

 

 

0.46.124489
New

  • New anti cheat device


Known Issues

  • Can no longer craft animal skin backpacks


New

  • Action: Sort out fine rounds
  • Buildings: New town hall added in Novo
  • Buildings: New military building added
  • Clothing: Gorka E Military Uniform Jacket added
  • Clothing: Green variation of the police cap added
  • Files: Added data for Flare Gun, Rabbit Snare, and Tent
  • Files: Added data for 2 Grenade Launcher Attachments and 2 SMG's
  • Files: Added data for Smoke Grenade, Improvised Butane/Spray Grenade, and Improvised Timed Butane/Spray Grenade
  • Files: Added data for mackerels
  • Location: NEAF completely changed
  • Location: Dobroe added
  • Location: Turovo added
  • Location: Number of possible Helicopter Crash Sites increased from 16-18. (Number of crashed Helicopters on the map stays 3)
  • Sound: Added new sounds for the M4A1
  • Weapons: MP5-K added
  • Weapons: Flashbang added
  • Weapons: Grenade added
  • World: Added some new roads


Fixes

  • Effects: Increased the loading range of Helicopter Smoke
  • Gear: Can no longer put Small Protector Cases inside each other.
  • Gear: Splint inventory size reduced to two slots
  • Lightning: Lightning during night time have been improved
  • Sound: Fixed the sounds of the brownish ground
  • Weapons: 7Rnd 1911 Magazine flipped back
  • Weapons: Kitchen Knives can now be equipped on your back
http://i.imgur.com/DyHcAeC.jpg
Poruka je uređivana zadnji put sri 2.7.2014 10:02 (bjong).
 
5 0 hvala 8
11 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)

Lijepo, ali o zombijima pa starom - ništa!

battlelog: BucoKTM
12 godina
offline
DayZ (standalone)

Jedino od svega toga mi se svidja u vezi noci sto su posvjetlili navodno.Sad cu bas probat da vidim.Ovo ostalo,bombe granade launchers WTF koji racku oni rade od ove igre?Survival ili Action shooter?

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.7.2014 11:54 (Endymon).
Moj PC  
3 1 hvala 0
11 godina
offline
DayZ (standalone)

jesuli fix crasheve

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
BucoKTM kaže...

Lijepo, ali o zombijima pa starom - ništa!

Kako ne razumijete da prvo trpaju content, to rade vec vise od pola godine, samo trpaju, poslije ce rjesavat takve probleme kao sto su zombiji, optimizacija i sl.

LoL acc THCJoshi
16 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

ovoj igri definitvno triba implementacija nekakve bolesti... Ocito je njihova ideja survival-a borba protiv drugih ljudi a ne protiv katastroficne situacije u kojoj se nazalis u kojoj spada bez svoje hrane, odjece, sa zombijima, raznim mogucim bolestima u relativno nepoznatom terenu...

 

Ocito im prioriteti nisu bitni, jer iako je alpha igre u tijeku i u fazi je implementacije stvari, nije zatvorena alpha vec je ljudi igraju te bi trebalo prioritizirati sto  i kada stavljati, granade loucheri i bombe koji bi u krajnjoj inacici igre trebalo postojati na mapi u niti desetke komada su stavili prije nekakvi stvari koji ce biti kljucni za igru kao zombiji, bolesti, transport i  kraftanje stvari...

 

pitanje svih pitanja je definitivno:

WTF are they doing?

Moj PC  
4 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Abomb kaže...

ovoj igri definitvno triba implementacija nekakve bolesti... Ocito je njihova ideja survival-a borba protiv drugih ljudi a ne protiv katastroficne situacije u kojoj se nazalis u kojoj spada bez svoje hrane, odjece, sa zombijima, raznim mogucim bolestima u relativno nepoznatom terenu...

 

Ocito im prioriteti nisu bitni, jer iako je alpha igre u tijeku i u fazi je implementacije stvari, nije zatvorena alpha vec je ljudi igraju te bi trebalo prioritizirati sto  i kada stavljati, granade loucheri i bombe koji bi u krajnjoj inacici igre trebalo postojati na mapi u niti desetke komada su stavili prije nekakvi stvari koji ce biti kljucni za igru kao zombiji, bolesti, transport i  kraftanje stvari...

 

pitanje svih pitanja je definitivno:

WTF are they doing?

 

odgovor na to pitanje je vrlo jednostavan - mažu ljudima oči. stvara se dojam kako se radi, utišavaju kritike, a u stvari ništa konkretno ne odrade. danas kad upalim igru, doslovno imam osjećaj da se ništa bitno nije promjenilo od trenutka kad sam ju prvi puta zaigrao prije pola godine.

13 godina
offline
DayZ (standalone)

Gaming a opcenito DayZ je ubila ova early Alpha pristup glupost. Ljudi se naigraju i tule oko bugova i ostalog a igra nije niti na 50%. Naravno da ce biti nezadovoljnih i da ce ljudi plakat svakih 5min kako nsita nevalja. 
Ja se ne cudim, igra ti neda nista da ju nastavis igrat, ja upalim, igram 5min i dojadi mi. Zove me ekipa, igram s njima i opet mi je dosadno. Hebiga, igra je bzvz izasla u taj Early Alpha i mozes ga hebat. 

 

EDIT: Ne mazu oni nikome oci, jednostavno tako rade... drugo sta ljudi ocekuju ne znam kakvu optimizaciju na ovom enginu.

https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
Poruka je uređivana zadnji put sri 2.7.2014 14:17 (SimeKZ).
Moj PC  
3 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
SimeKZ kaže...

Gaming a opcenito DayZ je ubila ova early Alpha pristup glupost. Ljudi se naigraju i tule oko bugova i ostalog a igra nije niti na 50%. Naravno da ce biti nezadovoljnih i da ce ljudi plakat svakih 5min kako nsita nevalja. 
Ja se ne cudim, igra ti neda nista da ju nastavis igrat, ja upalim, igram 5min i dojadi mi. Zove me ekipa, igram s njima i opet mi je dosadno. Hebiga, igra je bzvz izasla u taj Early Alpha i mozes ga hebat. 

 

EDIT: Ne mazu oni nikome oci, jednostavno tako rade... drugo sta ljudi ocekuju ne znam kakvu optimizaciju na ovom enginu.

u jednom dijelu se slažem, onome da igra ne da ništa, ničime ne privlači da se dulje zadržiš u njoj.

 

ne slažem se s ostalim dijelovima, jer sam uvjeren da je šest mjeseci dovoljno da igra s ovakvom potporom i ovolikom lovom bude puno bolja, odnosno da puno više napreduje u tome periodu (ne pričam tu samo o optimiziaciji, nego o hrpi drugih stvari - content, end game, bugovi itd.).

16 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

slazem se sa obojicom... igra ne napreduje kako je ocekivano... Ja je odigram u prosjeku svako 2 tjedna po sat vremena i jednostavno me nema sta drzati dulje i cesce... tj. igram samo da vidim taj novi content...

 

Razumin  da je alfa i da je glavni cilj dodavanje stvari ali kao sta sam rekao ipak je ovo otvorena alpha i ocekuje se da igracima nude novi content koji je bitniji za samu igru a ne gluposti.

Zadnji patch sa campfire-om, sjecom drva i lovom je koliko toliko veci korak napred ali prije toga se isto cekalo puno da se nesto dogodi osim razlicite obuce. Pitanje je kad ce doci opet nesto novo sta je korisno za igru?

Vjerujem da je najlakse staviti varijaciju odjece i modela oruzja(pod jednostavno mislim za profesionalni tim ljudi).

 

Nastavi li se ovako igra ce dobiti vrhunac prije nego sta i izadje...

a jos price o odlasku na novi engine ce produljiti izlazak igre do tko zna kada, a tada ce vecini ekipe bit dosadna jer su prosli sve sta imaju proc...

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.7.2014 15:01 (Abomb).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
DayZ (standalone)

Napisali su da testiraju taj novi revolucionarni pathfineding i novi ai za zombie zajedno sa integracijom na 64bit servere - to dvoje u kompletu vezano ce dramaticno promjeniti igru i igrivost - s tim bi napokon zombie-i trebali dobiti prevagu i trebalo bi ih biti 5-10x vise plus kaj ce napokon biti opasnost pa ce se ljudi morat paziti a ne klati izmedju sebe., ali to ako bude do 8-9mj ja cu to smatrati optimalno brzo-ako bude prije onda ce me jako usreciti ;)

 

Inace meni isto nije jasno cemu tablete, abtibiotici, alkohol, kljuc za kotac itd itd u loot spawn-u ako to nisu ukljucili niti misle jos jedno duze vrijeme...

Moj PC  
2 0 hvala 0
17 godina
offline
DayZ (standalone)

Jel imaju u planu optimizirati igru? Činjenica je da igra ne izgleda senzacionalno a i ne vrti se najbolje.

Koristite blage riječi i jake argumente
Moj PC  
2 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
VooDooZg kaže...

Napisali su da testiraju taj novi revolucionarni pathfineding i novi ai za zombie zajedno sa integracijom na 64bit servere - to dvoje u kompletu vezano ce dramaticno promjeniti igru i igrivost - s tim bi napokon zombie-i trebali dobiti prevagu i trebalo bi ih biti 5-10x vise plus kaj ce napokon biti opasnost pa ce se ljudi morat paziti a ne klati izmedju sebe., ali to ako bude do 8-9mj ja cu to smatrati optimalno brzo-ako bude prije onda ce me jako usreciti ;)

 

Inace meni isto nije jasno cemu tablete, abtibiotici, alkohol, kljuc za kotac itd itd u loot spawn-u ako to nisu ukljucili niti misle jos jedno duze vrijeme...

Revolucionarno my ass. Ta njihova testiranja ja ne shvacam. Jednostavno gasi engine, stavi jednostavniji i bok. Pogledaj samo H1Z1, ne izgleda nesto impresivno sta se tice fizike i ostaloga. Ali je lakse implementirati sve u takav engine i ljudi odmah zapnu kako je to super zakon i vidi kako DayZ nevalja nista i 6mj nista ne rade. Rade, ali je ARMA engine full kompliciran a optimiziran jos manje. 

 

Da nisu izbacili Early Alphu nikome nista i sve bi bilo ok. Ovako je tema puna nekog hejta i ocekuje se show program. Isto kao i Star Citize, 50milja na racunu a od igre imas simulator u zrakopraznom prostoru.

https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
15 godina
offline
DayZ (standalone)

Opet vi {#}

Xfire: lxexo // Steam: leozjeee // BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/leo_ZJEEEh/
Moj PC  
0 1 hvala 0
13 godina
offline
DayZ (standalone)

po meni največi problem je kaj oni nigdje nisu javno naveli do kad će Alpha biti Alpha odnosno kad dolazi Beta pa sad ljudi imaju osječaj da ih se zavlači i kajjaznam kaj - ja više nemam taj problem ( valjda te prođe s vremenom ) a i stvarno je činjenica da te 15 puta upozore da je igra Alpha i da je to sve samo ne igra od koje se nekaj može očekivati i kad ti 5 puta stisneš da si svjestan toga poslje toga sve ovo ostalo pada u vodu - mene jako tješi jer vidim da je krenulo i da se pokrenulo, velike su najave za velike i bitne stvari na vidiku - tu su već fileovi za tent, najavljuje se i permanent backpack, danas su za 0.47 najavili ragdoll kaj očigledno pokazuje na polaku implementaciju novog engine-a koji ne ide bez 64bitnog servera koji će nedvojbeno optimizirati igru i unjeti daleko više zombie-a pa će samim time i igra dobiti neku drugu dimenziju a ne polu pvp kak je sad, još i taj pathf. za zombie i poboljšani ai zombie-a --  mislim da se treba strpiti još kojih 3mj i da će se puno toga lijepoga i dobroga desiti za ovu igru pogotovo s obzirom da su se očigledno stvari pokrenule i da su se finalni produkti odvojenih studia počeli spajati...

 

Nevjerojatno je kak tek skužiš da je u biti super igra već sad kad probaš neke od novih naslova koji se ćine super - tipa Nether, Rust, Dayz mod za Armu itd.. tek tada vidiš kaj je nepodešeno, nesloženo, nezanimljivo, katastrofalno - vjerujte mi ova igra je već u ovom stadiju svjetlosnu milju ispred a kažem opasno se najavljuju veliki pomaci za samu igrivost ja im dajem 3mj pa ćemo onda suditi za prvi dio Alphe ...

Moj PC  
6 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
DayZ (standalone)

koliko se sjecam info o igri na Steamu spomenuo je da pocetak bete planiran za kraj ove godine

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Van_Blaster kaže...

koliko se sjecam info o igri na Steamu spomenuo je da pocetak bete planiran za kraj ove godine

Beta za kraj godine je u najboljem slučaju, baš se sjećam intervjua nekad davno. Navjerovatnije sljedeće godine, ne znam kako će sve ove godine uspjet ubacit sve od raznih modifikacija engina,lova,vozila,pathfinding, zombiji ... Ima tu još puno posla, ali mislim da u narednih 4-5 mjeseci će se i najviše vidjeti u kojem smjeru idu.

http://www.youtube.com/user/SarcasticTwist
Poruka je uređivana zadnji put sri 2.7.2014 21:21 (thechosenfreak).
11 godina
offline
DayZ (standalone)

daj te koliko smo cekali za 0.45 izade a 0.46 nakon 3 tj vec izlazi sta tu nevalja mozda rade polako na novom eginu koji ce doc :D  tko ceka taj doceka

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Ice45 kaže...

daj te koliko smo cekali za 0.45 izade a 0.46 nakon 3 tj vec izlazi sta tu nevalja mozda rade polako na novom eginu koji ce doc :D  tko ceka taj doceka

0.46 je mizeran patch u usporedbi sa 0.45, ne mozes tako gledat, oni mogu ubacit jedan komad opreme i nazvat ga 0.47 patch odma sutra.

LoL acc THCJoshi
11 godina
offline
DayZ (standalone)

Prekinite gubit vrime i igrajte preko ccg launchera dayz mod i uživajte boga svoga, a ne ove kretene što zavlače već godinu dana i nisu napravili ništa.

steam: bevis6
Moj PC  
0 8 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Bevis kaže...

Prekinite gubit vrime i igrajte preko ccg launchera dayz mod i uživajte boga svoga, a ne ove kretene što zavlače već godinu dana i nisu napravili ništa.

Da mi Arma 2 nije u totalnom k*rcu mozda i bi.. skupio nekih 200 sati i prije mjesec-dva mi samo stala raditi, neki CBA error koji ni isus ne bi fixao, brisao igru, nanovo skida, nista.. Pa mi ni mod ne radi {#}

11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Kad ono izlazi H1Z1 pa da možemo malo usporediti jel' dosadan kao DayZSA?{#}

battlelog: BucoKTM
Moj PC  
6 3 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Ja samo mogu rec da mi se po gameplayu cini kao 10x dosadnije od dayza koji mi je sa dvije puske meni ponudio vise zabave nego vecina igara ikad.

LoL acc THCJoshi
Moj PC  
3 0 hvala 2
13 godina
offline
DayZ (standalone)

Onaj osjecaj di ti kad vidis igraca da proleti negdje isored tebe di u stotinki sekunde te prodje strah da ne popusis svu opermu koju si grindao danima, sreca kaj te nije vidio, pohlepa da ga ubijes da mu popalis njegovu opremu, neizvjestnost dal je solo pa ces ti roknut njega a neko njegov tebe, nesigurnust u to da ces ga pogoditi ili promasiti i jos 1001 osjecaj koji ti se izmjesaju u toj niti sekundi je nenadjebiv :)

To niti jedna igra nema za sad a mislim da nece ni imati ;)

 

Eto to je dayz stadalone ukratko - sve se svodi na onaj iskonski osjecaj koji te zadesi i rekaciju tvoju koja je ogledalo tebe kao osobe...

Moj PC  
7 1 hvala 1
13 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
VooDooZg kaže...

Onaj osjecaj di ti kad vidis igraca da proleti negdje isored tebe di u stotinki sekunde te prodje strah da ne popusis svu opermu koju si grindao danima, sreca kaj te nije vidio, pohlepa da ga ubijes da mu popalis njegovu opremu, neizvjestnost dal je solo pa ces ti roknut njega a neko njegov tebe, nesigurnust u to da ces ga pogoditi ili promasiti i jos 1001 osjecaj koji ti se izmjesaju u toj niti sekundi je nenadjebiv :)

To niti jedna igra nema za sad a mislim da nece ni imati ;)

 

Eto to je dayz stadalone ukratko - sve se svodi na onaj iskonski osjecaj koji te zadesi i rekaciju tvoju koja je ogledalo tebe kao osobe...

Poptuno pogodeno, samo da ima malo vise ljudi na serverima bilo bi jos bolje... 60-70 optimalno, smanjiti loot oruzija i da vidis kakav mir bi bio na serveru.

https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
14 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
VooDooZg kaže...

Onaj osjecaj di ti kad vidis igraca da proleti negdje isored tebe di u stotinki sekunde te prodje strah da ne popusis svu opermu koju si grindao danima, sreca kaj te nije vidio, pohlepa da ga ubijes da mu popalis njegovu opremu, neizvjestnost dal je solo pa ces ti roknut njega a neko njegov tebe, nesigurnust u to da ces ga pogoditi ili promasiti i jos 1001 osjecaj koji ti se izmjesaju u toj niti sekundi je nenadjebiv :)

To niti jedna igra nema za sad a mislim da nece ni imati ;)

 

Eto to je dayz stadalone ukratko - sve se svodi na onaj iskonski osjecaj koji te zadesi i rekaciju tvoju koja je ogledalo tebe kao osobe...

 

upravo sam iz ovoga razloga prestao igrati DayZ, odnosno dosadio mi je. budući da igra nema nikakav end-game content, osim PVP-a nema se trenutno što raditi kada skupiš gear. i to je bilo super, barem u mojem slučaju, par dana dok sam lutao po mapi i "ekšli" imao taj osjećaj koji opisuješ. nakon spomenutih par dana, shvatio sam da i kada odlučim sukobiti se s nekim, nit' išta gubim, niti dobivam. i baš u tome leži razlog zašto je meni DayZ ovakav kakav je dosadan i naporan, odnosno postane takav nakon 5 dana igre.

 

uzmimo gore opisani primjer - ako krenem ubiti toga igrača, postoje tri opcije:

1. ubijam ga, i dobijem gotovo ništa. lik će moooooožda imati neki komad opreme koji ja nemam, ali je u 90% slučajeva to nešto što me niti najmanje ne interesira, niti mi treba, niti ću to uzeti od njega, tako da će taj moj čin ubojstva biti svrha samome sebi. čisto da ubijem monotoniju i da malo PVP-am.

2. on ubija mene - prvih par minuta sam "ljut", a onda shvatim da ustvari ništa nisam izgubio. štoviše, čak mi je i drago bilo umrijeti, jer bi se tada barem pola sata trebao igrati survivala dok ne bi našao opet dovoljno opreme za PVP. ali i to nakon nekoga vremena dosadi, tako da se i to farmanje opreme svelo na trčanje do prve policije/vojne baze, pa i pod cijenu da me zombiji ubiju.

3. bježimo jedan od drugoga - žali Bože utrošenog vremena.

13 godina
offline
DayZ (standalone)

strpi se sad su njavili 0.47 experimental i već u njemu x64 samo je pitanje dana kad će ubaciti kojih x10 zombie-a po gradu pa nam više nebude svejedno uć u grad i loot-at, nek u sljedećem ili onom iza 0.48 ili 0.49 rješe pathf. i ai zombiea a najavili su i ponašanje skupljanja u hordu itd - mislim da budu u grad ulazile samo ekipe koje će biti spremne utrošiti par100 metaka i nadat se da nece izginuti, pa će ti preostati da loviš jelene i šarane i sprijateljiš se s ekipom i da te ekipe prihvate ne kao pljen nego nekog tko ce im dati šansu da se probiju u grad itd...  tek onda će to biti survive kakav svi traže a idu prema tom putu koliko se da vidjeti 

Moj PC  
3 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice