Call of Duty: Black Ops

poruka: 10.185
|
čitano: 2.021.305
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Call of Duty: Black Ops

jos malo i skinuo sam igru s steama

@banned procitao sam par stranica sto me nije bilo i dali sam propustio bilo sta osim razgovora o tome kako igra steka

Psalm 23:4 Though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Call of Duty: Black Ops

Ja ne znam bi li plaka ili bi se smija kad upalim ovu igru. Vec u main menu-u igra uzasno steka. Igra ima ocajne frame dropove. Sa 41 fps padne na 6. I valja naglasiti da promjena postavki iz extra na low nista ne mjenja (citaj isto sr*nje na low kao na extra). Takvo mjenjanje postavki je bilo i kad je izasao Ship Simulator Extremes i igra je letila kroz prozor. Pricekat cu patch, ali ako on nista ne popravi odustajem skroz od igre.

 
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
RE: Call of Duty: Black Ops
Weky kaže...
cut

60 FPS je Vsynca, jer mu je frekvencija osvježavanja 60Hz što znači da njegov monitor teoretski nemože prikazati više od 60 sličica po sekundi.

 

A kako ja postižem 250 fps u CoD4 s uključenim Vsyncom pri 60Hz!?? 

16 godina
neaktivan
offline
Call of Duty: Black Ops

Sutra bi igra trebala doc u rijeku u sophos tako da cemo vidjet sutra:P

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Call of Duty: Black Ops

Weky lupaš gluposti...bolje editiraj post prije nego završiš u Hall of Shame. Drži se ti svog BC...čim filozofiraš u refresh rate u CoD temi sve nam je jasno.

Kladionicarski tipovi na http://betsandtips.blogspot.com/
Poruka je uređivana zadnji put čet 11.11.2010 14:46 (doxy).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Call of Duty: Black Ops
Gauta kaže...

Sutra bi igra trebala doc u rijeku u sophos tako da cemo vidjet sutra:P

I ako dode bit cu sretan,ako ne svejedno, jednom mora doci {#}

Užas je naša furka
16 godina
offline
RE: Call of Duty: Black Ops
Weky kaže...
sardax kaže...

Tragicno je da i ti sa tim svojim kompom imas 60 FPS-a! To je isto tragedija. Govorimo o DX9 (staro 8 godina) i Q3 engineu (staro 5 godina) i tebi igra radi sa 60 FPS? Ako ti mislis da tebi igra radi dobro, onda ti nazalost nemas dovoljno saznanja o tome kako ovakva igra mora raditi. Ej, igra NEMA FIZIKU, igra nema 3D modele, kolicina poligona je smjesna za Q42010 release date.

Tebe spasava samo odlican procesor koji ima snage i pameti da podnese opterecenje umjesto GPU-a. O tome ti govorim. Dakle, kad rijese CPU overload, ova igra ce se vrtit meni u barem 100 FPS konstant na 1920x1200 sa svim na EXTRA i 16xAA, AF, SHADOWS ON itd. Zakljucak, tebi igra NE RADI DOBRO. I da ovo je poluproizvod. Ja imam svoju tvrtku, te dobro znam sta je poluproizvod i kad ga kupim i kad ga ja isporucim mom kupcu. Pravu ocjenu igre po mom misljenju ni ne mogu dat kad je ovakva trentno.

  Evo ovako, kao prvo neradi se o Quake 3 engineu, već o engineu koji nema nikakve veze sa Q3 i ova igra je bazirana na COD4 engineu koji je isto tako bitno bitno prerađen.

 

Igra ima fiziku, ima 3D Modele, i sasvim su solidni za današnje vrijeme.

 

60 FPS je Vsynca, jer mu je frekvencija osvježavanja 60Hz što znači da njegov monitor teoretski nemože prikazati više od 60 sličica po sekundi.

Weky, nhf, ali u potpunosti si u krivu. 

Naime, svi CoDovi od prvog do zadnjeg su bazirani na Q3 engineu, koji je modificiran ovisno o svakom novijem modelu, ali je i dalje Q3 engine. Malo progooglaj i sam ces vidjeti, ali i u igri se to jasno vidi. Igra NEMA fiziku. Ako je fizika to sta napucas jedan sljem sa zida i on padne, to je imao i cod4 prije 3 godine, a u njemu si cak mogao i pucat po gumi ili kanti i gurat je s kraja na kraj mape i to dosta vjerno za to doba. 3D modeli? Naravno da ih ima, a poslije ti izvadim SSove iz igre di se vidi koliko stvari ima 2D modele svugdje po mapama. Kolicina prikaza slicica na monitoru i kolicina FPSova koje igra vrti nikakve veze nemaju jedno s drugim. Ako je vsync ON, onda ti igra jednostavno "kida"visak FPS-ova, ali i dalje radi u onoliko koliko moze. Da igras na dobrom CRT-u, koji moze 120Hz potegnut refresh, da vidis kako tu lijepo izgleda igrat u 120 FPS-a! :) 

ptspclan.com | visit us ^^
17 godina
neaktivan
offline
RE: Call of Duty: Black Ops
Weky kaže...

  Evo ovako, kao prvo neradi se o Quake 3 engineu, već o engineu koji nema nikakve veze sa Q3 i ova igra je bazirana na COD4 engineu koji je isto tako bitno bitno prerađen.

Weky, ak se ja ne varam, igra je bazirana na IW engineu, koji je korišten na svim COD naslovima od COD2 pa nadalje. Taj engine pak sadrži source-code id Tech 3 enginea. Tak da zapravo i ima, prilično puno, veze.

 

Evo, ako ćemo uzeti Wikipediu kao relevantnu što uglavnom jest, ona potvrđuje ovo što govorim.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/IW_engine

When I get sad I stop being sad and I be awesome instead. True story!
Poruka je uređivana zadnji put čet 11.11.2010 14:50 (Danny_HR).
15 godina
protjeran
offline
Call of Duty: Black Ops

Meni neradi theater mode.

Idem pod theater mode i kaze go play some mathes. A igrao sam dosta matcheva :(

 

 

Kako sam imao je**ni game winning kill sa tomahawkom a nije se snimilo {#}

(FRIEND): Prvo računalo sam dobio kad sam imao 9 godina..promijenio sliku na desktopu i izgasio ga...sljedece jutro pao sistem i win pao [ http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1378699 ]
Poruka je uređivana zadnji put čet 11.11.2010 14:50 (HellRaz0r).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Call of Duty: Black Ops

Taj engine je toliko prerađen da ga je smješno spominjati u rečenici sa Quake engineom. Smješno.

Can't Read Can't Read No He Can't Read My poker face
Moj PC  
0 5 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Call of Duty: Black Ops

Samo velim, opekao sam se unazad 4 tjedna 2 puta . Prvo na MoH 2010 i sada na CoD BO. MoH sam preorderao i kada sam vidio što je i kako ne ispravljaju stvari rekao sam si nikada više neču kupovati igre putem digital downloada (nove naravno ove akcije po par eura su super).

Odem U Algoritam , ubodem Boxanu verziju za mene i frenda odmah u 9 ujutro idem instalirati a on mi veli da mi ljepi cd key trajno za moj Steam account . Znači isti mi vrag kupio cd key na Steamu ili još benzin trošio do dučana i natrag.

Zakaj vrištim? Pa zato kaj 60 eur a za igru koja nije igriva meni u penziji je puno i još dvoje klinci na grbaći , puno ako nisam dobio što sam platio.

 

To je kao da odem u dučan kažem "pls ovu plazmicu , 3D i obavezno internet TV jer sam morao prodat drugi Pc kaj imam doma da si ovo priuštim i oću surfat". Dođem doma , nema 3 D - a a na internet se nemrem niako prikopčat, kablom ili wi-fi. NAzovem suport a oni mi vele "Mda, naravno da radi 3D i Internet Tv ali ovaaajj to će evo u slijedećem updateu softvarea koji evo klinci u podrumu pišu. Nije da smo Vas zaje... ipak zna se da naš #d Tv ima najbolji 2 D screen a 3 d bu sada za koji dan sat, čitajte na netu.Aha nema net jer ne radi na TV (opaska na njihove srušene forume), ma samo se smirite pa mi smo "...asdsdfsdfg" nismo mi neki no name sve će biti 5 prije nego se okrenete"

 

 

Tako ja imam SP a kupio sam igru isključivo za MP. Zato sam ljut , jer i sam znam da su me namagarčili oni koji najviše recilkiraju u PC gaming industriji (DLC ovi za CoD MW2 sa mapama iz 4 ke , ili ti Activision i drugi dio iste firme Blizard koji će sada reciklirati Vanila Azeroth za predstoječi nastavak WoW A) i znam da sam si sam kriv što nisam čekao kritike tak da sam spušio sa MoH om skoro 800 kn a igram BF2 i dalje ...

16 godina
offline
RE: Call of Duty: Black Ops
Weky kaže...

Taj engine je toliko prerađen da ga je smješno spominjati u rečenici sa Quake engineom. Smješno.

 

Toliko je preradjen da je to cudo?! Daj molim te. Radje nemoj izjavljivat ovakve stvari, jer prvo nemaju uporista u apsolutno nicemu, a drugo, jesi li ti igrao codove od COD:1 do COD:BO? Svi su isti samo sta je od COD:MW pod MUST stavljen DX9 i ljepse texture i malo vise poligona. I da, to je u naravi Q3 engine. Pa wall run je i dalje prisutan u COD:BO. 

ptspclan.com | visit us ^^
15 godina
neaktivan
offline
Call of Duty: Black Ops

ja mislim da ce patchem koji uskoro dolazi popraviti to

mozda zvuci naivno al eto imam povjerenja u treyarch

Psalm 23:4 Though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Call of Duty: Black Ops

Moraju popraviti, jer inace im idu tuzbe i povrat svake kupljene igre =)

ptspclan.com | visit us ^^
17 godina
protjeran
offline
RE: Call of Duty: Black Ops
Weky kaže...

Taj engine je toliko prerađen da ga je smješno spominjati u rečenici sa Quake engineom. Smješno.

Drži se ti svog BC, lijepo sam ti rekao...pričaš besmislice i nebuloze.

 

Moram priznat da se količina lagga znatno smanjila...sad svaki treći bliski susret završi smrzavanjem.

Kladionicarski tipovi na http://betsandtips.blogspot.com/
15 godina
offline
RE: Call of Duty: Black Ops
Tallahasee kaže...
agent_00klc kaže...

 

 

 

 

 

 {#}Valjda sam krivo procitao.

pwn too much... http://bfbcs.com/stats_pc/agent_00klc
15 godina
odjavljen
offline
RE: Call of Duty: Black Ops
sardax kaže...

Weky, nhf, ali u potpunosti si u krivu.

Naime, svi CoDovi od prvog do zadnjeg su bazirani na Q3 engineu, koji je modificiran ovisno o svakom novijem modelu, ali je i dalje Q3 engine. Malo progooglaj i sam ces vidjeti, ali i u igri se to jasno vidi. Igra NEMA fiziku. Ako je fizika to sta napucas jedan sljem sa zida i on padne, to je imao i cod4 prije 3 godine, a u njemu si cak mogao i pucat po gumi ili kanti i gurat je s kraja na kraj mape i to dosta vjerno za to doba. 3D modeli? Naravno da ih ima, a poslije ti izvadim SSove iz igre di se vidi koliko stvari ima 2D modele svugdje po mapama. Kolicina prikaza slicica na monitoru i kolicina FPSova koje igra vrti nikakve veze nemaju jedno s drugim. Ako je vsync ON, onda ti igra jednostavno "kida"visak FPS-ova, ali i dalje radi u onoliko koliko moze. Da igras na dobrom CRT-u, koji moze 120Hz potegnut refresh, da vidis kako tu lijepo izgleda igrat u 120 FPS-a! :)

  Jeli?

 

Znaš li koje je godine Q3 tech?

 

Q3 Engine je ENGINE napisan za Fixed Fucntion Pipieline i Open GL. Nema nikakve dodiren točke sa programbilnim pipelineom kojeg koristi Call of Duty.

 

Ono što je bilo od Fizike u Q3, se nemože ni nazvati. Collision model, možda ima nekih sitnica, ali je to sve nanovo napisano i ima li bi ogromnih problema da su se gnjavili sa Q3 Engineom.

 

Sustav animacija nema nikakve veze sa Q3 Engineom. Bačeno je sve u smeće i oni imaju svoj format za modele sa podrškom za bonove (Q3 neznam dali je imao bonove).

 

Zvuk je totalno nanovo napisan još od COD2 i zamjenjen Miles Sound Sistemom.

 

Također, optimizacija za višejezgrene procesore, multi-gpu sustave, nešto što uopće nije postojalo u vrijeme Q3. Pa tek onda detektori krivulja, i matematička biblioteka,

 

Jedino što je možda ostalo je nešto codea za BSP, a i to je nanovo napisano jer veliki otvoreni prostori nemaju veze sa Q3 koji je napisan i optimiziran za prostore zid, soba, zid.

 

Pa onda displacment mapping, koji nepostoji kod Q3, pa da nenabrajam.

 

Pa net code i prilagodba konzolama. To nemože biti Q3 Engine.

 

Ako je išta ostalo to su sitnice koje nemaju veze sa brzinom izvođenja a sa najmanje izgledom.

 

Također, organizacija mesheva, sve praktički nema veze sa Q3 Engineom.

 

Pa particle sistem, i hrpa drugih stvari.

 

Jedino što ti možeš vidjeti na ekranu je fizikalni engine i zvuk osjetiti. Rendering engine nema nikakve veze, doslonvo ni 0,0001% sa Q3 Engineom.

Can't Read Can't Read No He Can't Read My poker face
Poruka je uređivana zadnji put čet 11.11.2010 15:09 (Weky).
14 godina
neaktivan
offline
Call of Duty: Black Ops

Sorry ljudi preturam po forumu tj. ovoj temi već satima...nemogu nać' odgovor,ne kontam se u kompjutore nešto,pa pitanje hoće li to radit na athlonu II x2 240,sa grafičkom  je sve ok

 
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
RE: Call of Duty: Black Ops
Generator79 kaže...

Sorry ljudi preturam po forumu tj. ovoj temi već satima...nemogu nać' odgovor,ne kontam se u kompjutore nešto,pa pitanje hoće li to radit na athlonu II x2 240,sa grafičkom  je sve ok

 Radit ce. Jednog dana kad na vrbi grozdje zraste. Ups, hm, kad izdaju patch.

 

Bolje da ti stisnem TD, nego samar. - Erich Hartmann \m/
14 godina
neaktivan
offline
Call of Duty: Black Ops
 
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Call of Duty: Black Ops

Meni igra sada radi odlično nakon što sam stavio nove drivere za grafičku no i prije je igra radila ok.

Moj PC  
1 1 hvala 0
16 godina
offline
Call of Duty: Black Ops

Otto motor u auto radi na isti princip sad i prije 100 godina. Tehnologija se promijenila znanost nije. 

No, u racunalnim igrama ta analogija ne vrijedi. Q3 engin je proslost, DX9 je proslost, a ovi i dalje izbacuju igre bazirane na tome. O kvaliteti sjena u COD:BO necu uopce govorit, jer to je sve osim kvalitetno ZA DANASNJE DOBA. Oko nekih stvari si u pravu sta si naveo, ali i dalje, ono sta je osnovno, sta svaki igrac vidi, a to je da je to i dalje isti engine. FIZIKE nema nikakve, ovo sta se u COD:BO prodaje pod FIZIKU je presmjesno.

ptspclan.com | visit us ^^
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
RE: Call of Duty: Black Ops
dedaa kaže...
sardax kaže...

Malo si fulao, kakav Quake 3 engine?! Zadnji CoD koji ga je imao je bio United Offensive, također od Treyarcha.

BO pogoni upravo Q3 engine.Google it.

15 godina
neaktivan
offline
RE: Call of Duty: Black Ops
Generator79 kaže...

Sorry ljudi preturam po forumu tj. ovoj temi već satima...nemogu nać' odgovor,ne kontam se u kompjutore nešto,pa pitanje hoće li to radit na athlonu II x2 240,sa grafičkom  je sve ok

Hoce jos je jaci od mog proc ja ti imam Athlon 64 x2 3800+(dual core 2.01) i vrti mi na minimumu ok cisto da mogu igrat!

14 godina
neaktivan
offline
RE: Call of Duty: Black Ops

Dobro na vrbi nikad neće narast grožđe {#},al' evo baš svoje vino isprobavam{#},znači kad izdaju patch...hvala na odgovoru

15 godina
protjeran
offline
RE: Call of Duty: Black Ops
ZDS kaže...

Meni igra sada radi odlično nakon što sam stavio nove drivere za grafičku no i prije je igra radila ok.

 Bilo bi sjajno kad bi podjelio sa ostacima koji su to driveri. Imas nVidiju? A ja ne znam za novije drivere od 261.00, mislim ima noviji, ali su samo za gtx580.

Bolje da ti stisnem TD, nego samar. - Erich Hartmann \m/
15 godina
protjeran
offline
RE: Call of Duty: Black Ops
Tallahasee kaže...
ZDS kaže...

Meni igra sada radi odlično nakon što sam stavio nove drivere za grafičku no i prije je igra radila ok.

 Bilo bi sjajno kad bi podjelio sa ostacima koji su to driveri. Imas nVidiju? A ja ne znam za novije drivere od 261.00, mislim ima noviji, ali su samo za gtx580.

Pa stavio sam najnovije nemaju veze sa ovom igrom, ali nije skroz do drivera i prije je radila super, a sada uopće ne šteka.. sve si više razmišljam o originalu..

14 godina
neaktivan
offline
RE: Call of Duty: Black Ops
Baraba kaže...

Vjerujem da hoće.

Ja isto igram na Toshiba laptopu sličnih specifikacija kao tvoj.

SP mogu igrati na max rezi, texture extra, sve high, 16xAA... i radi normalno.

A MP je trenutno katastrofa, totalno neigrivo čak i na 800x600 sve low, čekam patch.

Poruka je uređivana zadnji put čet 11.11.2010 15:36 (tero).
15 godina
odjavljen
offline
RE: Call of Duty: Black Ops
sardax kaže...

Otto motor u auto radi na isti princip sad i prije 100 godina. Tehnologija se promijenila znanost nije.

No, u racunalnim igrama ta analogija ne vrijedi. Q3 engin je proslost, DX9 je proslost, a ovi i dalje izbacuju igre bazirane na tome. O kvaliteti sjena u COD:BO necu uopce govorit, jer to je sve osim kvalitetno ZA DANASNJE DOBA. Oko nekih stvari si u pravu sta si naveo, ali i dalje, ono sta je osnovno, sta svaki igrac vidi, a to je da je to i dalje isti engine. FIZIKE nema nikakve, ovo sta se u COD:BO prodaje pod FIZIKU je presmjesno.

  Nije i nemože se raditi na principu od prije 10 godina jer je tehnologija od prije 10 godina danas krš kakav nema.

 

Q3 Engine je imao statičke sjene (light map) što je danas u visoko buđžetnim igrama out, iako mogu izgleda solidno ako se dizajner potrudi.

 

Q3 Engine je sve statički prerendeirao po pitanju sjena.

 

Možda su u kojoj igri kasnije dodali nešto dinamičko, ali to nema veze sa COD BO.

 

Kažem da su igru razvijali na Q3 Engineu, imali bi hrpetinu problema tjekom razvoja jer je taj engine bio dobar u vrjeme 1998.-1999. godine.

 

I neznam kako ste uopće izvukli zaključak da je to Q3 Tech, jedino što vi vidite je donekle fizikalni sustav, i zvuk koji je prerađen kompletno.

 

Možda je tu u igri maksimalno 5-6% codea, ostalo je sve izgubljeno tjekom vremena i bačeno u smeće, jer kažem taj engine nikako nije mogao biti upotrebljen za Black Ops jer je užasno zatvoren i prestar.

 

Grafika je tek jedan dio enginea.

 

Gotovo sam siguran negdje da su i sami autori rekli da je već u COD2 veliki dio enginea od COD1 (Q3) bačen u smeće i da je sve napisano nanovo, a COD4 je još donio pomaka u samom 3D Engineu, tako da je jedino što je ostalo jest minimalne sitnice, eventualno nešto codea za BSP, file sistem i sl. što je apsolutno nebitno za izgled igre i neovisi nimalo.

 

Q3 Engine je smješno spominjati u rečenici za BO, jer je to uvreda za developera koji je napravio odličan posao od COD2 pa nadalje :)

Can't Read Can't Read No He Can't Read My poker face
17 godina
neaktivan
offline
RE: Call of Duty: Black Ops
sardax kaže...

 

Tragicno je da i ti sa tim svojim kompom imas 60 FPS-a! To je isto tragedija. Govorimo o DX9 (staro 8 godina) i Q3 engineu (staro 5 godina) i tebi igra radi sa 60 FPS? Ako ti mislis da tebi igra radi dobro, onda ti nazalost nemas dovoljno saznanja o tome kako ovakva igra mora raditi. Ej, igra NEMA FIZIKU, igra nema 3D modele, kolicina poligona je smjesna za Q42010 release date. 

Tebe spasava samo odlican procesor koji ima snage i pameti da podnese opterecenje umjesto GPU-a. O tome ti govorim. Dakle, kad rijese CPU overload, ova igra ce se vrtit meni u barem 100 FPS konstant na 1920x1200 sa svim na EXTRA i 16xAA, AF, SHADOWS ON itd. Zakljucak, tebi igra NE RADI DOBRO. I da ovo je poluproizvod. Ja imam svoju tvrtku, te dobro znam sta je poluproizvod i kad ga kupim i kad ga ja isporucim mom kupcu. Pravu ocjenu igre po mom misljenju ni ne mogu dat kad je ovakva trentno. 

Znaš li ti što je "refresh rate", "vertikalna sinkronizacija" i što je "engine"? "fizika"? Mislim, o čemu ti govoriš? Kakvom "nemanju 3D modela"?

 

Isuse s kim ja raspravljam.

Pravi znak inteligencije nije znanje, već mašta - Albert Einstein
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice