haha bit će bolje tek sam početnik u battlefieldu ..... e kad bi kupio ovaj vietnam dal bi mogao igrat i vijetnam i bc2
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
haha bit će bolje tek sam početnik u battlefieldu ..... e kad bi kupio ovaj vietnam dal bi mogao igrat i vijetnam i bc2
Naravno da možeš igrat obije igre, iz menija mijenjaš između bc2 i vietnama..
ljudi imam jedan problem.... igram bad company 2 vietnam i nakon nekog vremena mi se zaledi.. probo sam poisključivat sve program koji mi netrebaju ali i dalje zajebava?? defregamentiro sam disk i dalje neće... znadete li možda u čemu je problem?
EDIT:
tak i zajebava na nekim igricama.. call of duty 4, fifa 2010, bulletstrom
itko?
ljudi imam jedan problem.... igram bad company 2 vietnam i nakon nekog vremena mi se zaledi.. probo sam poisključivat sve program koji mi netrebaju ali i dalje zajebava?? defregamentiro sam disk i dalje neće... znadete li možda u čemu je problem?
EDIT:
Temperature su ti normalne. A problem može biti puno stvari. Driveri i sl.
EDIT:
itko?
Zaledi se igra ili cijeli komp?
Imal neki server samo za Recone ??? Posto sam apsolutni proc u recon klasi :))
pa ono,odes u server search i upises recon only,ili tak nes pa vidis kaj ti bu izbacilo.
btw,treba mi manje od 200 tis. bodova do 50.lvl-a :D
polako ali sigurno
pa ono,odes u server search i upises recon only,ili tak nes pa vidis kaj ti bu izbacilo.
btw,treba mi manje od 200 tis. bodova do 50.lvl-a :D
polako ali sigurno
Meni jos manje od 200tis. do 46 lvl-a
Imam pitanje. Može li se kako forsati rezolucija ispod 1024*768 (konkretno 1024*600). Svaki puta kada promijenim rezoluciju u onom fajlu u My Documents, opet mi se vrati na 1024*768. Igram na laptopu pa bi ovo stvarno pomoglo. Itko?
Imam pitanje. Može li se kako forsati rezolucija ispod 1024*768 (konkretno 1024*600). Svaki puta kada promijenim rezoluciju u onom fajlu u My Documents, opet mi se vrati na 1024*768. Igram na laptopu pa bi ovo stvarno pomoglo. Itko?