auto mehaničar koji ti svaki put nešto novo pokvari a stari kvar nikako da sredi,dali mu vjeruješ
Ne.
Znaci, ti vise neces da izlaze patchevi za BF4?
igra je valjala dok nisu izdali prvi patch,nakon njega su performanse pale za najmanje 20%
auto mehaničar koji ti svaki put nešto novo pokvari a stari kvar nikako da sredi,dali mu vjeruješ
Ne.
Znaci, ti vise neces da izlaze patchevi za BF4?
igra je valjala dok nisu izdali prvi patch,nakon njega su performanse pale za najmanje 20%
I cyber dojmovi?
Si odigrao šta? Mrxa kak se tebi čini?
Ja sam nešto kratko, budem još večeras, na prvu kao da je puno toga popravljeno, ali ono, ne kužim kako se sad killcam zblesirao.
Hip fire headshot s Magnumom na 40 metara. Kako mi je nedostajao.
No sound bug u TDM-u mi se sada pojavio na polovici runde. To je sve čudnije.
Hip fire headshot s Magnumom na 40 metara. Kako mi je nedostajao.
Dakle magnum se vraća jači no ikad.
Kako ti se čini inače patch, jesi testirao sve fixeve koje su najavili? Mislim barem primjetio.
dal ima lasera po zidovima
Dakle magnum se vraća jači no ikad.
Kako ti se čini inače patch, jesi testirao sve fixeve koje su najavili? Mislim barem primjetio.
dal ima lasera po zidovima
Lasera nema. Zasad. Netcode mi je osjetno bolji, M1911 je zvijer (to već znaš :P). Vidjet ćemo još.
Jel se i vama događa da ste "prezdravi"?
Negativno.
Možda je placebo, ali stvarno mi je bolji. Ne znam.
Jesu to oni koda malo pojacali sunce na šangaju :P ... Bode me u oci
Jel se i vama događa da ste "prezdravi"?
Dogodilo se samo jednom, ili vise puta?
Dogodilo se samo jednom, ili vise puta?
Apsolutno svaki put, kod svakog spawna...ali ako me rane, kad se vrati na max, ide samo do 100 :(
Iako iskreno sumnjam da je i mehanički više zdravlja, mislim da je samo prikaz
Several crash fixes and stability improvements
-Fixed an issue with data re-sending that was causing rubber banding on some servers
-Fixed an issue with the kill camera triggering before game client would display the last portion of damage being dealt, giving players the impression that they died too early
-Fixed issue with blood effects, damage indicators, and health bar updates in the HUD being out of sync. This issue meant that players would sometimes miss information about being shot at, or get the impression of too few hits occurring for the amount of bullets that hit.
-Zoom dispersion fix. When zooming in while firing the dispersion did not lower to the new max value
-Fixed a bug where the enemy health always displayed as full in the kill-cam
ne znam dal to spada u netcode, ali zbog ovih par fixeva igra može djelovati i raditi ''bolje''.
Ovo je blesavo. Otključao sam pištolje pomoću shortcuta, ali naravno igra to ne shvaća. I sada sam prikupio dovoljno bodova za novi unlock i ne mogu maknuti onu žutu oznaku.
Ovo je blesavo. Otključao sam pištolje pomoću shortcuta, ali naravno igra to ne shvaća. I sada sam prikupio dovoljno bodova za novi unlock i ne mogu maknuti onu žutu oznaku.
tako ti i treba, u životu nikad ne treba koristiti prečace
bf stop working se opet pojavio, nije ga bilo dugo pa mu kažem pa gdje si dosad dobar ti dan
Ovo je blesavo. Otključao sam pištolje pomoću shortcuta, ali naravno igra to ne shvaća. I sada sam prikupio dovoljno bodova za novi unlock i ne mogu maknuti onu žutu oznaku.
tako ti i treba, u životu nikad ne treba koristiti prečace
Zar nisi ti rekao kako si ih koristio za shotgune?
Dojmovi nakon današnjeg patcha:
1. Mlatio sam nožem nasukani attack boat i (logično) najbrže ga se "odgura" u vodu lupanjem po pramcu i krmi, to ima najveći učinak.
2. Kod granata ja sam osobno primjetio veliku razliku, naime, RGO ako je bačen precizno melje sve pred sobom, s V40 Mini se teže ubija sigurno nego prije, a Flashbang se koristi više i mogu reć da kvalitetno sad oslijepi.
3. Ekipa već masovno koristi nova oružja iz Naval Strike-a.
4. Jel se sad to može sa Quad Bike-om po lockerima vozit?
5. Primjetio sam nekak čudnu animaciju trčanja, ko da su petljali po tome.
6. Sa kill camom nisam imao problema, hitreg radi ko i prije (4/5)
7. Na battlelogu nisam mogao vidjeti stanje na nijednom serveru (Encountered an unknown error.).
8. Rex i Magnum i dalje imaju preveliki delay ako se mene pita, al sad je barem OK.
Druge stvari nisam (još) primjetio.
Jedna stvar koja me izluđuje, novi fičur, dakle desi se da me lik pogodi, fair and square sprijeda, ali ja odletim naprijed 3-4 metra, kao da me netko nogom udario u guzicu.
Sve je to ok, ali kud ionako nitko ne reva, sad nema šanse kad padnem na sred čistine i nije nitko lud me revat.
ne znam zašto, i molio bih ako se nekom desi da mi potvrdi, jer me izluđuje to što letim, a vidim da i drugi lete kad ih pogodiš.
Jedna stvar koja me izluđuje, novi fičur, dakle desi se da me lik pogodi, fair and square sprijeda, ali ja odletim naprijed 3-4 metra, kao da me netko nogom udario u guzicu.
Sve je to ok, ali kud ionako nitko ne reva, sad nema šanse kad padnem na sred čistine i nije nitko lud me revat.
ne znam zašto, i molio bih ako se nekom desi da mi potvrdi, jer me izluđuje to što letim, a vidim da i drugi lete kad ih pogodiš.
Vizualna varka. Ostaneš na istom mjestu. Revivali su me tako par puta.
-Fixed an issue with the kill camera triggering before game client would display the last portion of damage being dealt, giving players the impression that they died too early
Ovaj dio pokazuje da nisu suštinski ništa popravili, i da vjerovatno nikad niti neće. Naime, igrač u jednom trenutku bude mrtav, iako veselo trčkara po livadi. Bez obzira na ispravan ili pogrešan redosljed prikaz prošlih događaja na ekranu, ništa ne mijenja činjenicu da je on za igru mrtav, i da nema šanse niti mogućnosti ikako odreagirati. S obzirom da taj prikaz traje određeno vrijeme, sva je prilika da je delay na klijentu i puno veći od tick rate-a, pogotovo što BF čak niti ne radi update cijelog stanja svijeta sa svakim tickom (kao CS, recimo), već samo onih dijelova za koje misli da su bitni.
Kako je izašao ovaj DLC, odigrao sam par rundi BF3-a, i totalno se kuže slična sranja i tamo. Samo u trici je taj simulacijsko-prediktivni dio ipak bolje radio (odnosno, radio je-točka).
Što se tiče kompetitivnog igranja, kako Hrca kaže, BF4 scena je "procvjetala". Je, iz istog razloga zašto su milijuni ljudi kupili syebanu igru - zbog marketinga. Vidjeli su u EA da to raja traži, malo izreklamirali, bacili neku pinku na nagrade i eto veselja. No, to ne mijenja činjenicu da je BF4 govno od igre, potrgana na apsolutno svim razinama, i da u dominationu nema niti T od taktike. Gledao sam malo finale EMS-one, i prosto mi žao komentatora, kakva su sve sranja morali pričat, ne bili igri dali nekakvu "dubinu". Strašno nešto.
Cecina matematika kaže da ima svega par vajnera tu na forumu, i da ostala većina jednostavno uživa u igri. Istina je malo drugačija. Tiha većina je rezignirano digla ruke od ovoga, i našla si drugu zanimaciju. No EA ionako boli racku za sve, idu COD-ovim stopama - za svakih 10 veterana koji pobjegnu, oni privuku 15 novih klinaca.
-Fixed an issue with the kill camera triggering before game client would display the last portion of damage being dealt, giving players the impression that they died too early
Ovaj dio pokazuje da nisu suštinski ništa popravili, i da vjerovatno nikad niti neće. Naime, igrač u jednom trenutku bude mrtav, iako veselo trčkara po livadi. Bez obzira na ispravan ili pogrešan redosljed prikaz prošlih događaja na ekranu, ništa ne mijenja činjenicu da je on za igru mrtav, i da nema šanse niti mogućnosti ikako odreagirati. S obzirom da taj prikaz traje određeno vrijeme, sva je prilika da je delay na klijentu i puno veći od tick rate-a, pogotovo što BF čak niti ne radi update cijelog stanja svijeta sa svakim tickom (kao CS, recimo), već samo onih dijelova za koje misli da su bitni.
Kako je izašao ovaj DLC, odigrao sam par rundi BF3-a, i totalno se kuže slična sranja i tamo. Samo u trici je taj simulacijsko-prediktivni dio ipak bolje radio (odnosno, radio je-točka).
Što se tiče kompetitivnog igranja, kako Hrca kaže, BF4 scena je "procvjetala". Je, iz istog razloga zašto su milijuni ljudi kupili syebanu igru - zbog marketinga. Vidjeli su u EA da to raja traži, malo izreklamirali, bacili neku pinku na nagrade i eto veselja. No, to ne mijenja činjenicu da je BF4 govno od igre, potrgana na apsolutno svim razinama, i da u dominationu nema niti T od taktike. Gledao sam malo finale EMS-one, i prosto mi žao komentatora, kakva su sve sranja morali pričat, ne bili igri dali nekakvu "dubinu". Strašno nešto.
Cecina matematika kaže da ima svega par vajnera tu na forumu, i da ostala većina jednostavno uživa u igri. Istina je malo drugačija. Tiha većina je rezignirano digla ruke od ovoga, i našla si drugu zanimaciju. No EA ionako boli racku za sve, idu COD-ovim stopama - za svakih 10 veterana koji pobjegnu, oni privuku 15 novih klinaca.
No čak i uz sve to ljudi je nastavljaju igrati. Iz jednostavnog razloga. Trenutačno ne postoji igra koja bi bila dostojna zamjena BF4, pa je, čak i uz sve tehničke poteškoće zabavna.
Ja ću još samo reći da kad igraš s dobrom ekipom, 99% problema koji su u igri ne vidiš zbog taktiziranja, zajebancije itd. Čak i ako te netko one shota imaš frenda medica koji te revivea i prije nego padneš na tlo. Tako da može se itekako zabaviti na BF4, a i može se osjetiti šta znači prava timska igra, jer onda nemaš vremena misliti o tim bugovima itd.
fila2208 da, dešava se da kad te neko ubije/ti ubiješ nekog odleti i ne samo 3-4 metra, nego i 10-20, al jebi*a, onda se barem razvališ od smijeha, "onli in batrafid".
EDIT: kolega NiramX me prestigao, slažem se s njim.
fila2208 da, dešava se da kad te neko ubije/ti ubiješ nekog odleti i ne samo 3-4 metra, nego i 10-20, al jebi*a, onda se barem razvališ od smijeha, "onli in batrafid".
Vidiš, meni tako pokaže na kill camu, ali kada me reviva na istom sam mjestu. Par puta danas mi se to dogodilo.
Stane mi update na 47 % i neće dalje?
Ima neka caka ili....
P.S. ona fora sa ini file-om je rješenje
Sorry kaj prekidam temu,medutim,dali ima netko od vas ekipe sta snima filmice,montaze i ostale stvari neki savjet za kompresiju videa?
Stvarno svasta ima na netu,ali isto tako filmici ispadaju svakojaki..
Vi koji snimate koliko se sjecam imate dosta dobre videe sta se tice rezolucije i svega...
Znaci,na slici je u kojem formatu sam/snimam pa dajte koji savjet..
Da ne spamamo,mozete nabacit i na PM.
Hvala vam unaprijed...
Sorry kaj prekidam temu,medutim,dali ima netko od vas ekipe sta snima filmice,montaze i ostale stvari neki savjet za kompresiju videa?
Ja za kodirane koristim Adobe Encoder...ako koristiš Premiere ili After Effects, možeš direkt njihov project file učitati u Encoder i onda će ti ponuditi izbor formata.
Encoder ima hrpu Preseta među kojima je i YouTube ALI nije gaming bio na pameti onima koji su ih sklapali pošto za ovako dinamične scene treba čim veći bitrate.
Ja svoje videe snimam u HD-u (1280x720), na 60fps-a za eventualni slow-mo i za to stavljam na 15Mbps bitrate, za Full HD video bi išao bar sa duplo većim.
Što se tiče frameratea, manje više tu biraš sam, standard je 24, 29 i nema nekog smisla, al eto, kako hoćeš...
koji je sniman na gore opisan način i kad se učita HD, gledljivo je...nije idealno, ali nije nečitljivo...isto računaj na to da YT ima kompresiju svoju neku ludu i da se tu dosta izgubi.
Računaj i na veličinu, ovaj video je bio 125mb (1:08min).
Ovo moje nije idealno, daleko je od toga ziher, ali je ok, dovoljno da se vidi što treba ;)
P.S. Sad vidio ovo za PM, sorry ekipa...ali i nije toliko OT, ipak se koristi za snimanje igre :D
Sorry kaj prekidam temu,medutim,dali ima netko od vas ekipe sta snima filmice,montaze i ostale stvari neki savjet za kompresiju videa?
S cim snimas? S cim obradjujes?