ali kakvi botovi u battlefieldu eeeeeee, nisam vjerovao, mislio da su rezervirani samo za neki test range
Nisam jos dozivio da nemogu odma unutar nekoliko sec naci match.Igram uvijek 64 servere i nema cekanja.128 neznam kakva je situacija al i nebitno,jer je to uvijek bio shitfest,svi zapnu za neki choke point i samo bacaj granate i gadgete i tak cijeli match.
A i sad kliknem na ove playercountove i pise 11.000+ live player count,sva sreca pa je Cross pa uvijek ima ljudi.
Šta ja i svi stari bf igrači stalno govore. Tu su napravili zajeb sa 128 igrača jer ja želim igrat ovaj bf kako je zamišljen što znači cijele mape a ne pola na conquest 64. Neče tako nitko da igra stoga su puni botova.
Zato se u sljedečem bf ide na samo 64 max. Došlo im iz guzice u glavu.
ja stvarno nemam problema sa 128 igraca. U pocetku jeste bilo sa onim bas ogromnim mapama, ali da su redizajn odradili onda mi je bas sjelo. To je jedina stvar na koju se mozda ja jedino nisam zalio, a cekao sam na novi BF sa 128 igraca jos od BF 1942.
Mislim da je vise ovde problem samih igraca na koji nacin koriste transport. Jako puno igraca uopste nestaje nikome nego sami piče dalje, ne staju nikome, a ostali rekao bih da rijetko i koriste call-in system.
ja stvarno nemam problema sa 128 igraca. U pocetku jeste bilo sa onim bas ogromnim mapama, ali da su redizajn odradili onda mi je bas sjelo. To je jedina stvar na koju se mozda ja jedino nisam zalio, a cekao sam na novi BF sa 128 igraca jos od BF 1942.
Mislim da je vise ovde problem samih igraca na koji nacin koriste transport. Jako puno igraca uopste nestaje nikome nego sami piče dalje, ne staju nikome, a ostali rekao bih da rijetko i koriste call-in system.
Prebacio se na bf1 koji treba dobit 50 oskara kako je to urađeno.Samo šetati i razgledati dvorac u mapi Ballroom Blitz je impresivno kao da sam u muzeju kako su detaljno uradili. Vratiti se na 2042 je poprilično nazadovanje i nema povratka.
ja stvarno nemam problema sa 128 igraca. U pocetku jeste bilo sa onim bas ogromnim mapama, ali da su redizajn odradili onda mi je bas sjelo. To je jedina stvar na koju se mozda ja jedino nisam zalio, a cekao sam na novi BF sa 128 igraca jos od BF 1942.
Mislim da je vise ovde problem samih igraca na koji nacin koriste transport. Jako puno igraca uopste nestaje nikome nego sami piče dalje, ne staju nikome, a ostali rekao bih da rijetko i koriste call-in system.
Prebacio se na bf1 koji treba dobit 50 oskara kako je to urađeno.Samo šetati i razgledati dvorac u mapi Ballroom Blitz je impresivno kao da sam u muzeju kako su detaljno uradili. Vratiti se na 2042 je poprilično nazadovanje i nema povratka.
battlefield 1 je remek djelo, u svakom pogledu. ali nazalost ima jedna stvar koja me je odbijala od igranja kao i kod bf3. kod bf3 nisam mogao igrati zbog suppression efekta, a kod bf1 random bullet deviation.
u bf5 nisam nikad uspio biti dobar. za mene velik ttk, jak recoil, i ne mogu da vidim protivnicke igrace kao da imam problem sa vidom. dok sam kratak period probao na konzoli, jesam se napatio ali opet bio sam bolji nego na pc-u. i tu mi je manji ttk djelovao kao i recoil.
zadnji pravi Battlefield u kojem sam uzivao za mene je bio BC2, sve ovo poslije je ok, ali BC2 je meni vrhunac bio zabave i raje koja je znala igrati klase u Battlefieldu.
ja stvarno nemam problema sa 128 igraca. U pocetku jeste bilo sa onim bas ogromnim mapama, ali da su redizajn odradili onda mi je bas sjelo. To je jedina stvar na koju se mozda ja jedino nisam zalio, a cekao sam na novi BF sa 128 igraca jos od BF 1942.
Mislim da je vise ovde problem samih igraca na koji nacin koriste transport. Jako puno igraca uopste nestaje nikome nego sami piče dalje, ne staju nikome, a ostali rekao bih da rijetko i koriste call-in system.
Prebacio se na bf1 koji treba dobit 50 oskara kako je to urađeno.Samo šetati i razgledati dvorac u mapi Ballroom Blitz je impresivno kao da sam u muzeju kako su detaljno uradili. Vratiti se na 2042 je poprilično nazadovanje i nema povratka.
battlefield 1 je remek djelo, u svakom pogledu. ali nazalost ima jedna stvar koja me je odbijala od igranja kao i kod bf3. kod bf3 nisam mogao igrati zbog suppression efekta, a kod bf1 random bullet deviation.
u bf5 nisam nikad uspio biti dobar. za mene velik ttk, jak recoil, i ne mogu da vidim protivnicke igrace kao da imam problem sa vidom. dok sam kratak period probao na konzoli, jesam se napatio ali opet bio sam bolji nego na pc-u. i tu mi je manji ttk djelovao kao i recoil.
zadnji pravi Battlefield u kojem sam uzivao za mene je bio BC2, sve ovo poslije je ok, ali BC2 je meni vrhunac bio zabave i raje koja je znala igrati klase u Battlefieldu.
jednostavno onda nisi dobar i ok, to je kao da kažeš da ne znaš voziti jedan auto, ostale znaš, a svi su manje ista shema, ono osnvno je isto.
random recoil, suprression, battle pickup io ostala noob smeća treabju van. Ako si dobar onda si dobar, a ne nedaj Bože kao cod da te igra kazni manjim dmg i hitreom jer mora i onaj ko je slabiji, ako je platio puno u igri dobit nekad kill.
Ja u BF V najbolji KD imao od svih Battlefielda oko 3.5 mi je bio upravo zbog kratkog ttka, mogao sam nanizati 7,8 killova bez problema, što duži ttk to imaš manje šanse flankati ako si dobar, u BF 1 mi je bio oko 2.5, BF 2042 isto preko 3 koliko god smeće bilo od igre bar je gunplay donekle ok i ttk isto solidan.
Ja u BF V najbolji KD imao od svih Battlefielda oko 3.5 mi je bio upravo zbog kratkog ttka, mogao sam nanizati 7,8 killova bez problema, što duži ttk to imaš manje šanse flankati ako si dobar, u BF 1 mi je bio oko 2.5, BF 2042 isto preko 3 koliko god smeće bilo od igre bar je gunplay donekle ok i ttk isto solidan.
bf 2042 ima ok sweet spot sa ttk, to nek ne diraju.
ne da ima sweet spot kao sniperi u bf1, nego je dobro pogođeno