sad se pokušavam ulogirati na ubisoft stranicu da kontaktiram podršku i ne dozvoljava mi i kaže da sam se pokušao ulogirati previše puta, a iz prve upisao točan email i šifru. Oni kao da žele da ili uopće ne kupim igru ili da odem na epic
sad se pokušavam ulogirati na ubisoft stranicu da kontaktiram podršku i ne dozvoljava mi i kaže da sam se pokušao ulogirati previše puta, a iz prve upisao točan email i šifru. Oni kao da žele da ili uopće ne kupim igru ili da odem na epic
stari moj, tebe je uplay, odnosno ubisoft vrhunski posrao ovih dana.
Ma igrat ces igru neces valjda cijeli ovaj studeni dubit na glavi. Sad se igre igraju vani lagano kišice. Sve hladnije a mi fino pržimo Assasina. Sad si kao moj frend on kupi standard edition isto mi ne odgovaraju za refund danima a htio je refundati jer se sjebao uzeo standard a htio ultimate, i on kupi ultimate nanovo hahaha. Dao lik 150 eura i nek ide život hahaha.
sad se pokušavam ulogirati na ubisoft stranicu da kontaktiram podršku i ne dozvoljava mi i kaže da sam se pokušao ulogirati previše puta, a iz prve upisao točan email i šifru. Oni kao da žele da ili uopće ne kupim igru ili da odem na epic
stari moj, tebe je uplay, odnosno ubisoft vrhunski posrao ovih dana.
je, samo tako
Ma igrat ces igru neces valjda cijeli ovaj studeni dubit na glavi. Sad se igre igraju vani lagano kišice. Sve hladnije a mi fino pržimo Assasina. Sad si kao moj frend on kupi standard edition isto mi ne odgovaraju za refund danima a htio je refundati jer se sjebao uzeo standard a htio ultimate, i on kupi ultimate nanovo hahaha. Dao lik 150 eura i nek ide život hahaha.
ma sve pet, ne bi se ja ništa brinuo da se ne radi o refundu i da ne traje tako dugo. Sada mi je muka više od svega i iskreno mi je žao da sam se uopće petljao u to, da sam ostavio kupljenu valhallu ne bi imao problema ni sa refundoim niti bi pokušavao uzeti uplay+ supskripciju.
ja cu se nakacit na to 8.11. da mogu preload dva dana odradit, i onda imam taman do 8.12 da ispucam mjesec dana, naravno pod pretpostavkom da sve prode u najboljem redu. davat 60€ za nesto sto smatram da je losa igra (bar po onome sto sam imao prilike vidjeti, prvenstveno mislim na combat) ne dolazi u obzir, ali 15€ je ok cijena.
Znaci koji show od servisa
Vec sam se pomirio sa gubitkom tih 100 kn i danas automatski prebacio drugih 100kn za Netflix na tu karticu. Ekipa iz Ubigovna mi je automatski povukla tih 100 kn sa kartice i za 5 min dolazi mail od suporta, da je sve rijeseno i da mogu uzivati u svojim igrama na mjesec dana. Znaci, naplatili su si dva puta, a racun ostavili aktivan samo mjesec dana
Sad sam predao novu zalbu za dvostruku naplatu, ali mi se cini da se sa lovom mogu pozdraviti, ovi iz suporta ne jebu nikoga.
I malo offtopic, isprobao sam WD: Legion. Majko mila koje govno od igre... Mozda vam bude ok ako imate 14-15 godina i furate se na hakiranje susjedovoh otkljucanog rutera...
Od sad , Ubishit, samo Kinguin i torrenti
Znaci koji show od servisa
Vec sam se pomirio sa gubitkom tih 100 kn i danas automatski prebacio drugih 100kn za Netflix na tu karticu. Ekipa iz Ubigovna mi je automatski povukla tih 100 kn sa kartice i za 5 min dolazi mail od suporta, da je sve rijeseno i da mogu uzivati u svojim igrama na mjesec dana. Znaci, naplatili su si dva puta, a racun ostavili aktivan samo mjesec dana
Sad sam predao novu zalbu za dvostruku naplatu, ali mi se cini da se sa lovom mogu pozdraviti, ovi iz suporta ne jebu nikoga.
I malo offtopic, isprobao sam WD: Legion. Majko mila koje govno od igre... Mozda vam bude ok ako imate 14-15 godina i furate se na hakiranje susjedovoh otkljucanog rutera...
Od sad , Ubishit, samo Kinguin i torrenti
znači jebena katastrofa, dno dna. A za watch dogs kažu da je neoptimizirani užas. Eto, ne znam šta bi rekao, u banci su mi rekli da ako ne bude još koji dan došla lova da mogu oni neki službeni prigovor podnijeti, pa eto čisto da znaš da postoji i ta opcija, jer ovi novci ti se moraju obavezno vratiti
Takve igre se igraju u jogurt verziji a ne nikakve pretplate i pm...Koji watch dogs je bio dobar ? Nijedan.
Takve igre se igraju u jogurt verziji a ne nikakve pretplate i pm...Koji watch dogs je bio dobar ? Nijedan.
prvi je donekle mogao proci, drugi je vec bio meh
znači jebena katastrofa, dno dna. A za watch dogs kažu da je neoptimizirani užas. Eto, ne znam šta bi rekao, u banci su mi rekli da ako ne bude još koji dan došla lova da mogu oni neki službeni prigovor podnijeti, pa eto čisto da znaš da postoji i ta opcija, jer ovi novci ti se moraju obavezno vratiti
Hvala za hint za banku. Zovem ih ako se novac ne vrati unutar tjedan dana.
A ako ovi planiraju izbaciti AC sa optimizacijom kao WD, bolje im je da odgode igru na godinu dana.
nove informacije vezane za uplay+
razgovarao sam sa supportom (dobio sam ih u rekordnom vremenu, mozda sam cekao 5 minuta, ako i to) vezano za uplay+ nacin placanja i slicne stvari. u nastavku se nalazi puni razgovor
Ubi-Net (11/6/2020, 4:10:31 PM): Thanks for contacting Ubisoft Support. You're now connected with Ubi-Net, please allow a few moments for the agent to acquaint themselves with your case. Our team are working hard to provide support to as many players as possible during these difficult times. Abusive language towards our agents will not be tolerated and will result in the chat session being terminated.
Me (11/6/2020, 4:13:36 PM): hello there
Me (11/6/2020, 4:13:48 PM): i'm very much present, thank you for asking
Ubi-Net (11/6/2020, 4:14:32 PM): Hello there; i see that you do have some questions regarding the subscription+
Me (11/6/2020, 4:14:47 PM): yes indeed i have... it's about billing and payment
Me (11/6/2020, 4:16:01 PM): i have received certain information about the difficulties you guys are experiencing with uplay+ subscription so i would like to get information in terms of securing my playtime when i decided to subscribe to this service which i planned to do on November 8th
Me (11/6/2020, 4:16:16 PM): more specifically the authentication process
Me (11/6/2020, 4:17:16 PM): so to be extremely precise, how much money do i need to reserve for your authentication process in order for my subscription to work properly from day one
Ubi-Net (11/6/2020, 4:19:33 PM): Well I can certainly understand and appreciate .your questions. I will try to prepare you as much as i can.
Me (11/6/2020, 4:19:44 PM): that would be grand, thank you for your effort
Ubi-Net (11/6/2020, 4:20:46 PM): Well your last question first, you'll need at least the minimum amount of funds to be in the account, that would be the 15€.
Ubi-Net (11/6/2020, 4:21:38 PM): However regarding what you're saying about the issues, yes there has been some issues and you can read up on what's going on via these 2 links here as it will explain how it works:
Ubi-Net (11/6/2020, 4:21:53 PM): https://support.ubisoft.com/en-gb/faqs/000050951/Suspended-Ubisoft--subscription/
https://support.ubisoft.com/en-GB/faqs/51520/Multiple-charges-for-your-Ubisoft--subscription/
Ubi-Net (11/6/2020, 4:22:30 PM): The issue is the funds being held in the account a bit longer and might show up as been taken even though they're still pending.
Ubi-Net (11/6/2020, 4:22:46 PM): It is due to the payment process might be delayed.
Ubi-Net (11/6/2020, 4:24:03 PM): So for this reason i wouldn't worry as the funds would be return to the account in the case it's not been taken and this is mostly due to authorisation. We cancel them every day and then try again the day after
Me (11/6/2020, 4:24:41 PM): i get what u are saying but say i only have the exact amount of funds needed for the subscription fee
Me (11/6/2020, 4:25:23 PM): that should grant me access right away?
Me (11/6/2020, 4:26:41 PM): because it seems to me the problem stems from funds not being able to land back to my account so you can try again later that day
Ubi-Net (11/6/2020, 4:26:46 PM): If the transaction have gone through and the transaction is not be seen in the state of pending, meaning that you have received a transaction number in your bank account, then it just means the payment have gone through.
Ubi-Net (11/6/2020, 4:27:14 PM): OOh i see.
Me (11/6/2020, 4:28:25 PM): so my way of thinking is this: i have 15€, i pay you 15€, which means my balance is zero. You get the funds, but since the balance is zero you can't get enough funds and the funds you initially took didnt land in time for you to take them again
Ubi-Net (11/6/2020, 4:28:57 PM): OK, we ask for the authorisation and the bank say ok, the funds are being held by the bank while it finalise, then the signal to take the funds are sent and the bank releases the funds either to us or back in to the account.
Me (11/6/2020, 4:29:31 PM): so that back and forth in terms of funds checking might cause delay?
Ubi-Net (11/6/2020, 4:31:02 PM): It all comes down to the bank and their authorisation hold policy, some banks can hold the funds for between 5-7 days and in worst case scenario it can be held up to 28 days, this is all down to the bank. If youhowever are using for example Paypal this is not the case. It is mostly immediate and the held is for between 2-3 days.
Me (11/6/2020, 4:33:21 PM): see thta's what worries me... i'm on a tight schedule and i would like to play immediately
Ubi-Net (11/6/2020, 4:33:32 PM): I understand, If you do have Paypal, i would rather recommend trying to use that one as they're in general quicker on refunds and reversed payments.
Me (11/6/2020, 4:33:59 PM): ok so how much money would i need to deposit to paypal? just the 15€ or a bit more?
Ubi-Net (11/6/2020, 4:34:06 PM): minimum €15
Ubi-Net (11/6/2020, 4:34:30 PM): To cover the payment would just suffice.
Me (11/6/2020, 4:35:39 PM): alright then, i'll deposit say 20€ and then hopefully i would be able to play when valhalla releases
Me (11/6/2020, 4:35:46 PM): thank you for the information
Me (11/6/2020, 4:35:56 PM): stay safe out there
Ubi-Net (11/6/2020, 4:36:16 PM): You too, enjoy and have fun,
Ubi-Net (11/6/2020, 4:36:27 PM): you know where to find us if you do have questions.
long story short, savjetuju koristiti paypay jer priko banaka (ovisno naravno u kojoj ste banci) verifikacija moze potrajati minimalno 5-7, maksimalno cak 28 dana.
ajmooooo
bome lijepa brzina, lajkam ;)
inače Obi Wan ovo su korisne info, hvala ti, ako budem uzimao uplay+ to ce biti preko paypala
meni i dalje nisu sjeli novci, 14. radni dan nakon odobrenja povrata. Jučer sam live chatao sa nekim diklićem i kad je čuo da je 13. dan da nisam dobio lovu rekao je da će provjeriti, pa mi javiti na email šta se događa. Naravno kako to biva, ništa mi nitko nije javio na email. Danas opet ujutro nigdje love, pa sam opet kontaktirao live support. I kaže mi novi lik da je on upravo provjerio i da su mi novci isplaćeni jučer i da ih očekujem za 5-7 dana ovisno o mojoj banci. WTF??? ja sam onda skužio da je to ono što je onaj levat rekao da će vidjeti šta se događa jučer pa mi javiti. On je valjda kontaktirao tu službu i vidjeli su da mi nisu ništa isplatili i onda su to napravili tek jučer. I sad ja to skužio naravno i popizdio i pitam ja tog levata danas (naravno sve uljudno) kako da mi je tek sada poslano i pošaljem mu email koji sam dobio 19.10. gdje piše da od tog datuma 5-7 working days da mi sjedne lova. I on je skužio da je bio neki zajeb, ali se nije ni ispričavao ni ništa, nego samo izbacivao neke generičke odgovore tipa bit će sve uredu i dajemo sve od sebe da riješimo situaciju
Glavni krivac za ovo sve sam prvo ja, jer sam bio dovoljno glup da prednaručim igru od Ubisofta, to se ne treba raditi.
Drugi bitan savjet je da treba biti izuzeno siguran koju igru kupuješ, jer nedao dragi Bog da se moraš upustiti u torturu refunda.
Treći savjet je zapravo ovaj Obi wanovov, kupuj preko paypala i dokurca. Ubuduće svaka transakcija kod ubisofta ide preko paypala, jer onda barem imam neku sigurnos da me gamad ne može levatit kako god hoće
ajmooooo
bome lijepa brzina, lajkam ;)
inače Obi Wan ovo su korisne info, hvala ti, ako budem uzimao uplay+ to ce biti preko paypala
meni i dalje nisu sjeli novci, 14. radni dan nakon odobrenja povrata. Jučer sam live chatao sa nekim diklićem i kad je čuo da je 13. dan da nisam dobio lovu rekao je da će provjeriti, pa mi javiti na email šta se događa. Naravno kako to biva, ništa mi nitko nije javio na email. Danas opet ujutro nigdje love, pa sam opet kontaktirao live support. I kaže mi novi lik da je on upravo provjerio i da su mi novci isplaćeni jučer i da ih očekujem za 5-7 dana ovisno o mojoj banci. WTF??? ja sam onda skužio da je to ono što je onaj levat rekao da će vidjeti šta se događa jučer pa mi javiti. On je valjda kontaktirao tu službu i vidjeli su da mi nisu ništa isplatili i onda su to napravili tek jučer. I sad ja to skužio naravno i popizdio i pitam ja tog levata danas (naravno sve uljudno) kako da mi je tek sada poslano i pošaljem mu email koji sam dobio 19.10. gdje piše da od tog datuma 5-7 working days da mi sjedne lova. I on je skužio da je bio neki zajeb, ali se nije ni ispričavao ni ništa, nego samo izbacivao neke generičke odgovore tipa bit će sve uredu i dajemo sve od sebe da riješimo situaciju
Glavni krivac za ovo sve sam prvo ja, jer sam bio dovoljno glup da prednaručim igru od Ubisofta, to se ne treba raditi.
Drugi bitan savjet je da treba biti izuzeno siguran koju igru kupuješ, jer nedao dragi Bog da se moraš upustiti u torturu refunda.
Treći savjet je zapravo ovaj Obi wanovov, kupuj preko paypala i dokurca. Ubuduće svaka transakcija kod ubisofta ide preko paypala, jer onda barem imam neku sigurnos da me gamad ne može levatit kako god hoće
a sta da ti kazem lego moj, skinio sam igru za 12 min ... hahaha malo fleksa ne skodi
ajmooooo
bome lijepa brzina, lajkam ;)
inače Obi Wan ovo su korisne info, hvala ti, ako budem uzimao uplay+ to ce biti preko paypala
meni i dalje nisu sjeli novci, 14. radni dan nakon odobrenja povrata. Jučer sam live chatao sa nekim diklićem i kad je čuo da je 13. dan da nisam dobio lovu rekao je da će provjeriti, pa mi javiti na email šta se događa. Naravno kako to biva, ništa mi nitko nije javio na email. Danas opet ujutro nigdje love, pa sam opet kontaktirao live support. I kaže mi novi lik da je on upravo provjerio i da su mi novci isplaćeni jučer i da ih očekujem za 5-7 dana ovisno o mojoj banci. WTF??? ja sam onda skužio da je to ono što je onaj levat rekao da će vidjeti šta se događa jučer pa mi javiti. On je valjda kontaktirao tu službu i vidjeli su da mi nisu ništa isplatili i onda su to napravili tek jučer. I sad ja to skužio naravno i popizdio i pitam ja tog levata danas (naravno sve uljudno) kako da mi je tek sada poslano i pošaljem mu email koji sam dobio 19.10. gdje piše da od tog datuma 5-7 working days da mi sjedne lova. I on je skužio da je bio neki zajeb, ali se nije ni ispričavao ni ništa, nego samo izbacivao neke generičke odgovore tipa bit će sve uredu i dajemo sve od sebe da riješimo situaciju
Glavni krivac za ovo sve sam prvo ja, jer sam bio dovoljno glup da prednaručim igru od Ubisofta, to se ne treba raditi.
Drugi bitan savjet je da treba biti izuzeno siguran koju igru kupuješ, jer nedao dragi Bog da se moraš upustiti u torturu refunda.
Treći savjet je zapravo ovaj Obi wanovov, kupuj preko paypala i dokurca. Ubuduće svaka transakcija kod ubisofta ide preko paypala, jer onda barem imam neku sigurnos da me gamad ne može levatit kako god hoće
ja cu tako napravit pa se javim. nisam ni ja siguran da ce to bit kako spada al ono, nadam se da cu moc cim prije igrat. taman sam sebi poslozio da odigram do cyberpunka (ako ne bude opet nekakvih odgoda, nadam se da nece) jer mi stvarno ne ide u korist da cekam tipa 7 dana dok to proradi. uz to oni ekipa zaracunavaju da ti tece subscription od dana kad ti kao sjednu sredstva, a to sto je ti account zakljucan, to njih uopce ne zanima.
živo sranje u svakom slučaju, ali dobro je ispalo barem što se cyberpunka tiče, taman ako uzmeš uplay+ u ponedjeljak imat ćeš šta igrat do izlaska cyberpunka, što je zgodno. osim ako ovi genijalci iz cdpra opet ne odgode
Sinoć je bilo dosta gameplaya za pogledati. Igra mi se jako sviđa ima baš neke odlične elemente i dosta se razlikuje od prethodne dvije. Jedva čekam ponedjeljak u ponoć :)
4K ultra i vram usage 3.5gb,opcije su uistinu opsirne.
eto meni konačno sjela lova, ova od refunda, danas ujutro oko 8 pogledam aplikaciju i vidim da su vratili lovu, što znači da je Ubisoft u biti potpuno zaboravio na moj refund request i da nisam gnjavio support više puta tko zna šta bi bilo i kad bi dobio novac. A banka je sve odradila super, oni su momentalno prebacili novac na račun čim je stigao, znači samo je Ubisoft napravio svinjariju. Možda to rade i namjerno da obeshrabe refundove, itekako dobra škola u svakom slučaju
a sad čekam recenzije, ako se ne varam u ponedjeljak oko podne se skida embargo pa ću pogledati ovih dvojicu trojicu kojima vjerujem pa ću prema tome odlučiti jel kupujem igru ili uplay+
Meni je nakon Odissey ovo instant postalo zanimljivo. Odissey mi je prvi probavljivi AC.
Na žalost vidio sa kako borba izgleda i stealth u Valhalla i postao jakonsumnjičav prema igri - šteta jer da su to iskopirali iz Odissey, ne bi bilo problema.
Sad čekam prve recenzije. Imam što igrat, 19.11. dolazi PS5, ne žuri mi se. Bit će u siječnju/celjači vjv rupe, tam rijetko koja igra ikada dođe, siguran sam da će biti i povoljnijih ponuda za sve igre, Q1 je grozan za prodaju, pa zna bit svega.
Igrati ovu igru kao female karakter bi bilo tako pogrešno. Iako volim odigrat sa female likom u Odysseyu sam igrao sa Kasandrom ali ovdje no fucking chance. Štoviše female karakter ovdje izgleda odbojno i ne uklapa se u vikinge ni 1%. Male Eivor je do jaja. Mišići,brada kompletna pojava se totalno uklapa u taj world.
Igrati ovu igru kao female karakter bi bilo tako pogrešno. Iako volim odigrat sa female likom u Odysseyu sam igrao sa Kasandrom ali ovdje no fucking chance. Štoviše female karakter ovdje izgleda odbojno i ne uklapa se u vikinge ni 1%. Male Eivor je do jaja. Mišići,brada kompletna pojava se totalno uklapa u taj world.
drugoga nacina nema
Igrati ovu igru kao female karakter bi bilo tako pogrešno. Iako volim odigrat sa female likom u Odysseyu sam igrao sa Kasandrom ali ovdje no fucking chance. Štoviše female karakter ovdje izgleda odbojno i ne uklapa se u vikinge ni 1%. Male Eivor je do jaja. Mišići,brada kompletna pojava se totalno uklapa u taj world.
ma ja se slažem. uvijek mi je teže ući u lik žene nego muškog, mislim što i ima smisla, volim više kad su muški glavni likovi, valjda je to normalno jer se poistovjećuješ s njim, a to je lakše kad ste isti spol
Bellicus jedno pitanje, ti si uzeo standard edition igre jel? Kad bi sad htio kupiti season pass, koliko te košta, jel imaš ponuđeno? Pitam jer vidim da je gold edition 100 eura, i ako se dobro sjećam kod njih season pass redovito košta 30 eura, onda bi ispalo da je skuplje uzeti gold edition nego posebno standard edition i posebno season pass
Preorder bonus traje još par dana ako se ne varam (8% ili 10€ manje) [nekako mi se čini da je odma na izlasku bio veći bonus tj. sniženje]. Još sam dodatno uzeo od uPlay coinova popust od 20tak % tako da sve u svemu ispalo me 40-50€ manje nego bez popusta. Pa ako nekome pomogne to super!
Preorder bonus traje još par dana ako se ne varam (8% ili 10€ manje) [nekako mi se čini da je odma na izlasku bio veći bonus tj. sniženje]. Još sam dodatno uzeo od uPlay coinova popust od 20tak % tako da sve u svemu ispalo me 40-50€ manje nego bez popusta. Pa ako nekome pomogne to super!
to uvijek tako treba kad se kupuje na uplayu, 100 tih novčića vrijedi 20%, a taj preorder bonus od 10 eura ti vrijedi samo za ultimate edition i košta onda 110 eura umjesto 120, standard košta 60 eura, a gold košta 100 eura. Na svaku kupnju s emože iskorisiti tih 100 novčića za 20%
Meni je nakon Odissey ovo instant postalo zanimljivo. Odissey mi je prvi probavljivi AC.
Na žalost vidio sa kako borba izgleda i stealth u Valhalla i postao jakonsumnjičav prema igri - šteta jer da su to iskopirali iz Odissey, ne bi bilo problema.
Sad čekam prve recenzije. Imam što igrat, 19.11. dolazi PS5, ne žuri mi se. Bit će u siječnju/celjači vjv rupe, tam rijetko koja igra ikada dođe, siguran sam da će biti i povoljnijih ponuda za sve igre, Q1 je grozan za prodaju, pa zna bit svega.
Dali si probao Origins?