Molim vas ako netko zna kako rješiti ove zadatke neka mi objasni!
Hvala
Molim vas ako netko zna kako rješiti ove zadatke neka mi objasni!
Hvala
Evo zadataka
A da das zadatke napokon?
Nema zadataka.
krivi formt slike
nece mi poslat sliku
molim vas ak vam nije tesko da skinete s ove stranice http://www.gimnazija-prva-os.skole.hr/skola/djelatnici/snjezana_novakovic?dm_document_id=272&dm_det=1
Koji zadatak na razumiješ? Mi još nismo dovršili gradivo s potencijama(isto sam prvi razred gimnazije, sad radimo kubni binom), ali ovo bi mogao riješiti bez problema. Takve slične smo pisali u 5-minutnom - svaki sat pišemo jedan zadatak, ako ga točno riješiš, dobiješ plus, ako krivo minus; nakon 5 testova koliko plusa, tolika ocjena. Koji zadatak te zanima?
neda mi se rješavat, al je lagano...
prvo potenciraš zagrade (ako jeviše potencija kao (22)2 tu ti se 2 i 2 množe i ispadne ti 24 i to samo uneses u kalkulator...(16)
moraš pazit ako ti je negativan broj u zagradi kada ga potenciraš, i ako je potencija neparan broj, ostat ce negativan, ako je potencija pozitivan obrnuto, npr. (-2)3=-8
-UVIJEK PAZI PREDZNAKE
(prvo potenciraš onda množiš)!
ako još nešta nije jasno, pitaj, objasnit ce ti se...
pa nijedan mi bas nije 100% jasan al ak bi mogo objasnit 8. (aj ak ti se da stavi sliku od zadataka da drugi vide, meni nes nece)
neda mi se rješavat, al je lagano...
prvo potenciraš zagrade (ako jeviše potencija kao (22)2 tu ti se 2 i 2 množe i ispadne ti 24 i to samo uneses u kalkulator...(16)
moraš pazit ako ti je negativan broj u zagradi kada ga potenciraš, i ako je potencija neparan broj, ostat ce negativan, ako je potencija pozitivan obrnuto, npr. (-2)3=-8
-UVIJEK PAZI PREDZNAKE
(prvo potenciraš onda množiš)!
ako još nešta nije jasno, pitaj, objasnit ce ti se...
Ne znam za druge škole, ali nama je kalkulator zabranjen na ispitima iz matematike.
Ajde riješiti ću 9. pošto je najkraći.
= (6 - 4*1)-2 = (6 - 4)-2 = 2-2 = 1/4
Ako te zanima otkud ova jedinica - bilo koji broj potenciran s nulom je 1
EDIT: Evo riješit ću ti 8.
EDIT 2: Već me preduhitrili, i hvala na ispravci
jel zna neko program di mogu pisat razlomke i potencije?
Ja ti neću ništa rješiti mada znam matematiku jako jako jako dobro, jer bi ti to sam trebao naučiti.
Nije ni čudo kakvi su klinci danas kad ne znaju ni 2+2 zbrojati.
Ajde riješiti ću 9. pošto je najkraći.
= (6 - 4*1)-2 = (6 - 4)-2 = 4-2 = 1/42 = 1/16
Ako te zanima otkud ova jedinica - bilo koji broj potenciran s nulom je 1
EDIT: Evo riješit ću ti 8.
Nas su u skoli ucili da je 6-4=2 :D
Znaci:
= (6 - 4*1)-2 = (6 - 4)-2 = 2-2 = 1/22 = 1/4
Ako te zanima otkud ova jedinica - bilo koji broj potenciran s nulom je 1
Osim 0. 0 na nultu nema riješenja (osim ukoliko je problem praktične prirode, onda rješenje ovisi o toj prirodi; no matematički gledano nema rješenja).
Ajde riješiti ću 9. pošto je najkraći.
= (6 - 4*1)-2 = (6 - 4)-2 = 4-2 = 1/42 = 1/16
Ako te zanima otkud ova jedinica - bilo koji broj potenciran s nulom je 1
EDIT: Evo riješit ću ti 8.
odlično rješenje. za krivo.
1/22=1/4
Ja ti neću ništa rješiti mada znam matematiku jako jako jako dobro, jer bi ti to sam trebao naučiti.
Nije ni čudo kakvi su klinci danas kad ne znaju ni 2+2 zbrojati.
nemoras mi vjerovat al na satu sve znam. ovo nam je dala kao vježbu za test koji sutra pisem
8.
(a-1b+ab-1)-2
a=1/3
b=1/5
Uvrstiš:
((1/3)-1*(1/5)+(1/3)*(1/5)-1)-2
Kod negativne potencije vrijedi:
(1/a)-n=(a/1)n
Stoga:
(3*(1/5)+(1/3)*5)-2
Računaš dalje:
((3/5)+(5/3)-2
Svedeš na zajednički nazivnik:
((9/15)+(25/15))-2
Zbrojiš razlomke:
(34/15)-2
Opet gore navedeno pravilo:
(15/34)2
Dalje znaš...
Ja ti neću ništa rješiti mada znam matematiku jako jako jako dobro, jer bi ti to sam trebao naučiti.
Nije ni čudo kakvi su klinci danas kad ne znaju ni 2+2 zbrojati.
nemoras mi vjerovat al na satu sve znam. ovo nam je dala kao vježbu za test koji sutra pisem
Vježbaj onda kvragu. Posudi si zbirke rješenih zadataka. Muči se, uči! Ne očekuj sve na pladnju.
Ja ti neću ništa rješiti mada znam matematiku jako jako jako dobro, jer bi ti to sam trebao naučiti.
Nije ni čudo kakvi su klinci danas kad ne znaju ni 2+2 zbrojati.
nemoras mi vjerovat al na satu sve znam. ovo nam je dala kao vježbu za test koji sutra pisem
Vježbaj onda kvragu. Posudi si zbirke rješenih zadataka. Muči se, uči! Ne očekuj sve na pladnju.
a iso bi na instrukcije al nam je tek danas dala ove zadatke a sutra test
Ima u Školskoj knjizi odličnih zbirki zadataka od Elementa i ŠK
u svakoj zbirci ima primjera, listaj po bilježnici i rješavaj zadatke, a ne visi po forumu...-.-
Ja ti neću ništa rješiti mada znam matematiku jako jako jako dobro, jer bi ti to sam trebao naučiti.
Nije ni čudo kakvi su klinci danas kad ne znaju ni 2+2 zbrojati.
nemoras mi vjerovat al na satu sve znam. ovo nam je dala kao vježbu za test koji sutra pisem
Vježbaj onda kvragu. Posudi si zbirke rješenih zadataka. Muči se, uči! Ne očekuj sve na pladnju.
a iso bi na instrukcije al nam je tek danas dala ove zadatke a sutra test
Šta nisi kupio knjige? Nutra su zadaci, ako se ne varam.
a iso bi na instrukcije al nam je tek danas dala ove zadatke a sutra test
Nevjerojatno. Možda ću zvučati kao neki deda, ali kako ti misliš išta u životu napraviti s ovakvim ponašanjem? Tako se ne uči matematika ili bilo koji predmet. Unaprijed se priprema a ne kad je gotovo. ccc...
u osnovnoj nikad nisam iso na instrukcije u uvijek dobivo 4 i 5 a sto se ovog testa tice mislio sam da sve znam dok ovo nisam vidio
Čekaj, koja gradiva ste radili u školi?
u osnovnoj nikad nisam iso na instrukcije u uvijek dobivo 4 i 5 a sto se ovog testa tice mislio sam da sve znam dok ovo nisam vidio
Osnovna i srednja nisu isto. Isto tako ni faks ni srednja nisu isti. Identičnu rečenicu sam se naslušao već tisuću puta od studenata kojima dajem instrukcije iz matematike.
prvo realne brojeve ( razlomci) a sad potencije
jel ima negdje proogram za ovakva rjesavanja zadataka da se skine......govorim uopsteno o matematici