Pozdrav,
Dali netko zna na kojoj se adresi nalazi overseas express u Karlovcu.
Hvala.
Pozdrav,
Dali netko zna na kojoj se adresi nalazi overseas express u Karlovcu.
Hvala.
Dijelim loše iskustvo sa Overseasom. Dostava iz Zagreba traje vec evo sedmi dan. Kazu "nemamo slobodnih kurira"
Sad mi produ lagano pored zgrade, dobro da vozac nije srednjak pokazao i nasmijao se. To bi bio vrh.
Poslana mi SD kartica iz Austrije u ponedjeljak.U utorak utovare u pogrešan kombi.U srijedu pošalju na krivu adresu Ja kontaktiram Amazon konačno da douznam tko će mi iz hr to dostavit.Čimpanze u četvrtak opet pokušavaju na krivu adresu dostavit.Sad me zove da li mogu doć do grada da preuzmem.Mislim ono,čekam dva dana ko teletabis kući i danas me tako šta pitaju.Prije su mi dva paketa sa istom adresom jedan poslali u Split.....
Evo sad mi jave kašnjnje dostave jedan radni dan najmanje.Opet ću Amazon kontaktirat i nek šalju novi karticu poštom i nek ove ganjaju.
Poz svima. Nakon četvrtog katasrofalnog iskustva s ovom kurirskom službom mogu samo poručiti: izbjegavajte ih kao i one koji koriste njihove usluge. Zadnji put sam nasamaren jer je internet trgovina objavila na svojoj stranici da koristi usluge DPDa međutim u međuvremenu su promijenili dostavljača. Sada koriste OEX. Web prodavatelj mi je posalo službenu poruku s brojem trackinga koji uopće nije postojao. Kada sam poslao upit prodavatelju i OEX-u, od potonjeg mi je došao odgovor da takva pošiljka ne postoji. Naravno da se je paket pojavio nakon 12 dana i, kažu da će mi uskoro isporučiti. Od danas, prije kupovine tražim informacije o dostavljaču. Ukoliko se radi o OEX - bojkotiram! Prethodna tri iskustva vezana su za Amazon.de koji dostavlja preko austrijske pošte koja je pak bliska s OEX-a. Uobičajeno je da najave dostavu pa ne dođu, često pod izgovorom da su bili ali "isporuka nije uspjela". Za takvo ponašanje prema klijetima naprosto nema opravdanja! Valjda bih trebao koristiti godišnji odmor i ogranizirati svečani doček za plaćenu uslugu. Sa svim ostalim službama imam dobra iskustva.
Preko Njuskalo servisa narucio preuzimanje posiljke. Trebali su doci preuzeti posiljku iduci dan. Na telefon se naravno nikad ne javljaju. Nakon 4 dana cekanja i 2 poziva sredisnjici u Zagrebu, otkazao preuzimanje i poslao HP Ekspresom.
Poznavajući ih (radio sam tamo 3 godine kao student) njima ove pojedinačne pošiljke skoro ništa ne znače i tako se odnose prema njima. imaju hrpu posla od svakakvih firmi te ih to održava na životu, a hoće li stići pokupiti neki paketić to je manja briga :)
Izbjegavajte ih u svakom slučaju
naručio sam mobitel i preuzet je od strane overseas jučer popodne te je na tijeku isporuke pisalo 17:08:10 OSE Zagreb Pošiljka je u sortirnom centru i bit će upućena u mjesto dostave.
danas dobijem ovo 06:56:50 OSE Gospić Pošiljka je stigla u dostavni centar
te 07:14:29 OSE Gospić Pošiljka je upućena u dostavni centar
koji hebeni gospić? iz sisačko moslavačke sam a oni iz zagreba šalju za gospić koji je 5 puta dalje od mene nego zagreb? wtf?
i sad opet šalju u dostavni centar, vjerojatno nazad u zagreb makar pošiljka kaže ispravno ZAGREB (HR)➡ DONJA GRAČENICA (HR)
Nedavno slao paket s otkupninom, ja platio dostavu, a vozač je opet naplatio kupcu. U njihovu sustavu nikad nije zabilježeno da sam ja platio dostavu. Vjerojatno je ispalo da sam ja platio vozaču dobar gablec. U svakom slučaju idući put se prebacivam na DHL.
Da i ja podjelim tu jedan svoj "šok" pa možda eto nekome u budućnosti "pomognem" odnosno bude u sličnoj situaciji kao i ja.
Naime TELE2 mi šalje novi ruter za pokućni.
Jučer (19.06.2020) dobivam na Viber poruku kako će paket biti uručen danas (19.06.2020) no međutim nitko me ne kontaktira a kamoli da mi ostavi paket na kućnoj adresi (a o nekoj ceduljici ili obavijesti da i ne govorim).
Ne budi ljen zovem ja jučer vrativši se s posla u 15:00hh Overseas SZK te mi govore kako dostavljači rade do 16:h a u slučaju puno paketa kako znaju produžit radno vrijeme i da se ne sekiram da će mi paket biti uručen.
Do jučer u 21:00h meni nitko nije dostavio paket, zovem ja Tele2 ovi jednostavno zgroženi.
Pita mene djelatnik iz TELE2 da dam referentni broj da on provjeri šta se dešava i čita "kako sam ja jučer u 16:h promijenio datum isporuke jer da nisam želio primit paket"
DA NIJE ŽALOSNO BILO BI KOMIČNO
A mene jučer NITKO kontaktirao NITI MI IŠTA bilo dostavljeno.
Eto nadam se da će svojim iskustvom makar nekome pomoći ako ništa drugo da izbjegavate Overseas.
Da i ja podjelim tu jedan svoj "šok" pa možda eto nekome u budućnosti "pomognem" odnosno bude u sličnoj situaciji kao i ja.
Pita mene djelatnik iz TELE2 da dam referentni broj da on provjeri šta se dešava i čita "kako sam ja jučer u 16:h promijenio datum isporuke jer da nisam želio primit paket"
Ista stvar se i kod mene pred nekih 2-3 tjedna dogodila s Overseasom . Pratio sam broj pošiljke na njihovoj stranici i na dan kad je paket trebao biti dostavljen , samo je pisalo da sam ja promjenio termin isporuke . Mislim ono , WTF ?! Valjda ne stignu sve dostavit , pa sami mjenjaju termine .
Ista stvar se i kod mene pred nekih 2-3 tjedna dogodila s Overseasom . Pratio sam broj pošiljke na njihovoj stranici i na dan kad je paket trebao biti dostavljen , samo je pisalo da sam ja promjenio termin isporuke . Mislim ono , WTF ?! Valjda ne stignu sve dostavit , pa sami mjenjaju termine .
i kad su ti ga dostavili?
Pošto je meni ovo preko tele2 ja sam dao prigovor i da će oni vidjeti s njima u čemu je kvaka
Drugi dan je paket dostavljen u istom vremenu kako je bilo predviđena isporuka i prvi put .
Je li overseas dostavlja subotom?
Pozdrav .
Do sada sam često za slanje predmeta koristio Overseas dostavu koju sam naručio na Njuškalu, jer je takva dostava bila jeftinija . Danas isto naručujem dostavu " preko " njuškala i više se ne ispunjavaju podaci za dostavu na njuškalo stranici već me prebaci na overseas stranicu . Podatke kao "poštanski broj primatelja " i " željeni datum slanja" ne mogu ispuniti iz ne znam kojeg razloga . Kad idem direktno na overseas stranicu , mogu ispunit te podatke i naravno ,dostava je skuplja jer ne ide preko njuškala .( preko njuškala je cijena niža 20% ) Da li ima tko još takav problem? Do sada nisam imao takav problem sa slanjem paketa . Poslao sam i upit overseasu .
Pozdrav .
Do sada sam često za slanje predmeta koristio Overseas dostavu koju sam naručio na Njuškalu, jer je takva dostava bila jeftinija . Danas isto naručujem dostavu " preko " njuškala i više se ne ispunjavaju podaci za dostavu na njuškalo stranici već me prebaci na overseas stranicu . Podatke kao "poštanski broj primatelja " i " željeni datum slanja" ne mogu ispuniti iz ne znam kojeg razloga . Kad idem direktno na overseas stranicu , mogu ispunit te podatke i naravno ,dostava je skuplja jer ne ide preko njuškala .( preko njuškala je cijena niža 20% ) Da li ima tko još takav problem? Do sada nisam imao takav problem sa slanjem paketa . Poslao sam i upit overseasu .
I meni isto. Prije je sve lijepo funkcioniralo, sada neće. Nešto su zeznuli.
Totalni nesposobnjakovići i lažljivci. Mama mi je kod kuće 0-24 i nisu u stanju isporučiti paket. Prvi dan ostave poruku u poštanskom sandučići, drugi dan na ulaznim vratima.
Za drugi dan im pošaljem poruku s brojem mobitela mame i napišem da starija osoba ne može trčati i da dulje zvone.
Naravno da lažu da nikoga nije bilo kod kuće.
I njihov odgovor:
Ukoliko Vas kurir kontaktira na Vaš kontakt broj, navedeno kurir čini kako bi provjerio da li ste na adresi.
Ako ne odgovorite na poziv, kurir može pretpostaviti da niste na adresi.
Znači dođe na adresi da ostavi poruku ali ne pozvoni. Koji glupani.
Jedno pitanje, nisam nikada imao posla sa Overseasom, do sada, zanima me da li se paket može otvoriti prije plaćanja, i pogledati da li je sve u redu? Ili prvo plati, pa šta bude bude.. :D
I drugo pitanje, koliko novac kada se plaća pouzećem, oni drže kod sebe, ne isplate ga odmah onome koji prodaje, kao rade zaštite kupca? Jel to 2-3 dana ili?
Piše minimalno 4 dana zbog zaštite od prevare. Ja čekam svoju isplatu već dva dana.
Jednom prijatelju su dostavili, i to u subotu u 20 sati
Ali, lik živi blizu njega pa mu je to bila valjda zadnja dostava taj dan.
Ne nadaj se previše.
I bonbon diže cijene, još ti samo telemach preostaje
Meni su dostavljali tehničku robu, ajmo reći desetak puta, i s njima nikada problema.
Vjerojatno imam sreće s tim dostavnim službama.
Ne znam na koga bih se baš požalio.