2-slojni i 3 slojni model aplikacije

poruka: 4
|
čitano: 1.619
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
2-slojni i 3 slojni model aplikacije

Pozz drustvo

 

Došao sam do malog problema i može mi netko da objasni malo 2- slojni model aplikacije i 3- slojni model aplikacije? i razliku između njih

 

Hvala unaprijed :)

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: 2-slojni i 3 slojni model aplikacije

-pogrešan način, 2.tier, 3-tier se ne prevodi upravo zato da se ne izgubi (originalan) smisao, kao što ni windowse ne prevodiš u prozore.

-svaka aplikacija može biti u više levela, pristup hardwareu, izoliran memory space.. međutim, ovdje se to odnosi na aplikaciju client-server.

-1-tier bi bila obična aplikacija, klijent radi direktno na podatcima (serveru).

-2-tier, postoji clijent app. koja se spaja na server, samo kroz tu app client pristupa podatcima, to je sigurniji način, slično VPNu i sl.

-3-tier, client nema ništa (nema app). Samo počenti GUI za sapjanje, sve ostalo odrađuje server, kompletna app. je na serveru, tamo se vrti...

.. dodatno, cient se spaja na kontroliran ulaz, dok se s druge strane DMZa na zaj ulaz spaja server aplikacija. Sam client ne inicijalizira vezu prema servernu, nego obrnuto, server prema clientu. Tako se eliminira dobar dio sigurnosnih problema, mogućnosti probijanja...

-to su tri razine sigurnosnog problema, u prvom može provaljivati podatke, u drugom teško, u trećem nema ništa za provaljivati. (naravno ako su ostali sigurnosni elementi implementirani, npr certifikat za konekciju na aplikaciju..)

Možda je lakše razumjeti, igre-zaštita. Ako je zaštita na mediju (DVDu) tad pirat-hacker kupi original, crnu kutiju, debugerom prati stanje varijabli i kad otkrije ... to je ako 1-tire. Online igra ili online aktivacija aplikacije je 2-tier, 3-tier korisnik nema ništa, pa ni mogućnost praćenja-debugiranja i tako dobijanja keya i sl.

 

googlajući možeš dobiti i ovakav odgovor, pitanje što je cilj, naravno na brzinu aplikacije utječe 'višeslojnost', pogotovo igre se ne izvode na taj načih zbog opterećenja seervera... WOT je primjer client app koja se izvodi na klijentu, java itd. itd.. upravo zbog rasterećenja servera. Tu je važna brzina, ne sigurnost.

 

-ili sam po običaju ja otišao na krivu stazu..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 29.10.2012 12:54 (ihush).
12 godina
neaktivan
offline
2-slojni i 3 slojni model aplikacije

Ajd hvala puno majstore :)

Ma to je profesorica tako prevela, pa sam zato i stavio takav naziv na hrv.

Sad mi je puno jasnije {#} 

 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: 2-slojni i 3 slojni model aplikacije

Za rad tipičnog poslovnog sustava potrebne su tri komponente - korisničko sučelje. upravljanje podacima i poslovna logika. Razlika u navedenim modelima je način grupiranja ovih komponenti.

 

U jednoslojnom modelu pokrenut je jedan program u kojem su sva tri elementa. Program nije samo korisničko sučenje, u njemu je i sustav za zapisivanje podataka u datoteke i sva poslovna logika.

 

U dvoslojnom modelu pokrenuta su dva programa. Prvi je korisnička aplikacija koja operateru prikazuje podatke, a drugi je program za upravljanje bazom podataka (database server) koji zapisuje i dohvaća podatke. Poslovna logika je u korisničkoj aplikaciji ili u bazi podataka (npr. izračun poreza maloprodajnog računa može biti programski kod unutar .exe-a ili stored procedura na serveru), a može i miješano.

 

U troslojnom modelu pokrenuta su tri programa. Korisnička aplikacija nije povezana direktno s bazom kao u prethodnom slučaju - komunikacija ide preko trećeg programa. U ovaj program (srednji sloj iliti middleware) se smješta sva poslovna logika.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice