Jamstvo\garancija

poruka: 15
|
čitano: 2.829
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
offline
Jamstvo\garancija

Nedavno sam kupio pc u links d.o.o i nakon nekoliko tjedana mi je izgorio hard disk.skinuo sam naljepnicu sa kucista da pogledam je li hard disk bio u pitanju.moje pitanje je da li sada jos imam garanciju na komponente ako sam odljepio naljepnicu sa kucista?hvala na pomoci.

 
0 0 hvala 0
17 godina
odjavljen
offline
Jamstvo\garancija
Imaš granciju na svaku od komponenata ali ne i na kompletni komp. Znači ako je hard disk neispravan moraju ti ga besplatno zamjeniti ali ti mogu naplatiti ugradnju novog ako to ne znaš ili ne želiš sam.
Moj PC  
1 0 hvala 1
10 godina
neaktivan
offline
Re: Jamstvo\garancija

Hvala puno!

10 godina
neaktivan
offline
Re: Jamstvo\garancija

A onda kod njih moram donijet cjeli pc ili samo komponentu koja je neispravna?

13 godina
online
Jamstvo\garancija

Pozdrav.

Imam tablet pod jamstvom, ne radi. Već je bio na popravku, radio neko vrijeme i zaštekao. Trgovac veli da servis odlučuje mogu li uzeti drugi uređaj. To znači da ga u servisu žele po drugi put popraviti što mi se ne sviđa, radije bih ga zamijenio za drugi tablet (drugog proizvođača). Zbunjen sam lagano.

Kakva su vaša iskustva? Chipoteka je u pitanju...

Nisam ja ništa prčko.
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Jamstvo\garancija
Spiridon kaže...

Pozdrav.

Imam tablet pod jamstvom, ne radi. Već je bio na popravku, radio neko vrijeme i zaštekao. Trgovac veli da servis odlučuje mogu li uzeti drugi uređaj. To znači da ga u servisu žele po drugi put popraviti što mi se ne sviđa, radije bih ga zamijenio za drugi tablet (drugog proizvođača). Zbunjen sam lagano.

Kakva su vaša iskustva? Chipoteka je u pitanju...

 Ne možeš ti ništa protiv servisa. Sestra imala mob altacel onetouch, prvi radio probleme, poslan drugi novi koji je bio u 3 mjeseca 3 put na servisu i nisu ga željei zamjeniti nego su ga popravljali 3 puta. Možda da ga daš na servis i ako se ubrzo opet pokvari malo dođi živčan s tabletom možda promijene mišljenje. ;)

13 godina
online
Jamstvo\garancija

Servis je u Zagrebu a ja sam iz Osijeka... :/ A vidjet ću...

Nisam ja ništa prčko.
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Jamstvo\garancija
Spiridon kaže...

Pozdrav.

Imam tablet pod jamstvom, ne radi. Već je bio na popravku, radio neko vrijeme i zaštekao. Trgovac veli da servis odlučuje mogu li uzeti drugi uređaj. To znači da ga u servisu žele po drugi put popraviti što mi se ne sviđa, radije bih ga zamijenio za drugi tablet (drugog proizvođača). Zbunjen sam lagano.

Kakva su vaša iskustva? Chipoteka je u pitanju...

 Moras ga popravljat, takva je procedura, ali sve u nekoj razumnoj mjeri ovisno od slucaja do slucaja jer ako je on na popravku stalno s istom greskom znaci da ga nisu ni popravili (ili se non stop javljaju greske) onda trazi raskid ugovora i povrat novca jer je proizvod ocito s nedostatkom. Ovo je jedno vrijeme (neznam dal to jos rade) bila procedura nasih telekoma da ti vracaju stvari nakon nekog roka kao popravljene a u biti nisu uopce popravljene, al su "resetirali" proceduru pa zakonski imaju pravo na novi rok novog popravka. Isto kao sto je prije nekih x godina bila procedura da sve mobitele vracaju s "pao u vodu maticna korodirala" pa je broj prijava toliko narastao i malo su im vjestaci sjeli na grbacu i prestalo se s ovim izgovorom. Ova vracanja popravljeno a nije popravljeno je zadnje sto sam cuo da koriste kao "rupu", iako naravno neznam dal je to slucaj kod tebe.

Remzi kaže...

 Ne možeš ti ništa protiv servisa. Sestra imala mob altacel onetouch, prvi radio probleme, poslan drugi novi koji je bio u 3 mjeseca 3 put na servisu i nisu ga željei zamjeniti nego su ga popravljali 3 puta. Možda da ga daš na servis i ako se ubrzo opet pokvari malo dođi živčan s tabletom možda promijene mišljenje. ;)

 Nemozes protiv servisa jer te to ni ne interesira, nek se trgovina s njima nateze.

Ukratko, ako sam kupio mobitel, i on ide 3 puta na popravak radi iste stvari te je prakticki vise na servisu nego kod mene, ja ga preuzet necu i dobit cu novi ili povrat novca. Ti vjerojatno nisi slao slucaj na inspektorat te si dobijao APP metodom popravljanje jedne te iste stvari. Ti kad nesto kupis to si kupio da bi koristio, ne da bi ta stvar visila na popravku. Ako je u 3 mjeseca bila 3 puta na servisu koliko je svaka procedura trajala (cini se dasu ga brzo popravili?) i jel svaki put bilo radi iste stvari? Tipa, razlika je ako si jednom slao servis jer "odziv tipaka spor", "ekran se ne gasi pravovremeno" i tako to, ili ako ga 3 puta saljes na servis jer se gasi usred razgovora.

Spiridon kaže...

Servis je u Zagrebu a ja sam iz Osijeka... :/ A vidjet ću...

 Ako si kupio u Osijeku onda njima tamo u poslovnicu odneses.

Poruka je uređivana zadnji put čet 28.1.2016 2:31 (sandokan111).
13 godina
offline
Jamstvo\garancija

Da ne otvaram novu temu bezveze, pitat ću ovdje.

 

Kupio sam u ADM-u prošle godine u 11. mjesecu procesor, grafu, rame, ..... Uglavnom više komponenti i sve su na istom računu. Dali se može napraviti kad ću prodavati te komponente na ljeto da npr. proc i grafa imaju zasebni račun. Tj. da svaka komponenta ima garanciju za sebe?

 

Već znam da grafa ide frendu za 1000kn u 6. mj, a htio bi prodati i proc, pa malo nadoplatit za i7. 

 

Glupo mi je prodavat jednu komponentu sa garancijom a jednu bez kad su kupljene u isto vrijeme a imam samo jedan račun

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Jamstvo\garancija

Garancija bi trebala bit ostvariva uz predodžbu orginala ili kopije računa, tako da možeš iskopirat račun za svakog kupca po potrebi

13 godina
offline
Re: Jamstvo\garancija
_mark0_69 kaže...

Garancija bi trebala bit ostvariva uz predodžbu orginala ili kopije računa, tako da možeš iskopirat račun za svakog kupca po potrebi

 Znači račun mogu komotno kopirat bez ikakvih problema?

12 godina
neaktivan
offline
Re: Jamstvo\garancija

Tako je, dok god su vidljivi svi podaci na računu nije bitno jel orginal ili kopija. Čak je poželjno imati kopiju računa za svaki slučaj, a i od samog prodavača (trgovine) se može zatražiti izdavanje kopije računa u slučaju gubitka orginala.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Jamstvo\garancija

Naljepnica na kućištu označava pravo na besplatnu dijagnostiku, a ne jamstvo na same komponente. Jamstvo je po komponentama i nije vezano sa naljepnicom. Za reklamaciju ti je dovoljna kopija računa + jamstveni list.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 20.2.2016 7:56 (Brian).
13 godina
offline
Jamstvo\garancija

Pozdrav,da li netko zna da li se može u hr Meizu mobitel servisirati sa računom sa honorbuya

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Jamstvo\garancija

Koliko znam, ne besplatno

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice