Ej prijatelju, mozes li izdvojiti malo vremena imam dvojbu oko narudzbe mi 10 ultra...
Ovako imam neka pitanja za pocetak ako mozes odgovoriti bio bi zahvalan:
1. Posto si kupio vec mi 10 ultra preko giztopa, koliko ti je trajala dostava?
2. Koji oblik dostave si uzeo, vidim da su ponuđene dvije opcije, express (7-10 dana) i neka air il kako vec (10-20 dana) ima li neka druga opcija koju ja nisam uocio?
3. Jel ti mobitel radi normalno posto je kineska verzija, internet itd.. (ja sam Tomato)
4. Postoji li global ROM za taj mob mozda i da je siguran za stavljanje da se nebi zbrickao
5. Koja je tocno razlika između kineskog i global roma, jel samo u vise ponuđenih jezika ili jos neke stvari?
6. Jesi li ikad ista reklamirao preko te stranice ili slicnih, ako jesi koliko traje reklamacija i cijena slanja tamo (jel skuplje nego kada oni ovdje šalju kad placas na stranici)?
7. Ima na Giztopu tamo skroz desno kategorija EU, znaci li to da su kada kliknes na to odabrani proizvodi koji idu sa EU skladista?
1. skoro 3 tjedna dok je stigao iz Kine u EU i onda 2 dana iz Njemačke do RH
2. bila su dva načina dostave, obični i express, rekli su mi da uzmem taj obični za 16$ pa sam tako i napravio, navodno je sve isto koji uzmeš samo više platiš
3. mobitel radi normalno, ali je bilo problema sa notifikacijama, trebalo je zaključati app u pozadinu i onda sve radi ok, ali ako je skroz ugasiš ne stižu notifikacije, pa je frend koji je kupio mob od mene odlučio staviti EU ROM
4. Postoji EU ROM (https://xiaomi.eu/community/threads/guide-how-to-install-xiaomi-eu-rom-for-xiaomi-mi10-ultra.57259/), ja sam ga flashao i sve sada radi ok, frend se ništa ne žali. ROM flashash u 10min. ako negdje zapne pitaj ovdje ili na PM pa pomognem koliko mogu.
5. razlika između roma je u jezicima i kod kineske verzije nemaš google aplikacije jer kinezi to ne smiju koristiti, pa postoje zamjenske aplikacije, te aplikacije su na kineskom. Ima uputa kako ih maknuti ukoliko se odlučiš ostati na kineskom romu. To su aplikacije tipa kalendar, notes i slične sitnice.
6. preko giztopa nikad nisam ništa reklamirao, ovo mi je bila prva kupovina preko njih. U slučaju reklamacije moraš poslati uređaj u Kinu, poštarina za tako nešto je 180-200kn, možeš provjeriti na posta.hr. Preko drugih sam imao par sitnih reklamacija, tipa poslali mi krivi proizvod ili proizvod ne radi u EU, ali to bi se riješilo tako da bi zadržao proizvod, a oni bi mi vratili uplatu. Nisam nikada imao problema. U slučaju da nešto ne valja treba biti strpljiv i pristojan i sve će biti ok, ima ljudi koji se odmah prijete i dižu galamu i onda samo sebi štetu naprave.
7. Da, s tim da ovaj Mi 10 Ultra nije tamo, ali ga svejedno šalju sa EU skladišta, ali uvijek to možeš provjeriti s njima prije narudžbe, za svaki slučaj.