Ovo sve kad čovjek čita, nije za povjerovati. Zaista treba dobro razmisliti koji uređaj kupiti, ne na temelju specifikacija, kvalitete, robusnosti, vec iskljucivo na temelju gdje se mođe popraviti u slucaju kvara.
Konkretno sa mobitelima nemam nikakvih iskustva, ali recimo ako mi komponenta rikne, molim Boga da je uvoznik Esys - danas ezy, ili microline.
Ne znam kako uopće stati na kraj takvih servisima, vjerovatno bi za svako sranje trebala ici prijava u Državni inspektorat, ali opet mislimo kako ne želimo stvarati neugodnosti ljudima pa prešutimo i ne prijavimo. Žalosno što je došlo do toga da ce kupac/korisnik morat sve evidentirati prije slanja u servis (stanje, poslikati, serialne popisati i sl.) i ići automatski đonom na servisa. Ocito da je prošlo vrijeme poštenja i dobre usluge.
@mailum, svaka cast na pribranosti, hebeno je što te takvo nešto izbaci iz takta i razhebe te na par dana. Ja bi ti savjetovao da ih i prijaviš u DI, jest da nece imati ucinka ali ne može naškoditi.