aj dobro,hg se barem trudi a vemil boli k za drugr
Poštovana Mihaela,
moram reći da je iznimno iznenađujuće i pohvalno što ste odlučili uspostaviti direktan kontakt sa kupcima. Eto, makar to bio i BUG forum. Stvarno sam iznenađen.
Mislim da je to bila jedna od ključnih stvari zbog koje sam prestao kupovati u HG Spotu. U redu, to i iznimna neljubaznost prodavača kao i njihovo siromašno znanje o pojedinim artiklima. Razumijem da ne mogu svi sve znati, ali odgovor "Laptop ti je super" na pitanje koji laptop da kupim mi predstavlja informaciju vrijednu kao i to da će "moždajednog dana padati snijeg". Slučaj poznat pod nazivom "prodavanje magle". Svakako morate podhitno profiltrirati prodavački kadar jer su oni ogledalo firme. Zaposliti ljude koji profesionalno odrađuju svoj posao i koji ne oštećuju vlastitu firmu koja ih "hrani".
Čuo sam svakojakih priča od ljudi koji su se direktno našli u neugodnim situacijama prilikom kupnje u vašim poslovnicama. Ne znam kako vama, ali meni to zvuči krajnje neprofesionalno i zabrinjavajuće.
Evo vami moj primjer:
Računalo mi je bilo na servisu puna 3 tjedna zbog problema koji se mogao, i koji je na kraju krajeva i bio riješen za 5 minuta.
Iskreno, meni, a čini mi se ni nikome drugome nije u cilju da HG spot posluje loše. Čini mi se da je svima u interesu da se stvori tvrtka koja će čak u svijetu predstavljati i nekakvu vrstu brand-a. Kada se kaže ime "HG Spot", da se ne misli na firmu koja je iznimno neprofesionalna i loša.
Molim vas da sve ovo shvatite kao konstruktivnu kritiku i da obratite pažnju na stvari koje sam naveo. Stvarje u tome da je ljudima već dosta riječi "bit će" i "radimo na tome". Svi rade a rezultata nema.. :)
Pred vama je jedan jako težak posao. Vraćanje povjerenja kupaca. To će biti iznimno mukotrpan proces koji zahtjeva od vas da na bilo koji mogući način zadovoljite kupca. Dobro, ne baš svaki.. :)) hehe
Posjetite češće forum, osjetite što ljudi misle o vašj firmi. Poslušajte ih i na osnovu toga donosite poslovne odluke. Jer kupci su ti koji na životu drže vašu firmu i vi ste tu za njih, a ne obratno kako je često do sada znao biti slučaj.
Poštovana Mihaela,
moram reći da je iznimno iznenađujuće i pohvalno što ste odlučili uspostaviti direktan kontakt sa kupcima. Eto, makar to bio i BUG forum. Stvarno sam iznenađen.
Mislim da je to bila jedna od ključnih stvari zbog koje sam prestao kupovati u HG Spotu. U redu, to i iznimna neljubaznost prodavača kao i njihovo siromašno znanje o pojedinim artiklima. Razumijem da ne mogu svi sve znati, ali odgovor "Laptop ti je super" na pitanje koji laptop da kupim mi predstavlja informaciju vrijednu kao i to da će "moždajednog dana padati snijeg". Slučaj poznat pod nazivom "prodavanje magle". Svakako morate podhitno profiltrirati prodavački kadar jer su oni ogledalo firme. Zaposliti ljude koji profesionalno odrađuju svoj posao i koji ne oštećuju vlastitu firmu koja ih "hrani".
Čuo sam svakojakih priča od ljudi koji su se direktno našli u neugodnim situacijama prilikom kupnje u vašim poslovnicama. Ne znam kako vama, ali meni to zvuči krajnje neprofesionalno i zabrinjavajuće.
Evo vami moj primjer:
Računalo mi je bilo na servisu puna 3 tjedna zbog problema koji se mogao, i koji je na kraju krajeva i bio riješen za 5 minuta.
Iskreno, meni, a čini mi se ni nikome drugome nije u cilju da HG spot posluje loše. Čini mi se da je svima u interesu da se stvori tvrtka koja će čak u svijetu predstavljati i nekakvu vrstu brand-a. Kada se kaže ime "HG Spot", da se ne misli na firmu koja je iznimno neprofesionalna i loša.
Molim vas da sve ovo shvatite kao konstruktivnu kritiku i da obratite pažnju na stvari koje sam naveo. Stvarje u tome da je ljudima već dosta riječi "bit će" i "radimo na tome". Svi rade a rezultata nema.. :)
Pred vama je jedan jako težak posao. Vraćanje povjerenja kupaca. To će biti iznimno mukotrpan proces koji zahtjeva od vas da na bilo koji mogući način zadovoljite kupca. Dobro, ne baš svaki.. :)) hehe
Posjetite češće forum, osjetite što ljudi misle o vašj firmi. Poslušajte ih i na osnovu toga donosite poslovne odluke. Jer kupci su ti koji na životu drže vašu firmu i vi ste tu za njih, a ne obratno kako je često do sada znao biti slučaj.
Nije li protivno pravilima foruma da se reklamirate ovdje? Ili je ovo plaćena reklama?
Nije li protivno pravilima foruma da se reklamirate ovdje? Ili je ovo plaćena reklama?
Ja ovo nisam shvatio kao reklamu već kao neku frstu informacije iz prve ruke. Puno mi je draže da netko iz firme kaže što je istina nego da neki šire dezinformacije. Konačno, smatram da je ovakav način kontakta sa nama kupcima svakako dobar i kvalitetan jer oni znaju što mi mislimo a to je valjda najvažnije
Nije li protivno pravilima foruma da se reklamirate ovdje? Ili je ovo plaćena reklama?
Ja ovo nisam shvatio kao reklamu već kao neku frstu informacije iz prve ruke. Puno mi je draže da netko iz firme kaže što je istina nego da neki šire dezinformacije. Konačno, smatram da je ovakav način kontakta sa nama kupcima svakako dobar i kvalitetan jer oni znaju što mi mislimo a to je valjda najvažnije
Da lijepo je to sve ali još uvijek je reklama. Spašavanje po svim linijama. A zna se gdje je najviše geekova. NA BOL-u. (nemojte se uvrijediti na geek jer ja mislim da je to sasvim pozitivan naziv).
A sad za mihaelu.
Propadate, tonete i vi i vemil i to skroz krivim poslovanjem. Vjerojatno vi nemate ništa s time, ali tako je. I nije da vam želim neuspjeh - upravo suprotno ( ima dobra iskustva s vašom firmom ). Nažalost netko je jako nesposoban vodio tvvrtku i doveo je u stanje u kojem je. S velikim gubitkom i velikim nepovjerenjem kod kupaca (gotovo na svakom forumu je jedan anti HGspot topic).
Želim Vam uspjeh i da se isčupate iz krize u kojoj ste.
Ja bi to ovako ispravio: Spomenuli ste nestručno osoblje, mogu generalno tvrditi da je to točno za sve jer doista u našim redovima imamo puno nekvalitetnih ljudi, i žao mi je što ste imali negativnih iskustava.
Da je bilo ovako kao sto ste vi napisali mi danas o ovome nebi diskutirali (kak se rimuje, mozda padne koja pjesmica). :)) Inace i ducan u Koprivnici vam je zatvoren. Tamo su radila dva decka koja nisu imala pojma sto je to DPI kod miseva, u izlogu cijena bila izlozena 399 kuna za mis a ja platio 319, nista strasno ako stranica nije azurirana ali izlog, veoma bananalan primjer. Znam da vi sami sebe uvjeravate da imate puno kvalitetnih ljudi (makar bi ja koristio izraz strucnost) sto je tipican primjer samouzdizanja. I kad svi znaju i govore da ste losi vi nikako da priznate (inace tipicno ponasanje politicara). Ja se nadam da ce zbilja strucne osobe raditi u HGspotu i kao sto sam vec napisao nadam se reputaciji od prije nekoliko godina.
Bio sam danas u hg spotu moram pohvalit prodavača koji radi na odjelu bijele tehnike jel je stvarno uporan u tome da nešto proda, isto tako moram reći da je jedan drugi mladi prodavač bio neprofesionalan (upotrijebit cu taj izraz) te me to njegovo ponasanje toliko izživciralo da sam odustao od kupnje komponente po koju sam došao...
Bio sam danas u hg spotu moram pohvalit prodavača koji radi na odjelu bijele tehnike jel je stvarno uporan u tome da nešto proda, isto tako moram reći da je jedan drugi mladi prodavač bio neprofesionalan (upotrijebit cu taj izraz) te me to njegovo ponasanje toliko izživciralo da sam odustao od kupnje komponente po koju sam došao...
Slična situacija.
Nisam bio u HG-Spotu ne pamtim od kada.
Danas onuda prolazio i reko' ajde da im ponovo pružim priliku.
Bijela tehnika me ne zanima pa sam ih preskočio i ravno na kat.
Moguće da sam im uletio u vrijeme neke gužve jer su gotovo svi trčkarali naokolo sa nekim papirićima u rukama,
i odgovarali sa samo trenutak. Sorry...zabole me za vaš trenutak.
Otišao u Links, gdje se osjećam gotovo kao kod kuće i naravno da smo opet trgovali.
Jako losa usluga i odnos prema kupcu su ih doveli tu gdje jesu i zbog toga mi ih uopce nije zao. Nije stara narodna mudrost bez razloga "tko visoko leti - nisko pada".
Zao mi je zaposlenika koji ostaju bez posla ali firme kao takve uopce nije.
Ima X drugih firmi koje su i bolje i strucnije (samo sto iza njih ne stoji toliki kapital pa se za njih ne cuje toliko) bilo u odnosu prema kupcu, bilo u stručnosti i poznavanju robe s kojom se radi.
Meni su jedne od drazih firmi Autronic i Feniks.
Bio sam danas u hg spotu moram pohvalit prodavača koji radi na odjelu bijele tehnike jel je stvarno uporan u tome da nešto proda, isto tako moram reći da je jedan drugi mladi prodavač bio neprofesionalan (upotrijebit cu taj izraz) te me to njegovo ponasanje toliko izživciralo da sam odustao od kupnje komponente po koju sam došao...
Slična situacija.
Nisam bio u HG-Spotu ne pamtim od kada.
Danas onuda prolazio i reko' ajde da im ponovo pružim priliku.
Bijela tehnika me ne zanima pa sam ih preskočio i ravno na kat.
Moguće da sam im uletio u vrijeme neke gužve jer su gotovo svi trčkarali naokolo sa nekim papirićima u rukama,
i odgovarali sa samo trenutak. Sorry...zabole me za vaš trenutak.
Otišao u Links, gdje se osjećam gotovo kao kod kuće i naravno da smo opet trgovali.
nije problem u tome da ja sačekam, ok mogu ja sačekat ali biti na svom odjelu kao mertvo puhalo i kad te pitam za neku informaciju da ti na to odgovoriš preko **** i onda mi još daš poluinformaciju koja nema veze sa zdravom pameći. mislim ono...
Velika je to firma, moraju sabit glave, bavit se core businessom, orijentirat se ne kupca, polako ponovno steć povjerenje postprodajnim uslugama i najvažnije sve to dobro oglasit u medijima. Prebitan je to sektor da nebi imao nekoliko velikih igrača, samo se moraju prestat bavit budalaštinama i prodavat kvalitetnu robu po prihvatljivim cijenama. Sve ostalo već imaju; a što se tiče osoblja ja osobno imam samo lijepa iskustva, i u ZG i u VK; a dosta toga sam kupovao u HG-u zadnjih godina.
Poštovana Mihaela,
moram reći da je iznimno iznenađujuće i pohvalno što ste odlučili uspostaviti direktan kontakt sa kupcima. Eto, makar to bio i BUG forum. Stvarno sam iznenađen.
Mislim da je to bila jedna od ključnih stvari zbog koje sam prestao kupovati u HG Spotu. U redu, to i iznimna neljubaznost prodavača kao i njihovo siromašno znanje o pojedinim artiklima. Razumijem da ne mogu svi sve znati, ali odgovor "Laptop ti je super" na pitanje koji laptop da kupim mi predstavlja informaciju vrijednu kao i to da će "moždajednog dana padati snijeg". Slučaj poznat pod nazivom "prodavanje magle". Svakako morate podhitno profiltrirati prodavački kadar jer su oni ogledalo firme. Zaposliti ljude koji profesionalno odrađuju svoj posao i koji ne oštećuju vlastitu firmu koja ih "hrani".
Čuo sam svakojakih priča od ljudi koji su se direktno našli u neugodnim situacijama prilikom kupnje u vašim poslovnicama. Ne znam kako vama, ali meni to zvuči krajnje neprofesionalno i zabrinjavajuće.
Evo vami moj primjer:
Računalo mi je bilo na servisu puna 3 tjedna zbog problema koji se mogao, i koji je na kraju krajeva i bio riješen za 5 minuta.
Iskreno, meni, a čini mi se ni nikome drugome nije u cilju da HG spot posluje loše. Čini mi se da je svima u interesu da se stvori tvrtka koja će čak u svijetu predstavljati i nekakvu vrstu brand-a. Kada se kaže ime "HG Spot", da se ne misli na firmu koja je iznimno neprofesionalna i loša.
Molim vas da sve ovo shvatite kao konstruktivnu kritiku i da obratite pažnju na stvari koje sam naveo. Stvarje u tome da je ljudima već dosta riječi "bit će" i "radimo na tome". Svi rade a rezultata nema.. :)
Pred vama je jedan jako težak posao. Vraćanje povjerenja kupaca. To će biti iznimno mukotrpan proces koji zahtjeva od vas da na bilo koji mogući način zadovoljite kupca. Dobro, ne baš svaki.. :)) hehe
Posjetite češće forum, osjetite što ljudi misle o vašj firmi. Poslušajte ih i na osnovu toga donosite poslovne odluke. Jer kupci su ti koji na životu drže vašu firmu i vi ste tu za njih, a ne obratno kako je često do sada znao biti slučaj.
Bok,
Osobno radim u jednoj od poslovnica hgspota, i mislim da to tvoje generaliziranje nije niti malo u redu, skolovan sam, dobro odgojen, u bransi sam koja me zanima i o kojoj znam, i stojim kupcu na usluzi 100% (ne spominjem bijelu tehniku, TV i slicno vec govorim o kompovima). S druge strane neka hgspot i Vi dragi kupci mi oprostite i ne ocekujte od svih ostalih mojih kolega isto to! Zašto ?, pa eto radim silom prilike i trenutno nisam u mogucnosti dati otkaz (sto bi vjerujte mi dao istog trena) da mogu tek tako naci drugi posao. Za 2.700-2.800 kn place ne mogu se ni podragat po tabanima kako spada, a kamoli da sam duzan "morati" znati sve sto kupce slicne tebi zanima. Vjerujte mi u poslovnici radimo doslovce sve i svasta, pocevsi naravno od prodaje, odrzavanja poslovnice pa cak i "servisiranja" kompova (da, izlazimo ponekad ljudima u susret da nemoraju cekati mjesec, dva dana nas "predragi" Senso servis), svakodnevno slusanje nadr*anih ljudi (a nama ruke vezane, jer nebiste vjerovali niti mi nemozemo dobiti servis na tel. jer nam se ne javljaju, a da idem raditi nesto na svoju ruku, lijepo bi me po placi pukli), smirivanja istih, tezackih poslova, neplacenih prekovremenih i slicno. Sad stani i zapitaj se dal bi sve to radio za tu crkavicu. Ne, hvala, nebih ni ja da mi o toj "crkavici" ne ovisi egzistencija, mene i moje obitelji.
p.s.1 Ako se kupci odnose prema meni ljubazno i prijateljski, isto cu tako i ja prema njima, bilo rijec o reklamaciji ili savjetu, dobroj preporuci, i k tome slicno, prema svim ostalima maksimalno korektno ma koliko kupac bio gad u tom trenutku.
p.s.2 U poslovnici pomazemo ljudima sa reklamacijama ako mozemo na licu mjesta, jer smo svjesni koliko je Senso spor i neucinkovit bio (trenutno je u fazi prebacivanja servisa na HGspot servis i promptnom rijesavanju zaostalih reklamacija, senso kao takav se gasi ili se vec ugasio), neke stvari nije moguce jer iziskuje otvaranje novih komponenti ili dijelova kojih nemamo a morali bi ih koristiti iz prodaje u tom slucaju stvaramo problem drugim kupcima koji se onda bune da im podvaljujemo polovnu robu sto naravno nije istina
p.s.3 ima jos stvarno puno procedura i stvari koje bih mogao kritizirati, jer su totalna banana i promasaj, koje je uvela stara uprava a nova nadam se uvidjeti da nisu dobre, nisu produktivne, i koce njih i nas u ostvarivanju viseg cilja, bolje prodaje i veceg zadovoljstva kupca, kad bih poceo nabrajati neznam kad bih stao, ili su ludi ili igraju na psihu svojih zaposlenika.
Jedva cekam dan kad cu moci bezbrizno dati otkaz. Toliko od mene.
Dakle osvrnuo bih se ovim putem na oba posta i coder i w.Rex... oba ste jednako u pravu i oba gledana sa različitih gledišta, što samo dokazuje da isključivosti i generaliziranja ni prema jednoj strani ne može i ne bi smjelo biti!
Međutim činjenica da je kupac uvijek u pravu i da je kupac onaj koji vama svima u HG spotu i inim sličnim firmama donosi profit i egzistenciju je jedan dodatni element u cijeloj priči, koji jako puno doprinosi stvaranju efekta objektivnosti i poželjnosti i naime pored sve volje i razumijevanja za niske plaće zaposlenika NIKAKO ne smije biti zapostavljen! Po meni je krivac definitivno i jedino Uprava i vršni Management HG Spota! Netko je gadno zapostavio kriterije zdravog poslovanja i to je očito poprimilo kolosalne razmjere... rezultati s brzo isplivali na površinu, jer tržište nikome NE PRAŠTA!
E sad da li se to moglo izbjeći, vrlo vjerojatno jest, međutim da li bi ih recesija svejedno zahvatila i skršila svojom najezdom pitanje je! Primjetljivo je da su ko pokošeni pala upravo ova tri najveća IT maloprodajna lanca, što je s jedne strane velikim djelom odraz mastodontnosti zalogaja koji su preuzeli, time i rizika, ali i zanemarenosti nekih osnovnih tržišnih vrijednosti i postulata, a tu su zanemarivanje Kupaca i opslužnosti prema njima, ali i zanemarivanje vlastitog zaposleničkog kadra i zdrave edukacije i selekcije istih!
Dakle da se osvrnem na kadrovski dio, osobno sam doista dobio dojam da tamo radi svak ko želi radit za plaću koju je w.Rex spomenuo... budimo realni uvjeti nisu bogzna šta, to je relevantna činjenica, niti je bila stvar prestiža tamo se zaposlit, barem ne kao vulgaris djelatnik u poslovnici (vrle managere ne računam, ionako nisu obavili svoj posao nikako)... ali je u kuluarima bila na snazi uredna praksa "čuj ak baš nemaš di, evo možeš doć kod mojih u HG spot, pa dok ne nađeš nešt bolje!" Fluktuacija radnog kadra nevjerojatna, gotovo tolika da bih svakih par mjeseci dolazeći po neku novu konfiguraciju nalazio nove ljude, a taman se navikneš na nekog "svog"!
Htio bih spomenuti da je naša firma (u kojoj obnašam dužnost voditelja IT odjela) napravila prometa HG spotu nekoliko stotina tisuća kuna u zadnjih par godina (netom izlistani ispis knjigovodstvenog servisa), to je vrlo respektabilni iznos ako se uzme da smo mi krajnji kupac opreme kao osnovnog sredstva za rad, a ne neki veletrgovac ili daljnji preprodavač! Dakle u posjedu imamo nekoliko 100-tinjaka tisuća kuna vrijedne IT opreme koju treba sad i servisirati i pružati adekvatni tehnički support... i jasno to smo kao krajnji kupac podrazumijevali, međutim događa se upravo suprotno! jedna banalna stvarčica koja je otkazala stoji nam na njihovom Senso servisu već više od mjesec dana, a da je NITKO nije udostojio niti pogledati, a kamo li obavjestiti ili "nedajbože"ispičati se na kašnjenju i ponuditi neku najbržu moguću altrnativu! Dakle to su osnove poslovnog bontona! Ne želite ni čuti kakvih sam se sve nemuštih, smješnih i krajnje neozbiljnih, pa i i u konačnici bezobraznih komentara morao slušat od nekih njihovih izgubljenih recepcionera na prihvatu opreme! Servis je jednom veikom rječju SRAMOTA i LJAGA tog poduzeća! pa tko god da je jednom kupio i osvjedočio se o njihovoj inertnosti i nesusretljivosti u Servisnoj podršci, sigurno NIKADA više neće niti zaviriti tamo!
Konkurencija je prevelika, čini je puno manjih i time fleksibilnijih IT firmica koje su se raširile taman u domenima onoga što mogu sami haklat, i to kvalitetno haklat, tako da se čovjek kod njih osjeća dobro uslužen i prijateljski dočekan! HG spot to više nije... da li će nakon ove silne reorganizacije to ponovno postat - vidjet ćemo! Ali ako se i dalje zanemare ove osnovne tržišne vrijednosti prema kupcu kao centru interesa svakog trgovca onda tu nema kruha!
Mi još uvijek nakon punih mjesec dana, čekamo naš defektni dio u vrijednosti svega nekih 200 eura, a uložili smo u Vas 30-40.000 eura, što će biti gospođo Mihaela, pitam ja Vas, kad ta silna oprema eventualno dođe na servis, da li ćemo na vaš servis konstantno čekati po mjesec dana za svaku stvar? Naše poslovanje, takav NEMAR i neorganizaciju nažalost NIPOŠTO ne može otrpjeti!
Žao mi je što ste utihnuli, pa Vas više ne vidimo na ovim stranicama s novim izvještajima o poslovanju Firme i rješavanim kompetencijama prema dosadašnjim kupcima! Nadam se da uskoro hoćemo s boljim i realnijim vijestima!
s poštovanjem
e moj HG sad radite rekonstrukciju firme, kad vam je reputacija pala na samo dno.... di ste bili ima pola godine kad se još uljevala nada kupcima... izgubili ste više od pola kupaca i dobar dio koji je htio kupovati u vas, nije....vratit sad sve one ljude ce bit tezak posa, nadam se da ce te uspit i vratit se na staru slavu, a do tada nazalost moram kupovat rezervne djelove za računala na drugom mjestu...
Da razjasnimo jednu stvar. Generaliziranje kao pojam u firmi veličine bivšeg HG Spota je pomalo neprimjeren pojam. Naime, sliku o tako velikoj firmi ne čini jedan čovjek pa da je tu prisutan veliki utjecaj generaliziranja od strane nas kupaca. Nezamislivo je da istu sliku stvori pojedinac, ili čak nešto veća skupina pojedinaca, kada se radi o firmi od nekoliko desetaka poslovnica i nekoliko stotina zaposlenika.
Kao prvo, ta skupina pojedinaca koja nosi loš glas bi instantno dobila otkaz čim bi se proširila priča o lošem odnosu prema kupcima, nemarnom radu i sl. Vodećim ljudima firme bi jednostavno bilo nedopustivo da nekolicina ljudi uništava ono što ostatak mukotrpno stvara. Kako je ovdje slučaj bio potpuno suprotan, ono što vi spominjete kao generaliziranje ja shvaćam jednostavno kao opis stanja u firmi i odnosa prema kupcima.
web stranica sa raspoloživosti artikala niti sad ne radi kako treba iako nemaju faktički ništa, vidim da ima jedan artikl "dostupan" a provjereno znam da tog artikla nema vec 6 DANA!!!! SRAMOTA!!!!!
Dakle osvrnuo bih se ovim putem na oba posta i coder i w.Rex... oba ste jednako u pravu i oba gledana sa različitih gledišta, što samo dokazuje da isključivosti i generaliziranja ni prema jednoj strani ne može i ne bi smjelo biti!
Međutim činjenica da je kupac uvijek u pravu i da je kupac onaj koji vama svima u HG spotu i inim sličnim firmama donosi profit i egzistenciju je jedan dodatni element u cijeloj priči, koji jako puno doprinosi stvaranju efekta objektivnosti i poželjnosti i naime pored sve volje i razumijevanja za niske plaće zaposlenika NIKAKO ne smije biti zapostavljen! Po meni je krivac definitivno i jedino Uprava i vršni Management HG Spota! Netko je gadno zapostavio kriterije zdravog poslovanja i to je očito poprimilo kolosalne razmjere... rezultati s brzo isplivali na površinu, jer tržište nikome NE PRAŠTA!
E sad da li se to moglo izbjeći, vrlo vjerojatno jest, međutim da li bi ih recesija svejedno zahvatila i skršila svojom najezdom pitanje je! Primjetljivo je da su ko pokošeni pala upravo ova tri najveća IT maloprodajna lanca, što je s jedne strane velikim djelom odraz mastodontnosti zalogaja koji su preuzeli, time i rizika, ali i zanemarenosti nekih osnovnih tržišnih vrijednosti i postulata, a tu su zanemarivanje Kupaca i opslužnosti prema njima, ali i zanemarivanje vlastitog zaposleničkog kadra i zdrave edukacije i selekcije istih!
Dakle da se osvrnem na kadrovski dio, osobno sam doista dobio dojam da tamo radi svak ko želi radit za plaću koju je w.Rex spomenuo... budimo realni uvjeti nisu bogzna šta, to je relevantna činjenica, niti je bila stvar prestiža tamo se zaposlit, barem ne kao vulgaris djelatnik u poslovnici (vrle managere ne računam, ionako nisu obavili svoj posao nikako)... ali je u kuluarima bila na snazi uredna praksa "čuj ak baš nemaš di, evo možeš doć kod mojih u HG spot, pa dok ne nađeš nešt bolje!" Fluktuacija radnog kadra nevjerojatna, gotovo tolika da bih svakih par mjeseci dolazeći po neku novu konfiguraciju nalazio nove ljude, a taman se navikneš na nekog "svog"!
Htio bih spomenuti da je naša firma (u kojoj obnašam dužnost voditelja IT odjela) napravila prometa HG spotu nekoliko stotina tisuća kuna u zadnjih par godina (netom izlistani ispis knjigovodstvenog servisa), to je vrlo respektabilni iznos ako se uzme da smo mi krajnji kupac opreme kao osnovnog sredstva za rad, a ne neki veletrgovac ili daljnji preprodavač! Dakle u posjedu imamo nekoliko 100-tinjaka tisuća kuna vrijedne IT opreme koju treba sad i servisirati i pružati adekvatni tehnički support... i jasno to smo kao krajnji kupac podrazumijevali, međutim događa se upravo suprotno! jedna banalna stvarčica koja je otkazala stoji nam na njihovom Senso servisu već više od mjesec dana, a da je NITKO nije udostojio niti pogledati, a kamo li obavjestiti ili "nedajbože"ispičati se na kašnjenju i ponuditi neku najbržu moguću altrnativu! Dakle to su osnove poslovnog bontona! Ne želite ni čuti kakvih sam se sve nemuštih, smješnih i krajnje neozbiljnih, pa i i u konačnici bezobraznih komentara morao slušat od nekih njihovih izgubljenih recepcionera na prihvatu opreme! Servis je jednom veikom rječju SRAMOTA i LJAGA tog poduzeća! pa tko god da je jednom kupio i osvjedočio se o njihovoj inertnosti i nesusretljivosti u Servisnoj podršci, sigurno NIKADA više neće niti zaviriti tamo!
Konkurencija je prevelika, čini je puno manjih i time fleksibilnijih IT firmica koje su se raširile taman u domenima onoga što mogu sami haklat, i to kvalitetno haklat, tako da se čovjek kod njih osjeća dobro uslužen i prijateljski dočekan! HG spot to više nije... da li će nakon ove silne reorganizacije to ponovno postat - vidjet ćemo! Ali ako se i dalje zanemare ove osnovne tržišne vrijednosti prema kupcu kao centru interesa svakog trgovca onda tu nema kruha!
Mi još uvijek nakon punih mjesec dana, čekamo naš defektni dio u vrijednosti svega nekih 200 eura, a uložili smo u Vas 30-40.000 eura, što će biti gospođo Mihaela, pitam ja Vas, kad ta silna oprema eventualno dođe na servis, da li ćemo na vaš servis konstantno čekati po mjesec dana za svaku stvar? Naše poslovanje, takav NEMAR i neorganizaciju nažalost NIPOŠTO ne može otrpjeti!
Žao mi je što ste utihnuli, pa Vas više ne vidimo na ovim stranicama s novim izvještajima o poslovanju Firme i rješavanim kompetencijama prema dosadašnjim kupcima! Nadam se da uskoro hoćemo s boljim i realnijim vijestima!
s poštovanjem
Zbog problema koje je HGspot imao s likvidnošću, odjel servisa je bio u potpunosti zapostavljen. Budući da su problemi s likvidnošću iza nas, jučer je održan krizni sastanak nove Uprave i voditelja servisa i na njemu je zaključeno da će od danas (6. studenog) početi pozivi prema kupcima da preuzmu zamjensku robu ili povrat novca. Što se tiče računala i prijenosnih računala, servisni tim je privremeno utrostručen i voditelj servisa obećava da će u roku od 7 dana sva računala biti popravljena.
Roba za koju HGspot servis nije servisno mjesto (printeri, televizori i sl.), a koju su kupci radi jednostavnosti ostavili u HGspot servisu, ide po uobičajenoj proceduri nevezano uz rad HGspota. Ako takva roba stoji na servisu duže od 10 dana, naši djelatnici će urgirati da se problem riješi, ali ne možemo ništa obećati jer se radi o neovisnim tvrtkama. Ako kupac želi, možemo mu dati podatke s točnim brojem primke pod kojom se proizvod vodi na ovlaštenom servisu te može sam provjeriti stanje i očekivani rok popravka.
Za 2.700-2.800 kn place ne mogu se ni podragat po tabanima kako spada, a kamoli da sam duzan "morati" znati sve sto kupce slicne tebi zanima.
Slažem se da je to debelo premali iznos plaće, međutim ukoliko si prihvatio takav posao, trebao bi ga raditi kak' se spada. I možeš prekinuti raditi taj posao kad želiš ako nisi zadovoljan plaćom, uvjetima na poslu ili ako ti mlada zgodna šefica da nemoralnu ponudu . Ali dok god radiš, moraš raditi svoj posao pošteno dok god ne daš ili dobiješ otkaz + otkazni rok. Prodavaču je jedina zadaća znati prodati kupcu robu, inače bi se roba prodavala sama, što znači da je tvoja dužnost kao prodavača znati što prodaješ i to kupcima objasniti. Bez obzira na iznos plaće. Tvoj stav me podsjeća na prošla vremena, gdje je omiljena uzrečica bila; ne mogu oni mene toliko malo platiti, koliko ja mogu malo raditi..
Na žalost, istina je, imam osobno više takvih primjera nestručnosti, jednom mi je prodavač čak tvrdio da jedan adapter ne postoji (3,5" ide na 2,5"), dok mu osobno nisam na njegovom računalu pokazao da, ne samo da postoji, već ga i imate u prodaji.. A to dokazuje i post zaposlenika koji misli da zbog male plaće ne treba ništa znati.
Htio bih spomenuti da je naša firma napravila prometa HG spotu nekoliko stotina tisuća kuna u zadnjih par godina (netom izlistani ispis knjigovodstvenog servisa), to je vrlo respektabilni iznos ako se uzme da smo mi krajnji kupac opreme kao osnovnog sredstva za rad, a ne neki veletrgovac ili daljnji preprodavač!
Ma nije ti to neki iznos, a support bi trebao biti isti i za srednje i za male korisnike (veliki nisi sigurno). Prije par godina kupio/sastavio jače računalo s dlt-om, scsi, bolji monitori, diskovi.. cca 35 tk tada. Imao printer hp designjet 500 koji je sam bio cca 45 tk. Od onda kupio 3 laptopa, 7 osobnih računala, monitore, printere i to ti je debelo preko 100 tk, a zadnja sam šuša, mali obrt. O čemu pričaš?
@Mihaela
Pozdravljam ovakav način komunikacije preko foruma i nadam se da će doći bolja vremena za sve nas, pa tako i za vašu firmu. Dobro se sjećam redova na ulicu u Središću i trebalo bi komparirati što je moguće od tog koncepta primjeniti na današnju situaciju/tržište. U svakom slučaju mislim da je izbor bijele tehnike pogrešan izbor, barem kao spoj u istom prostoru, dućanu, a čini mi se da i postoji višak prodajnih mjesta jer su često neki artikli dostupni u manjim mjestima (u većima prodani). Sa sjetom se sjećam kad sam kupio u hgsp 2 diska, jedan crko nakon par mj., a dobio oba dva nova jer su eto bili u raid polju. Milina jedna.. Mislim da je osnova da kupac bude zadovoljan, a kako ćete to postići, prepuštam vama. 'Svako zlo za neko dobro' rekla bi poslovica, pa se nadam da će ova kriza izroditi neka poboljšanja, jer se sjećam vremena kad mi je hgspot bio prvi izbor i referenca za informatičku opremu, što u zadnjih godinu dvije, nažalost nije.
web stranica sa raspoloživosti artikala niti sad ne radi kako treba iako nemaju faktički ništa, vidim da ima jedan artikl "dostupan" a provjereno znam da tog artikla nema vec 6 DANA!!!! SRAMOTA!!!!!
U međuvremenu je stiglo još robe pa ste mogli vidjet na webu da je artikl kojeg prije nije bilo sada raspoloživ.
Mislim da je ovo bila kap koja je definitivno prelila čašu, razočaran sam ali ono 100%, mišljenje od HG-šrotu; he 0 bodova
da ziher ce sad ovdje napisati da smatra da ima malu placu. kaj si ti normalan?
Vodim marketing, odnedavno i PR. Zašto - razloga je puno - sklop životih okolnosti, prethodni poslovi, volim raditi taj posao - pitanje je uopćeno pa je takav i odgovor. Plaća je osobna stvar. Bez zamjerke, o tome neću raspravljati na forumu.
HGspot ne može kopirati način poslovanja ADM-a, ponajprije jer ne želimo nikoga kopirati, a zatim jer uopće nismo u istoj kategoriji. Doduše, jako mi je drago zbog njih što su uspjeli i zbog svakoga tko uspije u ovoj branši jer tu nije lako zaraditi kruh.
Želite li se i Vi možda predstaviti imenom, prezimenom, firmom i funkcijom kad se već upoznajemo?
Sorry, ali ovo ti nije trebalo.
U najmanju ruku nije pristojno postavljati ovakva pitanja
Imam jedno pitanje?
do kada traje sniženje i hoće li popusti rasti za robu koja se neće prodati neko dulje vrijeme?
Vodim marketing, odnedavno i PR. Zašto - razloga je puno - sklop životih okolnosti, prethodni poslovi, volim raditi taj posao - pitanje je uopćeno pa je takav i odgovor. Plaća je osobna stvar. Bez zamjerke, o tome neću raspravljati na forumu.
HGspot ne može kopirati način poslovanja ADM-a, ponajprije jer ne želimo nikoga kopirati, a zatim jer uopće nismo u istoj kategoriji. Doduše, jako mi je drago zbog njih što su uspjeli i zbog svakoga tko uspije u ovoj branši jer tu nije lako zaraditi kruh.
Želite li se i Vi možda predstaviti imenom, prezimenom, firmom i funkcijom kad se već upoznajemo?
Ček malo, kako misliš niste u istoj kategoriji?, Ahaaaaa pa da sad sam se sjetio, pa ADM ne prodaje bijelu Tehniku LoL( hladnjaci,perilice itd.... ) jbg-a neko je tu fulao branšu ili Vi(Hg spot) ili ADM, ali nekako mi se čini da hg spot
Vodim marketing, odnedavno i PR. Zašto - razloga je puno - sklop životih okolnosti, prethodni poslovi, volim raditi taj posao - pitanje je uopćeno pa je takav i odgovor. Plaća je osobna stvar. Bez zamjerke, o tome neću raspravljati na forumu.
HGspot ne može kopirati način poslovanja ADM-a, ponajprije jer ne želimo nikoga kopirati, a zatim jer uopće nismo u istoj kategoriji. Doduše, jako mi je drago zbog njih što su uspjeli i zbog svakoga tko uspije u ovoj branši jer tu nije lako zaraditi kruh.
Želite li se i Vi možda predstaviti imenom, prezimenom, firmom i funkcijom kad se već upoznajemo?
Da, ova pitanja ti stvarno nisu trebala. Takvo nešto se ne pita ni najbliže suradnike, a kamoli neku stranu osobu. I to još na forumu.
Slažem se sa gđicom/gđom Mihaelom, kada se priča o poslu, red bi bio da se osobe uključene u raspravu predstave. Bar je to neka opća kultura koje bi se u civiliziranom svijetu u kakvom živimo svakako trebalo pridržavati.
HG spot.....newer more....naručio lap HP 4710 s i kažu dođite za par dana..ja došao,ponio lovu(kešovinu) i lijepo pozdravim dečke kažem o čemu se radi,svoje podatke koje su mi uzeli....i zamolim i h da obavimo trgovinu..kad oni onako,i hoće i neće..kažu..nemamo mi pojma o tome,nemamo taj model,imamo samo 15,6"...ja kažem da sam razgovarao sa jednim od njih i kažem ime...aaaaaaaa on je u suprotnoj smjeni...niti da bi ga kontaktirali...osjećao sam se kao magarac....ništa lijepo ih pozdravim..odem direktno u konikom,taman izišla serija HP pavilion..pitam jel ima dv7?..kažu lijepo i uslužno da ima..koliko treba čekati pitam...samo toliko da vam ga spakiramo...e to ja zovem pravom trgovinom..ja njima lovu oni meni stroj..lijepo još sjeo i popio kofi..i uživao kao dijete držeći torbu sa lapom u krilu...žao mi je ove dame koju su poslali ovdje na forum da po njoj tamburaju..ja ću je poštedjeti,jer znam da radi sizifov posao...savjet curo,bjež u drugu firmu...
Vodim marketing, odnedavno i PR. Zašto - razloga je puno - sklop životih okolnosti, prethodni poslovi, volim raditi taj posao - pitanje je uopćeno pa je takav i odgovor. Plaća je osobna stvar. Bez zamjerke, o tome neću raspravljati na forumu.
HGspot ne može kopirati način poslovanja ADM-a, ponajprije jer ne želimo nikoga kopirati, a zatim jer uopće nismo u istoj kategoriji. Doduše, jako mi je drago zbog njih što su uspjeli i zbog svakoga tko uspije u ovoj branši jer tu nije lako zaraditi kruh.
Želite li se i Vi možda predstaviti imenom, prezimenom, firmom i funkcijom kad se već upoznajemo?
Svaka čast na poslu ali meni nije jasno na temelju čega adm i hg spot nisu u istoj kategoriji osim u činjenici da adm se više bazira na online trgovini, šta im automatski dopušta da imaju niže cijene tj nižu maržu, mislim da se hg spot definitivno trebao ugledati u links... preko 2000kn besplatna dostava, aukcije,....
i ovo sa ne želimo nikoga kopirati uopće ne drži vodu. hvala Bogu da ćete neki usješni sistem poslovanje ili nešto tome slično kopirati možda ne 100% ali definitivno ćete kopirati, jer ja ne vidim da se više može nešto novo izmisliti a da se to već ne koristi negdje u svijetu....tako da....hehe