baterija ko i na mobitelu. reklamirana na 5000mah, jedva izdrzi pola dana..
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
baterija ko i na mobitelu. reklamirana na 5000mah, jedva izdrzi pola dana..
Koga briga kakva je baterija ako predje 460km. Kaj se mene tice nek i dva mala kineza pedaliraju vnutra.
Zar nisu mogli veci ekran staviti unutra? S ovim kaj su stavili jos uvijek nisu prekrili sve prozore. Uostalom, kaj su se gnjavili s karoserijom, mogli su samo staviti cetiri kotaca na veliki ekran i to je to. Idioti.
baterija ko i na mobitelu. reklamirana na 5000mah, jedva izdrzi pola dana..
Koga briga kakva je baterija ako predje 460km. Kaj se mene tice nek i dva mala kineza pedaliraju vnutra.
Mene je briga...
85kWh baterija u automobilu koji košta 48k $ :/
Znači to su neke ekstra jeftine baterije upitne kvalitete sa laganom (Al) skupom šasijom (malo vjerovatno)
ili standardne skupe Li-ionske (cijena po kWh siguno će još padati) sa čeličnom konstrukcijom.
baterija ko i na mobitelu. reklamirana na 5000mah, jedva izdrzi pola dana..
Koga briga kakva je baterija ako predje 460km. Kaj se mene tice nek i dva mala kineza pedaliraju vnutra.
Mene je briga...
85kWh baterija u automobilu koji košta 48k $ :/
Znači to su neke ekstra jeftine baterije upitne kvalitete sa laganom (Al) skupom šasijom (malo vjerovatno)
ili standardne skupe Li-ionske (cijena po kWh siguno će još padati) sa čeličnom konstrukcijom.
Tesla isto dolazi standardno sa 85kWh baterijama. Možeš nadoplatiti za 90kWh i 6% više dometa. A Tesla je puno skuplji...
I šta misliš sa ovim stanadardne skupe Li-ion? Šta ti misliš da inače ide u električne aute? Neka svemirska tehnologija?
Tesla isto dolazi standardno sa 85kWh baterijama. Možeš nadoplatiti za 90kWh i 6% više dometa. A Tesla je puno skuplji...
I šta misliš sa ovim stanadardne skupe Li-ion? Šta ti misliš da inače ide u električne aute? Neka svemirska tehnologija?
Pa ne ide u sve BEV-e Li-ionske baterije, ovdje možda...
Ako ćmo tom analogijom baterijski paket za Tesla model S 85 košta 44000$
Valjda je mislio da je čudno da je ciljana cijena takva, a kapacitet toliki. Nema logike.
Znači ili su baterije neke relativno loše ili većina cijene automobila je baterija pa će ostatak auta biti loše kvalitete.
Nema druge, jer se zna otprilike cijena Li-ion baterija po kWh.
Razlog zašto Tesla Model 3 dolazi tek krajem 2017. je jer se čeka gigafactory, da se smanji cijena baterije.
A paket od 85 kWh Teslu vjerojatno košta tipa oko 17000$. Teško je procijeniti, ali oni (Tesla) sigurno imaju najmanju cijenu Li-ion baterija.
Valjda je mislio da je čudno da je ciljana cijena takva, a kapacitet toliki. Nema logike.
Znači ili su baterije neke relativno loše ili većina cijene automobila je baterija pa će ostatak auta biti loše kvalitete.
Nema druge, jer se zna otprilike cijena Li-ion baterija po kWh.
Razlog zašto Tesla Model 3 dolazi tek krajem 2017. je jer se čeka gigafactory, da se smanji cijena baterije. Da,
Da,
na nečemu će u konačnoj računici morati uštedjeti...
Edit: Same ćelije koštaju 17 000... a u bat. paketu ti je i sustav hlađenja i ostalo.
Otom potom, kad kineska igračka konačno stigne na ceste. Nešto mi govori da baš i neće proći homologaciju, ali neka ih.
Zašto se javljam... a da, ooriginal kojeg su ovi krenuli falsificirati, primjerak kupljen u Podravci, nije izdržao ni dva tjedna i pras.