Voditeljica projekta uvođenja redovne informatike

poruka: 119
|
čitano: 11.081
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Voditeljica projekta uvođenja redovne informatike ".
8 godina
protjeran
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
Bitanga kaže...
ridealong kaže...

 Ti možda nisi, a time si se ubrojio u promil onih koji su takvi.

 

Jedan od problema u ovoj državi je da se svi razumiju u sve. A to je loše.

 

 

 

“Budala misli da je mudar, a mudar zna da je budala.” William Shakespeare

 

Nije to nikakav problem, to je izmišljeni problem.

Problem u ovoj državi je korupcija i interesni lobiji izdavača knjiga, političara, branitelja, Crkve i sl.

Petljanje u sve i svašta je stvarni problem. Kao i manjak širine obrazovanja kod pojedinaca kojim osim onoga što rade svakodnevno ne razumiju ništa drugo.

 

 

17 godina
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
Bitanga kaže...

 

 

Pa HEX brojevi se koriste dosta u high-level programiranju. Definicije boja u HTMLu su u HEX brojevima, stoga je korisnije znati HEX nego binarno. 

Binarne ne znam kad sam zadnji put koristio (osim za neke flagove u nekim old school API-jima).

Ali nije u tome stvar, ovo je stvar matematike, a brojevni sustavi se uče puno kasnije u matematici tako da to nije uopće dobro usklađeno i djeci zgadi informatiku.

 

 Pa šta bi ti učio djecu u 5. osnovne high-level programiranju?

 

Binarni sustav je jedna igrarija koju su djeca u stanju razumjeti čak i u toj dobi.

 

A cilj učenjabinarnog sustava nije to da djeca jednog dana programiraju binarnim brojevima, nego da razume i prihvate kako

se raznovrsni podaci u računalu uspjevaju prikazati koristeći samo dva stanja.

 

Binarnim sustavom se objašnjava zapis brojeva, i to je početak.

 

Kasnije uče i o načinu zapisa znakova, slike, zvuka i videa.

 

Cilj učenja na općoj razini je razumijevanje fenomena, a ne osposobljavanje za konkretne praktične zadatke.

 

 

17 godina
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
uuY kaže...

 

A cilj učenjabinarnog sustava nije to da djeca jednog dana programiraju binarnim brojevima, nego da razume i prihvate kako

se raznovrsni podaci u računalu uspjevaju prikazati koristeći samo dva stanja.

 

Binarnim sustavom se objašnjava zapis brojeva, i to je početak.

 

Kasnije uče i o načinu zapisa znakova, slike, zvuka i videa.

 

Cilj učenja na općoj razini je razumijevanje fenomena, a ne osposobljavanje za konkretne praktične zadatke.

 

 

Upravo obrnuto, nikom nije bitno kako se podaci zapisuju, binarno, dekadski ili heksadecimalno, posebno ne klincima (kao ni za 90% IT-jevaca).

Kakvi fenomeni? Upravo i je ideja praktičnih zadataka, ne kako elektroni kruže po piceku.

17 godina
online
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
ridealong kaže...

Petljanje u sve i svašta je stvarni problem. Kao i manjak širine obrazovanja kod pojedinaca kojim osim onoga što rade svakodnevno ne razumiju ništa drugo.

 

Sad ću ti odgovoriti tvojim načinom razgovora: "Pa kad si tako pametan defiraj ti granicu između općeg obrazovanja i uske specijalizacije".

Ljudi su različiti, ne stavljaj ih u kalupe. Prilagodi se čovjeku s kojim razgovaraš jer možda zna više od tebe. Ako imaš više iskustva u problematici onda to pokaži.

Nema potrebe drugima soliti pamet da predlažu programe za školstvo jer drugi primaju plaću za to (od mene i tebe). Pa nek se specijaliziraju za to.

A ja ću si proširiti horizonte dijalogom i razmišljanjem o toj problematici.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga
17 godina
online
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
uuY kaže...

 Pa šta bi ti učio djecu u 5. osnovne high-level programiranju?

 

 

 

 

Moj mali je neki dan s frendom "hacknuo" youtube tako što je otkrio developer tools u Chromeu, i promijenio si broj subscribera na 1 milijun. To ih je jako razveselilo pa su mi pokazali.

Nakon toga sam im ja pokazao kako mogu boje mijenjati u HTMLu na isti način. Boje su zapisane u HEXu, ali postoji i color picker i može se zapisati boja i dekadskim brojevima). U binarnom nije ništa zapisano osim u memoriji računala i na sabirnici. Djecu to ne zanima iako bi odrasli htjeli da ih zanima. I to je skroz krivi pristup.

Djeci treba učiniti nešto zanimljivim, od dosadnoga umiru. Mogu se i binarni brojevi učiniti zanimljivim, ali ne tesanje konverzije bez smisla i svrhe.

 

High level programiranje nije napredno programiranje, nego programiranje na "visokom nivou" apstrakcije.

Znači, blokovski, komponentno i sl. Ne zanima te ono što je ispod, nego problem koji želiš riješiti. Ako radiš aplikaciju da ti na gumb A pokaže temperaturu, a na gumb B compass heading, onda te ne zanimaju binarni brojevi i kako procesor radi.

Zanima te event pritiska gumba i komanda za ispis na ekran.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga
Poruka je uređivana zadnji put pet 6.10.2017 15:05 (Bitanga).
8 godina
protjeran
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
Bitanga kaže...

 

Sad ću ti odgovoriti tvojim načinom razgovora: "Pa kad si tako pametan defiraj ti granicu između općeg obrazovanja i uske specijalizacije".

 

 http://www.zargonaut.com/fahidiot

 

"osoba posve uronjena u usko polje svoje specijalizacije, ob. znanstveno ili tehničko, neuka i nekultivirana u drugim poljima

 

 

To što je sveučilišni profesor ne znači da ide u kazalište, on je pravi fahidiot."

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.10.2017 16:33 (ridealong).
8 godina
protjeran
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
Bitanga kaže...

Djeci treba učiniti nešto zanimljivim, od dosadnoga umiru. Mogu se i binarni brojevi učiniti zanimljivim, ali ne tesanje konverzije bez smisla i svrhe.

 

Pišeš kao da se binarni brojevi uče jednu cijelu godinu.

 

Shvati da nije lako napraviti program iz informatike jer se tebi atraktivne teme ispucaju vrlo brzo. Osnovna škola ima 8 razreda, srednja 4. Smisli program za tih 12 godina.


Youtube danas postoji, sutra ga već možda neće biti.

16 godina
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
ridealong kaže...
Bitanga kaže...

Djeci treba učiniti nešto zanimljivim, od dosadnoga umiru. Mogu se i binarni brojevi učiniti zanimljivim, ali ne tesanje konverzije bez smisla i svrhe.

 

Pišeš kao da se binarni brojevi uče jednu cijelu godinu.

 

Shvati da nije lako napraviti program iz informatike jer se tebi atraktivne teme ispucaju vrlo brzo. Osnovna škola ima 8 razreda, srednja 4. Smisli program za tih 12 godina.


Youtube danas postoji, sutra ga već možda neće biti.

 Pises kao netko tko nema djece.

 

A jos ktome, uopce ne citas sto ti Bitanga pise. Nemam pojma odkuda mu jos volja objasnjavati nesto sto ti ocito nemozes shvatiti.

Ako nista drugo valjda sad znas kako je klincima sa binarnim brojevima. Sve je tu napisano, ali nikako uloviti onaj zadnji korak.

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
17 godina
online
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
ridealong kaže...
Bitanga kaže...

Djeci treba učiniti nešto zanimljivim, od dosadnoga umiru. Mogu se i binarni brojevi učiniti zanimljivim, ali ne tesanje konverzije bez smisla i svrhe.

 

Pišeš kao da se binarni brojevi uče jednu cijelu godinu.

 

Shvati da nije lako napraviti program iz informatike jer se tebi atraktivne teme ispucaju vrlo brzo. Osnovna škola ima 8 razreda, srednja 4. Smisli program za tih 12 godina.


Youtube danas postoji, sutra ga već možda neće biti.

 

Ali je zato za glazbeni full lako napraviti za 10 godina :-)

Jel iz glazbenog učiš rezonanciju, longitudinalne valove i akustiku prostora u prvom osnovne? Ne učiš.

Ne znam zašto ne razumiješ da se ja protivim binarnim brojevima na drugom satu informatike, a ne binarnim brojevima općenito. Kako još da ti objasnim?

 

Vrlo je lako napraviti program iz informatike, budi bez brige. Tema ima napretek, a vremena malo. Popunio bi 100 školskih godina bez problema.

Samo je pitanje što je bitno za opće obrazovanje, a što za specijalističko. Za opće binarni brojevi su apsolutno nebitni isto kao što je i kvantno-mehaničko tuneliranje nebitno za opće obrazovanje (a zamisli, u kompjuteru ima na milijarde PN i NP spojeva).

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga
17 godina
online
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
syncmaster245b kaže...

Ako nista drugo valjda sad znas kako je klincima sa binarnim brojevima. Sve je tu napisano, ali nikako uloviti onaj zadnji korak.

 

Odlično rečeno :-)

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga
16 godina
offline
Voditeljica projekta uvođenja redovne informatike

-problem počinje tumačenjem što je low level i viši programski jezici.. ako se te stvari banalno zamijene dobijemo situaciju koju vidimo u temi, po nekima bi trebali učiti asembler, po nekima kinesko pismo, povijest.. :)

osnove nisu binarno, mada je to osnova-povijest računala, osnove u kontekstu osnovne škole je korištenje, viši jezici-logika, ne binarni sustav i sl low level specijalizacije. Za OŠ je minecraft, ne tax-shif bit. Ili ne dirati, jer rezultati su za sad odlični. Entuzijazam nije stvar koja se deklarativno-papirnato fixa, afiniteti osoba također. Kad se infromatikom bavi (kao i svemu ostalim, nogomet, glazba..) onaj tko to želi ima rezultata. :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pet 6.10.2017 17:21 (ihush).
 
1 0 hvala 0
8 godina
protjeran
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
syncmaster245b kaže...

 Pises kao netko tko nema djece.

 

A jos ktome, uopce ne citas sto ti Bitanga pise. Nemam pojma odkuda mu jos volja objasnjavati nesto sto ti ocito nemozes shvatiti.

Ako nista drugo valjda sad znas kako je klincima sa binarnim brojevima. Sve je tu napisano, ali nikako uloviti onaj zadnji korak.

Lijepo sam mu napisao da napiše svoj prijedlog programa, pa neće. Tu se više nema što dodati.

16 godina
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
ridealong kaže...
syncmaster245b kaže...

 Pises kao netko tko nema djece.

 

A jos ktome, uopce ne citas sto ti Bitanga pise. Nemam pojma odkuda mu jos volja objasnjavati nesto sto ti ocito nemozes shvatiti.

Ako nista drugo valjda sad znas kako je klincima sa binarnim brojevima. Sve je tu napisano, ali nikako uloviti onaj zadnji korak.

Lijepo sam mu napisao da napiše svoj prijedlog programa, pa neće. Tu se više nema što dodati.

- to nije argument, jednaka diskvalifikacija kao zato što ima-nema brkove ili je član neke stranke. Odnosno, ne slažeš se s njegovim mišljenjem, ali da ga uobliči u program tad bi se slagao.. a do tad nema što pričati? LOL.. nitko od nas nema što pričati inkluzivno :) .. no, varaš se, kriterij-argument je nešto drugo. Slagali se pri tome o mišljenjima je nešto treće, činjenice su pak nešto što teorija ne može ignorirati koliko god se uljepšavala. (klasično nabacane floskule u prethodnoj rečenici.. beskorisno, ali eto tako se diskutira na forumu, promijenimo bar to ako već ne možemo nešto drugo). Zar ne? :))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pet 6.10.2017 18:41 (ihush).
8 godina
protjeran
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
Bitanga kaže...
ridealong kaže...
Bitanga kaže...

Djeci treba učiniti nešto zanimljivim, od dosadnoga umiru. Mogu se i binarni brojevi učiniti zanimljivim, ali ne tesanje konverzije bez smisla i svrhe.

 

Pišeš kao da se binarni brojevi uče jednu cijelu godinu.

 

Shvati da nije lako napraviti program iz informatike jer se tebi atraktivne teme ispucaju vrlo brzo. Osnovna škola ima 8 razreda, srednja 4. Smisli program za tih 12 godina.


Youtube danas postoji, sutra ga već možda neće biti.

 

Ali je zato za glazbeni full lako napraviti za 10 godina :-)

Jel iz glazbenog učiš rezonanciju, longitudinalne valove i akustiku prostora u prvom osnovne? Ne učiš.

Ne znam zašto ne razumiješ da se ja protivim binarnim brojevima na drugom satu informatike, a ne binarnim brojevima općenito. Kako još da ti objasnim?

 

Vrlo je lako napraviti program iz informatike, budi bez brige. Tema ima napretek, a vremena malo. Popunio bi 100 školskih godina bez problema.

Samo je pitanje što je bitno za opće obrazovanje, a što za specijalističko. Za opće binarni brojevi su apsolutno nebitni isto kao što je i kvantno-mehaničko tuneliranje nebitno za opće obrazovanje (a zamisli, u kompjuteru ima na milijarde PN i NP spojeva).

 Teško je s tobom komunicirati jer neke napisane stvari jednostavno ne razumiješ. Što sada pokušavaš dokazati primjerom iz glazbenog? Glazbeni je poput drugih predmeta u školi sadržajno prilagođen uzrastu uz dodatak odgovarajućih pedagoških metoda za poučavanje. Što misliš, da su svi u mojem razredu dok sam bio klinac imali apsolutni sluh ili su pjevali u školskom zboru? Samo nekolicima njih. Ali smo svi morali naučiti glazbena razdoblja, razlikovati note i znati prepoznati glazbena djela na temelju ulomaka. To je već stvar opće kulture.

 

Pa daj napiši taj program. U natuknicama. U najkraćem obliku. Ovdje. Napiši barem za jedno polugodište.

 

 

 

8 godina
protjeran
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
ihush kaže...

- to nije argument, jednaka diskvalifikacija kao zato što ima-nema brkove ili je član neke stranke. Odnosno, ne slažeš se s njegovim mišljenjem, ali da ga uobliči u program tad bi se slagao.. a do tad nema što pričati? LOL.. nitko od nas nema što pričati inkluzivno :) .. no, varaš se, kriterij-argument je nešto drugo. Slagali se pri tome o mišljenjima je nešto treće, činjenice su pak nešto što teorija ne može ignorirati koliko god se uljepšavala. (klasično nabacane floskule u prethodnoj rečenici.. beskorisno, ali eto tako se diskutira na forumu, promijenimo bar to ako već ne možemo nešto drugo). Zar ne? :))

 To je itekako argument jer neprestano kritizira postojeći program, odnosno, dio programa, jer cijeli ionako nije nikada vidio niti pročitao. Fuj, ne valja ništa taj drugi sat informatike, ja znam kako to napraviti bolje, ali neću! Ha! "Zrelost" izbija iz svake takve poruke.

 

Kako se mogu složiti ili ne složiti s nečim što ne postoji? Kada dnapiše što bi on htio vidjeti u programu informatike barem u obliku popisa od 10-15 točaka, onda možemo početi raspravljati o slaganju ili neslaganju. Ovako možemo drviti do sudnjeg dana.

 

 

 

 

 

8 godina
protjeran
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
ihush kaže...

-problem počinje tumačenjem što je low level i viši programski jezici.. ako se te stvari banalno zamijene dobijemo situaciju koju vidimo u temi, po nekima bi trebali učiti asembler, po nekima kinesko pismo, povijest.. :)

osnove nisu binarno, mada je to osnova-povijest računala, osnove u kontekstu osnovne škole je korištenje, viši jezici-logika, ne binarni sustav i sl low level specijalizacije. Za OŠ je minecraft, ne tax-shif bit. Ili ne dirati, jer rezultati su za sad odlični. Entuzijazam nije stvar koja se deklarativno-papirnato fixa, afiniteti osoba također. Kad se infromatikom bavi (kao i svemu ostalim, nogomet, glazba..) onaj tko to želi ima rezultata. :)

 Nabrojanim aktivnostima se bave oni koji imaju određen predispozicije za bavljenje njima, a ne svatko. Svatko mora imati temelje i znati o čemu se radi (kao što je to uuY maloprije napisao: "Cilj učenja na općoj razini je razumijevanje fenomena, a ne osposobljavanje za konkretne praktične zadatke."). Pobjeđuju li na natjecanjima svi ili nadareni i natprosječni?

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.10.2017 20:38 (ridealong).
16 godina
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
ridealong kaže...
..

 Teško je ..

 

 

 -vrijeme je za komunikacijski reset.. početne pozicije, ovako je već previše izvedenih zaključaka, 'optužbi' koje su se ''sičupano iz konteksta'' pokvarile..

sbodi se na to, što je primjereno, što je osnovno za OŠ (ne osvnova rada elektronike, nego korištenja, ne programiranja nego korištenja, ne surfanja nego korištenja-upoznavanja s računalima). Primjer s bit-bajtovima je postao okosnica, loše. Bitovi ili binarni sustav nisu stvar početnika, nije to abeceda u kojoj se kao početak uče slova, lowlevel, nego baš obrnuto, uči se koristiti, logički razmišljati, na daleko višem levelu od onog kako ispod haube radi hardware-cpu ili kako je konkretna vrijednost zapisana. Jednako bi bilo da je na francuskom ili java (programskom) jeziku, tj nije važan jezik jednako nije važan brojevni sustav koji bi samo dodatno uveo zbrku, dodatni teret umjesto korištenja-razmišljanja o konkretnom tasku koji se želi napraviti.

To su svije suprotne koncepcije, razumijevanja što je osnova, s kojeg kuta se gleda. Osnova svega je recimo atom, no ne ućimo djecu atomima nego da je nebo plavo, trava zelena. Specijalizacija je u ITu lowlevel binarno.. kirurg je pandan programera, rada u asembleru, ne pripravnik na xeroxu koji nosi papire i kavu. Učiti prvašiće kirurgiji je ista stvar. Učiti skladati simpoziju na glazbenom bi bilo isto, tek kao vrhunac obrazovanja, ne kao početak, za početak se uči takt, nota, slova. Slova u ITu nisu binarni sustav ili bayt, nego klik mišem, button on-off, surfati, pravila kao što je virus, licenca, što znači otvoriti, spremiti, printati.. ne kako napraviti driver za taj printer ili kako hackirati pentagon.. :)

Programiranje je samo dio ITa. OŠ je osnovna, kao opća kultura i slažem se da je bolje znati (bilo što, svašta) i glazbeni i povijest.. i informatiku. No što s postojećem stanjem, rezultatima, što s metodom-načinom na koji se ti rezultati (odlični, čak neobjašnjivo) postižu..? Da je to stvar OŠ ili kurikiluma, već bi japanci-ameri-ini... imali takav program, ne mi :) .. ali imamo ljude, koji znaju i rezultate. Informatika za sve, progrmiranje samo za one kojima to odgovara, koji to žele, kuže, talent, afinitet-entuzijazam. Hoće li pri tome koristiti cubase, acad, word, minecraft ili fortran, masm.. je samo uža specijalizacija, ne nešto za početnike-OŠ.

 

ridealong kaže...
..

 To je itekako argument jer neprestano kritizira postojeći program, ..

 

 -misliš, ne postojeći? (insert-edit, jer vidiš, tema, uvođenje informatike.. uvodi se nešto, tad je to nešto novo, ne nešto postojeće. Postojeći je entuzijazam i rezultati koje do sad imamo, izvrsno..) Odnosno, zašto misliš da se kritizira? Argumentirati nešto, iznositi mišljenje, .. diskvalificiraš jer netko nije napravio takav plan-program ili jer (ne)zna o čemu govori? Na temelju barikade (ovisno o strani je neprijatelj pa je time u krivu, mi u pravu..) .. ili .. hmm, ok :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pet 6.10.2017 19:12 (ihush).
8 godina
protjeran
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
ihush kaže...

 Pišeš preduge poruke.

 

" -misliš, ne postojeći?" - ? Za tebe program iz informatike za osnovne škole ne postoji? A što je ovo (od 310. do 321. stranice): http://www.azoo.hr/images/AZOO/Ravnatelji/RM/Nastavni_plan_i_program_za_osnovnu_skolu_-_MZOS_2006_.pdf? Jelovnik u restoranu?

 

 

"Predmet Informatika treba   omoguÊiti   uËenicima upoznavanje s  informacijskom i komunikacijskom tehnologijom
.
Nastavni    sadræaji    iz    podruËja    informacijske    i komunikacijske tehnologije moraju uËenicima omoguÊiti:
stjecanje umijeÊa uporabe danaπnjih raËunala i primjenskih programa  (vjeπtine),  upoznavanje  s  osnovnim  naËelima  i
idejama   na   kojima   su   sazdana   raËunala   odnosno informacijska  i  komunikacijska  tehnologija  (temeljna
znanja) te razvijanje sposobnosti za primjene informacijske i  komunikacijske  tehnologije  u  razliËitim  primjenskim
podruËjima (rjeπavanje problema). UmijeÊa,  temeljna  znanja  i  rjeπavanje  problema  tri  su
sastavnice obrazovnoga procesa koje se mogu razmatrati i djelomiËno   odvojeno,   ali   tek   njihovo   meusobno
proæimanje  dat Êe  uËenicima  dobru  podlogu  za  buduÊe cjeloæivotno uËenje. Podrobni  opis  umijeÊa,  temeljnih  znanja  i  rjeπavanja
problema  nalazi  se  u  dokumentu  Znanja  i  umijeÊa  iz informacijske i komunikacijske tehnologije koje treba steÊi tijekom
cjelokupnoga πkolovanja koji je sastavni dio HNOS-a."

 

I ti se sramotiš bez ikakve potrebe. Fakat, kako ti nije neugodno napisati da program iz informatike ne postoji? Da si barem proguglao u toj svojoj samouvjerenosti. Prvi korak prema znanju je priznati vlastito neznanje.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.10.2017 19:24 (ridealong).
8 godina
protjeran
offline
Voditeljica projekta uvođenja redovne informatike
 
0 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat

hint: ''Voditeljica projekta uvođenja redovne informatike u škole..'' podebljano. Prije argumentacije, pokušaj čitati, s razumijevanjem. Izgleda da je to ipak nemoguće kad se zauzme busija ''mi-oni''..

dužina texta ponekad nije mjerilo ničeg, vrijeme je za skratiti pingponganje, uzaludno. :)

(dovoljno kratko za koncentrirano praćenje radnje?).. najs. NHF i čilaut.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
8 godina
protjeran
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
ihush kaže...

hint: ''Voditeljica projekta uvođenja redovne informatike u škole..'' podebljano. Prije argumentacije, pokušaj čitati, s razumijevanjem.

 

Lupio si i ostao živ.

 

Citirat ću tvoje riječi: " -misliš, ne postojeći? (insert-edit, jer vidiš, tema, uvođenje informatike.. uvodi se nešto, tad je to nešto novo, ne nešto postojeće."

 

- ne postojeći (program informatike)!

- uvođenja informatike (kao da ne postoji)!

- uvodi se nešto, tad je to nešto novo (sic!)!

- ne nešto postojeće (sic!)

 

Kuiš, mijenja se status postojećeg predmeta. Iz izbornog u obvezni. Program će biti proširen (jer mora zahvatiti više razreda) i osvježen (jer se IKT mijenja).

 

Nije li dosta ove isprazne rasprave? Ako tvoja mora biti zadnja, samo daj. I ugasi svjetlo.

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.10.2017 20:29 (ridealong).
17 godina
online
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
ridealong kaže...
ihush kaže...

 Pišeš preduge poruke.

 

" -misliš, ne postojeći?" - ? Za tebe program iz informatike za osnovne škole ne postoji? A što je ovo (od 310. do 321. stranice): http://www.azoo.hr/images/AZOO/Ravnatelji/RM/Nastavni_plan_i_program_za_osnovnu_skolu_-_MZOS_2006_.pdf? Jelovnik u restoranu?

 

 

"Predmet Informatika treba   omoguÊiti   uËenicima upoznavanje s  informacijskom i komunikacijskom tehnologijom
.
Nastavni    sadræaji    iz    podruËja    informacijske    i komunikacijske tehnologije moraju uËenicima omoguÊiti:
stjecanje umijeÊa uporabe danaπnjih raËunala i primjenskih programa  (vjeπtine),  upoznavanje  s  osnovnim  naËelima  i
idejama   na   kojima   su   sazdana   raËunala   odnosno informacijska  i  komunikacijska  tehnologija  (temeljna
znanja) te razvijanje sposobnosti za primjene informacijske i  komunikacijske  tehnologije  u  razliËitim  primjenskim
podruËjima (rjeπavanje problema). UmijeÊa,  temeljna  znanja  i  rjeπavanje  problema  tri  su
sastavnice obrazovnoga procesa koje se mogu razmatrati i djelomiËno   odvojeno,   ali   tek   njihovo   meusobno
proæimanje  dat Êe  uËenicima  dobru  podlogu  za  buduÊe cjeloæivotno uËenje. Podrobni  opis  umijeÊa,  temeljnih  znanja  i  rjeπavanja
problema  nalazi  se  u  dokumentu  Znanja  i  umijeÊa  iz informacijske i komunikacijske tehnologije koje treba steÊi tijekom
cjelokupnoga πkolovanja koji je sastavni dio HNOS-a."

 

I ti se sramotiš bez ikakve potrebe. Fakat, kako ti nije neugodno napisati da program iz informatike ne postoji? Da si barem proguglao u toj svojoj samouvjerenosti. Prvi korak prema znanju je priznati vlastito neznanje.

 

 

 

To je program star 11 godina. U Informatici je to kao 100 godina (karikiram). Pa tada još ni smartphonei nisu postojali!!!

Program je toliko loš da ga ne možeš ni kopirati ovdje u forum jer nije u ispravnom encodingu, hahaha to je toliko žalosno da nije ni smiješno :-D

 

BTW, evo ti program za peti razred.

Prve teme, Bit, Binarni zapis, Bajt, Prikazivanje znakova nizom bitova jednog bajta, Pohranjivanje niza znakova u spremnik raËunala, znakovna datoteka.

Ovo zadnje je toliko glupo da sam se skoro ispovraćao (namjerno sam ostavio u krivom encodingu):

 

Obrazovna postignuÊa: objasniti kako se u raËunalima pohranjuju tekstovi; napisati viπeznamenkaste brojeve kao kodne vrijednosti znamenki u potreban broj bajtova; napisati dvoznamenkasti broj kodnim vrijednostima u dva bajta i nakon toga vrijednost istog broja prikazati vrijednostima bitova jednog bajta.

 

Ovo uopće nisam ništa razumio.

 

Znači program za 5. razred je komotno mogao početi od točke 7 : Kako pokreÊemo programe?

S tim da to danas 99% djece zna i bit će im brutalno glupo.

Točka 24 je "WWW preglednik". Alo, to je pred kraj godine negdje!!

Točka 25 je "Moja prva pretraga". Pa ja ću poludit!!! Moj mali je s 4 godine već pretraživao, a nije znao ni pisati.

Točka 26 je "Uporaba web pošte"!! Svako dijete u prvom osnovne dobije web poštu preko škole.

 

Znači, radi se programiranje vjerojatno u Logo-u, a da se nije obradio WWW preglednik. Presmiješno.

 

Stari moj, I stand corrected, ovaj program u pola sata pretvoriš u nešto stoput bolje i korisnije, a da ne moraš imati nikakvog iskustva u pisanju programa za djecu. Evo, platite me i napisat ću ga.

Neću više polemizirati.

 

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga
Poruka je uređivana zadnji put pet 6.10.2017 20:50 (Bitanga).
8 godina
protjeran
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
Bitanga kaže...

 

 

To je program star 11 godina. U Informatici je to kao 100 godina (karikiram).

Program je toliko loš da ga ne možeš ni kopirati ovdje u forum jer nije u ispravnom encodingu, hahaha to je toliko žalosno da nije ni smiješno :-D

 

BTW, evo ti program za peti razred.

Prve teme, Bit, Binarni zapis, Bajt, Prikazivanje znakova nizom bitova jednog bajta, Pohranjivanje niza znakova u spremnik raËunala, znakovna datoteka.

Ovo zadnje je toliko glupo da sam se skoro ispovraćao (namjerno sam ostavio u krivom encodingu):

 

Obrazovna postignuÊa: objasniti kako se u raËunalima pohranjuju tekstovi; napisati viπeznamenkaste brojeve kao kodne vrijednosti znamenki u potreban broj bajtova; napisati dvoznamenkasti broj kodnim vrijednostima u dva bajta i nakon toga vrijednost istog broja prikazati vrijednostima bitova jednog bajta.

 

Ovo uopće nisam ništa razumio.

 

Znači program za 5. razred je komotno mogao početi od točke 7 : Kako pokreÊemo programe?

S tim da to danas 99% djece zna i bit će im brutalno glupo.

Točka 24 je "WWW preglednik". Alo, to je pred kraj godine negdje!!

Točka 25 je "Moja prva pretraga". Pa ja ću poludit!!!

Točka 26 je "Uporaba web pošte"!! Svako dijete u prvom osnovne dobije web poštu preko škole.

 

Znači, radi se programiranje vjerojatno u Logo-u, a da se nije obradio WWW preglednik. Presmiješno.

 

Stari moj, ovaj program u pola sata pretvoriš u nešto stoput bolje i korisnije.

Neću više polemizirati.

 

 

Pročitaj što sam maloprije napisao: program se mora proširiti i osvježiti. Nemoj ponavljati ono što već svi znamo i to na temelju dokumenta za koji nisi ni znao da postoji do maloprije. Umjesto ruganja, napiši svoj prijedlog. Ako želiš pomoći i biti koristan ne samo svojem djetetu, nego i drugima. Ruganje na forumu je poput prdca u oluji. Još bi da ti se plati. Nisi čuo za društveno koristan rad?

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.10.2017 20:52 (ridealong).
17 godina
online
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
ridealong kaže...

 

Pročitaj što sam maloprije napisao: program se mora proširiti i osvježiti. Nemoj ponavljati ono što već svi znamo i to na temelju dokumenta za koji nisi ni znao da postoji do maloprije. Umjesto ruganja, napiši svoj prijedlog.

 

 

 

 

Pročitaj stari moj još jednom moju prvu poruku koju sam napisao. Zaključak je: "Program NE VALJA"!

Raspravljaš ovdje već 4. stranicu, a sad si skontao to isto?!

 

Plati me i napisat ću prijedlog. Pa ne radim ja za džabe. Društevno koristan rad nije moja furka. Plaćam poreze i to predebelo previše. Besplatno odgovaranje na forumu je vrhunac društveno korisnog rada koji ću ponuditi.

Koji je tvoj problem?

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga
Poruka je uređivana zadnji put pet 6.10.2017 21:19 (Bitanga).
8 godina
protjeran
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
Bitanga kaže...
ridealong kaže...

 

Pročitaj što sam maloprije napisao: program se mora proširiti i osvježiti. Nemoj ponavljati ono što već svi znamo i to na temelju dokumenta za koji nisi ni znao da postoji do maloprije. Umjesto ruganja, napiši svoj prijedlog.

 

 

 

 

Pročitaj stari moj još jednom moju prvu poruku koju sam napisao. Zaključak je: "Program NE VALJA"!

Raspravljaš ovdje već 4. stranicu, a sad si skontao to isto?!

 

Plati me i napisat ću prijedlog. Pa ne radim ja za džabe. Koji je tvoj problem?

 Od tvoje konstatacije nitko ali baš nitko nema koristi. Zašto? Zato jer SVI znaju da je program zastario i da ga potrebno promijeniti. Dakle, nisi napisao ništa novoga što ne zna cijeli svemir.

Ti bi da ti se plati? Na temelju kojih tvojih kvalifikacija?

 

8 godina
protjeran
offline
Voditeljica projekta uvođenja redovne informatike

ideš ti meni na ignore popis. Hvala autorima foruma za tu funkciju.

 
0 0 hvala 0
17 godina
online
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
ridealong kaže...

 Od tvoje konstatacije nitko ali baš nitko nema koristi. Zašto? Zato jer SVI znaju da je program zastario i da ga potrebno promijeniti. Dakle, nisi napisao ništa novoga što ne zna cijeli svemir.

Ti bi da ti se plati? Na temelju kojih tvojih kvalifikacija?

 

 

Poprilično si ograničen za nekoga tko nam je pojeo 4 stranice foruma ;-)

Moja konstatacija je činjenica od mog prvog posta. Iz koje se razvila cijela diskusija, da bi na kraju sad rekao da je to očita činjenica i da to nisam trebao ni izgovoriti?

 

Da, svaki posao zaslužuje biti plaćen. Tipičan hrvatski mentalitet "zašto bi ti meni platio".

Uzmi si nekog studenta pa nek ti on volontira, to je danas popularno.

Problem je što su ITevci tražena roba, i nećeš naći nijednog da ti volontira osim onih najlošijih koje nitko neće zaposliti, a ti su stvarno jako loši. Tako da ti je bolje platiti nekoga.

 

Diskreditiraš me, vrijeđaš me, htio bi da napišem prijedlog programa besplatno, ali nemam kvalifikacije da me platiš i da prihvatiš uopće to što ću napisati. Ono, možeš li me više poniziti?

A, možeš ipak, stavit ćeš me na ignore, hahaha.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga
Poruka je uređivana zadnji put pet 6.10.2017 21:47 (Bitanga).
8 godina
neaktivan
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat

Slažem se s tobom, djecu treba animirati, učiniti im informatiku zanimljivom, na sve moguće načine. Ni teško gradivo im neće biti teško ako se profesor potrudi i učini ga zanimljivim 

Trust nobody, become the best !
16 godina
offline
Re: Voditeljica projekta uvođenja redovne informat
ridealong kaže...

ideš ti meni na ignore popis. Hvala autorima foruma za tu funkciju.

- još gore je ignorirati sdržaj, praviti se da raspravljaš.. :) ignoriraš argumente druge strane, diskvalificiraš.. pri tome baš nikakav argument ili logički postavljenu ideju ne nudiš, tražiš-inzistiraš na pisanju programa.. svašta.

- Kako misliš 'braniti' tezu da se kao prvi koraci uče binarni sustav umjesto slanja maila (programiranje i to iz kamenog doba umjesto korištenja korištenjem danas dostupnih alata i tehnologija, btw popularni qbasic nije podržan u w10.. što s tim dijelom gradiva ili da učenici ostanu na XP, piratskom jer licence neće dobiti od MSa..). Uopće ne primjećuješ da se raspravljamo, ne treba li informatika, nego oko toga što-kako treba učiti, što je primjereno, što je overkill ili usko specijalizirano i/ili nepotrebno/zastarjelo, besmisleno, danas, ne jučer ili prije 'sto godina'.. desetljeće razmaka je upravo to.

 

btw, HNOS uključuje astronomiju, vjerske zajednice i olimpijade, 'branje gljiva i izlete..' :)) kakve to veze ima s informatikom kao redovnim predmetom vs izbornim? Kakve to veze ima s hnosom koji je ostao u kamenom dobu i još pokušava kreskamenom zapaliti vatru.. ili upravo zato, sad postoji ova tema, upravo zato jer se sad stvar mijenja, jer se uvodi informatika kao redovni predmet. Updejtaj se :) ili klikni taj button, korsiti blagodati ITa, s naglaskom 'koristi' i bez suvišnog razmišljanja jel ispod uvijet true-false 0-1..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice