Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvalan)

poruka: 155
|
čitano: 24.783
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvalan)".
17 godina
odjavljen
offline
Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvalan)

Onaj tko kupuje Apple je ovca, a onaj tko kupuje npr. Samsung je pametnjakovic sa iznadprosjecnim IQ? 

 

Ovca kupi iPhone, a Pametni kupi S5.

 

Ovci nakon 3 mjeseca iPhone radi kao i prvog dana, nema blokade, a Pametnom se pocinje javljati lag u svakom cosku, camera svako malo javlja can't connect, a plasticni rub se zgrebo vec prvi tjedan, naravno uz sve to i battery drain jer google play services i Android OS poceli divljat.

 

Sad se moze napraviti suma i procijeniti ko je ispo veca ovca, netko ce i dalje govoriti "ali ja imam 2.5 GHz sa 4 jezgre, 2 GB RAM-a i ultrasuper GPU", a kad ono onaj s 1 Ghz dual core, 1 GB RAM-a pokrece iste aplikacije bez problema i uz to samo mu jos brze udje u aplikaciju.

 

Stvar koju ne volim kod Apple-a je sto je pristup iPhone-u kroz iTunes odvratan, nema file explorera + jos neka ogranicenja, ali da radi radi, sto je i svrha.

http://isvijet.com.hr, Siemens C60, SE K700i, Samsung D600, Sam. Omnia i900, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4, Galaxy SIII, Nexus 5
 
7 1 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvalan)

Ovaj članak je tako strukturiran da bi se umjesto Appla mogla staviti bilo koja velika IT kompanija. Žali bože čitanja osim toga ima i polutočnih podataka. Mala zemlja, mali čovjek, malo znanje i mala duša. Da hrvatska ima samo jednu kompaniju kao Apple ili sličnu mahali bi ušima od sreće.

 
0 6 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvalan)

Marketing je važan dio svakog proizvoda, ali baš svakog, pa čak i prodaje usluga za novac (to zovemo pregovorima za plaću) kod struka gdje znanja nisu sveprisutna. Ali, važan element koji si propustio spomenuti je da iza Applea stoje razlozi zašto može marketingom uopće nešto prodati. Zastavi to baš i ne ide od ruke, zar ne?

 

Apple Watch je možda govno; sat koji ne može autonomno pokazivati vrijeme ni 24 sata? :) Sat koji se razbije kad padne u kupaonici? Sat koji košta kao "pravi" sat, a najgore mu ide to da je pouzdan pokazatelj vremena? No, cijeli tekst je plodno tlo i za idiotske zaključke (što vidimo u komentarima). Jer, u pravilu Apple u proizvodima nudi daleko veću kvalitetu nego veći dio konkurencije i to im daje podlogu da marketingom dižu profite u nebesa.

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
Edge kaže...

Onaj tko kupuje Apple je ovca, a onaj tko kupuje npr. Samsung je pametnjakovic sa iznadprosjecnim IQ? 

 

Ovca kupi iPhone, a Pametni kupi S5.

 

Ovci nakon 3 mjeseca iPhone radi kao i prvog dana, nema blokade, a Pametnom se pocinje javljati lag u svakom cosku, camera svako malo javlja can't connect, a plasticni rub se zgrebo vec prvi tjedan, naravno uz sve to i battery drain jer google play services i Android OS poceli divljat.

 

Sad se moze napraviti suma i procijeniti ko je ispo veca ovca, netko ce i dalje govoriti "ali ja imam 2.5 GHz sa 4 jezgre, 2 GB RAM-a i ultrasuper GPU", a kad ono onaj s 1 Ghz dual core, 1 GB RAM-a pokrece iste aplikacije bez problema i uz to samo mu jos brze udje u aplikaciju.

 

Stvar koju ne volim kod Apple-a je sto je pristup iPhone-u kroz iTunes odvratan, nema file explorera + jos neka ogranicenja, ali da radi radi, sto je i svrha.

Ne želim kupit uslugu,želim kupit mobitel,znači proizvod.

Svatko tko ne roota svoj Samsung je isto ovca da.Ja sam stavio custom AOSP + Google Apps a svoj s3,sada imam lolipop na uređaju koji službeno nema ni kitka,i mogu reći da radi bolje nego kada je bio novi.

 

Inače je marketing samo ljepša riječ za laž.

Vječni izazivač na gostujućem terenu.Moj blog:http://thebluedrag.blogspot.com/ Svi smo mi jedna velika obitelj sa prezimenom Čovječanstvo
17 godina
odjavljen
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
g12356 kaže...

Ne želim kupit uslugu,želim kupit mobitel,znači proizvod.

Svatko tko ne roota svoj Samsung je isto ovca da.Ja sam stavio custom AOSP + Google Apps a svoj s3,sada imam lolipop na uređaju koji službeno nema ni kitka,i mogu reći da radi bolje nego kada je bio novi.

 

Inače je marketing samo ljepša riječ za laž.

 

Mobitel ko mobitel nije samo hardver, placas i softver odnosno buduce nadogradnje i dodatne aplikacije, to bi bilo super da se moze kupiti mob bez softvera.

http://isvijet.com.hr, Siemens C60, SE K700i, Samsung D600, Sam. Omnia i900, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4, Galaxy SIII, Nexus 5
15 godina
neaktivan
offline
Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvalan)

Eh,ali zašto se npr. OnePlus One i Nexusi tako dobro prodaju?

Vječni izazivač na gostujućem terenu.Moj blog:http://thebluedrag.blogspot.com/ Svi smo mi jedna velika obitelj sa prezimenom Čovječanstvo
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
Da nije bilo marketinga i ovlasavanja, nebi ti kupio S3 ni bilo koji drugi proizvod. Marketing je jedno, oglasavanje je drugo. Oglasavanje je mali dio marketinga. Da se Apple oglasava kao i Samsung, tek onda bi Samsung bio u ocaju :) Pa evo, ja nigdje nisam vidio oglasavanje za iP6, nigjde. Za S6, vec mi se povraca. No vle cuda, nece se S6 prodavat ni priblizno kao iP6. Da vrijedi za novce koje dajes za njega, onda bi se prodavao.
ptspclan.com | visit us ^^
14 godina
neaktivan
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
g12356 kaže...

Eh,ali zašto se npr. OnePlus One i Nexusi tako dobro prodaju?

 Zanimljivo pitanje. Jel zbog marketinga?

16 godina
neaktivan
offline
Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvalan)

Jobs mi je bio pre antipatičan da kupim išta od njih. 

 

U mom slučaju može im marketing na trepavicama hodati mene to ne j... 1 posto. 

 

 

 
4 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
BlueMax kaže...
g12356 kaže...

Eh,ali zašto se npr. OnePlus One i Nexusi tako dobro prodaju?

 Zanimljivo pitanje. Jel zbog marketinga?

 Oni nemaju neki veliki marketing..Možda Nexus,ali ni blizu koliko Samsunzi ili Apple.
Najviše ih kupuju upravo tehnološki osviješteni ljudi jer im je glavni feature-otključani boot loader, tj. kod Nexusa je najlakša stvar ikad otključati ga.

Vječni izazivač na gostujućem terenu.Moj blog:http://thebluedrag.blogspot.com/ Svi smo mi jedna velika obitelj sa prezimenom Čovječanstvo
10 godina
neaktivan
offline
Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvalan)

Kada se ovaj clanak procita da se zakljuciti da je Apple jedna velika gomila smeca i da svako ko posjeduje uredjaj iste firme je cisti idiot sa prosjecnim IQ-om od 80-ak.

 

Objektivno, neobjektivan clanak.

Poruka je uređivana zadnji put uto 5.5.2015 18:27 (red_bron).
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
Da bi ljudi kupovali kao ovce ono što se reklamira da je najbolje moraju imati novce.
Ja uvjek istražujem i nadam se da postoji dovoljno dobar a jeftin nepoznat proizvod koji će me zadovoljiti i to kupujem.To je zbog ograničavajućih sredstava tako ali kad bi se nedaj bože iznenada obogatio i otvorio tvrtku te imao veeeliki budžet da opremim informatički dio morao bi pribjeći "najboljem" riješenju...
Te 2007 godine postojali su pametni i lijepi touch scern mobiteli a da se nisu zvali Iphone ili Nokia N95!
...biće bolje...
16 godina
odjavljen
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
BlueMax kaže...
g12356 kaže...

Eh,ali zašto se npr. OnePlus One i Nexusi tako dobro prodaju?

 Zanimljivo pitanje. Jel zbog marketinga?

1. Zapravo, OPO se ne prodaje "tako dobro", ali upravo je marketing 90% imidža koji imaš o njemu: kao i kod nekih cura - glume nedostižne. :) To ti je Marketing 101.

 

2. Google je objavio da im je prodaja Nexusa drastično pala. Zašto? Jer je glavni razlog kupovine Nexusa u pravilu - nestao. Mala cijena za solidan uređaj.

 

16 godina
neaktivan
offline
Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvalan)

Uglavnom od te 2007. je Europa pop..šila. 

Nestali su u proizvodnji mobitela Siemens, Ericsson te zadnje Nokia. 

 

Ostali su ti Ameri koji vole vladati svijetom i Azijati tj. Korejanci.

 

 
4 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
Oldy kaže...

Jobs mi je bio pre antipatičan da kupim išta od njih. 

 

U mom slučaju može im marketing na trepavicama hodati mene to ne j... 1 posto. 

 

 

 

Nečiji drugi marketing te kupio :) Svaka roba ima svog kupca. 

 

g12356 kaže...
BlueMax kaže...
g12356 kaže...

Eh,ali zašto se npr. OnePlus One i Nexusi tako dobro prodaju?

 Zanimljivo pitanje. Jel zbog marketinga?

 Oni nemaju neki veliki marketing..Možda Nexus,ali ni blizu koliko Samsunzi ili Apple.
Najviše ih kupuju upravo tehnološki osviješteni ljudi jer im je glavni feature-otključani boot loader, tj. kod Nexusa je najlakša stvar ikad otključati ga.

 

Takvih je u promilima ako ne i manje. Kao i u svakom proizvodu. Svi smo mi ovce, samo u nekoj domeni više, nekoj manje. Ipak živimo u tehnološki zaostalom društvu barem 50 godina, a isključivo smo orjentirani potrošačkom mentalitetu.

 

Oldy kaže...

Uglavnom od te 2007. je Europa pop..šila. 

Nestali su u proizvodnji mobitela Siemens, Ericsson te zadnje Nokia. 

 

Ostali su ti Ameri koji vole vladati svijetom i Azijati tj. Korejanci.

 

 

Nisu se snašli u tom sektoru na žalost. 

ptspclan.com | visit us ^^
16 godina
neaktivan
offline
Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvalan)

Da kupio me je Noin marketing jer sam kupio mob za 500kn a trebao sam neki na tipke bar bi mu baterija dulje trajala.

 

Kada sam onda kupio prvi mob u boji Ericsson t68 pa poslije njega t68i i Nokiu 7650 onda sam bio Baja u selu.

Svi ostali crno bijeli. 

Sada kada svaki klinac ima nekakav super truper mob to svakako više nije in.  

 

Edit: Da nisu se snašli. Dok su se oni snalazili Ameri nisu imali ništa osim Motorolinih Walkie Talkia.

Tj. nemaju Ameri niti sada ništa sve je to made in Kina. :p

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 5.5.2015 18:54 (Oldy).
 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
Edge kaže...

Onaj tko kupuje Apple je ovca, a onaj tko kupuje npr. Samsung je pametnjakovic sa iznadprosjecnim IQ? 

 

Ovca kupi iPhone, a Pametni kupi S5.

..

- skoro pa pogodak.. Ovca kupi ajfon ili zamzung, umjesto ono što mu treba.

 

g12356 kaže...
..

Ne želim kupit uslugu,želim kupit mobitel,znači proizvod.

Svatko tko ne roota svoj Samsung je isto ovca da.Ja sam stavio custom AOSP + Google Apps a svoj s3,sada imam lolipop na uređaju koji službeno nema ni kitka,i mogu reći da radi bolje nego kada je bio novi.

 

Inače je marketing samo ljepša riječ za laž.

-napokon na pravu stranu, još samo greškice u koracima..

-marketing je ravnopravni dio proizvoda/robe, kao i usluge. Dal je to ISP, kurva, konobar.. taxi, sporedno kao i ambalaža chipsa (sastojak je krumpir + začini). Glavni biz već duže nije materijalna stvar, nego usluge i sve 'neuhvatljivo' (licence itd.), u obliku poreza. Kruh možeš prodati kilu dnevno osobi i moraš brinuti o konkurentnosti i trošku, usluge možeš beskonačno za bilo koju cijenu. Zato Apple ima novac (dok kroatistan nema, pa ni onaj kinez koji konkretan uređaj radi).

 

.. a dal ćeš rootati i staviti lizalicu.. nevažno, jednako kao da naljepiš sličku ili žvaku. Jednako ćeš operateru plaćati liniju za lajkanje, igranje i sl.

 

btw -Dali za mađioničara ili film kažeš laž ili uživaš u predstavi? Dali u kinu vičeš ostalima, to je film, to su glumci.. to je fejk? Znamo, šuti i sjedni jer smo došli gledati šarenu lažu, ne tebe (ni mene).. ne istinu.

 

važniji btw (za dio koji se slažem, boldano), ne, nećeš kupiti proizvod koji ti treba, jer robu određuje proizvođač, on će ti zato mobač prodati za kunu, uslugu ćeš dobiti i plaćati. To nije tvoj izbor (mada bi trebao biti).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 5.5.2015 19:01 (ihush).
14 godina
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
ihush kaže...

-napokon na pravu stranu, još samo greškice u koracima..

-marketing je ravnopravni dio proizvoda/robe, kao i usluge. Dal je to ISP, kurva, konobar.. taxi, sporedno kao i ambalaža chipsa (sastojak je krumpir + začini). Glavni biz već duže nije materijalna stvar, nego usluge i sve 'neuhvatljivo' (licence itd.), u obliku poreza. Kruh možeš prodati kilu dnevno osobi i moraš brinuti o konkurentnosti i trošku, usluge možeš beskonačno za bilo koju cijenu. Zato Apple ima novac (dok kroatistan nema, pa ni onaj kinez koji konkretan uređaj radi).

 

.. a dal ćeš rootati i staviti lizalicu.. nevažno, jednako kao da naljepiš sličku ili žvaku. Jednako ćeš operateru plaćati liniju za lajkanje, igranje i sl.

 

btw -Dali za mađioničara ili film kažeš laž ili uživaš u predstavi? Dali u kinu vičeš ostalima, to je film, to su glumci.. to je fejk? Znamo, šuti i sjedni jer smo došli gledati šarenu lažu, ne tebe (ni mene).. ne istinu.

 

važniji btw (za dio koji se slažem, boldano), ne, nećeš kupiti proizvod koji ti treba, jer robu određuje proizvođač, on će ti zato mobač prodati za kunu, uslugu ćeš dobiti i plaćati. To nije tvoj izbor (mada bi trebao biti).

 Evo ovo boldano je problem. Netko želi super kameru ali ga ostalo ne zanima praviše - mora kupit flagship jer je na njemu najbolja kamera. Netko želi sve osim kamere ali opet mora uzet flagship a dobije i kameru.

Mene npr ne zanima  4k ekran jer mi ne treba a troši bateriju ko lud, ali opet ako je mobitel malo bolji utrpaju i ekran (za mene) pretjerane rezolucije.

I na kraju svi platimo praviše jer ne kupujemo ono što nam treba nego ono što nam nude.

Poruka je uređivana zadnji put uto 5.5.2015 22:25 (axos).
17 godina
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
maxym kaže...

 

 

Ne postoji tako dobar marketing koji može prodavati tehnički loše izveden uređaj, i to na duže vrijeme, i pri tome uhvatiti zavidan 'komad' tržišta, pa makar se ta firma zvala i Apple.

 

 

 Hm, ajmo ostat u tehničkoj domeni... onako na prvu - "beats by dr dre"? Pogledaj radije izvještaje koliko se koji uređaj kvari u servisnom i van servisnog roka, pa usporedi sa hajpom oko cijene i popularnosti. Nije uopće neuobičajeno, (pitaj i domaće servisere klima, automobila, mobitela, tv-a bijele i ostale tehnike), da se skupa i razvikana serija kvari ko blesava, da je na revcenzijama i testovima prošla jadno,
ali sve je ispod horizonta pažnje prosječnog konzumenta. 

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
10 godina
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
sardax kaže...
Oldy kaže...

Jobs mi je bio pre antipatičan da kupim išta od njih. 

 

U mom slučaju može im marketing na trepavicama hodati mene to ne j... 1 posto. 

 

 

 

Nečiji drugi marketing te kupio :) Svaka roba ima svog kupca. 

 

 znaci ne postoje ljudi kao ja kojima markenting ne moze prodati apsolutno NISTA ?

meni marketing sluzi da se opalim smijat kad vidim nesto tipa "prst ide odavdje do ovdje.."

 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
Bilal kaže...
devotion kaže... 

Marketing je majka, evo i ekipa koja pije Coca-Colu kaže da im je odvratna u biti, ali je piju niti sami ne znaju zašto, opralo im mozak uz dozu kofeina.
Marketing je čudo jedno neviđeno, toliko čudo da može prodavati desetljećima nešto inferiorno, loše i skupo. Eee da je nama malo marketinga u lijepoj njihovoj, pa gdje bi nam bio kraj, ali valjda smo većinom tehničko-inženjerski nastrojeni tip ljudi, jbg ;-)

 Ja volim Colu, i to nema nikakve veze sa Coca Cola marketingom. Istina da je Coca Cola najbolja, a od Pepsija su mi bolje i neke lokalne Cole. A pio sam svakakvih. Sinalco ima isto dobru Colu, ima ova lokalna Sarajevska Sky Cola. Bila je onda neka jafa Cola i još mnoge. Pepsi mi je nekako najblaži od svih, ali i njega volim popit. Tako da nema veze sa marketingom.

Meni nije jasno šta ljudi vide u pivi. Ja sam je davno pio, ono radi fore. Ali niti se čovjek od nje može napit, a kad malo razmisliš okus joj je nikakav. Sad bi radije bilo kakav sok popio prije nego pivu...

 E, bravo, Coca Cola vs Pepsi je idealan primjer za anlalizu moci marketinga.

 

Dva razlicita testiranja:

 

U prvom je uzeta random skupina potrosaca od kojih se 65% izjasnilo da vise voli Coca Colu, 23% vise voli Pepsi a 12% ih je reklo da im je svejedno. Nakon blind testiranja (pice im je posluzeno u neoznacenim casama) rezultat je bio totalno suprotan. 51% ih je kao bolje pice izabralo Pepsi, 44% Coca Colu a samo 5% je reklo da im je svejedno.

 

 

Na to se veze drugi test kad je velika skupina onih koji su tvrdili isto ko ti, da je Coca Cola puno bolja od Pepsi i tvrdili kako je razlika nebo-zemlja dovedeni da dokazu svoje tvrdnje. U prvoj fazi testa, jednako kao i u ranije spominjanome, posluzene su im Coca Cola i Pepsi u neoznacenim casama. 1% ispitanika reklo je da ne prepoznaje razliku a ostatak je sa 50% tocnoscu pogodio u kojoj casi je Coca Cola. Znaci matemematicka sredina tj. rezultat nagadjanja (malo u korist Pepsi).

 

Druga faza testa otisla je jos korak dalje u dokazivanju moci marketinga i manipuliranju podsvjesti potrosaca. Drugoj polovici ispitanika takodjer su ponudjene dvije neoznacene case samo sto je u obe bila Pepsi. Opet je mali postotak (2%) izjavio kako ne prepoznaje razliku (nisu rekli da to nije Coca Cola nego da ne znaju u kojoj je casi) dok je ostatak testiranih opet rezultirao pribliznom matematickom sredinom.

Nazalost ne sjecam se na kojem sam portalu to citao pa ne mogu zakaciti grafove s rezultatima.

 

Marketing igra na podsvijest. Ljudi misle da imaju vlastito misljenje o nekom proizvodu a u biti su zrtva manipulacije.

 

Cesto i na ovom forumu, od ljudi koji su nekim nevezanim temama dokazali da nisu idioti, procitam nekakve nebuloze a Apple je definitivno vodeca tema sto se toga tice. Prije dvije godine je 4" (ili 3,5") smartphone bio idealan i sve preko toga je bilo neprirodno, neupotrebljivo, glupo... da bi dvije godine kasnije taj diskutant pokusao argumentirati kako je tada zaista bilo tako dok je danas idealna dimenzija upravo ona koju ima novi iPhone. Ili na Primjeru Macbooka procitas kako jedan konektor, ne da nije velika mana, nego je vrlina.

 

Niko nije imun na marketing samo je pitanje koliko netko u razmisljanjima ima onih svojih a koliko onih za koje misli da su njegova.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 5.5.2015 21:32 (BlueMax).
14 godina
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
BlueMax kaže...

 E, bravo, Coca Cola vs Pepsi je idealan primjer za anlalizu moci marketinga.

 

Dva razlicita testiranja:

 

U prvom je uzeta random skupina potrosaca od kojih se 65% izjasnilo da vise voli Coca Colu, 23% vise voli Pepsi a 12% ih je reklo da im je svejedno. Nakon blind testiranja (pice im je posluzeno u neoznacenim casama) rezultat je bio totalno suprotan. 51% ih je kao bolje pice izabralo Pepsi, 44% Coca Colu a samo 5% je reklo da im je svejedno.

 

 

Na to se veze drugi test kad je velika skupina onih koji su tvrdili isto ko ti, da je Coca Cola puno bolja od Pepsi i tvrdili kako je razlika nebo-zemlja dovedeni da dokazu svoje tvrdnje. U prvoj fazi testa, jednako kao i u ranije spominjanome, posluzene su im Coca Cola i Pepsi u neoznacenim casama. 1% ispitanika reklo je da ne prepoznaje razliku a ostatak je sa 50% tocnoscu pogodio u kojoj casi je Coca Cola. Znaci matemematicka sredina tj. rezultat nagadjanja (malo u korist Pepsi).

 

Druga faza testa otisla je jos korak dalje u dokazivanju moci marketinga i manipuliranju podsvjesti potrosaca. Drugoj polovici ispitanika takodjer su ponudjene dvije neoznacene case samo sto je u obe bila Pepsi. Opet je mali postotak (2%) izjavio kako ne prepoznaje razliku (nisu rekli da to nije Coca Cola nego da ne znaju u kojoj je casi) dok je ostatak testiranih opet rezultirao pribliznom matematickom sredinom.

Nazalost ne sjecam se na kojem sam portalu to citao pa ne mogu zakaciti grafove s rezultatima.

 

Marketing igra na podsvijest. Ljudi misle da imaju vlastito misljenje o nekom proizvodu a u biti su zrtva manipulacije.

 

Cesto i na ovom forumu, od ljudi koji su nekim nevezanim temama dokazali da nisu idioti, procitam nekakve nebuloze a Apple je definitivno vodeca tema sto se toga tice. Prije dvije godine je 4" (ili 3,5") smartphone bio idealan i sve preko toga je bilo neprirodno, neupotrebljivo, glupo... da bi dvije godine kasnije taj diskutant pokusao argumentirati kako je tada zaista bilo tako dok je danas idealna dimenzija upravo ona koju ima novi iPhone. Ili na Primjeru Macbooka procitas kako jedan konektor, ne da nije velika mana, nego je vrlina.

 

Niko nije imun na marketing samo je pitanje koliko netko u razmisljanjima ima onih svojih a koliko onih za koje misli da su njegova.

 

 Recimo to ovako... Colu i pepsi sam pio puno puta i nebi imao problema s blind testom. Više volim colu, ali popijem i pepsi. S druge strane Fantu i Mirindu nebi razlikovao i kad bi mi neko stavio obe ispred odabrao bi fantu jer je marketing napravio svoje. Ista stvar je i kod tehnike. Gledajte da se veliki broj kupaca smartphonea ne razumje toliko u tehniku. MeMyselfandIPhone dobro izgleda, svi ga spominju i pišu o njemu. I naravno da je to prvi odabir i da se to kupuje. Marketing ima veliku utjecaj upravo na ljude koji nisu sigurni što žele, a takvih je upravo preko 80%.  

16 godina
odjavljen
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
BlueMax kaže...

 

Cesto i na ovom forumu, od ljudi koji su nekim nevezanim temama dokazali da nisu idioti, procitam nekakve nebuloze a Apple je definitivno vodeca tema sto se toga tice. Prije dvije godine je 4" (ili 3,5") smartphone bio idealan i sve preko toga je bilo neprirodno, neupotrebljivo, glupo... da bi dvije godine kasnije taj diskutant pokusao argumentirati kako je tada zaista bilo tako dok je danas idealna dimenzija upravo ona koju ima novi iPhone. Ili na Primjeru Macbooka procitas kako jedan konektor, ne da nije velika mana, nego je vrlina.

 

Niko nije imun na marketing samo je pitanje koliko netko u razmisljanjima ima onih svojih a koliko onih za koje misli da su njegova.

 

Posve pogrešan argument u korist besmislenoj tezi, a koji često vidim. Dakle, to se zove razvoj. Nekad je svima bilo dosta 2GB RAM-a, ali više nije - sad svi imaju 8 ili čak 16. 32 će za koju godinu biti standard.

Jednako tako, nekoć smo svi imali kao standard 17" CRT i svima je bio dosta. Tko je mogao zavući ruku duboko, kupio je 21". Danas je 24" standard, a 27" kupuje sve više ljudi.

 

Dakle, telefon od 3,5" je bio dovoljan većini korisnika. Sada je vrijeme fabletomanije, weba koji je sve češće na mobitelu. Prije par godina nitko nije web gledao na mobitelu, sad Google penalizira webove koji nisu prilagođeni mobitelu.

 

Prestanite izmišljati dokaze i argumente teorijama koje se po ničemu ne razlikuju od teorije o chemtrailsima i zlim farmaceutima s cjepivima.

Poruka je uređivana zadnji put uto 5.5.2015 22:56 (Tonči).
15 godina
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
g12356 kaže...

Ne želim kupit uslugu,želim kupit mobitel,znači proizvod.

Svatko tko ne roota svoj Samsung je isto ovca da.Ja sam stavio custom AOSP + Google Apps a svoj s3,sada imam lolipop na uređaju koji službeno nema ni kitka,i mogu reći da radi bolje nego kada je bio novi.

 Kupujem mobitel da služi mene, ne ja njega.

 

Jednako tako se i iPhone može rootat (Jailbrake) i raditi sve kao i Android, tako da je rasprava što se tiče toga poprilično nepotrebna i glupa, bitno je ono što dobiješ odmah po uključivanju uređaja, ne što možeš napraviti ako znaš.

Swedish latin super funk.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
Bilal kaže...

Ja volim Colu, i to nema nikakve veze sa Coca Cola marketingom. Istina da je Coca Cola najbolja, a od Pepsija su mi bolje i neke lokalne Cole. A pio sam svakakvih. Sinalco ima isto dobru Colu, ima ova lokalna Sarajevska Sky Cola. Bila je onda neka jafa Cola i još mnoge. Pepsi mi je nekako najblaži od svih, ali i njega volim popit. Tako da nema veze sa marketingom.

Meni nije jasno šta ljudi vide u pivi. Ja sam je davno pio, ono radi fore. Ali niti se čovjek od nje može napit, a kad malo razmisliš okus joj je nikakav. Sad bi radije bilo kakav sok popio prije nego pivu...

Nisi pio dobro pivo!

Da se razumijemo, Karlovacko, Zuja, Pan i sl. ne da nisu dobra piva, nego je pitanje da li to uopce i jesu piva ili samo pofarbana voda. :D

Perhaps today IS a good day to die. PREPARE FOR RAMMING SPEED!
14 godina
neaktivan
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
Tonči kaže...
BlueMax kaže...

 

Cesto i na ovom forumu, od ljudi koji su nekim nevezanim temama dokazali da nisu idioti, procitam nekakve nebuloze a Apple je definitivno vodeca tema sto se toga tice. Prije dvije godine je 4" (ili 3,5") smartphone bio idealan i sve preko toga je bilo neprirodno, neupotrebljivo, glupo... da bi dvije godine kasnije taj diskutant pokusao argumentirati kako je tada zaista bilo tako dok je danas idealna dimenzija upravo ona koju ima novi iPhone. Ili na Primjeru Macbooka procitas kako jedan konektor, ne da nije velika mana, nego je vrlina.

 

Niko nije imun na marketing samo je pitanje koliko netko u razmisljanjima ima onih svojih a koliko onih za koje misli da su njegova.

 

Posve pogrešan argument u korist besmislenoj tezi, a koji često vidim. Dakle, to se zove razvoj. Nekad je svima bilo dosta 2GB RAM-a, ali više nije - sad svi imaju 8 ili čak 16. 32 će za koju godinu biti standard.

Jednako tako, nekoć smo svi imali kao standard 17" CRT i svima je bio dosta. Tko je mogao zavući ruku duboko, kupio je 21". Danas je 24" standard, a 27" kupuje sve više ljudi.

 

Dakle, telefon od 3,5" je bio dovoljan većini korisnika. Sada je vrijeme fabletomanije, weba koji je sve češće na mobitelu. Prije par godina nitko nije web gledao na mobitelu, sad Google penalizira webove koji nisu prilagođeni mobitelu.

 

Prestanite izmišljati dokaze i argumente teorijama koje se po ničemu ne razlikuju od teorije o chemtrailsima i zlim farmaceutima s cjepivima.

 Drago mi je da si se pronasao u mom postu.

Evo tipican primjer onoga o cemu sam govorio.

 

Koji je tvoj argument? To je bio standard? Osim toga sto uopce nije bio standard jer je vecina (osim ako "standard" nije sinonim za ono sto Apple proizvodi a svi drugi su van "standarda") u to vrijeme radila 4,3" flagshipe a ja sam koristio 4,6", moram ti napomenuti da je web i mail jedna od osnovnih karakteristika smartphonea koje ja koristim na mobitelu i prije prvog iPhonea.

Sta znaci "svima je bilo dosta"? Navodis monitore kao primjer. Da, danas je 24" nekakav standard ali to ne znaci da je 30" smece, neprirodno, nepotrebno... jedina mana mu je sto je skupo. Potreba za vecim ekranima od 3,5" nastaje u onom trenutku kad Apple izbaci veci ekran? Nasmijavas me.

Sta se to tako veliko promijenilo od iP4S do iP6? Ljudska fizionomija, moda velikih djepova ili web? Kazes google danas penalizira webove koji nisu prilagodjeni mobitelu? Pa to je upravo kontraargument jer danas na malim ekranima koliko toliko kvalitetno mozes pratiti web dok je u vrijeme iP4S web bio uglavnom desktop orijentiran i bas tada je velicina ekrana bila presudan faktor.

 

 

Ovo boldano je tragikomicno. Vjerojatno gledanje weba na mobitelu pocima od iPhone6. Drugi proizvodjaci su bili prenapredni a cim nesto ima prefiks "pre" znaci nije dobro? Apple je sa razvojem kasnio taman - idealno?

13 godina
neaktivan
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
BlueMax kaže...
Bilal kaže...
devotion kaže... 

Marketing je majka, evo i ekipa koja pije Coca-Colu kaže da im je odvratna u biti, ali je piju niti sami ne znaju zašto, opralo im mozak uz dozu kofeina.
Marketing je čudo jedno neviđeno, toliko čudo da može prodavati desetljećima nešto inferiorno, loše i skupo. Eee da je nama malo marketinga u lijepoj njihovoj, pa gdje bi nam bio kraj, ali valjda smo većinom tehničko-inženjerski nastrojeni tip ljudi, jbg ;-)

 Ja volim Colu, i to nema nikakve veze sa Coca Cola marketingom. Istina da je Coca Cola najbolja, a od Pepsija su mi bolje i neke lokalne Cole. A pio sam svakakvih. Sinalco ima isto dobru Colu, ima ova lokalna Sarajevska Sky Cola. Bila je onda neka jafa Cola i još mnoge. Pepsi mi je nekako najblaži od svih, ali i njega volim popit. Tako da nema veze sa marketingom.

Meni nije jasno šta ljudi vide u pivi. Ja sam je davno pio, ono radi fore. Ali niti se čovjek od nje može napit, a kad malo razmisliš okus joj je nikakav. Sad bi radije bilo kakav sok popio prije nego pivu...

 E, bravo, Coca Cola vs Pepsi je idealan primjer za anlalizu moci marketinga.

 

Dva razlicita testiranja:

 

U prvom je uzeta random skupina potrosaca od kojih se 65% izjasnilo da vise voli Coca Colu, 23% vise voli Pepsi a 12% ih je reklo da im je svejedno. Nakon blind testiranja (pice im je posluzeno u neoznacenim casama) rezultat je bio totalno suprotan. 51% ih je kao bolje pice izabralo Pepsi, 44% Coca Colu a samo 5% je reklo da im je svejedno.

 

 

Na to se veze drugi test kad je velika skupina onih koji su tvrdili isto ko ti, da je Coca Cola puno bolja od Pepsi i tvrdili kako je razlika nebo-zemlja dovedeni da dokazu svoje tvrdnje. U prvoj fazi testa, jednako kao i u ranije spominjanome, posluzene su im Coca Cola i Pepsi u neoznacenim casama. 1% ispitanika reklo je da ne prepoznaje razliku a ostatak je sa 50% tocnoscu pogodio u kojoj casi je Coca Cola. Znaci matemematicka sredina tj. rezultat nagadjanja (malo u korist Pepsi).

 

Druga faza testa otisla je jos korak dalje u dokazivanju moci marketinga i manipuliranju podsvjesti potrosaca. Drugoj polovici ispitanika takodjer su ponudjene dvije neoznacene case samo sto je u obe bila Pepsi. Opet je mali postotak (2%) izjavio kako ne prepoznaje razliku (nisu rekli da to nije Coca Cola nego da ne znaju u kojoj je casi) dok je ostatak testiranih opet rezultirao pribliznom matematickom sredinom.

Nazalost ne sjecam se na kojem sam portalu to citao pa ne mogu zakaciti grafove s rezultatima.

 

Marketing igra na podsvijest. Ljudi misle da imaju vlastito misljenje o nekom proizvodu a u biti su zrtva manipulacije.

 

Cesto i na ovom forumu, od ljudi koji su nekim nevezanim temama dokazali da nisu idioti, procitam nekakve nebuloze a Apple je definitivno vodeca tema sto se toga tice. Prije dvije godine je 4" (ili 3,5") smartphone bio idealan i sve preko toga je bilo neprirodno, neupotrebljivo, glupo... da bi dvije godine kasnije taj diskutant pokusao argumentirati kako je tada zaista bilo tako dok je danas idealna dimenzija upravo ona koju ima novi iPhone. Ili na Primjeru Macbooka procitas kako jedan konektor, ne da nije velika mana, nego je vrlina.

 

Niko nije imun na marketing samo je pitanje koliko netko u razmisljanjima ima onih svojih a koliko onih za koje misli da su njegova.

 

 Ne znam za druge, ali ja ću uvijek znati razliku. Rekao sam već da volim popiti i jednu i drugu. A znaš u čemu je razlika? Kao što sam rekao Pepsi je preblag. Mogao bih Pepsija popiti litar na ex, a Coca Cole ne možeš par gutljaja...

1domagoj1 kaže...
Bilal kaže...

Ja volim Colu, i to nema nikakve veze sa Coca Cola marketingom. Istina da je Coca Cola najbolja, a od Pepsija su mi bolje i neke lokalne Cole. A pio sam svakakvih. Sinalco ima isto dobru Colu, ima ova lokalna Sarajevska Sky Cola. Bila je onda neka jafa Cola i još mnoge. Pepsi mi je nekako najblaži od svih, ali i njega volim popit. Tako da nema veze sa marketingom.

Meni nije jasno šta ljudi vide u pivi. Ja sam je davno pio, ono radi fore. Ali niti se čovjek od nje može napit, a kad malo razmisliš okus joj je nikakav. Sad bi radije bilo kakav sok popio prije nego pivu...

Nisi pio dobro pivo!

Da se razumijemo, Karlovacko, Zuja, Pan i sl. ne da nisu dobra piva, nego je pitanje da li to uopce i jesu piva ili samo pofarbana voda. :D

 Ja sam iz Bosne, tako da nisam ništa od toga pio :D

Nekad bilo fora, u osnovnoj i srednjoj. Odavno to više ne pijem. A sve je to otprilike isto.

16 godina
odjavljen
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
BlueMax kaže...

Apple je sa razvojem kasnio taman - idealno?

Ne nužno. Kad spominjem ekrane, govorim o potrebi i tu ima jedan zanimljiv primjer: sjećaš li se izgleda sučelja ICQ-a, Trilliana i čak MSN-a? A pogle sad Skype :D - Treba ti 27" samo za to smeće.

 

Ti si gledao mail... pa da, gledao sam ga i ja na Sony E P1. No, surfao po webu? Ne. U to vrijeme je web bio očajan na mobitelu. WAP? Jao. Bio je i dugo vremena do pojave RWD pokreta (i buzzworda). Ja ne kažem da potreba nije postojala, ali Apple ne kreira proizvode za rubne slučajeve, već za mase. U Hrvatskoj neki Apple smatraju statusnim simbolom, ali gle, u SAD-u ćeš svaki mobitel platiti $199. Da njima kažeš da ima ekipe koja iPhone plati $2000 u Hrvatskoj, mislili bi da si lud.

 

Vjerovao ili ne, korisnici mobitela nisu inženjeri i arhitekti, nego većinom ljudi koji su samo korisnici tehnologije. ogroman broj tih ima stav da je iPhone 6 Plus "televizija", "kapula", "zid" i sl. Ja obožavam svoj Nexus 6 zbog veličine kad želim na web, ali ga ne nosim van ureda jer je zaista uređaj za u prtljažnik. I dalje imaš većinu onih koji, kao ja, smatra da je phablet proizvod za usku nišu. Želim reći da je tek pritisak Android zajednice stvorio više korisnika u toj niši i prisilio Apple na povećanje. Vjerujem da nisam jedini koji bi radije da su ostali na 4". iPhone 5 mi je stao u šaku, džep, torbu, a ovaj je već u gabaritima kad mi može ispasti.

 

Pitanje veličine ekrana je odluka za prodaju, ciljanje korisnika koji su u većini, kojima treba porizvod gdje se može izvući profit. To je ino što Apple radi dobro, uz kvalitetu proizvoda, a to vidimo po stanju na računu firme.

14 godina
neaktivan
offline
Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvalan)

Jedna stvar koja me je kod notebook proizvodjaca oduvijek smetala je sto ce navesti specifikacije za sve zivo (cak koliko CPU ima cache memorije) dok podatke od displayu skrivaju kao zmija noge.

A meni je bas taj podatak jedan od glavnih kriterija za kupnju - kod Jabuke se dobije jedan od najboljih displaya. I ne moram traziti i potrositi dane citajuci recenzije da bih pronasao koji laptop ima vrhunski display..  no ne svidja mi se sto ga ne mogu upgrejdati (memoriju ili ssd sto je kod win notebookova normalno).

 

Kod tableta, imam iPad gen 1 i nedavno sam kupio 2 android ipad air clona (Onda v989).  Imaju "retina" display, no svjetloca displaya je upola manja nego kod orginala. U normalno osvjetljenom prostoru su OK. Citanje eBook knjiga i sl je takodjer OK. Gledanje filmova/serija/video streaming navecer je OK. Najveci nedostatak je trajanje baterije, ca 5-6 h, no to je i prednost kad imate djecu, pa ne mogu "beskonacno" visiti na njima kao na originalu. Nema updejta Androida, jer to ovisi o proizvodjacu i to je veliki minus. Rootao sam ga i instalirao ad blocker, radi super.

 

Kod Jabuke me smeta sto nema file sistem i utor za sd karticu, rootanje nije sluzbeno podrzano. Plus je sto kontinurirano stizu updejtovi za iOS. Mrzim reklame koje ne mogu iskljuciti.

 

Kod smartphonova mi je slicno. Na iPhone sam dobio sve OS updejtove, na S3 mini niti jedan. Konektor za punjenje na Jabuki mi je genijalan (ne mozes fulati) u odnosu na micro usb.

 

Sat od Jabuke? Ne znam za sto bih ga koristio. Mozda za par godina, ukoliko koncept do tada prezivi i pronadje neku svrhu. Za sada, ne hvala.

 

Niti jedan od mobilnih uredjaja ne pogadja 100% sa moje liste zelja, dakle sve je to nekakav kompromis. Ne volim customer lock-in sto sad svi pokusavaju napravit i otezati prelazak sa jedne platforme na drugu.

 

Generalno, kad nisam opterecen sa budgetom, radje cu si kupit Apple nego analogni Android uredjaj (u istom cijenovnom razredu). A i bolje se prodaju kao polovni uredjai.

 

Pa sad da li mi je mozak ispran ili sto?

 

 

 
2 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Što me Apple naučio (i na čemu sam mu zahvala
Rich idiots from instagram - stackaju ajfonove ko domino, poznati combo ajfon-apple watch-don perinjon, ajfon-stack love-poker chipovi... Mislim da je ajfon statusni simbol diljem svijeta, ne samo kod nas.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice