Zato jer je istina. Zaključak izvedi pomoću pridodanih video uradaka. Stavi očale da vidiš tko i kako se parkira. I tko im dadne dozvolu da voze.
http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/road-and-rail-transport/11605509/Women-are-after-all-better-drivers-than-men.html
Zene su super vozaci dok voze, ali vecina zena prestane vozit kad je u vezi i jednostavno nisu isti vozaci kao nekad. npr. moja punica je nekad mogla vozit rally i F1 ali nakon skoro desetljeca voznje s drugima vozi ko kumica. Jednostavno nema te prakse i treba vise vozit.
Isto bi se desilo muskome ali reci da muski ne zna vozit je nedopustivo.
Vjerojatno je računalo krivo.
Poznato je da računala naginju alkoholizmu, iskrivljavanju istine, malverzacijama te postoje indicije da računala ponekad znaju odraditi kompletne lažne simulacije i njihove rezulate ostaviti u svojim zapisima radi ostvarivanja nadoknade za štetu koju su sama skrivila.
A možda se ženi samo svidio okretni moment pa je poželjela napraviti još jedan krug autom.
Potvrđeno je od bliskih izvora koji su proučavali crnu kutiju spornog automobila.😂
Zanimljivo ima dosta "običnih" automobila koji bi bez obzira na puni gas pritisnulo kočnicu. Dakle ako kreneš preblizu u zaobilaženje nekog parkiranog auta doslovno te ukopa na mjestu, a isto tako bi te pred zidom zaustavio prije zida, ta se funkcija naravno može isključiti , ali si onda ti odgovoran a ne programeri. Prem tome ovdje je ili kriv korisnik ako je isključio takvu funkciju ili programer ako to nije predvidio jer je to standardna opcija većine automobila (ide uz parkirne senzore i senzore mrtvog kuta).
Da budem precizniji ako nema te funkcije, kriv je onaj tko je pisao listu funkcija,jer bi za te novce i brdo koda u tom autu to trebalo postojati....
[...] te se zabio u zidkuće svog vlasnika.
Da.. Ameri svasta nazivaju zidom. Zato im kucu odnese malo jaci vjetar (na kojem mi susimo prsut).
Sjecam se jedne Dvorakove kolumne u Bug-u, koji je na tvoju izjavu kontrirao - vi na balkanu imate ratove svakih par desetljeca pa ni zidane kuce dugo ne traju :)
[...] te se zabio u zidkuće svog vlasnika.
Da.. Ameri svasta nazivaju zidom. Zato im kucu odnese malo jaci vjetar (na kojem mi susimo prsut).
zato se i radi tako da bude jeftino i lako novi sagraditi
Zašto bi gradio novu čim puhne jači vjetar? To samo mogu budale. Gledao sam dosta dokumentarnih programa o tim njihovim naseljima koja budu kompletno uništena. I onda neki grade kuće od blokova od 10 cm, i to zovu kućama otpornim na uragane. A većina budala i dalje pravi ove od špere... Dok kod nas nema kuće koja nema vanjske zidove ispod 20 cm. I još barem 10 cm fasade...
[...] te se zabio u zidkuće svog vlasnika.
Da.. Ameri svasta nazivaju zidom. Zato im kucu odnese malo jaci vjetar (na kojem mi susimo prsut).
zato se i radi tako da bude jeftino i lako novi sagraditi
Zašto bi gradio novu čim puhne jači vjetar? To samo mogu budale. Gledao sam dosta dokumentarnih programa o tim njihovim naseljima koja budu kompletno uništena. I onda neki grade kuće od blokova od 10 cm, i to zovu kućama otpornim na uragane. A većina budala i dalje pravi ove od špere... Dok kod nas nema kuće koja nema vanjske zidove ispod 20 cm. I još barem 10 cm fasade...
cijeli njihov sistem se temelji da ništa nije trajno, tako da im je u biti i u interesu da ti svako malo oluja odnese kuću i sve u njoj pa da kupuješ sve od nule, nama je to nepojmljivo ali njima je to jednostavno tako, možda jesu budale, možda taj sistem ima mana, ali gledajući objektivno i dalje nas debelo šišaju po BDP-u a mi smo kao pametni. ja osobno nikad nebi živio u takvoj kući to mogu samo glupi amerikanci
[...] te se zabio u zidkuće svog vlasnika.
Da.. Ameri svasta nazivaju zidom. Zato im kucu odnese malo jaci vjetar (na kojem mi susimo prsut).
zato se i radi tako da bude jeftino i lako novi sagraditi
Zašto bi gradio novu čim puhne jači vjetar? To samo mogu budale. Gledao sam dosta dokumentarnih programa o tim njihovim naseljima koja budu kompletno uništena. I onda neki grade kuće od blokova od 10 cm, i to zovu kućama otpornim na uragane. A većina budala i dalje pravi ove od špere... Dok kod nas nema kuće koja nema vanjske zidove ispod 20 cm. I još barem 10 cm fasade...
cijeli njihov sistem se temelji da ništa nije trajno, tako da im je u biti i u interesu da ti svako malo oluja odnese kuću i sve u njoj pa da kupuješ sve od nule, nama je to nepojmljivo ali njima je to jednostavno tako, možda jesu budale, možda taj sistem ima mana, ali gledajući objektivno i dalje nas debelo šišaju po BDP-u a mi smo kao pametni. ja osobno nikad nebi živio u takvoj kući to mogu samo glupi amerikanci
Ovo su drvene kuce a ove supice koje rade Ameri su cisto *ranje.
...,zato jer da gas s nule direkt na 100% dođe odjednom mi nema smisla ako je vozać pritiska gas, ...
Zapravo ima jako puno smisla ako je vozac/ica pritisnuo/la "kocnicu" koja je u stvari bila gas. To zapravo ima i najvise smisla jer kocnicu nagazis koliko ide, a ako se zabunila i nagazila gas koliko ide to objasnjava zasto je gas dosao do 100%.
da ali ne objašnjava ovo, gas 0% > 100%
kad bi trebalo bit 0% > 25% > 50% > 100% ili kako god.
tj bez obzira koliko jako se stisne gas, papućica se nemože teleportirat na 100% i preskoćit sve između, dok kvar na elektronici može preskoćit sve između.
...,zato jer da gas s nule direkt na 100% dođe odjednom mi nema smisla ako je vozać pritiska gas, ...
Zapravo ima jako puno smisla ako je vozac/ica pritisnuo/la "kocnicu" koja je u stvari bila gas. To zapravo ima i najvise smisla jer kocnicu nagazis koliko ide, a ako se zabunila i nagazila gas koliko ide to objasnjava zasto je gas dosao do 100%.
da ali ne objašnjava ovo, gas 0% > 100%
kad bi trebalo bit 0% > 25% > 50% > 100% ili kako god.
tj bez obzira koliko jako se stisne gas, papućica se nemože teleportirat na 100% i preskoćit sve između, dok kvar na elektronici može preskoćit sve između.
Pa tko kaže da se "teleportirala" na 100% bez ijedne međuvrijednosti (mislim da sam negdje pročitao da je na Tesli za kontrolu reglera 65.539 - 16-bitni int). To je tvoj zaključak i to iz čista mira. Žena je stisnula i krajnja vrijednost je bila puni otklon papučice gasa, 100%.
...,zato jer da gas s nule direkt na 100% dođe odjednom mi nema smisla ako je vozać pritiska gas, ...
Zapravo ima jako puno smisla ako je vozac/ica pritisnuo/la "kocnicu" koja je u stvari bila gas. To zapravo ima i najvise smisla jer kocnicu nagazis koliko ide, a ako se zabunila i nagazila gas koliko ide to objasnjava zasto je gas dosao do 100%.
da ali ne objašnjava ovo, gas 0% > 100%
kad bi trebalo bit 0% > 25% > 50% > 100% ili kako god.
tj bez obzira koliko jako se stisne gas, papućica se nemože teleportirat na 100% i preskoćit sve između, dok kvar na elektronici može preskoćit sve između.
Ok ali gdje točno piše da je gas otišao sa 0% direkt na 100%? To se ne spominje nigdje u članku. Piše jedino "kada je odjednom pedala gasa pritisnuta do kraja (100%)", što znači da je pritisnuta do kraja, nije opisan način na koji je otišla do 100%.
"We analyzed the vehicle logs which confirm that this Model X was operating correctly under manual control and was never in Autopilot or cruise control at the time of the incident or in the minutes before. Data shows that the vehicle was traveling at 6 mph when the accelerator pedal was abruptly increased to 100%. Consistent with the driver’s actions, the vehicle applied torque and accelerated as instructed. Safety is the top priority at Tesla and we engineer and build our cars with this foremost in mind. We are pleased that the driver is ok and ask our customers to exercise safe behavior when using our vehicles.”
mogli su napisat jednostavno da je gas pritisnut umjesto koćnice,čemu ovo odjednom 100%.
mogli su napisat jednostavno da je gas pritisnut umjesto koćnice,čemu ovo odjednom 100%.
Zato jer gas nije dugme s dvije vrijednosti nego analogna poluga s bezbroj vrijednosti i rasponom od 0% do 100%.
Takodjer, senzorij za input je odvojen od same kontrolne elektronike, a sve to je kompletno odvojeno od kanala za crnu kutiju. U suprotnom, sta ce ti takva crna kutija?
Sto se tice prijasnjeg posta - moje razumijevanje materije je cisto dovoljno da mogu sa sigurnoscu tvrditi da u Teslinoj elektronici nema nikakvog preskakanja napona niti pojacavanja par volti ovdje i ondje koje bi destabiliziralo cijeli automobil.
Kontrolna elektronika je digitalna i ortogonalna nad HV pogonom, a motor nije sklepan u garazi da sam od sebe 'posandrca' i zbog par volti imaginarnog preskakanja odjednom da punu snagu, vec kao svaki hardver produkcijske kvalitete odgovara na instrukcije. Nek u nekom hipotetickom svijetu i preskoci napon, i neka neki cudni cip odluci to pojacati i invertirati bit - motor ce jednostavno otpiliti instrukciju jer ju em ne poznaje, em ne spada korektno u stream.
Auto bez toga bi mozda prosao norme sigurnosti u RH, ali u US sigurno ne, a sa cijenom od 100K $ moze svatko normalan zakljuciti da im je postrojenje, od R&D preko proizvodnje do QA top-notch.
Imaginarni problemi o kojima ti naglabas spadaju u poznavanje hobi elektronike 90ih, ne u ono sto se danas proizvodi. Moj toster vrti strippani Linux na embeddanom CPU-u, HD filmovi se daju vrtiti na CPU-u 40$ (rPI), moja bedasta Acura ILX od 40K $ sama ubrzava i koci za autima i skrece po autoputu, a ti fantaziras o tome da vrhunac automobilske tehnologije prolupa jer je negdje preskocio napon i sad se to pojacalo i zbunilo motor.
Kako rekoh, daj, dude...
"
Tko normalan stisce gas do kraja, a pogotovo na parkingu. Ovo mi vise izgleda kao softverski bug nego ljudska greska. Greska u senzoru, komunikaciji...
Prije par godina auto mi bio parkiran ispred kuće. Na suprotnoj strani ulice susjeda sjeda u svoj auto i kreće. Stišće gas do kraja i prelazi cestu i zabija se u moj auto u full gasu. Zabila mi vrata do pola sica. Još bi te jednom pitao, tko normalan stišće gas do kraja a silazi s trotoara i ukljućuje se u promet. Naravano, auto koji je vozila nema računalo...
mislim da je manje više klasićni H-most u pogonu,ili neka teslina specijalna verzija ali isto u principu,isti ako ima grešku/kvar može ovo napravit. i isto tako vjerovatno je throttle senzor na takvom mjestu da se zapravo nemože dokućit iz te kutije dali je problem bio u elektronici ili pritisnutoj papućici,naravno može bit i problem u samoj papućici pošto je ista elektronska. oba problema su mi nekako vjerovatnija nego da netko tko ima vozaćku pritisne gas umjesto koćnice ,zato jer da gas s nule direkt na 100% dođe odjednom mi nema smisla ako je vozać pritiska gas,a ima mi smisla da je probilo negdi na ulazu u pogonsku elektroniku par volti koji su nakon pojaćanja odmah dovoljni da s 0 na 100% gasa odjednom daju.
mislim da svi elektro automobili (čak i u ovoj raspadnutoj hrvatskoj) po zakonu moraju imat onaj veliki crveni killswitch glavnog napona pri ruci,baš se pitam zašto.
Mogućnost takvog kvara uvijek postoji, ali da takav kvar napravi problem dovoljno dugo da se auto zabije u zid (dovoljno ga ubrza) i nakon toga popravi? Osim toga, iz podataka se uvijek može zaključiti logično objašnjenje, iako sve ovisi koje se vrijednosti bilježe i kakav je senzor.
Ako je panično išla stisnit kočnicu u autu kojeg inače ne vozi, mogla je promašiti pedalu, a s obzirom na otpor kočnice, to bi moglo rezultirati popriličnim gasom. Uz veliko, a pogotovo neočekivano, ubrzanje. kod ljudi koji nisu vozili takve aute se zna dogoditi refleks da se pokušaju oduprijeti nogama, pri čemu stisnu gas do kraja.
.Zato jer gas nije dugme s dvije vrijednosti nego analogna poluga s bezbroj vrijednosti i rasponom od 0% do 100%.
...a sa cijenom od 100K $ moze svatko normalan zakljuciti da im je postrojenje, od R&D preko proizvodnje do QA top-notch.
... a ti fantaziras o tome da vrhunac automobilske tehnologije prolupa jer je negdje preskocio napon i sad se to pojacalo i zbunilo motor.
kolega prije je napisa koliko toćno vrijednosti , ako je njihova crna kutija registrirala 0% pa 100%, kako su napisali -odjednom- a nije registrirala ništa između, to je onda kvar elektronike jer da je gospođa stisla gas moralo je bit nešto između tu se slažemo.
ne kažem da nije moguće da je gospođa pritisla gas ,kažem da mi je razumno da je kvar u elektronici.
svak normalan zna da se elektronika kvari ,bez obzira iz koje je godine i koliko fensi naziva sadrži i koliko košta proizvodnja i ko je vlasnik.
pošto govoriš da ti toster vrti linux u skladu s 2016-tom godinom ,onda ti je sve valjda jasno.
ako si uvjeren da je visoka cjena garancija da se neće ništa pokvarit u krivu si.
može sve bit u redu do samog invertera i da se ovo dogodi, bez ikakvog raćunala i instrukcija.
btv ovo je forum i služi za raspravu, ne moramo se slagat ali nisam tu doša da mi neki klinac sudi o poznavanju elektronike pa se od onakvih komentara suzdrži .
.Zato jer gas nije dugme s dvije vrijednosti nego analogna poluga s bezbroj vrijednosti i rasponom od 0% do 100%.
...a sa cijenom od 100K $ moze svatko normalan zakljuciti da im je postrojenje, od R&D preko proizvodnje do QA top-notch.
... a ti fantaziras o tome da vrhunac automobilske tehnologije prolupa jer je negdje preskocio napon i sad se to pojacalo i zbunilo motor.
kolega prije je napisa koliko toćno vrijednosti , ako je njihova crna kutija registrirala 0% pa 100%, kako su napisali -odjednom- a nije registrirala ništa između, to je onda kvar elektronike jer da je gospođa stisla gas moralo je bit nešto između tu se slažemo.
ne kažem da nije moguće da je gospođa pritisla gas ,kažem da mi je razumno da je kvar u elektronici.
svak normalan zna da se elektronika kvari ,bez obzira iz koje je godine i koliko fensi naziva sadrži i koliko košta proizvodnja i ko je vlasnik.
pošto govoriš da ti toster vrti linux u skladu s 2016-tom godinom ,onda ti je sve valjda jasno.
ako si uvjeren da je visoka cjena garancija da se neće ništa pokvarit u krivu si.
može sve bit u redu do samog invertera i da se ovo dogodi, bez ikakvog raćunala i instrukcija.
btv ovo je forum i služi za raspravu, ne moramo se slagat ali nisam tu doša da mi neki klinac sudi o poznavanju elektronike pa se od onakvih komentara suzdrži .
“We analyzed the vehicle logs which confirm that this Model X was operating correctly under manual control and was never in Autopilot or cruise control at the time of the incident or in the minutes before. Data shows that the vehicle was traveling at 6 mph when the accelerator pedal was abruptly increased to 100%. Consistent with the driver’s actions, the vehicle applied torque and accelerated as instructed. Safety is the top priority at Tesla and we engineer and build our cars with this foremost in mind. We are pleased that the driver is ok and ask our customers to exercise safe behavior when using our vehicles.”
Kažu da je iznenada pritisnuta do 100%, ne da nije registrirala ništa između, što je u skladu s time da je pomješala papučice.
"We analyzed the vehicle logs which confirm that this Model X was operating correctly under manual control and was never in Autopilot or cruise control at the time of the incident or in the minutes before. Data shows that the vehicle was traveling at 6 mph when the accelerator pedal was abruptly increased to 100%. Consistent with the driver’s actions, the vehicle applied torque and accelerated as instructed. Safety is the top priority at Tesla and we engineer and build our cars with this foremost in mind. We are pleased that the driver is ok and ask our customers to exercise safe behavior when using our vehicles.”
mogli su napisat jednostavno da je gas pritisnut umjesto koćnice,čemu ovo odjednom 100%.
"Abruptly" znaci naglo ili iznenadno pritisnuto na 100% (drugim rijecima, odjednom stisnes papucicu do kraja), a ne da nema nikakvih vrijednosti izmedu.
S obzirom da je rijec o elektromotoru koji odmah razvija gotovo maksimalni okretni moment (zato mu nisu niti potrebne brzine, i zato je osnovni model za ~2.5 sek na 100 km/h), nije nikakvo cudo da je za tili cas zavrsila u zidu.
Ispricavam se svima na nekulturnosti.
Testiranje svake instance koja izlazi iz tvornice sa produkcijske trake.
http://www.autoblog.com/2013/08/14/tesla-model-s-quality-check-video/
Za ocekivati je da je svaki feature prethodno bio u R&D/prototype odjelu, gdje je proveo barem 18 mjeseci prije nego su se uopce usudili sastaviti (skupu) proizvodnu traku za to.
Za ocekivati je da je svaki feature prethodno bio u R&D/prototype odjelu, gdje je proveo barem 18 mjeseci prije nego su se uopce usudili sastaviti (skupu) proizvodnu traku za to.
to je potvrda za ispravnost vozila isto koliko je vozaćka dozvola potvrda da gospođa nije napravila grešku.
[...] te se zabio u zidkuće svog vlasnika.
Da.. Ameri svasta nazivaju zidom. Zato im kucu odnese malo jaci vjetar (na kojem mi susimo prsut).
zato se i radi tako da bude jeftino i lako novi sagraditi
Dodi malo oko Karlobaga vidi kako se rade kuce i krovovi koji bez problema opstanu na orkanskim burama :)
U jednom mjerenju je na udare bilo izmjereno 248 km/h. Zatim je odnjela mjernu stanicu :D
Ne kazem da nije stisla gas gospodja,
nema smisla sljepo vjerovat tesli, bas bi javno priznali da im se potkrala greska na tako skupom autu, ako i je. Mos mislit.
uvijek je kriv vlasnik vozila/vozač, odn. nekakav oblik humanoida (pješak, biciklist, baba-trkačica ...). nikad se još nije dogodilo (i neće) da kao krivac bude priznat njegov/njezin pas/papiga/iguana/slon/žirafa/zamorac, auto (računalo, fergazer, getriba, sajla ručne ...). ak ne vjerujete meni, pitajte muriju. uvijek vrijedi ona univerzalna birokratska "način vožnje niste prilagodili uvjetima u prometu".
uvijek je kriv vlasnik vozila/vozač, odn. nekakav oblik humanoida (pješak, biciklist, baba-trkačica ...). nikad se još nije dogodilo (i neće) da kao krivac bude priznat njegov/njezin pas/papiga/iguana/slon/žirafa/zamorac, auto (računalo, fergazer, getriba, sajla ručne ...). ak ne vjerujete meni, pitajte muriju. uvijek vrijedi ona univerzalna birokratska "način vožnje niste prilagodili uvjetima u prometu".
Da nadopunim: rupe na cestama, po japanski samajama, pa snijeg uvijek iznenadi cestare, pa sve više divljači na cesti, a lovci, koji ih hrane, nemaju nikakve veze sa time kad ti iskoči pred auto i napravi krš, itd. itd. Banda samo po vozačima udara. A mafija u Stanicama za tehnički pregled!!! Kakvi krševi voze po cesti, a kad dođe do prometne njih nitko da spomene kako su prošli na pregledu. Strašno šta se radi. E moja braćo napaćena i za pamet uskraćena.
uvijek je kriv vlasnik vozila/vozač, odn. nekakav oblik humanoida (pješak, biciklist, baba-trkačica ...). nikad se još nije dogodilo (i neće) da kao krivac bude priznat njegov/njezin pas/papiga/iguana/slon/žirafa/zamorac, auto (računalo, fergazer, getriba, sajla ručne ...). ak ne vjerujete meni, pitajte muriju. uvijek vrijedi ona univerzalna birokratska "način vožnje niste prilagodili uvjetima u prometu".
Krivo, vozač je odgovoran u prometu, dok zakon predviđa i odgovornost treće strane zadužene za prometne površine i signalizaciju (iako kod se kod nas rijetko provodi). Međutim, ukoliko postoji greška na vozilu za koju je proizvođač znao ili trebao znati, prema zakonu u zaštititi potrošača i zakonu o obaveznim odnosima, vozač može utužiti svu uzrokovanu štetu od proizvođača.
Krivo, vozač je odgovoran u prometu, dok zakon predviđa i odgovornost treće strane zadužene za prometne površine i signalizaciju (iako kod se kod nas rijetko provodi). Međutim, ukoliko postoji greška na vozilu za koju je proizvođač znao ili trebao znati, prema zakonu u zaštititi potrošača i zakonu o obaveznim odnosima, vozač može utužiti svu uzrokovanu štetu od proizvođača.
ukratko: uvijek je kriv čovjek. nikad stvar.
Crne kutije? Pa sto je ovo doslo da nemogu ni slupat auto, a da ne sazna sto sam kada i koliko pritisnuo...