Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka

poruka: 81
|
čitano: 14.466
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka".
14 godina
neaktivan
offline
Re: Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka
Bilal kaže...

 Greyp kad god se spomene u vezi Rimca, kaže se sister company. Nigdje nisam vidio da se Rimac hvali sa "izumom" Greypa. - Off topic.

Mirko935 kaže...

 

 Pa onda slabo čitaš... A i ovo spominjanje Greypa ti je on topic?

ludizao kaže...

 Šta je on topic sa ovim? Rimčev otac? Concept One? Greyp? Kontraargumenti? Na šta? Niko nije testirao Concept One? Riječ je o boldanom, kojeg je vozio Tajima, a ne o Concept One-u.

Concept One je više puta spomenut kao tech show, što i jest. Ali ni to nije prepreka da ga neko kupi, kao što neki i jesu... Za one koji su zainteresirani za tu tehnologiju dovoljni su i rezultati sa dinamometra, kao što je bilo dovoljno i Tajimi. A ne neki cestovni testovi tech show auta...

 Davno sam čitao neki intervju u kojem je objašnjavao koliko je toga on napravio na tom biciklu jer na onima prije nije valjalo. Ali jbg, ne mogu naći članak sad. nvm, Rimac je dobrica ako ti kažeš da je tako.

 

Slabo čitam... Tko mi je rekao šta? Osim ovoga da je imao problema s kočnicama? Znamo to svi, ja i dalje pitam kako je Miller sa prednjim pogonom i pola snage na pola dionice bez TV đinđi i ostalog toliko brži od ovoga s problematičnim kočnicama zadnjih 1 km? Ili Tajima ne zna voziti, što baš i ne možemo reći, ili ipak taj auto nije toliko unaprijeđen od 2 godine ranije kad je imao samo 670 KS i obične LSD-ove (ako se ne varam) i 15 s lošije vrijeme.

 

Rezultati s dinamometra mi govore koliko dobro radi torque vectoring? Kako se navodni superauto ponaša u stvarnoj vožnji i na stazi? Interesting...

 

just_dont kaže...

evo upravo pročitao

 

http://autostart.24sata.hr/milijun-dolara-izbrojio-je-dr-paul-runge-oftalmolog-iz-sarasote-u-floridi-za-prvi-hrvatski-auto-2145

 

izgleda je jednog prodao, i to nakon što ga je čovjek vozio 7 dana, znači nije uzeo na neviđeno, di je ekipa koja priča da je njegov auto imaginaran i samo na papiru?

 Jeeeeee Sad kad je peti put prodao prvi auto, možemo očekivati i neko testiranje na Nordschleife?

 

 

12 godina
neaktivan
offline
Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka

Pogledaj kolika je razlika između Mercedesa i Manora u F1. A imaju isti motor, i približno istu težinu... Zamisli onda kakva je razlika u 300 kg, kako je neko spomenuo u ovoj temi, koliko je lakši taj prvoplasirani bolid od Tajiminog...

 
0 1 hvala 0
14 godina
online
Re: Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka
Bilal kaže...

Pogledaj kolika je razlika između Mercedesa i Manora u F1. A imaju isti motor, i približno istu težinu... Zamisli onda kakva je razlika u 300 kg, kako je neko spomenuo u ovoj temi, koliko je lakši taj prvoplasirani bolid od Tajiminog...

Pa to je onda Rimčev problem.

Šta on nije složio 300kg laški pogonski sustav? Ajd da je 100kg ostatak auta teži, šta nije lik složio 200kg lakši sustav? 

 

Kak sad to, tamo neki autsajderi latvijci sklepali efikasniji i bolji sustav od hrvatskog novog nikole tesle, stvoritelja najboljeg električnog auta na svijetu?

8 godina
offline
Re: Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka
mystik kaže...
just_dont kaže...

evo upravo pročitao

 

http://autostart.24sata.hr/milijun-dolara-izbrojio-je-dr-paul-runge-oftalmolog-iz-sarasote-u-floridi-za-prvi-hrvatski-auto-2145

 

izgleda je jednog prodao, i to nakon što ga je čovjek vozio 7 dana, znači nije uzeo na neviđeno, di je ekipa koja priča da je njegov auto imaginaran i samo na papiru?

 Opet s*reš kvake. Ekipa pita da li njegov auto ima performanse na cesti jednake onima koje mate kaže na papiru. JEL TI TEŠKO SHVATIT TO?

 

Na stranu prodanog auta. Po već 4523582 put prodaje PRVI auto. Taj amer je i 2014. kupio taj auto, i 2015. je kupio auto, evo sad opet 2016. amer kupuje prvi C_1, ovaj put nakon što ga je vozio 7 dana. 

Doduše, 7 dana je vožen, a na slika i videa auta u akciji ima ravno 0. 

ekipa pita svašta a ja nisam Rimčev glasnogovornik da znam sve odgovore, pišem ono što znam (pročitam) a ekipa je pričala i da je njegov auto imaginaran i samo na papiru, pa eto netko je i kupio taj auto, pa makar bio i na papiru (a nije), čovjek iskeširao milju $ za neki proizvod, ako mene pitaš to je za HR prilike nenormalno velik uspjeh, koliko ljudi (firmi) u HR mogu za jedan svoj proizvod dobiti milju $?

 

i onda srati po takvom čovjeku, pa to samo govori o ekipi koja sere, klasični hrvatski jal

15 godina
offline
Re: Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka
Amo napravit elektricni auto.
Evo izgleda da ima masu pametnih ljudi na forumu, iz dobrih hrvatakih obitelji koje znaju podrijetlo novca...
Osim pameti i velikog postenja vidim i veliki interes za temu i ljude koji prate problematiku...

Na ovoj temi ljudi napisu svoje kvalifikacije i kako bi doprinjeli firmi i bug-vozilu.
Iz toga treba slozit strukturu firme.
Onda ce netko sklepat web stranicu di cemo pokazat umotvorinu bug-vozila i skupljat investitore nekakvim crowdfundingom i sl.

Zanimljivo bi bilo vidot koliki "uspjeh" bi dozivia bug-car i koliko investitora bi se skupilo...

Bug-car, hahaha
 
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka
Bilal kaže...

Pogledaj kolika je razlika između Mercedesa i Manora u F1. A imaju isti motor, i približno istu težinu... Zamisli onda kakva je razlika u 300 kg, kako je neko spomenuo u ovoj temi, koliko je lakši taj prvoplasirani bolid od Tajiminog...

 O, života mu, pa jel' ti mene zaje**vaš? Razlika...

Tajima cca 1500 kg, 1475 KS, znači 1 KS/kg, AWD i torque vectoring, nakon 19/20 km problemi s kočnicama

Miller cca 1200 kg, 1340 KS, 1,12 KS/kg, AWD i klasični LSD, nakon manje od pola utrke mu je ostalo 0,56 KS/kg i FWD

 

Kako je tu Miller u prednosti? Mora da sam ja glup ako ne vidim to :D Ja bih se kladio da je veći problem kad pola staze voziš auto koji se potpuno drugačije ponaša nego što si zamislio sa hrpom understeera koji jedva uspijeva uhvatiti nešto gripa naprijed (i samo pola snage, skoro zaboravih) nego kad ti ode dio kočnica... Malo ranije kočiš i to je to. Sigurno je neugodno, ali Tajima je stari lisac, njemu ni ne trebaju kočnice tamo

 

Također, što mystik kaže, ovo je prilično otvorena skupina očito tako da nitko Velikom Rimcu nije branio da smanji masu kao ovi potpuno nepoznati Latvijci.

 

Btw, da se podsjetimo na moć benzina... Ovo je četvrtoplasirani Jeff Zwart, 9:46, tj. 14 sekundi sporije od Tajime

Obični (više-manje) 911 GT3 Cup od 1200 kg s dodanim turbom, obični stražnji pogon i nekih 800 KS iliti 0,66 KS/kg

 

Svaka čast električnim autima, ali kud njima odu ti silni kilovati, čak megavati u autima koji su dizajnirani samo za ovu utrku kad ih modificirana 911-ica stigne? I to unatoč manjoj gustoći zraka gore na ovoj utrci. Da ne spominjemo Loeba i njegov rekord.

 

just_dont kaže...

ekipa pita svašta a ja nisam Rimčev glasnogovornik da znam sve odgovore, pišem ono što znam (pročitam) a ekipa je pričala i da je njegov auto imaginaran i samo na papiru, pa eto netko je i kupio taj auto, pa makar bio i na papiru (a nije), čovjek iskeširao milju $ za neki proizvod, ako mene pitaš to je za HR prilike nenormalno velik uspjeh, koliko ljudi (firmi) u HR mogu za jedan svoj proizvod dobiti milju $?

 

i onda srati po takvom čovjeku, pa to samo govori o ekipi koja sere, klasični hrvatski jal

 Ali jal... Otkud je ta čudna riječ zadnjih godinu dana postala tako popularna?

 

Anyway, ne radi se o jalu, nego ako me zanima Porsche 918, odem na internet i nađem nekoliko reviewa, tekstova, videa gdje ga voze razni recenzenti, nađem Chrisa Harrisa kako se za**bava s njim na stazi, nađem vrijeme koje može postići na Nordschleife itd. Isto za McLaren P1, Ferrari LaFerrari i bilo koji drugi aktualni superauto, sportski auto ili fu**ing Kiu Pride. Ali kad želiš vidjeti isto za navodni hrvatski superauto, šta nađeš? Nađeš 10 promo filmića i 7 filmića od 5 sekundi gdje u svakom Mate Rimac himself vozi taj auto.

 

Prije par godina sam mislio "kako cool, u hrvatskoj se radi možda najbolji auto na svijetu" i onda sam išao tražiti gore navedene stvari i shvatio da ništa ne postoji. Nema jednostavno. Tako da nema tu jala, nego dok mi netko neovisan (!) ne pokaže koliko je dobar taj auto, ja mu ne vjerujem. Vrlo jednostavno.

 

Btw, pouzdanost našeg superauta Rimčev Concept One 'zakuhao' u Zagrebu: Zvali su šlep službu | 24sata

Poruka je uređivana zadnji put čet 9.6.2016 9:49 (Mirko935).
11 godina
offline
Re: Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka
just_dont kaže...

evo upravo pročitao

 

http://autostart.24sata.hr/milijun-dolara-izbrojio-je-dr-paul-runge-oftalmolog-iz-sarasote-u-floridi-za-prvi-hrvatski-auto-2145

 

izgleda je jednog prodao, i to nakon što ga je čovjek vozio 7 dana, znači nije uzeo na neviđeno, di je ekipa koja priča da je njegov auto imaginaran i samo na papiru?

 

Cek malo,sta nije isti lik kupio taj auto prije 2 godine ? https://www.facebook.com/RimacAutomobili/posts/871943366152532

 

A u tom tekstu iz 24 sata se navodi da je auto narucen pocetkom ove godine.

 

Kao sto rekoh ranije,novinari danas su najobicnija PR sluzba.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka

Kupio ga opet, pa šta nikad nisi vidio da netko ponovno kupi svoj auto?

 

A taj lik ima i vlasnički udio u Rimcu. Samo kod nas ima to da se firma hvali time što je jedan od vlasnika firme kupio njihov proizvod, nakon što ga je kupio prije 2 godine.  Tko će znati kakve su to kombinacije...

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 9.6.2016 11:00 (Mirko935).
14 godina
protjeran
offline
Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka

U neku ruku cijenim trud Mate Rimca, zato kaj je te pare mogel ko i mnogi drugi sinovi tajkuna potrošit na skupe aute i jeftine ženske, alkohol i drogu i okolo gazit "po cveću i ljudima". Ali realno, kak je već rečeno: lako je s tuđim k***em po trnju mlatiti - Rimac junior nije napravil ništ, on je s parama, koje je njegov ćale otuđmanio i koje su ustvari krvavo zaradili radnici od kojih većina sad nema za kruh, platio one kaj znaju posel da mu naprave igračku s kojom se kur*i okolo i još muze nofce od države tak da mu japa more i dalje prat pokradene milijarde za sebe i ostale hohštaplere, ratne profitere, kvazi-tajkune i ostali ološ ljudskog roda koji cijedi već preko 20 godina ovu državu.

Od Rimca ja, vi i cela usrana država nemamo nikakve koristi niti ćemo ikad imat, on nikad nebu proizvodil ikakav "upotrebljiv" auto, premda je na prvu loptu izgledalo da oni ustvari koriste Concept One kao showcase za prezentiranje tehnologije koju će onda na veliko prodavat okolo, od toga i dalje nema ništ (kaj je, je, tome u prilog ide i činjenica da se u tu avanturu odlučil krenut u kod nas u Apsurdistanu), ja ne vidim nikakav iskorak u tehnologiji baterija ili samog motora koji more nadjeb*t Teslin po autonomiji i efikasnosti, daleko od toga da oko Tesle nije bilo na početku hype-a bez pokrića, ali danas imamo Teslu koja je itekak upotrebljiv auto i polako gravitira u domenu "običnog čovjeka". I s tim da je Teslina tehnologija, koja je ustvari jednostavna (izuzev invertera), javno dostupna s ciljem širenja popularnosti el. vozila.

 

Za razliku od Rimca koji svoju tehnologiju (za koju čitam okolo da je ustvari kupljena od "onija što znaju poso" i samo ju tweak-a i lijepi svoje značke gore) predstavlja ko nekaj "out of this world" a još nismo vidli mogućnosti u stvarnim uvjetima.

Najlakše je napucat šasiju sa kilowatima i sklepat ovjes da more tu snagu kolko - tolko izdržat i onda to prezentirat ko čudo svecko (nemojte ovo doslovno uzet jel). 

A za one koji tu bacaju spike tipa "najlakše je pljuvat po drugima, kaj sam nekaj ne postigneš" - pitam ja vas "di ste vi bili '91 ha?", jel vi znate u kakvoj vukojeb**ni od države živite, jel znate kolko uhljeba hranite mjesečno, jel vi znate kolko košta samo jedan kolut bakrene žice, kolko košta jedan tranzistor za inverter i još x^n-tu drugih stvari koje su potrebne za razvoj tehnologije, kolko se stvari moraš odreć da napraviš nekaj "novo" ako ti stari nije pokral milijarde i nemreš platit nekoga ko je teškom mukom steko znanja koja su potrebna za takav poduhvat. 

Ima  kod nas puno ljudi koji su doma u garažama sami sklepali električne tutače, i svakodnevno se stim tutačima voze okolo.

 

Dok Rimac napravi nekaj kaj bude za svaki dan i dostupno "svakome" onda ću mu možda "oprostit" način na koji je došo do para i tada i samo tada će mu "sredstvo opravdati cilj".

Eto, ode mi pauza za gablec... al nek sam ja vama reko.

 

 

Trust me, I'm a Jedi!
Moj PC  
8 2 hvala 0
15 godina
offline
Re: Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka
ITman kaže...

U neku ruku cijenim trud Mate Rimca, zato kaj je te pare mogel ko i mnogi drugi sinovi tajkuna potrošit na skupe aute i jeftine ženske, alkohol i drogu i okolo gazit "po cveću i ljudima". Ali realno, kak je već rečeno: lako je s tuđim k***em po trnju mlatiti - Rimac junior nije napravil ništ, on je s parama, koje je njegov ćale otuđmanio i koje su ustvari krvavo zaradili radnici od kojih većina sad nema za kruh, platio one kaj znaju posel da mu naprave igračku s kojom se kur*i okolo i još muze nofce od države tak da mu japa more i dalje prat pokradene milijarde za sebe i ostale hohštaplere, ratne profitere, kvazi-tajkune i ostali ološ ljudskog roda koji cijedi već preko 20 godina ovu državu.

Od Rimca ja, vi i cela usrana država nemamo nikakve koristi niti ćemo ikad imat, on nikad nebu proizvodil ikakav "upotrebljiv" auto, premda je na prvu loptu izgledalo da oni ustvari koriste Concept One kao showcase za prezentiranje tehnologije koju će onda na veliko prodavat okolo, od toga i dalje nema ništ (kaj je, je, tome u prilog ide i činjenica da se u tu avanturu odlučil krenut u kod nas u Apsurdistanu), ja ne vidim nikakav iskorak u tehnologiji baterija ili samog motora koji more nadjeb*t Teslin po autonomiji i efikasnosti, daleko od toga da oko Tesle nije bilo na početku hype-a bez pokrića, ali danas imamo Teslu koja je itekak upotrebljiv auto i polako gravitira u domenu "običnog čovjeka". I s tim da je Teslina tehnologija, koja je ustvari jednostavna (izuzev invertera), javno dostupna s ciljem širenja popularnosti el. vozila.

 

Za razliku od Rimca koji svoju tehnologiju (za koju čitam okolo da je ustvari kupljena od "onija što znaju poso" i samo ju tweak-a i lijepi svoje značke gore) predstavlja ko nekaj "out of this world" a još nismo vidli mogućnosti u stvarnim uvjetima.

Najlakše je napucat šasiju sa kilowatima i sklepat ovjes da more tu snagu kolko - tolko izdržat i onda to prezentirat ko čudo svecko (nemojte ovo doslovno uzet jel). 

A za one koji tu bacaju spike tipa "najlakše je pljuvat po drugima, kaj sam nekaj ne postigneš" - pitam ja vas "di ste vi bili '91 ha?", jel vi znate u kakvoj vukojeb**ni od države živite, jel znate kolko uhljeba hranite mjesečno, jel vi znate kolko košta samo jedan kolut bakrene žice, kolko košta jedan tranzistor za inverter i još x^n-tu drugih stvari koje su potrebne za razvoj tehnologije, kolko se stvari moraš odreć da napraviš nekaj "novo" ako ti stari nije pokral milijarde i nemreš platit nekoga ko je teškom mukom steko znanja koja su potrebna za takav poduhvat. 

Ima  kod nas puno ljudi koji su doma u garažama sami sklepali električne tutače, i svakodnevno se stim tutačima voze okolo.

 

Dok Rimac napravi nekaj kaj bude za svaki dan i dostupno "svakome" onda ću mu možda "oprostit" način na koji je došo do para i tada i samo tada će mu "sredstvo opravdati cilj".

Eto, ode mi pauza za gablec... al nek sam ja vama reko.

 

 

 Znači zaposlenih cca 150 ljudi +/-, doprinosi( mirovinsko x2. zdrastveno, za zapošljavanje, osiguranje do nesreće,) porez, prirez, struja, voda, plin, telefon i brdo toga još....

 Ajmo onda neka sve firme sa cca 150 zaposlenih stave ključ u bravu kad država nema nikave koristi od njih......

Onda ti baciš ovakvu blesavu izjavu, svaka čast.

Ponosni vlasnik PS3 i nekoliko desetaka original igara / http://www.accredo.hr/ http://www.mcsi-design.net/
15 godina
offline
Re: Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka
Daj naporni ste.
Ima i jedna i druga strana neke argumente, ali nema smisla prica.
Radi li neko osim rimca elektricne autice?
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka
mystik kaže...
mateo kaže...
Podrijetlo novca - da su svi tajkuni sta su opeljusili drzavu ovako investirali ne bi nam danas bilo ovako.  1

Nije istina da nije auto dobia ni jedan HR novinar. To sto ne pratis medije koji pokrivaju takve vijesti je druga stvar. Svako malo se ConceptOne pojavi na raznim priredbama, evo neki dan je bia u Zadru, voznja po magistrali, hrpa elektricnih auta, medju njima i Tesla.
Taj dan je na svim portalima bila vijest o nekih dvoje sta su izasli iz big brothera i "ponosnim roditeljima". Vijest sam procita priko linka od britanskog novinara koji zivi u HR - da je iti jedan novinar tia snimit hrpu Tesli i Concept one moga je to napravit, ali hrvatima su zanimljiviji Karamarko i dvi spodobe sta se karaju isprid kamera pa su novinari to i popratili. 2

Nema dana da ne vidim na LinkedInu njihove evente koje organiziraju i oglase za visoko obrazovane inzinjerske poslove koje nude - ne traze konobara kojeg ce izrabljivat 3 miseca za minimalac, pa ce mi se taj konobar poslije sezone okacit na primanja zavoda za zaposljavanje.
Ali jebiga, nije stavia video macke na fejs pa nije to nitko vidia.  3

Neki dan pricam s kolegama, pola ih naravno ne zna za hrvatsku, neki znaju za jugoslaviju (rusi i kinezi), a jedan od njih spomene kako je cita da su "hrvati napravili najbrži elektricni auto" - ispravia sam ga i reka da nisu hrvati nego privatni poduzetnik iz hrvatske.
Jednom u zivotu da i ja, hrvat koji radi u inozemstvu, moze bit ponosan sto je hrvat... To se ne dogadja bas cesto i puno mi je draze sta je ovaj spomenia Rimcev auto nego sta inace kazu "croatia, davor suker". Puno su nam pomogli suker, mamic i njima slicni... 4

Alaj si ga nakenjao.  

Broj 1. Zašto postavljaš tezu da su svi oni koji su pokrali novac investirali bilo bi to to to ? Zašto ne postavljaš, što bi se očekivalo, pitanje, "Kako bi nam bilo da svi ti tajkuni nisu uopće opelješili lovu?" Meni bi bilo logičnije se to pitat, nego branit jednog lopova izjavom da su drugi lopovi potrošili lovu za sebe. No to je opet pitanje pojedinca.

 

Broj 2. Super da se pojavljuje na eventima. Kakvim eventima? Nekakvim sajmovima, izložbama uglavnom. To nikog ne zanima. Na svim tim eventovima nema ničeg konkretnog, samo njegove priče, nekakvi papiri i gledaj s 10 metara auto kak se vrti na pozornici. Vožnja po magistrali? Jel se referenciraš na onaj Tesla EV rally ili kako već? Vidjelo se hrpu Tesli, vidjelo se i Dok-ingov mali autić, vidjelo se i home preradu Puntića u EV, bio je i ovaj C_1 tamo. Odlična prilika zakačiti GoPro na šajbu i složit livestream na youtube kak prolazi dionice rallyja. U gorem slučaju, ako već nije mogao livestreamat iz ovog ili onog razloga, mogao je lijepo to snimiti i na kraju dana upload na youtube. Di ćeš bolje promocije nego da pokažeš auto tam gdje treba biti, cesti/stazi. Mi njegov auto 99% vremena vidimo na pozornici. Nema smisla.

Što se tiče toga da je novinarima zanimljiviji Karamarko. Jest, naravno da je zanimljiviji, ipak budućnost Hrvatske leži u Vladi i političarima koji su trenutno njen dio. Daleko je bitnije što će i kako se razriješiti problem te krize, nego jel tamo neki Mate pokazao svoj auto. Teoretski, ako je baš sad odlučio pokazat i dokazat mogućnosti svojeg proizvoda, onda mu neće biti problem to isto napraviti za tjedan-dva-mjesec opet. S druge strane, veoma je bitno riješiti ovu političku situaciju što prije, i važno je da narod shvati koje su moguće posljedice.

 

Broj 3. Visokoinženjerske poslove? Visokoinženjerske poslove u visokotehnološkoj firmi gdje prosječna plaća 5,5k kn? Kakav je to u k*rac visoko inženjerski posao? Ej, blagajnica u DMu ima 7k kn. Većina konobara na koje si se osvrnuo i popljuvao, imaju veoma sličnu plaću pogotovo sad preko ljetnih mjeseci. Čak tu u kopnenim mjestima ima par lokala koji redovno konobarima daju 4-4.5k kn. Kad smo već kod visokoinženjerskih poslova i oglase za iste. Jel u to spada i kad domari sklapaju aute od milju eura?

 

Broj 4. Znači ispraviš lika da nisu hrvati nego privatni poduzetnik, ali si opet ponosan što si hrvat? Na stranu to, to me ne zanima. Mene zanima ovo najbrži električni auto. Po kojem kriteriju? Ko je napravio test i gdje su rezultati? Ili ćemo uzeti zdravo za gotovo kad Mate kaže da je C_1 najbrži? Kad smo već kod najbržeg, obično se tu u priču onda uključi Ring pa se gledaju vremena na Ringu kao jedne od kompliciranijih i najzahtjevnijih staza. Koje je ono vrijeme C_1 postavio tamo? Aha, nije. Mislim kad netko tvrdi da ima najbrži auto, brže bolje ode na Ring i ruši rekorde. Sjeti se GT-Ra. Naprave auto, prvo ga vode na Ring ne bi li srušili rekord Porschea 911. Porsche napravi 918, idu rušit rekord na Ring. Lambo predstavi Aventadora SV, vode ga na test na Ring(usput dobe zabranu daljnjeg testiranja s vrha VAGa da ne bi slučajno ugrozili vrijeme 918ice).

 

Bilal kaže...

Da, autor članka se malo pogubio. Ovaj auto je već nastupao prošle godine. Došao drugi, uz kvar na kočnicama. I ovaj je prvi imao neki manji kvar. Ali eto, dva električna, uz kvarove pobijedili sve ostale... Ovaj prvi iako malo slabiji, ima dosta lakši bolid. Jbg, Rimac nije imao puno vremena za pripremu. I samo je ubacio svoje motore i bateriju u bolid koji je neko drugi radio. A prostim okom se primjeti koliko je ovaj prvi bolid kompaktniji i manji u odnosu na Tajimin. Odlična je vijest da će opet nastupati. Nadam se da će ovaj put biti puno bolji. 

Koliko znam, ovome prvome su otkazala 2 od 6 elektromotora. Ne baš tako mali kvar. Što se tiče mase i snage, tako je kako je. Očito nije potrebno imati 5000ks ako te masa totalno uništi. Tu dolazi u pitanje sam dizajn pogonskog sustava i pronalazak što boljeg rješenja. Očito krcanje snage nema željeni efekt.

Doduše, ti električni moraju jest puno žganaca, kao i vozači, ne bili dotakli Loebovo vrijeme. Ove godine i jedan i drugi nastupaju u istim bolidima ko i prošle godine, bez ikakvih velikih promjena. 

 

just_dont kaže...

čekaj otkud tebi da je čovjek kriminalac, kako sad to? ok stari mu je mazno lovu, isto kao i 500 drugih i nikome ništa, od 500 drugih lova je završila na stranim računima, u džepovima kurvi i dilera... ovaj dečko je uzeo početni kapital od starog i napravio nešto korisno, čovjek je kroz porez vjerojatno već tu lovu i vratio, e pa daj bože da su i svi ostali tako vratili lovu kroz porez pa neka im i bude.

 

druga stvar, taj rimac je nešto najpozitivnije što se dogodilo u HR u tehnološko/industrijskom smislu u zadnjih 25 godina i onda opet ljubomorne duše ovako komentiraju, tebi Gandi nebi bio dobar samo da je nekim slučajem bio Hrvat. I onda se čudimo što ekipa bježi vani, pa naravno da bježi pored ovakvih hijena i tipkovnica ratnika koji žive kod mame i tate i svi su im krivi jer im je život u k... a ništa poduzeli nisu da to promijene

 Opet ista priča. "Što sad ako mu je stari uzeo lovu, ovaj ju je barem uložio u nešto za razliku od drugih." Umjesto da se pita i govori, "Zašto su uopće svi oni uzeli lovu, i zašto ta lova nije uzeta natrag i svi redom procesuirani?". 

Rimac je samo veliki hype. Puno priče, malo djela. Oćeš pozitivnu priču? Pogledaj HS Produkt. Pogledaj Končar. Pogledaj Ericsson Nikola Tesla. Pogledaj Munju. Ima hrpa malih i srednjih firmi koje rade dijelove za velik broj proizvođača automobila. Nema ih po medijima nigdje. Rade i šute. 

just_dont kaže...

o bože koliko ljubomore... šta je to pokvareno u našim glavama?

 

mislim da je najbolje ne čitati forum kad su članci o našim firmama jer ovo jednostavno nije normalno

Pa problem je što velika većina ne razmišlja svojom glavom. Mediji objave par plaćenih članaka, ekipa masovno popuši priču, a kad netko postavi pitanje zašto je to tako a nije recimo onako onda ga se proglasi jalnim hrvatom debilom. 

 

 

Zato jer nema tu smisla trošit energiju na argumentiranje.

Al ono, ajmo reć da je Buggati predstavio koncept za Veyron 1999. i tad tvrdio da će ići 407km/h. Auto je krenuo u proizvodnju nakon brojnih odgoda tek 2005., kad je postavljen svjetski rekord od 408km/h iako su bacali brutalnu lovu u razvoj (potrošeno je više od 1,5 milijardi dolara).

Njegov nasljednik Chiron ide ove godine u prodaju a lov na rušenje Veyronovog rekorda se očekuje najranije 2018.

 

Oni koji spominju Nordschelife su malo fulali cijelu poantu i Concept Onea i Nurburgringa. Za savladavanje Nurburgringa i rađenje dobrog vremena ti treba puno više od snage i ubrzanja, i uopće ne sumnjam da se Concept One tamo ne bi dobro proveo. Ali opet možemo povući paralelu s Bugattijem koji isto tako nikada nije službeno napao Nordschleife, moglo bi se čak reći da su zaobišli tu temu jer su vozili tamo. Ne bi baš dobro izgledalo da je najskuplji auto na svijetu sporiji od deseterostruko jeftinijih i više nego dvostruko slabijih automobila.

 

Nije razviti automobil i srušiti rekord samo tako, nije lako ni za ogromne firme poput Porschea i Ferrarija (sjetimo se da nisu dali da novinari testiraju jedan protiv drugog na stazi direktno) a kamo li za male i neiskusne poput Rimca.

 

Sad trabunjajte što želite ali sramota za ovaj forum je da jedini lik koji se držao ontopic i postavio par videa pobrao thumb downove.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka
kostolomac kaže...

 Znači zaposlenih cca 150 ljudi +/-, doprinosi( mirovinsko x2. zdrastveno, za zapošljavanje, osiguranje do nesreće,) porez, prirez, struja, voda, plin, telefon i brdo toga još....

 Ajmo onda neka sve firme sa cca 150 zaposlenih stave ključ u bravu kad država nema nikave koristi od njih......

Onda ti baciš ovakvu blesavu izjavu, svaka čast.

 Internet je također prepun priča o vrlo sretnim radnicima tamo, plaćanju praksa, plaćanja poslovnim suradnicima itd. No nećemo u toliki offtopic.

 

Chronosus kaže...

Zato jer nema tu smisla trošit energiju na argumentiranje.

Al ono, ajmo reć da je Buggati predstavio koncept za Veyron 1999. i tad tvrdio da će ići 407km/h. Auto je krenuo u proizvodnju nakon brojnih odgoda tek 2005., kad je postavljen svjetski rekord od 408km/h iako su bacali brutalnu lovu u razvoj (potrošeno je više od 1,5 milijardi dolara).

Njegov nasljednik Chiron ide ove godine u prodaju a lov na rušenje Veyronovog rekorda se očekuje najranije 2018.

 

Oni koji spominju Nordschelife su malo fulali cijelu poantu i Concept Onea i Nurburgringa. Za savladavanje Nurburgringa i rađenje dobrog vremena ti treba puno više od snage i ubrzanja, i uopće ne sumnjam da se Concept One tamo ne bi dobro proveo. Ali opet možemo povući paralelu s Bugattijem koji isto tako nikada nije službeno napao Nordschleife, moglo bi se čak reći da su zaobišli tu temu jer su vozili tamo. Ne bi baš dobro izgledalo da je najskuplji auto na svijetu sporiji od deseterostruko jeftinijih i više nego dvostruko slabijih automobila.

 

Nije razviti automobil i srušiti rekord samo tako, nije lako ni za ogromne firme poput Porschea i Ferrarija (sjetimo se da nisu dali da novinari testiraju jedan protiv drugog na stazi direktno) a kamo li za male i neiskusne poput Rimca.

 

Sad trabunjajte što želite ali sramota za ovaj forum je da jedini lik koji se držao ontopic i postavio par videa pobrao thumb downove.

 Kako smo fulali priču s Nordschleife ako je prva, doslovno, stvar koju vidiš na Rimčevim stranicama kad otvoriš Concept One priča o torque vectoringu i nezavisnoj kontroli svakog kotača? Oni se hvale da imaju za pokazati puno više od snage i ubrzanja, nisam ja to rekao. A gdje ćeš dokazati efektivnost takvog sustava ako ne na stazi sa zavojima? Šta će mi torque vectoring za voziti ravno?

 

Koliko se sjećam, oko Veyrona je uvijek bila priča da je najbrži auto na svijetu samo što se tiče maksimalne brzine. To je i bio.

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 9.6.2016 14:22 (Mirko935).
12 godina
neaktivan
offline
Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka

Opet oftopičarenje...

 

Znači ovaj Tajima Rimac E-Runner Concept_One ne postoji? Nije se u njemu taj torque vectoring pokazao na djelu? Ne postoji ni Koenigsegg Regera? Ma ne, bitno je testiranje tech show auta na tamo nekoj stazi...

Ali kad već oftopičarite, taj amer, je ranije kupio taj auto. I već nekoliko puta dolazio da provjeri kako ide proizvodnja. Naravno, auto se radi ručno. Ne može to tako brzo. Čak je imao priliku i sam da radi na njemu. Vrlo pozitivna stvar, pogotovo za jednog bogataša, da ima priliku da sam radi na svom autu. Ali ne, mrzitelji su vidjeli da se nekoliko puta pojavio u firmi, i dubokoumno zaključili da isti auto kupuje već pet puta...

 

Kad smo kod ovih 1 MW auta, pa dovoljno je samo pogledati slike:

http://farm4.staticflickr.com/3713/19106983730_bdcdf2e008_b.jpg

http://insideevs.com/wp-content/uploads/2015/12/11227612_669614016478598_4611908606721476199_o.jpg

Jbt, pa ovaj Drive eO izgleda kao bolid F1. Dok ovaj Tajimin, vidi se i po sponzorima, a i ako malo bolje istražite da tu bruku firimica rade na različitim stvarima na autu. Rimac je za vrlo malo vremena trebao ubaciti svoju tehnologiju u auto koje je prethodno vozilo na benzincu...

Dok "potpuno nepoznati Latvijci" već treću godinu učestvuju na Pikes Peak-u, sa već trećom verzijom auta. Koje usput potpuno sami razvijiaju... A uz to imaju i električno auto koje vozi reli Dakar i druge:

OSCar eO is world’s first electric car to finish three of the world’s toughest off-road rallies covering 18,000 km —“Dakar” and “Silk Way Rally” in 2012, and “Africa Eco Race” in 2013.

Ali kad sam postavio slike, za usporedbu. Ima nešto i do aerodinamike. Spomenuo sam Mercedesa i Manora u F1. Isti motor, slična težina. Pa čak se ni aerodinamički drastično ne razlikuju. Jednostavno ne mogu zbog strogih pravila. Znači poprilično slični bolidi, a Mercedes ostavi Manora za 7, 8 sekundi na 3, 4 kilometra... A razlika je samo u nijansama.

Pa šta i da su bolji "potpuno nepoznati Latvijci" u svojoj trećoj godini na Pikes Peak-u od Rimca u prvoj godini. Što i jesu. Zašto moraš mrziti, sine? Zašto samo gledaš negativu? I da bi opravdao svoju mržnju, uplićeš i teme koje nemaju veze sa ovom. Zašto ne možete viditi ono što je pozitivno u svemu ovome?

Aj sad nastavite baliti oftopic. Toliko od mene.

 
1 2 hvala 0
13 godina
offline
Re: Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka
Mirko935 kaže...
kostolomac kaže...

 Znači zaposlenih cca 150 ljudi +/-, doprinosi( mirovinsko x2. zdrastveno, za zapošljavanje, osiguranje do nesreće,) porez, prirez, struja, voda, plin, telefon i brdo toga još....

 Ajmo onda neka sve firme sa cca 150 zaposlenih stave ključ u bravu kad država nema nikave koristi od njih......

Onda ti baciš ovakvu blesavu izjavu, svaka čast.

 Internet je također prepun priča o vrlo sretnim radnicima tamo, plaćanju praksa, plaćanja poslovnim suradnicima itd. No nećemo u toliki offtopic.

 

Chronosus kaže...

Zato jer nema tu smisla trošit energiju na argumentiranje.

Al ono, ajmo reć da je Buggati predstavio koncept za Veyron 1999. i tad tvrdio da će ići 407km/h. Auto je krenuo u proizvodnju nakon brojnih odgoda tek 2005., kad je postavljen svjetski rekord od 408km/h iako su bacali brutalnu lovu u razvoj (potrošeno je više od 1,5 milijardi dolara).

Njegov nasljednik Chiron ide ove godine u prodaju a lov na rušenje Veyronovog rekorda se očekuje najranije 2018.

 

Oni koji spominju Nordschelife su malo fulali cijelu poantu i Concept Onea i Nurburgringa. Za savladavanje Nurburgringa i rađenje dobrog vremena ti treba puno više od snage i ubrzanja, i uopće ne sumnjam da se Concept One tamo ne bi dobro proveo. Ali opet možemo povući paralelu s Bugattijem koji isto tako nikada nije službeno napao Nordschleife, moglo bi se čak reći da su zaobišli tu temu jer su vozili tamo. Ne bi baš dobro izgledalo da je najskuplji auto na svijetu sporiji od deseterostruko jeftinijih i više nego dvostruko slabijih automobila.

 

Nije razviti automobil i srušiti rekord samo tako, nije lako ni za ogromne firme poput Porschea i Ferrarija (sjetimo se da nisu dali da novinari testiraju jedan protiv drugog na stazi direktno) a kamo li za male i neiskusne poput Rimca.

 

Sad trabunjajte što želite ali sramota za ovaj forum je da jedini lik koji se držao ontopic i postavio par videa pobrao thumb downove.

 Kako smo fulali priču s Nordschleife ako je prva, doslovno, stvar koju vidiš na Rimčevim stranicama kad otvoriš Concept One priča o torque vectoringu i nezavisnoj kontroli svakog kotača? Oni se hvale da imaju za pokazati puno više od snage i ubrzanja, nisam ja to rekao. A gdje ćeš dokazati efektivnost takvog sustava ako ne na stazi sa zavojima? Šta će mi torque vectoring za voziti ravno?

 

Koliko se sjećam, oko Veyrona je uvijek bila priča da je najbrži auto na svijetu samo što se tiče maksimalne brzine. To je i bio.

 

 

Bugattijev problem nije da je rađen samo za rušenje brzinskih rekorda. Sve ostalo na tom autu je vrhunsko i podešeno za peformanse, te koristi naprednu elektroniku koja isto tako upravlja svim aspektima pogona i ovjesa kako bi se izvukao maksimum. Osim toga, napravio je prilično dobro vrijeme na Top Gearovoj stazi. Njegov primarni problem je težina... Težina koja je jako slična težini Concept_Onea.

Drugo, nije vectoring sve što treba za brzo prolaženje staze poput Ringa. Veliku ulogu ti ima sama šasija, krenuvši od otpornosti na uvijanje, pa do aerodinamike, downforcea. Onda dođeš do ovjesa koji treba podesiti za svaku pojedinu stazu ako želiš rušiti ikakav rekord. Želiš što optimalniji kontakt gume sa stazom na što je većem dijelu staze, no tu uvijek ima kompromisa. Ring osim što ima i asfalta i betona, ima i nekoliko različitih tipova asfalta. Osim toga ima grbavih dijelova, ima ravnih dijelova, svih tipova zavoja... Zato ogromnu razliku u brzini kruga rade podešenja na ovjesu poput cambera, toe-ina, compressiona, rebounda itd..  I zato su automobili koji ruše rekorde na Ringu skoro neupotrebljivi van staze. Na Ringu nema rupa i ležećih policajaca ;)

Recimo Gallardo 560-4, sa svojih 1500kg, audijevim pogonom na sva 4 i 560ks sporiji na ringu od prednjeg pogona, 300ks i 1300kg Honde Civic, dakle unatoč što Honda ima osjetno lošiji power/weight omjer i pogon na prednje kotače, vrlo neidealne za brzo prolaženje zavoja.

 

Eh, da, da ne zaboravim. Treba ti vrhunski vozač koji pozna stazu kao svoj džep, hrpa inženjera koji će analizirati podatke i raditi podešenja na automobilu, i to sve kroz period od bar nekoliko tjedana.

Zato, da, spominjanje Ringa je skroz promašeno.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka
Bilal kaže...

Opet oftopičarenje...

 

Znači ovaj Tajima Rimac E-Runner Concept_One ne postoji? Nije se u njemu taj torque vectoring pokazao na djelu? Ne postoji ni Koenigsegg Regera? Ma ne, bitno je testiranje tech show auta na tamo nekoj stazi...

Ali kad već oftopičarite, taj amer, je ranije kupio taj auto. I već nekoliko puta dolazio da provjeri kako ide proizvodnja. Naravno, auto se radi ručno. Ne može to tako brzo. Čak je imao priliku i sam da radi na njemu. Vrlo pozitivna stvar, pogotovo za jednog bogataša, da ima priliku da sam radi na svom autu. Ali ne, mrzitelji su vidjeli da se nekoliko puta pojavio u firmi, i dubokoumno zaključili da isti auto kupuje već pet puta...

 

Kad smo kod ovih 1 MW auta, pa dovoljno je samo pogledati slike:

http://farm4.staticflickr.com/3713/19106983730_bdcdf2e008_b.jpg

http://insideevs.com/wp-content/uploads/2015/12/11227612_669614016478598_4611908606721476199_o.jpg

Jbt, pa ovaj Drive eO izgleda kao bolid F1. Dok ovaj Tajimin, vidi se i po sponzorima, a i ako malo bolje istražite da tu bruku firimica rade na različitim stvarima na autu. Rimac je za vrlo malo vremena trebao ubaciti svoju tehnologiju u auto koje je prethodno vozilo na benzincu...

Dok "potpuno nepoznati Latvijci" već treću godinu učestvuju na Pikes Peak-u, sa već trećom verzijom auta. Koje usput potpuno sami razvijiaju... A uz to imaju i električno auto koje vozi reli Dakar i druge:

OSCar eO is world’s first electric car to finish three of the world’s toughest off-road rallies covering 18,000 km —“Dakar” and “Silk Way Rally” in 2012, and “Africa Eco Race” in 2013.

Ali kad sam postavio slike, za usporedbu. Ima nešto i do aerodinamike. Spomenuo sam Mercedesa i Manora u F1. Isti motor, slična težina. Pa čak se ni aerodinamički drastično ne razlikuju. Jednostavno ne mogu zbog strogih pravila. Znači poprilično slični bolidi, a Mercedes ostavi Manora za 7, 8 sekundi na 3, 4 kilometra... A razlika je samo u nijansama.

Pa šta i da su bolji "potpuno nepoznati Latvijci" u svojoj trećoj godini na Pikes Peak-u od Rimca u prvoj godini. Što i jesu. Zašto moraš mrziti, sine? Zašto samo gledaš negativu? I da bi opravdao svoju mržnju, uplićeš i teme koje nemaju veze sa ovom. Zašto ne možete viditi ono što je pozitivno u svemu ovome?

Aj sad nastavite baliti oftopic. Toliko od mene.

O čemu ti pričaš? Kad je taj Tajimin auto vozio na benzin? Pa zove se E-RUNNER ("E" kao "electric", ne?) od 2012. kad je napravljen. I kao što sam već rekao, 2013. je imao samo 650 (električnih, očito) KS i samo 13 sekundi sporije vrijeme nego s Rimčevih 1500 i TV-om. To mi je "zanimljivo". Ove fore da Tajimin auto rade bruka firmice su mi isto zanimljive. Svi su krivi nešto, jedino je Rimčev tech dobar u toj priči. Ne valja Tajima koji je među najvećim legendama hillclimba, ne valja auto koji je Tajima napravio iako se time bavi duže nego je većina nas na forumu živa, ne valjaju firme, ne valja ništa.

I ja ne vidim neku naročitu razliku između tih auta iz tih slika. Različiti su, ali između njih nije tolika razlika kolika između njih i onog 911 koji sam spomenuo, pa su svi tu negdje. Ne možeš baš napamet iz dvije slike iz potpuno različitih perspektiva zaključiti koji je auto bolji. I aerodinamika vjerojatno ne igra toliku ulogu gore, nisu to toliko velike brzine.

 

F1 je potpuno drugačija priča, i razlike nisu 7-8 sekundi, nego 2-3 u najboljem slučaju.

 

No dobro. Ne mrzim nikog, samo pričamo. Ne gledam samo negativu, samo lijepo pitam zašto je toliko mala razlika u odnosu na dvije godine ranije, a Rimac mu je stavio 800 KS više nego je imao. Btw, šta je tu toliko pozitivno u svemu ovome?

 

Chronosus kaže...

Bugattijev problem nije da je rađen samo za rušenje brzinskih rekorda. Sve ostalo na tom autu je vrhunsko i podešeno za peformanse, te koristi naprednu elektroniku koja isto tako upravlja svim aspektima pogona i ovjesa kako bi se izvukao maksimum. Osim toga, napravio je prilično dobro vrijeme na Top Gearovoj stazi. Njegov primarni problem je težina... Težina koja je jako slična težini Concept_Onea.

Drugo, nije vectoring sve što treba za brzo prolaženje staze poput Ringa. Veliku ulogu ti ima sama šasija, krenuvši od otpornosti na uvijanje, pa do aerodinamike, downforcea. Onda dođeš do ovjesa koji treba podesiti za svaku pojedinu stazu ako želiš rušiti ikakav rekord. Želiš što optimalniji kontakt gume sa stazom na što je većem dijelu staze, no tu uvijek ima kompromisa. Ring osim što ima i asfalta i betona, ima i nekoliko različitih tipova asfalta. Osim toga ima grbavih dijelova, ima ravnih dijelova, svih tipova zavoja... Zato ogromnu razliku u brzini kruga rade podešenja na ovjesu poput cambera, toe-ina, compressiona, rebounda itd..  I zato su automobili koji ruše rekorde na Ringu skoro neupotrebljivi van staze. Na Ringu nema rupa i ležećih policajaca ;)

Recimo Gallardo 560-4, sa svojih 1500kg, audijevim pogonom na sva 4 i 560ks sporiji na ringu od prednjeg pogona, 300ks i 1300kg Honde Civic, dakle unatoč što Honda ima osjetno lošiji power/weight omjer i pogon na prednje kotače, vrlo neidealne za brzo prolaženje zavoja.

 

Eh, da, da ne zaboravim. Treba ti vrhunski vozač koji pozna stazu kao svoj džep, hrpa inženjera koji će analizirati podatke i raditi podešenja na automobilu, i to sve kroz period od bar nekoliko tjedana.

Zato, da, spominjanje Ringa je skroz promašeno.

 Upravo tako. Zbog boldanog ga svatko smatra idealnim za izmjeriti koliko je "overall" dobar i brz auto. I ne vjerujem da se ne znam koliko podešavaju auti, ako ne pričamo o trkaćim autima nego cestovnim na kojima se većina stvari koje si naveo ni ne može promijeniti, ali ok. Većinom su to testovi koje rade časopisi. Zašto bi oni podešavali bilo koji auto da dobiju bolje vrijeme? Bit je testirati auto kakav će kupac dobiti iz tvornice, ako sam ja dobro shvatio bit pojma "recenzija".

 

Gallardo misliš na ovog? 7:52 Lamborghini Gallardo LP 560-4   Sport Auto (11/2008),[91] apparently problems with tires and ABS

Da nije bio spor zbog apparent problema s gumama i ABS-om?

14 godina
protjeran
offline
Re: Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka

 

 Znači zaposlenih cca 150 ljudi +/-, doprinosi( mirovinsko x2. zdrastveno, za zapošljavanje, osiguranje do nesreće,) porez, prirez, struja, voda, plin, telefon i brdo toga još....

 Ajmo onda neka sve firme sa cca 150 zaposlenih stave ključ u bravu kad država nema nikave koristi od njih......

Onda ti baciš ovakvu blesavu izjavu, svaka čast.

 Ja ne radim za Rimca, 99 % rvacke ne radi za Rimca - daklem nemamo nikakve koristi od njegove 750000 € vrijedne zveri, nemremo si ju priuštit, najvjerojatnije si ju niti nebudemo mogli ikad priuštit. Porezi, prirezi i ino ide u fond za stranačke uhljebe, đabalebare i lezileboviće, struja, voda, plin i telefon isto nisu daleko. Tih 150 +/- ljudi jedini stvarno imaju koristi (ako ih plaća i ako im plaća doprinose i ako plaća porez). Meni je drago da Rimac zapošljava, i nek zaposli još više i nek napreduje, privatni sektor je taj koji privređuje za sve. Ali on u suštini još uvek ništ ne proizvodi i ne prodaje, otkud onda novci za plaće, doprinose i poreze? (retoričko pitanje, naravno - zna se jako dobro otkud novci).

 

Kad ja vidim da nekaj upotrebljivo izađe iz njegove tvornice, nekaj serijsko i dostupno običnom čovjeku, onda bude nekakve koristi od sveg tog hype-a oko njega. Ovo sad je samo pretakanje iz šupljeg u prazno i obični bulšit, ma koliko god vi lagali sebi da nije tak.

To ti je ko ovi trgovački centri, zarađuju gazde (koji ne plaćaju poreze i niko im ništ nemre), zarađuju tam neke uvrede za ljudski rod koji beru pinku na uvozu smeća izvana dok naši poljoprivrednici propadaju jer nemaju kome prodat (jerbo su preskupi, jel) i na kraju mrvice zarađuju radnici koje se izrabljiva do maksimuma i koji svoje plaće (dok i ako ih dobiju) opet troše na robu iz uvoza - neš ti koristi za naš BDP.


Kaj nama vredi i da je najbrži na Pike's Peaku, kad je napravil kolko, tri auta a prodal je 1 (a o beciklinu da i ne govrim - 50 000 nofci za beciklin, trgaju se za njega e čak je 15 prodal u cijelom svijetu, za 12 000 € kupiš onaj Zero S pa imaš pravi motor na struju).

 

Meni dan danas nije jasno koja je svrha i end-game Rimac automobila, a vjerujem da nisam jedini. Jel on oće proizvodit el. aute/superaute, bicikline ili kaj?!

 

I Tesla je krenul sa sportskim roadsterom, ali s ciljem da namakne lovu za kasniju proizvodnju jeftinijih automobila i tu se vide rezultati do danas jer se ljudi voze u Teslama, a v Conceptu One se vozi Rimac i to je to, naslikava se okolo - gleč'te me koja sam ja faca hitil sam soma konja u laganu karoseriju i ide ko strela (no šit Šerlok).

 

Trust me, I'm a Jedi!
14 godina
neaktivan
offline
Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka

Ništa od Rimčevih 1500 konja http://ppihc.livetiming.net/ppihc/

 

Je li opet imao nekih problema ili šta?

Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka

U čovječe, minuta. 

Izgleda da su ovi ispred izmislili warp pogon prije star trek ere 

 

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put pon 27.6.2016 12:11 (fer-de-lance).
 
2 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka

Hahaha, da. I onda shvatiš da je rekord koji je pacijent Loeb postavio prije par godina na 8:13.878 još skoro 40 sekundi ispod ovogodišnjeg prvog.

9 godina
protjeran
offline
Re: Rimčevih 1.500 konja na testu Pikes Peaka

Rimac ovo rimac ono, ovo kao gas guzzlers sto hrvat napravi gledate kao da je bog napravio. Što nasa tj njegova drzava ima od toga sto je on napravio auto? apsolutno nista.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice