Ako je Tesla krenuvši od nule kroz 9 godina od ekskluzivnog modela došla do auta srednje klase, zašto kroz narednih 9 ne bi mogli doći do masovnog auta? Ako ne bude 50% tržišta, nego 40%, je li to neuspjeh? Što je s onim 'nema dovoljno litija', to bi trebalo blokirati cijelu priču. Ili su ga u međuvremeno pronašli?
Tesla, 2003. .. dakle 14 godina. Musk dolazi u 2004toj.. do prvog roadstera 2005te.. 2008 prodaja. Zanimljivo, tako računaš 9 godina? :) ok. Prototip predstavljen 2006ta.
-što je npr Musk napravio s raketom u par godina, kroz godinu, svakih par mjeseci je bio vidljiv korak naprijed... ameri su u desetljeću došli do mjeseca, mobiteli od cigle za partisuća postali nešto za 1kn sa svim điđama-mogućnsotima.. Što je to s Teslom (firmom) u tih 9 ili 14 .. godina? Neće propasti, jer ni ne posluje na tržišnom modelu nego donacije-subvencije i sl. inače bi već odavno bili zaboravljeni i ključ u bravi.
U projektima kao raketa-x, koji daju rezultate, ne nužno preko noći, ipak se nešto vidi.. za auto-bateriju skoro pa ništa. Evo i ova godina prolazi. Napredak? Ne drugih firmi EV nego Tesle.
Tesla (power) ima cilj patentirati-licencirati baterije.. kao core biz, manje samu proizvodnju (to mogu kinezi..). :)
krenuo od nule? koje nule? struja, el.motor, baterije.. to postoji od Tesle ili koji dan prije? Stoljeće? Narednih 9 godina masovno? Ne vidim da je blizu ičemu takvom.. no, vjerojatno gledma nešto pogrešno. :)