Što se tiče Mercedesa, Porshea i Ferrarija, ja ne bih baš očekivao da će s te strane krenuti masovna elektrifikacija cestovnog prometa. Dakle, ostajem pri riječi "sporadično".
Volkswagen je druga priča, naravno, ali evo vam sa Reutersa:
"Volkswagen (VOWG_p.DE) is stepping up its shift to electric cars and plans to invest more than 20 billion euros ($24 billion) in zero-emission vehicles by 2030 to challenge pioneer Tesla (TSLA.O) in creating a mass market. "
Više kao šala, ali mercedes je već jednom pokrenuo masovnu motorizaciju koju su slijedili Narodni automobili d.d.
Više ozbiljno, obzirom da su ovi potonji još uvijek bitnim dijelom državni, a ta država je najdalje otišla u odricanju od fosilnih goriva, mislim da su sve kockice na mjestu. Ipak govorimo o drugoj ili trećoj industrijskoj sili na svijetu i najvećem proizvođaču automobila na svijetu - VW pojedinačno i Njemačka kao država. Njihove tri najveće i najpriznatije kompanije praktično idu all-in, a evo ti friško pojašnjenje što za njih, VW, znači zero-emission, članak na istom reutersu od danas:
"FRANKFURT, Sept 11 (Reuters) - Volkswagen is pushing full speed ahead with electric cars and will double investments in zero-emission autos to more than 20 billion euros ($24 billion) by 2030 as it seeks to challenge pioneer Tesla in creating a mass market.
The world’s largest automaker by sales said on Monday it will roll out 80 new electric cars across its multi-brand group by 2025, up from a previous goal of 30, and wants to offer an electric version of each of its 300 group models by 2030."