Trebali bi ...
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ms ko ms, niš koristi!!!
Treba im za Playstation VR, ako hoce pratiti Oculus Rift i HTC Vive.
Pošto Playstation VR u najavama nema istu rezoluciju ekrana kao Oculus ili Vive onda mu ni ne treba ta snaga.
Moćniju? Šta fali sadašnjim PS4 konzolama?
Moćniju? Šta fali sadašnjim PS4 konzolama?
Otprilike još 30 sličica u sekundi.
Moćniju? Šta fali sadašnjim PS4 konzolama?
4 puta veca GPU snaga? samo to
XBox i PS4 imaju slican GPU koji je otprilike ekvivalent AMD HD 7790 na PC-ju.
Sony je valjda ocekivao da ce to biti dovoljno za igrati VR, tocnije da ce za implementaciju biti dovoljan samo kvalitetniji softver, ali na kraju se ispostavilo da je bitan i upgrade GPU-a, jer 2x1080p-90fps i trenutan hardver nikako ne idu.
MS će valjda preskočiti ovu fazu jer će čekati na svoj HoloLens, a i bit će mrvicu pametniji od onoga što ostali nauče.
Najveći problem PS4 ovdje je taj što će efektivno fragmentirati svoje tržište. Primjerice zamislite da kupite igru za svoj PS4 i dođete doma i shvatite da radi samo na PS4.5 (HD).
Ako ćeš raditi nešto onda napravi skroz ispočetka, ljudi nisu dovoljno upućeni da istražuju sami koja je razlika između slično nazvanih proizvoda (op.a. Nintendo Wii vs Wii U)
MS-ova najbolja strategija je razvijati VR na PC-ju i kada ga usavrši samo ga prebaciti na novu generaciju konzole.
Hardverski zahtjevi VR-a su ogromni i čak i sa trenutno najjačim GPU-om na tržištu Sony ne može očekivati da će moći podržati sve buduće naslove koji dolaze i to čak unutar sljedeće dvije godine.
Moj osobni zaključak je da će konzole ipak morati preskočiti VR ovu generaciju (barem što se tiče igranja, jer PS4 još ima šanse da postane FapStation4).
prvi koji načini konzolu koja će (makar i s minimalnom preinakom) moći "vrtjeti" i naslove s konkurentske naprave (dakle, uskladivu sa svime) pobrat će tržišno vrhnje, dok će ostali polako nestati u zaboravu. osim ako nemaju "gentlemanski" sporazum da takvo što i ne pokušavaju.
Gentlemanski sporazum se zove EULA u ovom slucaju...
Pošto Playstation VR u najavama nema istu rezoluciju ekrana kao Oculus ili Vive onda mu ni ne treba ta snaga.
Nekako imam osjecaj da ce se naocale izbacivati cesce nego konzole i da je ovo samo prva generacija.
XBox i PS4 imaju slican GPU koji je otprilike ekvivalent AMD HD 7790 na PC-ju.
Sony je valjda ocekivao da ce to biti dovoljno za igrati VR, tocnije da ce za implementaciju biti dovoljan samo kvalitetniji softver, ali na kraju se ispostavilo da je bitan i upgrade GPU-a, jer 2x1080p-90fps i trenutan hardver nikako ne idu.
MS će valjda preskočiti ovu fazu jer će čekati na svoj HoloLens, a i bit će mrvicu pametniji od onoga što ostali nauče.
Najveći problem PS4 ovdje je taj što će efektivno fragmentirati svoje tržište. Primjerice zamislite da kupite igru za svoj PS4 i dođete doma i shvatite da radi samo na PS4.5 (HD).
Ako ćeš raditi nešto onda napravi skroz ispočetka, ljudi nisu dovoljno upućeni da istražuju sami koja je razlika između slično nazvanih proizvoda (op.a. Nintendo Wii vs Wii U)
MS-ova najbolja strategija je razvijati VR na PC-ju i kada ga usavrši samo ga prebaciti na novu generaciju konzole.
Hardverski zahtjevi VR-a su ogromni i čak i sa trenutno najjačim GPU-om na tržištu Sony ne može očekivati da će moći podržati sve buduće naslove koji dolaze i to čak unutar sljedeće dvije godine.
Moj osobni zaključak je da će konzole ipak morati preskočiti VR ovu generaciju (barem što se tiče igranja, jer PS4 još ima šanse da postane FapStation4).
Ne mora biti, mogu ce da ce 4k biti samo za VR, odnosno ako ces igrati na tv-u onda ces dobiti opet 1080p rezoluciju, a za VR ce ti dici, vjerojatno na 2 x 1080p x 90 fps