Ograničit maksimalnu brzinu automobila na 130km/h i prema tome snagu motora, da vidiš zelenu uštedu. Ne bi više bilo motora iznad 1000 kubika
malo vise detalja:
vazno je i spomenut da mazda i toyota zajedno grade tvornicu u USA i ispituju potencijal za buducu suradnju, ponajprije na EV i hibridima..
bilo bi super vidjet HCCI u hibridu i odjebat dizelase u povijest jednom zauvijek
žutoliki iz hirošime misliti kao i njihov bljedoliki brat s pokrajsavskih asfaltnih pašnjaka. haug.
Ograničit maksimalnu brzinu automobila na 130km/h i prema tome snagu motora, da vidiš zelenu uštedu. Ne bi više bilo motora iznad 1000 kubika
Pa imaš i sad jednolitrene motore koji idu preko 200km/h, npr fordov Ecoboost s 90kw ili više, ne znam točno...a i ne zanima me guglati.
Ograničit maksimalnu brzinu automobila na 130km/h i prema tome snagu motora, da vidiš zelenu uštedu. Ne bi više bilo motora iznad 1000 kubika
Mislim da je 2.0 plafon,
Max brzina 150-180 km/h
... i odjebat dizelase u povijest jednom zauvijek
mislim da će ovo čekićati jače od novijih dizela
Krećemo s trocilindrašima a uskoro i sa dvocilindrašima koje će nabrijati na 250 ks pa će čekićati kao dizel mečka iz 81 god
Ograničit maksimalnu brzinu automobila na 130km/h i prema tome snagu motora, da vidiš zelenu uštedu. Ne bi više bilo motora iznad 1000 kubika
Mislim da je 2.0 plafon,
Max brzina 150-180 km/h
Nema smisla da država dopušta automobile registrirane za vožnju po cesti od 150-200km/h kad je maksimalna brzina kod nas 130. Znači ograničenje na 130.
Nema smisla da država dopušta automobile registrirane za vožnju po cesti od 150-200km/h kad je maksimalna brzina kod nas 130. Znači ograničenje na 130.
i kako bi to točno pomoglo da motori postanu "zeleniji"
Ograničit maksimalnu brzinu automobila na 130km/h i prema tome snagu motora, da vidiš zelenu uštedu. Ne bi više bilo motora iznad 1000 kubika
Pa imaš i sad jednolitrene motore koji idu preko 200km/h, npr fordov Ecoboost s 90kw ili više, ne znam točno...a i ne zanima me guglati.
kakve to veze ima koliko oni idu, kad bi maksimalna brzina morala biti 130. Ako je max brzina 130, zašto bi netko kao prvo proizvodio automobile koji idu preko 200, a samim time zašto bi stavio motor koji to može postiči (i povećao troškove) i samim time zašto bi netko to platio kad bi mu auto bio blokiran na 130.
Nema smisla da država dopušta automobile registrirane za vožnju po cesti od 150-200km/h kad je maksimalna brzina kod nas 130. Znači ograničenje na 130.
i kako bi to točno pomoglo da motori postanu "zeleniji"
Uzročno posljedična veza kubikaže, brzine, snage i potrošnje goriva.
Uzročno posljedična veza kubikaže, brzine, snage i potrošnje goriva.
how bout no? kakva uzročno posljedična veza? kratko i jasno da se ne natežemo, limitiranje maksimalne brzine tu nema veze sa vezom.
kakve to veze ima koliko oni idu, kad bi maksimalna brzina morala biti 130. Ako je max brzina 130, zašto bi netko kao prvo proizvodio automobile koji idu preko 200, a samim time zašto bi stavio motor koji to može postiči (i povećao troškove) i samim time zašto bi netko to platio kad bi mu auto bio blokiran na 130.
Ja auto registriran u RH vozim po cijeloj europi , dakle zašto bi auto bio ograničen na 130 kad ga po Njemačkoj i još nekim državama svijeta na pojedinim dionicama mogu voziti 250km/h. U ostalom i u RH 130 na znaku znači legalno 143 km/h, a na autoputu nekažnjivo ili tolerirano 154 km/h... Vozio sam par mjeseci slabi štedljivi trocilindraš 1,3 sdi, po gradu je ok , ali ćim dođeš na lokalnu cestu gdje treba nekog prestići nema šanse, jer nema ubrzanje, a o uzbrdicama na autoputu da ne pričam maksimalno 90...
Mazda tradicionalno ima pomalo zanesenjački odnos prema inovaciji i razvoju motora.
Jedini su gurali Wankelov motor u mainstream, bez puno uspjeha, dok se primjerice VW libio ugraditi i common rail ubrizgavanje u svoje motore.
Neka naših Hirošimaca...
Mazda tradicionalno ima pomalo zanesenjački odnos prema inovaciji i razvoju motora.
Jedini su gurali Wankelov motor u mainstream, bez puno uspjeha, dok se primjerice VW libio ugraditi i common rail ubrizgavanje u svoje motore.
Neka naših Hirošimaca...
Imam doma Mazdu CX-5 sa 150 konja dizel, auto doslovno prede. A auto ne troši išta. Ne znam koji benzinac je bio tako tih da ga se jedva čulo. Nikad više benzinac neće bit u mom dvorištu dok proizvođači rade ovako genijalne motore. Ima sve živo, sustave filtracije čađe i ne znam vise kakve ne tako da ne zagađuje gotovo ništa.
Zamisli samo koliko bi bilo saobraćajki da se ograniči max brzina na 130 km.
Mazda tradicionalno ima pomalo zanesenjački odnos prema inovaciji i razvoju motora.
Jedini su gurali Wankelov motor u mainstream, bez puno uspjeha, dok se primjerice VW libio ugraditi i common rail ubrizgavanje u svoje motore.
Neka naših Hirošimaca...
Imam doma Mazdu CX-5 sa 150 konja dizel, auto doslovno prede. A auto ne troši išta. Ne znam koji benzinac je bio tako tih da ga se jedva čulo. Nikad više benzinac neće bit u mom dvorištu dok proizvođači rade ovako genijalne motore. Ima sve živo, sustave filtracije čađe i ne znam vise kakve ne tako da ne zagađuje gotovo ništa.
Svaki benzinac.
Mazda tradicionalno ima pomalo zanesenjački odnos prema inovaciji i razvoju motora.
Jedini su gurali Wankelov motor u mainstream, bez puno uspjeha, dok se primjerice VW libio ugraditi i common rail ubrizgavanje u svoje motore.
Neka naših Hirošimaca...
Imam doma Mazdu CX-5 sa 150 konja dizel, auto doslovno prede. A auto ne troši išta. Ne znam koji benzinac je bio tako tih da ga se jedva čulo. Nikad više benzinac neće bit u mom dvorištu dok proizvođači rade ovako genijalne motore. Ima sve živo, sustave filtracije čađe i ne znam vise kakve ne tako da ne zagađuje gotovo ništa.
iz auspuha cvijeće izlazi a stvra 3L na 100km....čudo
Uzročno posljedična veza kubikaže, brzine, snage i potrošnje goriva.
how bout no? kakva uzročno posljedična veza? kratko i jasno da se ne natežemo, limitiranje maksimalne brzine tu nema veze sa vezom.
da, normalno, šta je meni, brzina, snaga i volumen motora nemaju nikakav utjecaj na potrošnju automobila. Gluposti, svi znaju da bijeli auti troše više od plavih i da je ustvari boja automobila ključna kod potrošnje.
Ja auto registriran u RH vozim po cijeloj europi , dakle zašto bi auto bio ograničen na 130 kad ga po Njemačkoj i još nekim državama svijeta na pojedinim dionicama mogu voziti 250km/h. U ostalom i u RH 130 na znaku znači legalno 143 km/h, a na autoputu nekažnjivo ili tolerirano 154 km/h... Vozio sam par mjeseci slabi štedljivi trocilindraš 1,3 sdi, po gradu je ok , ali ćim dođeš na lokalnu cestu gdje treba nekog prestići nema šanse, jer nema ubrzanje, a o uzbrdicama na autoputu da ne pričam maksimalno 90...
slušaj vozi ti gdje hoćeš i koliko hočeš to je tvoja stvar i stvar države u kojoj voziš. maksimalna brzina dopuštena u RH je 130km/h i ako hočeš registrirat auto kod nas takav će biti ograničen na 130km/h. To što je zakonom u njemačkoj dopušteno neograničeno nema nikakve veze s našim zakonima. U njemačkoj je dopuštena prostitucija, u nizozemskoj trava, u švicarskoj eutanazija, kod nas nije. Kad pređeš njemačku granicu stani kod prvog mehaničara da ti skine blokadu.
Dopuštati homologaciju automobila koji mogu kršit naše propise je licemjerstvo zakonodavstva i svjesno dopuštanje kršenja zakona u stilu država zažmiri na jedno oko. Svi znaju da ljudi voze brže od dopuštenog, svi znaju da ljudi ginu vozeči brže od odpuštenog, država i MUP izda neko upozorenje i iskreno se zgrožava nad vozačima koji brzo voze, ali nitko ne želi rješiti problem, koji je prilično jednostavan za rješiti. Potpuno identična stvar bi bila dopuštat prodaju automatskog oružja, ali ograničit korištenje istog samo u pojedinačnoj paljbi na odgovornost vlasnika.
Potpuno nebitno, snaga mašine je prilagođena masi automobila, a to što ti ne želiš vozit takav auto je tvoja osobna stvar. U državi gdje su svi auti maksimlano ograničeni na 130 jedina preostala opcija bi ti bila hodanje ili javni prijevoz. Pa izaberi.
Trebalo bi na auto putu dodati jos jednu traku. Zaustavna, prva traka do 130 km/h, druga 180km/h i treca do 250 ili vishe km/h.
Nova vozila su sposobna za vece brzine uz manji utrosak goriva. Uskoro (kroz 20tak godina) ce ih zamjeniti elektricna vozila. Kako se mogu puniti kod kuce,energijom dobivenom preko solarnih panela, ne vidim razlog zasto bi se brzina trebala ogranicavati.
Slazem se da nas ne bi trebali zanimati niti jedni zakoni osim hrvatskih, ali i mi mozemo proizvoditi vozila koja su sposobna za vece brzine ili recimo da je Rimac poduzetniji stvoriti osobna el vozila, a potom zabraniti vozila sa motorima sa unutarnjim sagorijevanjem na hrv cestama.
Mazdi svaka cast na entuzijazmu. ☺
Mazda tradicionalno ima pomalo zanesenjački odnos prema inovaciji i razvoju motora.
Jedini su gurali Wankelov motor u mainstream, bez puno uspjeha, dok se primjerice VW libio ugraditi i common rail ubrizgavanje u svoje motore.
Neka naših Hirošimaca...
Kad ne uce iz povijesti.
NSU je propao radi Wankela.
Kad ne uce iz povijesti.
NSU je propao radi Wankela.
mazda je između 2003.-2012. prodala oko 200k mazdi RX8 sa wankelom, što je u biti respektabilna brojka.
a navodno i dalje ulažu u R&D wankela.
Stavi klimu od 12,000 BTU (3.5 kW) u stan od 50 kvadratnih metara i ima da nabiješ 2,000 kn struje u roku keks. Stavi 40,000 BTU klimatizacije u isti prostor (10 kW) i trošak će ti maksimalno biti 250 kn mjesečno. Toliko o tome kako je 1,000 ccm dovoljno za automobil. Očito nikada nisi vozio 500 kg tereta (putnici + pritljaga) u autu ispod 1600 ccm-a.
Mazda tradicionalno ima pomalo zanesenjački odnos prema inovaciji i razvoju motora.
Jedini su gurali Wankelov motor u mainstream, bez puno uspjeha, dok se primjerice VW libio ugraditi i common rail ubrizgavanje u svoje motore.
Neka naših Hirošimaca...
Imam doma Mazdu CX-5 sa 150 konja dizel, auto doslovno prede. A auto ne troši išta. Ne znam koji benzinac je bio tako tih da ga se jedva čulo. Nikad više benzinac neće bit u mom dvorištu dok proizvođači rade ovako genijalne motore. Ima sve živo, sustave filtracije čađe i ne znam vise kakve ne tako da ne zagađuje gotovo ništa.
iz auspuha cvijeće izlazi a stvra 3L na 100km....čudo
Ali to nije sve! Kada ubaci u rikverc i pusti kvačilo, usisava ispušne plinove i stvara dizlo iz njih!