Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?

poruka: 89
|
čitano: 14.137
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?".
16 godina
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
Mayo kaže...
logik kaže...

Evo jedan učenik iz moje škole ove je godine otišao u SAD. Sada njegova škola šalje zahtjev u Zg da pošalju nastavne jedinice iz 10 predmeta da vide zašto je (kod nas osrednji) učenik kod njih jedan od najboljih. Naše školstvo razvija neke negativne osobine kod ljudi, iznimno je stresno, ali ako radiš i imaš malo nečega u glavi, naučiš i pripremiš se za puno stvari.

 

U Americi jedino vrijedi elitni prep school (hrpa njih bazira edukaciju na klasičnoj naobrazbi poznatiju pod nazivom trivijum) i samo takve škole uglavnom nude dobru bazu za nastavak školovanja, ostalo je sve štancanje polupismenih dronova.  Oni koji pohađaju javne Američke škole mogu uspjeti jedino ako su a) veoma predani učenju, b) imaju dobru genetsku i socioekonomsku predispoziciju, c) sretna kombinacija oba dvoje.  Sve javne škole se baziraju na "least common denominator" načinu podučavanja čisto iz razloga što treba podjednako dobro podučiti one koji imaju IQ 70 i one koji imaju IQ 140, na kraju onaj koji imaju iznadprosječni IQ bivaju sjebani iz razloga što im se ne nudi prilika da u potpunosti izraze svoj prirodni  genetski potencijal (50% IQ-a je genetska predispozicija).

 

 

 

 

 

 Skini si sa neta ova 2 docsa :

 

Ivory Tower (2014)

 

 

i

Schooled The Price Of College Sports (2013)

 

 

bavi se tom famoznim fenomenom zvanim " *High Education* "

 

usput pogledaj kratki intervju sa Chris Hedgesom i cijela slika je kompletirana.

 

 

 

 eh da, i klasik uradak :)

 

Knowing is not enough; we must apply. Willing is not enough; we must do.
Poruka je uređivana zadnji put pon 7.12.2015 23:07 (Colossus7).
17 godina
protjeran
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
Visak kaže...
Mayo kaže...

Uostalom naš je školski sustav tako odličan da su Hrvati na vrhu ljestvice.. neznanja. Marginalni IQ, gdje ćeš bolje!?! BTW 90 je prosjek, to znači da je 50% iznad 90, 50% ispod 90.. ergo: svaki treći Hrvat  je u prosjeku debil. :) Pošto je osnovna škola obvezna, to govori mnogo o kvaliteti državnog školskog sustava.

 

 

http://www.photius.com/rankings/national_iq_scores_country_ranks.html

 

Prosjek ne znači da ih je pola iznad, a pola ispod, to bi bio medijan.

Čak i da je svaki treći debil, to nema veze sa školstvom, već genetikom. IQ nije mjera znanja, nego (urođene) inteligencije.

 

Pa ti nama pričaj o lošem školstvu.

 

 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/39/IQ_distribution.svg

 

 

 

IQ je vezan za genetiku ali nije "set in stone," kvalitetnija edukacija može promijeniti intelektualnu strukturu cjelokupnog stanovništva.  Problem je u tome što ne postoji optimalni model za svako dijete, ali to ipak ne znači da bi se trebalo odustati od stremljenju prema edukativnom optimumu na razini društva koji bi pogodovao potpunom ispunjavanju potencijala svakog pojedinačnog djeteta.

14 godina
offline
Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?

Ma hebo ja vaše škole i školovanje. 4 godine srednje škole (smjer strojarstvo), 3 godine fakulteta (inženjer strojarstva) i onda se zaposlim kod privatnika, u struci, i u mjesec dana naučim više o strojarstvu nego u 7 godina škole. 

U srednjoj školi jedino je profesor iz hidraulike i termodinamike se trudio da nam usadi znanje i da učimo s razumjevanjem. Svi ostali su gledali da vas se što prije riješe. Nuff said.

Marko Ištuk
Moj PC  
7 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
Mayo kaže...

   

IQ je vezan za genetiku ali nije "set in stone," kvalitetnija edukacija može promijeniti intelektualnu strukturu cjelokupnog stanovništva.  Problem je u tome što ne postoji optimalni model za svako dijete, ali to ipak ne znači da bi se trebalo odustati od stremljenju prema edukativnom optimumu na razini društva koji bi pogodovao potpunom ispunjavanju potencijala svakog pojedinačnog djeteta.

Japanci, koji su na trećem mjestu tvoje tablice, imaju izuzetno rigidno društvo i školstvo gdje se nikome ne izlazi u susret, nego se očekuje od pojedinca da se podredi kolektivu. Djeca ujutro idu u osnovnu školu, a čak i ako su dobri, popodne još na privatnu poduku, kako bi imali šansu upisati neku bolju srednju školu. 

 

Svi pljuju po našem školstvu, a nitko ne spominje radne navike i kućni odgoj učenika. Djeca od malena uče sustav vrijednosti, a on je u cijelom društvu krivo postavljen. Većina klinaca želi postati nogometaš ili mafijaš, jer vide da je tip koji je to oboje najveća faca u državi.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
9 godina
neaktivan
offline
Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?

Jako dobar tekst koji i nije mogao biti kraći, nastavak na vaš prijašnji tekst na BUGlink

 

Jedino što želim naglasiti iako ste to zapravo naveli je da promjene i kvalitetu donose ljudi. Kvalitetni vrijedni i radišni ljudi koji se ne boje rada i ne odustaju na preprekama.

Nikada kvalitetu ne donosi novac. Novac je posljedica kvalitetnog rada. Ako se kvalitetno radi stvori se vrijednost koja se posljedično nađe u džepovima svih građana.

 

Profesor koji je nezadovoljan plaćom tj. radi svoj posao samo zbog plaće, bi trebao dati otkaz i zaposliti se u tzv. realnom sektoru. Jednostavno bi trebao tražiti plaću koju želi tamo gdje je možda može i zaraditi.

Počavanje i prenošenje radnih navika, metodologija i motivacije za napredovanje i stjecanje novih znanja je iznimno pleminit poziv koj se teško može kvalitetno platiti, tj. najveća nagrada pravim profesorima su uspjesi njihovih generacija.

Nešto što će svaki istinski profesor uvijek istaknuti prije bilokakve finacijske nagrade.

 

Naravno da ne želim reći da profesorima ne trebaju bolje plaće. Bio bih sretan da ih mogu imati bar duple od onoga što imaju sada, no ti ljudi bi trebali znati da ako neće stvoriti kvalitetan kadar radeći kvalitetno i relevantno svoj posao, njihovoj struci nikada neće biti bolje.

Nikada neće dobiti kvalitetnog ministra jer ga jednostavno neće odgojiti kampanjskim radom ili bolje reći neradom kakav imamo u većini naših obrazovnih ustanova.

 

Ja sam imao sreću da sam dopao "groznim profesorima" po opsima kolega. To su oni koji su radili svoj posao prije svega zato jer su ga voljeli, ovako kako opisujem.

Upravo zato jer su mi ti ljudi usadili ono što sam spomenuo, danas mi je dobro. Problem je jedino u tome što je takvih "groznih profesora" jako jako malo.

 

 
6 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?

toliko napisano a stvari jednostavne:

a) vise trosenja na skolstvo nije dobra stvar automatski:

npr pogledajte ovu studneticu 4 godine koja je u 4 g naucila kao papagaj ponavljati sto su joj njeni liberalni prof rekli

b) trzisne kvote

u hr kvote odreduje drzava pa zavrsavamo sa tonu beskorisnih diploma prava, ekonomije, glume(lol), indologije(facepalm)....

 

inace tko misli da Hr skolstvo nije u k:

http://www.jutarnji.hr/veliki-slom-obrazovanja-u-hrvatskoj-od-65-zemalja-svijeta-nasi-ucenici-su-na-45--mjestu/1144308/

 

Ali neka, stavi selfi di ti tange vire iznad guice na fb ili se slikaj ispred tuniranog Golfa II, zaj*i skolu. :D

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 8.12.2015 1:43 (Zoidberg).
 
3 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje
Visak kaže...

Svi pljuju po našem školstvu, a nitko ne spominje radne navike i kućni odgoj učenika. Djeca od malena uče sustav vrijednosti, a on je u cijelom društvu krivo postavljen. Većina klinaca želi postati nogometaš ili mafijaš, jer vide da je tip koji je to oboje najveća faca u državi.

 Ja sam uvijek htio biti stolar, ALI GDJE ĆEŠ TE SRAMOTE ZA NAŠU OBITELJ?! 

 

Sad sam propalica. 

Koristimo domaće proizvode za pranje zuba - Kalodont (Saponia Osijek)
12 godina
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
Visak kaže...
Japanci, koji su na trećem mjestu tvoje tablice, imaju izuzetno rigidno društvo i školstvo gdje se nikome ne izlazi u susret, nego se očekuje od pojedinca da se podredi kolektivu. Djeca ujutro idu u osnovnu školu, a čak i ako su dobri, popodne još na privatnu poduku, kako bi imali šansu upisati neku bolju srednju školu. 

 

Svi pljuju po našem školstvu, a nitko ne spominje radne navike i kućni odgoj učenika. Djeca od malena uče sustav vrijednosti, a on je u cijelom društvu krivo postavljen. Većina klinaca želi postati nogometaš ili mafijaš, jer vide da je tip koji je to oboje najveća faca u državi.

  Tako je. Od malena djecu privikavat robstvu tak da kasnije nebude problema.

 

Zoidberg kaže...

 

npr pogledajte ovu studneticu 4 godine koja je u 4 g naucila kao papagaj ponavljati sto su joj njeni liberalni prof rekli

 

 

 Da ovo je cisti dokaz da skolstvo nije dobro. Jedan video od zenske koja se malo pogubila u live interview. Tolko o skolstvu i inteligenciji.

Poruka je uređivana zadnji put uto 8.12.2015 2:15 (steelman).
16 godina
offline
Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?

Mislim da ima puno prilika za poboljšanje školstva, i to bez dodatnog troška.

Treba djecu naučiti razmišljati. Ne naglasak stavljati na puka nabrajanja kao što je sada, reprodukcija teksta bez mozga, na razini papige. Treba razvijati puni kapacitet mladog čovjeka, a to sigurno nije tupo nabrajanje materije.

Daleko više informatike trebamo, ali i odgoja čovjeka, o humanosti jednih prema drugima, prihvaćanju različitosti, da nauče da se ne daju manipulirati različitim "podijeli pa vladaj" interesima. Mogućnost da svatko razvija svoje jake strane, a ne samo ono što program propisuje, i posebna briga za darovite.

Najočitiji primjer gdje se vidi koliko zaostaje nape obrazovanje je činjenica da 98% ljudi sa završenim školovanjem, pa čak i fakultetskim, ne zna gotovo nišpta o novcu. A novcem je prožet cijeli naš život i svaki ga dan koristimo. Znamo sve o patnjama mladog vertera i kojekakvim da ne velim glupostima, ali o novcu koji svaki dan koristimo ne znamo doslovce ništa. Ti ljudi pogrešno misle da novac stvara centralna banka (ili država), i također misle da kredite ljudi i tvrtke dobivaju iz depozita koje štediše stavljaju u banke. Oni zbilja to misle. Ne znaju da praktički sav novac (95%) stvaraju privatne banke elektronskim upisivanjem cifre na račun osobe koja diže kredit. Osoba mora vratiti pravi novac, ne može samo upisati cifru i reći "vratio sam" iako banka smije upravo tako stvoriti novac. I naravno, mora vratiti pravi novac skupa s kamatom. Pošto novac za kamatu ne postoji, dug je neotplativ, moguće matematički dokazati, zato dug stalno raste. Kad bi dovoljan broj ljudi bio ekonomski obrazovan barem u tim osnovama, bili bi puno bogatiji narod, a država ne bi imala vječno rastući dug niti dug uopće. Pameti nam treba, i manje svađanja. Na istoj smo strani.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?

Školstvo, od elementarnog osonovnoškolskog pa do naprednog akademskog obrazovanja, treba biti on demand, znači svo znanje treba biti dostupno na zahtjev i besplatno, sva literatura u digitalnom obliku a sva predavanja na YouTube-u. Može se jedino plaćati ispit i certifikat. Ljudi trebaju biti samouki jer je škola u sadašnjem obliku zastarjela.

 

Evo, ja sad recimo dok radim slušam rani srednji vijek predavanje sa Yale-a:

Bolje od dokumentaraca za slušat dok se radi na računalu, jer nema one progresivne glazbene pozadine, ili ako je postala naporna sva glazba na Deezeru ili zvukovi prirode, he.

Znači ništa ozbiljno, samo zezancija. Prije toga sam obnovio znanje o WWII i sad ga znam u tolike detalje, jer sam poslušao nekoliko destaka sati fakultetskih predavanja na tu temu + seminara od ljudi kojima je specijalizaciija WWII i koji su napisali nekoliko knjiga na tu temu. Divota. Sljedeče je markiszam. Dalje tko zna. Treba vidit na darknetu jeli tko stavio još ovih predavanja sa ovih fakulteta koji daju online diplome i imaju sva predavanja online.

 

 
1 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
PzKpfw kaže...

Nije svejedno. To znači rušenje kriterija. Bez obzira čim se čovjek kasnije bavio, treba iza dvojke nešto stajati, a ne da se godinama provlače samo zato kaj im to tobože nikada neće trebati u životu.

 

Takvi nikada neće naučiti da se za nešto u životu treba potruditi, te će slabo naučiti cijeniti vrijednosti.

 Kakvih kriterija? O čemu ti pričaš, ako imaš dva znači da nemaš nikakvih kriterija niti znanja. Komu i čemu to točno rušiš kriterije. Ako ga rušiš, a ne daš mu dva stvaraš trošak njemu i društvu i umjesto da čovjek ide radit i zarađivat, uplaćivat porez i mirovinsko ti još stvaraš troškove za školu i državu, a da ne govorim živce profesora i kvalitetu rada ostalih učenika u razredu/školi. 

17 godina
neaktivan
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
PzKpfw kaže...

Hm, samo sam hteli reći da nema prolaza bez znanja. Sa drugom rečenicom se slažem, živa istina.

I sa trećom se slažem. Meritokracija prije svega, da najbolji biraju najbolje, a ne da tonemo u prosječnost.

 Od kad je dvojka prosječnost i o kakvoj meritokraciji ti pričaš kad se radi o ljudima koji su ili za poklonit dva ili su tu negdje jedva na dva? Ja pričam o onih najgorih 10% društva za koje kažem da nema potrebe i smisla trenirat strogoću jer se time ništa neće dobiti, a samo napraviš veću štetu. 

17 godina
neaktivan
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
steelman kaže...
Visak kaže...
Japanci, koji su na trećem mjestu tvoje tablice, imaju izuzetno rigidno društvo i školstvo gdje se nikome ne izlazi u susret, nego se očekuje od pojedinca da se podredi kolektivu. Djeca ujutro idu u osnovnu školu, a čak i ako su dobri, popodne još na privatnu poduku, kako bi imali šansu upisati neku bolju srednju školu. 

 

Svi pljuju po našem školstvu, a nitko ne spominje radne navike i kućni odgoj učenika. Djeca od malena uče sustav vrijednosti, a on je u cijelom društvu krivo postavljen. Većina klinaca želi postati nogometaš ili mafijaš, jer vide da je tip koji je to oboje najveća faca u državi.

  Tako je. Od malena djecu privikavat robstvu tak da kasnije nebude problema.

 

Zoidberg kaže...

 

npr pogledajte ovu studneticu 4 godine koja je u 4 g naucila kao papagaj ponavljati sto su joj njeni liberalni prof rekli

 

 

 Da ovo je cisti dokaz da skolstvo nije dobro. Jedan video od zenske koja se malo pogubila u live interview. Tolko o skolstvu i inteligenciji.

 Zenska nije neki radnom idiot(ok je, ali sto hocu reci...) nego jedan od organizatora whiny studentskih protesta koji hoce da im drzava placa takvo shit obrazovanje...

 

10 godina
offline
Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
Primjer iz prakse. Dođe meni student na postiplomskom, dakle budući doktor znanosti. Pitam ga baš ono čime se ja bavim. Pojma nema.
"Naučite, pa dođite drugi put", kažem. Dođe drugi put, zna ono što sam ga prošli put pitao, ali o drugom pojma nema. "Šest puta sam pročitao
ono što ste mi dali, ali nisam mogao naučiti. Ništa ne razumijem." I na osnovu takve izjave očekuje da ću ga pustiti na ispitu.
Ili, dođe meni neka gospođa da joj pomognem odgovoriti na školska pitanja njezinog sina iz 2. razreda osnovne škole. Mali treba napisati
kako se "čarapom" određuje smjer jačina vjetra i zašto se ona vidi u aerodromima i lukama. Pokušavam mami objasniti, da bi objasnila sinu,
ali ne ide. Naprosto nije dovoljno inteligentna da bi to razumjela (IQ=80). Na kraju mi kaže da nema dosta vremena, jer uz posao studira.
Eto kakve nam kadrove izbacuju naša sveučilišta! (Ima, dakako, i dobrih učenika i studenata, ali njih ovakvi naprosto pojedu.)
A što se tiče profesorskog zabušavanja, stara je narodna poslovica: Kakva plaća - takva rađa.
 
5 1 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?

Nije jeftino ali mslim da je daleko jeftinije od klasične škole. :)



http://www.thegreatcourses.com/

 

 

    Evo jedan primjer što The Teaching Company nudi

 

A Brief History of the World
A Modern Look at Ancient Greek Civilization
Abraham Lincoln - In His Own Words
Aeneid of Virgil
African Experience - From Lucy to Mandela
After the New Testament
Age of Henry VIII
Age of Pericles
Alexander the Great and the Hellenistic Age
American Civil War
American Dream
American History
American Ideals - Founding a 'Republic of Virtue
American Identity
American Military Experience
American Mind
Americas in the Revolutionary Era
America's Religious History
An Introduction to Number Theory
Ancient Greek Civilization
Ancient Greek Literature
Ancient Near Eastern Mythology
Apocalypse Now, Apocalypse Then Prophecy, The Creation Of The Modern World
Apostle Paul
Argumentation - The Study of Effective Reasoning
Augustine
Bach and the High Baroque
Beethoven's Piano Sonatas
Between Crescent and Cross - Jewish Civilization from Mohammed to Spinoza
Between the Rivers - The History of Ancient Mesopotamia
Bible and Western Culture
Big History - The Big Bang, Life on Earth, and the Rise of Humanity
Biological Anthropology - An Evolutionary Perspective
Biology and Human Behaviour - The Neurological Origins of Individuality
Biology - The Science of Life
Birth of the Modern Mind
Book of Genesis
Books That Have Made History
Brave New Words - The Creation Of Language
Buddhism
Building Great Sentences - Exploring the Writer's Craft
Business Law
Business Law - Negligence and Torts
Business Statistics
Can the Modern World Believe in God
Chamber Music of Mozart
Change and Motion - Calculus Made Clear, 2nd Ed
Chaos
Christian Religions and Religious Fundamentalism
Christmas Traditions in Victorian Britain and America
Churchill
Civil Liberties and the Bill of Rights
Classic Novels - Meeting the Challenge of Great Literature
Classical Archaeology of Ancient Greece and Rome
Classical Mythology
Classics of American Literature
Classics of Russian Literature
Comedy Through the Ages
Concert Masterworks
Concerto
Conquest of the Americas
Contemporary Economic Issues
Dante's Divine Comedy
Detective Fiction
Developing Adult - Biological and Psychosocial Perspectives
Discovering the Middle Ages
Discovery of Ancient Civilizations
Doctors - The History of Scientific Medicine Revealed Through Biography
Early Christianity - The Experience of the Divine
Early History Of National Socialism
Early Middle Ages
Economics, 3rd Edition
Einstein's 100th 'Anniversary'
Einstein's Relativity and the Quantum Revolution - Modern Physics for Non-Scientists
Elements of Jazz - From Cakewalk to Fusion
Emerson, Thoreau, and the Transcendentalist Movement
Energy and Climate - Science for Citizens in the Age of Global Warming
English Novel
Enlightenment - Invention of the Modern Self
Era of the Crusades
Ethics and Public Policy
Ethics of Aristotle
Europe and the Wars of Religion ﴾1500-1700﴿
Europe and Western Civilization in the Modern Age
European History and European Lives
European Thought and Culture in the 19th Century
European Thought and Culture in the 20th Century
Explaining Social Deviance
Famous Greeks
Famous Romans
Finance and Accounting
Foundations of Western Civilization I
Foundations of Western Civilization II
Francis of Assisi
Freedom - The Philosophy of Liberation
From Jesus to Constantine - A History of Early Christianity
From Monet to Van Gogh - A History of Impressionism
From Plato to Postmodernism -  Understanding the Essence of Literature and the Role of the Author
From Yao to Mao - 5000 Years of Chinese History
God and Mankind - Comparative Religions
Great American Music - Broadway Musicals
Great Artists of the Italian Renaissance
Great Authors of the Western Literary Tradition
Great Battles of the Ancient World
Great Civilizations of Asia Minor
Great Figures of the New Testament
Great Figures of the Old Testament
Great Ideas of Classical Physics
Great Ideas of Philosophy
Great Ideas of Psychology
Great Minds of the Western Intellectual Tradition, 3rd Ed
Great Pharaohs of Ancient Egypt
Great World Religions - Buddhism
Great World Religions - Christianity
Great World Religions - Hinduism
Great World Religions - Islam
Great World Religions - Judaism
Great World Religions - The Religions Of India
Great Writers, Their Lives And Works
Greek Tragedy
Herodotus, The Father of History
Heroes Heroines, and The Wisdom of Myth
High Middle Ages
High School Level - Chemistry
Historical Jesus
History of Ancient Egypt
History of Ancient Rome
History of Christianity in the Reformation Era
History of England from the Tudors to the Stewarts
History of Freedom
History of Russia - From Peter the Great to Gorbachev
History of Science from 1700 to 1900
History of Science from Antiquity to 1700
History of the Bible- The Making of the New Testament Canon
History of the Construction of St. Peter's Basillica
History of the English Language
History of the Supreme Court
History of the United States, 2nd Ed
History of the US Economy in the 20th Century
History of World Literature
Holiday Music
How to Listen to and Understand Great Music
How to Listen to and Understand Opera
How to Read and Understand Poetry
Human Prehistory and the First Civilizations
Ideas in Politics
Ideas in Western Culture - The Medieval and Renaissance World
Iliad of Homer
Interpreting the 20th Century
Introduction to Archaeology
Introduction to Greek Philosophy
Introduction to Judaism
Is Anyone Really Normal - Perspectives On Abnormal Psychology
Italian Renaissance
Italians Before Italy - Conflict and Competition in the Mediterranean
Jesus and the Gospels
Jewish Intellectual History - 16th to 20th Century
Jewish Mysticism
Joy of Thinking - The Beauty and Power of Classical Mathematical Ideas
Joyce's Ulysses
King Arthur and Chivalry
Late Antiquity - Crisis and Transformation
Late Middle Ages
Legacies of Great Economists - 10 Lectures
Lewis and Clark - The Explorers
Liberty And It's Price - Understanding The French Revolution
Life and Legacy of the Roman Empire
Life and Operas of Verdi
Life and Work of Mark Twain
Life and Writings of C. S. Lewis
Life and Writings of Geoffrey Chaucer
Life and Writings of John Milton
Literary Modernism- The Struggle for Modern History
Lives and Works of English Romantic Poets
Long 19th Century - European History from 1789 to 1917
Luther - Gospel, Law, and Reformation
Machiavelli In Context
Masterpieces of the Imaginative Mind
Masterworks of Early 20th Century Literature
Medieval Europe Crisis and Renewal
Medieval Heroines in History and Legend
Mind of the Enlightenment
Modern British Drama
Mr. Lincoln - The Life of Abraham Lincoln
Must History Repeat the Great Conflict of this Century
My Favorite Universe
Natural Law and Human Nature
Neolithic Europe
New Testament
No Excuses Existentialism and the Meaning of Life
Odessy of Homer
Old Testament
Olympics From Ancient Greece to Athens 2004
Operas of Mozart
Origin of the Modern Mind
Origins and Ideologies of the American Revolution
Origins of Great Ancient Civilizations
Origins of Life
Other 1492 - Ferdinand, Isabella, and the Making of an Empire
Palestine, Zionism, and the Arab-Israeli Conflict
Papal Elections
Particle Physics For Non Physicists
Passions - Philosophy and the Intelligence of Emotions
Peoples and Cultures of the World
Perspectives on Abnormal Psychology
Philosophy and Human Values
Philosophy and Religion in the West
Philosophy as a Guide to Living
Philosophy of Mind
Philosophy of Religion
Philosophy of Science
Physics in Your Life
Plato, Socrates, and the Dialogues
Plato's Republic
Poetry - A Basic Course
Popes and the Papacy
Power Over People
Practical Philosophy
Psychology of Human Behavior
Quest for Meaning
Questions of Value
Religion in the Ancient Mediterranean World
Religions of the Axial Age
Renaissance, the Reformation, and the Rise of Nations
Representing Justice - Stories of Law and Literature
Rights of Man
Rise and Fall of Soviet Communism
Robert E. Lee and His High Command
Rome and the Barbarians
Roots of Human Behavior
Science and Religion
Science Fiction - The Literature Of Technological Imagination
Science in the Twentieth Century A Social-Intellectual Survey
Science Wars - What Scientists Know and How They Know It
Search for a Meaningful Past - Philosophies, Theories and Interpretations of Human History
Search for Intelligent Life in Space
Self Under Siege - Philosophy in the 20th Century
Sensation, Perception, and the Aging Process
Shakespeare - Comedies, Histories, and Tragedies
Shakespeare - Word and Action
Soul and the City - Art, Literature and Urban Living
St. Augustine's Confessions
St. Patrick - The Patron Saint of Ireland
Story of Human Language
Superstring Theory, The DNA of Reality VIDEO
Swift - Gulliver's Travels
Symphonies of Beethoven
Symphony
Terror of History - Mystics, Heretics, and Witches in the Western Tradition
The First Jewish Revolt Against Rome
The Peloponnesian War
Theories Of Human Development
Theory of Evolution - A History of Controversy
Thinking about Capitalism
Thomas Aquinas - The Angelic Doctor
Thomas Jefferson - Visionary American
Tocqueville and the American Experiment
Tools of Thinking
Twentieth Century American Fiction
Twentieth Century American Fiction
Understanding Genetics - DNA, Genes, and Their Real-World Applications
Understanding Linguistics - The Science of Language
Understanding Literature and Life- Drama, Poetry and Narrative
Understanding the Human Body
Understanding the Universe - Introduction to Astronomy
Understanding the Universe What's New in Astronomy, 2003
United States And The Middle East 1914- 9-11
Using Literature to Understand the Human Side of Medicine
Utopia and Terror in the Twentieth Century
Victorian Britain
Vikings
Voltaire and the Triumph of Enlightenment
War, Peace, and Power - Diplomatic History of Europe, 1500–2000
Will to Power - The Philosophy of Friedrich Nietzsche
Wisdom of History
World History
World of Byzantium
World Philosophy
World War I - The Great War
World War II - A Military and Social History

Poruka je uređivana zadnji put uto 8.12.2015 12:07 (Mayo).
 
0 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
KIKI3ooo kaže...

Školstvo, od elementarnog osonovnoškolskog pa do naprednog akademskog obrazovanja, treba biti on demand, znači svo znanje treba biti dostupno na zahtjev i besplatno, sva literatura u digitalnom obliku a sva predavanja na YouTube-u. Može se jedino plaćati ispit i certifikat. Ljudi trebaju biti samouki jer je škola u sadašnjem obliku zastarjela.

 

Evo, ja sad recimo dok radim slušam rani srednji vijek predavanje sa Yale-a:

Bolje od dokumentaraca za slušat dok se radi na računalu, jer nema one progresivne glazbene pozadine, ili ako je postala naporna sva glazba na Deezeru ili zvukovi prirode, he.

Znači ništa ozbiljno, samo zezancija. Prije toga sam obnovio znanje o WWII i sad ga znam u tolike detalje, jer sam poslušao nekoliko destaka sati fakultetskih predavanja na tu temu + seminara od ljudi kojima je specijalizaciija WWII i koji su napisali nekoliko knjiga na tu temu. Divota. Sljedeče je markiszam. Dalje tko zna. Treba vidit na darknetu jeli tko stavio još ovih predavanja sa ovih fakulteta koji daju online diplome i imaju sva predavanja online.

 

 

Evo jedna brzinska;

 

Ako znaš jako malo o Prvom svjetskom ratu općenito, ili neznaš ništa, onda su te zajebali, jer ustvari neznaš ništa o drugom svjetskom ratu, osim kako se odvijao (većinom jednostrana pobjednici pišu povijest) i tko su bili akteri, te u najboljem slučaju si povezao neke stvari koje su proizašle iz istog a traju i do dan danas.

Knowing is not enough; we must apply. Willing is not enough; we must do.
12 godina
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
Zoidberg kaže...

 Zenska nije neki radnom idiot(ok je, ali sto hocu reci...) nego jedan od organizatora whiny studentskih protesta koji hoce da im drzava placa takvo shit obrazovanje...

 

 Sudis tudu inteligenciju po jednom videu gdje se zenska ocito izgubila i nije bila pripremljena. Mislim da tvoj post vise govori o inteligenciji nego taj video.

13 godina
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
BlackDog22 kaže...

 Ja sam imao jednog prijatelja libretarijanca, a onda je uzeo kredit u švicarcima...da je bar barem pratio na satu matematike, a ne pušio travu i čitao debilne blogove...

 Ima i nas koji po cjele dane puse travu i boli ih ku..c za kredite, npr :) 

A pusimo jer ne zelimo sudjelovati u ovom apsurdnom sustavu, sto ne znaci da ga ne muzemo dovoljno dobor :D

 

btw. samo ocajni dizu kredite ili glupi :D sto ti je frend?

12 godina
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
LudaRajcica kaže...
BlackDog22 kaže...

 Ja sam imao jednog prijatelja libretarijanca, a onda je uzeo kredit u švicarcima...da je bar barem pratio na satu matematike, a ne pušio travu i čitao debilne blogove...

 Ja imam jednog prijatelja koji je pratio na satu matematike i opet je uzeo kredit u svicarcima. U biti imam u obitelji jednog profesora matematike i popusio je masne pare u stednji. Tak da tvoja teorija da bude sve u redu ako pratis na satu matematike pada u vodu.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
steelman kaže...
LudaRajcica kaže...
BlackDog22 kaže...

 Ja sam imao jednog prijatelja libretarijanca, a onda je uzeo kredit u švicarcima...da je bar barem pratio na satu matematike, a ne pušio travu i čitao debilne blogove...

 Ja imam jednog prijatelja koji je pratio na satu matematike i opet je uzeo kredit u svicarcima. U biti imam u obitelji jednog profesora matematike i popusio je masne pare u stednji. Tak da tvoja teorija da bude sve u redu ako pratis na satu matematike pada u vodu.

 Nije to ništa, ima i profesora ekonomskih fakulteta koji imaju kredite u švicarskim francima.

13 godina
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
Mayo kaže...

Za gro poslova ne treba ništa više od šest razreda osnovne.  Inžinjerija, profesori, možda medicina (kirurgija je primjerice samo uzvišena forma mesarstva i prije spada u domenu umijeća nego znanosti), intelektualci.. za ostali dio populacije pet razreda osnovne škole je i previše. :) Tipkati na kasu / PC može i majmun što se mene tiče. Gledam tete koje rade na administrativnim poslovima.. pa to nema pojma o pojmu.. gro njih kucka  po tastaturi ko slijepa kokoš.. Iskreno se upitaš koliko su razreda osnovne te žene uistinu završile. Muškarci su još i gori, ti samo znaju drkati kurac na poslu. Za dronovske poslove ne treba neka pretjerana inteligencija i obrazovanje.

Ne drkam kurac na poslu, nemam neku ugodnu prostoriju za to, wc je pre malen i pre hladan npr.

 

Ali zato po cjele dane igram igricu i uzivam u tome :D t se zove posao a ne radit, tko je to vidio! Nisam se za to skolovao :)))))

 

 

 

 

 

obrazovanje je prijeko potrebno, inace ljudi misle da zaista moraju raditi da bi primili placu! vjeruj mi!

17 godina
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
Kao osoba koja radi u školi mogu samo komentirati da će se kod nas znanje cijeniti tek onda kada ono postane prioritet na tržištu rada. Sve do tada ono je marginalizirano. Slažem se da obrazovanje uklopljeno u očekivanja nije ono čemu treba težiti niti od onih koji trebaju ponuditi niti onih koji ga trebaju primiti.
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?

Mislim   da bi se puno toga moglo i trebalo promijenit

ja idem u školu koja nema ni toalet-papira ni sapuna sramota  a  o ocjenjivanju da ne govorim i liziguzama koje se samo dodvoraju profesorima za veće ocjene a profesori to ne primjećuju puno se picava sa satova ma fujj..

L.P
Poruka je uređivana zadnji put uto 8.12.2015 17:34 (xXTheLuka1998xX).
 
0 0 hvala 0
17 godina
online
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
igy kaže...
Kao osoba koja radi u školi mogu samo komentirati da će se kod nas znanje cijeniti tek onda kada ono postane prioritet na tržištu rada. Sve do tada ono je marginalizirano. Slažem se da obrazovanje uklopljeno u očekivanja nije ono čemu treba težiti niti od onih koji trebaju ponuditi niti onih koji ga trebaju primiti.

Kao netko tko povremeno ocjenjuje i zapošljava ljude tvrdim da je znanje itekakav prioritet na tržištu rada.

No, znanje nema veze s našim školstvom.

Obrazovanje sad nije uklopljeno u ništa. Ni u potrebe ni u smisao ni u logiku.

16 godina
neaktivan
offline
Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?

Mislim da je jedan od većih problema trpanje svih u isti koš,tako imamo ljude koji su zainteresirani i trude se i znaju sa onima koji su upisali (primarno tu govorim na srednju,iako je i na faksu slično stanje) samo zato da neš upišu i takvi su u večini. S time se postiže to da ovi koji znaju nemaju konkurenciju (pa nemaju ni volje za "natjecanjem), te se sav program prilagođava ovima kojima se neda pa se ove koji znaju uopće ni ne potiče na rad/daljnje proučavanje. Ustvari tako dobijemo 2 skupine, one koji su tu tek tolko da prolaze(njih je najviše) i one koji su zakinuti za velik dio zanimljivog gradiva (koje ustvari ni ne treba biti na ispitu recimo,ali će ostati u njihovim glavama jer ih zanima) zbog ovih prvih.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Poruka je uređivana zadnji put uto 8.12.2015 18:14 (zerocool12).
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
Old Iggy kaže...
igy kaže...
Kao osoba koja radi u školi mogu samo komentirati da će se kod nas znanje cijeniti tek onda kada ono postane prioritet na tržištu rada. Sve do tada ono je marginalizirano. Slažem se da obrazovanje uklopljeno u očekivanja nije ono čemu treba težiti niti od onih koji trebaju ponuditi niti onih koji ga trebaju primiti.

Kao netko tko povremeno ocjenjuje i zapošljava ljude tvrdim da je znanje itekakav prioritet na tržištu rada.

No, znanje nema veze s našim školstvom.

Obrazovanje sad nije uklopljeno u ništa. Ni u potrebe ni u smisao ni u logiku.

Prioriteti prilikom zaposljavanja nisu znanje, nipsoto vec iskljuvio podobnost i da sto manje love trazi. I molim te ne lazi i ne obmanjuj javnost... tisucu sam puta to vidio.... i uglavnom pozicije popunjuju samo podobni (poslusni, guzolisci, oni koji klimaju glavom da da da u pravu ste i sl.) i to je ono sto VI MANAGERI (sorry ak ti nisi taj) trazite i cjenite.

 

Srecom, mene necete nikada zaposliti jerbi vas sve pojeo! :D

 

17 godina
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
LudaRajcica kaže...
Old Iggy kaže...
igy kaže...
Kao osoba koja radi u školi mogu samo komentirati da će se kod nas znanje cijeniti tek onda kada ono postane prioritet na tržištu rada. Sve do tada ono je marginalizirano. Slažem se da obrazovanje uklopljeno u očekivanja nije ono čemu treba težiti niti od onih koji trebaju ponuditi niti onih koji ga trebaju primiti.

Kao netko tko povremeno ocjenjuje i zapošljava ljude tvrdim da je znanje itekakav prioritet na tržištu rada.

No, znanje nema veze s našim školstvom.

Obrazovanje sad nije uklopljeno u ništa. Ni u potrebe ni u smisao ni u logiku.

Prioriteti prilikom zaposljavanja nisu znanje, nipsoto vec iskljuvio podobnost i da sto manje love trazi. I molim te ne lazi i ne obmanjuj javnost... tisucu sam puta to vidio.... i uglavnom pozicije popunjuju samo podobni (poslusni, guzolisci, oni koji klimaju glavom da da da u pravu ste i sl.) i to je ono sto VI MANAGERI (sorry ak ti nisi taj) trazite i cjenite.

 

Srecom, mene necete nikada zaposliti jerbi vas sve pojeo! :D

 

 mozda i je tako, u javnom sektoru, na salteru za lakiranje noktiju

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
17 godina
neaktivan
offline
Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?

Meni je super kako o obrazovnom sustavu raspravljaju ljudi koji ne znaju ni pravopis. Ali se zato u sve ostalo kuže...

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?

Probat cu biti kratak.

 

Imam kcer prvasica i moram reci da se hm ajmo reci malo promijenilo u odnosu na moj Suvarov sustav pre 20 i kusur godina.

 

Potakniti djecu da misle i da nauce rijesavati probleme, a ne rijesiti sto bolje radi forme tj radi ocjene.

 One fore sa tabletima u skolama - radije dajte te novce ulozite u nastavnike radi ovoga gore, jer tablicu mnozenja ces nauciti il na ploci sa kredom ili na tabletu.

Zapaziti darovite ucenike i sloziti im drugaciji pristup, a ne to sasjeci da sve bude u jednoj osrednjoj crti tj da svi budu podjednaki.

Se zapitate koliko ke realno da djeca imaju odlican i iz  matematike i hrvatskog i tjelesnog i glazbenog i likovnog i tehnickog.

 

Razmisljane i odgovornost...eto to bi bilo to 

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Koliko je naše školstvo dobro i može li bolje?
Visak kaže...

Meni je super kako o obrazovnom sustavu raspravljaju ljudi koji ne znaju ni pravopis. Ali se zato u sve ostalo kuže...

 

Evo tvoje opažanje u postu vezano za trenutno stanje našeg školstva, školstva u ostatku svijeta, i efikasnosti istoga, samo cementira veliku količinu ironije  i istine u ovoj cijeloj priči.

 

Ono što smo mi prolazili u školi i ono što velika većina klinaca prolazi nije nikakvo obrazovanje niti edukacija, to je čisto *školovanje* Razlika je nebo i zemlja.

 

Btw ako bi htio malo dublje uletiti u tematiku, preporučujem ti knjigu od John Taylor Gatta; Weapons of Mass Education (oružja za Masovno Poučavanje) tip je 30+ godina bio predavač i profesor na raznim stupnjevima obrazovanja i raznim ustanovama, dobivao kao prosvjetitelj razne nagrade itd.

 

http://www.algoritam.hr/?m=1&p=proizvod&kat=450&id=134208

 

Dalje od ovoga netrebaš kopati, ili si totalno zakucan u mašinu ili će u tebi nešto rezonirati kao istina čitajući tu knjigu, ako si prošao isti sistem školovanja kao većina nas.

 

 

Knowing is not enough; we must apply. Willing is not enough; we must do.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice