Evo jedan učenik iz moje škole ove je godine otišao u SAD. Sada njegova škola šalje zahtjev u Zg da pošalju nastavne jedinice iz 10 predmeta da vide zašto je (kod nas osrednji) učenik kod njih jedan od najboljih. Naše školstvo razvija neke negativne osobine kod ljudi, iznimno je stresno, ali ako radiš i imaš malo nečega u glavi, naučiš i pripremiš se za puno stvari.
U Americi jedino vrijedi elitni prep school (hrpa njih bazira edukaciju na klasičnoj naobrazbi poznatiju pod nazivom trivijum) i samo takve škole uglavnom nude dobru bazu za nastavak školovanja, ostalo je sve štancanje polupismenih dronova. Oni koji pohađaju javne Američke škole mogu uspjeti jedino ako su a) veoma predani učenju, b) imaju dobru genetsku i socioekonomsku predispoziciju, c) sretna kombinacija oba dvoje. Sve javne škole se baziraju na "least common denominator" načinu podučavanja čisto iz razloga što treba podjednako dobro podučiti one koji imaju IQ 70 i one koji imaju IQ 140, na kraju onaj koji imaju iznadprosječni IQ bivaju sjebani iz razloga što im se ne nudi prilika da u potpunosti izraze svoj prirodni genetski potencijal (50% IQ-a je genetska predispozicija).
Skini si sa neta ova 2 docsa :
Ivory Tower (2014)
i
Schooled The Price Of College Sports (2013)
bavi se tom famoznim fenomenom zvanim " *High Education* "
usput pogledaj kratki intervju sa Chris Hedgesom i cijela slika je kompletirana.
eh da, i klasik uradak :)