Kao sto smo i pretpostavljali. Rjesenja nigdje i apple nije kriv. Svi ostali su krivi.
Kao sto smo i pretpostavljali. Rjesenja nigdje i apple nije kriv. Svi ostali su krivi.
But they are giving free bumbers away!! Thats magical!!
Kao sto smo i pretpostavljali. Rjesenja nigdje i apple nije kriv. Svi ostali su krivi.
Nisam vidio da je RIM ponudio besplatne covere. Priznali su grešku, napomenuli da i ostali imaju slične probleme. Povrat novca još uvijek vrijedi.
U čemu je problem?
Uopće te ne razumijem. Kupiš TV. Dođeš kući i vidiš da se ekran grebe ultra-lako. Tebi to ne odgovara. Odeš do prodavača. Prodavač ti, uz objašnjenje da isti problem ima i konkurencija (tebe to previše ne zanima), ponudi besplatni cover za ekran. Ne želiš cover? Vrati TV i dobiti ćeš novac natrag.
Nakon toga nećeš ići okolo po forumima i upirati prstom na proizvođača. Proizvođar te nije prevario. Izbor je ogroman.
Kao sto smo i pretpostavljali. Rjesenja nigdje i apple nije kriv. Svi ostali su krivi.
Nisam vidio da je RIM ponudio besplatne covere. Priznali su grešku, napomenuli da i ostali imaju slične probleme. Povrat novca još uvijek vrijedi.
U čemu je problem?
Uopće te ne razumijem. Kupiš TV. Dođeš kući i vidiš da se ekran grebe ultra-lako. Tebi to ne odgovara. Odeš do prodavača. Prodavač ti, uz objašnjenje da isti problem ima i konkurencija (tebe to previše ne zanima), ponudi besplatni cover za ekran. Ne želiš cover? Vrati TV i dobiti ćeš novac natrag.
Nakon toga nećeš ići okolo po forumima i upirati prstom na proizvođača. Proizvođar te nije prevario. Izbor je ogroman.
Nisam vidio da se itko na forumima i u recenzijama uređaja itko žalio na prijem signala i prekide poziva kod RIM-a.
I u čemu je problem? Hoću uređaj koji radi, a ne neki jeftini komad gume ili plastike. Kod mene osobno nebi bilo dvojbe - povrat uređaja i nikada više kupljen niti jedan uređaj od tog proizvođača. Ne dopuštam da me prave budalom.
Nisam vidio da je RIM ponudio besplatne covere. Priznali su grešku, napomenuli da i ostali imaju slične probleme. Povrat novca još uvijek vrijedi.
U čemu je problem?
Uopće te ne razumijem. Kupiš TV. Dođeš kući i vidiš da se ekran grebe ultra-lako. Tebi to ne odgovara. Odeš do prodavača. Prodavač ti, uz objašnjenje da isti problem ima i konkurencija (tebe to previše ne zanima), ponudi besplatni cover za ekran. Ne želiš cover? Vrati TV i dobiti ćeš novac natrag.
Nakon toga nećeš ići okolo po forumima i upirati prstom na proizvođača. Proizvođar te nije prevario. Izbor je ogroman.
Ma nemožeš ti to njima obijasnit. Al zanimljivo je vidjet kako se oni oko toga brinu više nego korisnici iPhone4 zajedno.
Meni nije jasno zašto je rub uređaja od nehrđajučeg čelika ako ću ga pokrivati nekom jeftinom gumom? Toliko hvalenja kako je to za odličan dizajn, otpornost i sve, a onda ga sve to pokrijem gumom da bi mob imao signal dok pričam?
Ono što sad znamo je da će iphone 4S imati taj problem riješen a S neće biti kratica od speed, već kratica od signal
Izvinjavam se... greška pri tipkanju... dvostruka... nije Iphone4....u pitanju je bio prethodni model.... koji je zamijenio sa HTC desire...
I dalje ne shvatam zašto toliko hejtovanje... Jel ti Steve jobs donio kruh na stol kad ga toliko braniš....?
Mislim... da me neko nazove kretenom zato što smatram iphone beskorisnom gomilom plastike-što je moje lično mišljenje, na koje imam pravo----------ej? nije bilo potrebe za vrijeđanjem...
Nisam vidio da se itko na forumima i u recenzijama uređaja itko žalio na prijem signala i prekide poziva kod RIM-a.
Sa popularnošću dolaze i kritike. Kao da je javnost briga što CEO Philipsa ima ljubavnicu ili što BB Bold ima problema sa signalom. To se najbolje vidi ovdje na forumu. Usporedi teme sa iPhoneom sa drugim temama. Popularne stvari privlače pažnju - o njima se zna i najmanja stvar.
Usput, ako ne vjeruješ, na YouTubeu imaš videa, kako sa BB-om, tako i sa Nokiama... Naravno da će biti primjera da netko ne može dobiti gubitak signala (kako kod iPhonea, tako i kod svih ostalih). Znači li to da problema kod tog modela nema? Ne! Kao što možeš vidjeti u formulama za prikaz signala - ako si u području odličnog prijema - gubitak signala je gotovo nemoguće dobiti (čisto zbog formule, jer je dobar range signala na petoj crtici, pa ćeš, na primjer izgubiti pola signala, a još uvijek biti na 5 crtica).
Ne dopuštam da me prave budalom.
Zato postoji mogućnost povrata novca. Postoji milijun stvari koje ne želim kupiti. Potrošio bih dobar dio svog života žaleći se po forumima kako ja te uređaje nikada neću kupiti zbog ovog ili onog razloga.
Evo sad sam pogledao tu press konferenciju, i odmah isprobao to gubljenje signala na svojoj Nikoji E66 i uspjelo je (ako se to moze nazvati "uspjehom"). Dakle, kad sam ga uhvatio rukom slicno kao sto hvataju iphone 4 u videima, signal je pao sa 7 na 2-3 (ta treca se stalno pojavljivala i gubila) crtice. Vidjelo se u ovoj konferenciji da Jobs nije dobro pripremljen i da je sve na brzinu napravljeno, ali mu je sama prezentacija opet bila uspjesna... Govorim o samoj prezentaciji, ne o stavovima izrecenima na njoj, jer ne zelim reci da se s njima slazem/ne slazem jer nemam ni zivaca ni vremena za svadjanje o svom stavu na forumu, s bilo kojom stranom, jer niti jedna dosada nije pokazala argumentiranu raspravu...
moze linkic te prezentacije da uzivamo.
Kao sto smo i pretpostavljali. Rjesenja nigdje i apple nije kriv. Svi ostali su krivi.
Nisam vidio da je RIM ponudio besplatne covere. Priznali su grešku, napomenuli da i ostali imaju slične probleme. Povrat novca još uvijek vrijedi.
U čemu je problem?
Uopće te ne razumijem. Kupiš TV. Dođeš kući i vidiš da se ekran grebe ultra-lako. Tebi to ne odgovara. Odeš do prodavača. Prodavač ti, uz objašnjenje da isti problem ima i konkurencija (tebe to previše ne zanima), ponudi besplatni cover za ekran. Ne želiš cover? Vrati TV i dobiti ćeš novac natrag.
Nakon toga nećeš ići okolo po forumima i upirati prstom na proizvođača. Proizvođar te nije prevario. Izbor je ogroman.
Nisam vidio da se itko na forumima i u recenzijama uređaja itko žalio na prijem signala i prekide poziva kod RIM-a.
I u čemu je problem? Hoću uređaj koji radi, a ne neki jeftini komad gume ili plastike. Kod mene osobno nebi bilo dvojbe - povrat uređaja i nikada više kupljen niti jedan uređaj od tog proizvođača. Ne dopuštam da me prave budalom.
Problem je sto se ti (a i mnogi drugi) odnosis prema appleovim korisnicima kao prema budalama (u ovom boldanom si to i sam reko), kao sto se i oni odnose prema tebi... I zato je jako glupo sto si se ti sad uvrijedio.
evo link http://events.apple.com.edgesuite.net/100716iab73asc/event/index.html
Kao sto smo i pretpostavljali. Rjesenja nigdje i apple nije kriv. Svi ostali su krivi.
Nisam vidio da je RIM ponudio besplatne covere. Priznali su grešku, napomenuli da i ostali imaju slične probleme. Povrat novca još uvijek vrijedi.
U čemu je problem?
Uopće te ne razumijem. Kupiš TV. Dođeš kući i vidiš da se ekran grebe ultra-lako. Tebi to ne odgovara. Odeš do prodavača. Prodavač ti, uz objašnjenje da isti problem ima i konkurencija (tebe to previše ne zanima), ponudi besplatni cover za ekran. Ne želiš cover? Vrati TV i dobiti ćeš novac natrag.
Nakon toga nećeš ići okolo po forumima i upirati prstom na proizvođača. Proizvođar te nije prevario. Izbor je ogroman.
Nisam vidio da se itko na forumima i u recenzijama uređaja itko žalio na prijem signala i prekide poziva kod RIM-a.
I u čemu je problem? Hoću uređaj koji radi, a ne neki jeftini komad gume ili plastike. Kod mene osobno nebi bilo dvojbe - povrat uređaja i nikada više kupljen niti jedan uređaj od tog proizvođača. Ne dopuštam da me prave budalom.
Problem je sto se ti (a i mnogi drugi) odnosis prema appleovim korisnicima kao prema budalama (u ovom boldanom si to i sam reko), kao sto se i oni odnose prema tebi... I zato je jako glupo sto si se ti sad uvrijedio.
Nisam ja nigdje rekao da su svi Apple-ovi korisnici budale. Ja sam rekao da Apple neće mene praviti budalom i prodavati mi neispravan proizvod.
I otkud tebi da sam se ja uvrijedio?
Ma meni je to OK.. oni su se barem potrudili (pod pritiskom) priznati da imaju problem... kasno je sad da nešto mjenjaju u uređaju.. ali ako to imaju i ostali "skupi" telefoni onda to nije neka greška koja se je mogla izbjeći... dobro je ovo što će davati te navlake.
Ma kupujem ga... čim stigne.. do sad nisam imao niti jedan Apple proizvod ali vjerujem da me ovaj neće razočarati..
Ma nece ;)
Potrudili pod pritiskom ;)
Vrlo zanimljiva konstrukcija ;)
prijemom, Apple ponudi potpuni povrat unutar 30 dana ili besplatan bumper. Sasvim kulturno. Sto su trebali napraviti? posut se pepelom po glavi i prestati proizvoditi telefone? dajte ne dramite. nevalja vam iPhone. Kupite si nokiju. who cares. to je komad hardwarea. Po meni je i dalje najbolji smartphone na tržištu by far.

Ma meni je to OK.. oni su se barem potrudili (pod pritiskom) priznati da imaju problem... kasno je sad da nešto mjenjaju u uređaju.. ali ako to imaju i ostali "skupi" telefoni onda to nije neka greška koja se je mogla izbjeći... dobro je ovo što će davati te navlake.
Ma kupujem ga... čim stigne.. do sad nisam imao niti jedan Apple proizvod ali vjerujem da me ovaj neće razočarati..
Jedino što su se oni potrudili je pokazati kako drugi imaju iste probleme i da je to odjedanput sasvim normalna stvar.
I jako teško staviti sloj prozirnog laka/zaštite koji je izolator i koji bi sigurno smanjio problem.
@artfull - mislim da je brojka puno veća. Mogu se kladiti su novinari napuhali onih 20-25% koji navodno imaju problem da izgleda ogromno, ali isto se mogu kladiti da je Jobs isto tako smanjio brojke da izgledaju kao da je minoran problem.
Nisam ja nigdje rekao da su svi Apple-ovi korisnici budale. Ja sam rekao da Apple neće mene praviti budalom i prodavati mi neispravan proizvod.
I otkud tebi da sam se ja uvrijedio?
Imas pravo, promjesao sam tvoj post sa Darth Error-ovim, ispricavam se...
Al ono sto sam htio naglasit je da je svaka rasprava ove vrste odmah u pocetku izgubljena za obje strane...
...ali isto se mogu kladiti da je Jobs isto tako smanjio brojke da izgledaju kao da je minoran problem.
Brojke je ustupio AT&T.
Da ponovim (ako nisi vidio):
- 0.55% korisnika iPhonea je zvalo Apple u vezi problema sa antenom
- Tri puta manje osoba je vratilo (u istom razdoblju) iPhone 4 u odnosu na 3GS (3GS - 6%, iPhone 4 - 1.7%)
- Pucanje veze u odnosu na 3GS - manje od 1 na 100 više od 3GS-a.
Nezanm ovo je sve pre napuhano jer se nezna što od Appla očekuje.. oni proizvide isto ko i ostali mobitele.. pa i imau greško ko i ostali jer je to neizbježno u poslu .. i dubor je potrudili su se pokazat da i na drugma ne valja ... dok kod drugih ljudi šute jer je to tamo neki samsung.. pa ne dižu prašinu .. a isto gubi signal.. tako da ovo je sve previše.. za neku stvar koja nemože biti bez grešaka..
Nisam vidio da se itko na forumima i u recenzijama uređaja itko žalio na prijem signala i prekide poziva kod RIM-a.
Sa popularnošću dolaze i kritike.
Zanimljiv stav. Pogledaj si malo koji su uređaji najpopularniji na američkom tržištu - RIM je zastupljeniji kao smartphone platforma, dok u ukupnom broju uređaja Apple uopće nije na listi. I molim te, nemoj miješati popularnost tema na ovom forumu sa popularnošću mobilnih uređaja u SAD, jer svi znamo da ova konferencija nije organizirana za Bugove forumaše. Apple je loše dizajnirao uređaj? Pa što, niti prvi niti zadnji uređaj na svijetu koji ima grešku, ne treba ih sada braniti i praviti se da to nije istina...
...ali isto se mogu kladiti da je Jobs isto tako smanjio brojke da izgledaju kao da je minoran problem.
Brojke je ustupio AT&T.
Da ponovim (ako nisi vidio):
- 0.55% korisnika iPhonea je zvalo Apple u vezi problema sa antenom
- Tri puta manje osoba je vratilo (u istom razdoblju) iPhone 4 u odnosu na 3GS (3GS - 6%, iPhone 4 - 1.7%)
- Pucanje veze u odnosu na 3GS - manje od 1 na 100 više od 3GS-a.
Bi li ti zvao Apple a već si saznao prije za problem preko interneta?
Nisam vidio da se itko na forumima i u recenzijama uređaja itko žalio na prijem signala i prekide poziva kod RIM-a.
Sa popularnošću dolaze i kritike.
Zanimljiv stav. Pogledaj si malo koji su uređaji najpopularniji na američkom tržištu - RIM je zastupljeniji kao smartphone platforma, dok u ukupnom broju uređaja Apple uopće nije na listi. I molim te, nemoj miješati popularnost tema na ovom forumu sa popularnošću mobilnih uređaja u SAD, jer svi znamo da ova konferencija nije organizirana za Bugove forumaše. Apple je loše dizajnirao uređaj? Pa što, niti prvi niti zadnji uređaj na svijetu koji ima grešku, ne treba ih sada braniti i praviti se da to nije istina...
O čemu mi pričamo? Pitaj osobu x na ulici je li ikada čula za BlackBerry, zatim je to isto pitaj za iPhone.
Probaj prodati priču "Samsung model ZBX1300 ima probleme sa antenom". Koliko ćeš posjeta dobiti? Koliko pogleda na oglase? 3?
Ali nisu novinari glupi. Muzu ono što ljude zanima. Tako na Gizmodu, Wiredu, Engadgetu i sličnim blogovima u jednakom razdoblju osvane neusporedivo više članaka o iPhoneu nego o BlackBerryu, HTC-u, Samsungu ili Nokiji.
Usput, što se tiče Appleovog udjela na tržištu smartphoneova...
Netko je zaboravio da je do prije par godina Apple u svijetu telefona bio potpuna nepoznanica. Pogledaj ih sad. Ne znam za tebe, ali ja bih to nazvao uspjehom. Ogromnim uspjehom.
a lol, oni su svo ovo vrijeme sada tražili konkurentne modele koji imaju sličan problem kako bi se mogli pravdat da nisu jedini
Ja ovu situaciji na slici ne mogu reproducirati. Mogu ako ga cijelog pokrijem sa obje ruke.
Jel vidis razliku izmedju navednih "zahvata" kod bolda i onih kod iPhona?
prijemom, Apple ponudi potpuni povrat unutar 30 dana ili besplatan bumper. Sasvim kulturno. Sto su trebali napraviti? posut se pepelom po glavi i prestati proizvoditi telefone? dajte ne dramite. nevalja vam iPhone. Kupite si nokiju. who cares. to je komad hardwarea. Po meni je i dalje najbolji smartphone na tržištu by far.
Moras priznati da je image ukaljan. Kako greskom (za koju su sigurno znali) a ono najgore losom muljazom i izgovorima koji su im se obili o glavu. Slazem se da je cetvorka odflican telefon samo ako imas zastitini okvir ili ga drzis na pravi nacin. U suprotnom prestaje biti telefon.
Ma ... sve je to ok.. oni su barem pošteno priznali i dali riješenje koje im je naj ekonomičnije... a da opet budu neki zadovoljni meni je to ok.. što meni se na se w595 od prvog dana klima onaj poklopac baterije poslo ga na servis "sve ok" ,a kod prijatelja na istom bobu sve čvrsto.. tako da je apple .. dobar
Mene fascinira kako su pojedinci "ugroženi" Apple-om, iako nisu, a vjerojatno niti neće posjedovati ni jedan njihov uređaj. Ali zato su svakom Apple loncu na ovom forumu poklopac.
Moram priznati da meni nije palo na pamet otići na Toyota forum ili sl. i držati prodike te izražavati kojekakve misli i osjećaje vezane za povrat par stotina tisuća vozila. Em Toyotu nisam nikad imao/vozio, em me uopće ne interesira zašto je netko ponosni vlasnik Toyote i hvali ju na sva usta iako ima manu, pa da bi seruckao po forumima zato jer je Toyota broj jedan u autoindustriji, a eto, zasrali stvar..
Jasno mi je da svatko želi izraziti svoje mišljenje o problematici, ali ponavljati se od teme do teme nema smisla..
Apple je zeznuo sa dizajnom, a onda i sa reakcijom na problem. Besplatna navlaka možda nije i najsretnije rješenje, ali svaki postojeći vlasnik sada ima izbor.
Ali kako vi necete skuziti kako ljudima nije problem sam apple vec iphone/ipad konkretno. Ovdje vidim da ima malo tema o njihovim prijenosnicima i tamo opcenito nema svade iako sskiro ista ekipa sudjeluje, kako to?
Ono sto ljude smeta je sto je iphone proglasen najboljim mobom a ima djecje bolesti, dok se ne sijecam da je omnia, droid eris bili proglaseni najboljima koje je Steve uzeo za primjer sa slicnim problemom vec su oni i"stari modeli" naprema novom iphonu.
