Bas bum isprobal
Zagreb pokreće sustav javnih bicikala "Bajs"
- poruka: 24
- |
- čitano: 3.411
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pa odlicno, cesto odem s fotićem u grad i to traje par sati a bajk mi se neda furati od doma
Čekajte komentare na Imbexu: "prokleti biciklisti", "to je vaše rješenje prometnih gužvi". :D
A sta ces ga otljucati preko aplikacije? Koja ti i prati koliko koristis, gdje vozis? Kao ovi romobili?
Bas bum isprobal
Kaj buš ti, bum i ja. Pivo btw. Varaždin i okolica uglavnom davno bilo.
Postojeće staze su praktički neupotrebljive budući da su totalno nepovezane i služe za parkiranje/zaustavljanje automobila ili se na njima poostavljaju kante za smeće, građevinska mašinerija ili terase kafića.
Kakvo je stanje dovoljno govore izjave gradonačelnika Kopenhagena (Marten Kabell) koji se 2018 provozao našim stazama:
– Vaš grad je jako, jako opasan za bicikliste - rekao je umjesto “dobar dan” vidno uznemiren i nastavio:
– To se tako lako može promijeniti. Imate prostora, ulice su dovoljno široke, a grad nije prevelik. U samo nekoliko godina mogli biste izgraditi infrastukturu koja bi omogućila nesmetan promet biciklima – u jednom dahu objašnjava gospodin Kabell što bi se dalo napraviti.
– Treba početi izgradnjom jedne duge rute. Spojiti točku A i točku B. Vi sad imate puno malih, nepovezanih staza, to je besmisleno. Treba izgraditi jednu dužu dionicu na nekom vitalnom pravcu i onda raditi logična križanja. I takva mreža se nezaustavljivo širi. Prostora ima, samo ga treba prenamijeniti.
...jer obvezna je, ne?
Ili bumo zazmirili na jedno oko i pravili se ludi?
...jer obvezna je, ne?
Ili bumo zazmirili na jedno oko i pravili se ludi?
Mozda je izaslo nekaj novo, al kolko ja znam kaciga je obavezna za mlađe od 16 godina.
Naravno ja kacigu preporucam svima

je to igdje zaživjelo? U Koprivnici ne vidim da to itko koristi, a terminali su svi samo hrđa bez bicikli...
Čak im ni sajt više ne radi... http://www.bicko.bike/
Meni su ti bicikli i romobili na najam odlicni kad god bi dosao u neki nnovi grad tako da vjerujem da budu turisti koristili. Isto je super sto te bicikle mozemo koristiti i u nocne sate kada nema javnog gradskog prijevoza
Postojeće staze su praktički neupotrebljive budući da su totalno nepovezane i služe za parkiranje/zaustavljanje automobila ili se na njima poostavljaju kante za smeće, građevinska mašinerija ili terase kafića.
Kakvo je stanje dovoljno govore izjave gradonačelnika Kopenhagena (Marten Kabell) koji se 2018 provozao našim stazama:
– Vaš grad je jako, jako opasan za bicikliste - rekao je umjesto “dobar dan” vidno uznemiren i nastavio:
– To se tako lako može promijeniti. Imate prostora, ulice su dovoljno široke, a grad nije prevelik. U samo nekoliko godina mogli biste izgraditi infrastukturu koja bi omogućila nesmetan promet biciklima – u jednom dahu objašnjava gospodin Kabell što bi se dalo napraviti.
– Treba početi izgradnjom jedne duge rute. Spojiti točku A i točku B. Vi sad imate puno malih, nepovezanih staza, to je besmisleno. Treba izgraditi jednu dužu dionicu na nekom vitalnom pravcu i onda raditi logična križanja. I takva mreža se nezaustavljivo širi. Prostora ima, samo ga treba prenamijeniti.
Sve je to lijepo kolega što si napisao ? Ali što u vezi toga možeš poduzeti u bilo kojem gradu iz austrougarske ? Presloziti sav promet i infrastrukturu bi mogao da srusis jedan grad poput zga do temelja i napravis sve iznova, nema jednostavno prostora niti mjesta za adekvatne staze koje bi se prilagodile svim skupinama. Tako da se na kraju vozis kombinirano cesta/nogostup i onda ti se malo jedni sjete familije, malo drugi. Jbg, činjenica je da zg više guše debele i ljene ljenguze kojima je problem do lokalnog birca u kvartu skočiti pješke nego infrastruktura koja je sve samo ne dobra.
..i dalje će tramvaji bit puni penzića i baba koje ruše sve pred sobom čim vide slobodno mjesto.
Šalu na stranu, u LA-u scootera ima ko pljeve (ostavljeni uz cestu, strgani, jedan je bio zakopan na plaži.. )
Ugl. rjetko 'ko se služi njima. To onak ko one klupe s punjačom dođe, korisno ali..
...jer obvezna je, ne?
Ili bumo zazmirili na jedno oko i pravili se ludi?
Kaciga je obvezna za mlađe od 16 godina, a za one starije poželjna zbog vlastite sigurnosti. Iako u većini slučajeva ih ljudi ne nose jer zakonski ne moraju.
Super za lokalce, ali još bolje za turiste. Često koristim e-bicikle u gradovima koje posjećujem — brz i učinkovit način za razgledavanje.
Sve je to lijepo kolega što si napisao ? Ali što u vezi toga možeš poduzeti u bilo kojem gradu iz austrougarske ? Presloziti sav promet i infrastrukturu bi mogao da srusis jedan grad poput zga do temelja i napravis sve iznova, nema jednostavno prostora niti mjesta za adekvatne staze koje bi se prilagodile svim skupinama.
Ovo niti blizu nije istina, već je samo opravdavanje trenutnog stanja stvari. Da se samo uzme jedna traka od automobila promet bi postao tečniji jer bi se hrpa ljudi vozila biciklom. To što sada ne žele držati glavu u torbni na cesti ne znači da ne bi radije sjeli na bajk i bili na poslu u pouzdanom roku, umjesto da im kroz grad treba od 20 do 60 minuta, ovisno o tome je li pala kiša i tko je odlučio malo promijeniti rutu jer je jučer bila gužva.
Naime trenutno i pješaci i auti imaju gdje. Biciklisti jednostavno ne.
Sve je to lijepo kolega što si napisao ? Ali što u vezi toga možeš poduzeti u bilo kojem gradu iz austrougarske ? Presloziti sav promet i infrastrukturu bi mogao da srusis jedan grad poput zga do temelja i napravis sve iznova, nema jednostavno prostora niti mjesta za adekvatne staze koje bi se prilagodile svim skupinama.
Ovo niti blizu nije istina, već je samo opravdavanje trenutnog stanja stvari. Da se samo uzme jedna traka od automobila promet bi postao tečniji jer bi se hrpa ljudi vozila biciklom. To što sada ne žele držati glavu u torbni na cesti ne znači da ne bi radije sjeli na bajk i bili na poslu u pouzdanom roku, umjesto da im kroz grad treba od 20 do 60 minuta, ovisno o tome je li pala kiša i tko je odlučio malo promijeniti rutu jer je jučer bila gužva.
Naime trenutno i pješaci i auti imaju gdje. Biciklisti jednostavno ne.
Možda, ali podcjenjuješ ljenost tipičnog Rvatine. Da je bic infrastruktura savršena ? niti blizu, da li bi gore navedeno išta promijenilo ? Možda, neke sitnice. Grad je relativno prohodan na bajku, ne kako bi htjeli ali može se proći biciklom. Drugi problem je gdje uzeti tu jednu traku ? kada u svakoj drugoj ulici u zgu samo i imaš dvije dvosmjerne trake ? bubam primjer: savska, ilica....
Slogan "Bajs je najs"
Sve je to lijepo kolega što si napisao ? Ali što u vezi toga možeš poduzeti u bilo kojem gradu iz austrougarske ? Presloziti sav promet i infrastrukturu bi mogao da srusis jedan grad poput zga do temelja i napravis sve iznova, nema jednostavno prostora niti mjesta za adekvatne staze koje bi se prilagodile svim skupinama.
Ovo niti blizu nije istina, već je samo opravdavanje trenutnog stanja stvari. Da se samo uzme jedna traka od automobila promet bi postao tečniji jer bi se hrpa ljudi vozila biciklom. To što sada ne žele držati glavu u torbni na cesti ne znači da ne bi radije sjeli na bajk i bili na poslu u pouzdanom roku, umjesto da im kroz grad treba od 20 do 60 minuta, ovisno o tome je li pala kiša i tko je odlučio malo promijeniti rutu jer je jučer bila gužva.
Naime trenutno i pješaci i auti imaju gdje. Biciklisti jednostavno ne.
Možda, ali podcjenjuješ ljenost tipičnog Rvatine. Da je bic infrastruktura savršena ? niti blizu, da li bi gore navedeno išta promijenilo ? Možda, neke sitnice. Grad je relativno prohodan na bajku, ne kako bi htjeli ali može se proći biciklom. Drugi problem je gdje uzeti tu jednu traku ? kada u svakoj drugoj ulici u zgu samo i imaš dvije dvosmjerne trake ? bubam primjer: savska, ilica....
Možda i podcjenjujem, ali sumnjam da bi se samo sitnice promijenile. Prije mislim da većina podcjenjuje praktičnosti koju bicikl donosi.
Što se mene osobno tiče, meni je super po cesti s autima, ali ja (još uvijek) mogu potegnut 40 bez nekih većih problema. Većinu to ne zanima, nego se žele voziti laganini i to je OK. Trenutno stanje za to u gradu ne da nije OK ili nije relativno prohodno, baš je katastrofalno loše. U hrpu situacija ne znaš što ti je za raditi, jer si sam sebi debil jer ne voziš bicikl da bi svakih 20 m sišao s njega i gurao ga par metara, a grad je postavljen na način da bi baš to trebao raditi ako želiš biti u skladu sa zakonom. Uostalom, gore su citati čovjeka koji ima iskustva u gradu u kojem to funkcionira.
Sve je to lijepo kolega što si napisao ? Ali što u vezi toga možeš poduzeti u bilo kojem gradu iz austrougarske ? Presloziti sav promet i infrastrukturu bi mogao da srusis jedan grad poput zga do temelja i napravis sve iznova, nema jednostavno prostora niti mjesta za adekvatne staze koje bi se prilagodile svim skupinama.
Ovo niti blizu nije istina, već je samo opravdavanje trenutnog stanja stvari. Da se samo uzme jedna traka od automobila promet bi postao tečniji jer bi se hrpa ljudi vozila biciklom. To što sada ne žele držati glavu u torbni na cesti ne znači da ne bi radije sjeli na bajk i bili na poslu u pouzdanom roku, umjesto da im kroz grad treba od 20 do 60 minuta, ovisno o tome je li pala kiša i tko je odlučio malo promijeniti rutu jer je jučer bila gužva.
Naime trenutno i pješaci i auti imaju gdje. Biciklisti jednostavno ne.
Možda, ali podcjenjuješ ljenost tipičnog Rvatine. Da je bic infrastruktura savršena ? niti blizu, da li bi gore navedeno išta promijenilo ? Možda, neke sitnice. Grad je relativno prohodan na bajku, ne kako bi htjeli ali može se proći biciklom. Drugi problem je gdje uzeti tu jednu traku ? kada u svakoj drugoj ulici u zgu samo i imaš dvije dvosmjerne trake ? bubam primjer: savska, ilica....
Možda i podcjenjujem, ali sumnjam da bi se samo sitnice promijenile. Prije mislim da većina podcjenjuje praktičnosti koju bicikl donosi.
Što se mene osobno tiče, meni je super po cesti s autima, ali ja (još uvijek) mogu potegnut 40 bez nekih većih problema. Većinu to ne zanima, nego se žele voziti laganini i to je OK. Trenutno stanje za to u gradu ne da nije OK ili nije relativno prohodno, baš je katastrofalno loše. U hrpu situacija ne znaš što ti je za raditi, jer si sam sebi debil jer ne voziš bicikl da bi svakih 20 m sišao s njega i gurao ga par metara, a grad je postavljen na način da bi baš to trebao raditi ako želiš biti u skladu sa zakonom. Uostalom, gore su citati čovjeka koji ima iskustva u gradu u kojem to funkcionira.
Nije ni meni, gravel mi se pokazao kao odličan komjuter. Puno nelogičnosti ima u našem zakonu, to što kažeš činjenica da bi na svakom semaforu trebao sići dolje i gurati bajs preko zebre je jedna od boljih gluposti, ne da to ne radim. Nego mi ne pada napamet to ikada napraviti. Ne mogu reći da ne viđam po zgu sve više biciklista/e-romobila i sl. Ali i dalje mladi ljudi većinom u autu, a realno gledajući ne možeš uvijek tražiti neku izliku zašto ne komjutati do posla nečim drugom, naposljetku stalno slušam od poznanika/prijatelja random ljudi u kafiću kak se teško živi, plaće male sve skupo, ali začudo svi imaju za gorivo, svaki dan stajati u gužvi po sat i više vremena. :D
Nije stvar samo kuipiti bicikle već ih i održavati i razmještati da ih bude svugdje gdje su predviđeni. Jer, ljudi bi koristili takvu uslugu kad bi znali da će bicikala biti tamo gdje im trebaju (npr do posla imaš slobodan bajs, ali pri povratku?)
Nije stvar samo kuipiti bicikle već ih i održavati i razmještati da ih bude svugdje gdje su predviđeni. Jer, ljudi bi koristili takvu uslugu kad bi znali da će bicikala biti tamo gdje im trebaju (npr do posla imaš slobodan bajs, ali pri povratku?)
Mislim ovaj projekt je okej ponajviše zbog cijene i što su proširili bazu stalaka i očito tih bajkova. Ali ovako ne mogu nešto reći da sam se nagledao ljudi na tom next bike-u. da li je zbog cijene, lokacije, ne znam.
Ali kod avenue malla i recimo kod cibone sam uredno viđao punu stanicu tu i tam su falila možda 2-3 komada.
Kakvo je stanje dovoljno govore izjave gradonačelnika Kopenhagena (Marten Kabell) koji se 2018 provozao našim stazama:
– Vaš grad je jako, jako opasan za bicikliste - rekao je umjesto “dobar dan” vidno uznemiren i nastavio:
– To se tako lako može promijeniti. Imate prostora, ulice su dovoljno široke, a grad nije prevelik. U samo nekoliko godina mogli biste izgraditi infrastukturu koja bi omogućila nesmetan promet biciklima – u jednom dahu objašnjava gospodin Kabell što bi se dalo napraviti.
– Treba početi izgradnjom jedne duge rute. Spojiti točku A i točku B. Vi sad imate puno malih, nepovezanih staza, to je besmisleno. Treba izgraditi jednu dužu dionicu na nekom vitalnom pravcu i onda raditi logična križanja. I takva mreža se nezaustavljivo širi. Prostora ima, samo ga treba prenamijeniti.
A hebiga, Hrvatska klasika imaš bicikle ali biciklistička infrastruktura je nepostoječa ili u banani.
Naravno da je Zagreb opasan, ili očekivano vrlo neprijateljski raspoložen prema biciklima.
Naravno ja kacigu preporucam svima
Da je, ali to se ne kontrolira niti ne kažnjava nenošenje=policiju nije briga.Samo ih je onda briga, kad povremeno reda radi debeli šef pošalje patrolu van da skuplja lovu na biciklistima.
Pogledaj Niskozemce i njihovu praksu, kod njih u moru biciklista čak niti dijeca na nose kacige.Oni jednostavno ne vjeruju u kacige, prije češ nač žabe na cesti nego nekoga ili biciklista koji radi sigurnosti nosi kacigu.
je to igdje zaživjelo? U Koprivnici ne vidim da to itko koristi, a terminali su svi samo hrđa bez bicikli...
Čak im ni sajt više ne radi... http://www.bicko.bike/
Da to je u Koprivnici mrtvo več dosta vremena, premalo se koristilo ili premalo se lova vrtila pa je krepalo.
Vezano za ove nove javne Bajs bicikle, ako večina nije primjetila bicikli imaju Shimano Rollerbrakes kočnice.Po seljački, to je onako recimo slično klasičnim bubanj kočnicama na autu.
https://www.sheldonbrown.com/rollerbrakes.html
https://www.vlechtservice.nl/en/rollerbrakes/
Mane ovih kočnica su poznate, i poznato je da kod nas serviseri bicikla vrte očima kad moraju čačkat po ovakvim kočnicama.
- Shimano ne prodaje pojedinačne interne djelove za takve kočnice
- kad se interni djelovi potroše ili poderu ide zamjena kompletne komponente
- ako se ne održava ili povremeno ne podmazuje, padaju performanse kočnica+puno se brže potroše interni djelovi
Na kraju ide poklopac, ako netko možda misli da je naša trenutna čokljava zagrebačka vlast bilo kaj sama odlučila ili zamislila.Skočimo do Beča, eto samo su uzeli njihovu ideju ili praktički identične bicikle(identične kočnice)pofarbali za naše potrebe i to je to.
https://www.wien.info/en/livable-vienna/sports/cycling/wienmobil-bicycle-rental-424492
Kakvo je stanje dovoljno govore izjave gradonačelnika Kopenhagena (Marten Kabell) koji se 2018 provozao našim stazama:
– Vaš grad je jako, jako opasan za bicikliste - rekao je umjesto “dobar dan” vidno uznemiren i nastavio:
– To se tako lako može promijeniti. Imate prostora, ulice su dovoljno široke, a grad nije prevelik. U samo nekoliko godina mogli biste izgraditi infrastukturu koja bi omogućila nesmetan promet biciklima – u jednom dahu objašnjava gospodin Kabell što bi se dalo napraviti.
– Treba početi izgradnjom jedne duge rute. Spojiti točku A i točku B. Vi sad imate puno malih, nepovezanih staza, to je besmisleno. Treba izgraditi jednu dužu dionicu na nekom vitalnom pravcu i onda raditi logična križanja. I takva mreža se nezaustavljivo širi. Prostora ima, samo ga treba prenamijeniti.
A hebiga, Hrvatska klasika imaš bickle ali biciklistička infrastruktura je nepostoječa ili u banani.
Naravno da je Zagreb opasan, ili očekivano vrlo neprijateljski raspoložen prema biciklima.
Naravno ja kacigu preporucam svima
Da je, ali to se ne kontrolira niti ne kažnjava nenošenje=policiju nije briga.Samo ih je onda briga, kad povremeno reda radi debeli šef pošalje patrolu van da skuplja lovu na biciklistima.
Pogledaj Niskozemce i njihovu praksu, kod njih u moru biciklista čak niti dijeca na nose kacige.Oni jednostavno ne vjeruju u kacige, prije češ nač žabe na cesti nego nekoga ili biciklista koji radi sigurnosti nosi kacigu.
je to igdje zaživjelo? U Koprivnici ne vidim da to itko koristi, a terminali su svi samo hrđa bez bicikli...
Čak im ni sajt više ne radi... http://www.bicko.bike/
Da to je u Koprivnici mrtvo več dosta vremena, premalo se koristilo ili premalo se lova vrtila pa je krepalo.
Vezano za ove nove javne Bajs bicikle, ako večina nije primjetila bicikli imaju Shimano Rollerbrakes kočnice.Po seljački, to je onako recimo slično klasičnim bubanj kočnicama na autu.
https://www.sheldonbrown.com/rollerbrakes.html
https://www.vlechtservice.nl/en/rollerbrakes/
Mane ovih kočnica su poznate, i poznato je da kod nas serviseri bicikla vrte očima kad moraju čačkat po ovakvim kočnicama.
- Shimano ne prodaje pojedinačne interne djelove za takve kočnice
- kad se interni djelovi potroše ili poderu ide zamjena kompletne komponente
- ako se ne održava ili povremeno ne podmazuje, padaju performanse kočnica+puno se brže potroše interni djelovi
Na kraju ide poklopac, ako netko možda misli da je naša trenutna čokljava zagrebačka vlast bilo kaj sama odlučila ili zamislila.Skočimo do Beča, eto samo su uzeli njihovu ideju ili praktički identične bicikle(identične kočnice)pofarbali za naše potrebe i to je to.
https://www.wien.info/en/livable-vienna/sports/cycling/wienmobil-bicycle-rental-424492
Takvi su i na postojećim next bike, koje će vjerojatno preljepiti u Bajs, samo se nadamo da parking zbog cijene neće biti uvijek pun. Danas ćemo okriviti loše vrijeme. :)