Ispada da je Dacia veća legenda :-D
Zaglavili u pijesku, otkrili da imaju pogrešne rez
- poruka: 20
- |
- čitano: 8.208
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Čudi me da niste iskemijali neku opciju da se u slučaju krajnje nužde može puniti u vožnji (ako Tesla ikako može podržati tu opciju). Doduše, vjerojatno bi vam bilo puno lakše da Dacia ima bočna vrata, pa je dio prostora rezerviran za agregat, a dio za teret, bez potrebe za istovarom tereta pri punjenju.
I mene isto je to čudilo da nisu skemijali punjenje u vožnji, samo im treba žnjora od auta do auta. Nikakav problem, osim ako tesla ne dopušta punjenje u vožnji. No onda bi im možda bilo lakše jednostavno šlepati Teslu sa Daciom i problem dosega riješen, ali nisam siguran da li bi to bilo po pravilima rallya :).
Nasmijal me "njonjavi ITevac", moram priznati da sam se malo pitao zake on opće ide, jer rally je sam po sebi "papanje dreka" u kojem još i uživaš, a to obično nije oblik zabave prikladan "njonjavim" ITjevcima pa sem se čudil ke pura dreku. No čitajući tekst koji je napisal "njonjavac" možda mi se odgovor na pitanje "zake je on htel iti" crta sam po sebi.
Ispada da je Dacia veća legenda :-D
Da, ispada da moš sa službenom Daciom odradit ovaj reli za kojeg su govorili da trga aute ko da su od papira, da treba čelične limove varit po podvozju i slično...
Nakon teksta mi na um padaju dvije stvari:
A) Nadam se da ste osim generatora ponijeli još barem jedan komad čelika, recimo jedan s .45 kalibrom, a tud kuda prolazite ni poluautomatik nije na odmet. Pa ljudi bi vas tu bili spremni satrat za sat na ruci i to digitalni, a kamoli ne za dva nova auta.
B) Tesla očitava voltaže između faze i nule, ali isto očekuje razliku potencijala između faze i zemlje. Za to ste se trebali opremiti u Zagrebu jer je to čest problem s agregatima i nekom elektronikom, a rješenje je vrlo jednostavno. Između nule i zemlje treba staviti otpornik, mislim da bi oko 100k bilo dovoljno da zavara elektroniku u punjaču.
Procurio je transkript razgovora Olega i Mađara:
Mađar: trn that enđin down it's too loud, i cannot schlafen
Oleg : no passaran, we need štrom from đenerator, without 'letrika this auto wont go, this is Tesla
Mađar: i don't care, 22 a clock ist passaran, nix brm brm
Oleg : this is not EU, no 22 a clock rule hier, i am rule hier, do you know who i am? The baddest IT magazine writer in tutto completto Balkano
Mađar: listen to me, du šalten motor aus right now or i am gonna put you on, how do you say "međnar'na arbitraža"
Oleg : Ok Ok, easy now man, its cool, io parco generatore und eletrike karola 100 meter away, deal?
tko se tesle laća, la kukarača.
Ispada da je Dacia veća legenda :-D
Prije ispada da je truba. Zapinje na mjestima gdje i jedan reno četr ide bez beda.
Inace, ljetos i sad zimus na godisnjem u hr sam vozio iznajmljenu octaviu. Milina od auta. Pitam djecu, kad smo se vratili u irsku, iz zajebancije jel im bolja dacia ili skoda. Sve 3 kazu dacia. Prvo sam mislio da se zajebavaju, ali ustrajale su u tome (cak i obrazlagale nekim suludim argumentima). Sad me vec strah da nesto nije u redu s njima...
Tesla se brda, rodila se Dacia
Ka završite tu utrku da li se vraćate natrag sa teslom ili će auto završiti na nekom otpadu.
Nebi oni prešli ni 100 km bez Dacie i dizelskog agregata.
Najpametnije im je spustiti se još malo na jug do Monrovie ili Freetowna pa poslati automobil brodom u Europu.
Da i onda bi platili 2-3 hiljade eura shippiing da oprostite već razjebanog auta kojemu je cijena pala 80% od orginalne.
Ka završite tu utrku da li se vraćate natrag sa teslom ili će auto završiti na nekom otpadu.
Auto na brod, oni na avion.
Čudi me da niste iskemijali neku opciju da se u slučaju krajnje nužde može puniti u vožnji (ako Tesla ikako može podržati tu opciju).
Tesla ne podržava vožnju dok se tako puni.
Doduše, vjerojatno bi vam bilo puno lakše da Dacia ima bočna vrata, pa je dio prostora rezerviran za agregat, a dio za teret, bez potrebe za istovarom tereta pri punjenju.
Dacia ima bočna vrata, al vade stvari van prvenstveno jer se generator grije (čak imaju problema s pregrijavanjem) pa nema smisla ostaviti sve stvari pored njega da se skure, rastale ili što već ne. Inače je Dacia dupkom puna, nije samo generator unutra, a taj generator je toliki da ne stane još puno stvari (uz ogromne rezervne kotače za Teslu i Daciu) unutra... :)
Tesla ne podržava vožnju dok se tako puni.
Pa pretpostavio sam da bi to moglo biti. Tad je jedina opcija bila pokušati dogovoriti nešto s Muskom, iako ne vjerujem da bi on u tome vidio neku pozitivnu reklamu.
Dacia ima bočna vrata, al vade stvari van prvenstveno jer se generator grije (čak imaju problema s pregrijavanjem) pa nema smisla ostaviti sve stvari pored njega da se skure, rastale ili što već ne. Inače je Dacia dupkom puna, nije samo generator unutra, a taj generator je toliki da ne stane još puno stvari (uz ogromne rezervne kotače za Teslu i Daciu) unutra... :)
Lakše je hladiti motor u kretanju nego na mjestu. Ako Daciu smiju rasturiti, onda se napravi izolirani dio prostora s "škrgama" koje vode zrak s jedne strane direktno na motor generatora, a s druge na generator. Još se ubaci dodatni ventilator za rad na mjestu. Ako bi se našao agregat s vodenim hlađenjem, onda se to još efikasnije može napraviti.
Pretpostavljam da se Dacija nakon relija vraca na posao.
Uglavnom, ljudi, kupujte Dacije, izgleda da je to jeftino vozilo zbilja pouzdano.
pravi frajeri trebali bi relijati tako da se oda počast velikanu suvremene električne müsli. jasno, neophodno je utrku s vremenom (= novcem) započeti u sjedištu galaktičke zajednice - udbini, a (ako je moguće) završiti je (uopće i) u smiljanu. vozilo nazvano zabunom po genijalnom izumitelju rado će otkupiti lokalni sratup "elektrokrš j.d.o.o.". daciu možete reklamirati kretanjem po šumama i gorama u tri smjera (pojedinost u offline aplikaciji "vojne specijalke"), prema opisu na karti u privitku. budući da se cvetojevićevo poduzeće insako nalazi u puževoj (!) ulici, schneckestraße/snail road, nema žurbe pa auto možete i gurati ako vam susretljivi lokalni medvjedi ne omoguće punjenje baterija u svojim brlozima (u teslinu kraju strujni priključci nisu nešto baš učestala pojava pa vukove nemojte niti pitati). indiana maštruko sve će ovjekovječiti camerom obscurom no sve ćemo moći vidjeti i pročitati tek post mortem, jer tamo dolje baš i nema nekog signala a ni internetizacija nije još uzela maha. buka generatora će ometati samo bambija a čitavim se putem možete zabavljati igrajući se airsofta s uglavnom prijateljski nastrojenim aboridžinskim gorštacima. čuvajte se djece neobična izgleda i škiljava pogleda koja sviraju bendžo jer biste mogi biti zamoljeni da skvičite. sretno!