Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemačkoj zaključana tema

poruka: 56
|
čitano: 8.491
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemačkoj".
16 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
gpd kaže...
NEW_MAN kaže...
Imali su 25 milijardi dobiti prošle godine. Rekordna godina a ove godine rekord low. Zašto? Jer nisu dovoljno uložili u EV a ne zato jer EV ne valja. Da EV ne valja Tesla ne bi postojala i vrijedila 4x više nego VW. VW u Kini gasi sve kaj ima i vuku kable. Nemaju baterije, nemaju motore, nemaju Infotainment, nemaju ništa da bi bili konkurentni. Od onih 25 milijardi od prošle godine su 10 uložili u kineske marke jer su skužili da kasne desetljeće za Kinezima. Bili su bahati i jedino kaj rade su loši i debelo preskupi EV auti koje ne mogu prodat jer su jednostavno preskupi.

Njihova sporost i bahatost ih je pokopala a tržište bude odradilo svoje. Sad plaću i skrivaju se iza carina jer im Kinezi dišu za vratom. Kineski EV se dobije za 10k manje a bolji je u svemu i to puno puno bolji.
Sami su si krivi i sad im je elektrifikacija kriva. Je kriva je jer su zaspali. Evolucija bude odradila svoje i propali budu kak je Blackberry propal pojavom pametnog telefona. Ovo je početak kraja.

 Čitao sam do ovoga da Tesla vrijedi 4x više nego VAG,

 

 

 

TESLA 746,55 billion USD vs VW 55.74 billion USD

Vrijedi 13x vise a ti se mozes kreveljiti koliko oces.

 

 

16 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
passat kaže...
NEW_MAN kaže...
Imali su 25 milijardi dobiti prošle godine. Rekordna godina a ove godine rekord low. Zašto? Jer nisu dovoljno uložili u EV a ne zato jer EV ne valja. Da EV ne valja Tesla ne bi postojala i vrijedila 4x više nego VW. VW u Kini gasi sve kaj ima i vuku kable. Nemaju baterije, nemaju motore, nemaju Infotainment, nemaju ništa da bi bili konkurentni. Od onih 25 milijardi od prošle godine su 10 uložili u kineske marke jer su skužili da kasne desetljeće za Kinezima. Bili su bahati i jedino kaj rade su loši i debelo preskupi EV auti koje ne mogu prodat jer su jednostavno preskupi.

Njihova sporost i bahatost ih je pokopala a tržište bude odradilo svoje. Sad plaću i skrivaju se iza carina jer im Kinezi dišu za vratom. Kineski EV se dobije za 10k manje a bolji je u svemu i to puno puno bolji.
Sami su si krivi i sad im je elektrifikacija kriva. Je kriva je jer su zaspali. Evolucija bude odradila svoje i propali budu kak je Blackberry propal pojavom pametnog telefona. Ovo je početak kraja.

 Tesla nije vrijednija od VW-a.

Popularnost Tesle ne mozes pripisati "ulaganjem novca u razvoj". Nekad moras imat i srece i nekih drugih neobjasnjivih fenomena za takav hype.

 

Kineski EVovi ne valjaju klincu. Ne rade ih po normama i zakonima EUa, a prodavali bi ih tamo. To ti je samo marketing koji si popusio. Daju kineski EV nekom yutuberu koji zna citat samo sa skripte i kaze kako je odlican interijer i onda svi pocnu slinit za njima, a kvaliteta na niskoj razini nula.

Zasto nema kineskih ICE automobila po cestama igdje u svijetu? 

Kineski EV ima bolje baterije, motore, Infotainment i garanciju. Od kud ti to da ne rade po normama i zakonima EU? Onda se ovi modeli u EU prodaju kontra zakona? Ne trabunjaj. Nema kineskih ICE automobila jer nisu u stanju zadovoljit niti jednu EU normu, kakve to ima veze s bilo cim? Oni su usavrsili EV biznis i proizvode te dominiraju na najjace. Mogel si postaviti jos gluplje pitanje, zasto nema kineskih kocija po po svijetu? Jer ih je pregazilo vrijeme kak sad vrijeme gazi ICE.

Ne kuzim kaj ti nije jasno? VW otpusta 30k ljudi, Kinezi kupuju i grade tvornice po EU dok VW gasi. VW gasi sve u Kini jer im je prodaja u banani i imaju najlosije EV aute u ponudi. To su sve cinjenice, to su sve trenutne brojke i stvarno stanje.

Meni je fascinantno kak uporno branite firmu koja je krajnje nesposobna i sad prebacuju krivnju na druge.

 

Automobili sa unutarnjim sagorijevanjem budu prozuzakoniti i vise ne budu smjeli proizvoditi. To je fix, donesen zakon i gotovo je sa njima. Kinezi su to na vrijeme uvidjeli i vidjeli prednost posto nisu imali niti jedan auto koji moze na EU trziste, ulozili su sve u EV jer na kraju krajeva nece imat zagadenje kod kuce. 50% svjetskih ulaganja u zelene izvore energije se desava u Kini. Kina ima rast od skoro 20% prodaje elektricnih i hibridnih vozila. ICE je mrtav, to je jasno VW, to je jasno svima samo tebi i jos nekoliko strucnjaka sa bug foruma nije doslo iz guzice u glavu.

Poruka je uređivana zadnji put sub 21.9.2024 19:45 (NEW_MAN).
16 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
SharkZ kaže...

Mogu kupiti kineski mobitel ili usisavač, ali vozit se u kineskom autu je mazohizam.

To u europi nikad neće proći, kinez ne poznaju kontrolu kvalitete, a sigurnost kupca im je zadnja stavka u proizvodnji.

Dobra je kineska proizvodnja kad ju zapadnjak nadzire i traži da se određeni standardi poštuju, ali kad toga nema onda je proizvod drlog.

 To znas jer radis kod njih u firmi ili radis NCAP testove? Ono seres bez veze, nemas pojma niti dajes bilo kakve referentne provjerene informacije.

Imas Google pa googlaj NIO NCAP i Xpeng NCAP. Svi auti imaju pet zvjezdica. 

Kaj ti brijes? 

 

Nevjerojatno kak su neki ljudi zaludeni i naivni. Njemci deru i ostvaruju milijarde dobiti na overpriced proizvodima i onda dojde konkurencija sa boljim te jeftinijim proizvodom a ti se okrenes, naprcis i reces VW-u ocu jos!

 

Ono nemrem belivit kolko ste naivni i niste u stanju citat novine, financijska izvjesca i proguglat brojke. Sve se vidi sve se zna i svima je sve jasno ali vi jos uvijek trubite svoje. Ignorance is bliss.

5 mjeseci
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
NEW_MAN kaže...

Ono nemrem belivit kolko ste naivni i niste u stanju citat novine, financijska izvjesca i proguglat brojke.

 "Nemrem" ni ja vjerovat da netko dežura na forumu 0-24 i piše dnevno 750 postova o kineskim šrot EV autima, ono, get a life.

I daj nam poslikaj taj EV kineski auto koji voziš, ostavi se više guglanja i čitanja financijskih izvještaja, prijeđi s riječi na djela.

Da vidimo jesi li ti kupio to za šta se danonoćno zalažeš na forumu.

 

5 mjeseci
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
Feudalac kaže...

 Tvoje priče su kao kad tinejdžeri pričaju o seksu. Drama, nebi ovo nebi ono. Jednom kad se to proba postoji samo jedna opcija - daj još. Tako ti je i sa električnim autima. Jednom kad ga imaš, nema natrag. Sve ostalo je teorija.

 Ne piši o nečemu što nisi provjerio i što nije teorija.

 

https://www.piston.my/2024/08/05/study-shows-that-tesla-owners-are-switching-back-to-ice-cars/

 

https://www.teslarati.com/mckinsey-survey-46-percent-us-ev-owners-switch-back-ice/

16 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
SharkZ kaže...
NEW_MAN kaže...

Ono nemrem belivit kolko ste naivni i niste u stanju citat novine, financijska izvjesca i proguglat brojke.

 "Nemrem" ni ja vjerovat da netko dežura na forumu 0-24 i piše dnevno 750 postova o kineskim šrot EV autima, ono, get a life.

I daj nam poslikaj taj EV kineski auto koji voziš, ostavi se više guglanja i čitanja financijskih izvještaja, prijeđi s riječi na djela.

Da vidimo jesi li ti kupio to za šta se danonoćno zalažeš na forumu.

 

 Od jucer na vecer nisam nist komentiral tak da ne znam kaj ti brijes. Prenosim informacije ljudima koji nemaju pojma a jedini srot u ovoj prici je VW a ti ga ocito nemas jer da imas znal bi koje je govno.

Ne vozim kineski auto jer ga jos uvijek nema u ponudi, da zivim u Njemackoj definitivno bi kupil jedan. Vidim da sam pogodil zivac kad se tak jako trudis opravdat losu situaciju u VW.

Prijatelj ima novi Golf i bil je na servisu jedno desetak puta, sef mi ima novi Golf i ista prica. Ono vozis se i ugasi se glavni ekran ne znas koliko se brzvo vozis. Dojdes doma ugasis auto izades, zakljucas i muzika dalje svira LOL... OTA su dobili tek prije dvije godine.

Mi imamo dva auta, Espace i novu novcatu Oktaviju. Espace budem prodal a Oktaviju vracam jer idem u drugu firmu i nikak nisam zadovoljan sa Oktavijom. Nikak. Sljedeci auto je Tesla Y i mozda Citroen E3 ili kak se vec zove. Da ima kupil bi Xpeng G6 ili G9 ali nema a meni se ne ceka. Osim toga Tesla ima najbolji leasing i pet minuta je od mene.

Ti vjerojatno ni nemas auto i zivis s roditeljima ali glavno da pricas o temi o kojoj nemas pojma.

 

Nisam ja koji otpustam 30000 ljudi nego VW i to oni rade svojom krivicom, a s druge strane upumpavaju milijarde u kineske srot firme LOL, ono fascinatno koje ti mentalne vratolomije izvodis.

16 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
SharkZ kaže...
Feudalac kaže...

 Tvoje priče su kao kad tinejdžeri pričaju o seksu. Drama, nebi ovo nebi ono. Jednom kad se to proba postoji samo jedna opcija - daj još. Tako ti je i sa električnim autima. Jednom kad ga imaš, nema natrag. Sve ostalo je teorija.

 Ne piši o nečemu što nisi provjerio i što nije teorija.

 

https://www.piston.my/2024/08/05/study-shows-that-tesla-owners-are-switching-back-to-ice-cars/

 

https://www.teslarati.com/mckinsey-survey-46-percent-us-ev-owners-switch-back-ice/

 Znaci linkas neki clanak koji moze a ne mora biti tocan. Te studije i upitnici su uvijek ono, ko ih placa? kak ih rade?... Cinjenice su da svi osim EV proizvodaca gube na najjace a VW je gubitnik desetljeca.

 

  • This percentage was far higher in 2020, when 76% of Tesla buyers went back to ICE.

 

Nije zlato sve sto sja niti je EV svakome po volji. Mozda ja sad uzmem Teslu i mozda mi se zamjeri. Zato ide na leasing. Nisam ni ja vesla sisal, ali nisam slijep, a pogotovo ne na brojke. VW gubi, pusi, na najjace, dizu cijene jer im pada dobit i gase radna mjesta. Kinezi povecavaju prodaju, grade tvornice i sire biznis.

16 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
SharkZ kaže...
Feudalac kaže...

 Tvoje priče su kao kad tinejdžeri pričaju o seksu. Drama, nebi ovo nebi ono. Jednom kad se to proba postoji samo jedna opcija - daj još. Tako ti je i sa električnim autima. Jednom kad ga imaš, nema natrag. Sve ostalo je teorija.

 Ne piši o nečemu što nisi provjerio i što nije teorija.

 

https://www.piston.my/2024/08/05/study-shows-that-tesla-owners-are-switching-back-to-ice-cars/

 

https://www.teslarati.com/mckinsey-survey-46-percent-us-ev-owners-switch-back-ice/

 https://transportandenergy.com/2024/07/03/94-of-bev-owners-would-never-go-back-to-ice/

 

Ne vjerujem tocno nikome nego financijskim izvjescima i brojkama. Te studije i upitnike svi zivi manipuliraju kak kome pase.

 

Ovo su neke prognoze i u skladu s trenutnim prodajnim brojkama.

Tesla did not specify any target for total vehicle sales in 2024 but has indicated a lower growth compared to 2023. Considering the prevailing market conditions, it is anticipated that Tesla's sales could grow 20% YoY to 25% YoY in 2024 to reach 2.2 million to 2.3 million units.

Poruka je uređivana zadnji put sub 21.9.2024 20:48 (NEW_MAN).
5 mjeseci
offline
Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemačkoj
NEW_MAN kaže...

Ne vozim kineski auto jer ga jos uvijek nema u ponudi, da zivim u Njemackoj definitivno bi kupil jedan.

Aha, znači lupaš o kvaliteti nekih auta koje nisi ni vidio u životu i pričaš bajke kako će pokoriti svijet? Seems legit.

To što bi ti kupio možemo vidjeti dalje u nastavku

 

Pa ajde malo da vidimo NEW_MAN-ove postove prije mjesec-dva, nije mi jasno da li je to ista osoba ili su opijati u igri jer sad bulazni kako su svi EU proizvođači mrtvi, a kineski EV su novi vladari svijeta.

 

 

https://forum.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-nasih-web-stranica/njemackoj-pocela-proizvodnja-elektricnog-forda/300869.aspx?page=0&jumpto=6759591&sort=asc&view=flat

 

https://forum.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-nasih-web-stranica/njemackoj-pocela-proizvodnja-elektricnog-forda/300869.aspx?page=0&jumpto=6759604&sort=asc&view=flat

 

https://forum.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-nasih-web-stranica/kompaktni-elektricni-suv-skoda-elroq-stize-najesen/301309.aspx?page=0&jumpto=6765842&sort=asc&view=flat

 

Znači sramotiš se

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 21.9.2024 20:58 (SharkZ).
 
1 2 hvala 0
5 mjeseci
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
NEW_MAN kaže...

Ne vjerujem tocno nikome nego financijskim izvjescima i brojkama. Te studije i upitnike svi zivi manipuliraju kak kome pase.

 U te brojke inače ulaze i masovna groblja neprodanih ali registriranih kineskih auta:

 

https://www.reddit.com/r/technews/comments/14p4wnr/see_chinas_abandoned_ev_graveyard_thousands_of/

 

Kinezi su osim po kopiranju poznati i kao veliki lažovi, od specifikacija bilo čega do financijskih izvještaja.

Sve oko EV je lažirano u svakom pogledu, od njihovog "zelenila" do prodajnih rezultata.

16 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
SharkZ kaže...
NEW_MAN kaže...

Ne vozim kineski auto jer ga jos uvijek nema u ponudi, da zivim u Njemackoj definitivno bi kupil jedan.

Aha, znači lupaš o kvaliteti nekih auta koje nisi ni vidio u životu i pričaš bajke kako će pokoriti svijet? Seems legit.

To što bi ti kupio možemo vidjeti dalje u nastavku

 

Pa ajde malo da vidimo NEW_MAN-ove postove prije mjesec-dva, nije mi jasno da li je to ista osoba ili su opijati u igri jer sad bulazni kako su svi EV proizvođači mrtvi, a kineski EV su novi vladari svijeta.

 

 

https://forum.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-nasih-web-stranica/njemackoj-pocela-proizvodnja-elektricnog-forda/300869.aspx?page=0&jumpto=6759591&sort=asc&view=flat

 

https://forum.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-nasih-web-stranica/njemackoj-pocela-proizvodnja-elektricnog-forda/300869.aspx?page=0&jumpto=6759604&sort=asc&view=flat

 

https://forum.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-nasih-web-stranica/kompaktni-elektricni-suv-skoda-elroq-stize-najesen/301309.aspx?page=0&jumpto=6765842&sort=asc&view=flat

 

Znači sramotiš se

 

 

 

Jesi procital kaj sam napisal ili si tu samo da seres? Kaj od napisanog u tom trenu nije bilo istinito?

Znaci rade skupe aute i cude se kaj nitko ne kupuje. Vide da okrecu veliku lovu na ICE a posto nisu u EV ulozili ne mogu konkurirat Kinezima i sad im se gace tresu.

Carine su tu kak sam napisal da mogu sto duze exploatirat ICE jer nemaju EV koji je Kineskom do koljena.

Znaci pisal sam da ako uzmem nesto onda Teslu. Onda nije ni bilo Kineskih auta vrijedniuh spomena niti sam pojma imal kaj sve radi i koliko su napredovali.
Zadnji mjesec dana ispitujem trziste, pratim kaj se desava i vise sam upoznat sa stvarnim stanjem na trzistu.

 

Jedina sramota si ti jer nisi u stanju prihvatit cinjenicu da je VW u banani. Sad ides na ignore jer nemam zivaca pisat osam puta isto. Ti si kupi neki VW ja si budem Teslu, ako mi sjedne, onda mozda kupim za pet godina opet ili neki kineski brand. 

Kroz pet godina se bude sve znalo i vidjelo pa budemo pametniji.

5 mjeseci
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
NEW_MAN kaže...

Zadnji mjesec dana ispitujem trziste, pratim kaj se desava i vise sam upoznat sa stvarnim stanjem na trzistu.

 Znači do jučer si pričao kako je EV skupo smeće i bolje kupiti BMW, kako je tržište zasićeno EV-om i kako se ipak ne nazire kraj ICE autima.

 

A zadnjih mjesec dana si doživio prosvjetljenje pa je sad ICE mrtav, kineski EV je vrh, pokorit će svijet iako nikada nisi ni sjeo u jedan, ali čitao si financijska izvješća

I da, voziš Octaviju jer ipak sigurno je sigurno.

Ne vjerujem šta čitam.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 21.9.2024 21:08 (SharkZ).
16 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač

14 godina
offline
Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemačkoj

Kao netko tko radi u tvrtki koja je dobavljač autodijelova za većinu EU autoproizvođača činjenica je da realizacija, i rokovi kupaca u odnosu na planove su puno manji/kasniji.

 

Prodaja električnih vozila u EU pada, proizvođači smanjuju prognoze prodaje, odgađaju početke proizvodnje ili čak odustaju od novih modela EV u pola razvoja .  

Postali smo taoci EU auto politike (jedino gašenje auto proizvodnje tijekom korone, pa prekid ugovora za čipove, nakon čega pad isporuka slijedeće dvije godine, pa nagli "politički" prelazak na EV  bez osluškivanja tržišta.

Veliki troškovi proizvodnje i razvoja EV se riješavaju dizanjem cijene ICE vozila, subvencijama, "autsorsanjem" razvoja i proizvodnje elektronike/informatike malim tvrtkama  (90% novih problema). Na to dodati previše modela ali sličnih unutar grupacija, prezasićeno tržište (mala bara a puno krokodila) i dalje ne ide...

VW najavio otpustiti 4-5.000 ljudi u razvoju bez da razvoj trpi- koliko je to nabujalo, ne bi da rade novi Apollo program.  

 

Kina je druga priča jer je ona prisljena ići na EV zbog zagađenja u velikim gradovima, što država obilato subvencionira,  pa se višak preljeva na ostala tržišta..

 

 

 

 
1 0 hvala 2
16 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
SharkZ kaže...
NEW_MAN kaže...

Zadnji mjesec dana ispitujem trziste, pratim kaj se desava i vise sam upoznat sa stvarnim stanjem na trzistu.

 Znači do jučer si pričao kako je EV skupo smeće i bolje kupiti BMW, kako je tržište zasićeno EV-om i kako se ipak ne nazire kraj ICE autima.

 

A zadnjih mjesec dana si doživio prosvjetljenje pa je sad ICE mrtav, kineski EV je vrh, pokorit će svijet iako nikada nisi ni sjeo u jedan, ali čitao si financijska izvješća

I da, voziš Octaviju jer ipak sigurno je sigurno.

Ne vjerujem šta čitam.

 

 

 VW EV je skupo smece, nauci se citat s razumijevanjem. Trziste je zasiceno skupim EV-om a Kini ne dopustaju ulaz i radi toga ICE ima prolaz, ali Kinezi zadnjih mjeseci uspjevaju napraviti jeftine aute koji nisu smece kao VW.

Vozim Oktaviju jer su u mojoj firmi imali deal sa VW i mogel sam birat a Oktavija je od svega iz VW grupe bila best buy.

Ti ne citas, tj. citas ali ne koristis mozak. Ovo je zadnji put da ti odgovaram jer si naporan a vjerojatno ni nemas auto.

Na Ignore si i cujemo se za godinu dvije kad odrastes.

16 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
mr.potter kaže...

Kao netko tko radi u tvrtki koja je dobavljač autodijelova za većinu EU autoproizvođača činjenica je da realizacija, i rokovi kupaca u odnosu na planove su puno manji/kasniji.

 

Prodaja električnih vozila u EU pada, proizvođači smanjuju prognoze prodaje, odgađaju početke proizvodnje ili čak odustaju od novih modela EV u pola razvoja .  

Postali smo taoci EU auto politike (jedino gašenje auto proizvodnje tijekom korone, pa prekid ugovora za čipove, nakon čega pad isporuka slijedeće dvije godine, pa nagli "politički" prelazak na EV  bez osluškivanja tržišta.

Veliki troškovi proizvodnje i razvoja EV se riješavaju dizanjem cijene ICE vozila, subvencijama, "autsorsanjem" razvoja i proizvodnje elektronike/informatike malim tvrtkama  (90% novih problema). Na to dodati previše modela ali sličnih unutar grupacija, prezasićeno tržište (mala bara a puno krokodila) i dalje ne ide...

VW najavio otpustiti 4-5.000 ljudi u razvoju bez da razvoj trpi- koliko je to nabujalo, ne bi da rade novi Apollo program.  

 

Kina je druga priča jer je ona prisljena ići na EV zbog zagađenja u velikim gradovima, što država obilato subvencionira,  pa se višak preljeva na ostala tržišta..

 

 

 

 Pa nisu normalni. Na Oktaviju sam cekal 13 mjeseci!!!!! Trinaest mjeseci sam cekal na taj auto a sad bokte gase tvornice. Pa ko je tu lud? Ko tu koga ono kuzis ne? 

Zakasnili su jer su racunali da budu s godinama povecavali prodaju i to bude polako islo te bude tranzicija easy peasy. Nemres proizvodit aute koje si 1% svijeta moze priustiti i ocekivat da 100% ljudi kupi. Nisu realni i sad se cude ko picek glisti kak nejde prodaja. Pa ko bude kupil ID.3 ako dobijes Teslu Y koja je broj veci auto. To je samo ako uzmemo Teslu u obzir a dolaze Kinezi koji nude vise od Tesle.

Zaspali su i jos su bili bahati te se rugali Kinezima. Citam neki dan se Ford hvali da stavljaju karaoke u svoje aute, kaj mislis da je to radi mene koji volim pjevati?

Poruka je uređivana zadnji put sub 21.9.2024 21:44 (NEW_MAN).
8 godina
neaktivan
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
SharkZ kaže...
Feudalac kaže...

 Tvoje priče su kao kad tinejdžeri pričaju o seksu. Drama, nebi ovo nebi ono. Jednom kad se to proba postoji samo jedna opcija - daj još. Tako ti je i sa električnim autima. Jednom kad ga imaš, nema natrag. Sve ostalo je teorija.

 Ne piši o nečemu što nisi provjerio i što nije teorija.

 

https://www.piston.my/2024/08/05/study-shows-that-tesla-owners-are-switching-back-to-ice-cars/

 

https://www.teslarati.com/mckinsey-survey-46-percent-us-ev-owners-switch-back-ice/

 a jesi li ti provjerio o čemu su zapravo tu radi? Prva "studija" je statistika o zamjeni auta. Ljudi koji dođu u BMW-ov salon možda tamo ostave svoj stari auto. 99% Vlasnika Tesli tamo neće nikad ući. Točnije, Teslin retention rate je 87%, uvjerljivo najveći u industriji. 99% vlasnika Tesle će preporučiti Teslu drugima. i po toj tvojoj studiji se to otpadništvo zapravo popravlja.

 

McKinseyeva studija je ove godine ispala malo iznenađujuća, ali još uvijek su te brojke brutalne. 30% vlasnika EVova razmišlja da ode na nešto drugo. 50% kupaca mercedesa nikad više ne kupi mercedes. Ja bih rekao da je to velika pobjeda za EV. A ti i dalje teoretiziraš.

Ja rekoh
6 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
NEW_MAN kaže...
gpd kaže...
NEW_MAN kaže...
Imali su 25 milijardi dobiti prošle godine. Rekordna godina a ove godine rekord low. Zašto? Jer nisu dovoljno uložili u EV a ne zato jer EV ne valja. Da EV ne valja Tesla ne bi postojala i vrijedila 4x više nego VW. VW u Kini gasi sve kaj ima i vuku kable. Nemaju baterije, nemaju motore, nemaju Infotainment, nemaju ništa da bi bili konkurentni. Od onih 25 milijardi od prošle godine su 10 uložili u kineske marke jer su skužili da kasne desetljeće za Kinezima. Bili su bahati i jedino kaj rade su loši i debelo preskupi EV auti koje ne mogu prodat jer su jednostavno preskupi.

Njihova sporost i bahatost ih je pokopala a tržište bude odradilo svoje. Sad plaću i skrivaju se iza carina jer im Kinezi dišu za vratom. Kineski EV se dobije za 10k manje a bolji je u svemu i to puno puno bolji.
Sami su si krivi i sad im je elektrifikacija kriva. Je kriva je jer su zaspali. Evolucija bude odradila svoje i propali budu kak je Blackberry propal pojavom pametnog telefona. Ovo je početak kraja.

 Čitao sam do ovoga da Tesla vrijedi 4x više nego VAG,

 

 

 

TESLA 746,55 billion USD vs VW 55.74 billion USD

Vrijedi 13x vise a ti se mozes kreveljiti koliko oces.

 

 

EDIT:

to nije vrijednost  tih tvrtki , liči na market cap, ali nije ni to.

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 22.9.2024 0:35 (gpd).
8 godina
neaktivan
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
NEW_MAN kaže...

 Pa nisu normalni. Na Oktaviju sam cekal 13 mjeseci!!!!! Trinaest mjeseci sam cekal na taj auto a sad bokte gase tvornice. Pa ko je tu lud? Ko tu koga ono kuzis ne? 

Zakasnili su jer su racunali da budu s godinama povecavali prodaju i to bude polako islo te bude tranzicija easy peasy. Nemres proizvodit aute koje si 1% svijeta moze priustiti i ocekivat da 100% ljudi kupi. Nisu realni i sad se cude ko picek glisti kak nejde prodaja. Pa ko bude kupil ID.3 ako dobijes Teslu Y koja je broj veci auto. To je samo ako uzmemo Teslu u obzir a dolaze Kinezi koji nude vise od Tesle.

Zaspali su i jos su bili bahati te se rugali Kinezima. Citam neki dan se Ford hvali da stavljaju karaoke u svoje aute, kaj mislis da je to radi mene koji volim pjevati?

 Ne gase oni škodine tvornice, škodi ide dobro. Seatu isto. Problem je s njemačkim brendovima: VW, Audi i Porsche. Oni su zaštekali. Treba ih pitati pošto je američki plin i koliko košta naoružavanje Ukrajine

Ja rekoh
8 godina
neaktivan
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
gpd kaže...

TESLA 746,55 billion USD vs VW 55.74 billion USD

Vrijedi 13x vise a ti se mozes kreveljiti koliko oces.

 

 

To je Market Cap.

Market Cap je zadnja cijena dionice na zatvaranju burze puta broj dionica.

Vrijednost tvrtke nije Market Cap.

Pa, onaj koji kupuje, pokašava procijeniti vrijednost. Cijena koja se ostvari na burzi je utjelovljenje tog postupka procjene.

Ja rekoh
6 godina
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač

.

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 22.9.2024 0:34 (gpd).
14 godina
offline
Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemačkoj

VW - naprave smeće od EV auta i onda se čude kao pura dreku zašto se ne prodaje.

 

Ajde da je barem jeftino smeće pa bi raja vozila, ali je i *ebeno puno skuplje naspram visoko postavljenog standarda kojeg rade amerikanci (Tesla, Ford, Lucid) ili jeftinjara vrlo solidne kvalitete od kineza (BYD, Nio, Xpeng).

Moj PC  
1 0 hvala 0
3 godine
offline
Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemačkoj

Zar Fordovu tvornicu u Francuskoj nisu kupili Nijemci.

Ne vozimo mi Ford automobile proizvedene u U.S.A

合氣道
 
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
Feudalac kaže...
 50% kupaca mercedesa nikad više ne kupi mercedes. 

 

合氣道
8 godina
neaktivan
offline
Re: Volkswagen planira i do 30.000 otkaza u Njemač
Zaporožac kaže...
Feudalac kaže...
 50% kupaca mercedesa nikad više ne kupi mercedes. 

 

 Shvatio da si se osramotio pa se skrivaš na podu?

Ja rekoh
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice