Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina, sna

poruka: 24
|
čitano: 10.019
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina, sna".
15 godina
offline
Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina, sna

Najbolji EV te odnos dobiveno/uloženo na EU tržištu.

 

Ako imate obrt/firmu, ovaj auto se dobije za pišljivih 37k eura (sa PDVom!).

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.8.2025 11:07 (Ferritin).
Moj PC  
0 2 hvala 0
11 godina
offline
Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina, sna

WLTP - 30% = realan domet.

 

Ostalo - jedan od naružnijih, najhladnijih interijera u automobilu ikad. Ljudima kojima je još uvijek stalo do dizajna i estetike, a ne hladnoće i minimalističkih idiotizma.

 

Pokazivač smjera ima smisla samo ketaminom narokanom Elonu.

Nadglednik dina
Moj PC  
10 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Entry Point kaže...

WLTP - 30% = realan domet.

 

Ostalo - jedan od naružnijih, najhladnijih interijera u automobilu ikad. Ljudima kojima je još uvijek stalo do dizajna i estetike, a ne hladnoće i minimalističkih idiotizma.

 

Pokazivač smjera ima smisla samo ketaminom narokanom Elonu.

 Doseg ovog modela u najgorim uvjetima je 380km. To znači zima na autoputu sa 140kmh tempomat (max moguća brzina na tempomatu).

 

Ljeto + (među)gradska vožnja te lagano baca u 550-600km dometa.

 

Žmigavci nisu toliko loši kada se navikneš tj. koristiš auto nekoliko dana, ali da su neintuitivni i neupotrebljivi kada prvi put sjedneš u auto, jesu.

15 godina
offline
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,

Vozio sam na -5 auto cestom 130-140kmh napravio 290km i vec bilo kriticno za punit ali iskreno to je najgori slucaj inace se napravi dosta vise km bez problema. Zmigavci bas nerviraju neznam zbog cega takv idiotizam sve ostalo se nekako napravi ali taj detalj nervira. Polako se dize taj limit kilometara mislim da kad dodemo do 1000km po punjenju nece biti puno razloga za kritiku EL auta.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
Poruka je uređivana zadnji put pon 18.8.2025 11:27 (CroVandal).
16 godina
offline
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Ferritin kaže...

Najbolji EV te odnos dobiveno/uloženo na EU tržištu.

 

Ako imate obrt/firmu, ovaj auto se dobije za pišljivih 37k eura (sa PDVom!).

 Ne bih se složio, za te novce ima velik izbor ev-a koji za razliku od tesle unutra izgledaju kao auti, a ne da se moram boriti s vozilom za svaku sitnicu koju želim napraviti uključujuči  paljenje žmigavaca. 

Nije mi jasna ta fanatična opsjednutost Teslom koja se viđa (ne mislim na tebe). 

9 godina
offline
Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina, sna

 

Obozavam ovaj clanak.

Rijec je o reklamnom clanku (placenom), stoga nema dodatnog sadrzaja o Musku, nesigurnosti Tesle u prometu, losoj limariji, slaboj mazariji, i svemu negativnom sto se vec pise i izlazi na tjednoj bazi uz Politbiro karakterizacije vlasnika. A onda je odjednom neko izvadio 1,999.99 EUR (+ PDV)

 

Znaci plati pa slijede hvalospjevi tipa:

 

''Dok je dolje, na baranjskoj zemlji, kao da ni ne nalazi mane. Njegovi su ljudi tada, svaki u svojoj branši, jednaki izumiteljima Sumameda. Jabuke su mu poput djevojaka. Hranu za krave prebire po prstima toliko zadovoljno da se čini kako bi je i sam kušao. Bika bi ljubio među rogove. Gledao bi satima, zaljubljeno, u velike kotače svemirskog stroja što plazi po njivi, jednoj iz njegova nepreglednog carstva, koje poznaje u stopu. 

Kad se pak podigne helikopterom nad to svoje imanje, ne želi vidjeti dvije stvari. Neviđeno ga živciraju male oranice. I, drugo, ne može podnijeti rupe po svojim usjevima''

To je to, novinarstvo (tekst Nina Djule iz Jutarnjeg).  

 
3 4 hvala 0
15 godina
offline
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Pixel kaže...
Ferritin kaže...

Najbolji EV te odnos dobiveno/uloženo na EU tržištu.

 

Ako imate obrt/firmu, ovaj auto se dobije za pišljivih 37k eura (sa PDVom!).

 Ne bih se složio, za te novce ima velik izbor ev-a koji za razliku od tesle unutra izgledaju kao auti, a ne da se moram boriti s vozilom za svaku sitnicu koju želim napraviti uključujuči  paljenje žmigavaca. 

Nije mi jasna ta fanatična opsjednutost Teslom koja se viđa (ne mislim na tebe). 

 Koji je EV bolji za te novce po tvojem mišljenju?

 

Borba za svaku sitnicu ne postoji nakon par dana u autu ako si imalo upoznat sa osnovama UX na mobitelima/računalima te koristiš sve dostupne opcije za interakciju sa autom (mobilna aplikacija, gumbi na volanu, voice komande i naravno touch screen). Koje točno funkcije su za tebe borba?

17 godina
online
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Ferritin kaže...

 

Borba za svaku sitnicu ne postoji nakon par dana u autu ako si imalo upoznat sa osnovama UX na mobitelima/računalima

Ček, ovo ozbiljno?

15 godina
offline
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Old Iggy kaže...
Ferritin kaže...

 

Borba za svaku sitnicu ne postoji nakon par dana u autu ako si imalo upoznat sa osnovama UX na mobitelima/računalima

Ček, ovo ozbiljno?

 Najozbiljnije. U čemu je točno problem?

 

Kažem ti svoje iskustvo iz prve ruke, a molim te da mi i ti kažeš što je tebi bio problem te koliko dugo si vozio te aute sa tim problemima?

17 godina
online
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Ferritin kaže...
Old Iggy kaže...

Ček, ovo ozbiljno?

 Najozbiljnije. U čemu je točno problem?

Problem je u tome što su vozačke potrebe dijametralno suprotne UX-u mobitela i sličnih uređaja.

Znači, bez gledanja u ekran, samo taktilno, bez micanja pogleda za sve što je bitno - od pokazivača smjera i brisača do klima uređaja.

Zato neki proizvođači rade povratak tradicionalnim metodama.

 

Što sam vozio? Praktički sve, uključujući nekoliko modela Tesli.  

15 godina
offline
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Old Iggy kaže...
Ferritin kaže...

Problem je u tome što su vozačke potrebe dijametralno suprotne UX-u mobitela i sličnih uređaja.

Znači, bez gledanja u ekran, samo taktilno, bez micanja pogleda za sve što je bitno - od pokazivača smjera i brisača do klima uređaja.

Zato neki proizvođači rade povratak tradicionalnim metodama.

 

Što sam vozio? Praktički sve, uključujući nekoliko modela Tesli.  

 Sve opcija klima uređaja su dostupne na gumbima volana i preko glasovnih komandi. U potpunosti taktilno, kao i žmigavci.

 

Zato kažem da treba par dana da se navikneš tj. upoznaš auto. Svi revieweri koji kenjaju nakon par sati testne vožnje po meni nemaju pravo kenjati jer nisu uopće imali šansu da se u potpunosti priviknu i nauče osnovne funkcije automobila kojeg testiraju.

 

Što te još smeta osim ove dvije stvari?

12 godina
offline
Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina, sna

Tipke za žmigavce na volanu još su tu i još uvijek su loša ideja. Kad sam ih prvi put isprobao, odmah sam zaključio da je to najgora implementacija upravljanja pokazivačima smjera koju sam ikada vidio. Danas, nakon dodatnog iskustva, mogu reći samo - ništa se nije promijenilo. U kružnom toku ili pri skretanju u uskim ulicama, ove tipke su funkcionalno neupotrebljive. Model 3 je auto koji možete voziti bez emisija, ali ne i bez frustracija kad pokušate dati žmigavac.

 

Još jedan detalj koji je nesvakidašnji je upravljanje komandama 'mjenjača' na zaslonu? Nekakva ručica bi sigurno bila praktičnije rješenje, no da budem iskren, ovaj detalj ne smeta toliko, i daleko je manje iritantan od žmigavaca. 

 

da ne spominjem da je i sve ostalo na zaslonu, sasvim dovolji razlozi za big no no /(EDIT: da dodam - meni osobno, jer već vidim kako će me tesla ratnici odmah napasti da nismo svi isti), pa da je i 30% jeftiniji

 

EDIT 2:

analogne komande klima uređaja, gumbići i kotačići su meni 90% must have u autu + ako je ikako moguće što manji televizor na srednjoj konzoli

da ne spominjem downsizing gdje sam jednostavno alergičan na mlince za kavu od iljadu kubika u autu koji teži tonu i pol+ 

zato mi je jedina opcija mazda, a to ću i uzeti u idućih par mjeseci dok se i oni ne prebace na 'unaprjeđene' modele poput nove šestice

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.8.2025 15:35 (picajzla0707).
Moj PC  
6 0 hvala 0
11 mjeseci
offline
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Gebirgs kaže...

 

nesigurnosti Tesle u prometu

Može statistika?

17 godina
online
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Ferritin kaže...
Old Iggy kaže...
Ferritin kaže...

Problem je u tome što su vozačke potrebe dijametralno suprotne UX-u mobitela i sličnih uređaja.

Znači, bez gledanja u ekran, samo taktilno, bez micanja pogleda za sve što je bitno - od pokazivača smjera i brisača do klima uređaja.

Zato neki proizvođači rade povratak tradicionalnim metodama.

 

Što sam vozio? Praktički sve, uključujući nekoliko modela Tesli.  

 Sve opcija klima uređaja su dostupne na gumbima volana i preko glasovnih komandi. U potpunosti taktilno, kao i žmigavci.

 

Zato kažem da treba par dana da se navikneš tj. upoznaš auto. Svi revieweri koji kenjaju nakon par sati testne vožnje po meni nemaju pravo kenjati jer nisu uopće imali šansu da se u potpunosti priviknu i nauče osnovne funkcije automobila kojeg testiraju.

 

Što te još smeta osim ove dvije stvari?

Bože, pa ti si stvarno ozbiljan.

Glasovno? Sve na volanu? Na volanu prihvaćam tempomat, komande mobitela i slično. Kako da suvozač sebi namjest temperaturu? Da ne govorim nedostatak dashboarda iza volana, fokus na velikom ekranu u sredini, itd.

Sve mora biti potpuno taktilno, na svojoj poziciji, ništa touch, glas itd.

17 godina
offline
Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina, sna

Izgled tesle je meni najmanji problem, musk najveci, a cijena bi mogla i trebala biti manja. ako imaju na lageru automobila preskupi su.

 

Trebaju napraviti verziju bez ekrana, a istim ili vecim dometom, bez svih tih dodataka kao sto je autopilot, ne zelim to i naravno nizom cijenom.

 

A prodaja tone iz mjeseca u mjesec izaslo je za 6. mjesec, uskoro ce i podaci za 7. https://www.acea.auto/files/Press_release_car_registrations_June_2025.pdf

 

39.5% pad prodaje za EU u lipnju ove naspram lipnja prosle godine. Pad od 22.9% za EU+EFTA+UK podrucje. Prosle godine je u lipnju skoro bilo vise novoregistriranih tesli u EU nego ovog lipnja zajedno s EFTA+UK. Prodaja im je od pocetka godine u EU pala za 40-50%, ovisno od mjeseca do mjeseca. Vidi se blagi oporavak prodaje nakon sto je ispario iz Trumpove sfere. Ko bi rekao da ce Muskova podrska Trumpu i skup s njegovim stavovima utjecati na prodaju u EU. Tko bi reko? Suprised pikachu!

 

Sve je bilo dobro do 10. mjeseca 2024. onda je krenuo pad. S +30% rastom prodaje iz mjeseca u mjesec (zakljucno s rujnom) na -23% pa na -40.9% za 11. i u 12. mjesecu rast od 14% i flop u sijecnju od 50%. Jebeno, samo je trebao sutjeti i podizat domet baterije da usutka kriticare + krpati mane koje automobil ima, ali ne, prelagano bi onda bilo.

Linux, Arch Linux.
 
1 2 hvala 0
16 godina
offline
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Ferritin kaže...
Pixel kaže...
Ferritin kaže...

Najbolji EV te odnos dobiveno/uloženo na EU tržištu.

 

Ako imate obrt/firmu, ovaj auto se dobije za pišljivih 37k eura (sa PDVom!).

 Ne bih se složio, za te novce ima velik izbor ev-a koji za razliku od tesle unutra izgledaju kao auti, a ne da se moram boriti s vozilom za svaku sitnicu koju želim napraviti uključujuči  paljenje žmigavaca. 

Nije mi jasna ta fanatična opsjednutost Teslom koja se viđa (ne mislim na tebe). 

 Koji je EV bolji za te novce po tvojem mišljenju?

 

Borba za svaku sitnicu ne postoji nakon par dana u autu ako si imalo upoznat sa osnovama UX na mobitelima/računalima te koristiš sve dostupne opcije za interakciju sa autom (mobilna aplikacija, gumbi na volanu, voice komande i naravno touch screen). Koje točno funkcije su za tebe borba?

 Skoro pa svaki drugi, u tesli me zivciralo skoro sve, to nije auto prilagoden voznji i vozacu nego obratno, ja se njemu moram prilagodavati i rafiti kompromise, za 50k , hvala ne bi.

Uz napomenu da sam tech orjentiran, a sad uzmi prosjecnog korisnika kojeg tehnika ne zanima i nije vican tome. Meni je tesla antiauto.

Meni osobno i za potrebe onih iz obitelji koji ce vozit Byd daleko bolja opcija, o komforu i u utrasnjosti razlika nebo i zemlja.

Skode i vw modeli mi isto drazi od tesle. Zapravo svi ostali ev

17 godina
offline
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Ferritin kaže...
Pixel kaže...
Ferritin kaže...

 Koji je EV bolji za te novce po tvojem mišljenju?

 

Borba za svaku sitnicu ne postoji nakon par dana u autu ako si imalo upoznat sa osnovama UX na mobitelima/računalima te koristiš sve dostupne opcije za interakciju sa autom (mobilna aplikacija, gumbi na volanu, voice komande i naravno touch screen). Koje točno funkcije su za tebe borba?

 Da idem na EV sedan, BYD Seal. Ima nešto manji WLTP od long range Tesle, ali je i jači (3.8s do 100). Unutrašnjost izgleda kako očekuješ od premium automobila; relativno je minimalistička, a opet moderna s time da imaš klasični selektor RND, polugicu žmigavaca, zasebni zaslon pred vozačem s virtualnim instrumentima itd. Tko cilja u tom rangu, svakako probati.


The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
14 godina
offline
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Entry Point kaže...

WLTP - 30% = realan domet.

 

Ostalo - jedan od naružnijih, najhladnijih interijera u automobilu ikad. Ljudima kojima je još uvijek stalo do dizajna i estetike, a ne hladnoće i minimalističkih idiotizma.

 

Pokazivač smjera ima smisla samo ketaminom narokanom Elonu.

 Upravo dosao da komentiram bas to. Fuj od interijera, a ni eksterijer bas nije nesto...

15 godina
offline
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Pixel kaže...

 Skoro pa svaki drugi, u tesli me zivciralo skoro sve, to nije auto prilagoden voznji i vozacu nego obratno, ja se njemu moram prilagodavati i rafiti kompromise, za 50k , hvala ne bi.

Uz napomenu da sam tech orjentiran, a sad uzmi prosjecnog korisnika kojeg tehnika ne zanima i nije vican tome. Meni je tesla antiauto.

Meni osobno i za potrebe onih iz obitelji koji ce vozit Byd daleko bolja opcija, o komforu i u utrasnjosti razlika nebo i zemlja.

Skode i vw modeli mi isto drazi od tesle. Zapravo svi ostali ev

 Molim te da mi daš konkretne primjere, a ne da kažeš skoro svaki drugi.

 

Tesla Model 3 ne košta 50k eura već kreće od 40k, a može ih se naći i za 38k EUR nove ako uzmeš sa lagera.

 

Ako ćemo uspoređivati cjenovno slične modele, BYD RWD (48k EUR) i ovaj Tesla Model 3 Long Range RWD iz članka (45k EUR novi, 43k na lageru) razlike su sljedeće:

 

Tesla:

- 3-5k EUR jeftinija

- 23% veći domet (130km prema WLTPu)

- 150L+ više prtlljažnog prostora

- Brže se puni po kilometru dometa

- Imaš pristup superchargerima u HR (10 lokacija) i EU

- Tesla uz službeni servis ima i 3rd party certificirane limare u Zagrebu (BYD je tek otvorio prvi prodajni salon)

- Superiorniji infotainment sustav u svim pogledima. Količina featurea, brzina sustava, puno češća ažuriranja, superiornije planiranje putovanja, jako dobra povezanost sa aplikacijom, itd.

- Brži 0-100 (5.1 naspram 5.9s) i nešto veči top speed (iako koga briga da li je to 200 ili 180kmh)

 

BYD:

- Ima više fizičkih tipkica

- Headsup display i rotirajući centralni ekran

- Ručice za žmigavce i smjer

 

Meni BYD nikako ne vrijedi tih 3-5k eur više 

12 godina
offline
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Imam EV, nije Tesla 3. Najveći razlog je malen klirens. Prienizak za mene. (Imao jurilicu).
Najveća prednost Tesle je podrška- superchargeri i jako dobar software! Najbolji!
Da, ima detalja radi kojih ga nisam kupio :) (žmigavci!?!)
Ali ti detalji nekada presude.
Možda drugi EV bude Tesla, ali trenutno više volim taktilne kontrole klime, mjenjača, SVEGA, minimum prčkanja po ekranu i skidanja pogleda sa ceste!!
Zar nemaju u Tesli nekog tko je završio makar Prometni Fakultet???
Moj PC  
5 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Ferritin kaže...
Pixel kaže...

 Skoro pa svaki drugi, u tesli me zivciralo skoro sve, to nije auto prilagoden voznji i vozacu nego obratno, ja se njemu moram prilagodavati i rafiti kompromise, za 50k , hvala ne bi.

Uz napomenu da sam tech orjentiran, a sad uzmi prosjecnog korisnika kojeg tehnika ne zanima i nije vican tome. Meni je tesla antiauto.

Meni osobno i za potrebe onih iz obitelji koji ce vozit Byd daleko bolja opcija, o komforu i u utrasnjosti razlika nebo i zemlja.

Skode i vw modeli mi isto drazi od tesle. Zapravo svi ostali ev

 Molim te da mi daš konkretne primjere, a ne da kažeš skoro svaki drugi.

 

Tesla Model 3 ne košta 50k eura već kreće od 40k, a može ih se naći i za 38k EUR nove ako uzmeš sa lagera.

 

Ako ćemo uspoređivati cjenovno slične modele, BYD RWD (48k EUR) i ovaj Tesla Model 3 Long Range RWD iz članka (45k EUR novi, 43k na lageru) razlike su sljedeće:

 

Tesla:

- 3-5k EUR jeftinija

- 23% veći domet (130km prema WLTPu)

- 150L+ više prtlljažnog prostora

- Brže se puni po kilometru dometa

- Imaš pristup superchargerima u HR (10 lokacija) i EU

- Tesla uz službeni servis ima i 3rd party certificirane limare u Zagrebu (BYD je tek otvorio prvi prodajni salon)

- Superiorniji infotainment sustav u svim pogledima. Količina featurea, brzina sustava, puno češća ažuriranja, superiornije planiranje putovanja, jako dobra povezanost sa aplikacijom, itd.

- Brži 0-100 (5.1 naspram 5.9s) i nešto veči top speed (iako koga briga da li je to 200 ili 180kmh)

 

BYD:

- Ima više fizičkih tipkica

- Headsup display i rotirajući centralni ekran

- Ručice za žmigavce i smjer

 

Meni BYD nikako ne vrijedi tih 3-5k eur više 

 Nemam iste kriterije, ne volim dizajn tesle niti unutra niti vani, ne želim tajm inimalizam, probao sam ju, ne sviuđa mi se , neudobna je, ne želim sve raditi preko ekrana. 

Ne da mi se sad svaka sitnica nabrajati, ali smeta m ešto nema niti osnovne stvari na tipkama.

Nije mi čak niti cijena presudna. Model 3 je mali auto, s kojim byd-em si ga usporedio. Odi sjedni u taj byd pa reci da ti se tesla više sviđa.

20% veći domet mi je nebitan, nyd ima i više nego doboljno, prtljažnika ima dovoljno, byd se puni jako brzo isto, punim kod kuće pa mi na kraju nebitno.  Nebitno što je byd otvorio prvi servis, servis postoji kod velike auto kuće, otvaraju se i drugi servisi, infotaiment mi nije presudan, to je auto ne mobitel, byd ima sve što trebam isto,  ubrzanje do 100 najmanje bitno, ionako su daleko brži od ice.

 

Tesla nema niti android auto ili carplay, veliki minus za mene + ovo šti si spomenuo, zati unutrađnjost i komfor neusporedivo, a to mi je izuzetno bitno jer želim udobno vozilo ako se puno vozim, ne želim yougo 45 dizajn.

Jesam li spomenuo da mi je byd daleko ljepši :)

 

Poštujem da neko volji teslu i tu filozofiju, ali to nije za mene. A mislim da su se stvari  jeko promjenile i da mi tesla više nije nikakva referenca koliko danas opcija ima.

 

17 godina
online
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Ante kaže...

Izgled tesle je meni najmanji problem, musk najveci, a cijena bi mogla i trebala biti manja. ako imaju na lageru automobila preskupi su.

 

Trebaju napraviti verziju bez ekrana, a istim ili vecim dometom, bez svih tih dodataka kao sto je autopilot, ne zelim to i naravno nizom cijenom.

 

A prodaja tone iz mjeseca u mjesec izaslo je za 6. mjesec, uskoro ce i podaci za 7. https://www.acea.auto/files/Press_release_car_registrations_June_2025.pdf

 

39.5% pad prodaje za EU u lipnju ove naspram lipnja prosle godine. Pad od 22.9% za EU+EFTA+UK podrucje. Prosle godine je u lipnju skoro bilo vise novoregistriranih tesli u EU nego ovog lipnja zajedno s EFTA+UK. Prodaja im je od pocetka godine u EU pala za 40-50%, ovisno od mjeseca do mjeseca. Vidi se blagi oporavak prodaje nakon sto je ispario iz Trumpove sfere. Ko bi rekao da ce Muskova podrska Trumpu i skup s njegovim stavovima utjecati na prodaju u EU. Tko bi reko? Suprised pikachu!

 

Sve je bilo dobro do 10. mjeseca 2024. onda je krenuo pad. S +30% rastom prodaje iz mjeseca u mjesec (zakljucno s rujnom) na -23% pa na -40.9% za 11. i u 12. mjesecu rast od 14% i flop u sijecnju od 50%. Jebeno, samo je trebao sutjeti i podizat domet baterije da usutka kriticare + krpati mane koje automobil ima, ali ne, prelagano bi onda bilo.

 Izašao je i za 7 mjesec, ukratko tragedijam, tek je na devetom mjestu. Jednostavno trebaju jeftiniji model i to je to. Konkurencija ih gazi s povoljnijim autima. Tko je imao novaca kupio je u startu Teslu, sad kad su došli jeftiniji modeli drugih strujića oni idu.  

17 godina
offline
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
Seal je barem klasu iznad Modela 3 po praktički svemu. Tesla je bila zanimljiva dok je bila jedina, sad je došla konkurencija koja ljepša, bolje opremljenija i jeftinija i stoga ne čudi što su prodajni rezultati kakvi jesu.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Tesla Model 3 Long Range RWD: Savršena tišina,
cinco44 kaže...
Seal je barem klasu iznad Modela 3 po praktički svemu. Tesla je bila zanimljiva dok je bila jedina, sad je došla konkurencija koja ljepša, bolje opremljenija i jeftinija i stoga ne čudi što su prodajni rezultati kakvi jesu.

 Seal, sealion, seal u  po komforu i kvaliteti interijera može posramit i etabliranu njemačku trojku.  Meni kao ljubitelja i vlasnika bmw-a je to teško reći, ali tako je kako je :) 

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice