Nisu imali problema (samo) poslijepodne, nego veći dio dana od 10:15 do 16:15. I bilo je neugodno. Ovako nešto se ne smije dogoditi. Ovo nije - svi imaju probleme, pa zašto ne bi i oni...
Nisu imali problema (samo) poslijepodne, nego veći dio dana od 10:15 do 16:15. I bilo je neugodno. Ovako nešto se ne smije dogoditi. Ovo nije - svi imaju probleme, pa zašto ne bi i oni...
Evo malo da se podsjetimo kako je doslo do ovoga.
Najjači domaći telekom operater Hrvatski Telekom danas je ugasio sve svoje stare telefonske centrale i prešao na All-IP okruženje, upravo onakvo kakvog poznajemo kada govorimo o internetu. Taj je proces trajao pet godina i u njega je HT dosad uložio oko 400 milijuna kuna i time postao treći telekom operater u Europi koji je postao All-IP, kazao je na svečanosti povodom ovog tehnološkog napretka predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor HT-a Davor Tomašković.
Migracijom fiksne mreže u IP završili smo opsežan i zahtjevan posao transformacije kojim potvrđujemo poziciju tehnološkog lidera na hrvatskom tržištu, a s investicijama u razvoj infrastrukture nastavljamo i dalje, ove godine ulažemo 1,3 milijarde kuna ili 25 posto više nego prošle godine“, kazao je Tomašković.
Pohvalu HT-ovcima dala je i članica Uprave Deutsche Telekoma Claudia Nemet koja je kazala kako je to uspjeh i za HT ali i za cijeli DT čije će tvrtke sada moći slijediti HT-ov primjer i modernizirati vlastitu mrežu i infrastrukturu i biti i one uskoro All-IP.
„Naša strategija je postati vodeći integrirani europski pružatelj telekom usluga, a tome u prilog ide i tehnološka modernizacija HT-a kao uvjet za pružanje boljeg korisničkog iskustva“, kazala je Nemat.
kolaps je cijeli dan...
Najbolje da smo ostali na špagi i zvončićima a ako je i to prenapredno, dovikivanje sa brda na brdo....
Najbolje da smo ostali na špagi i zvončićima a ako je i to prenapredno, dovikivanje sa brda na brdo....
Ne, ali za hitne sluzbe treba biti redudancija. Sto nisu to u Njemackoj izveli pametnjakovicu?
Najbolje da smo ostali na špagi i zvončićima a ako je i to prenapredno, dovikivanje sa brda na brdo....
Ne, ali za hitne sluzbe treba biti redudancija. Sto nisu to u Njemackoj izveli pametnjakovicu?
I postoji redundancija na HT strani, pitanje je zašto nije funkcioniralo.
Pitanje je zašto ne postoji na strani hitnih službi.
super su presli, nema sta, vidit cemo hoce li umanjit racune za neisporucenu uslugu, sigurno bi ovako presli i u dojclandu
Najbolje da smo ostali na špagi i zvončićima a ako je i to prenapredno, dovikivanje sa brda na brdo....
Ne, ali za hitne sluzbe treba biti redudancija. Sto nisu to u Njemackoj izveli pametnjakovicu?
To je do hitnih službi a ne do HTa.
Što točno fali VOIPu tj IMSu?
Disclaimer - ne radim ni za jedne niti druge direktno ali radim indirektno. Dobro da uopće radi i inače...
super su presli, nema sta, vidit cemo hoce li umanjit racune za neisporucenu uslugu, sigurno bi ovako presli i u dojclandu
Bi, bilo je i gorih sranja u DT-u, pa su ljudi sve izdržali. To što naše hitne službe ovise samo o HT-u je krimen s njihove strane, oni bi trebali sve te dedicirane brojeve imati besplatno routane u slučaju pada primarnog operatera na nekog drugog, ali to je za druge osobe da smisle.
Evo malo da se podsjetimo kako je doslo do ovoga....
... uspjeh i za HT ali i za cijeli DT čije će tvrtke sada moći slijediti HT-ov primjer ...
Dakle mi smo bili pokusni kunić za EU i ostala DT područja...
S druge strane ovaj slučaj je pokazao neke slabosti naših hitnih službi - neredundancije operatera na strani hitnih službi.
Nadam se da će netko čiji je to posao to i shvatiti i promijeniti , a ne menadžerski staviti u rizik tipa, pa to se događa rijetko, pa nećmo sada zbog toga komplicirati...
Nije bitan ispad HT sustava.
Bitna je nemogućnost dobijanja hitnih službi.
Zašto dostupnost hitnih službi ovisi o samo jednom teleoperateru?
Koliko ljudi je umrlo kao posljedica nemogućnosti dobijanja brojeva hitnih službi danas od 10.30 - 16.30?
Zanimaju me konkretni podaci i dakako, ostavke odgovornih...
Što točno fali VOIPu tj IMSu?
Kvalitetan softver? Kvalitetan hardver?
Najbolje da smo ostali na špagi i zvončićima a ako je i to prenapredno, dovikivanje sa brda na brdo....
Ne, ali za hitne sluzbe treba biti redudancija. Sto nisu to u Njemackoj izveli pametnjakovicu?
To je do hitnih službi a ne do HTa.
Što točno fali VOIPu tj IMSu?
Disclaimer - ne radim ni za jedne niti druge direktno ali radim indirektno. Dobro da uopće radi i inače...
Izvini, ali ocito ne znas kako stvari rade. Nije do hitnih sluzbi vec do HTa, posto drzava ima ugovor sa HTom da oni to rade za njih(nas).
To je inace uobicajna praksa u svijetu. VOIP naravno je ok i nije nikakav problem. Problem je sto je HT da bi ustedio lovu na odrzavanju starih centrala presao na All-IP, a u slucaju pada sustava ocitu nema nikakve redundacije. Sto bi trebalo biti nedopustivo za kriticne sustave.
Za ovakve stvari bi u ozbiljnim drzavama padale glave.
Hitne službe moraju imati neki fail-over, bilo da im HT to rješava ili netko drugi. Za to se mora pobrinuti država. Tih par sati danas na 4 milijuna građana, netko je sigurno oštećen zbog nemogućnosti poziva 112, a ne dao Bog možda i izgubio život. Za ovo odgovorne osobe trebaju kazneno odgovarati.
Tako je to kad se koristi softver.
Bile u prekidu??!!! Pa u Slavonskom Brodu još uvijek jesu!!!
Ovo mi je dan uljepšalo.
ovo su standardna opravdanja tvrtki koje njeamu odgovarajuce osoblje za rijesavanje problema.
u IT ako netko ne moze misliti svojom glavom, nema koristi od 2 fakulteta il poznanstava koja su mu pomogla da dobije posao
Ovo za hitne sluzbe je smijesno.
Inace dok sam radio za drugog operatera, ne za telekom, SLA za obicne korisnike je bio uptime 90% na godisnjoj razini. Ako je netko tako potpisao za Hitne sluzbe. Sa idejom to je samo telefon to uvijek radi, onda toga treba naci i pitati WTF?
Da pojednostavim SLA. 876 sati godisnje mogu usluge telefona, interneta i televizije ne raditi i to je ok sto se tice ugovora. I sto se tice sto ste platili. Tako da ako je ovo rijeseno za 6h, jos ove godine telefon moze ne raditi 870h.
sva sreća sad će nam Mika Pompozni reći da su Huaweivci zla kinesko-komunistička gamad i da ne trebamo kupovati 5g od njih...
jer je ošla u kukuruz HT core mreža, koja se vrti na opremi firme iz zemlje poznate po saunama, jezerima....
a vele mi iz telekom branše svi Huaweijeva oprema radi bez greške...
Gmail ima uptime od 99.9%, sto je oko 9 sati downtime-a godisnje.
Ne znam koliko t-com ima prema SLA, ali ako je npr 99%, sto je 87 sati godisnje, imaju jos dosta lufta
a bunkerašu moj..
a nije problem što se cijela DWDM komutacija Rvatistana vrši u Vrankfurtu da Mutti Njemačka i BND mogu sve lakše snimati i filtrirati ?
Imamo Rvacku...
a nas ni 4 milijuna je na nivou statističke pogreške za Kineze, pa se ne zamaraju nama...