Možda sam nešto propustio ali ne razumijem kako će ovo išta riješiti osim što je to perfidno, prikriveno poskupljenje parkinga.
Sve informacije o novom blokovskom parkiranju u Za
- poruka: 12
- |
- čitano: 4.480
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
35 000 auta?
Napokon će biti ispravljena nepravda da netko tko kupi povlaštenu kartu za jednu zonu može parkirati posvuda po gradu u toj zoni ili niže. To proizlazi iz nakaradne logike ljudi da im je bogom dano parkirno mjesto ako su kupili stan ili kuću. E pa nije. Parkirno mjesto ili garaža su nekretnine koje se zavode u zemljišne knjige i katastar. Ako netko želi osigurano parkirno mjesto ili garažu, neka ih lijepo kupi ili iznajmi. Čak je i grad iznajmljivao tako svoja mjesta, ali neće baje platiti 1000 € godišnje za zakup mjesta koje je jedno jedino ali ih čeka, a ne da se na račun njega mogu parkirati bilo gdje, nego će platiti bijednih 150 € godišnje i kukati kako moraju kružiti 2 sata kad se vrate s posla.
Ne samo da oni s povlaštenim kartama nemaju i ne bi trebali imati pravo na povlašteno mjesto već trebaju biti sretni da oni koji plaćaju komercijalnu cijenu nemaju prednost u parkiranju jer valjda onaj tko plaća više ima prednost nad onim tko plaća manje.
Napokon će biti ispravljena nepravda da netko tko kupi povlaštenu kartu za jednu zonu može parkirati posvuda po gradu u toj zoni ili niže. To proizlazi iz nakaradne logike ljudi da im je bogom dano parkirno mjesto ako su kupili stan ili kuću. E pa nije. Parkirno mjesto ili garaža su nekretnine koje se zavode u zemljišne knjige i katastar. Ako netko želi osigurano parkirno mjesto ili garažu, neka ih lijepo kupi ili iznajmi. Čak je i grad iznajmljivao tako svoja mjesta, ali neće baje platiti 1000 € godišnje za zakup mjesta koje je jedno jedino ali ih čeka, a ne da se na račun njega mogu parkirati bilo gdje, nego će platiti bijednih 150 € godišnje i kukati kako moraju kružiti 2 sata kad se vrate s posla.
Ne samo da oni s povlaštenim kartama nemaju i ne bi trebali imati pravo na povlašteno mjesto već trebaju biti sretni da oni koji plaćaju komercijalnu cijenu nemaju prednost u parkiranju jer valjda onaj tko plaća više ima prednost nad onim tko plaća manje.
U potpunosti se slažem, s time da bih dodao da bi vjerojatno puno ljudi kupilo parkirno mjesto ili garažu da postoji ta opcija. I tu ne govorim o prenapuhanim cijenama garaža (cca 26k€ u nekim dijelovima grada) koja ti je ponekad i 500m ako ne i više udaljena od mjesta života, nego o garažama koje bi bile unutar 100m od mjesta stanovanja, po mogućnosti podzemne da ne uzimaju javni prostor. Nije da mislim da je to idealna ideja, jer s time opet navlačiš aute u centar i bacaš ih na ceste koje ne mogu podnesti takav promet. Ali bi dalo mogućnost ljudima koji stvarno žele da si kupe garažu ili parkirno mjesto po nekoj OK cijeni (recimo do 10k€).
Dugoročno treba gledati javni transport kao sredstvo kretanja po gradu, koji bi se kretao brzo po cestama rasterećenim od automobila. A u nekom utopističkom modelu, svaki kvart bi imao car sharing bazen različitih vozila (od Smarta do pickupa) koje bi stanovnici kvarta mogli rentati za neke normalne pare kada trebaju obaviti nešto sa automobilom, pa više ne bi niti trebali biti u posjedu automobila koji nekima ionako samo stoji na parkingu.
Te ljude biramo mi i oni su naše ogledalo.
Rješenje je dobro poznato i glasi: ako ne želiš aute u centru grada, nemoj graditi garaže u centru grada. Neke stvari su zaista toliko jednostavne. Uz bogomdano pravo na parkiranje bilo gdje bolujemo i od bogomdanog prava na odlazak na vece autom.
Zatvoriti centar za aute (osim vlasnika nekrentina, a njima naplatiti neku ogromnu dadžbinu plus zabraniti ICE), pojačati i poboljšati javni prijevoz i napraviti kvalitetnu mrežu biciklističkih staza i onda ću ponovno doći u centar više od jednom godišnje.
Te ljude biramo mi i oni su naše ogledalo.
Ovo je samo djelomično točno. Ovisno na koji način gledaš - ako zapustiš problem, on će narasti. Pitanje je što ti smatraš problemom kod parkinga i prometnica u gradovima?
Ako gledaš iz perspektive vozača automobila, oni će reći da je nedovoljno parking mjesta i nedovoljno prometnica, plus ionako velikim gužvama dodatno smetaju bicikli i drugi koji izlaze na kolnik.
Ako gledaš iz perspektive nekoga tko ne posjeduje auto, oni će reći da automobila ima previše, da zakrčuju prometnice, da usporavaju javni promet, da prekrivaju sve javne površine, da izbijaju sve druge alternativne načine transporta jer ne ostavljaju dovoljno mjesta za ništa (niti bicikliste, niti često pješake zbog parkiranja automobila na pločnik).
Tako da je pitanje što ti očekuješ. Ja npr. očekujem smanjenje broja automobila radi boljeg funkcioniranja javnog prijevoza, manjeg zauzeća javnih površina sa parkingom, više infrastrukture za alternativne oblike transporta (bicikli). Po meni, trenutna vlast više radi na tome nego na dodatnoj automobilizaciji, što je politika koja meni odgovara.
Te ljude biramo mi i oni su naše ogledalo.
Ovo je samo djelomično točno. Ovisno na koji način gledaš - ako zapustiš problem, on će narasti. Pitanje je što ti smatraš problemom kod parkinga i prometnica u gradovima?
Ako gledaš iz perspektive vozača automobila, oni će reći da je nedovoljno parking mjesta i nedovoljno prometnica, plus ionako velikim gužvama dodatno smetaju bicikli i drugi koji izlaze na kolnik.
Ako gledaš iz perspektive nekoga tko ne posjeduje auto, oni će reći da automobila ima previše, da zakrčuju prometnice, da usporavaju javni promet, da prekrivaju sve javne površine, da izbijaju sve druge alternativne načine transporta jer ne ostavljaju dovoljno mjesta za ništa (niti bicikliste, niti često pješake zbog parkiranja automobila na pločnik).
Tako da je pitanje što ti očekuješ. Ja npr. očekujem smanjenje broja automobila radi boljeg funkcioniranja javnog prijevoza, manjeg zauzeća javnih površina sa parkingom, više infrastrukture za alternativne oblike transporta (bicikli). Po meni, trenutna vlast više radi na tome nego na dodatnoj automobilizaciji, što je politika koja meni odgovara.
Baš tako. Što odabir ljudi na čelo grada ima sa povećanjem registriranih limenki sa zg registracijama od 50 000 dodatnih u godinu dana (od kojih su mnogi predimenzionirani SUVovi)? Naravno omjer je od tri auta - dva uvezena rabljena i samo jedan novi, dakle dovlačimo stare dizelske zagađivače, i sad ih je ukupno preko 360 000. I još komotno možemo ugurati na parkinge i ulice masu raznih "na firmu" i prijevoznika sa "lažnim" registracijama manjih mjesta (daruvar i slični) zbog povoljnijih polica jel. Jedino što mogu prigovoriti ovoj vlasti je da su se sad pred izbore sjetili razvaljivati sve moguće prometnice, pa su pred npr. sisvete razvaljene prilazne ceste i čak i sami putevi u Mirogoju. Kao da nije dosta što je doslovno polovica zgrada u centru i dalje pod ceradama, sa okupiranim prostorom ispred za parking i često fali i po jedna cestovna linija jer stoji besposlena dizalica (na većini gradilišta mjesecima nitko ne radi - valjda je trik bezecirati mjesto s dobijenim ugovorom, uzeti pare, pa otići raditi negdje drugdje, a onda poslije za prekoračenje rokova potpisivati novi aneks i uzeti još para jer valjda nema primjerenih kazni). Uglavnom, neznam kad sam u gradu bio s autom, nebih više ni pokušavao u javne garaže. Odem do kakvog shopping centra na periferiji subotom i to je to. Ostalo sve na posao biciklom (napominjem, osviijetljen i sa svijetlećim trakama na sebi), pa ako je kiša; obični bic na žgance, ako je suho na baterije i nekako ide. Iako čak i s njime nemogu neka mjesta bez čekanja, jer auti se danas guraju svugdje i ne vide nikoga (pogotovo po kiši kad ih je duplo više i vide duplo slabije).
eto zašto sam nedavno prestao kupovati bug - objavljujete sve više članaka koji ni po kojem kriteriju ne spadaju ovamo.
tema je TOTALNI promašaj.
što je sljedeće - članak o najnovijim tehnologijama u uzgoju kukuruza šećerca???
ako nemate što pisati - smanjite broj stranica, a ne ovako...