Željezo je mineral. OK.
Startup Form Energy ima jeftinu bateriju koja se p
- poruka: 11
- |
- čitano: 8.150
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Moguće nemušti prijevod, ali naslov je isto tako nemušt. Ja upravo imam gomilu malih jeftinih baterija koje se prazne danima. To nije ništa novo niti ima veze s njihovim kapacitetom spremanja energije.
Ovaj niže opisani hydro storage izgleda zanimljivo, samo me zanima kolika je efikasnost jednog takvog postrojenja. Mislim da su tu gubici energije znatni.
Željezo je mineral. OK.
Željezo (čisto) nije mineral, ali rude iz kojih se dobiva - magnetit, limonit, hematit - jesu minerali. Usput, čekam Ajara da se javi, jer eto, još jedna nova super-duper baterija se pojavila i riješiti će sve probleme spremanja i korištenja viška energije iz obnovljivih izvora.
Što uopće znači daje električnu energiju 100 sati? Koliku snagu?
Već imamo bateriju koje mogu davati električnu energiju tisućama sati, npr. baterija u satu traje godinama 🙃
eo, budan sam sad. narafski da sam jedva dočekao nešto o baterijama, iako me megalomanski razmjeri i povoji (pelene? pune?) oko tehnologije čine unešto sumnjičavim. ti su im "sustavi" sve veći, umjesto sve džepniji. a propos podjele, prije '91., u mraku tiranije, tvari smo morali dijeliti na metale i nemetale. otkad smo u eu, dovoljno je na minerale i vitamine.
I onda nađu uspoređivati cijenu tih baterija s Li-ion-skim koje su skupe ali lagane i imaju veliki broj ciklusa, ako pričamo o stacionarnim baterijama onda ih treba uspoređivati s olovnim i sličnim tehnologijama...
I u članku ni spomen o kapacitetu po kg po volumenu ili barem po cijeni...
Prvo sto vidim je startup koji je "rijesio" neki komplicirani problem, zatim vidim 3D rendere i sve mi je jasno.
Daj mi prototip koji radi or GTFO.
"čarobne baterije" su sad prioritet...kao što je bilo cjepivo...pa je proces se ubrzao...Jedino što Kinu spriječava da postane No1 je energetska neovisnost...A to mogu postići samo...
Što više EV bude po cesti to će glavno oružje među konkurencijom biti domet...A to je vezano uz bateriju...što znači milijarde će se ulagati u istraživanje i razvoj
"čarobne baterije" su sad prioritet...kao što je bilo cjepivo...pa je proces se ubrzao...Jedino što Kinu spriječava da postane No1 je energetska neovisnost...A to mogu postići samo...
Što više EV bude po cesti to će glavno oružje među konkurencijom biti domet...A to je vezano uz bateriju...što znači milijarde će se ulagati u istraživanje i razvoj
Mislim da će Kina postići energetsku neovisnost između ostaloga sa dobrim baterijama koje će biti u sustavima pohrane energije i razvojem torijevskih nuklearnih elektrana koje su puno boljih karakteristika od sadašnjih nuklearki a koje trebaju zamijeniti elektrane na ugljen i drastično smanjiti emisiju CO2, a oko toga se sve vrti. Ove baterije bi mogle biti jedna od karika u tom lancu. A što se tiče automobila, tu se potpuno slažem s tobom: domet je stvar br.1 koji se treba riješiti, a tu opet ulaze u igru lakše, jače i jeftinije baterije od sadašnjih. Inače, malo mi je muka ovo o čemu pričamo zvati baterijama, kada su zapravo u pitanju akumulatori (sekundarni kemijski izvori struje, sa reverzibilnim procesom punjenje-pražnjenje, dok su baterije primarni kemijski izvor električne energije koji nije reverzibilan - baterija koja se potroši je mrtva, bez energije i ne može primiti novu).