Moj prvi izbor je Lamburđini a onda Porše.
Škoda je prvi, VW drugi, a Toyota treći izbor hrva
- poruka: 13
- |
- čitano: 4.243
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Gledam Škodu oktaviju kombi na njuškalu..
Cijene su nevjerovatne.
Za aute 2010-2016 godište sa 400 tisuča km traže velike iznose..
Primjer:
https://www.njuskalo.hr/auti/skoda-octavia-combi-1.6-tdi-automatik-oglas-45336296
Nisam stručnjak za aute, ali Škoda drži cijenu bolje nego golf.
Tako da predpostavljam da i nešto vrjede onda.
ali uvijek postoje neke perverzije u držanju cijene rabljenih...
tipa, rabljeni Golf Variant u Njemačkoj nakon nekog vremena postane skuplji od Passata Varianta...
problem s Škodilacima u Hrvata je taj što su to sl. auti najčešće, pa se zaposlenici odnose 'ko prema kurvinoj guzici... deri, ne pitaj, samo gas!
Sad ne znam gdje je tu glava ako je nova Corolla hybrid 29k€. Ne znam što je ljudima u glavi.
Pretpostavljam da je to globalna shema. Kaj znaci da nakon Leasing perioda se na autu u prodaji zaradi par tisuca eura jer su auti debelo precijenjeni a svaki fizicki kupac preplacuje VW auto sa najmanje 10k.
Vozil sam Oktaviju zadnjih godinu dana i auto je nist posebno. Najprodavaniji sluzbeni auto na svijetu i to samo zato jer je popust ogroman. Infotainment je smece, ali ga spasava Android auto. Adaptivni tempomat redovno na autoputu vidi znakove koji ne postoje pa sa 130 agresivno skoci na 80, kad ides u rikverc zna isto tak vidjet duha pa automatski zakoci do te mjere da te vrat zaboli. Automaski se otvara brava ali moras dirat kvaku da se zakljuca. Moj model je jos imal sve puno kroma i toga mislim vise nema nego je bruseni metal. Krom je seljacija i za spovracati se. Novi modeli vise nemaju krom ali imaju onu crnu plastiku da se svi otisci prstiju vide. Bezicno punjenje je bez ventilacije tak da ti se telefon pregrijava.
VW ili nesto iz VW obitelji nikad vise. ISto tak nisam se niti sa Renaultom nesto usrecio. Ima netko EV od Renaulta ali da ga vozi duze vrijeme? Gledam EV ali mi se Renault zamjerio pa mislim uzeti nesto drugo.
nije svijet bivsa juga
nije svijet bivsa juga
Austrija:
- Škoda Octavia, diesel - 25.7%
- Tesla Model Y, electric - 13.2%
- BMW i4, electric - 11.8%
Njemacka:
- VW Passat (55.118)
- Skoda Octavia (41.949)
- BMW 3er (39.095)
Druge drzave nisam gledal. Pretpostavljam da Talijani kupuju nekaj iz Stellantisa a isto tak i Francuzi.
Posto mi vise gravitiramo Njemackoj i Austriji onda ni ne cudi.
nije svijet bivsa juga
Austrija:
- Škoda Octavia, diesel - 25.7%
- Tesla Model Y, electric - 13.2%
- BMW i4, electric - 11.8%
Njemacka:
- VW Passat (55.118)
- Skoda Octavia (41.949)
- BMW 3er (39.095)
Druge drzave nisam gledal. Pretpostavljam da Talijani kupuju nekaj iz Stellantisa a isto tak i Francuzi.
Posto mi vise gravitiramo Njemackoj i Austriji onda ni ne cudi.
kako znas da su to sluzbeni a ne privatni?
Rijetko kad naprave razliku u toj brojci kupljenih automobila koliko je privatnih kupaca, a koliko firme...
Sjecam se prije par godina je bilo objavljeno bas na primjeru Oktavije, od npr 1000 prodanih, 100 je kupila fizička osoba.
Isto su prije objavljivali koji brand najviše fizičke osobe kupuju i tu je u vrhu uvijek bio Suzuki s Vitarom, Dacia, Korejski brandovi.
Ne znam zašto ne objave na taj način podjelu prodanih vozila, jer isto početkom godine hrpa rentacarova nabavlja vozila i to isto ulazi u tu statistiku.
nije svijet bivsa juga
Austrija:
- Škoda Octavia, diesel - 25.7%
- Tesla Model Y, electric - 13.2%
- BMW i4, electric - 11.8%
Njemacka:
- VW Passat (55.118)
- Skoda Octavia (41.949)
- BMW 3er (39.095)
Druge drzave nisam gledal. Pretpostavljam da Talijani kupuju nekaj iz Stellantisa a isto tak i Francuzi.
Posto mi vise gravitiramo Njemackoj i Austriji onda ni ne cudi.
kako znas da su to sluzbeni a ne privatni?
Spidey senses:-P
Rijetko kad naprave razliku u toj brojci kupljenih automobila koliko je privatnih kupaca, a koliko firme...
Sjecam se prije par godina je bilo objavljeno bas na primjeru Oktavije, od npr 1000 prodanih, 100 je kupila fizička osoba.
Isto su prije objavljivali koji brand najviše fizičke osobe kupuju i tu je u vrhu uvijek bio Suzuki s Vitarom, Dacia, Korejski brandovi.
Ne znam zašto ne objave na taj način podjelu prodanih vozila, jer isto početkom godine hrpa rentacarova nabavlja vozila i to isto ulazi u tu statistiku.
to je u hr bilo. ja pitam za zapadno europsko trziste
Vozio sam dvije godine Renault Zoe. Bio sam zadovoljan jer je iznenađujuče štedljiv, prostran i živahan za svoju klasu s dobrom baterijom i dometom 300 - 400km. Odličan za gradsku i prigradsku vožnju. S druge strane, jako su me živcirale stvari tipične za francuze samo da bi bili drugačiji. Na primjer: za kvaku zadnjih bočnih vrata je trebalo uputstvo za upotrebu da ih naučiš otvoriti, kamera za vožnju je daleko od sredine pa je uvijek krivo pokazivala putanju, infotainment spor do boli - za promjenu radio stanice trebalo je ponekad i 10 sekundi. Polovnih Zoe-ja s 44 ili 55kWH baterijom ima na njuškalu već od 10-ak tisuća eura.
Imaš dobar vodič za polovne EV na EV Clinic.