Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasična g

poruka: 26
|
čitano: 7.000
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasična g".
8 godina
offline
Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasična g

Samo da vidite kolikim nas ovcama smatraju VW i njegovi trgovci u Hrvatskoj - kod nas poskupljuju a u Sloveniji pojeftinjuju 1000 EUR. Uz to su vozila naravno u startu jeftinija zbog nižeg poreza.

 

https://vozilanazalogi.volkswagen.si/result-list?mg=202

 

 

 

 
19 0 hvala 10
16 godina
online
Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasična g

Stvarno sramota, kvaliteta nikad losija, motori sve manji, a oni dizu cijene.

Svi su bar 20% previse, zar je moguce da za POLO (i to vjerojatno osnovni model) traze skoro 20k€.

 
13 0 hvala 1
13 godina
offline
Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasična g

Imao sam golf VI 1.6tdi 2009 strasno koliko sam dao na auto...Najbolje passat b5 2003 i vozi

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasič
To je odgovor na "jeftine" kineze koji im prave probleme svojim "niskim" cijenama, umisto da snize cijene da povecaju prodaju.
Poruka je uređivana zadnji put uto 10.9.2024 17:30 (Vule).
 
4 0 hvala 0
8 godina
offline
Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasična g

Prodaja će porasti i svi problemi riješeni, ne.

 

Dobra im je logika.

Ja rekoh
Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasična g

Eto, sad će imati veću dobit po vozilu. A što će se manje vozila prodati, e to je problem dilera (drugi odjel). Ovako kod mene riješavaju problem viška radnika, "outsorsanjem" (dodatni bonus manageru) a trošak kompaniji duplo veći nego prije.

 
3 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasič
Lol kakvi likovi vode takve ogromne firme da ne povjeruješ. Problem: firma loše financijski stoji i propada jer su nam auti loši i debelo preskupi. Rješenje: povećajmo cijene! Genijalno!
Moj PC  
11 0 hvala 0
16 godina
offline
Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasična g

Ništa neočekivano. Budu svi podigli cijene kad od ove godine moraju ugrađivati dodatne kerefeke u aute. Zahvalite to političarima.

Moj PC  
3 0 hvala 0
3 godine
protjeran
offline
Re: Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasič
Azmo kaže...
Lol kakvi likovi vode takve ogromne firme da ne povjeruješ. Problem: firma loše financijski stoji i propada jer su nam auti loši i debelo preskupi. Rješenje: povećajmo cijene! Genijalno!

 Pa cijena mora pratiti standard, to što kod nas debela večina ima manje od 1000€ primanja je drugi par rukava, boli Njemačku ona stvar za nas.

13 godina
offline
Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasična g

Svi prate taj trend, i Nevera je otišla sa 2,1 na 2,35 mil. tako da oni koji su se požurili su je dobili jeftino.

 
4 0 hvala 0
4 godine
offline
Re: Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasič
dejo6 kaže...

Ništa neočekivano. Budu svi podigli cijene kad od ove godine moraju ugrađivati dodatne kerefeke u aute. Zahvalite to političarima.

 

To su govorili i za sigurnosne pojaseve...za zračne jastuke...za ostale stvari koje ugrade da zadrže taj mozak u glavi koji se opire...

16 godina
offline
Re: Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasič
Do kraja godine budu izgubili 50% kineskog trzista i muzu dok mogu. Kroz dvije godine je ICE mrtav, a do onda ko je jamio je jamio.
Kinezi rade aute za 20k na struju koji su bolji od svega kaj VW ima a niti jedan VW nije ispod 30k koji se moze mjeriti sa 20k elektricnim autom iz Kine.
Ove godine gube 50% trzista u Kini i naj naj najkasnije krajem 2026 svi osim kineza gase tvornice u Kini i ICE je mrtav.
15 godina
offline
Re: Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasič

... a onda je svizac zamotao čokoladu...

Ju je je? Je ju je!
7 godina
offline
Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasična g

Prodaja ide slabo,  volumen pada što znači tvornice ne rade sa punom kapacitetom, otpuštaju ljude jer nema posla, godišnji plan neće doseći a troškovi rastu... i šta ti ostane nego da digneš cijene da pokriješ jedan dio minusa. Sad sumnjam da će ovo bitno utjecat na samu prodaju jer u prosjeku 2% za kupca niti nije neki "dealbraker" a njima znači ogromno dodatnog kapitala. Ali je samo pitanje dali se konkurencija usudi sada spustit cijene, nabit volumen, nadat se da mogu pokrit minus zbog spuštanja cijena, i uzet tržišni udio Folksvagenu.

 

Uz to, malo je debilno uspoređivat cijenu auta od prije 10 godina sa današnjom cijenom, jer bome ni vama plače nisu iste kao prije 10 godina - ali da, svakako cijene rastu dosta brže nego rast plača u zadnje 2-3 godine i to je najveći razlog pada kupovine novih auta, što znači da ćemo u bližoj budućnosti imat i krizu sa rabljenim autima ako nitko ne kupuje nova.

 

A gubit energiju na EV se ne isplati, jer na ovim prostorima, netko tko npr živi u zgradi, da će netko dat u prosjeku 40-50t eur za novi EV i onda čekat na punionici 2 sata (brza se ne isplati jer je struja onda 3 puta skuplja) dok se auto ne napuni svako par dana, gasit klimu, radio.... da doguraš 50 km više.... moš mislit!!! Jedino što mene može gurnit prema EV je ako domet skoči do nekih 800km NORMALNE vožnje, punjenje do 15min po normalnim cijenama i ako se cijena goriva podupla.... inače, gonim fosilnoga dok se da.

Moj PC  
9 0 hvala 1
4 godine
offline
Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasična g

Predlažem Volkswagenu ugradnju dvocilindarskih benzinskih motora u sve kategorije vozila i pametnu nadogradnju softvera kod

dizelskih motora (za plastičniji prikaz sastava ispušnih plinova).

 
0 0 hvala 0
5 mjeseci
online
Re: Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasič
NEW_MAN kaže...
Kroz dvije godine je ICE mrtav

 Ja bi rekao baš obratno, kroz 2 godine je EV balon mrtav.

Već su svi proizvođači produžili rok za ukidanje ICE auta jer vide da to ne ide u dobrom smjeru...

3 mjeseca
offline
Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasična g

Dobro je dok se još mogu kupiti, uskoro ćemo sve "posjedovati" u obliku pretplate. :)

We will own nothing, and we will be "happy".

https://x.com/wideawake_media/status/1764613978053869784

https://linktr.ee/biciklisti.hrvatska
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasič
filip_medo kaže...

Dobro je dok se još mogu kupiti, uskoro ćemo sve "posjedovati" u obliku pretplate. :)

We will own nothing, and we will be "happy".

https://x.com/wideawake_media/status/1764613978053869784

Briga me, ja ni ne želim ništa posjedovati. Pretplate / leasing / najam sve što mogu. Svako malo promjena na novo, i/ili kad nešto više ne trebaš, prestaneš plaćati.

 

I'm ready 😁

 

Bonus points: Kad se razvedeš, ne posjeduješ ništa što bi ti žena/muž mogli razgrabiti  A hvala bogu, stopa razvoda je abnormalno velika zadnjih godina, pošto kompromisi i strpljenje ne postoje kod novih generacija.

It is always darkest just before the dawn.
Poruka je uređivana zadnji put čet 12.9.2024 11:20 (mrsmith).
8 godina
offline
Re: Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasič
SharkZ kaže...
NEW_MAN kaže...
Kroz dvije godine je ICE mrtav

 Ja bi rekao baš obratno, kroz 2 godine je EV balon mrtav.

Već su svi proizvođači produžili rok za ukidanje ICE auta jer vide da to ne ide u dobrom smjeru...

 Nema šanse. EV zastoj u Europi je posljedica njemačkog zastoja, naglog ukidanja subvencija. Priča se već okreće, sada će ponuditi porezne olakšice firmama koje su ionako odgovorne za cca 60% svih kupnji novih auta. Švedska je na 40% i raste, Danska na 50, Norveška 95, Belgija na 30 i koliko. Kina na 50. Nema natrag osim frke u koju su se uvalili veliki zapadni konglomerati.

Ja rekoh
16 godina
offline
Re: Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasič
SharkZ kaže...
NEW_MAN kaže...
Kroz dvije godine je ICE mrtav

 Ja bi rekao baš obratno, kroz 2 godine je EV balon mrtav.

Već su svi proizvođači produžili rok za ukidanje ICE auta jer vide da to ne ide u dobrom smjeru...

 EV u Kini unistava sve kaj nije kinesko. Svi ali svi gube trzisni udio zbog EV-a i hibrida. Kinezi imaju najbolje baterije, motore i najbolje hibride na svijetu. Od 2026 bude Toyota pocela prodavat hibride sa kineskom tehnologijom jer njihova toliko kasni.

BYD +23.1%

Volkswagen -7.7%

Toyota -12.1%

Geely +24%

Changan -12.9%

BMW -5.3%

Mercedes -7.7%

Audi -4.1%

Porsche -50%

Pogledaj najveci auto sajam u Kini. EU standovi su prazni, nitko ziv ne kupuje EU aute jer su losiji u svakom pogledu i kostaju vise ok kineskih.

Najkasnije za dvije godine budu svi ne kineski proizvodaci ugasili tvornice u Kini. Vec ih gase u Australiji jer ih tam nitko ne stiti.

Za dvije godine su svi mrtvi. Zato svi zivi kupuju udjele u kineskim tvrtkama. VW ostvaruje ogromnu dobit na ICE i dobit pretace u udjele u kineskim auto tvrtkama, isto radi Stellantis i svi ostali iz EU. Znaju da se blizi kraj. Nabili su carine u EU i to bude drzalo vodu dok kinezi ne zavrse tvornice u Turskoj i Madarskoj a onda bude raspad sustava.

Sa sutima se bude desilo isto sranje kao i sa pametnim telefonima. Kinezi ih budu pokopali sa boljim i jeftinijim modelima a to nije telefon da kupis na pretplatu pa mozes kupiti i nesto drugo.

CATL gradi tvornice za Teslu i Toyotu u USA. Svi zivi kupuju sve od Kineza. VW ulaze 4 milijarde u kineski softver jer su nesposobni napraviti vlastitit! Sef odjela u VW i svi oko njega su dobili nogu u guzicu.

Cisto info radi, imam Skodu i popust na Oktaviju na leasing vise od dva vozila je 27%! Onda znate koliku dobiti imaju na ICE.

Googlajte Mona MO3, to je EV za 16800$ koji je dosel u Kinu na trziste i usporedite sa smecem u EU te cijenama istih.

Kinezi budu pomeli sve zivo i to u sljedecih pet godina.

EV se u EU ne prodaje jer EU proizvodaci nisu u stanju i nece proizvesti EV na kojem nema dobiti nego forsiraju ICE.

ICE je mrtav samo se u EU suti ko drek u travi i svi svu dobit pretacu u udjele u Kineskim firmama jer znaju da se blizi kraj.

Pogledajte si ovaj kanal https://www.youtube.com/@electricviking lik je iz Australije i nije zaluden EU markama i barata sa stvarnim statistickim podacima. ICE i EU auto industrija je mrtva van EU samo jos nikome nije doslo iz guzice u glavu. 

Snimite si ovaj thread pa se cujemo za dvije godine.

Do onda brze bolje kupit dionice BYD, SAIC, CATL idt.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 12.9.2024 12:01 (NEW_MAN).
5 mjeseci
online
Re: Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasič
NEW_MAN kaže...

ICE i EU auto industrija je mrtva van EU samo jos nikome nije doslo iz guzice u glavu. 

 Neće ići, uhvatio si se samo jednog dijela priče, isplativosti proizvodnje, a gdje je funkcionalnost EV-a u Europi??

Ne možeš ti prebaciti ljude na EV samo tako preko noći, pusti ti kineze i njihove brojke.

Ako stane ICE staje cijela Europa, jer održiva infrstruktura za EV ne postoji niti će postojati u idućih 20 godina.

Lako je proizvesti EV auto, problem ga je "točiti", a to se neće riješiti tako skoro, a pogotovo ne u idućih 2 god.

 

A da ne pričam koliko sranje imaju ti EV auti sa zapaljenjima, tim autima doslovno treba zabraniti parkiranje u bilo kakve javne garaže zbog potencijalne havarije.

Kineze boli neka stvar za sigurnost i quality control, njima je ona na zadnjem mjestu, zato tamo i prolazi hrpa neispitanog drloga koja u Europi nikad neće.

ICE će živjeri još mnogo godina...

8 godina
offline
Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasična g

Fakat je fascinantno kak je svima na forumu sve ili crno ili bijelo, ne postoji ništa između...

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
 
4 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasič
SharkZ kaže...
NEW_MAN kaže...

ICE i EU auto industrija je mrtva van EU samo jos nikome nije doslo iz guzice u glavu. 

 Neće ići, uhvatio si se samo jednog dijela priče, isplativosti proizvodnje, a gdje je funkcionalnost EV-a u Europi??

Ne možeš ti prebaciti ljude na EV samo tako preko noći, pusti ti kineze i njihove brojke.

Ako stane ICE staje cijela Europa, jer održiva infrstruktura za EV ne postoji niti će postojati u idućih 20 godina.

Lako je proizvesti EV auto, problem ga je "točiti", a to se neće riješiti tako skoro, a pogotovo ne u idućih 2 god.

 

A da ne pričam koliko sranje imaju ti EV auti sa zapaljenjima, tim autima doslovno treba zabraniti parkiranje u bilo kakve javne garaže zbog potencijalne havarije.

Kineze boli neka stvar za sigurnost i quality control, njima je ona na zadnjem mjestu, zato tamo i prolazi hrpa neispitanog drloga koja u Europi nikad neće.

ICE će živjeri još mnogo godina...

 Infrastrukturu napravis kak su poceli u Australiji, stavili punjace na ulicnu rasvjetu. Uglavnom sve se moze kad se oce. EU je donjela zakon obavezne punionice svakih 60km i punionice na benzinskim crpkama do 2026. ako se ne varam. Lova okrece svijet i sve se bude odradilo kad bude sila.

Nove baterije iz Kine su oporne na busenje, bacanje s petog kata, mozes prek njih preci s valjkom i svasta nesto.

Kinezi izvoze aute po cijelom svijetu i EU te je EU ekipa skuzila da rade bolje aute od njih koji su jeftiniji pa im se tresu gace. Kinezi budu do kraja godine imali aute sa dometom 1000km, a sljedece te iste aute koji imaju 10000x bolji infotainment nego u mojoj novoj novcatoj Oktaviji i sa 10000x boljim adaptivnim tempomatom (autonomnom voznjom) za 30% manje novaca!!!

ICE je do 2030 mrtav, dead man walking. Sad budem bookmarkal ovu raspravu pa se cujemo kroz dvije godine pa onda opet za pet.

ICE se samo u EU i USA forsira te se namjerno zanemaruje EV jer nije nikakva zarada. Pohlepa bude ih dosla glave jer vec sad kasne desetljece za Kinom, a daljnje glupiranje ide u korist Kini koja ih bude unistila.

5 mjeseci
online
Re: Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasič
NEW_MAN kaže...

 

 Infrastrukturu napravis kak su poceli u Australiji, stavili punjace na ulicnu rasvjetu. Uglavnom sve se moze kad se oce. EU je donjela zakon obavezne punionice svakih 60km i punionice na benzinskim crpkama do 2026. ako se ne varam. Lova okrece svijet i sve se bude odradilo kad bude sila.

 

 Loool, i šta će se dogoditi sa strujnom mrežom kad se nas 500.000 prikopča?

O čemu ti pričaš? Kakvi rasvjetni stupovi?

Pa odakle struja da napaja sve te aute?

Eno na moru već ove godine je mreža bila preopterećena jer navodno ima previše klima uređaja, lol, a ti bi punio aute.

 

Može EU propisat kakve hoće bedastoće, neke stvari su neprovedive u praksi.

 

Da bi se vozio s autom po cesti valjda prvo treba napraviti cestu i benzinsku, a kod EV se prvo napravio auto pa se sad traži rješenje za napajat ga, komedija.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 12.9.2024 17:11 (SharkZ).
13 godina
offline
Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasična g

Gotov je EV, pricao mi lik neki tu u Austriji kupio novi audi etron za 70k valjda...Kaze do mora ga treba 2 puta punit, isao na procjenu vrijednosti htio ga prodat kaze katastrofa...jedino da izmisle bolju bateriju..

Moj PC  
2 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Poskupljuju Volkswagenovi automobili na klasič
SharkZ kaže...

 Loool, i šta će se dogoditi sa strujnom mrežom kad se nas 500.000 prikopča?

O čemu ti pričaš? Kakvi rasvjetni stupovi?

Pa odakle struja da napaja sve te aute?

.

 ne znam otkud vadiš te brojke. Da je kod nas udio električara 80%, to bi bilo 50.000 auta godišnje da dođemo do pola milijuna.

 

Šta će se dogoditi kad budemo stvarno imali 500 tisuća električnih automobila?

 

Evo računice: Jedan automobil troši 20 kWh na 100 km a godišnje radimo 12000 km što bi bilo 2400 kWh na godinu. Podijeli to na 365 dana i 24 sata u danu pa ćeš dobiti da prosječan EV iz mreže prosječno vuče 2400/8760 = 0,274 kW. Za 500.000 automobila, dakle, trebamo 500.000 * 0,274 = 137 MW elektranicu. Naši sadašnji instalirani kapaciteti su 3000 MW što znači da bi u ovom hipotetskom 5 godišnjem scenariju godišnje trebali dodavati užasno velikih 0,4% dok je inače godišnji rast potrošnje oko 1%.

Ja rekoh
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice