Sol na ranu :)
Porsche ulaže u Rimac Automobile dodatnih 70 milij
- poruka: 147
- |
- čitano: 27.426
- |
- moderatori:
vincimus
Ajde za promjenu nesto sto je naše i nije se prodalo, za sad
Magla svuda, magla oko nas
Skupa magla :) Imaš li ti malo za prodati Porscheu? Oni su poznati otkupljivači magle.
Svi smo mi Mate Rimac!
Poduzetnik, a ne zločinac!!!
;)
Auto i dalje ne vozi nigdje na cesti, kako to?
Tu je jako upitno što točno znači spomenuto ulaganje? Kod Rimca se to nikada ne zna, jer naknadno uvijek bude - novinari su to rekli, a ne mi. Bilo je govora o tome da će Rimac preuzeti Bugatti pa se ne bih čudio da se samo zamijene udjeli. Ionako obje firme ne ostvaruju nikakav profit.
Tesla nije ostvarivala profit 11 godina. A proći će još dosta da im poslovanje prijeđe u pozitivu (ne godišnju nego da profitom pokriju ranije deficite) pa je 7. najvrjednija kompanija na svijetu.
Ali ajmo uzeti da je priča o prodaji magle istinita. Nekako mi se teže čini ovako uspješno prodavati maglu nego napraviti automobil. Ako su automobili stvarni onda Rimcu svaka čast. Ako nisu, tek je onda genijalac.
Još jedan primjer kako "naivni Švabe ulažu u sumnjive projekte", nikako da ih nauči da bi trebali uzeti dežurne aktiviste sa Bug forum da ih prosvijetle i da im pojasne kako je Rimac prevara jer nije prodao dovoljno automobila. @Antiskeptik i ostali istomišljenici, prijavite se i prodajte ima konzultantske usluge i spasite im te milijune.
Rimac je podigao firmu od nule i zaposlio stotine ljudi. Firma mu se ne bavi prodajom gotovih automobila tj. nije im ključna djelatnost pa bi bilo dobro da sve jedan dio ljudi malo informira o tome čime se Rimac automobili zapravo bave. A što se tiče inicijalnog kapitala s kojim je počeo neka USKOK odradi svoj posao, ako ima potrebe. Znam da bi mnogi radije da su ti novci otišli na plaće saborskih zastupnika ili zaposlenika neke agencije ili ministarstava, no morat će se pomiriti sa trenutnom situacijom. Vjerojatno je teško čitati naslove da je netko na ovim prostorima pokrenuo uspješnu firmu, ali jbg što je tu je.
Sol na ranu :)
Švabe peru lovu
isse to je 53.5 milijardi lipa.
Bas me zanimalo sto kazu Bugovi forumasi na ovo. Mislim si, poklopit ce se usima, ali ne, evo njih s novim teorijama.
I kazete zemlja jos uvijek ravna, ha?
hoće netko pokrenuti kampanju za skupljanje tih 20 mil eura da rimac postane jednorog? jesam ja nezaposlen al rado bi dao 500-1000 kn da naša hrvatska firma dostigne tu čast jednoroga jer se u današnje vrijeme svi prodaju strancima, hoću da bar neka firma ostane hrvatska jer će stranci izrabljivat naše radnike.
Divim se logici da ako je novac ukraden, barem je uložen u posao koji osigurava radna mjesta. Možemo li svi tako ukrasti novac i otvoriti firme ili samo neki, koji imaju debele veze u politici? Uskok je više igrokaz borbe protiv korupcije nego što stvarno nešto radi. Da li zato što ne znaju ili ne smiju, drugo je pitanje. Sve velike mange uživaju u pokradenim milijunčićima, a ako i ne trenutno jer su zauzeti u sudskim procesima koji traju desetljećima, onda uživaju njihove obitelji i prijatelji u poslu. Ovo da bi netko radije da se plaćaju saborski zastupnici i agencijski uhljebi prvi puta čujem. Volio bih upoznati toga koji to želi, a da i sam nije na proračunskoj sisi.
Je li novac ukraden odlučuje samo jedna institucija. To što ti i ja mislimo da je, to je prdac u vjetar. Isto ko što ti sad tvrdiš da je njegov novac ukraden sutra tako netko može tvrditi da je tvoj. Novac je u firmu ušao legalnim putem. Legalnost ≠moralnost. Jel te pita prodavačica u dućanu kad kupuješ mlijeko odakle ti novac? Ako ćeš pravno gledati novac starog Rimca je službeno čist (pravomoćna presuda) dok tvoj nije prošao provjeru.
Sudske odluke se moraju poštovati. Misliš da si napisao post koji poziva na pravno funkcioniranje države a u biti radiš potpuno suprotno.
Sudske odluke se moraju poštovati.
Sudske odluke se moraju poštivati u formalnom smislu. Privatno ja mogu misliti što hoću.
Nije da imamo jednu sudsku presudu koja nema veze ni s mozgom ni sa zakonom.
1000 radnika x cca 15000 kn bruto = 15 milja kuna mjesečno! Samo za plaće, a koliko im tek košta ukupan hladni pogon!? Možda nekoliko auta prodanih u 10 godina. Kako, kako? Je užicao poticaje, ali oni nisu dovoljni da bi ta priča držala vodu.
Opet ću se vratiti na Teslu.
11 godina poslovanja s gubitkom, ogroman broj zaposlenih, otvaranje velikog broja tvornica automobila i baterija - 7. najvrijednija kompanija na svijetu. Kako? Tesla proizvede i proda 400 000 automobila s minusom od 10% po komadu, Toyota proizvede i proda 8.8 milijuna automobila s profitom po svakom prodanom primjerku. Tesla vrijedi više nego Toyota i svi ostali proizvođači automobila zajedno. Kako?
Nije Mate Rimac izmislio današnji financijski sustav. On ga samo dobro iskorištava, kao i drugi sposobni ljudi.
Sudske odluke se moraju poštovati.
Sudske odluke se moraju poštivati u formalnom smislu. Privatno ja mogu misliti što hoću.
Nije da imamo jednu sudsku presudu koja nema veze ni s mozgom ni sa zakonom.
Točno. Valjda se iz mog posta kojeg si citirao da iščitati kako i ja mislim da je novac ukraden. Mislim i to je sve što mogu učiniti.
Porsche i svi ostali investitori u Rimca kupuju savršeno legalnu firmu. Jebe im se što ja mislim. Bilo kakvo postupanje po nečijem neslužbenom mišljenju je put u anarhiju.
1000 radnika x cca 15000 kn bruto = 15 milja kuna mjesečno! Samo za plaće, a koliko im tek košta ukupan hladni pogon!? Možda nekoliko auta prodanih u 10 godina. Kako, kako? Je užicao poticaje, ali oni nisu dovoljni da bi ta priča držala vodu.
Opet ću se vratiti na Teslu.
11 godina poslovanja s gubitkom, ogroman broj zaposlenih, otvaranje velikog broja tvornica automobila i baterija - 7. najvrijednija kompanija na svijetu. Kako? Tesla proizvede i proda 400 000 automobila s minusom od 10% po komadu, Toyota proizvede i proda 8.8 milijuna automobila s profitom po svakom prodanom primjerku. Tesla vrijedi više nego Toyota i svi ostali proizvođači automobila zajedno. Kako?
Nije Mate Rimac izmislio današnji financijski sustav. On ga samo dobro iskorištava, kao i drugi sposobni ljudi.
To nije financijski sustav, nego suludo naopuhavanje na silu u pohlepnom i pokvarenom svjetskom porteku.Samo budala može virovat da Tesla vridi više od Toyote, "uostalom za deset godina Tesla/Autiči kao firme više niti neče bit".Teslu če zgazit Švabe i Kinezi, ako se u međuvremenu ipak ne dogodi globalni sukob večih razmjera.
1000 radnika x cca 15000 kn bruto = 15 milja kuna mjesečno! Samo za plaće, a koliko im tek košta ukupan hladni pogon!? Možda nekoliko auta prodanih u 10 godina. Kako, kako? Je užicao poticaje, ali oni nisu dovoljni da bi ta priča držala vodu.
A ti nisi svjestan da se raznorazne tehnologije iz Rimca ugrađuju u razna auta? Nikad čuo za Pininfarina Batistu? Aston Martin AM-RB-001 (Valkyre)? Koenigsegg Regera? Valjda je to nešto i naplatio...
Nikad čuo da postoje i neke bicikle koje izlaze iz te tvornice i to ne baš jeftine? Greyp? Valjda je i to nešto naplatio...
Onda tu su sva ova pusta ulaganja u firmu, nije valjda da to uđe i izađe iz firme. Kako ono funkcioniraju ta ulaganja od desetaka milijuna eura, ja sam glup, ne razumijem se, pa neka mi netko objasni, za šta se ta lova koristi? Možda za poslovanje firme?
Vrhunski ekonomisti ovde na forumu, sad kad si tako dobar ekonomist i kad si izračunao koliko mu ide na plaće, preračunaj i koliko poreza plaća državi, a onda baci oko koliko je država njemu dala poticaja. Postoje svi ti podaci javno dostupni, ne trebaš izmišljat brojeve.
Točno. Valjda se iz mog posta kojeg si citirao da iščitati kako i ja mislim da je novac ukraden. Mislim i to je sve što mogu učiniti.
Porsche i svi ostali investitori u Rimca kupuju savršeno legalnu firmu. Jebe im se što ja mislim. Bilo kakvo postupanje po nečijem neslužbenom mišljenju je put u anarhiju.
Pa ludizao je govorio samo o moralnoj dimenziji, da mu nije jasna logika po kojoj to netko smatra moralno ispravnim. Nije pozivao na nacionalizaciju firme.
Pa ludizao je govorio samo o moralnoj dimenziji, da mu nije jasna logika po kojoj to netko smatra moralno ispravnim. Nije pozivao na nacionalizaciju firme.
Imaš pravo misliti, nemaš pravo govoriti. Kod nas se po defaultu svakog uspješnog smatra lopovom. I velika većina ih se s razlogom smatra no da bi se zaštitilo manjinu koja to nije takve odluke može donijeti samo sud a tračevi su podložni tužbama. I najprije će te tužiti najveći lopov. S potpunim pravom.
Pa ludizao je govorio samo o moralnoj dimenziji, da mu nije jasna logika po kojoj to netko smatra moralno ispravnim. Nije pozivao na nacionalizaciju firme.
Imaš pravo misliti, nemaš pravo govoriti. Kod nas se po defaultu svakog uspješnog smatra lopovom. I velika većina ih se s razlogom smatra no da bi se zaštitilo manjinu koja to nije takve odluke može donijeti samo sud a tračevi su podložni tužbama. I najprije će te tužiti najveći lopov. S potpunim pravom.
Kako nemaš pravo govoriti da nije moralno otvoriti firmu s pokradenim novcima?
Ne vidim ništa utuživo u izjavi:
Divim se logici da ako je novac ukraden, barem je uložen u posao koji osigurava radna mjesta. Možemo li svi tako ukrasti novac i otvoriti firme ili samo neki, koji imaju debele veze u politici?
A inače je pola svih postova na forumima privatno utuživo, neki i po službenoj dužnosti.
1000 radnika x cca 15000 kn bruto = 15 milja kuna mjesečno! Samo za plaće, a koliko im tek košta ukupan hladni pogon!? Možda nekoliko auta prodanih u 10 godina. Kako, kako? Je užicao poticaje, ali oni nisu dovoljni da bi ta priča držala vodu.
Rimac ne prihoduje od prodaje automobila nego od prodaje tehnologije i dijelova koji se ugrađuju u najmoćnije automobile na svijetu. Rimac C-Two treba shvatiti više kao tehnološki demonstrator i zato se ide na malu seriju. Kao što tvorničke ekipe u F-1 koriste tehnologiju za komercijalna vozila, tako će odlična prodaja C-Two povećati prodaju baterija, elektromotora, sustava upravljanja snagom zainteresiranim kupcima. Ne znam kako im ide prodaja Greypa ali ni oni nisu jeftini, fina tu lova kapa.
Pa ludizao je govorio samo o moralnoj dimenziji, da mu nije jasna logika po kojoj to netko smatra moralno ispravnim. Nije pozivao na nacionalizaciju firme.
Imaš pravo misliti, nemaš pravo govoriti. Kod nas se po defaultu svakog uspješnog smatra lopovom. I velika većina ih se s razlogom smatra no da bi se zaštitilo manjinu koja to nije takve odluke može donijeti samo sud a tračevi su podložni tužbama. I najprije će te tužiti najveći lopov. S potpunim pravom.
Zar nije savršeno jednostavana formula? Da ITI MALO Rimac šteka s financijama, da postoji iti zrno sumnje u porijeklo imovine, zar bi ovako ozbiljne firme radile s njim, a pogotovo ulagale desetke milijuna eura? Šta, zar netko misli da Porsche nije obavio svoj screening? Jeste naivni, svi koji tako mislite. Porsche i Hyundai sisaju vesla zadnjih 40 godina, zato i jesu tu gdje jesu sad, u istom loncu s Rimcem i sve skupa propada... Isto kao i Aston Martin, Koeniegseg...
1000 radnika x cca 15000 kn bruto = 15 milja kuna mjesečno! Samo za plaće, a koliko im tek košta ukupan hladni pogon!? Možda nekoliko auta prodanih u 10 godina. Kako, kako? Je užicao poticaje, ali oni nisu dovoljni da bi ta priča držala vodu.
Rimac ne prihoduje od prodaje automobila nego od prodaje tehnologije i dijelova koji se ugrađuju u najmoćnije automobile na svijetu. Rimac C-Two treba shvatiti više kao tehnološki demonstrator i zato se ide na malu seriju. Kao što tvorničke ekipe u F-1 koriste tehnologiju za komercijalna vozila, tako će odlična prodaja C-Two povećati prodaju baterija, elektromotora, sustava upravljanja snagom zainteresiranim kupcima. Ne znam kako im ide prodaja Greypa ali ni oni nisu jeftini, fina tu lova kapa.
Tako je, ali na kraju kad proda 150 komada po 1.8 milijuna Eura, nije ni to baš zanemariv kapital... Odavno neka lova ulazi u kompaniju od prodaje raznih proizvoda.
Pa ludizao je govorio samo o moralnoj dimenziji, da mu nije jasna logika po kojoj to netko smatra moralno ispravnim. Nije pozivao na nacionalizaciju firme.
Imaš pravo misliti, nemaš pravo govoriti. Kod nas se po defaultu svakog uspješnog smatra lopovom. I velika većina ih se s razlogom smatra no da bi se zaštitilo manjinu koja to nije takve odluke može donijeti samo sud a tračevi su podložni tužbama. I najprije će te tužiti najveći lopov. S potpunim pravom.
Zar nije savršeno jednostavana formula? Da ITI MALO Rimac šteka s financijama, da postoji iti zrno sumnje u porijeklo imovine, zar bi ovako ozbiljne firme radile s njim, a pogotovo ulagale desetke milijuna eura? Šta, zar netko misli da Porsche nije obavio svoj screening? Jeste naivni, svi koji tako mislite. Porsche i Hyundai sisaju vesla zadnjih 40 godina, zato i jesu tu gdje jesu sad, u istom loncu s Rimcem i sve skupa propada... Isto kao i Aston Martin, Koeniegseg...
Da je fabrikama do morala nebi deca noktima kopala kobalt u afriki da bi ti(i ja,i on, i ono) imali bateriju u mobitelu,tak da što se morala i tiče prvi koji ga nemaju su koorporacije.