U Njemačkoj počela proizvodnja električnog Forda E

poruka: 98
|
čitano: 21.273
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "U Njemačkoj počela proizvodnja električnog Forda E".
16 godina
moderator
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
fer-de-lance kaže...

 

Pojedinačno, najveća grdobina uhvaćena u hrvatskom dijelu Jadrana težila je 68 kilograma.

 

 

Inače doslovce citira izmišljenu listu izmišljenih sloboda konzervativnih aktivista koji brane waterboarding i navijaju za ratove.

To je ono kad stvarni podaci više nemaju nikakve veze za tvoju uobrazilju, nego posve izmišljene liste i interpretacije stvarnosti po aktivističkim mjerilima koja njemu odgovaraju. 

Ali samo teoretski. U stvarnosti naručuje sitnice s Aliexpressa. 

 

 

This space for rent!
11 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
Drago kaže...

 

U pravu si, samo sam ja glup pa još ne razumijem i ako mi možeš dati odgovor na ova tri pitanja i više te neću gnjaviti:

 kad se služiš mujinom logikom da posjedovanjem akvarija određuješ seksualnu orjentaciju i uporno pokušavaš ograničiti raspravu samo po kriterijima koji tebi odgovaraju, onda moram ponovo odgovoriti drukčije, jer očito je da više ne vodimo raspravu nego monologe

 

China’s economy is considered “repressed” according to the 2024 Index.

The Chinese Communist Party leadership holds ultimate authority and directly controls economic activity. The regulatory framework remains complex and uneven. China’s arbitrary and often-revised business-related rules and labor codes subject the private sector to the whims of the Communist government. The state-controlled financial sector continues to undercut efficiency and productivity through extensive use of subsidies and credit controls.

 

EDIT

aha, ofkors da je sad istraživanje fabricirani proizvod zločestog zapada kojim se blati kinu, svjetli primjer ljudskih, ekonomskih i ostalih sloboda

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 13.6.2024 16:18 (picajzla0707).
16 godina
moderator
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
picajzla0707 kaže...
Drago kaže...

 

U pravu si, samo sam ja glup pa još ne razumijem i ako mi možeš dati odgovor na ova tri pitanja i više te neću gnjaviti:

 

 ....

 

 

Oprosti - gdje su odgovori na tri pitanja:

1) Zašto naručuješ s ekonomski "repressed" tržišta? 

 

2) Je li veće carine imaju veze sa slobodnim tržištem ili nemaju?

3) Ako ne, zašto si rekao da imaju?

 

(PS. U ekonomiji ne postoji "Indeks ekonomskih sloboda" - kolegij, seminar, studijska grupa, katedra kao što u medicini ili biologiji ne postoji kolegij "Biranje Miss Universe".)

This space for rent!
8 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
Drago kaže...

Inače doslovce citira izmišljenu listu izmišljenih sloboda konzervativnih aktivista koji brane waterboarding i navijaju za ratove.

To je ono kad stvarni podaci više nemaju nikakve veze za tvoju uobrazilju, nego posve izmišljene liste i interpretacije stvarnosti po aktivističkim mjerilima koja njemu odgovaraju. 

Ali samo teoretski. U stvarnosti naručuje sitnice s Aliexpressa. 

Ma znam, zato je i ovaj primjer s grdobinom idealan, isto kao i onaj som od 450 kila (vagu kupih na obližnjem buvljaku) kaj sam ga ja ulovio, ali sam baš pojeo sa rašlja prije nego su novinari stigli uslikat...

 

Ali, moram priznat da mi se sviđa ovaj njegov sistem "fun factsa".

Baš nekako oživi forum...

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
11 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
Drago kaže...

 

Oprosti - gdje su odgovori na tri pitanja

 nakon što uporno zanemaruješ sve i jedan argument koji ti u raspravi ne odgovara sad insistiraš na pitanjima kojima dodatno ograničavaš raspravu u korito koje si sam odredio?

 

1. robu iz kine kupujem zato jer nisam rasist kako su me neki nazvali, niti mrzim sve kinesko

 

2. veće carine imaju veze sa slobodom tržišta, ali insistiranje na njima kao jedinom faktoru samo zato jer ti to odgovara narativu je klasični primjer intelektualnog nepoštenja u raspravi

 

3. zato jer imaju, ali nisu jedini niti odlučujući faktor, jer da jesu kina ne bi bila pri dnu po pitanju ekonomskih sloboda, koliko ih god ti proglašavao nepostojećim

 

 

16 godina
moderator
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
picajzla0707 kaže...

 

1. robu iz kine kupujem zato jer nisam rasist kako su me neki nazvali, niti mrzim sve kinesko

 

2. veće carine imaju veze sa slobodom tržišta, ali insistiranje na njima kao jedinom faktoru samo zato jer ti to odgovara narativu je klasični primjer intelektualnog nepoštenja u raspravi

 

3. zato jer imaju, ali nisu jedini niti odlučujući faktor, jer da jesu kina ne bi bila pri dnu po pitanju ekonomskih sloboda, koliko ih god ti proglašavao nepostojećim

 

 

1) Znači usprkos tome što je "slobodno tržište" bolje kupuješ s neslobodnog? Zašto? Koliko ti treba da daš superjednostavan odgovor?

 

2) Pa ti si prvi naveo navodne carine od 250% kao razlog, sada ispada da nisu bitne, makar i dvaput bile manje od onih sa "slobodnog tržišta". Ispričavam se zbog svog nepoštenja, daj te neke "ostale faktore" koji navodno postoje. 

3) Indeks ekonomskih sloboda Heritage Foundationa je ekvivalent izbora Miss Universe. U Prapatnicama. To nema veze s ekonomijom i ekonometrijom. Daj neke stvarne podatke. 

Hvala!

This space for rent!
11 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
Drago kaže...

1) Znači usprkos tome što je "slobodno tržište" bolje kupuješ s neslobodnog? Zašto? Koliko ti treba da daš superjednostavan odgovor?

 

2) Pa ti si prvi naveo navodne carine od 250% kao razlog, sada ispada da nisu bitne, makar i dvaput bile manje od onih sa "slobodnog tržišta". Ispričavam se zbog svog nepoštenja, daj te neke "ostale faktore" koji navodno postoje. 

3) Indeks ekonomskih sloboda Heritage Foundationa je ekvivalent izbora Miss Universe. U Prapatnicama. To nema veze s ekonomijom i ekonometrijom. Daj neke stvarne podatke. 

Hvala!

1. zato jer kupujem ono što mi se čini povoljnije ili bolje za mene kao kupca, potpuno nevezano uz moje mišljenje o slobodi tržišta u kini, americi ili negdje treće

dobrim dijelom i zato jer kina plaća svojim proizvođačima troškove dostave, što je još jedan primjer nepoštene trgovačke prakse, ali obzirom da nisam svoj život posvetio i podredio aktivizmu protiv raznoraznih ekonomskih nesloboda, faktor izbora je gore naveden

 

2. carine od 250% i one od 100% sam naveo iz razloga koji ti i dalje ignoriraš - uvedene su kad je kini trebala zaštita vlastite industrije, sad kad su je doveli do razine da njihova industrija ugrožava druge, sasvim je normalno da se i drugi zaštite na isti način

to nije igra tko je prvi počeo, nego normalna ekonomska politika koja nije ograničena 'draginim uvjetima' 

 

3. index je zasnovan na stvarnim podacima, tvoj je problem što ga ne priznaješ

 

a neke od stvarnih podataka možeš naći na prošlim stranicama rasprave, one koje si i dosad izignorirao

 

EDIT

i da ne ispadne kako imam samo najgore mišljenje o kini, da, posljednjih godina kina itekako popravlja uvjete poslovanja za strane investitore

ponajprije zato jer ulažu iznimna sredstva u možda i najveći njihov projekt - novi put svijle, kojim, između ostalog, mijenjaju fokus sa američkog na europsko tržište, pa su ujedno i skloniji prihvaćati zahtjeve europske unije po pitanju međusobnih gospodarskih odnosa, što je dobro i za kinu i za europu, ali isto i za kineske potrošače koji profitiraju od kineskog prihvaćanja europskih inicijativa za veću zaštitu potrošača i dogovor zajedničkih standarda

 

eu je interes surađivati sa kinom i obrnuto, ali je i interes zaštititi svoju industriju

kina je tu zaštitu provodila daleko restriktivnije proteklih desetljeća, što je i normano jer je bila underdog, no sad kad je njezina industrija toliko ojačala, između ostalog i politikom carina, ofkors da olabavljuje restrikcije i traži isto od amerike i eu - problem je samo što i amerika i eu, vjerojatno i zbog realnih nesposobnosti ili posvećenosti profitu njihovih kompanija, osjećaju da je njihova industrija ugrožena, što rezultira carinama - istim potezima koje je kina koristila za istu namjenu

 

da li su nesposobnost i gramzivost jedan od razloga zašto se zapadna industrija boji kineske - ofkors, ali to ne znači da je sad rješenje pustiti dominaciju kineskih firmi i dopustiti uništenje domaće industrije, za takve situacije postoje različita rješenja - od subvencija do carina, sve je to koristila i kina kad joj je trebalo

ne vidim zašto bi se sad zgražali kad to koriste eu i amerika, a nemam niti neke velike neugode zbog toga što je to kina svojedobno radila, jedino me smeta što se sad problem američkih i eu carina predstavlja kao nešto grozno, kao da to isto, pa i puno gore, nije radila i kina 

Poruka je uređivana zadnji put čet 13.6.2024 17:26 (picajzla0707).
16 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
Drago kaže...

The Heritage Foundation - Wikipedia

Ukratko, umjereni, neutralni, pouzdani! Aktivisti, ali s mjerom!

 Kaže jedan tvit, ne mogu ga naći, ali parafraziram:

 

"Apsolutni svi društveno-ekonomsko-politički fakultetski kolegiji i analize ekonomskih, društvenih, političkih, znanstvenih, etičkih, socio-ekonomskih etc. problema od 1980-naovamo bi u biti trebali biti samo jedna knjiga - Biografija Ronalda Reagana i povezanih "aktivista"."

 

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
16 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
BroccDaRock kaže...

Kad Heritage Foundation objavi da je kineska ekonomija neslobodna, to je naravno smijurija. Uostalom, Jack Ma je nestao iz javnosti na samo tri godine, nije to tako strašno. Ali kad CCP objavi da lockdown i Covid potvrde efikasno zaustavljaju Covid, to je ultimativna istina :)

 Tebe iz Hrvatske nikad nije sram laprdati i ponavljati floskule rasističkih i fašističkih milijardera koji su platili McKinsey da debilima objasni zašto siromašna kmica mora umrijeti jer nema zdravstveno?

 

Nevjerojatan si sklop uma - Musk, Kripto, Američki konzervativac, antivakser...

 

 

 

 

 

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Moj PC  
3 0 hvala 2
16 godina
moderator
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
picajzla0707 kaže...

1. zato jer kupujem ono što mi se čini povoljnije ili bolje za mene kao kupca, potpuno nevezano uz moje mišljenje o slobodi tržišta u kini, americi ili negdje treće

dobrim dijelom i zato jer kina plaća svojim proizvođačima troškove dostave, što je još jedan primjer nepoštene trgovačke prakse, ali obzirom da nisam svoj život posvetio i podredio aktivizmu protiv raznoraznih ekonomskih nesloboda, faktor izbora je gore naveden

 

2. carine od 250% i one od 100% sam naveo iz razloga koji ti i dalje ignoriraš - uvedene su kad je kini trebala zaštita vlastite industrije, sad kad su je doveli do razine da njihova industrija ugrožava druge, sasvim je normalno da se i drugi zaštite na isti način

to nije igra tko je prvi počeo, nego normalna ekonomska politika koja nije ograničena 'draginim uvjetima' 

 

3. index je zasnovan na stvarnim podacima, tvoj je problem što ga ne priznaješ

 

 

1) Dakle, ne kupuješ iz Kine jer nisi rasist, već zato što je jeftinije (znači ono što smo svi znali prije 20 postova, ali ti ne bi priznao). Po čemu je onda neko tržište slobodno kad ti je nedostupno?

 

2) Znači carine su normalne i nemaju veze sa slobodom tržišta i koriste ih i "slobodna tržišta". Koji su drugi faktori koje si naveo - nisi naveo niti jedan, već si rekao da postoje, a umjesto "faktora" si mi dao indeks Heritage Foundationa?

 

3) Indeks je zasnovan na podacima, ne sporim, ali je je interpretacija problematična. Zato tražim stvarne podatke, a ne indeks. 

 

 


(Ne gledaj ovo dole!)


"Economists Dani Rodrik and Jeffrey Sachs have separately noted that there appears to be little correlation between measured economic freedom and economic growth when the least free countries are disregarded, as indicated by the strong growth of the Chinese economy in recent years."

"John Miller further observes that Hong Kong and Singapore, both only "partially free" according to Freedom House, are leading countries on both economic freedom indices and casts doubt on the claim that measured economic freedom is associated with political freedom."


"John Miller in Dollars & Sense has stated that the indices are "a poor barometer of either freedom more broadly construed or of prosperity." He argues that the high correlation between living standards and economic freedom as measured by IEF is the result of choices made in the construction of the index that guarantee this result. For example, the treatment of a large informal sector (common in poor countries) as an indicator of restrictive government policy, and the use of the change in the ratio of government spending to national income, rather than the level of this ratio. Hartmann argues that these choices cause the social democratic European countries to rank higher than countries where the government share of the economy is small but growing.[37] " 

 

 

BTW sama definicija "ekonomskih sloboda" tog indeksa koja uključuje:

 

"Quantifies the intrusiveness of labor rights such as minimum wage, laws inhibiting layoffs, severance requirements, and measurable regulatory restraints on hiring and hours worked" - (https://en.wikipedia.org/wiki/Index_of_Economic_Freedom#Labor_freedom)

 

Dakle, "nametljivost" radničkih prava kao što su minimalna plaća, zakoni koji sprečavaju davanje otkaza, pravo na otpremninu i MJERLJIVE REGULATORNE RESTRIKCIJE U ZAPOŠLJAVANJU I BROJU RADNIH SATI" :-D

Da, ono što se zove radno zakonodavstvo koje propisuje minimalnu nadnicu, nemogućnost zapošljavanja djece i maksimalnu satnicu - to je "nesloboda". Mugatu ekonomija za slobodarskog picajzlu

 

This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put čet 13.6.2024 18:00 (Drago).
8 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
Drago kaže...

1) Znači usprkos tome što je "slobodno tržište" bolje kupuješ s neslobodnog? Zašto? Koliko ti treba da daš superjednostavan odgovor?

 

2) Pa ti si prvi naveo navodne carine od 250% kao razlog, sada ispada da nisu bitne, makar i dvaput bile manje od onih sa "slobodnog tržišta". Ispričavam se zbog svog nepoštenja, daj te neke "ostale faktore" koji navodno postoje. 

3) Indeks ekonomskih sloboda Heritage Foundationa je ekvivalent izbora Miss Universe. U Prapatnicama. To nema veze s ekonomijom i ekonometrijom. Daj neke stvarne podatke. 

Hvala!

Mislim da kolega pici (skraćeno, ne da mi se svaki put cijeli nick pisat) zapravo igra s nama logičke igre.

Znači, odgovore nam daje kroz dodatne zagonetke, na nama je da skužimo, tim veća slad !

(inače, cijenim takve ljude)

Znači, iz njegovih upisa slijedi:

1) neslobodno tržište je ono koje ti nudi proizvode koje trebaš (a na nama je da shvatimo koje je univerzalno mjerilo koje proizvode trebamo da bi mogli utvrditi jel dolaze s neslobodnog tržišta)

2) e, ovdje je već dao precizne odgovore - slobodno tržište je svako ono tržište koje ima od 0 do beskonačno posto veće ili manje carine od neslobodnog, gledano u bilo koja dva (ista ili različita) vremenska razdoblja.

3) stvarne podatke možeš dobiti samo od nekoga tko živi/obitava/posluje na neslobodnom tržištu, a budući da kolega ne spada u tu kategoriju, ne može ti dati odgovor.

 

P.S. i najvažnije, kao što je kolega napomenuo na prošloj stranici, najvažnija odrednica slobodnog tržišta je da ne postoji pravna i kaznena odgovornost poslovnih subjekata, kaj ima smisla jezično - SLOBODNO radiš kaj hoćeš, ergo slobodno tržište...

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
Poruka je uređivana zadnji put čet 13.6.2024 17:45 (fer-de-lance).
11 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
Drago kaže... 

1) Dakle, ne kupuješ iz Kine jer nisi rasist, već zato što je jeftinije (znači ono što smo svi znali prije 20 postova, ali ti ne bi priznao). Po čemu je onda neko tržište slobodno kad ti je nedostupno?

 

2) Znači carine su normalne i nemaju veze sa slobodom tržišta i koriste ih i "slobodna tržišta". Koji su drugi faktori koje si naveo - nisi naveo niti jedan, već si rekao da postoje, a umjesto "faktora" si mi dao listu Heritage Foundationa?

 

3) Indeks je zasnovan na podacima, ne sporim, ali je je interpretacija problematična. Zato tražim stvarne podatke, a ne indeks. 

 1. kupujem iz kine jer mi nešto od toga više odgovara

 

zašto brkaš našu raspravu o slobodi kineskog tržišta i dostupnostiu kineskih proizvoda na europskom tržištu?

namjerno ofkors, jer time okrećeš pilu naopako - ako je meni u eu dostupan i povoljan kineski proizvod, to ne govori o slobodi kineskog, nego europskog tržišta

 

može li kinez na isti način kupiti proizvod iz eu? jednako lako, dostupno i povoljno?

 

2. naveo sam, samo ti to ignoriraš

picajzla0707 kaže...

a što se tiče slobodnog tržišta ipak je razlika možeš li izgradit tvornicu u nekoj zemlji po jednakim uvjetima za sve ili, kao u kini, pod nizom restrikcija i kontrole države, pa čak i prisilne suradnje s državnim tvrtkama

picajzla0707 kaže...

a da ti pokažem popis robe koju kina carini ili čak zabranjuje uvoz, poput mikrovalnih pećnica, frižidera, printera, električnih kuhala riže, žičnih telefona video kamera itd itd itd., a sve to u zaštiti svoje industrije, pa tako u kini nemereš kupit nego kinesku mikrovalnu ili kuhalo za rižu, dok je popis proizvoda koji se carine visokim carinama još i veći

 

link (ovo je stariji popis zabranjenog uvoza, noviji se ne da prevest)

picajzla0707 kaže...

While Tesla owns the factory, it does not own the land it is built on, as is typical in China. Tesla has land use rights with an initial term of 50 years. In exchange for the land grant and government support, Tesla was required to spend CN¥10.85 billion in capital expenditures per mǔ (per 666.7 m2 or 7,200 sq ft) by the end of 2023, equating to a total minimum investment of CN¥14 billion (US$2 billion). The factory is also required to generate CN¥2.23 billion of annual tax revenues starting at the end of 2023.

ne zadovolji li uvjete, između ostalog i 2,23 milijarde poreza svake godine, kina će mu oduzet koncesiju i izgnat ga iz kine

u znak slobode tržišta, slobodanm je ponijeti tvornicu sa sobom

 

 

3. to što ti smatraš indeks ekonomskih sloboda fabriciranim proizvodom zapada, je tvoj problem, pa sam pretražuj i debunkiraj metodologiju

isto tako možeš bilo koje istraživanje proglasiti upitnim, pa čemu onda linkanje bilo čega

 

EDIT

i opet cherrypickaš ono što ti paše i ignoriraš ostalo

 

Mjerenje ekonomske slobode

Ovo rangiranje koristi četiri široke kategorije s po tri ključna pokazatelja, kvalitativnim i kvantitativnim, za mjerenje ekonomske slobode.

Vladavina prava: vlasnička prava, učinkovitost pravosuđa, integritet vlade

Veličina države: porezna opterećenja, fiskalno zdravlje, državna potrošnja

Regulatorna učinkovitost: sloboda rada, monetarna sloboda, poslovna sloboda

Otvorena tržišta: financijska sloboda, sloboda trgovine, sloboda ulaganja

Tih 12 indikatora jednako se ponderira i ocjenjuje se od 0-100. Ukupna ocjena zatim se utvrđuje iz prosjeka 12 pokazatelja.  Gledajući te pokazatelje, samo četiri zemlje u svijetu imaju ocjenu 80 ili više, a to su Irska, Singapur, Švicarska i Tajvan, što ih svrstava u kategoriju ekonomski potpuno slobodnih država.

 

zanimljivo kako si izvukao isključivo radnička prava, pa sam onda ja mugatu

i dalje imaš isti stil rasprave, što ti ne paše ignoriraš ili čak banaliziraš i proglašavaš nepostojećim

čemu uopće dalje raspravljati

Poruka je uređivana zadnji put čet 13.6.2024 17:40 (picajzla0707).
16 godina
moderator
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
picajzla0707 kaže...

 

3. to što ti smatraš indeks ekonomskih sloboda fabriciranim proizvodom zapada, je tvoj problem, pa sam pretražuj i debunkiraj metodologiju

 

 

 

Ne smatram (i ne znam što bi to zapravo značilo "fabriciranim proizvodom zapada" )? To je proizvod Heritage Foundationa, a metodologiju sam debunkao - radno zakonodavstvo je po tom indeksu kontraindicirano slobodama pa je tako ekonomski "freedom" za taj indeks veći u engleskoj manufakturi iz 19. stoljeća nego u Francuskoj tvornici Airbusa 21. stoljeća. 

 

Nisi odgovorio:

 

1) Kako je nešto slobodno tržište ako ti je nedostupno? 

 

2) Nisi naveo podatke, naveo si indeks a ne podatke iz kojih navodno slijedi. Molim podatke. 

 

3) vidi 2)

 

 

This space for rent!
16 godina
moderator
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
picajzla0707 kaže...

 

EDIT

i opet cherrypickaš ono što ti paše i ignoriraš ostalo

 

Mjerenje ekonomske slobode

Ovo rangiranje koristi četiri široke kategorije s po tri ključna pokazatelja, kvalitativnim i kvantitativnim, za mjerenje ekonomske slobode.

Vladavina prava: vlasnička prava, učinkovitost pravosuđa, integritet vlade

Veličina države: porezna opterećenja, fiskalno zdravlje, državna potrošnja

Regulatorna učinkovitost: sloboda rada, monetarna sloboda, poslovna sloboda

Otvorena tržišta: financijska sloboda, sloboda trgovine, sloboda ulaganja

Tih 12 indikatora jednako se ponderira i ocjenjuje se od 0-100. Ukupna ocjena zatim se utvrđuje iz prosjeka 12 pokazatelja.  Gledajući te pokazatelje, samo četiri zemlje u svijetu imaju ocjenu 80 ili više, a to su Irska, Singapur, Švicarska i Tajvan, što ih svrstava u kategoriju ekonomski potpuno slobodnih država.

 

zanimljivo kako si izvukao isključivo radnička prava, pa sam onda ja mugatu

i dalje imaš isti stil rasprave, što ti ne paše ignoriraš ili čak banaliziraš i proglašavaš nepostojećim

čemu uopće dalje raspravljati

 

 

Lol - ti si usporedio Kinu iz 1978. s Amerikom 2024., ali JAcherrypickam 

 

Ajde mi izračunaj indeks iz toga šta si ti podvukao i koji podaci idu u njega. Očito si sve shvatio kako se formulom f() = žnjr*frlj-krlj BDP i rast pretoči u "financijska sloboda, sloboda trgovine, sloboda ulaganja". 

Vrlo je neobično što sam se uhvatio indeksa "SLOBODE" koji kao NESLOBODU uzima radno zakonodavstvo. 

 

Dobro si to uočio.

 

 

Molim izračun.

 

 

This space for rent!
11 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
Drago kaže...

Ne smatram (i ne znam što bi to zapravo značilo "fabriciranim proizvodom zapada" )? To je proizvod Heritage Foundationa, a metodologiju sam debunkao - radno zakonodavstvo je po tom indeksu kontraindicirano slobodama pa je tako ekonomski "freedom" za taj indeks veći u engleskoj manufakturi iz 19. stoljeća nego u Francuskoj tvornici Airbusa 21. stoljeća. 

 

Nisi odgovorio:

 

1) Kako je nešto slobodno tržište ako ti je nedostupno? 

 

2) Nisi naveo podatke, naveo si indeks a ne podatke iz kojih navodno slijedi. Molim podatke. 

 

3) vidi 2)

 

 

 nisi ništa debunkirao, nego si jednostavno cherrypickao jedan od faktora, a ostalih 11 zanemario

osim radnog zakonodavstva u indeks ulaze vlasnička prava, monetarna sloboda, poslovna sloboda, financijska sloboda, sloboda trgovine, sloboda ulaganja i ostalo

 

naveo sam ti neke od primjera kojima kina ograničava slobodu tržišta još uvijek, niti jedno nisi uzeo u obzir

za podatke prema kojima se radi indeks ekonomskih sloboda proučavaj metodologiju i izvore, ti si onaj koji u to sumnja pa se sam i potrudi naći što te žulja

16 godina
moderator
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
picajzla0707 kaže...

 nisi ništa debunkirao, nego si jednostavno cherrypickao jedan od faktora, a ostalih 11 zanemario

osim radnog zakonodavstva u indeks ulaze vlasnička prava, monetarna sloboda, poslovna sloboda, financijska sloboda, sloboda trgovine, sloboda ulaganja i ostalo

 

naveo sam ti neke od primjera kojima kina ograničava slobodu tržišta još uvijek, niti jedno nisi uzeo u obzir

za podatke prema kojima se radi indeks ekonomskih sloboda proučavaj metodologiju i izvore, ti si onaj koji u to sumnja pa se sam i potrudi naći što te žulja

 

Znači nemaš pojma ni koji su podaci ni kako se izračunavaju. Ali  vjeruješ "Indeksu" jer u imenu ima riječ "sloboda". Okej. 

 

Od izmišljenih 250% carine došli smo do vjere i ufanja.

 

To je okej koga to tješi, ali nema veze s ekonomijom.

This space for rent!
16 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
picajzla0707 kaže...

osim radnog zakonodavstva u indeks ulaze vlasnička prava, monetarna sloboda, poslovna sloboda, financijska sloboda, sloboda trgovine, sloboda ulaganja i ostalo

 Ali ovo je *JEDINO* bitno jer ostalo je više manje FEUD - ili prava od boga, dočim ne-FEUD (ili moji omiljeni kmetovi) bez ovog tvoga "osim" nema pravo ni na ništa od ostalih 11 prava :D

 

(Ne znam, osim ako si uživatelj nasljednog prava. kako misliš bez radnih prava ostvariti iti jdnu "tržišnu" slobodu)

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Poruka je uređivana zadnji put čet 13.6.2024 18:01 (wyks).
11 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
Drago kaže...

 

Znači nemaš pojma ni koji su podaci ni kako se izračunavaju. Ali  vjeruješ "Indeksu" jer u imenu ima riječ "sloboda". Okej. 

 

Od izmišljenih 250% carine došli smo do vjere i ufanja.

 

To je okej koga to tješi, ali nema veze s ekonomijom.

 a prema kojim podacima ti proglašavaš taj indeks nevjerodostojnim? ne sviđa ti se što je kina pri dnu?

vjeruješ da je to lažno i ufaš se da je kina primjer svih mogućih sloboda

 

250% carina nisu izmišljotina, nisu niti 100% carina izmišljotina, to je ono što je kina koristila u zaštiti svoje auto industrije

očekujem da ćeš i na temi zagađenja objasnit ivanu dragom da su mu podaci o zagađenju unazad 200 godina lažni i da je bitno samo ono sad, onih 33% kineskog outputa co2

 

ovakva rasprava doista nema smisla, ne vidim čemu dalje sudjelovati

 

 

16 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
wyks kaže...

(Ne znam, osim ako si uživatelj nasljednog prava. kako misliš bez radnih prava ostvariti iti jdnu "tržišnu" slobodu)

 Znam, treća smjena, treća traka za vozila, treća hipoteka, podizanje samog sebe za bootstraps i to..  zapratite me za još financijskih savjeta ili kupite moju knjigu "Kako je Doris Pinčić EX ROGOZNICA bez kredita kupila kuću"

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
16 godina
moderator
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
picajzla0707 kaže...
 a prema kojim podacima ti proglašavaš taj indeks nevjerodostojnim? ne sviđa ti se što je kina pri dnu?

vjeruješ da je to lažno i ufaš se da je kina primjer svih mogućih sloboda

 

250% carina nisu izmišljotina, nisu niti 100% carina izmišljotina, to je ono što je kina koristila u zaštiti svoje auto industrije

očekujem da ćeš i na temi zagađenja objasnit ivanu dragom da su mu podaci o zagađenju unazad 200 godina lažni i da je bitno samo ono sad, onih 33% kineskog outputa co2

 

ovakva rasprava doista nema smisla, ne vidim čemu dalje sudjelovati

 

 

 

Pa pametniji od mene, doktori ekonomije, su ga proglasili nevjerodostojnim i objasnili zašto - dao sam ti linkove.

 

Ti ne znaš kako se izračunava niti jedna broja tog indeksa, ali imaš vjere unj svejedno. Meni nije dana milost vjere. Meni je čudno kako engleska manufaktura iz 19. stoljeća bolje kotira po slobodi od tvornice Airbusa iz 21. stoljeća i kako zemlje koje najbrže rastu i najbrže im se stanovništvo bogati slabo stoje u ekonomskim "slobodama" po tom indeksu. Vrlo jednostavno. 

 

Zato tražim podatke, koje ti nemaš, iako si sijaset puta rekao da "postoje". 

 

U raspravi sudjeluješ jer ne želiš priznati da nemaš pojma, a želiš da tvoj post bude zadnji, dakle, opet se prenemažeš.

 

This space for rent!
11 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
Drago kaže...

 

Pa pametniji od mene, doktori ekonomije, su ga proglasili nevjerodostojnim i objasnili zašto - dao sam ti linkove.

 

Ti ne znaš kako se izračunava niti jedna broja tog indeksa, ali imaš vjere unj svejedno. Meni nije dana milost vjere. Meni je čudno kako engleska manufaktura iz 19. stoljeća bolje kotira po slobodi od tvornice Airbusa iz 21. stoljeća i kako zemlje koje najbrže rastu i najbrže im se stanovništvo bogati slabo stoje u ekonomskim "slobodama" po tom indeksu. Vrlo jednostavno. 

 

Zato tražim podatke, koje ti nemaš, iako si sijaset puta rekao da "postoje". 

 

U raspravi sudjeluješ jer ne želiš priznati da nemaš pojma, a želiš da tvoj post bude zadnji, dakle, opet se prenemažeš.

 

 ne vidim da su ga proglasili nevjerodostojnim...

 

za rodrika i sachsa si naveo nešto o povezanosti izmjerene ekonomske slobode i ekonomskog rasta, što ne znači da je indeks nevjerodostojan, nego da pokazuje da u slučaju kine niska ocjena ekonomskih sloboda nužno ne znači i usporavanje razvoja, a miller također ne dovodi u pitanje sam indeks, već na tvrdnju da je izmjerena ekonomska sloboda povezana s političkom slobodom

 

sasvim nešto drugo je to što ti tumačiš njihove komentare kako ti paše

 

nego, da ja tebe pitam nešto o onome što uporno ignoriraš

 

1. jel uvjetovanje investicije u kini prisilom na joint venture s državnom firnom i maksimalnim udjelom do 50% znak tržišne slobode?

2. jel nemogućnost ostvarivanja vlasništva nad vlastitom investicijom u kini znak tržišne slobode?

3. je li byd u mađarskoj imao ikakva ogrničenja kad je gradio tvornicu električnih autobusa?

4. je li zabrana uvoza mikrovalnih pećnica i stotina drugih stvari u kinu pokazatelj tržišnih sloboda?

5. je li onda kina manje ili više slobodna u odnosu na eu?

 

 

16 godina
moderator
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
picajzla0707 kaže...

 

1. jel uvjetovanje investicije u kini prisilom na joint venture s državnom firnom i maksimalnim udjelom do 50% znak tržišne slobode?

2. jel nemogućnost ostvarivanja vlasništva nad vlastitom investicijom u kini znak tržišne slobode?

3. je li byd u mađarskoj imao ikakva ogrničenja kad je gradio tvornicu električnih autobusa?

4. je li zabrana uvoza mikrovalnih pećnica i stotina drugih stvari u kinu pokazatelj tržišnih sloboda?

5. je li onda kina manje ili više slobodna u odnosu na eu?

 

 

 

Ja stvarno nemam pojma što je to "tržišna sloboda", a nemaš ni ti jer pričamo o "indeksu ekonomske slobode", ali si odlutao nakon jednog posta. 

Usput, sloboda je atribut koji se veže uz čovjeka kao jedino svjesno i potencijalno slobodno biće, a ne ekonomiju, stablo, životinju ili picajzlu (u smislu nametnika, naravno).

Ne mogu stoga shvatiti kako netko živi u zemlji veće "indeksirane ekonomske slobode" ako si ne može priuštiti, primjerice, zdravstvenu skrb ili fakultet ili kuću, a netko drugi koji navodno živi u zemlji manje "indeksirane ekonomske slobode" živi u stanu i ima pristup zdravstvenoj srkbi i obrazovanju.

Ne razumijem pojam "ekonomski slobodne zemlje" gdje jedan živi ispod praga siromaštva, a drugi je u jednom promilu najbogatijih, i obojica su "ekonomski slobodni". 

Znam - ne razumiješ ni ti jer nemaš pojma o čemu pričaš niti imaš pojma što znači "indeks ekonomske slobode", nego sada lupetaš o EU i gradnji električnih autobusa i bilo čemu osim o stvarnim podacima koje nisi u stanju proizvesti jer ih nemaš.

This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put čet 13.6.2024 18:32 (Drago).
11 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
Drago kaže...
...

 aha, dok si se držao aktualnih američkih carina od 100% onda smo mogli raspravljati o tržišnim slobodama, uz obavezno zanemarivanje da se istim ili većim carinama služila i kina

sad kad te pitam nešto konkretno o tržišnim slobodama, odjednom ćemo temu prebaciti u sferu filozofije

 

pitanje je jednostavno - je li kineskim proizvođačima automobila na slobodu graditi tvornice po eu, kupiti zemljište, biti u 100% vlasništvu tvornice i samostalno određivati poslovnu politiku, dok u kini je to sve pod ograničenjem, restrikcijama i kontrolom države

 

jel to pokazuje razinu slobode tržišta i jel onda kina tržišno manje slobodna od eu? 

jesu li možda takvi primjeri i razlog onako lošeg kineskog indeksa ekonomskih sloboda?

16 godina
moderator
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
picajzla0707 kaže...

 

pitanje je jednostavno - je li kineskim proizvođačima automobila na slobodu graditi tvornice po eu, kupiti zemljište, biti u 100% vlasništvu tvornice i samostalno određivati poslovnu politiku, dok u kini je to sve pod ograničenjem, restrikcijama i kontrolom države

 

jel to pokazuje razinu slobode tržišta i jel onda kina tržišno manje slobodna od eu? 

jesu li možda takvi primjeri i razlog onako lošeg kineskog indeksa ekonomskih sloboda?

 

Smije li kineski kapitalist imati tvornicu u svojem 100% vlasništu ili "samo" 50% nema nikakve veze sa slobodom nego sa zakonima države u kojoj radi.

 

Udio u vlasništvu nad tvornicom automobila nema veze sa slobodom, ali su zato pametniji od tebe za takve kao ti izmislili termin "indeks slobode tržišta", dakle Mugatu slobode i prava, i onda takvi kao ti od tog indeksa (za koji ne znaš izračunati niti jednu vrijednost) znaju prepoznati riječ "sloboda" i misle da je to onda dobro, iako"slobode" nemaju veze niti sa slobodom niti s rastom ekonomije i smanjenjem siromaštva, a dao sam ti primjer da je to čudna "sloboda" gdje su zakoni o radu kontraindicirani takvom tipu "slobode". 

 

To što ti zoveš "sloboda" se prije 3-4 desetljeća zvalo deregulacija tržišta, dakle, reaganomika i thatcherizam, ali su termini došli na loš glas, ali srećom tu je "indeks tržišnih sloboda", a koji mjeri deregulaciju tržišta (reaganomiku i thatcherizam), odnosno izbacivanje države iz njene osnovne uloge - određivanje zakona koji reguliraju funkcioniranje društva.  Tako smo došli do toga da je tržište s manje regulacije "slobodno", iako raste nejednakost i smanjuje se realni rast (ili nikakav, HR, primjerice), a tržište s više zakona i većim rastom je "neslobodno". 

 

Deregulacija tržišta (reaganomika i thatcherizam) je dovelo do nazadovanja društva i stagnacije realnih prihoda za tzv. srednju klasu i njeno nestajanje, a regulacija tržišta u "neslobodnim" zemljama kao Kina, Singapur i druge do rasta životnog standarda za sve i rast "srednje klase". Srećom je tu "indeks slobode" da nam objasni da ono što je dobro za ljude nije dobro za "slobodu tržišta".

 

Ali i po tvom vlastitom shvaćanju "slobode tržišta" američko tržište je već više od desetljeća manje "slobodno" od kineskog jer niti jedan zakon (sigurnost), propis ni porez i carina više ne važe, odnosno mogu se preko noći promijeniti iz milijun ekonomskih razloga zbog kojih Amerika nema više stvarne ekonomije pošto je visoko financijalizirana, samo šta ti ne žliš priznati da je 40% manje od 100%, odnosno "ako i je, američko tržište je slobodnije!" iako doslovce nema nikakvog pravila ili zakona koji se ne može promijeniti u roku od jedne predsjedničke "executive order" ili senatskog glasanja.

 

Slobodnotržišna Kanada uhapsi Meng Wanzhou 2018. jer je ova direktorica finacija Huaweija, kineske firme u Kini, "prekršila" američke sankcije Huaweiju.

Bikoz sloboda.

This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put čet 13.6.2024 19:27 (Drago).
11 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
Drago kaže...

 

Smije li kineski kapitalist imati tvornicu u svojem 100% vlasništu ili "samo" 50% nema nikakve veze sa slobodom nego sa zakonima države u kojoj radi.

 

Udio u vlasništvu nad tvornicom automobila nema veze sa slobodom, ali su zato pametniji od tebe za takve kao ti izmislili termin "indeks slobode tržišta", dakle Mugatu slobode i prava, i onda takvi kao ti od tog indeksa (za koji ne znaš izračunati niti jednu vrijednost) znaju prepoznati riječ "sloboda" i misle da je to onda dobro, iako"slobode" nemaju veze niti sa slobodom niti s rastom ekonomije i smanjenjem siromaštva, a dao sam ti primjer da je to čudna "sloboda" gdje su zakoni o radu kontraindicirani takvom tipu "slobode". 

 

To što ti zoveš "sloboda" se prije 3-4 desetljeća zvalo deregulacija tržišta, dakle, reaganomika i thatcherizam, ali su termini došli na loš glas, ali srećom tu je "indeks tržišnih sloboda", a koji mjeri deregulaciju tržišta (reaganomiku i thatcherizam), odnosno izbacivanje države iz njene osnovne uloge - određivanje zakona koji reguliraju funkcioniranje društva.  Tako smo došli do toga da je tržište s manje regulacije "slobodno", iako raste nejednakost i smanjuje se realni rast (ili nikakav, HR, primjerice), a tržište s više zakona i većim rastom je "neslobodno". 

 

Deregulacija tržišta (reaganomika i thatcherizam) je dovelo do nazadovanja društva i stagnacije realnih prihoda za tzv. srednju klasu i njeno nestajanje, a regulacija tržišta u "neslobodnim" zemljama kao Kina, Singapur i druge do rasta životnog standarda za sve i rast "srednje klase". Srećom je tu "indeks slobode" da nam objasni da ono što je dobro za ljude nije dobro za "slobodu tržišta".

 

Ali i po tvom vlastitom shvaćanju "slobode tržišta" američko tržište je već više od desetljeća manje "slobodno" od kineskog jer niti jedan zakon (sigurnost), propis ni porez i carina više ne važe, odnosno mogu se preko noći promijeniti iz milijun ekonomskih razloga zbog kojih Amerika nema više stvarne ekonomije pošto je visoko financijalizirana, samo šta ti ne žliš priznati da je 40% manje od 100%, odnosno "ako i je, američko tržište je slobodnije!" iako doslovce nema nikakvog pravila ili zakona koji se ne može promijeniti u roku od jedne predsjedničke "executive order" ili senatskog glasanja.

 nisi me dobro razumio očito, nisam pitao za kineskog, nego za strane investitore, ali mislim da to nije do razumijevanja nego do prebacivanja teme koja ti ne paše

 

razlog zašto sam te pitao za strane investitore u kini, a ne za kineske u kini, je odnos kine prema stranim investitorima - u slučaju autoindustrije o kojoj se povela rasprava, svaka investicija je pod teškim restrikcijama, zabranama i državnom kontrolom - dakle sloboda tržišta je niska, a istovremeno kineski investitor u eu nema takvih ograničenja - sloboda tržišta je visoka

sloboda tržišta nije uvjetovana isključivo carinom, jer u eu imaš način kako izbjeći restrikcije države u obliku carine, u kini nemaš - država te davi kako god okrenuo

 

zašto uopće pričamo o stranim investicijama u autoindustriju - zato jer je to način da se izbjegnu carine, u eu je ili plati carinu ili premjesti proizvodnju bez ikakvih restrikcija u eu, u kini je ili plati carinu ili investiraj zavezanih ruku i uz strogu kontrolu države

međutim, takvo ponašanje kine ne odgovara narativu, pa ćemo to pokušati ponovo ignorirati, ofkors

 

ovo sa reganom i thachericom bi uzeo u obzir da si ti uopće uzeo u obzir kineske carine od 250% iz 1980. i one od 100% iz 2000. godine, međutim proglasio si ih nepostojećim

a ionako, deregulacija na zapadu kako se zvala prije 3-4 desetljeća, nema veze s ovim što kina radi danas

 

 

11 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
Drago kaže... 

Smije li kineski kapitalist imati tvornicu u svojem 100% vlasništu ili "samo" 50% nema nikakve veze sa slobodom nego sa zakonima države u kojoj radi.

 još jednom da se osvrnem na ovo - nisam pričao koliko kineski investitor može imati u vlasništvu, nego strani

 

dakle toyota, honda, vw i svi ostali (osim tesle kao iznimke) ne mogu u kini imati svoju tvornicu, nego isključivo u suradnji s kineskom državnom tvrtkom i to do 50% vlasništva, što znači da su pod kontrolom države u svakom segmentu poslovanja u kini

 

tesla ima 100% svoje tvornice, ali na zemljištu u koncesiji, ako ne ispuni uvjete, oduzet će im koncesiju i najuriti ih iz kine

 

to itekako ima veze sa slobodom tržišta

16 godina
moderator
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
picajzla0707 kaže...

 

ovo sa reganom i thachericom bi uzeo u obzir da si ti uopće uzeo u obzir kineske carine od 250% iz 1980. i one od 100% iz 2000. godine, međutim proglasio si ih nepostojećim

a ionako, deregulacija na zapadu kako se zvala prije 3-4 desetljeća, nema veze s ovim što kina radi danas

 

 

 

Usporedio si sadašnji prijedlog američke carine od 100% s kineskom carinom iz 1978. Dakle opet se prenemažeš. 

 

Deregulacija na zapadu nema veze s Kinom, tako je. To i ja tvrdim.

Deregulacija na zapadu je dovela do povećanja Gini indeksa i smanjenja srednje klase te smanjenja (točnije - izumiranja) realnog rasta plaća. To je ono što sam ja rekao, ali ti nisi shvatio, kao što sam 30 postova ranije znao da nećeš shvatiti pa i nisam objašnjavao nego sam samo tražio da odgovoriš na tri jednostavna pitanja.

Međutim, kako znaš da nemaš pojma treba ti tri stranice foruma i 30 postova da odgovoriš da stvarno kineske carine na američke aute nisu 250%, i da naručuješ s "neslobodnog" tržišta zato jer je jeftinije i to si možeš priuštiti nego sa "slobodnog" tržišta.

This space for rent!
16 godina
moderator
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
picajzla0707 kaže...

 

tesla ima 100% svoje tvornice, ali na zemljištu u koncesiji, ako ne ispuni uvjete, oduzet će im koncesiju i najuriti ih iz kine

 

to itekako ima veze sa slobodom tržišta

 

Da, jer je Tesla "slobodna" kad od države dobija lovu za proizvodnju "ekoloških" auta + besplatnu zemlju, plus oslobođenje poreza itd. 

 

To je "slobodno tržište". 

 

Kad Tesla ne ispuni uvjete pod kojima je dobila koncesiju, pa joj se koncesija oduzme, to je "neslobodno tržište".

 

Problem je kad se pikzibneri iz Pribislavaca užive u ulogu ne običnog kapitalista, ne Todorića, ne Tedeschija, nego megakapitalista ubersvjetskog ranga i brane njegova "prava" koja su doslovce sva prava koja pikzibner iz Pribislavaca nikada neće ni imati niti ih moći zamisliti za sebe, odnosno brani ta "prava" koja su direktno na njegovu štetu, ali je on toliko neuk, a propagandiziran, da više nema pojma od čega on ima koristi, a što mu je na štetu što je pravednog i općeg tipa, a što ne nepravedno i namijenjeno samo odabranima.

 

To je zapravo urnebesno smiješno, ali nažalost samo onome tko razumije foru, tako da nije materijal za scenski nastup pred širim obćinstvom.

This space for rent!
8 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
picajzla0707 kaže...

 još jednom da se osvrnem na ovo - nisam pričao koliko kineski investitor može imati u vlasništvu, nego strani

 

dakle toyota, honda, vw i svi ostali (osim tesle kao iznimke) ne mogu u kini imati svoju tvornicu, nego isključivo u suradnji s kineskom državnom tvrtkom i to do 50% vlasništva, što znači da su pod kontrolom države u svakom segmentu poslovanja u kini

 

tesla ima 100% svoje tvornice, ali na zemljištu u koncesiji, ako ne ispuni uvjete, oduzet će im koncesiju i najuriti ih iz kine

 

to itekako ima veze sa slobodom tržišta

Pa ovo ti nije točno uopće već jako jako dugo.

https://www.carscoops.com/2021/12/china-will-no-longer-require-foreign-carmakers-to-form-joint-ventures/

50/50 nije uvjet već par desetljeća. od 2018.

A ovaj dio za zemljište u koncesiji, još jednom pitam, zakaj isto ne "pljuješ" u slučaju Kerestinec, tu je to čisto ok ak se tebe pita.

A realnost je sasvim suprotna, kad dolazi neki biznis koji možeš držat za muda, onda ga držiš (svugdje u svijetu),  a kad dođe malo jači igrač onda zamijenite pozicije (mogli su i VW i ostali tako u Kini, ali ovak imaju puno više benefita).

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
Poruka je uređivana zadnji put čet 13.6.2024 20:01 (fer-de-lance).
11 godina
offline
Re: U Njemačkoj počela proizvodnja električnog For
fer-de-lance kaže...

Pa ovo ti nije točno uopće već jako jako dugo.

https://www.carscoops.com/2021/12/china-will-no-longer-require-foreign-carmakers-to-form-joint-ventures/

50/50 nije uvjet već par desetljeća. od 2018.

A ovaj dio za zemljište u koncesiji, još jednom pitam, zakaj isto ne "pljuješ" u slučaju Kerestinec, tu je to čisto ok ak se tebe pita.

A realnost je sasvim suprotna, kad dolazi neki biznis koji možeš držat za muda, onda ga držiš (svugdje u svijetu),  a kad dođe malo jači igrač onda zamijenite pozicije (mogli su i VW i ostali tako u Kini, ali ovak imaju puno više benefita).

 

 pa ovo ti uopće nije točno, jer to tvoje jaaako jaaako dugo je 2018. tek najavljeno

 

On April 17, 2018, the Chinese government announced that it plans to change its policies that cap ownership of vehicle manufacturing by foreign automakers at 50% (O’Kane 2018), and that in five years it will end a two-decade restriction that requires global automakers to work with state-owned companies (Welitzkin 2018). In particular, the Chinese government says that it will lift those restrictions on makers of electric vehicles sometime in 2018, and that it will remove them for commercial vehicles in 2020, and for conventional passenger vehicles in 2022 (O’Kane 2018).

 

i svira to kujcu, jer je većina autoindustrije već izgradila tvornice po prijašnjim uvjetima, da je uopće upitno jel im se isplati izlaziti iz joint venture sporazuma i osnivati potpuno novu tvornicu, tim više jer je ionako nemereš imati u vlasništvu

zato je još uvijek jedini izuzetak tesla pod uvjetima kakvi jesu i dok im ide dobro, do tad će fercerati, kad ne budu mogli platit dogovoreni porez, ode koncesija i tvornica

 

a za ovo u kerestincu, nadam se da razumiješ razliku između ponude koju možeš prihvatiti ili ići negdje drugedje u otkup zemljišta koji ti nitko, ponajmanje država, ne brani i prisile da moraš u koncesiju, a država ti zabranjuje kupiti zemljište i time stvarnopravno ostvariti vlasništvo nad vlastitom tvornicom

 

 

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice