Je da su to mogli i prije cca godinu dana kad su donijeli novi zakon, ali dva put je dva put
MUP kreće u zakonsko reguliranje električnih romob
- poruka: 46
- |
- čitano: 14.892
- |
- moderatori:
vincimus
nije li ovo malo prebrzo? uobičajeno se čeka da nekolicna pogine/teško se rani pa se tek onda pomisli na mogućnost prijedloga za davanje mišljenja za pokretanje inicijative za izmjenu zakona o donošenju zakona o reguliranju romobila u kretanju javnim (ne i tajnim!) površinama.
nije li ovo malo prebrzo? uobičajeno se čeka da nekolicna pogine/teško se rani pa se tek onda pomisli na mogućnost prijedloga za davanje mišljenja za pokretanje inicijative za izmjenu zakona o donoišenju zakona o reguliranju romobila u kretanju javnim (ne i tajnim!) površinama.
Možda su razgovarali s npr gipsaonom u Draškovićevoj? Kaže teta zadnjih godina imaju dosta mladih s uništenim ručnim zglobovima od padova s romobila...
nije li ovo malo prebrzo? uobičajeno se čeka da nekolicna pogine/teško se rani pa se tek onda pomisli na mogućnost prijedloga za davanje mišljenja za pokretanje inicijative za izmjenu zakona o donošenju zakona o reguliranju romobila u kretanju javnim (ne i tajnim!) površinama.
Ja znam jednu osobu s teško ozljedom. Nije šala. Sjećam se i svađa po raznim portalima, pogotovo sindikalista biciklista koji su prilično agresivni, a nije im jasno da Zagreb (konkretno), nije građen za posebne biciklističke staze i e-romobile raketaše koji jure uokolo.
nije li ovo malo prebrzo? uobičajeno se čeka da nekolicna pogine/teško se rani pa se tek onda pomisli na mogućnost prijedloga za davanje mišljenja za pokretanje inicijative za izmjenu zakona o donoišenju zakona o reguliranju romobila u kretanju javnim (ne i tajnim!) površinama.
Možda su razgovarali s npr gipsaonom u Draškovićevoj? Kaže teta zadnjih godina imaju dosta mladih s uništenim ručnim zglobovima od padova s romobila...
Napisao sam Ajaru, znam i ja jednu osobu s teško ozljedom noge. Također, liječena u Draškovićevoj.
ma ima nalupanih, jasno, no ipak mislim da Antiseptik ovaj put ima pravo: državi treba lova a otkad su carine skoro nestale, ostaju kazne (u različitim oblicima: trošarine, porez, prometne ...), a prije izravnog otimanja po ulicama i domovima.
Najbolje da oforme krizni stožer za to :P
Je da su to mogli i prije cca godinu dana kad su donijeli novi zakon, ali dva put je dva put
Ipak treba sazvati povjerenstvo...
Za ovo su ljudi sami krivi neodgovornim ponašanjem i isto takvom vožnjom (vozači e romobila). Zagreb isto tako nije građen za gustoću naseljenosti kakva je sada. Renovacije prometne infrastrukture su, kako bi kolega rekao, bljuv. Najbolje znaju ljudi koji tamo žive i stalno su u prometu. Ipak trebalo bi podržat biciklizam po centru, ali odvojit ga od vozača automobila kako bi svi bili zadovoljni i živi.
A u banani smo malo-malo ... netko zloban bi rekao i stalno :))
Dakle miniskulno smanjenje broja povrijeđenih u prometu (mislim da nema smisla pričati o poginulima) pomoću represivnih mjera nad totalno marginalnom skupinom učesnika predstavlja mali korak za čovječanstvo, ali veliki za jednog mrava, i korisno hrani iluziju da ipak živimo u nekakvom koliko-toliko uređenom društvu kojemu je svrha postojanja dobrobit svih članova.
Dakle miniskulno smanjenje broja povrijeđenih u prometu (mislim da nema smisla pričati o poginulima) pomoću represivnih mjera nad totalno marginalnom skupinom učesnika predstavlja mali korak za čovječanstvo, ali veliki za jednog mrava, i korisno hrani iluziju da ipak živimo u nekakvom koliko-toliko uređenom društvu kojemu je svrha postojanja dobrobit svih članova.
Mi jesmo prenormirano društvo i dio smo prenormirane zajednice (EU). Međutim, pojavljuju se novi oblici prometala i njihov broj nije nezanemariv. I treba propisati nužni minimum ponašanja u prometu za sve koji u njemu aktivno sudjeluju. I tu nema daljeg razgovora da se to ne bi trebalo dogoditi. To što će neki tvrditi da je to podloga za kažnjavanje da država popuni proračun je na razini žutih portala.
Dakle miniskulno smanjenje broja povrijeđenih u prometu (mislim da nema smisla pričati o poginulima) pomoću represivnih mjera nad totalno marginalnom skupinom učesnika predstavlja mali korak za čovječanstvo, ali veliki za jednog mrava, i korisno hrani iluziju da ipak živimo u nekakvom koliko-toliko uređenom društvu kojemu je svrha postojanja dobrobit svih članova.
Mi jesmo prenormirano društvo i dio smo prenormirane zajednice (EU). Međutim, pojavljuju se novi oblici prometala i njihov broj nije nezanemariv. I treba propisati nužni minimum ponašanja u prometu za sve koji u njemu aktivno sudjeluju. I tu nema daljeg razgovora da se to ne bi trebalo dogoditi. To što će neki tvrditi da je to podloga za kažnjavanje da država popuni proračun je na razini žutih portala.
Slažem se.Internetska piskarala potkovana balkanskim revolucionarnim genom koji djeluje samo u okviru podatkovnog prometa reži na sve bilo dobro ili loše.
Mi jesmo prenormirano društvo i dio smo prenormirane zajednice (EU). Međutim, pojavljuju se novi oblici prometala i njihov broj nije nezanemariv. I treba propisati nužni minimum ponašanja u prometu za sve koji u njemu aktivno sudjeluju. I tu nema daljeg razgovora da se to ne bi trebalo dogoditi. To što će neki tvrditi da je to podloga za kažnjavanje da država popuni proračun je na razini žutih portala.
Nope, ovakve stvari moraju biti regulirane jer postoje situacije koje direktno utječu financijski i pravno na sudionike u prometu.
Ako ja zgazim nekon na romobilu na pješačkom, u ovom trenutku sam ja kriv i ako pogine mogu i iza rešetaka.
Ako ga pak proglase kategorijom bicikla ili slično, onda je on kriv i plaća štetu (makar završio sav polomljen u bolnici).
Mi jesmo prenormirano društvo i dio smo prenormirane zajednice (EU). Međutim, pojavljuju se novi oblici prometala i njihov broj nije nezanemariv. I treba propisati nužni minimum ponašanja u prometu za sve koji u njemu aktivno sudjeluju. I tu nema daljeg razgovora da se to ne bi trebalo dogoditi. To što će neki tvrditi da je to podloga za kažnjavanje da država popuni proračun je na razini žutih portala.
Nope, ovakve stvari moraju biti regulirane jer postoje situacije koje direktno utječu financijski i pravno na sudionike u prometu.
Ako ja zgazim nekon na romobilu na pješačkom, u ovom trenutku sam ja kriv i ako pogine mogu i iza rešetaka.
Ako ga pak proglase kategorijom bicikla ili slično, onda je on kriv i plaća štetu (makar završio sav polomljen u bolnici).
?
Antiseptik , članak 133 niti na koji način ne kaže da pješak nemora poštivati odredbe iz članka 130.
Zakonske regule vrijede i za pješaka, pa vjerovao ili ne iste te zakonske regule vrijede i za pješaka koji prelazi cestu na obilježenom pješačkom prelazu.
Ti si rekao da će vozač uvijek biti kriv ako udari pješaka na piješačkom prelazu, a ja sam ti ukazao na čl 130 koji propisuje i pješakove obveze. U slučaju da ih pješak nepoštuje ( npr ide na svoje crveno kroz pješački ) vozač neće biti kriv makar ga i usmrtio na obilježenom pješačkom prelazu ako je taj vozač poštivao sve zakonske odredbe i signalizaciju.
Osim toga, zakon propisuje i hijerarhiju vrijednosti, pa kaže da je ono što ti policajac naređuje ili signalizira ( a to može učiniti i službenim vozilom ) zakonski jače od semaforske signalizacije ili signalizacije prometnim znakovima ili signalizacije oznakama na kolniku. To ti konkretno znači da ti kao pješak nemožeš krenuti kroz obilježeni pješački prelaz ( čak da ti je tada za tebe zeleno svjetlo na semaforu za pješake ), ako ti policajac nedvosmisleno signalizira da neprelaziš ( npr prolazi štićena kolona sa papom ) i tada nijedan auto nebu kriv ako se ti ipak uputiš kroz taj pješački prelaz i pobere te auto tada.
I tak, ima još dosta situacija koje demantiraju tvoju laičku tvrdnju da će vozač uvijek biti kriv ako udari vozilom pješaka na obilježenom pješačkom prijelazu.... a za razumijevanje toga su dostatni primjeri koje sam naveo i link na zakon sa detaljima članka koji to regulira...
Da postoji, u MUP-u prostorije obično kreče samo obični murijaci ili cestovni prašinari .Po nekoj logici, nadamo se da prekršaje vezane za E-Romobile neče i dalje naplačivat u Švapskim markama.
https://www.index.hr/vijesti/clanak/hrvatska-jos-naplacuje-kazne-u-njemackim-markama-odvjetnici-to-je-sramota/2117263.aspx
Da postoji, u MUP-u prostorije obično kreče samo obični murijaci ili cestovni prašinari .Po nekoj logici, nadamo se da prekršaje vezane za E-Romobile neče i dalje naplačivat u Švapskim markama.
E to mi stvarno nikad neće biti jasno...
Ako zgaziš nekoga na pješačkom si UVIJEK kriv. Previše mi vučeš na nekog nabrijanog debila koji bi autom utjerivao u kosti. Ima se pila, ha?
Kao da treba pila od auta da pokupiš biciklista na stazi... ja sam vozeći bicikl slomio ruku jer mi je debilček na biciklu izletio na pješačkom onak u punoj brzini dok sam pazio da me ne stepe neki auto sa druge strane... jbg, taj koji mi je izletio je išo brže od mene stazom uz cestu koja je odvojena zaštitnom ogradom tako da letimičnim pogledom nisam vidio da nije pješak i onda samo izletio pred mene pa sam samo preletio preko njega i slomio ruku... tako da biciklisti na pješačkom prelazu i na stazi su teški no-no, jedino ako se kreću brzinom približnom pješacima, sve ostalo, hm, da ne lajem.
Upravo tako. Vozač automobila (kao i motocikla, u ovom slučaju) MORA dvostruko paziti. Biciklist je, kao i pješak ili vozač romobila, ugrožena vrsta. Bezbroj sam puta bio u pogibeljnim situacijama jer se debilu u automobilu (gle kako se zgodno rimuje) baš jako žurilo.
Dakle miniskulno smanjenje broja povrijeđenih u prometu (mislim da nema smisla pričati o poginulima) pomoću represivnih mjera nad totalno marginalnom skupinom učesnika predstavlja mali korak za čovječanstvo, ali veliki za jednog mrava, i korisno hrani iluziju da ipak živimo u nekakvom koliko-toliko uređenom društvu kojemu je svrha postojanja dobrobit svih članova.
Mi jesmo prenormirano društvo i dio smo prenormirane zajednice (EU). Međutim, pojavljuju se novi oblici prometala i njihov broj nije nezanemariv. I treba propisati nužni minimum ponašanja u prometu za sve koji u njemu aktivno sudjeluju. I tu nema daljeg razgovora da se to ne bi trebalo dogoditi. To što će neki tvrditi da je to podloga za kažnjavanje da država popuni proračun je na razini žutih portala.
Dakle miniskulno smanjenje broja povrijeđenih u prometu (mislim da nema smisla pričati o poginulima) pomoću represivnih mjera nad totalno marginalnom skupinom učesnika predstavlja mali korak za čovječanstvo, ali veliki za jednog mrava, i korisno hrani iluziju da ipak živimo u nekakvom koliko-toliko uređenom društvu kojemu je svrha postojanja dobrobit svih članova.
Mi jesmo prenormirano društvo i dio smo prenormirane zajednice (EU). Međutim, pojavljuju se novi oblici prometala i njihov broj nije nezanemariv. I treba propisati nužni minimum ponašanja u prometu za sve koji u njemu aktivno sudjeluju. I tu nema daljeg razgovora da se to ne bi trebalo dogoditi. To što će neki tvrditi da je to podloga za kažnjavanje da država popuni proračun je na razini žutih portala.
Slažem se.Internetska piskarala potkovana balkanskim revolucionarnim genom koji djeluje samo u okviru podatkovnog prometa reži na sve bilo dobro ili loše.
Aha. Srećom smo mnogo ozbiljniji problem koji je donosio zabrinjavajuću stopu smrtnosti doveli u europske norme, pa se sad pravni sustav može uhvatiti u koštac s reguliranjem i penaliziranjem korištenja dječjih igračaka.
Ono, izvukli smo se iz te mrszke balkanske močvare baš zahvaljujući imitiranju najsporednijih stvari kod razvijenijih društava. Kao što neki imitiraju inteligenciju.
Upravo tako. Vozač automobila (kao i motocikla, u ovom slučaju) MORA dvostruko paziti. Biciklist je, kao i pješak ili vozač romobila, ugrožena vrsta. Bezbroj sam puta bio u pogibeljnim situacijama jer se debilu u automobilu (gle kako se zgodno rimuje) baš jako žurilo.
Vjerojatno u takvim situacijama pomaže upravo ovakva mudrost zakonodavaca :ironija:
https://automania.hr/apsurd_pad_s_bicikla_ako_vas_vidi_policija_koshtat_e_vas_2-500_kuna/
https://www.index.hr/vijesti/clanak/Ako-vas-policija-vidi-da-padate-s-bicikla-velike-su-sanse-da-cete-zaraditi-kaznu/775064.aspx
Upravo tako. Vozač automobila (kao i motocikla, u ovom slučaju) MORA dvostruko paziti. Biciklist je, kao i pješak ili vozač romobila, ugrožena vrsta. Bezbroj sam puta bio u pogibeljnim situacijama jer se debilu u automobilu (gle kako se zgodno rimuje) baš jako žurilo.
Vjerojatno u takvim situacijama pomaže upravo ovakva mudrost zakonodavaca :ironija:
https://automania.hr/apsurd_pad_s_bicikla_ako_vas_vidi_policija_koshtat_e_vas_2-500_kuna/
https://www.index.hr/vijesti/clanak/Ako-vas-policija-vidi-da-padate-s-bicikla-velike-su-sanse-da-cete-zaraditi-kaznu/775064.aspx
U oba članka kao da ignoriraju što su napisali "događaja na cesti izazvanog kršenjem prometnih propisa u kojem je sudjelovalo najmanje jedno vozilo te je najmanje jedna osoba ozlijeđena".
Dakle, ako netko poštujući sve prometne propise padne i ozlijedi se nema kazne.
Aha. Srećom smo mnogo ozbiljniji problem koji je donosio zabrinjavajuću stopu smrtnosti doveli u europske norme, pa se sad pravni sustav može uhvatiti u koštac s reguliranjem i penaliziranjem korištenja dječjih igračaka.
Ono, izvukli smo se iz te mrszke balkanske močvare baš zahvaljujući imitiranju najsporednijih stvari kod razvijenijih društava. Kao što neki imitiraju inteligenciju.
E-romobili nisu dječja igračka. Dječja igračka ne vozi 50 km/h.
Dio nam je nametnut. Nisi pratio "poglavlja" prije ulaska u EU?