MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajniji p

poruka: 20
|
čitano: 7.000
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajniji p".
16 godina
offline
MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajniji p

Clio ima 50% manju bateriju, kracu garanciju, slabije performanse, sve u svemu losiji auto na papiru a kosta vise. 

Bas me zanima kaj ima na youtube i kakve su usporedbe sa konkurencijom.

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni
NEW_MAN kaže...

Clio ima 50% manju bateriju, kracu garanciju, slabije performanse, sve u svemu losiji auto na papiru a kosta vise. 

Bas me zanima kaj ima na youtube i kakve su usporedbe sa konkurencijom.

Evo zašto:


MG Motor is an automotive brand owned by the Shanghai-based, state-owned carmaker SAIC Motor.

 

Pa zato mogu dobaviti sirovine, materijale, komponente za daleko manje novce nego jedan Renault. Pa čak i komponente koje su "europske", odnosno europsko znanje (a kineski auti imaju tonu njih), a proizvedeni su naravno u Kini.

 

To i vrabci na grani znaju.

 

Nadglednik dina
Poruka je uređivana zadnji put pet 27.9.2024 11:24 (Entry Point).
15 godina
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni
Entry Point kaže...
Evo zašto:


MG Motor is an automotive brand owned by the Shanghai-based, state-owned carmaker SAIC Motor.

 

Pa zato mogu dobaviti sirovine, materijale, komponente za daleko manje novce nego jedan Renault. Pa čak i komponente koje su "europske", odnosno europsko znanje (a kineski auti imaju tonu njih), a proizvedeni su naravno u Kini.

 

To i vrabci na grani znaju.

 

 OK, ali SIAC je prebacio proizvodnju iz VB u Kinu 2016. Unatoč carinama, cijena je i dalje konkurentna.

13 godina
offline
MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajniji p

Žuta je osnovna boja... Pošta će uštedjeti...

Malo neobična činjenica to sa bojom... Ono, za bijelu moraš doplatiti 500 €...

Nisam ja ništa prčko.
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni
SAIC je 50% VW.
3 godine
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni
Entry Point kaže...
MG Motor is an automotive brand owned by the Shanghai-based, state-owned carmaker SAIC Motor.

 Državne subvencije, da.

 

Sve je legalno, koliko god se ostali proizvođači bunili. 

合氣道
11 godina
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni
zzib kaže...

 OK, ali SIAC je prebacio proizvodnju iz VB u Kinu 2016. Unatoč carinama, cijena je i dalje konkurentna.

 Stavimo na stranu što su europski auti preskupi, europski proizvođač nikad neće moći napraviti jeftiniji auto od kineskog proizvedenog u Kini.

 

A carine su tu da zaštite autoindustriju koja direktno i indirektno zapošljava milijune i milijune u europi. Konkurencija je super, ali preplavljivanje tržišta umjetno jeftinim automobilima da se uništi lokalna proizvodnja i zavlada tržištem, nije. Samo pogledamo modus operandi Xiaomi-a. Preplavi tržište top modelima po niskim cijenama, kad imaš korisničku bazu i svjetsku prodajnu mrežu, korigiraj cijenu na "realnu" i eto, top modeli koštaju kao i top modeli svih ostalih proizvođača.

 

Netko će reći ali to su samo električni automobili. Da, ali tajming je bitan. Taman da se preplavi tržište prije nego ban na ICE stupi na snagu.

Nadglednik dina
15 godina
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni
Zaporožac kaže...
Entry Point kaže...
MG Motor is an automotive brand owned by the Shanghai-based, state-owned carmaker SAIC Motor.

 Državne subvencije, da.

 

Sve je legalno, koliko god se ostali proizvođači bunili. 

 a gle si vlasništvo VW-a, koji inače cucla, hvala na pitanju, ne gade im se "crveni" penezi, 570 milja $ blagodareći KPK preko rečenog SAIC-a...

 

znači Kina je pomagala Njemačku, ali proša je kurbin pir...

Ju je je? Je ju je!
3 godine
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni
Stric_Jura kaže...
a gle si vlasništvo VW-a, koji inače cucla, hvala na pitanju, ne gade im se "crveni" penezi, 570 milja $ blagodareći KPK preko rečenog SAIC-a...

 

znači Kina je pomagala Njemačku, ali proša je kurbin pir...

Možda si pogrešno akceptirao moj post.

Ne narugah se Kinezima, već gluposti ljudskoj.

Svi su "oni" međusobno povezani. 

Dio iz članka 2002;

 

Kina i Njemačka su predstavile prvi svjetski komercijani vlak na magnetsku levitaciju.

Kineski premijer Zhu Rongji i njemački kancelar Gerhard Schroeder te brojni drugi uzvanici vozili su se brzinom od 430 kilometara na sat između šangajske zračne luke i financijskog središta u tom gradu.

Udaljenost od 31 kilometra prevaljena je za sedam i pol minuta.

Vlak Maglev koristi elektromagnetski “jastuk” za lebdenje nad tlom.

Vlak su razvile i proizvele njemačke kompanije Thysenn Krupp i Simens.

 

Danas Njemačka uvozi kineske vlakove., a Simensu nije pravo.  

 

Vrana vrani oči ne kopa !

合氣道
15 godina
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni

eh nakon raskida '48 Tito-STaljin, exYu je bila parija među komunističkim zemljama, ali nakon što je Koba prdnuo u čabar, a Hruščov obznanio njegov lik i djelo, to nije dobro sjelo Mau koji je bio tvrdokorni komunist, pa je tom trenutku je radije sapustio kajlu SSSRu, pa slao studente u Yugu da se uče inženjerstvu...

 

malo brže premotaš povijesnu traku, i tko u samostalno te suverenoj gradi Pelješki most ?!?

 

Rugala se sova sjenici...

Ju je je? Je ju je!
15 godina
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni
Stric_Jura kaže...

eh nakon raskida '48 Tito-STaljin, exYu je bila parija među komunističkim zemljama, ali nakon što je Koba prdnuo u čabar, a Hruščov obznanio njegov lik i djelo, to nije dobro sjelo Mau koji je bio tvrdokorni komunist, pa je tom trenutku je radije sapustio kajlu SSSRu, pa slao studente u Yugu da se uče inženjerstvu...

 

malo brže premotaš povijesnu traku, i tko u samostalno te suverenoj gradi Pelješki most ?!?

 

Rugala se sova sjenici...

 Prve autoceste u kini smo radili mi. Sada rade oni nama 

3 godine
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni
Stric_Jura kaže...

 

 

malo brže premotaš povijesnu traku, i tko u samostalno te suverenoj gradi Pelješki most ?!?

 

 

Što si naglasio samostalna i suverena ?!

 

Rugaš se što nam Kinezi izgradiše most, a mi samostalni i suvereni 

 

Ponekad te ne razumijem.

Pobijedili su legalno na natječaju.

A možda su se Kinezi udružili sa "zločinačkom", pa se oprao novac. 

合氣道
16 godina
offline
MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajniji p

Malo sam googlao, jer me zanimalo koji motor koriste, s obzirom da kinezi nisu bas jaku u razvoju ICE-a

I ispada da je GM-ov L3A, kao i Chevrolet Volt.

Samo mi nije onda jasno gdje se proizvodi sam motor, negdje u EU ili u Kini.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni

e a zašto nisu napravili nešto važnije s Kinezima nego most za HDZovu propagandu s nadletom Raffale-a?

 

nizinsku dvotračnu prugu od Madžarske do Rijeke recimo?

 

Zato jer je EU rekla da no-no ne raditi s Kinezima (ali su dobri za most)?

 

ili zato jer su naši najveći prijatelji Nijemci (Danke Dojčland i slična izdrkavanja) zabrinuli da povećani kapaciteti transporta u/iz Rijeke ne bi smanjili njima promet (iako je Hamburg ogromna luka spram Rijeke)?

 

Eh, dok se Vlasi dosjete, punih buraga jeftina vina, napojeni mirisom spaljena kerozina.... ode baba s kolačima...

 

Naravski pruga još nije gotova iako je na vlakovima HŽ-a bilo izvješeno kao ciljani datum - 27. veljače 2022...

 

 

P.S. ispravio sam mostić u most zato jer je kao i svaki most, lijep i koristan... deminutiv se odnosio na ekonomski učinak mosta spram neostvarene pruge...

Ju je je? Je ju je!
Poruka je uređivana zadnji put pon 30.9.2024 11:00 (Stric_Jura).
16 godina
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni
Stric_Jura kaže...

e a zašto nisu napravili nešto važnije s Kinezima nego mostić za HDZovu propagandu s nadletom Raffale-a?..

Kinezi već par godina predstavljaju veliki problem EU (a i ne EU zemljama u Europi, kao npr. Crnogorcima, koje na kraju spašavaju Europske banke).

Njihova strategija 17+1 i slične su jako agresivne, ali sve manje efikasne, malo si ih "provalili". Kao i kod drugih BRI projekata u mnogim zemljama. 

15 godina
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni
Old Iggy kaže...
Stric_Jura kaže...

e a zašto nisu napravili nešto važnije s Kinezima nego mostić za HDZovu propagandu s nadletom Raffale-a?..

Kinezi već par godina predstavljaju veliki problem EU (a i ne EU zemljama u Europi, kao npr. Crnogorcima, koje na kraju spašavaju Europske banke).

Njihova strategija 17+1 i slične su jako agresivne, ali sve manje efikasne, malo si ih "provalili". Kao i kod drugih BRI projekata u mnogim zemljama. 

 Ma provalili su da ne kazem sto. Tko ih je provalio? Mozda EU i USA koji su dobili novu konkurenciju? Koji su inace bili manje agresivni? Ma daj. Vlade nisu znale sto potpisuju i na kakve uvjete pristaju? Pa ako za mene kada idem u ducan vrijedi caveat emptor onda neznam o cemu ti...

 

p.s. da nebi usli u besmislenu ideolosku raspravu, ako biram izmedu istih uvjeta ipak cu se priklonit eu i usa jer mi vise odogovaraju komfora radi a i navike 

Poruka je uređivana zadnji put pon 30.9.2024 10:58 (konjRR).
16 godina
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni
konjRR kaže...
Old Iggy kaže...

Kinezi već par godina predstavljaju veliki problem EU (a i ne EU zemljama u Europi, kao npr. Crnogorcima, koje na kraju spašavaju Europske banke).

Njihova strategija 17+1 i slične su jako agresivne, ali sve manje efikasne, malo si ih "provalili". Kao i kod drugih BRI projekata u mnogim zemljama. 

 Ma provalili su da ne kazem sto. Tko ih je provalio? Mozda EU i USA koji su dobili novu konkurenciju? Koji su inace bili manje agresivni? Ma daj. Vlade nisu znale sto potpisuju i na kakve uvjete pristaju? Pa ako za mene kada idem u ducan vrijedi caveat emptor onda neznam o cemu ti...

 

p.s. da nebi usli u besmislenu ideolosku raspravu, ako biram izmedu istih uvjeta ipak cu se priklonit eu i usa jer mi vise odogovaraju komfora radi a i navike 

Provalili su ih korisnici kojima je krenulo krasno, a kad je odjednom skočila kamata, projekti kasnili i slično došlo je do problema.

Nama je lako kad je većinu para dala EU, ali recimo Crnogorcima ili nizu drugih država po svijetu baš i nije lako.

EU / SAD bili agresivni po pitanju Pelješkog mosta, željeznica? Ne baš.

Zato nekako sumnjam da će Kinezi uskoro bez ozbiljnijeg dogovaranja raditi nešto takvo po Europi, posebno EU. Po svijetu su se već proširili, ali Kina jednostavno tako mora jer mora imati jak razvoj.

15 godina
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni
Old Iggy kaže...
konjRR kaže...
Old Iggy kaže...

Kinezi već par godina predstavljaju veliki problem EU (a i ne EU zemljama u Europi, kao npr. Crnogorcima, koje na kraju spašavaju Europske banke).

Njihova strategija 17+1 i slične su jako agresivne, ali sve manje efikasne, malo si ih "provalili". Kao i kod drugih BRI projekata u mnogim zemljama. 

 Ma provalili su da ne kazem sto. Tko ih je provalio? Mozda EU i USA koji su dobili novu konkurenciju? Koji su inace bili manje agresivni? Ma daj. Vlade nisu znale sto potpisuju i na kakve uvjete pristaju? Pa ako za mene kada idem u ducan vrijedi caveat emptor onda neznam o cemu ti...

 

p.s. da nebi usli u besmislenu ideolosku raspravu, ako biram izmedu istih uvjeta ipak cu se priklonit eu i usa jer mi vise odogovaraju komfora radi a i navike 

Provalili su ih korisnici kojima je krenulo krasno, a kad je odjednom skočila kamata, projekti kasnili i slično došlo je do problema.

Nama je lako kad je većinu para dala EU, ali recimo Crnogorcima ili nizu drugih država po svijetu baš i nije lako.

EU / SAD bili agresivni po pitanju Pelješkog mosta, željeznica? Ne baš.

Zato nekako sumnjam da će Kinezi uskoro bez ozbiljnijeg dogovaranja raditi nešto takvo po Europi, posebno EU. Po svijetu su se već proširili, ali Kina jednostavno tako mora jer mora imati jak razvoj.

 Skocila kamata mimo ugovora?

Velike infrastrukturne projekte, dapae ikakve, si ugovorio bez penala?

Ozbiljno?

EU nije radila "probleme" oko peljskog mosta?

 

p.s. nisu kinezi krivi sto su vlade mnogih drzava korumpirane i nesposobne, samo to izrabljuju kao sto to cine eu i usa od pamtivjeka...

16 godina
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni
konjRR kaže...
Old Iggy kaže...

 

Provalili su ih korisnici kojima je krenulo krasno, a kad je odjednom skočila kamata, projekti kasnili i slično došlo je do problema.

Nama je lako kad je većinu para dala EU, ali recimo Crnogorcima ili nizu drugih država po svijetu baš i nije lako.

EU / SAD bili agresivni po pitanju Pelješkog mosta, željeznica? Ne baš.

Zato nekako sumnjam da će Kinezi uskoro bez ozbiljnijeg dogovaranja raditi nešto takvo po Europi, posebno EU. Po svijetu su se već proširili, ali Kina jednostavno tako mora jer mora imati jak razvoj.

 Skocila kamata mimo ugovora?

Velike infrastrukturne projekte, dapae ikakve, si ugovorio bez penala?

Ozbiljno?

EU nije radila "probleme" oko peljskog mosta?

 

p.s. nisu kinezi krivi sto su vlade mnogih drzava korumpirane i nesposobne, samo to izrabljuju kao sto to cine eu i usa od pamtivjeka...

Kakve su ugovore potpisivali pitaj njih, ne mene.

EU nije radila posebne probleme, dapače, meni je osobno nejasno kako je odobrila uplitanje Kineza.

A to što je netko drugi nekad radio (BTW, EU?!?) ne opravdava Kinu danas.

15 godina
offline
Re: MG je uz model MG3 Hybrid+ spreman za značajni
Old Iggy kaže...
konjRR kaže...
Old Iggy kaže...

 

Provalili su ih korisnici kojima je krenulo krasno, a kad je odjednom skočila kamata, projekti kasnili i slično došlo je do problema.

Nama je lako kad je većinu para dala EU, ali recimo Crnogorcima ili nizu drugih država po svijetu baš i nije lako.

EU / SAD bili agresivni po pitanju Pelješkog mosta, željeznica? Ne baš.

Zato nekako sumnjam da će Kinezi uskoro bez ozbiljnijeg dogovaranja raditi nešto takvo po Europi, posebno EU. Po svijetu su se već proširili, ali Kina jednostavno tako mora jer mora imati jak razvoj.

 Skocila kamata mimo ugovora?

Velike infrastrukturne projekte, dapae ikakve, si ugovorio bez penala?

Ozbiljno?

EU nije radila "probleme" oko peljskog mosta?

 

p.s. nisu kinezi krivi sto su vlade mnogih drzava korumpirane i nesposobne, samo to izrabljuju kao sto to cine eu i usa od pamtivjeka...

Kakve su ugovore potpisivali pitaj njih, ne mene.

EU nije radila posebne probleme, dapače, meni je osobno nejasno kako je odobrila uplitanje Kineza.

A to što je netko drugi nekad radio (BTW, EU?!?) ne opravdava Kinu danas.

 Znaci tvoja izjava da su agresivini i da ih je netko provalio znaci tocno nista? ok

EU je kocila most ocekivano.

Tko pravda kinu? Samo kazem da nije itko nista provalio niti se itko bavio nekom agresijom... A i ne vidim tko tu sto treba pravdati??

 

p.s. MG auta mi se cine kakica ali eto jeftino pa ljude veseli. 

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice