Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pritom

poruka: 22
|
čitano: 11.787
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pritom".
14 godina
neaktivan
offline
Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pritom

Inače vozim brodske bicikle dugo godina. 

Ne zna šta bi rekao za ove električne bicikle. 

Ima moj kolege čisto karbonski KTM električni bicikl. Prednost je što možeš obići mnogi više brdskog terena sa električnim biciklom možeš savladati veće uspone u vrlo kratkom vremenskom roku. Umoriti se možeš kao i sa običnim biciklom samo treba pedalati. 

Što se tiče tehnički zahtjeva, spuštanje nekim zahtjevnim stazama, savladavanje prepreka, sve ukupna kontrola bicikla ne može se porediti ni u jednom segmentu sa običnim profi biciklom. Eelektrični bicikli su više za neke makadamske putove, normalne šumske staze to jest ništa tehnički previše zahtjevno. Mada su od karbona napravljeni opet su poteški zbog električnog pogona i baterije.Sad ne znam kako će se Rimčev G6 ponašati pri skokovima, ekstremnim padovima kad zdimiš sa njega niz neku padinu pa se kotrlja 20 metara po kamenjima ili poljubiš kakav panj u krivini. Ali lijepo bi ga bilo imati čisto rekreativno..... skupo, skupo. ⛔

 
10 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pritom

kaj su sejšeli bili prebukirani? pa bilo je mjesta i na havajima. usto, osim kaj ste krali bogu dane na braču zabavljajući se, još ste dobili i dnevnice. dakle, samo pozitivno o spašavanju vojnika rajmka. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put ned 17.3.2019 16:55 (Ajar).
Moj PC  
7 8 hvala 0
16 godina
offline
Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pritom

a cijena tih bicikala ?

To nigdje nije navedeno + gdje kupiti

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pr
dadoremix kaže...

a cijena tih bicikala ?

To nigdje nije navedeno + gdje kupiti

 6-7k €

14 godina
offline
Re: Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pr
dadoremix kaže...

a cijena tih bicikala ?

To nigdje nije navedeno + gdje kupiti

 nigdje samo par testnih modela i poslje nista ko i auta

koma

htio mi je frend prije par godina uzet njihov prvi greyp pa su ga muljali dva mjeseca i poslao ih lijepo u onu stvar i uzeo neki KTM

Huawei Mate 20 Pro
16 godina
offline
Re: Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pr
zota kaže...

...ne znam kako će se Rimčev G6 ponašati pri skokovima, ekstremnim padovima kad zdimiš sa njega niz neku padinu ...

 

 ;)

Poruka je uređivana zadnji put ned 17.3.2019 12:53 (xcat).
16 godina
offline
Re: Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pr
zota kaže...

Inače vozim brodske bicikle dugo godina. 

Ne zna šta bi rekao za ove električne bicikle. 

Ima moj kolege čisto karbonski KTM električni bicikl. Prednost je što možeš obići mnogi više brdskog terena sa električnim biciklom možeš savladati veće uspone u vrlo kratkom vremenskom roku. Umoriti se možeš kao i sa običnim biciklom samo treba pedalati. 

Što se tiče tehnički zahtjeva, spuštanje nekim zahtjevnim stazama, savladavanje prepreka, sve ukupna kontrola bicikla ne može se porediti ni u jednom segmentu sa običnim profi biciklom. Eelektrični bicikli su više za neke makadamske putove, normalne šumske staze to jest ništa tehnički previše zahtjevno. Mada su od karbona napravljeni opet su poteški zbog električnog pogona i baterije.Sad ne znam kako će se Rimčev G6 ponašati pri skokovima, ekstremnim padovima kad zdimiš sa njega niz neku padinu pa se kotrlja 20 metara po kamenjima ili poljubiš kakav panj u krivini. Ali lijepo bi ga bilo imati čisto rekreativno..... skupo, skupo. ⛔

Klasika za dobar MTB na strujinu, ako ne pedaliraš elektromotor ne daje asistenciju. Dakle nema gasa kao na motoru, pa eto zašrafi ručku i vozi bajs ko motor pa odmaraj noge.

 

Kaj se tiče zelenog da, sve ima svoju namjenu ili večinom za ljude koji imaju viška love pa eto zabave.

 

https://www.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-bughr/predstavljen-greyp-g6-najpametniji-bicikl-svij/267144.aspx?page=0&jumpto=5873787&sort=asc&view=flat

pasko kaže...
dadoremix kaže...

a cijena tih bicikala ?

To nigdje nije navedeno + gdje kupiti

 nigdje samo par testnih modela i poslje nista ko i auta

koma

htio mi je frend prije par godina uzet njihov prvi greyp pa su ga muljali dva mjeseca i poslao ih lijepo u onu stvar i uzeo neki KTM

Realno pa nije uopče niti trebal uzet u obzir Rimčevu marketinšku sklameriju.

 

Kvalitetnih MTB munjina bajs brednova za ljude za viškom love ima kolko hočeš.Onak ukratko ne moš fulat niti mrtav pijan, odi u prvi dučan i kupi Trek/Giant/Specialized/Merida ili austrijski KTM itd.

Intel=pokvareni podmukli gadovi!
16 godina
offline
Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pritom

"Primijetio je netko iz naše grupe – u usporedbi s običnim MTB-om vožnja ovime je kao u S Klasi Mercedesa"

 

Ne znam na šta se misli pod običnim MTB da li hardtail ili obični FS ali ne vidim kako je ovaj bajk udobniji od moga Geniusa. 

A sad što se tiče smart aspekta bicikla, meni biciklo služi da odem u šumu izduvam se po kršu i odmorim mozak, za te potrebe i obično dumb biciklo mi je dovoljno pametan.

Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pr
malina22 kaže...

A sad što se tiče smart aspekta bicikla, meni biciklo služi da odem u šumu izduvam se po kršu i odmorim mozak, za te potrebe i obično dumb biciklo mi je dovoljno pametan.

4G konekcija bi trebala biti dodatna vrijednost, kad vec ima bateriju na sebi.

Za entuzijaste i profesionalce bi trebalo pricekati pravi review, dok je za turiste i pocetnike ovo ionako preskupo, pa mi se cini izglednija opcija koju je Visak spoemuo - rentanje.

 

Inace za neke "smart" funkcije dovoljno je uzeti neki jeftini 4G smartphone, powerbank i onu turisticku sim karticu koja daje 20GB prometa za nekih 80kn.

 

Osobno bi e-bike volio rentati na dan-dva da mogu lagano obici cijeli Krk bez puno priprema i naprezanja, ovako me uz malo ekstremniju i tezu stazu na pola uhvati mrak...

 

 

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
9 godina
offline
Re: Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pr
wyks kaže...
malina22 kaže...

A sad što se tiče smart aspekta bicikla, meni biciklo služi da odem u šumu izduvam se po kršu i odmorim mozak, za te potrebe i obično dumb biciklo mi je dovoljno pametan.

4G konekcija bi trebala biti dodatna vrijednost, kad vec ima bateriju na sebi.

Za entuzijaste i profesionalce bi trebalo pricekati pravi review, dok je za turiste i pocetnike ovo ionako preskupo, pa mi se cini izglednija opcija koju je Visak spoemuo - rentanje.

 

Inace za neke "smart" funkcije dovoljno je uzeti neki jeftini 4G smartphone, powerbank i onu turisticku sim karticu koja daje 20GB prometa za nekih 80kn.

 

Osobno bi e-bike volio rentati na dan-dva da mogu lagano obici cijeli Krk bez puno priprema i naprezanja, ovako me uz malo ekstremniju i tezu stazu na pola uhvati mrak...

 

 

 

 Nije 20 GB vec neograniceno barem na T-mobileu. 

13 godina
offline
Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pritom

nije li pomalo bizarno i smiješno da "najnoviji" bicikl, koji košta 7.000 €, ima prastari tlt display???

 
3 1 hvala 1
13 godina
offline
Re: Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pr

na njihovoj službenoj stranici stoji cijena 7.000 - 7.500 €. jedini je "sitni" problem što su ti bicikli toliko tehn ološki napredni da su - nevidljivi... slično kao i auti.

12 godina
offline
Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pritom

Ne vozim brdske bicikle vec treking i nikada mi se elektricni bicikli nisu svidali jer postoji savrseno dobar nozni pogon, a el. motor dode kao varanje. Nakon sto je drzava odlucila davati ekoloske poticaje za kupnju elektricnih bicikala su mi postali odbojni. Ono sto bi definitivno bilo korisno na svakom biciklu su eSIM sa GPS-om (u slucaju krade ili nesrece) te ugradene kamere, ali ni to ako znatno povecava cijenu i tezinu bicikla. Mozda staviti neku malu bateriju punjivu samim kretanjem.

 

BTW kako su rijesili mjerenje pulsa ako imas rukavice? Ili ga plasiraju samo za sminku ljudima kojima ne bi palo na pamet adekvatno se opremiti za voznju?

 

PS Iako su mi osobno odbojni, priznajem da e-bike ima smisla kod starih i ljudi s fizickim poteskocama koji bez podrske el. motora ne bi mogli voziti nista.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pritom

priča se po selu i da su ilčića odveli na brač nagovorivši ga na prvo masturbiranje (iako je najmjeravao odgađati ga barem do pobjede njegove stranke na odabirima), pričem se dobro zabavio. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2019 10:01 (Ajar).
Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pr
wyks kaže...

4G konekcija bi trebala biti dodatna vrijednost, kad vec ima bateriju na sebi.

Za entuzijaste i profesionalce bi trebalo pricekati pravi review, dok je za turiste i pocetnike ovo ionako preskupo, pa mi se cini izglednija opcija koju je Visak spoemuo - rentanje.

 

Inace za neke "smart" funkcije dovoljno je uzeti neki jeftini 4G smartphone, powerbank i onu turisticku sim karticu koja daje 20GB prometa za nekih 80kn.

 

Osobno bi e-bike volio rentati na dan-dva da mogu lagano obici cijeli Krk bez puno priprema i naprezanja, ovako me uz malo ekstremniju i tezu stazu na pola uhvati mrak...

 

 

 

 

I to bi bilo super kad bi bicikl bio namijenjen za urbanu vožnju. Međutim, ovo je sve samo ne bajk za to. Odi na enduro vožnju u Liku (ili bilo gdje u neku zabit) pa ću te pitati kakav 4G signal si imao - a to ti je jedan od glavnih highlight-a koje prodaju. Dodatno, ovo je problematično s aspekta sigurnosti. Ak ti je bicikl non-stop spojen, makar i na 2G net, može poslati elementarne podatke njima. Tko se od nas osjeća dovoljno ugodno da Rimac u svakom trenutku zna gdje smo i šta radimo, da čak može i vidjeti. Ne znam baš...

 

kerum kaže...

Ne vozim brdske bicikle vec treking i nikada mi se elektricni bicikli nisu svidali jer postoji savrseno dobar nozni pogon, a el. motor dode kao varanje. Nakon sto je drzava odlucila davati ekoloske poticaje za kupnju elektricnih bicikala su mi postali odbojni. Ono sto bi definitivno bilo korisno na svakom biciklu su eSIM sa GPS-om (u slucaju krade ili nesrece) te ugradene kamere, ali ni to ako znatno povecava cijenu i tezinu bicikla. Mozda staviti neku malu bateriju punjivu samim kretanjem.

 

BTW kako su rijesili mjerenje pulsa ako imas rukavice? Ili ga plasiraju samo za sminku ljudima kojima ne bi palo na pamet adekvatno se opremiti za voznju?

 

PS Iako su mi osobno odbojni, priznajem da e-bike ima smisla kod starih i ljudi s fizickim poteskocama koji bez podrske el. motora ne bi mogli voziti nista.

 

Slažem se, ali pazi sad ovo. Ovo ti je screenshot sa službenog launcha. Ak i zanemarimo činjenicu da lopovi mogu bez problema neutralizirati GPS, GPS lokacija koju ti Rimac šalje je užasno neprecizna. I ne, to nije zato što "ne može bolje", već očigledno ne rade sensor fusion sa ostalim senzorima kako bi dobili precizniju lokalizaciju bicikla u prostoru. Ovo pak postavlja pitanje, zbog čega im onda služe IMU senzori osim da mogu napisat u letku da ih imaju ili da mogu prikazat besmislenu "G vrijednost".

 

 

I ovo nije bezvezna zamjerka. Da odem negdje u prirodu s tim bajkom, očekivao bih što točnije logiranje putanje kojom sam išao kako bih mogao provjeriti kasnije kuda sam točno prošao, ili da mogu ponoviti rutu nekad poslije, itd. - a ta informacija mi je daleko bitnija nego s koliko G-a sam prosao kroz neki zavoj. Za bicikl od 7000€, u 2019. godini, mislim da su ovakve performanse nedopustive.

 

Također, nešto što naši novinari (koji nažalost nemaju pojma kako objektivno testirati tech), nisu ni spomenuli su problemi sa softverom (vidi:

). Ovo vjerojatno objašnjava zašto prilikom live launcha drugi bicikl nije vozio - ili što bi Mate rekao "Oh shit, one guy has a flat tire". Prazna guma. Guma za enduro. Probio enduro gumu na Jelačić placu. How yes no.

 

Vjerojatno će vremenom ispolirati ove stvari, ali za te novce prodavat nedovršeni proizvod is a no-go.

 

IMHO, nažalost, mislim da im je proizvod promašen, doduše nešto manje promašen od starog Greypa (ono je tek bio debakl). Proizvod je namijenjen uskoj grupi ljudi koja u većini više cijeni (glorificira) manualni pogon. Za bilo što drugo, iako je kul voziti takav bicikl, jednostavno je preskup.

This time next year we'll be milionaire
Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2019 11:16 (Knez_007).
16 godina
neaktivan
offline
Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pritom

doista, teško je povjerovati koliku je razinu debilizam dostigao u ovoj nadridržavi, gdje se poticaji daju za električne bicikle (!) jer - što? uporaba vlastitih nogu za pogon nije ekološka? zašto mi, koji u znoju lica svojega vrtimo pedale ne dobijamo poticaje, već nam stalno nameću nova ograničenja? uništavamo nepostojeću biciklističku infrastrukturu? gazimo pješake vozeći bez valjane dozvole? ovo je mjesto svetih automobila i krkana u kojem su biciklisti i pješaci najniža kasta (nedodirljivi)? ljudi, koji vam je q?! još ne vidite da je car gol? isukrste, budala ... 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put uto 19.3.2019 9:15 (Ajar).
Moj PC  
7 0 hvala 1
16 godina
odjavljen
offline
Re: Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pr
wyks kaže...

Osobno bi e-bike volio rentati na dan-dva da mogu lagano obici cijeli Krk bez puno priprema i naprezanja, ovako me uz malo ekstremniju i tezu stazu na pola uhvati mrak...

Samo što bi na makadamu, onaj tko inače ne vozi bike na dulje relacije, prije natukao dupe nego dobio upalu mišića.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
16 godina
offline
Re: Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pr
Ajar kaže...

doista, teško je povjerovati koliku je razinu debilizam dostigao u ovoj nadridržavi, gdje se poticaji daju za električne bicikle (!) jer - što? uporaba vlastitih nogu za pogon nije ekološka? zašto mi, koji u znoju lica svojega vrtimo pedale, ne dobijamo poticaje, već nam stalno nameću nova ograničenja? uništavamo nepostojeću biciklističku infrastrukturu? gazimo pješake vozeći bez valjane dozvole? ovo je mjesto svetih automobila i krkana u kojem su biciklisti i pješaci najniža kasta (nedodirljivi)? ljudi, koji vam je q?! još ne vidite da je car gol? isukrste, budala ... 

 

To je sve sto je napravio od onih poticaja sto je dobio,a zavrsio je proslu godinu u minusu od 50 milijuna kuna. Bicikl na baterije i maketu od karbona C_2. Prodaje bicikl za 7500 €,a slican bicikl mozes naruciti za 750 €  . Nema hrpu gluposti i idiotarija i sluzi svrsi za koju je predvidjen.

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2019 18:07 (Romano).
9 godina
neaktivan
offline
Re: Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pr

bez brige, Rimac je dobro nanjušio tržište (a i sam je spomenuo u prezentaciji zapadnu Europu), u Njemačkoj je svaki drugi prodani bajk e-bicikl, evo malo statistika: https://www.elektrobike-online.com/e-bike-statistik

tu se vrte milijarde, 2017. Njemci su prodali e-bicikala i komponenti za e-bicikle u vrijednosti 5,4 milijardi eura, a ta brojka svake godine rapidno raste

cijene bicikala su u rangu ostalih proizvođača: https://ebike-mtb.com/en/best-emtb-you-can-buy/

s tim da Rimac ima bateriju od 700Wh, takvu ugrađuju jedino u Specialized S-Works Turbo Levo FSR koji dođe preko 11.000€

ono što svi ti bicikli nemaju je hrpa điđa miđa koje je Rimac ubacio u Greyp, kamere, senzori, app, gamifikacija, internet povezanost..

10 godina
neaktivan
offline
Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pritom

 

Dobar review našeg Sandre.

 

Sviđa mi se kaj vidim sa strane Rimca. Mogu samo reći, bravo ekipa. Samo tako nastavite. 

Na vrlo dobar način spaja tehnologiju i biciklizam. Potiče se da ljudi budu aktivni, ne samo na kraćim relacijama, nego da odu i dalje, na one teže, gdje kada energija vlastitoga tijela izostane, tu pomaže motor, koji prima signale pomoću tehologije. 

Spoj HW i SW.

 

 

Za cijenu ne brinite. Ljudi na Zapadu će uz svoj standard, to na kraću kredu osjetiti manje, nego kada ih ubode komarac.

Da je više ekipe kao Rimaca, tako bi bilo i kod nas. Al' kada ljudi vole mrziti.

Kao što piše na jednom grafitu:Više dejtaj, manje hejtaj.

 

Well, tko misli da može bolje, neka se javi dirketno u Grejp.

 

Još jednom bravo za ekipu iz Grejpa i za samoga Rimca.

Sa veliki zadovoljstvo očekujem recenziju sa strane naših Bugoovaca u novom broju BUG-a. 

Panzerkampfwagen.d-ZG.Hard work, pays off.
Moj PC  
0 0 hvala 1
13 godina
neaktivan
offline
Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pritom

Ja čekam da Rimac ponudi nešto što je ispred našeg vremena, a ne samo kopirat druge i to na način koji niji ništa bolji.

S tolikim brojem kvalitetnih ljudi ne bi trebao biti problem.

 

Čini se da ću još čekat.

Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
protjeran
offline
Među prvima u svijetu vozili smo Greyp G6 i pritom

Fun fact:  Bug nikada ne kritizira nase ljude koji su nesto napravili, funny isnt it?

 

They should put playbuzz poll so people vote which electric bike is best and ofc, make money with poll and dont tell anyone they are making money every time you vote. So pathetic bug, atleast you have good name BUG, your whole magazine/website is huge bug :)

 

Cuo sam pricu kako se na warezhr moze skinuti bug casopis, istina? :)

 

Best Regards,

PlayBuzz

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice