Pohvalno. Cim manje automobila na cesti to bolje za sve, a pogotovo za vozace automobila
Pohvalno. Cim manje automobila na cesti to bolje za sve, a pogotovo za vozace automobila
s obzirom na cijene bicikala u austrougarskoj (posebno u beču), nije to neka lova. približmo ½. ionak ih već more tamo vozi bicikle. no daj šta daš.
s obzirom na cijene bicikala u austrougarskoj (posebno u beču), nije to neka lova. približmo ½. ionak ih već more tamo vozi bicikle. no daj šta daš.
Kada kažeš "cijene u Beču" znači li to da su tamo skuplji nego li u nekom drugom (austrijskom) gradu? Događa li im se kao i kod nas sa stanovima - država uvede poticaje, a građevinari dignu cijene stanova?
Kada kažeš "cijene u Beču" znači li to da su tamo skuplji nego li u nekom drugom (austrijskom) gradu? Događa li im se kao i kod nas sa stanovima - država uvede poticaje, a građevinari dignu cijene stanova?
eo primjera bečkog dućana (za cijene skrolaj nadolje). kad sam tamo živio (prije korone), rabljeni pony u oglasima je bio nekih 500 ojara. istodobno je grad pun napuštenih (ali uredno "zavezanih") bicikala. isplatilo se busom u zg, kupiti novi bajs i natrag gore i još bi bilo 3-4 puta jeftinije (približan odnos je bio: koliko u nas ćuna, toliko u njih ojara). iz neznanih razloga drže cijene tik pod oblacima. no to je njihova "cjenovna politika" a i plaće su im za naše (i još ponečije) pojmove takve da im i švabe dolaze u gastarbeit (!). mene brine to što se i u nas krenulo tim prafcem pa se kojekakvi krampovi prodaju za nemalu lovu (primjer) no oni pomalo "smanjuju doživljaj". za ove poticaje pretpostavljam da su negdje trećina (ili manje) cijene takvog, "teretnog", bicikla. mislim, ak se daje, zgrabi, jasno. ne znam za ostale gradove u austriji. bijah samo u prijestolnici carstva.
pohvalno.
u becu netto cistih biciklistickih staza ima oko 124km, a ako se uracuna kuda sve bicikli smiju prometati, dodje se na hvastavih 1200km.
kako god okrenes, predivan grad za voznju biciklom - bar nekad bio prije pritvora.
ljeti pogotovo - bicom do bilo kojeg kupalista, otvorenog, zatvorenog, na Dunavu - milina, da ne pominjem staze uz dunav do ostalih pokrajin, mjesta i gradova.
poanta je da su staze tu bile i u proslom mileniju. jedino oko cega se trenutno glozi je da veci broj jednosmjernih ulica (za automobile) dobiju
iznimku za bicikle, i dodatno pravilo iz npr. Beneluxa gdje uz poseban znak biciklista ima pravo skrenuti na nekom raskrscu udesno, cak i ako je
na semaforu crveno svjetlo (dakako, ukoliko nema drugog prometa/opasnosti).
Ajar - tko jos bajsove kupuje u ducanima? naravno da su cijene abnormalne, jer od necega ljudi moraju zivjeti, a Lohnnebenkosten su poprilicni.
kupis ga online, sastavis sam - nekad se za smijesne novce moglo kupiti nesto u rangu LX. no otkako je pritvora, cijene su, dakako skocile u nebo,
a cijela ponuda je pri istom cjenovnom razredu pala za najmanje jedan red velicine u kvaliteti dijelova - pogotovo kod onih najbitnijih (Shimano)
i to je slucaj u vasceloj jevropi, a vjerujem i sire.
teretni su kul, jer ih ima i s tri kotaca, pa potrpas i dvoje klinaca bes problema u nj, a kod nas bi se mogla naci i svinjska polovica, frizider ili vesmasina.
a po novom i armatura s gradilista po partijskim cijenama.
Hhahahhaha u 21 stoljecu umjesto da se vozimo u letecim automobilima i razvijamo teleportiranje mi tegljimo terente pacikle i to se prikazuje kao uspjeh.Preskocili su konjsku zapregu,jer ima da dvonožni konj pedalira, nema jesti džabe.
Jesu fino izdresirali narod, kako rece klaus schwab necete posjedovati nista i bicete sretni.Napredak civilizacije je -0.
Ovo je sljedeci level.
Kuzim ja da je to tu nekim primitivcima tesko za shvatit, al nek si pogledaju malo naprednije gradove tipa Amsterdam i Kopenhagen kak tamo promet funkcionira. Pa mi recite gdje je bolje. Sjedit u autu ko svinja u guzvi (uz placanje svega moguceg kaj ima veze s autom) ili obavljat stvari koje trebas biciklom i uz to vjezbas. Radis neku fizicku aktivnost.
Naravno da to u ZG ne funkcionira kad nam je infrastruktura takva kakva je. Dobro da imamo te tramvaje inace bi bio potpuni prometni kolaps u gradu, a ni s njima nije neka bajna situacija.
Bolje da se ugledamo na Amerikance koji su cijelu infrastrukturu prilagodili automobilu pa imaju ogromne guzve.
Jednostavno automobil je najgore prometno sredstvo za grad svidjelo se to nekome ili ne.