Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno novi mo

poruka: 20
|
čitano: 4.408
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno novi mo".
16 godina
offline
Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno novi mo

118,685 Zeekr automobila je prodano prosle godine a ove godine su do kraja osmog mjeseca prodali 121,540 automobila. https://cnevpost.com/2024/09/01/zeekr-deliveries-aug-2024/

Prodaja raste i idu gore te nema posustajanja nego su malo zabrijali da budu zduplali prodaju a konkurencije koliko oces :)

Kina ima jedno devedeset proizvodaca automobila. Prognoze su da bude minimalno pedeset propalo onak sutra a kroz godinu dvije rest i prezivjelo bude njih mozda desetak.

BYD, SAIC, Geely, GAC, Chery, Changan, Horizon Auto, Li Auto, GWM, NIO; Xpeng, Leapmotor, na te bi se kladil. Sve ostalo bude propalo.

 

Kod njih se jako dobro prodaju hibridi i imaju najbolje hibride na svijetu. Toyota planira prodavat njihovu tehnologiju od 2026.

Ove godine bi EV marketshare u Kini trebao preci granicu od 65%. Imaju baterije koje misle ugradivat u aute s garancijom od milijun km sa 80% ili 85% kapaciteta. Ispred zapada su deset godina po svemu, jedino Tesla ima konja za utrku a svi ostali pisu debeli minus na kineskom trzistu.

VW sefovi dobivaju otkaze, Stellantis sef je dobil nogu u guzicu. Japanci gase sve u Kini jer se nist ne prodaje. VW tvornice zjape prazne i gase proizvodnju. Svi idu u stecaj u Kini i jedini tko bude prezivio je EV made in China plus Tesla made in China.

Poruka je uređivana zadnji put sri 25.9.2024 9:18 (NEW_MAN).
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov
NEW_MAN kaže...

118,685 Zeekr automobila je prodano prosle godine a ove godine su do kraja osmog mjeseca prodali 121,540 automobila. https://cnevpost.com/2024/09/01/zeekr-deliveries-aug-2024/

Prodaja raste i idu gore te nema posustajanja nego su malo zabrijali da budu zduplali prodaju a konkurencije koliko oces :)

Kina ima jedno devedeset proizvodaca automobila. Prognoze su da bude minimalno pedeset propalo onak sutra a kroz godinu dvije rest i prezivjelo bude njih mozda desetak.

BYD, SAIC, Geely, GAC, Chery, Changan, Horizon Auto, Li Auto, GWM, NIO; Xpeng, Leapmotor, na te bi se kladil. Sve ostalo bude propalo.

 

Kod njih se jako dobro prodaju hibridi i imaju najbolje hibride na svijetu. Toyota planira prodavat njihovu tehnologiju od 2026.

Ove godine bi EV marketshare u Kini trebao preci granicu od 65%. Imaju baterije koje misle ugradivat u aute s garancijom od milijun km sa 80% ili 85% kapaciteta. Ispred zapada su deset godina po svemu, jedino Tesla ima konja za utrku a svi ostali pisu debeli minus na kineskom trzistu.

VW sefovi dobivaju otkaze, Stellantis sef je dobil nogu u guzicu. Japanci gase sve u Kini jer se nist ne prodaje. VW tvornice zjape prazne i gase proizvodnju. Svi idu u stecaj u Kini i jedini tko bude prezivio je EV made in China plus Tesla made in China.

 Otvarat pogon u kini kao stranac da bi prodavao kinezima mi je u startu malo budalasta ideja? 

11 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov
konjRR kaže...

 Otvarat pogon u kini kao stranac da bi prodavao kinezima mi je u startu malo budalasta ideja? 

 nije baš toliko budalasto, jer su kineske carine bile poprilično visoke, a tržište je ogromno

otvaranjem pogona u kini izbjegavaš carine, jedino je problem što se donedavno nije uopće moglo samostalno otvorit pogone, nego si morao ići u 'partnerstvo' s nekom kineskom tvrtkom i bez mogućnosti većinskog vlasništva nad tim joint venture tvrtkama

7 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov

Još uvijek nemogu povezat Kinu sa kvalitetom bez obzira koliko oni pumpaju svoje reklame.... možda se promjeni u nekoj bližoj budućnosti ali do tada se držim onoga što poznam, a nek drugi budi njihovi "beta testeri"!

15 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov
picajzla0707 kaže...
konjRR kaže...

 Otvarat pogon u kini kao stranac da bi prodavao kinezima mi je u startu malo budalasta ideja? 

 nije baš toliko budalasto, jer su kineske carine bile poprilično visoke, a tržište je ogromno

otvaranjem pogona u kini izbjegavaš carine, jedino je problem što se donedavno nije uopće moglo samostalno otvorit pogone, nego si morao ići u 'partnerstvo' s nekom kineskom tvrtkom i bez mogućnosti većinskog vlasništva nad tim joint venture tvrtkama

 Svijestan sam sto su pokusali. I za taj pokusaj smatram da je bio budalast. Tj. ovaj ishod je mogao biti ocekivan 

Trosak koji su imali da bi "izbjegli" carine neko vrijeme mislim da nije bio opravdan. Iako nemam uvid u njihove "knjige".

16 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov
Tvornice u Kini nisu od jucer nego ih imaju desetljecima i desetljeca su okretali milijarde na kineskom trzistu. Do prosle godine je bilo sve super i rekordne dobiti. Kina ima prejeftine EV-e kojima nitko ne moze konkurirati. Osim toga Kineski auti unistavaju sve van EU i USA jer nema carina pa se prodaju bolje nego bilo kaj zapad moze ponuditi.

Auto industrija i sve vezano za nju generira 8+% EU BDP-a i zaposljava vise od deset milijuna ljudi na razini EU. Ozbiljni novci i ozbiljni broj ljudi je ugrozen a ovi pohlepni cigani iz VW i Stellantisa su radi brze zarade ugrozili sve kaj je desetljecima stvarano. Kladili su se na ICE i sporu tranziciju a Kina je isla ALL IN.
11 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov

ha čuj, ne da mi se baš kopat po financijskim izvještajima, ali mislim da su im zarade bile enormne

a i carine nisu jedini trošak uvoza u kinu, brodarske tarife postale su ogromne zadnjih desetak godina, trošak rada je niži u kini etc.

15 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov
NEW_MAN kaže...
Tvornice u Kini nisu od jucer nego ih imaju desetljecima i desetljeca su okretali milijarde na kineskom trzistu. Do prosle godine je bilo sve super i rekordne dobiti. Kina ima prejeftine EV-e kojima nitko ne moze konkurirati. Osim toga Kineski auti unistavaju sve van EU i USA jer nema carina pa se prodaju bolje nego bilo kaj zapad moze ponuditi.

Auto industrija i sve vezano za nju generira 8+% EU BDP-a i zaposljava vise od deset milijuna ljudi na razini EU. Ozbiljni novci i ozbiljni broj ljudi je ugrozen a ovi pohlepni cigani iz VW i Stellantisa su radi brze zarade ugrozili sve kaj je desetljecima stvarano. Kladili su se na ICE i sporu tranziciju a Kina je isla ALL IN.

 Ne mislim na kompletu industrijsku proizvodnju u kini koju je zapad desetljecima koristio i "iskoristavao" nego specificno o proizvodnji automobila u kini za kinesko trziste. 

Zapitajte se zasto japancima nikad nije palo na pamet takvo nesto? Mrski su im novci? 

 

p.s. mozda sam nesto propustio?

 

 

16 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov

Japanci su imali tvornice u Kini ali to se sve polako gasi. Znaci Honda, Toyota, Mazda i Nissan su ili imaju tvornice u Kini ali zatvaraju jer njihove aute nitko ne kupuje.

https://www.yicaiglobal.com/news/toyota-honda-nissans-china-car-sales-slump-in-july-amid-price-war-shift-to-nevs

The market share of Japanese cars in China has been shrinking for the last three years, sinking to 17 percent in 2023 from 24.1 percent in 2020, the association said.

2024. bude record low i Japanci su u banani jos bolje nego EU. EU proizvodaci su izgubili najmanje udjela na trzistu dok Japanci puse na najjace. Kinezi rasturaju u Thailandu, Australiji, u biti po cijeloj Aziji i Oceaniji.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 25.9.2024 14:25 (NEW_MAN).
11 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov
konjRR kaže...

Zapitajte se zasto japancima nikad nije palo na pamet takvo nesto? Mrski su im novci? 

 

p.s. mozda sam nesto propustio?

 

 

  nissan, honda, toyota... to nisu japanski proizvođači?

 

zapitaš li se ikad lupetaš li gluposti napamet prije nego kreneš pisat, a manje od minute informiranja ti treba da ne bubneš glupost

15 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov
picajzla0707 kaže...
konjRR kaže...

Zapitajte se zasto japancima nikad nije palo na pamet takvo nesto? Mrski su im novci? 

 

p.s. mozda sam nesto propustio?

 

 

  nissan, honda, toyota... to nisu japanski proizvođači?

 

zapitaš li se ikad lupetaš li gluposti napamet prije nego kreneš pisat, a manje od minute informiranja ti treba da ne bubneš glupost

 Za hondu i toyotu kaze "joint venture". Trebam dalje istrazivat? 

 

p.s. za razliku od tebe, da promislim prije nego bubam 

11 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov
konjRR kaže...

 Za hondu i toyotu kaze "joint venture". Trebam dalje istrazivat? 

 

p.s. za razliku od tebe, da promislim prije nego bubam 

dašta, baš su ti odgovori primjer 'promišljenog' 

 

jebote, pa do prije godinu dana jedina mogućnost otvaranja pogona u kini je bila joint venture, jer je takav zakon kina donijela za strane investitore

zato je tesla jedini samostalni proizvođač vozila u kini, jer je jedina napravila pogon nakon ukidanja tog propisa

 

baš ti ide 'promišljanje' prije bubanja 

16 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov
Pravo stanje elektrifikacije, svi osim BMW i Mercedesa puse na najnajjace.
Elektrifikacija u EU ide sporo a Kina gazi. Japanci su zapeli i prakticki ne rade nista :( a ono kaj naprave je preskupo.
15 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov
picajzla0707 kaže...
konjRR kaže...

 Za hondu i toyotu kaze "joint venture". Trebam dalje istrazivat? 

 

p.s. za razliku od tebe, da promislim prije nego bubam 

dašta, baš su ti odgovori primjer 'promišljenog' 

 

jebote, pa do prije godinu dana jedina mogućnost otvaranja pogona u kini je bila joint venture, jer je takav zakon kina donijela za strane investitore

zato je tesla jedini samostalni proizvođač vozila u kini, jer je jedina napravila pogon nakon ukidanja tog propisa

 

baš ti ide 'promišljanje' prije bubanja 

 Tesla je u kini otvorila pogon za proizvodnju ima tek koliko? 

11 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov
konjRR kaže...

 Tesla je u kini otvorila pogon za proizvodnju ima tek koliko? 

 tesla je jedini od stranih proizvođača u kini koji nije u joint venture aranžmanu, a nije zato jer je prije par godina kina počela ublažavati takvu politiku i najavila u pet godina dozvoliti samostalne tvornice

tesla je radi proizvodnje baterija dobila dozvolu samostalne proizvodnje automobila prva i u drukčijem aranžmanu

 

svi drugi su započeli proizvodnju u kini kroz joint venture, uključujući i japance toyotu, nissan i hondu, jer su na to bili prisiljeni

informiraj se, bar guglat nije teško

 

 

15 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov
picajzla0707 kaže...
konjRR kaže...

 Tesla je u kini otvorila pogon za proizvodnju ima tek koliko? 

 tesla je jedini od stranih proizvođača u kini koji nije u joint venture aranžmanu, a nije zato jer je prije par godina kina počela ublažavati takvu politiku i najavila u pet godina dozvoliti samostalne tvornice

tesla je radi proizvodnje baterija dobila dozvolu samostalne proizvodnje automobila prva i u drukčijem aranžmanu

 

svi drugi su započeli proizvodnju u kini kroz joint venture, uključujući i japance toyotu, nissan i hondu, jer su na to bili prisiljeni

informiraj se, bar guglat nije teško

 

 

 "Tesla, meanwhile, set up its China operations in 2020 with no partner, thanks to Musk’s schmoozing with Chinese officials." Kaze politico. Mozda lazu?

 

"Gigafactory Shanghai (Chinese: 特斯拉上海超级工厂; lit. 'Tesla Shanghai Super Factory') (also known as Giga Shanghai, or Gigafactory 3)[3] is an automobile manufacturing plant in Shanghai, China, operated by Tesla, Inc.[4] Construction of the plant began in January 2019, initial production started in October, and the first production vehicles rolled out of the factory in December 2019, less than one year after groundbreaking. " Kaze wiki. Mozda lazu?

Poruka je uređivana zadnji put sri 25.9.2024 16:21 (konjRR).
11 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov
konjRR kaže...

 "Tesla, meanwhile, set up its China operations in 2020 with no partner, thanks to Musk’s schmoozing with Chinese officials." Kaze politico. Mozda lazu?

 s kim se ti boriš?

jesam li rekao da je tesla jedini proizvođač u kini koji ima samostalno tvornicu, svi ostali su u joint venture

 

najprije tvrdiš da japanci nemaju tvornica u kini jer su 'pametniji', kad ti se kaže za nissan, toyotu i hondu, onda vadiš joint venture kao argument, samo ne znam argument čega

kad ti se kaže da su svi strani proizvođači morali u kini ulaziti u joint venture, osim tesle, jer je tesla uletila u trenutku kad je kina odlučila u idućih pet godina ublažiti takve zahtjeve prema stranim proizvođačima, odjednom bulazniš o šmuzingu s politikom

 

da, tesla je u kini otvorila tvornicu zahvaljujući i posebnim dogovorima, vjerojatno uz mito i korupciju, jer su dobili kredite, porezne olakšice i subvencije, što drugi strani investitori nisu, ali to opet ne mijenja činjenicu da si dosad nalupetao hrpu bedastoća

 

15 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov
picajzla0707 kaže...
konjRR kaže...

 "Tesla, meanwhile, set up its China operations in 2020 with no partner, thanks to Musk’s schmoozing with Chinese officials." Kaze politico. Mozda lazu?

 s kim se ti boriš?

jesam li rekao da je tesla jedini proizvođač u kini koji ima samostalno tvornicu, svi ostali su u joint venture

 

najprije tvrdiš da japanci nemaju tvornica u kini jer su 'pametniji', kad ti se kaže za nissan, toyotu i hondu, onda vadiš joint venture kao argument, samo ne znam argument čega

kad ti se kaže da su svi strani proizvođači morali u kini ulaziti u joint venture, osim tesle, jer je tesla uletila u trenutku kad je kina odlučila u idućih pet godina ublažiti takve zahtjeve prema stranim proizvođačima, odjednom bulazniš o šmuzingu s politikom

 

da, tesla je u kini otvorila tvornicu zahvaljujući i posebnim dogovorima, vjerojatno uz mito i korupciju, jer su dobili kredite, porezne olakšice i subvencije, što drugi strani investitori nisu, ali to opet ne mijenja činjenicu da si dosad nalupetao hrpu bedastoća

 

 Ti lupetas, ja samo citiram 

Sa kime se ti boris? 

 

 

11 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov
konjRR kaže...

 Ti lupetas, ja samo citiram 

 de reci nam koga si citirao s ovom dolje biserima?

 

konjRR kaže...

 Otvarat pogon u kini kao stranac da bi prodavao kinezima mi je u startu malo budalasta ideja? 

konjRR kaže...

Zapitajte se zasto japancima nikad nije palo na pamet takvo nesto? Mrski su im novci? 

 

15 godina
offline
Re: Kinesko tržište električnih vozila: Tjedno nov
picajzla0707 kaže...
konjRR kaže...

 Ti lupetas, ja samo citiram 

 de reci nam koga si citirao s ovom dolje biserima?

 

konjRR kaže...

 Otvarat pogon u kini kao stranac da bi prodavao kinezima mi je u startu malo budalasta ideja? 

konjRR kaže...

Zapitajte se zasto japancima nikad nije palo na pamet takvo nesto? Mrski su im novci? 

 

 Trol si svaka ti cast, nekada bude zabavno ali cesto brzo i dosadi 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 25.9.2024 18:34 (konjRR).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice