U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automobila

poruka: 78
|
čitano: 15.968
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automobila ".
4 godine
protjeran
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
Vrata imaju bravu. Vauu...
Life is meant to die. Accept your fates.
13 godina
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
zoki.zlikowski kaže...

Satovi, muzika, gaming industrija, pametni zvucnici, tableti, mobiteli, dovoljno?

 

To sto ti mislis da su ti auti prepuni opreme to je samo zato sto nisi vozio aute prepune opreme. Auto koji ce te izvuci kad kombi skrene na tvoju traku, a da ne dodirnes volan je auto koji je prepun dodatne opreme, a ne auto koji ima daljinski na kljucu.

 

Za prckanje po multimediji ti vrijedi gornja recenica, da imas auto koji je prepun opreme (a taj koji ima rucni mjenjac nije) onda se ne opterecujes cuvanjem zivota svoje obitelji, to cini tvoj auto za tebe.

 

Btw, auti sami voze, moj vozi sam po autoputu i nema rucni mjenjac.

 Nadam se da se nećeš pronaći ispred mene sa tim poluproizvodom koji se linja, samo ne dlake nego dijelove.

4 godine
protjeran
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
zoki.zlikowski kaže...

To sto ti mislis da su ti auti prepuni opreme to je samo zato sto nisi vozio aute prepune opreme. Auto koji ce te izvuci kad kombi skrene na tvoju traku, a da ne dodirnes volan je auto koji je prepun dodatne opreme, a ne auto koji ima daljinski na kljucu.

 

Ako tražiš najsigurniji auto, uzmeš Volva.

Nemreš pogriješit.

Life is meant to die. Accept your fates.
13 godina
neaktivan
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
telefon 2 kaže...
zoki.zlikowski kaže...
mr.potter kaže...

Pa gdje je to Apple uzeo 20% tržišta ?. Mobiteli, računala, TV (ah da to još nisu izbacili), kotačima za kućišta? 

 

Evo ja vozim dva automobila s ručnim mjenjačem, a oba krcata opremom (ovaj drugi sam parkira automobil). I što tražim od automobila kad izađem na autoput: Tih auto, koji dobro upija neravnine, i koji će me izvući od situacije kad mi  kombi izleti u lijevu traku sa 90 km/h , a ja iza njega na 150 km/h.- dakle kočim i skrećem u isto vrijeme , a da nisam izgubio kontrolu nad vozilom.

Želim nakon 4 sata vožnje izaći odmoran, bez bolova u leđima i šuma u ušima. E za to postoje klase vozila (premijum, d,b,c ) i renomirani proizvodači  sa preko 50 godina iskustva.

A što se tiče multimedije priznajem kvalitetan zvuk i dobar prijem radija. Nemam vremena "prčkati" po ekranu dok vozim jer čuvam živote moje obitelji i svoj. 

Ovo Tesla i top oprema , neću ni komentirati. Pa on jedva spada u srednju klasu (nije veličina tableta mjera za nivo opreme). 

 

 

Kada automobili budu sami vozili, onda možemo pričati o povezivanju u cijelu sustav što god to bilo.

Satovi, muzika, gaming industrija, pametni zvucnici, tableti, mobiteli, dovoljno?

 

To sto ti mislis da su ti auti prepuni opreme to je samo zato sto nisi vozio aute prepune opreme. Auto koji ce te izvuci kad kombi skrene na tvoju traku, a da nedodirnes volan je auto koji je prepun dodatne opreme, a ne auto koji ima daljinski na kljucu.

 

Za prckanje po multimediji ti vrijedi gornja recenica, da imas auto koji je prepun opreme (a taj koji ima rucni mjenjac nije) onda se ne opterecujes cuvanjem zivota svoje obitelji, to cini tvoj auto za tebe.

 

Btw, auti sami voze, moj vozi sam po autoputu i nema rucni mjenjac.

 Da li postoji neki standard, minimum za sustave npr. održavanja u traci? Ili koliko para toliko muzike? Recimo Šebalj u ovom 

 videu uspoređuje Lane Keeping Assistance u nekom autu iz VW koncerna i onom u Audiju i nalazi da nije isti. Kakav je kad stigne do Skode Fabije? 

Recimo da imam love za taj Audi. Ja ne mogu stalno biti u tom mom Audiju, niti ljudi do kojih mi je stalo. Znači da bi meni interes bio da i taj u kombiju ima jako dobar LKA, pogotovo što se recimo radi o nekom dostavljaču ili obrtniku koji je često distraciran, i to ne baš svojom krivnjom.

A jesi bas nasao njemacke aute za to. Europska auto industrija toliko kasni u samovoznji da je na razini EU zabranila Tesli njihov autopilot dok ih ne sustignu. Tu su Tesla i Google najnapredniji, Nissan nije los, a za Apple jos ne znamo. Medjutim ako 5.000 ljudi u Appleu radi na tome vec 6-7 godina onda znas da ce to biti odlican proizvod, a ne poluproizvod kao kod Nijemaca.

17 godina
online
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
zoki.zlikowski kaže...

A jesi bas nasao njemacke aute za to. Europska auto industrija toliko kasni u samovoznji da je na razini EU zabranila Tesli njihov autopilot dok ih ne sustignu. Tu su Tesla i Google najnapredniji, Nissan nije los, a za Apple jos ne znamo. Medjutim ako 5.000 ljudi u Appleu radi na tome vec 6-7 godina onda znas da ce to biti odlican proizvod, a ne poluproizvod kao kod Nijemaca.

Samovožnja realno ne postoji nigdje u svijetu, djelomično regulirano u broju zemalja koje nabrojiš drvosječinom jednom rukom.

 

Drugi problem je Apple - Apple je consumer firma, ne mission critical. Nedao Bog da Apple išta stavi na cestu u roku manjem od 10 godina.

To su EU nema veze, EU neće dopustiti nešto zato što ga je smislio Mercedes ili Apple.

Oni (Apple) ionako znaju malo toga novog napraviti, a vozilo je puno kompliciranije i ozbiljnije od same elektronike.

15 godina
protjeran
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
Da, da. Siguran sam da ti to bolje vidiš i razumiješ od onih milijardera/milijunaša iz Appla. Prilično sam siguran da su zaposlili kremu kreme za rad na automobilu. Ako je Musk uspio pokrenuti proizvodnju automobila zaista ne vidim problem da to napravi Apple koji ima fanatičan pristup kvaliteti i user experiancu proizvoda.
To što ljudi na Balkanu zovu korisnike Apple proizvoda ovcama više govori o njima. Nisu to Ray-Ban naočale, hlače ili miris već proizvodi s visokom integracijom
Poruka je uređivana zadnji put ned 7.2.2021 16:08 (CroDexter).
17 godina
online
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
CroDexter kaže...
Da, da. Siguran sam da ti to bolje vidiš i razumiješ od onih milijardera/milijunaša iz Appla. Prilično sam siguran da su zaposlili kremu kreme za rad na automobilu. Ako je Musk uspio pokrenuti proizvodnju automobila zaista ne vidim problem da to napravi Apple koji ima fanatičan pristup kvaliteti i user experiancu proizvoda.
To što ljudi na Balkanu zovu korisnike Apple proizvoda ovcama više govori o njima. Nisu to Ray-Ban naočale, hlače ili miris već proizvodi s visokom integracijom

Je, je, toliko se razumiju da gledaju tko će ga proizvoditi. Na stranu američka industrija.

Hyundai se nećka, sigurno su nesposobni za ozbiljan rad...

Tesla je prvi auto izbacila prije više od 15 godina i još ima dječje bolesti. Apple ne zna ni o od osnova.

Baš zato što su proizvodi s visokom integracijom Apple nema tu što raditi.

13 godina
neaktivan
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
Old Iggy kaže...
CroDexter kaže...
Da, da. Siguran sam da ti to bolje vidiš i razumiješ od onih milijardera/milijunaša iz Appla. Prilično sam siguran da su zaposlili kremu kreme za rad na automobilu. Ako je Musk uspio pokrenuti proizvodnju automobila zaista ne vidim problem da to napravi Apple koji ima fanatičan pristup kvaliteti i user experiancu proizvoda.
To što ljudi na Balkanu zovu korisnike Apple proizvoda ovcama više govori o njima. Nisu to Ray-Ban naočale, hlače ili miris već proizvodi s visokom integracijom

Je, je, toliko se razumiju da gledaju tko će ga proizvoditi. Na stranu američka industrija.

Hyundai se nećka, sigurno su nesposobni za ozbiljan rad...

Tesla je prvi auto izbacila prije više od 15 godina i još ima dječje bolesti. Apple ne zna ni o od osnova.

Baš zato što su proizvodi s visokom integracijom Apple nema tu što raditi.

Daj malo pojasni to s djecjim bolestima Tesle, o cemu tocno govorimo?

15 godina
offline
U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automobila

Počevši od toga da im je j*beni čip preko kojeg doslovce cijeli auto funkcionira projektiran da radi max 5 godina? U autu koji si plaćao 130k USD. 
O bilo kakvoj kvaliteti izrade nema ni smisla pričati, fit and finish ne postoji, mislim kakav fit and finish kad ti na autu branik otpadne radi kiše. 

Žalosno je u što se autoindustrija pretvara radi takvih firmi i njihovih štovatelja pa se guraju tableti. Doduše, sad više nisu ni tableti sad su već ekrani laptopa, još malo pa će biti i TV. 
Auto se pretvara u sve što ne treba bit. Ne treba mi 24" ekran na sredini na kojem moram upaliti brisače, žmigavce, brzinomjer i slične osnovne stvari potrebne za vožnju. 

Treba ti pokazivač brzine/okretaja(može digitalni ako baš nije analogni više fora), direktno u tvom vidokrugu, trebaju ti kontrole, po mogućnosti mehaničke(gumbi/ručice) za osnovne stvari koje radiš u vožnji svakodnevno na dohvat ruke. Definitivno prostor za osnovne informacije(temperature, signalne lampice o nekakvim problemima). Onda za sve ostale manje bitne stvari od kojekakvih statistika i super detaljnih postavki koje i ionako nećeš dirati u vožnji se može koristiti nekakva centralna jedinica, ne treba biti veća od 10", jednostavno organizirana. Ne trebam TV za gledat serije i filmove, jer koliko god sjedala u autu bila udobna, fotelja/krevet je uvijek udobniji, a vjerojatno je ispred i daleko kvalitetniji panel za pogledat kakav video sadržaj. 

 

Moj PC  
7 0 hvala 3
6 godina
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
CroDexter kaže...
Da, da. Siguran sam da ti to bolje vidiš i razumiješ od onih milijardera/milijunaša iz Appla. Prilično sam siguran da su zaposlili kremu kreme za rad na automobilu. Ako je Musk uspio pokrenuti proizvodnju automobila zaista ne vidim problem da to napravi Apple koji ima fanatičan pristup kvaliteti i user experiancu proizvoda.
To što ljudi na Balkanu zovu korisnike Apple proizvoda ovcama više govori o njima. Nisu to Ray-Ban naočale, hlače ili miris već proizvodi s visokom integracijom

 Ako imas para znas sve? E jest ti logika....

Ako Iphone ne valja kazu ti ne drzis ga kako treba a ako auto ne valja pogine ti cijela porodica i ubije jos jednu onako uspust pusit ces pricu nisi ga koristio kakop treba? To sto ti svrsavas na sve sa nagrizenom jabukom govori vise o tebi nego o jabuci... I

14 godina
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
CroDexter kaže...
Da, da. Siguran sam da ti to bolje vidiš i razumiješ od onih milijardera/milijunaša iz Appla. Prilično sam siguran da su zaposlili kremu kreme za rad na automobilu. Ako je Musk uspio pokrenuti proizvodnju automobila zaista ne vidim problem da to napravi Apple koji ima fanatičan pristup kvaliteti i user experiancu proizvoda.
To što ljudi na Balkanu zovu korisnike Apple proizvoda ovcama više govori o njima. Nisu to Ray-Ban naočale, hlače ili miris već proizvodi s visokom integracijom

 

Pokrenuti proizvodnju automobila uopće nije problem. Zato novi proizvođači i niču ko gljive poslije kiše !?. Pa i postojeći veliki igrači se udružuju nebi li preživjeli.  Evo par linkova tek da se vidi kako izgleda nešto slično nama jako blizu (70 km zapadno od Zagreba).  Radim s njima cca 22 godine i svaki puta me fascinira koliko je to složena proizvodnja. By the way profitna marža  tvornice je 2% na proizvedenu vrijeednost cca 1,2 milijarde eur.

 

https://www.youtube.com/watch?v=jzyI4ErV2-U

https://www.youtube.com/watch?v=AFAum4xKtVE 

 

Ali mjenjam mišljenje (kada čitam komentare Apple funova). Za njih i treba proizvesti automobil. Pa ti će kupiti i kartonsku kutiju slogom jabuke  ako je nazoveš automobilom. Još ako takvih ima 20% ( koji ne vole voziti automobile i užasavaju se  ručnog mjenjača)

17 godina
online
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
zoki.zlikowski kaže...
Old Iggy kaže...

Je, je, toliko se razumiju da gledaju tko će ga proizvoditi. Na stranu američka industrija.

Hyundai se nećka, sigurno su nesposobni za ozbiljan rad...

Tesla je prvi auto izbacila prije više od 15 godina i još ima dječje bolesti. Apple ne zna ni o od osnova.

Baš zato što su proizvodi s visokom integracijom Apple nema tu što raditi.

Daj malo pojasni to s djecjim bolestima Tesle, o cemu tocno govorimo?

To ti ozbiljno?

Kao marka s daleko najviše problema s novim vozilima?

https://www.cnbc.com/2020/06/24/tesla-lags-auto-industry-in-quality-finds-new-jd-power-study.html

https://www.cnbc.com/2020/11/19/tesla-model-s-no-longer-recommended-by-consumer-reports.html

https://www.motortrend.com/news/tesla-model-y-ev-safety-quality-issues-problems/

 

Iliti, da trenutno kupiš bilo koje drugo vozilo možeš očekivati neusporedivo manje problema.

mr.potter kaže...
 

Ali mjenjam mišljenje (kada čitam komentare Apple funova). Za njih i treba proizvesti automobil. Pa ti će kupiti i kartonsku kutiju slogom jabuke  ako je nazoveš automobilom. Još ako takvih ima 20% ( koji ne vole voziti automobile i užasavaju se  ručnog mjenjača)

Treba to prvo izaći na cestu. Srećom, nije mobitel pa da može samo tako.

17 godina
neaktivan
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
mystik kaže...

Počevši od toga da im je j*beni čip preko kojeg doslovce cijeli auto funkcionira projektiran da radi max 5 godina? U autu koji si plaćao 130k USD. 
O bilo kakvoj kvaliteti izrade nema ni smisla pričati, fit and finish ne postoji, mislim kakav fit and finish kad ti na autu branik otpadne radi kiše. 

Žalosno je u što se autoindustrija pretvara radi takvih firmi i njihovih štovatelja pa se guraju tableti. Doduše, sad više nisu ni tableti sad su već ekrani laptopa, još malo pa će biti i TV. 
Auto se pretvara u sve što ne treba bit. Ne treba mi 24" ekran na sredini na kojem moram upaliti brisače, žmigavce, brzinomjer i slične osnovne stvari potrebne za vožnju. 

Treba ti pokazivač brzine/okretaja(može digitalni ako baš nije analogni više fora), direktno u tvom vidokrugu, trebaju ti kontrole, po mogućnosti mehaničke(gumbi/ručice) za osnovne stvari koje radiš u vožnji svakodnevno na dohvat ruke. Definitivno prostor za osnovne informacije(temperature, signalne lampice o nekakvim problemima). Onda za sve ostale manje bitne stvari od kojekakvih statistika i super detaljnih postavki koje i ionako nećeš dirati u vožnji se može koristiti nekakva centralna jedinica, ne treba biti veća od 10", jednostavno organizirana. Ne trebam TV za gledat serije i filmove, jer koliko god sjedala u autu bila udobna, fotelja/krevet je uvijek udobniji, a vjerojatno je ispred i daleko kvalitetniji panel za pogledat kakav video sadržaj. 

 

Ajde, konačno netko realan o ovim stvarima tu na forumu, uglavnom svi svršavaju dok čuju "Tesla"

The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
17 godina
neaktivan
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
Old Iggy kaže...
CroDexter kaže...
Da, da. Siguran sam da ti to bolje vidiš i razumiješ od onih milijardera/milijunaša iz Appla. Prilično sam siguran da su zaposlili kremu kreme za rad na automobilu. Ako je Musk uspio pokrenuti proizvodnju automobila zaista ne vidim problem da to napravi Apple koji ima fanatičan pristup kvaliteti i user experiancu proizvoda.
To što ljudi na Balkanu zovu korisnike Apple proizvoda ovcama više govori o njima. Nisu to Ray-Ban naočale, hlače ili miris već proizvodi s visokom integracijom

Je, je, toliko se razumiju da gledaju tko će ga proizvoditi. Na stranu američka industrija.

Hyundai se nećka, sigurno su nesposobni za ozbiljan rad...

Tesla je prvi auto izbacila prije više od 15 godina i još ima dječje bolesti. Apple ne zna ni o od osnova.

Baš zato što su proizvodi s visokom integracijom Apple nema tu što raditi.

Tesla pati od dječjih bolesti i slažem se sa time što je netko napisao da je to napuhani balon jer ostatak proizvođača je stiže što se tiče ključnih karakteristika, a oni još uvijek nisu u stanju štancati te auto bez da svaki treći ima neku veću falingu. Nisam burzovni analitičar, ali ne razumijem iz čega je definirana ta cijela vrijednost Tesle ako se zna koliko mogu godišnje proizvesti i (vjerojatno se zna) koliko po jednom automobilu mogu zaraditi i kad se to pomnoži vrijednost koju imaju na burzi bi realno mogli dosegnuti 2123., pod uvjetom da svi ostali stoje.

A čovjek dobro kaže, ako je Musk mogao pokrenuti proizvodnju automobila sasvim sigurno može i Apple, no ne vjerujem da će oni tim putem i sigurno se ne žele baviti sa problemima kao što se npr. Tesla bori s lakiranjem. Zbog toga traže firmu koja ima značajno iskustvo u auto industriji jer oni ne žele kretati od 0 i izmišljati toplu vodu. Naslućujem da je problem u pregovorima sa Hyundaiem (a i svim ostalima) zapravo poslovni plan gdje Apple želi njima dati dio gdje će i dalje dobivati tih 2-3% zarade, a oni žele ubrati vrhnje. Drugi potencijalni problem bi mogle biti količine koje Apple želi da im partneri garantiraju, svi ti ugovori su uglavnom uvijek veći rizik za dobavljača. Neovisno o tome koliko će zaraditi na Apple caru, ako se odluče ući u taj deal mislim da će generalno profitirati te će vrijednost branda značajno porasti.

The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
17 godina
online
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
southy kaže...
Old Iggy kaže...

Je, je, toliko se razumiju da gledaju tko će ga proizvoditi. Na stranu američka industrija.

Hyundai se nećka, sigurno su nesposobni za ozbiljan rad...

Tesla je prvi auto izbacila prije više od 15 godina i još ima dječje bolesti. Apple ne zna ni o od osnova.

Baš zato što su proizvodi s visokom integracijom Apple nema tu što raditi.

Tesla pati od dječjih bolesti i slažem se sa time što je netko napisao da je to napuhani balon jer ostatak proizvođača je stiže što se tiče ključnih karakteristika, a oni još uvijek nisu u stanju štancati te auto bez da svaki treći ima neku veću falingu. Nisam burzovni analitičar, ali ne razumijem iz čega je definirana ta cijela vrijednost Tesle ako se zna koliko mogu godišnje proizvesti i (vjerojatno se zna) koliko po jednom automobilu mogu zaraditi i kad se to pomnoži vrijednost koju imaju na burzi bi realno mogli dosegnuti 2123., pod uvjetom da svi ostali stoje.

A čovjek dobro kaže, ako je Musk mogao pokrenuti proizvodnju automobila sasvim sigurno može i Apple, no ne vjerujem da će oni tim putem i sigurno se ne žele baviti sa problemima kao što se npr. Tesla bori s lakiranjem. Zbog toga traže firmu koja ima značajno iskustvo u auto industriji jer oni ne žele kretati od 0 i izmišljati toplu vodu. Naslućujem da je problem u pregovorima sa Hyundaiem (a i svim ostalima) zapravo poslovni plan gdje Apple želi njima dati dio gdje će i dalje dobivati tih 2-3% zarade, a oni žele ubrati vrhnje. Drugi potencijalni problem bi mogle biti količine koje Apple želi da im partneri garantiraju, svi ti ugovori su uglavnom uvijek veći rizik za dobavljača. Neovisno o tome koliko će zaraditi na Apple caru, ako se odluče ući u taj deal mislim da će generalno profitirati te će vrijednost branda značajno porasti.

Zato Apple valjda i želi s nekim tko zna stvarno napraviti automobil, oni bi se bavili ovim dječjim igračkama unutra.

Sad, bi li netko stvarno išao u takav rizik od ozbiljnih proizvođača, skeptičan sam.

17 godina
neaktivan
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
Old Iggy kaže...

Zato Apple valjda i želi s nekim tko zna stvarno napraviti automobil, oni bi se bavili ovim dječjim igračkama unutra.

Sad, bi li netko stvarno išao u takav rizik od ozbiljnih proizvođača, skeptičan sam.

Pa naravno, nije Apple naivan, do ove pozicije nisu došli slučajno. Čitao sam vezano uz njihove standardne proizvode koliko se radi detaljno na svakom detalju i ništa se ne prepušta slučaju. Oni su svjesni tehnološkog rizika koji za njih nova industrija nosi i to mogu riješiti ili kupnjom ili partnerstvom. Kupnja generalno nije njihov model rada i više se oslanjaju na to da imaju pouzdane dobavljače, a oni se mogu fokusirati na svoj dio posla. Negdje sam vidio dobar citat i u potpunosti se slažem: "Apple je softverska firma koja zarađuje bogatstvo na hardveru", a u auto industriji sigurno neće mijenjati taj način rada.

Što se tiče "ozbiljnih" proizvođača sigurno da mogu izvući koristi od tog parnerstva, no da je rizik i izazov sigurno jest. Nije samo Hyundai tu u igri, navodno su prije njih dobili nekoliko odbijenica, a pročitao sam da su u pregovorima otišli još dosta daleko sa Mitsubishiem i (čini mi se) Nissanom. Osobno sam bio vrlo skeptičan do pred koji tjedan, ali sad mi se čini da je Apple car izvjestan da će se dogoditi, pitanje je samo u kojem će biti obliku i kome namijenjen.

The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
13 godina
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
southy kaže...
Stric_Jura kaže...

BMW kao najuspješnija automobilska tvrtka ima oko 5% marginu zarade... znači svaka auto-kompanija je daleko skromnija, jer daje više po uloženom nego Apple, koji ima ovčice koje kupuju čim logo bljesne (OK, u Rvatistanu postoji erocka fiksacija na Golf TDI srebrnne boje)...

Ne kužim zašto geekovi uvijek imaju nešto protiv Golfa, ali to je bio daleko najbolji omjer uloženog i dobivenoga koji sam ikad vozio. Modeli od prije više od 20 godina imaju bolju ekonomiju vožnje nego trenutni modeli Hyndaia i Kie, ali mnogo razvikanijih imena kao što su Toyote i slični. Za napravljenih 300.000 km osim redovnih servisa mijenjao sam jedino amortizere što je isto potrošni materijal. Uopće nema smisla da uspoređujem vozne karakteristike jer je većina koji kritiziraju WV ionako to ne shvaća i vožnja im je te im je interesantije da imaju PSP konzolu u autu nego pouzdani i efikasni auto. Uživajte u svojim Citroenima, Nissanima i Renaultima, no dajte bar odvezite 10.000 km prije nego što kenjate po nečem.

 Mogu li ja kao dugogodišni vozač Toyota i Hondi (novih i polovnih) a već godinu dana vlasnik i vozač VW-a (novog, T-Roc) koji se navozao i Golfova i Passata, reči kako su Japanci u skoro svakom pogledu bolji automobili? O kvaliteti ću pričati za 10 godina i 300 000 koje je zadnji Yaris (sad ga žena vozi) odradio bez kvara. Da ne govorim kako sam ulje mijenjao na 25-30 000, hladnog ga tjerao u crveno i izvlačio iz mora gliser od tonu + motor.

O Accord 2.0 (1991. god. kupljena s 180 000km) ni neću pričati osim da sam je prodao s 450 000 (također bez kvara osim što se lamela potrošila)  i dan danas je viđam po gradu.

16 godina
odjavljen
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
mystik kaže...

Onda za sve ostale manje bitne stvari od kojekakvih statistika i super detaljnih postavki koje i ionako nećeš dirati u vožnji se može koristiti nekakva centralna jedinica, ne treba biti veća od 10", jednostavno organizirana. Ne trebam TV za gledat serije i filmove, jer koliko god sjedala u autu bila udobna, fotelja/krevet je uvijek udobniji, a vjerojatno je ispred i daleko kvalitetniji panel za pogledat kakav video sadržaj.  

Dapače, prije koju godinu se vodila polemika treba li zakonski obvezati prizvođače da onemoguće korištenje tih dodatnih funkcija dok automobil nije parkiran...

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
17 godina
online
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
southy kaže...

Osobno sam bio vrlo skeptičan do pred koji tjedan, ali sad mi se čini da je Apple car izvjestan da će se dogoditi, pitanje je samo u kojem će biti obliku i kome namijenjen.

osobno, tu prije vidim Hyundai s Apple opremom nego Apple car.

Ali kako je Apple u stanju prodati sve svojim fanboyevima...

14 godina
offline
U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automobila

Očigledno se čita Bugov forum i u Koreji:

 

SEOUL, Feb 8 (Reuters) - South Korea’s Hyundai Motor Co and Kia Corp said on Monday they are not in talks with Apple Inc on developing autonomous vehicles.

 

No nema problema, jer su očigledno "oštro" krenuli u osvajanje autoindustrije:

 

(Bloomberg):  ....The Cupertino, California-based company has a small team of engineers developing drive systems, as well as designers, but with development work is at an early stage, any roll out probably won’t happen for another five years. That suggests Apple has more time to decide on potential auto-industry partners.

 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
Old Iggy kaže...

osobno, tu prije vidim Hyundai s Apple opremom nego Apple car.

Ali kako je Apple u stanju prodati sve svojim fanboyevima...

Još nije definirano što će Apple car zapravo biti tako da je i ovo što pišeš jedna od mogućih varijanti. Jedino je sigurno da neće biti auto koji će Apple proizvesti "od nule", a sad koji modus će to biti vjerojatno je i dio ovih opakih pregovora koji se trenutno odvijaju.

 

Kome će ga prodavati je zapravo još manje izvjesno (za javnost, naravno) od toga kako će izgledati i tko će ga proizvoditi. Ne vjerujem da je autonomnost u vožnji ono čime planiraju pridobiti redovne (Apple) korisnike, nekako slutim da idu za idejom koju je Tesla propagirala, kao neki "car-as-a-service", car sharing ili kako to već možemo zvati. Do trenutka kad će taj auto izaći u proizvodnju bit će cijeli niz proizvođača koji će nuditi nešto slično onome što nudi Tesla danas i ne vjerujem da se Apple planira utopiti u tu masu. Tu ne misilm da na izgled i funkcionalnosti, vjerojatno će po većini karakteristika biti u prosjeku ili ispod njega u odnosu na konkurenciju, no imat će bar jednu ključnu karakteristiku na koju će se prodavati kao vruće kifle.

The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
6 godina
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob

"...vjerojatno će po većini karakteristika biti u prosjeku ili ispod njega u odnosu na konkurenciju, no imat će bar jednu ključnu karakteristiku na koju će se prodavati kao vruće kifle."

Imat ce dvije. Suludu cijenu i logo... Sta vise treba....

 

Meni je  vrlo zabavno citati neke forumase koji iz godine u godinu pricaju kako ce Apple vec iduce godine izbaciti nesto revolucinarno novo nikad vidjeno bla bla... I kad dodje iduca godina kazu ma sve je to super ali iduce godine ce izbaciti next big thing i tako od prvog iphonea na ovamo....

 

Tako i za ovaj Apple car o kojem se prica koliko vec? I? Jos uvijek se prica...

Optimizam da ce Apple izbaciti neki revolucionarni auto je vrlo pohvalan ali....

8 godina
protjeran
offline
U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automobila

Bilo bi super da Apple zatvori kod za Apple Car Play, pa vlasnici ajfona moraju kupiti Made in PRC Apple Car

 

 

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
Posmatrač kaže...

"...vjerojatno će po većini karakteristika biti u prosjeku ili ispod njega u odnosu na konkurenciju, no imat će bar jednu ključnu karakteristiku na koju će se prodavati kao vruće kifle."

Imat ce dvije. Suludu cijenu i logo... Sta vise treba....

 

Meni je  vrlo zabavno citati neke forumase koji iz godine u godinu pricaju kako ce Apple vec iduce godine izbaciti nesto revolucinarno novo nikad vidjeno bla bla... I kad dodje iduca godina kazu ma sve je to super ali iduce godine ce izbaciti next big thing i tako od prvog iphonea na ovamo....

 

Tako i za ovaj Apple car o kojem se prica koliko vec? I? Jos uvijek se prica...

Optimizam da ce Apple izbaciti neki revolucionarni auto je vrlo pohvalan ali....

Nisi shvatio poantu koju sam želio reći, više si orijentiran na trolanje. Koliko god ne volio Apple moraš im priznati da znaju prodati i to je ono što sam pokušavao naglasiti. Ako si kad čitao literaturu vezano uz prodaju onda si se susreo sa pojmom "unique selling point", to je nešto što tvoj proizvod čini poželjnijim u odnosu na konkurenciju i zašto bi kupili njega, a ne neki drugi. Ok, može to biti i logo jabuke, ali moraš na drugi način izgraditi svoj brend da bi taj logo nešto značio. Znam da si ti jedan od onih koji misle da su uvijek pametniji od drugih, ali ne kupuju ljudi Apple proizvode zato da ih skupo plate, a to što ti ne vidiš USP u njima ne znači puno za ostalih 300 milijuna ili koliko vće godišnje. Ok, možda si ipak ti pametniji od svih njih i bolje znaš, ali bez uvrede čisto sumnjam.

 

Što se tiče Applea svako malo izdaju neki proizvod koji disrupta tržište, drugi je problem što ti to ne vidiš. Nedavno sam čitao kolumnu Miroslava Rosandića na tu temu u BUG-u i moram reći da je pogodio "u sridu", hrpa informatičara pokušava zapravo afirmirati svoje izbore isključivošću i negiranjem svega drugoga, a zapravo ne shvaćaju da je i za njih dobro da konkurencija radi sve bolje proizvode jer će i tvoje stado dobiti od toga koristi. Apple nije izmislio većinu tih proizvoda, ali nakon njihovog izlaska na tržište su se počeli koristiti. Da nije bilo Applea mnoge stvari u računalstvu i mobilnoj industriji možda ne bi ni postojale osim kao koncept kojeg nitko ne koristi. Naravno, nisu sve stvari koje oni naprave automatski uspjeh, no kad bi se trebalo kladiti mislm da su veće šanse da će to uspjeti nego failati. A ako je "šepava" Tesla napravila takvu pomutnju na tržištu automobila mogu samo zamisliti što bi se sve moglo dešavati kroz 5 godina u auto industriji.

The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
6 godina
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
southy kaže...
Posmatrač kaže...

"...vjerojatno će po većini karakteristika biti u prosjeku ili ispod njega u odnosu na konkurenciju, no imat će bar jednu ključnu karakteristiku na koju će se prodavati kao vruće kifle."

Imat ce dvije. Suludu cijenu i logo... Sta vise treba....

 

Meni je  vrlo zabavno citati neke forumase koji iz godine u godinu pricaju kako ce Apple vec iduce godine izbaciti nesto revolucinarno novo nikad vidjeno bla bla... I kad dodje iduca godina kazu ma sve je to super ali iduce godine ce izbaciti next big thing i tako od prvog iphonea na ovamo....

 

Tako i za ovaj Apple car o kojem se prica koliko vec? I? Jos uvijek se prica...

Optimizam da ce Apple izbaciti neki revolucionarni auto je vrlo pohvalan ali....

Nisi shvatio poantu koju sam želio reći, više si orijentiran na trolanje. Koliko god ne volio Apple moraš im priznati da znaju prodati i to je ono što sam pokušavao naglasiti. Ako si kad čitao literaturu vezano uz prodaju onda si se susreo sa pojmom "unique selling point", to je nešto što tvoj proizvod čini poželjnijim u odnosu na konkurenciju i zašto bi kupili njega, a ne neki drugi. Ok, može to biti i logo jabuke, ali moraš na drugi način izgraditi svoj brend da bi taj logo nešto značio. Znam da si ti jedan od onih koji misle da su uvijek pametniji od drugih, ali ne kupuju ljudi Apple proizvode zato da ih skupo plate, a to što ti ne vidiš USP u njima ne znači puno za ostalih 300 milijuna ili koliko vće godišnje. Ok, možda si ipak ti pametniji od svih njih i bolje znaš, ali bez uvrede čisto sumnjam.

 

Što se tiče Applea svako malo izdaju neki proizvod koji disrupta tržište, drugi je problem što ti to ne vidiš. Nedavno sam čitao kolumnu Miroslava Rosandića na tu temu u BUG-u i moram reći da je pogodio "u sridu", hrpa informatičara pokušava zapravo afirmirati svoje izbore isključivošću i negiranjem svega drugoga, a zapravo ne shvaćaju da je i za njih dobro da konkurencija radi sve bolje proizvode jer će i tvoje stado dobiti od toga koristi. Apple nije izmislio većinu tih proizvoda, ali nakon njihovog izlaska na tržište su se počeli koristiti. Da nije bilo Applea mnoge stvari u računalstvu i mobilnoj industriji možda ne bi ni postojale osim kao koncept kojeg nitko ne koristi. Naravno, nisu sve stvari koje oni naprave automatski uspjeh, no kad bi se trebalo kladiti mislm da su veće šanse da će to uspjeti nego failati. A ako je "šepava" Tesla napravila takvu pomutnju na tržištu automobila mogu samo zamisliti što bi se sve moglo dešavati kroz 5 godina u auto industriji.

 Nista od toga nisam rekao. Apple prodaje sve cega se dohvati i to radi vrhunski. To nikad nije bilo sporno. JA tebe nisam vrijedjao i molim te da pokazes malo zrelosti i ne vrijedjas ti mene. Proizvoditi auto i proizvoditi mobitele su dva razlicita svemira. Znas li ti uopste koliko je to komplikovana masinerija? Prodavati i odrzavati svoj automobil? Mobitel narucis u kini i za 26 dana (nisam lupio negdje sam procitao da im toliko treba da pocnu proizvoditi) a za automobil ti trebaju godine i to ako sve ide glatko.....Sepavoj tesli je trebalo koliko ono da izadju na nulu? I jos uvijek je to daleko od vrhunske kvalitete kojom se Apple dici.... 

 

Apple ne zeli biti dachia vec mercedes. A u ovlastenom dileru mercedesa sam radio 5 godina i znam kako je to komplikovana i skupa masinerija...Tamo ne rade genijalci iz Genius bara ili kako se vec zovu nego vrhunski majstori koji su opet skupi.... Tamo ne mozes reci ne isplati se popravljati uzmite novi ili krivo ga drzis....

 

13 godina
neaktivan
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
mystik kaže...

Počevši od toga da im je j*beni čip preko kojeg doslovce cijeli auto funkcionira projektiran da radi max 5 godina? U autu koji si plaćao 130k USD. 
O bilo kakvoj kvaliteti izrade nema ni smisla pričati, fit and finish ne postoji, mislim kakav fit and finish kad ti na autu branik otpadne radi kiše. 

Žalosno je u što se autoindustrija pretvara radi takvih firmi i njihovih štovatelja pa se guraju tableti. Doduše, sad više nisu ni tableti sad su već ekrani laptopa, još malo pa će biti i TV. 
Auto se pretvara u sve što ne treba bit. Ne treba mi 24" ekran na sredini na kojem moram upaliti brisače, žmigavce, brzinomjer i slične osnovne stvari potrebne za vožnju. 

Treba ti pokazivač brzine/okretaja(može digitalni ako baš nije analogni više fora), direktno u tvom vidokrugu, trebaju ti kontrole, po mogućnosti mehaničke(gumbi/ručice) za osnovne stvari koje radiš u vožnji svakodnevno na dohvat ruke. Definitivno prostor za osnovne informacije(temperature, signalne lampice o nekakvim problemima). Onda za sve ostale manje bitne stvari od kojekakvih statistika i super detaljnih postavki koje i ionako nećeš dirati u vožnji se može koristiti nekakva centralna jedinica, ne treba biti veća od 10", jednostavno organizirana. Ne trebam TV za gledat serije i filmove, jer koliko god sjedala u autu bila udobna, fotelja/krevet je uvijek udobniji, a vjerojatno je ispred i daleko kvalitetniji panel za pogledat kakav video sadržaj. 

 

 

Old Iggy kaže...

Da odmah obojici odgovorim, da Tesla nije Audi, nije BMW, nije Mercedes, ali kad ga vozis tjedan dana ne pada ti na pamet vise uci u auto koji izgleda kao urarska radnja. Tesla izgleda kao auto buducnosti, a ostali auti kao auti proslosti. Bilo bi lijepo da je kvalitete izrade kao Audi, ali bilo bi lijepo to i od VW i od Skode i od Peugetoa pa opet nisu. Tesla je auto koji u Hrvatskoj kosta 32.000 eura s poticajima, za to mozes dobiti Audi A1 s rucnim mjenjacem.

17 godina
online
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
zoki.zlikowski kaže...

Da odmah obojici odgovorim, da Tesla nije Audi, nije BMW, nije Mercedes, ali kad ga vozis tjedan dana ne pada ti na pamet vise uci u auto koji izgleda kao urarska radnja. Tesla izgleda kao auto buducnosti, a ostali auti kao auti proslosti. Bilo bi lijepo da je kvalitete izrade kao Audi, ali bilo bi lijepo to i od VW i od Skode i od Peugetoa pa opet nisu. Tesla je auto koji u Hrvatskoj kosta 32.000 eura s poticajima, za to mozes dobiti Audi A1 s rucnim mjenjacem.

Upravo obrnuto, ja srećom (ili nesrećom) jesam vozio Teslu, a i viđao primjerke drugih vozila proizvođača koji su krenuli u smjeru te integracije.

Srećom, vraćaju se nazad na dio prekidača. Ni u ludilu ne želim vozilo (kao ni nitko koga znam) tko ima na ekranu kontrole klime, radija i slično, iliti sve oko što "napamet" znaš gdje je. O glupostima potpune integracije u jednom uređaju da ne govorim.

 

O cijeni "nakon subvencija" je bizarno, da ne kažem nepristojno pričati. A za 32k€ kupiš popriličan broj drugih vozila.

15 godina
offline
U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automobila

Ne treba mi vozilo budućnosti. Treba mi vozilo koje će mi omogućiti obavljanje potrebnih radnji za sigurnu vožnju na najjednostavniji mogući način. 

Prebacivanje pokazivača brzine kretanja, kontrole žmigavaca i brisača na ekran u sredini vozila je sve samo ne sigurno i jednostavno. Ajd još klima ako je na posebnom ekranu, ali i to je nepotrebno kompliciranje.
Što se tiče kvalitete izrade, tu spominjati da bilo lijepo da su i VW i Škoda na razini Audija je totalno bezveze. Šta s tim hoćeš reći da je Tesla na razini tih brendova? AHAHAHAHAHA. Pa Tesla je otprilike na razini Zastave iz juge. 
Znaš ono kad se sami Ameri sprdaju da Tesla nije ni razini Dodgea i FCA koji je laughing stock preko bare. 

Spominjanje nekakve imaginarne cijene(to jest navođenje cijene nakon subvencija) je smiješno. Šta, ravnat ćemo se po onih 43 čovjeka koji su uspijeli kliknut na nekakvom random portalu random gumb u periodu između 9:00:00 i 9:00:08? Da pričaš možda o njemačkom modelu gdje prilikom kupnje novog auta ide minus 6000 eura zbog subvencije, bez pogovorno jesi li 1., 43. 572. ili 54732. čovjek koji kupuje novi auto, onda bi to bilo relevantno. 

Za 500k kn koliko dođe onaj long range edition ima toliko izbora, od novih do godinu dana starih auta s još 4 godine garancije da mi je uopće nepojmljivo da itko normalan razmatra taj auto.


To je ko da ljudima kažeš, možeš kupiti električnog Yugića ili W124 za istu cijenu. Stvarno ćeš kupiti električnog Yugića?

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
zoki.zlikowski kaže...
Da odmah obojici odgovorim, da Tesla nije Audi, nije BMW, nije Mercedes, ali kad ga vozis tjedan dana ne pada ti na pamet vise uci u auto koji izgleda kao urarska radnja. Tesla izgleda kao auto buducnosti, a ostali auti kao auti proslosti. Bilo bi lijepo da je kvalitete izrade kao Audi, ali bilo bi lijepo to i od VW i od Skode i od Peugetoa pa opet nisu. Tesla je auto koji u Hrvatskoj kosta 32.000 eura s poticajima, za to mozes dobiti Audi A1 s rucnim mjenjacem.

Cijena bazičnog modela je skoro 330 tisuća kuna, a ne znam baš puno ljudi koji su dobili poticaj, za neke poticaje sam se i sam natjecao pa je ispalo nešto tipa najbrži prst i slično. Za te novce dobijem auto koji je "radni konj" i neću ga morati puniti svakih 200-300 km (ovo nije long range model jer za njega treba još +80 tisuća kn). Ok, ukupno je ušteda goriva, ali što mi znači takav auto ako ne mogu do Splita bez da moram puniti bar 40 minuta. Jedino što Tesla ima impresivno, ali imaju i drugi električni auti je ubrzanje. Kad sve to staviš na hrpu dobiješ nešto što je poluproizvod kao auto, ali ima velik zaslon na što padaju geekovi. Hebeš takvu budućnost, radije ću živjeti u prošlosti

The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
13 godina
neaktivan
offline
Re: U Hyundaiju se nećkaju oko proizvodnje automob
mystik kaže...

Što se tiče kvalitete izrade, tu spominjati da bilo lijepo da su i VW i Škoda na razini Audija je totalno bezveze. Šta s tim hoćeš reći da je Tesla na razini tih brendova? AHAHAHAHAHA. Pa Tesla je otprilike na razini Zastave iz juge. 

Najvise volim ljude koji zivot zive kroz druge. Otidi do Av. Malla i probaj sam i javi dojmove. najvise volim petrol heads poput tebe koji nikad nisu sjeli u elektricni auto i onda kad jednom sjednu potpuno promjene misljenje.

 

southy kaže...

Cijena bazičnog modela je skoro 330 tisuća kuna, a ne znam baš puno ljudi koji su dobili poticaj, za neke poticaje sam se i sam natjecao pa je ispalo nešto tipa najbrži prst i slično. Za te novce dobijem auto koji je "radni konj" i neću ga morati puniti svakih 200-300 km (ovo nije long range model jer za njega treba još +80 tisuća kn). Ok, ukupno je ušteda goriva, ali što mi znači takav auto ako ne mogu do Splita bez da moram puniti bar 40 minuta. Jedino što Tesla ima impresivno, ali imaju i drugi električni auti je ubrzanje. Kad sve to staviš na hrpu dobiješ nešto što je poluproizvod kao auto, ali ima velik zaslon na što padaju geekovi. Hebeš takvu budućnost, radije ću živjeti u prošlosti

 Ne punis ga 40 minuta vec 5-10 minuta. Probaj jednom pa javi. Ja probavam stalno.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice