Dolphin Surf je najpovoljniji električni automobil

poruka: 27
|
čitano: 3.460
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Dolphin Surf je najpovoljniji električni automobil".
17 godina
offline
Dolphin Surf je najpovoljniji električni automobil

"Izbor dvije Blad baterije" nije Blad nego Blade. 

"Početna je kapaciteta 30 kWh i dolazi samo kod najjeftinije Active opreme. Snažnija baterija od 43,2 kWh" Snažnija baterija? Ima veci kapacitet.

19990€ je cijena do 30.06. i to je navedeno u npr. austrijskom PDFu dok u HR PDFu ne pise nista. 

Kaufpreis inkl. Ö-Paket (gültig bis 30.06.2025, solange der Vorrat reicht) 19.990,- 23.380,- 25.880,-

ovo su ispod su cijene nakon 30.06.

Kaufpreis 1 22.390,- 25.390,- 27.890,-

 

Inster koji se spominje je posebno ruzan auto sa odurnom, moram naglasiti jako sugavom plastikom u interijeru.

 

Fora autek, ali sve jedno su jos uvijek svi BYD EV modeli skupe igracke. Slicni auto u Kini kosta manje od 9k, ali kad plate transport a mi platimo carine koje nam je EU nabila onda imamo auto koji kosta puno previse.

 
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
Kažu da u budućnosti nećemo voziti automobile nego će oni voziti nas, a svoj automobil će imati samo bogati. Ja se zahvaljujem auto industriji zbog smjera u kojem ide s dizajnom jer mi vožnja neće nimalo faliti.
 
4 0 hvala 0
11 godina
offline
Dolphin Surf je najpovoljniji električni automobil

Uporno se gura ideja da je sasvim okej i jeftino dati 20k EUR za ovakve gradske igračke sve u svrhu zelene tranzicije. Idemo prema tome da si prosječan europski građanin neće moći priuštiti obiteljski automobil, nego možda ovakva bezvezna gradska drndala.

 

Elita će se voziti u SUV-ovima, stoka sitnog zuba u vlakovima i tramvajima, ali barem će zrak biti čist, posebno nakon što sagradimo još tisuće elektrana na ugljen da podržavaju punionice. Utopija, nema što.

 

 

Nadglednik dina
Moj PC  
7 2 hvala 0
17 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
Great Scott! kaže...
Kažu da u budućnosti nećemo voziti automobile nego će oni voziti nas, a svoj automobil će imati samo bogati. Ja se zahvaljujem auto industriji zbog smjera u kojem ide s dizajnom jer mi vožnja neće nimalo faliti.

 Bilo bi dobro da nas voze, npr. ja idem s busom na posel a zena ide s autom jer razvaza djecu po skolama. Da je auto autonoman onda bi me frknul na posel i otisel doma po zenu i djecu. Tak bi si zasparal sat vremena na dan koliko vise provedem u busu nego bi s autom. To je endgame od Tesle. Auto koji se okolo vozika po potrebi, znaci odes na posel i reces autu nek glumi Taxi dok te nema. Ti si nest "zaradis" a cijeli svijet se vozi jeftinije sa tvojom Teslom nego sa gradskim prijevozom. Sigurno budu i Taxi sluzbe bez vozaca koje budu povoljnije nego gradski prijevoz plus ne moras ici na busnu i cekat na bus nego te pokupi ispred vrata. Ides na more, fino si odspavas ko u vlaku i probudis se friski na odredistu.

Buducnost bude super, pod uvjetom da te AI i robotika ne zamijeni pa budes nezaposleni siromak. 

17 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
Entry Point kaže...

Uporno se gura ideja da je sasvim okej i jeftino dati 20k EUR za ovakve gradske igračke sve u svrhu zelene tranzicije. Idemo prema tome da si prosječan europski građanin neće moći priuštiti obiteljski automobil, nego možda ovakva bezvezna gradska drndala.

 

Elita će se voziti u SUV-ovima, stoka sitnog zuba u vlakovima i tramvajima, ali barem će zrak biti čist, posebno nakon što sagradimo još tisuće elektrana na ugljen da podržavaju punionice. Utopija, nema što.

 

 

 Nije ok i to su jos uvijek igracke za dobrostojece ljude. Cijene idu dolje i od sljedece godine bude jeftinije proizvest EV nego ICE auto. Sad je samo pitanje pohlepe proizvodaca i koje cijene budu nabili. Elita se bude vozila, to je fix i zrak bude cisci, ali struja ne bude iz elektrana na ugljen nego na obnovljive. Ugljen polako ali sigurno kroz desetak godina odlazi u ropotarnicu povijesti.

Solari i vjetroelektrane, pogotovo solari i baterije su u rastu te budu na svim krovovima na svijetu, na svim. Novi EV modeli imaju V2L znaci auto ti moze biti UPS za kucu i load balancing mreze. Kad ih bude dovoljno onda budu svi u harmoniji na mrezi gdi se budu punili kad ima viska struje i praznili kad ima manjka.

Njemci su napravili studiju i sa 2% EV automobila se moze napraviti load balancing cijele Njemacke elektro mreze.

Sad samo treba prezivjeti i isfinancirat tu tranziciju. Nekad smo placali 12 kuna za jedan sat interneta i postizali 5kb brzinu (6kn iza 22:00 sata ili tak nekaj)! Trebalo mi je sat vremena za skinut jedan MP3 sa interneta. Danas je internet "omnipresent" i na telefonu imas 5G flat za par eura.

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 22.5.2025 8:04 (NEW_MAN).
12 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
NEW_MAN kaže...

Ugljen polako ali sigurno kroz desetak godina odlazi u ropotarnicu povijesti.

 

how yes no...

 

kina je lider u razvoju tzv. čiste energije, ali istovremeno i lider u gradnji novih elektrana na ugljen i još uvijek najveći zagađivač

 

ai odgovor:

In 2024, China continued to see a significant expansion of its coal power capacity, despite government pledges to curb coal use and accelerate the energy transition. Construction started on 94.5 GW of new coal power projects, the highest level since 2015, according to a report by the Centre for Research on Energy and Clean Air (CREA) and Global Energy Monitor (GEM).

Here's a more detailed look at China's coal power situation in 2024:
New Construction:
Construction of new coal power plants reached a 10-year high in 2024, with 94.5 GW of new capacity initiated, according to a report by CREA and GEM.
Permits:

China also approved 66.7 GW of new coal-fired power capacity in 2024, according to a report by CREA and GEM.

 

moš mislit kako će se ovaj trend značajnije smanjiti u idućih par godina, a kamo li da će pogasiti sve te ganc nove elektrane
ugljen ostaje s nama daleko duže od 10-ak godina

15 godina
offline
Dolphin Surf je najpovoljniji električni automobil

A obzirom na inflaciju i cijene svega ostalog, vise auto jeftinije od 30-40k nece se ni kupovati. Jbga....

 
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
picajzla0707 kaže...
NEW_MAN kaže...

Ugljen polako ali sigurno kroz desetak godina odlazi u ropotarnicu povijesti.

 

how yes no...

 

kina je lider u razvoju tzv. čiste energije, ali istovremeno i lider u gradnji novih elektrana na ugljen i još uvijek najveći zagađivač

 

ai odgovor:

In 2024, China continued to see a significant expansion of its coal power capacity, despite government pledges to curb coal use and accelerate the energy transition. Construction started on 94.5 GW of new coal power projects, the highest level since 2015, according to a report by the Centre for Research on Energy and Clean Air (CREA) and Global Energy Monitor (GEM).

Here's a more detailed look at China's coal power situation in 2024:
New Construction:
Construction of new coal power plants reached a 10-year high in 2024, with 94.5 GW of new capacity initiated, according to a report by CREA and GEM.
Permits:

China also approved 66.7 GW of new coal-fired power capacity in 2024, according to a report by CREA and GEM.

 

moš mislit kako će se ovaj trend značajnije smanjiti u idućih par godina, a kamo li da će pogasiti sve te ganc nove elektrane
ugljen ostaje s nama daleko duže od 10-ak godina

In 2024, China installed a record-breaking 277.17 gigawatts (GW) of new solar photovoltaic (PV) capacity, marking a 45% increase over the previous year. This surge brought the nation's total installed solar capacity to approximately 887 GW by the end of the year, solidifying China's position as the global leader in solar energy deployment.

Ugljen je bil na nekih 1300GW vs 887GW solar. Ove godine lako moguce da solar dostigne ugljen i sljedece godine ga bude prestigel. Do 2030. bude kapacitet solara u Kini duplo veci od ugljena i toliko jeftiniji da budu morali polako gasiti termoelektrane na ugljen jer se ne budu isplatile. Ugljen moze ostat u zabacenim regijama gdi nema dovoljno sunca ili kao laodbalancing, ali sa padom cijena baterija se nebi cudil da ugljen totalno maknu sa programa.

 

Pogasili budu elektrane ako ne budu rentabilne ili krajnje neophodne. Kak sam napisal, EV moze biti UPS za kucu i vec se radi zakonska regulativa za tako nesto. Punis auto kad je struja nula centa i kasnije kad je veca potrosnja operater vadi struju iz auta i napaja kvart. Kad bude ispred svake kuce EV onda bude to EZ. Ako imam 100kW auto i dam operateru 50% jer mi dnevno treba 10kW onda mogu napajati tri kucanstava 24 sata samo iz svog auta (ne mogu jer je izlazna snaga 3,3kW, ali i to bude napredovalo). 

 

Puno pametniji ljudi od nas dvoje rade na stotinu razlicitih usecase za solare, kucne baterije i EV. Deset godina se cini prebrzo ali elektrifikacija napreduje nejvjerojatno brzo i cijene solara i baterija su u slobodnom padu.

 

Svaki upit daje drugacije brojke :)

https://chatgpt.com/share/682ecd04-0974-800e-b3d9-ccb0c4b03849

Poruka je uređivana zadnji put čet 22.5.2025 9:10 (NEW_MAN).
8 mjeseci
offline
Dolphin Surf je najpovoljniji električni automobil

20k eura za EV tandrkalicu koja je veličine mog bicikla, zove se dupin, a boju radije neću komentirati. 

 
5 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
filip_medo kaže...

20k eura za EV tandrkalicu koja je veličine mog bicikla, zove se dupin, a boju radije neću komentirati. 

 28k kad prode akcija i ako uzmes skupi model. Super povoljno! NOT.

 

14 godina
offline
Dolphin Surf je najpovoljniji električni automobil

Što reći

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
NEW_MAN kaže...
Bilo bi dobro da nas voze, npr. ja idem s busom na posel a zena ide s autom jer razvaza djecu po skolama. 

 U prvom postu veliš; "Izbor dvije Blad baterije" nije Blad nego Blade.", ok

 

Djecu se ne razvaža, nego razvozi.

 

Znaš bolje Engleski nego Hrvatski. 

3 godine
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
filip_medo kaže...

20k eura za EV tandrkalicu koja je veličine mog bicikla, zove se dupin, a boju radije neću komentirati. 

Onda ti je bicikl dosta veliki.

 

4 metra dužine i slične širine kao taj Kinez su ti Kia Rio, Renault Clio, WW Polo itd., a ne bih rekao da su to "tandrkalice" 

17 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
Zaporožac kaže...
NEW_MAN kaže...
Bilo bi dobro da nas voze, npr. ja idem s busom na posel a zena ide s autom jer razvaza djecu po skolama. 

 U prvom postu veliš; "Izbor dvije Blad baterije" nije Blad nego Blade.", ok

 

Djecu se ne razvaža, nego razvozi.

 

Znaš bolje Engleski nego Hrvatski. 

 Prvo je samo typefehler a drugo je lako moguce. :) 

Iskreno, vec sam toliko dugo u inozemstvu da cesto razmisljam na njemackom.

 

7 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
Da zivim u kuci i po mogućnosti imam solare, apsolutno bih bio za elektrifikaciju transporta u kućanstvu, ovako kao i većina "stanara" u zgradama je to i dalje potpuno neisplativa opcija, što po cijeni vozila, što po cijeni struje na punjačima.
 
2 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
Belis kaže...
Da zivim u kuci i po mogućnosti imam solare, apsolutno bih bio za elektrifikaciju transporta u kućanstvu, ovako kao i većina "stanara" u zgradama je to i dalje potpuno neisplativa opcija, što po cijeni vozila, što po cijeni struje na punjačima.

 Solari i storage su toliko jeftini da me instalacija i elektricar kostaju vise nego hardver! Solari su po po sezdedesetak eura, ono nosaci za solare su skupi ili skuplji od solara! 

EV prica jos nije zazivjela u RH i debelo kasni za ostatkom EU. Problem je kaj su auti skupi a kupovna moc mala. Kad EV bude "mainstream" te postanu dominantni onda se bude stavljalo punionice ispred zgrada i solare na zgrade.

Shemiram da bude svima do 2030. EV cijenovno dostupan i vise nitko ne bude dramio oko nicega.

Poruka je uređivana zadnji put čet 22.5.2025 11:30 (NEW_MAN).
12 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
NEW_MAN kaže...

In 2024, China installed a record-breaking 277.17 gigawatts (GW) of new solar photovoltaic (PV) capacity, marking a 45% increase over the previous year. This surge brought the nation's total installed solar capacity to approximately 887 GW by the end of the year, solidifying China's position as the global leader in solar energy deployment.

Ugljen je bil na nekih 1300GW vs 887GW solar. Ove godine lako moguce da solar dostigne ugljen i sljedece godine ga bude prestigel. Do 2030. bude kapacitet solara u Kini duplo veci od ugljena i toliko jeftiniji da budu morali polako gasiti termoelektrane na ugljen jer se ne budu isplatile. Ugljen moze ostat u zabacenim regijama gdi nema dovoljno sunca ili kao laodbalancing, ali sa padom cijena baterija se nebi cudil da ugljen totalno maknu sa programa.

 

Pogasili budu elektrane ako ne budu rentabilne ili krajnje neophodne. Kak sam napisal, EV moze biti UPS za kucu i vec se radi zakonska regulativa za tako nesto. Punis auto kad je struja nula centa i kasnije kad je veca potrosnja operater vadi struju iz auta i napaja kvart. Kad bude ispred svake kuce EV onda bude to EZ. Ako imam 100kW auto i dam operateru 50% jer mi dnevno treba 10kW onda mogu napajati tri kucanstava 24 sata samo iz svog auta (ne mogu jer je izlazna snaga 3,3kW, ali i to bude napredovalo). 

 

Puno pametniji ljudi od nas dvoje rade na stotinu razlicitih usecase za solare, kucne baterije i EV. Deset godina se cini prebrzo ali elektrifikacija napreduje nejvjerojatno brzo i cijene solara i baterija su u slobodnom padu.

 

Svaki upit daje drugacije brojke :)

https://chatgpt.com/share/682ecd04-0974-800e-b3d9-ccb0c4b03849

 ja ti opet kažem da je 10 godina prerano, kina je samo najveći zagađivač i najveći ulagač u 'čiste' energije, pa će gasiti za 10 godina moooožda tek one najstarije elektrane na ugljen

a di je primjerice njemačka koja je pogasila nuklearke i sad kuri ugljen ko luda + svi ostali koji niti izbliza još ne ulažu u zelene ko kina

za 10 godina ako bude 10% manje ugljena u elektranama možemo se lupat u guzicu

 

kao i s električnim autima, debelo pretjeruješ u optimizmu

17 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
picajzla0707 kaže...
NEW_MAN kaže...

In 2024, China installed a record-breaking 277.17 gigawatts (GW) of new solar photovoltaic (PV) capacity, marking a 45% increase over the previous year. This surge brought the nation's total installed solar capacity to approximately 887 GW by the end of the year, solidifying China's position as the global leader in solar energy deployment.

Ugljen je bil na nekih 1300GW vs 887GW solar. Ove godine lako moguce da solar dostigne ugljen i sljedece godine ga bude prestigel. Do 2030. bude kapacitet solara u Kini duplo veci od ugljena i toliko jeftiniji da budu morali polako gasiti termoelektrane na ugljen jer se ne budu isplatile. Ugljen moze ostat u zabacenim regijama gdi nema dovoljno sunca ili kao laodbalancing, ali sa padom cijena baterija se nebi cudil da ugljen totalno maknu sa programa.

 

Pogasili budu elektrane ako ne budu rentabilne ili krajnje neophodne. Kak sam napisal, EV moze biti UPS za kucu i vec se radi zakonska regulativa za tako nesto. Punis auto kad je struja nula centa i kasnije kad je veca potrosnja operater vadi struju iz auta i napaja kvart. Kad bude ispred svake kuce EV onda bude to EZ. Ako imam 100kW auto i dam operateru 50% jer mi dnevno treba 10kW onda mogu napajati tri kucanstava 24 sata samo iz svog auta (ne mogu jer je izlazna snaga 3,3kW, ali i to bude napredovalo). 

 

Puno pametniji ljudi od nas dvoje rade na stotinu razlicitih usecase za solare, kucne baterije i EV. Deset godina se cini prebrzo ali elektrifikacija napreduje nejvjerojatno brzo i cijene solara i baterija su u slobodnom padu.

 

Svaki upit daje drugacije brojke :)

https://chatgpt.com/share/682ecd04-0974-800e-b3d9-ccb0c4b03849

 ja ti opet kažem da je 10 godina prerano, kina je samo najveći zagađivač i najveći ulagač u 'čiste' energije, pa će gasiti za 10 godina moooožda tek one najstarije elektrane na ugljen

a di je primjerice njemačka koja je pogasila nuklearke i sad kuri ugljen ko luda + svi ostali koji niti izbliza još ne ulažu u zelene ko kina

za 10 godina ako bude 10% manje ugljena u elektranama možemo se lupat u guzicu

 

kao i s električnim autima, debelo pretjeruješ u optimizmu

 Ja sam ti tip kojem je casa uvijek na pola puna i nadam se brzoj tranziciji. :)

 

Im Jahr 2024 stammten in Deutschland 59,4 % des erzeugten Stroms aus erneuerbaren Energien, während der Anteil des Stroms aus Kohle auf 22,5 % sank.

Im Vergleich dazu lag der Anteil der erneuerbaren Energien im Jahr 2023 bei 56,0 %, während Kohle 26,1 % zur Stromerzeugung beitrug.

2023. vs 2024. pad ugljena za 3,6%

Cisto matematicki im treba sest godina i tri mjeseca da "eliminiraju" ugljen.

Mislim da je pokrenuta lavina i optimistican sam da bude to prije nego kasnije. 

16 godina
offline
Dolphin Surf je najpovoljniji električni automobil

Zanimljivo, nije li to BYD Seagull (galeb) na stranim tržištima? Ako je, preporučujem zbog odličnih voznih karakteristika (ulet u zavoje sa laganim prekoračenjem brzine). Ne preporučujem ako nije nova litij-fosfat baterija (nešto manji domet, ali dvostruko brže punjenje) koja se ne zapaljuje.

Poruka je uređivana zadnji put čet 22.5.2025 14:09 (zzib).
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
zzib kaže...

Zanimljivo, nije li to BYD Seagull (galeb) na stranim tržištima? Ako je, preporučujem zbog odličnih voznih karakteristika (ulet u zavoje sa laganim prekoračenjem brzine). Ne preporučujem ako nije nova litij-fosfat baterija (nešto manji domet, ali dvostruko brže punjenje) koja se ne zapaljuje.

 Blade Battery je LFP.

17 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
NEW_MAN kaže...
Belis kaže...
Da zivim u kuci i po mogućnosti imam solare, apsolutno bih bio za elektrifikaciju transporta u kućanstvu, ovako kao i većina "stanara" u zgradama je to i dalje potpuno neisplativa opcija, što po cijeni vozila, što po cijeni struje na punjačima.

 Solari i storage su toliko jeftini da me instalacija i elektricar kostaju vise nego hardver! Solari su po po sezdedesetak eura, ono nosaci za solare su skupi ili skuplji od solara! 

EV prica jos nije zazivjela u RH i debelo kasni za ostatkom EU. Problem je kaj su auti skupi a kupovna moc mala. Kad EV bude "mainstream" te postanu dominantni onda se bude stavljalo punionice ispred zgrada i solare na zgrade.

Shemiram da bude svima do 2030. EV cijenovno dostupan i vise nitko ne bude dramio oko nicega.

"Jeftino" je nešto u odnosu na nešto drugo. Solari su "trendi" od sedamdesetih, no još uvijek je velikoj većini ljudi neisplativo implementirati ih.

Cijena jest problem, ali očekivati naglu implemetaciju EV elektrodistribucije u trenutku kad se ne mogu pokrpati ceste, vodoopskrba, a kamoli što drugo je suludo.

17 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
NEW_MAN kaže...
Great Scott! kaže...
Kažu da u budućnosti nećemo voziti automobile nego će oni voziti nas, a svoj automobil će imati samo bogati. Ja se zahvaljujem auto industriji zbog smjera u kojem ide s dizajnom jer mi vožnja neće nimalo faliti.

 Bilo bi dobro da nas voze, npr. ja idem s busom na posel a zena ide s autom jer razvaza djecu po skolama. Da je auto autonoman onda bi me frknul na posel i otisel doma po zenu i djecu. Tak bi si zasparal sat vremena na dan koliko vise provedem u busu nego bi s autom. To je endgame od Tesle. Auto koji se okolo vozika po potrebi, znaci odes na posel i reces autu nek glumi Taxi dok te nema. Ti si nest "zaradis" a cijeli svijet se vozi jeftinije sa tvojom Teslom nego sa gradskim prijevozom. Sigurno budu i Taxi sluzbe bez vozaca koje budu povoljnije nego gradski prijevoz plus ne moras ici na busnu i cekat na bus nego te pokupi ispred vrata. Ides na more, fino si odspavas ko u vlaku i probudis se friski na odredistu.

mene samo zanima matematika svega ovoga, u smislu kolko autiju mora biti na cesti, cak ako ukljucimo i carpooling.

cisti idiotizam.

 

ovo kaj tesla pokusava prodati ljudima je takva glupost da se uopce cudim da je to ikakav driver za njihovu dionicu.

gurtna giržtna gužni žnorda gižnu žertir gžerdu žinar gurdaž žarpar ženar žednu žena
Poruka je uređivana zadnji put čet 22.5.2025 14:55 (nixass).
3 godine
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
NEW_MAN kaže...
 Solari i storage su toliko jeftini da me instalacija i elektricar kostaju vise nego hardver! Solari su po po sezdedesetak eura, ono nosaci za solare su skupi ili skuplji od solara! 

EV prica jos nije zazivjela u RH i debelo kasni za ostatkom EU. Problem je kaj su auti skupi a kupovna moc mala. Kad EV bude "mainstream" te postanu dominantni onda se bude stavljalo punionice ispred zgrada i solare na zgrade.

Shemiram da bude svima do 2030. EV cijenovno dostupan i vise nitko ne bude dramio oko nicega.

Mi se tu ponašamo kao da imamo plaće poput Nijemaca, Francuza, Belgijanaca, Danaca itd.

Da kod nas taj automobil košta 15 t€ prvi bih ga kupio za grad jer eto, zadovoljio bih i sebe i ekologiju. Nemam ništa protiv EV koji su za nas platećno IN.

Možda Zastava Kragujevac krene s novim EYugom povoljne cijene.

 

Za 16 t€ sam na akciji 2021 kupio novi Kia Stonic 1.4 s tadašnjom full opremom. Automobil je za te novce "veličanstven" (ako gledamo nove). Dobar i za grad, dobar i do mora.

Nije bez veze Dacia najprodavaniji model u EU.

Tamo ljudi nemaju kompleks; " eno ga vidi, vozi onaj krš Daciu"

 

 

 

3 godine
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
picajzla0707 kaže...
 ja ti opet kažem da je 10 godina prerano, kina je samo najveći zagađivač i najveći ulagač u 'čiste' energije, pa će gasiti za 10 godina moooožda tek one najstarije elektrane na ugljen

a di je primjerice njemačka koja je pogasila nuklearke i sad kuri ugljen ko luda + svi ostali koji niti izbliza još ne ulažu u zelene ko kina

za 10 godina ako bude 10% manje ugljena u elektranama možemo se lupat u guzicu

 

Mislim da je lakše isključiti elektrane na ugalj nego nuklearne centrale koje je Njemačka "gasila" svega 12 godina.

Mislim da će svi polako prelaziti na one modularne nuklearke s kojima će napajti građanstvo i industriju.

 

Procjenjeni rok za početak gradnje i početak uporabne dozvole je nekih 10 god. Tako da je problem riješen.

 

Kao i obično, Njemačka patentira, a Kina najbolje i najbrže realizira.

 

Bit će svega, samo nas neće.

Optimist sam.

12 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
Zaporožac kaže...

Možda Zastava Kragujevac krene s novim EYugom povoljne cijene.

 neće biti eyugo nego exyugo 

16 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
NEW_MAN kaže...
 Blade Battery je LFP.

 To je verzija 1, do kraja 2026 se očekuje verzija 2 (30% više kapaciteta uz iste dimenzije/težinu). Ovo je bitno za najslabiji model jer omogućuje punjenje do 80% uz solidan domet čime se baterija očuva max.

 

15 godina
offline
Re: Dolphin Surf je najpovoljniji električni autom
picajzla0707 kaže...

kina je lider u razvoju tzv. čiste energije, ali istovremeno i lider u gradnji novih elektrana na ugljen i još uvijek najveći zagađivač

 

 Nit je ikad bila, nit je još uvijek.

 

Zagreb je najveći zagađivač u Hrvatskoj. Jer po mjernoj jedinici "količina smeća/grad" debelo prednjači. Prokleti purgeri i njihovo zagađivanje.

 

Kinezi nisu ni u top 20. Dapače, u istom rangu su kao i "uber zeleni" Islanđani i "top ultra moderni" Japanci pa eto.

 

Već deseta tema na forumu o "zagađenju" unazad 2 godine i u svakoj se netko pravi da kineza nema milijardu i pol. I onda se izmisli mjerna jedinica za zagađenje: "količina zagađenja/država". Pa ajd, ajmo koristit mjernu jedinicu "količina zagađenja/država". Godišnje, dok se svi redom isprde, Kinezi ispuste 194,580 metric tons CO₂/year i 21,610 metric tons CH₄/year, što je više OD PET ČITAVIH DRŽAVA sa svom svojom inustrijom, autima, kravama itd koje imaju u svojoj površini. 

 

Dakle, od sad osim "količina zagađenja / državi" koristimo i:

količina vode/državi, 

količina hrane/državi

količina auta /državi

 

"Kina" popije više vode od San Marina i Monaka zajedno. Ajmo uvest zakon po kojem ćemo svakoj državi dat jednaku količinu vode i samo to smiju popit. Nekorektno je da jedna Kina troši više vode od neznam, recimo Grčke ili Gvineje Bisau. Svima isto. Tako i hranu podjelit. I aute i sve. Tako će i Indija i Vatikan dobiti po 7.7 milijuna automobila (7.700.000 auta/državi). Svaki Vatikanac ima si mislit kud će sa 9.625 automobila, Indijci nek njih 180 dijeli jedna kola, al pošteno je pošteno.

Ovaj potpis nije u skladu s propisima.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice